Model po prostu dopasowany do rynku. W Afryce nie ma tyle drzew, żeby się w nie wpierdzielić, a ważniejsza jest paka: czyli ilu typów z kałachami/maczetami może wejść lub jak wielkiego i jak szybko można zamontować jakiegoś CKMa tuteż inne działko ( ͡°͜ʖ͡°)
@GaiusBaltar: nie, na globalną skalę pękały następne (d40). Stylistycznie były wspólne z Pathfinderem. D22 (poprzednie) były całkiem dzielne i w zasadzie tylko silnik był problemem. Nissan nie miał nigdy za dobrych diesli, a w Navarze montowali mniejszy silnik niż w Patrolu. Dlatego silnik w D40 jest spoko, bo jest od Renault, ale się łamią, bo są odchudzane we współpracy z Renault.
@gierczol: no właśnie to jest taka trochę gównoburza, jakby ktoś, nie wiem, w 1975 roku zderzył Fiata 132 i Polskiego Fiata 125p i zrobił hurr-durr o podwójnych standardach na rynki zachodnioeuropejskie i socjalistyczne.
@ZieloneKoloTramwaja: To stary model kontra nowy. Nowy do Afryki wejdzie za parę lat i już nie będzie afery. Tymczasem w Afryce na razie jst to, co w Europie też było raptem parę lat temu.
@mr_ash: ostatnio były jakieś kwiatki na wykopie o różnych badziewnych autach z salonu, których producenci z zachodu nie dawali gwarancji. I jakieś palące się mercedesy ojjojoj
Komentarze (109)
najlepsze
Toyota Hilux Browning M2 ready with DShK adapter
źródło: comment_1582621997Fum0tyXpmbLsmeKIB0uoc2.jpg
PobierzTak ale europejski jest z 2015 a afrykański z 2019.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dongfeng_Rich#Second_Generation
źródło: comment_1582587355TErnW482R58sJRCSKVjjnt.jpg
Pobierzźródło: comment_1582587912lZgkF7h4HGvxdJUCOhVaG5.jpg
Pobierzźródło: comment_1582581730KgC9e3V4ZojVL976NFneuc.jpg
PobierzPs. Nissan europejski to uzywka z 2015 roku
źródło: comment_1582619585JFAkB3peR01m7FUmjG0YOw.jpg
Pobierz