Witam. Jako że pierwszy raz mam taki problem to chciałbym prosić o poradę. Kupiłem pellet na stronie pellet4future. To nie pierwsze zamówienie ale pierwsze płatne z góry. Na początku przesuwali date wysyłki mimo że cały czas ogłaszali się że mają go na stanie. Po anulowaniu i prośbie o zwrot pieniędzy cisza. Co teraz? Policja, rzecznik praw? Oczywiście
Witam. Jako że pierwszy raz mam taki problem to chciałbym prosić o poradę. Kupiłem pellet na stronie pellet4future. To nie pierwsze zamówienie ale pierwsze płatne z góry. Na początku przesuwali date wysyłki mimo że cały czas ogłaszali się że mają go na stanie. Po anulowaniu i prośbie o zwrot pieniędzy cisza. Co teraz? Policja, rzecznik praw? Oczywiście

















- Zamówiony opał na zimę (4 palety pelletu) za ponad 5k w połowie września.
- Firma wysyła 1 paletę pod koniec października, kontakt się urywa, na ten moment ponad dwa miesiące od kiedy nie dostarczyli zamówienia. Nominalnie podczas zakupu na sklepie informacje:
Za chwilę mają koniec czasu na zwrotkę do RPK, (Rzecznik zrobił na bardzo mocne pismo, brawo) raczej nie odpiszą więc
Nic im te trzy lipne adresy w Bytomiu, Katowicach i Gliwicach nie pomogą. Jeśli ja w jedno popołudnie zgromadziłem tyle informacji o tych ludziach z osintu, które przydały się