AMA - Project Manager w McLarenie (F1 i nie tylko)
Cześć, Kilka lat temu zrobiłem AMA o mojej pracy w Formule 1 dla Red Bull Racing: https://www.wykop.pl/link/1818... bylibyście może chętni, w ramach oderwania od #koronawirus, na zadawanie pytań w ramach AMA po latach? Mogę podzielić się częścią moich doświadczeń i przeżyć ze świata...
AbroashA z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 638
- Odpowiedz
Komentarze (613)
najlepsze
W ogole :) nawet nie wiedzialem ze nie ma drozdzy.
Pojechałem z warszawy do UK do mojej dziewczyny w odwiedziny. Z nudów z nią i jej znajomymi poszedłem na piwo i w trakcie rozmowy czym się zajmuję w Polsce padło coś mniej więcej tego typu 'Jak jesteś taki mądry to złóż papiery do Red Bull'a bo jest za rogiem'. No to złożyłem i mnie przyjęli.
Mechatronikę w na PW na Wołoskiej
2. Znasz osobiście Browna? Jaki jest w rzeczywistości?
3. Rok temu był dla McLarena całkiem niezłym sezonem, to między innymi Twoja zasługa? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
4. Jak wygląda Twoja praca w obecnej sytuacji na świecie? Pracujesz zdalnie?
5. Skupiacie się na rozwijaniu tegorocznego bolidu czy prace są nastawione
Komentarz usunięty przez moderatora
Ad 1: Zawiesznie jak jest uszkodzone to idzie w śmietnik. Ale w RBT były przypadki że pokrywa silnika trzymała sie na taśmie 2-stronnej i kilku wkretach. Wystarczyło to na wygranie kwalifikacji :)
Ad 2: Nie rozumiem mówiac szczerze. Nie słyszałem żeby ktoś produkował celowo 'gorsze części'. Doprecyzuj jak możesz to postaram sie odpowiedzieć
Ad 3: Wydaje mi się że tak. Można sterowac nim poprzez ECU
2) Jakieś śmieszne historie z fabryki?
3) Miałeś okazje porozmawiać z kierowcami?
4) Jakie zauważyłeś różnice pomiędzy RBR a McLarenem? Zmiana na plus?
5) Dostałeś służbowego McLarena? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ad 1) czy cięzko? Jest to dość trudne pytanie. Mi nie było ciężko bo się dostałem a nawet się nie starałem specjalnie - wyszło przypadkiem. Ale domyślam się że nie jest łatwo, np RBT dawał 5 miejsc na praktyki a podobno było 500 kandydatów. Na stanowiska do McLarena na jedną pozycję podobna jest koło 100 CV (nie wiem jakiej klasy są te CV i ile z nich jest 'poważnych'
Ad
2- jak opiszesz różnice w kulturze korporacyjnej między RBR a McLaren. Jakie główne różnice odczuwasz codziennie.
3- jak wygląda twój typowy dzień pracy, jak dużo masz autonomii w swych projektach, jak duża jest codzienna presja.
4- 6 lat temu nie byłeś olbrzymim fanem kierowców, fascynowały Cie kwestie techniczne. Jak to wygląda teraz czy jest kierowca którego poznałeś osobiście i cenisz go bardziej.
Ad 2: RBT zatrudniłoby dzieci z Bulerbyn i zielone ludziki zeby tylko wygrac. Nie liczyło się jak ludzię sie ubierają w pracy, jak się zachowują tylko chodziło o efekty - było sporo osób chodzących boso po fabryce w szortach. Za samo pomyslenie o tym samym w McL byłoby zesłanie do lochów i wieczne potepienie. McLaren bardzo ale to BARDZO da o swoja marke. Jest to priorytet numer jeden.
Ad 3:
I odwrotnie - gdzie ludzie mieli najbardziej wywalone na caly ten zgielk wokol weekendu wyscigowego?