Kogo poznałeś z Szefów zespołów? Czy Christian Horner jest prawdziwie pokazany w Formula 1 na Netflixie?
Afera wokół hybryd plug-in. Skandal większy niż dieselgate?
Europejska Federacja Transportu i Środowiska (T&E) zleciła badania hybryd plug-in. Przedstawiciele T&E nie mają wątpliwości, że obecnie hybrydy plug-in, zamiast łączyć zalety aut spalinowych i elektrycznych, kumulują w jednym pojeździe największe wady obu technologii.
z- 221
- #
- #
- #
- #
- #
Hybrydy plug-in (PHEV) wykorzystują w tych testach kombinację pełnej i wyczerpanej baterii, zgodnie z rozporządzeniami EKG, na cyklu opisanym przez EKG i zaakceptowanym przez EU.
Przedstawione tutaj testy trwają po 100 minut - WLTP trwa 30 minut i ma trochę ponad 20 km. To oczywiste, że jadąc hybrydą w dłuższą trasę relatywnie mniejszą część cyklu przejedzie się na baterii i to wyszło w badaniu.
Dlatego też nikt nie poleca hybryd do tras, raczej do miast, szczególnie tam, gdzie w niektóre miejsca trzeba wjechać na elektryku.