Pytaliśmy o skan raportu z badań, na które powoływał się minister Krzysztof Paszyk w wywiadzie dla Money.pl, mówiąc ,,dysponujemy badaniami, z których wynika, że respondenci główny problem widzą w braku zdolności kredytowej, a nie w cenie metra kwadratowego mieszkania". Ministerstwo przedłużyło termin odpowiedzi ,,w związku z dużą liczbą wpływających wniosków". Dziś dostaliśmy odpowiedź. Niestety, nie nasze pytanie, bo zawierającą wyłącznie krótkie omówienie badań.
Właśnie zadałem pytanie do UOKIK odnośnie terminologii używanej przez serwisy wypożyczające gry na licencji na czas nieokreślony (steam). Mianowicie czy w przypadku gdy nie jesteśmy faktycznym właścicielem licencji na daną kopię to czy sklep ma prawo wykorzystywać taką terminologię (zakup, sprzedaż, kupno). Ostatnio czytałem artykuł gdzie steam jawnie potwierdził że konto i licencje nie podlegają dziedziczeniu, co według mnie jest sprzeczne z terminem zakup, ponieważ zakup wiąże się z prawem do posiadania,
Czy Koalicja Deweloperska działa w Polsce nieprzerwanie od co najmniej 24 lat? Myślę, że wielu z was ma gdzieś w głowie frazę "w polsce brakuje 2 miliony mieszkań". Otóż okazuje się, że ta fraza jest wtłaczana Polakom do głowy od co najmniej 24 lat. Jaki jest jej cel? Clickbait? Propaganda mająca wmówić Polakom, że mieszkanie jest towarem deficytowym i musi dużo kosztować? Oczywiście struktura i oczekiwania Polaków się zmieniały przez lata - dużo osób opuszcza małe wioski, przenosi się do większych miast. Następuje również atomizacja społeczeństwa.
Jednak czy możemy ciągle się cofać, mimo że od 24 lat oddano 3,7 mln mieszkań do użytku?
@MshL: podziwiam, ja od lat potrafię tylko proste modelowanie i edycję w Photoshopie. Nigdy nie mialem cierpliwości i chciałem jak najszybciej zobaczyć efekt końcowy.
Nigdy nie mialem cierpliwości i chciałem jak najszybciej zobaczyć efekt końcowy.
@RHarryH: Ja to cierpliwości mam ogromną ilość, ale zazwyczaj jak zrobie jeden model to potrzebuje pół roku odpoczynku zanim sie znowu wezme do działania xd
Witam serdecznie Wydałem swoją pierwszą grę. Prosta gierka w stylu Endless Runnera w pixel artowej oprawie. Na początku nie chciałem rzucać się na głęboką wodę, a też chciałem cokolwiek stworzyć, więc oto jest prosta gra mojego autorstwa :D "t ain't much, but it's honest work".
Byłem pośrednikiem przez 20 lat. Szukałem działek i budynków dla deweloperów, nadal z niektórymi dyrektorami i prezesami firm spotykam się na piwku. Jeśli chcecie, bym napisał szczery tekst o polskich nieruchomościach od 2005 roku - dajcie plusa.;)
Mirki wrzucam jeszcze raz, był błąd w poprzednim wpisie. Udało mi się przeportować grę na androida. Jak ktoś chce trochę wytężyć mózg, to polecam zagrać kilka sesji. Na steamie gra ma ponad 400 tysięcy ściągnięć, więc zawsze warto wskoczyć na mobilny rynek.
Brałem gówno od #sfd przez kilkanaście miesięcy, w tym zanieczyszczoną partię. Dzisiaj robię badania krwi na poziom rtęci, jak ktoś chce dostać info z efektem niech zaplusuje ten wpis.
Granie w swoją własną grę z kumplami to świetne uczucie. Wczoraj połączyło się 10 osób żeby stestować nową mapę - udało mi się nagrać ładny rozpierdziel.
Swoją drogą pisałem to od zera w C++ ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■ (btw. I use arch)
@ecikowaty: A co do standardu C++ - obecnie mam ustawiony w flagach C++20, ale nie używam z niego wielu fajerwerków oprócz może domyślnych operatorów porównania - to jest mega wygodne. W większości zatrzymałem się na C++17, ale też nie mam niesamowitych potrzeb. Najbardziej intensywny językowo kod jaki kiedykolwiek pisałem to cały stack do serializacji świata gry, i tam potrzebowałbym czegoś co i tak nie jest jeszcze supportowane w kompilatorach -
Hej mirki, piszę w czystym C++ gierkę sieciową od zera.. już jakieś 10 lat.(⌐͡■͜ʖ͡■) Podobna do Hotline Miami, ale można strzelać się z kumplami. Wyszła naprawdę grywalna.
Jeśli ktoś jest zainteresowany technikaliami, mogę coś poopowiadać. Szczególnie dumny jestem z architektury sieciowej. A w ogóle to jest open source i każdy może sobie ją zbudować, nawet na linuxie.
- Łatwiej zrobić architekturę sieciową bazowaną na determinizmie symulacji. W mojej grze możesz mieć 10k+ dynamicznych skrzynek na mapie które będą w pełni zsynchronizowane bez przesyłania się przez sieć - po kablu lecą tylko inputy graczy. Żeby to osiągnąć, musiałem długo grzebać w kodzie silnika fizycznego (głupia kolejność rozwiązywania kontaktów ma znaczenie), a także wymienić wszystkie funkcje matematyczne typu sin/cos/sqrt na te ze
W tym tutorialu z Unreal Engine 5 po polsku pokazuję ja zrobić wyczerpywanie się amunicji i zbieranie nowej. Tutorial jest super prosty więc jak chcesz zacząć robić gry to ten film jest idealny :) https://youtu.be/ojc9rzAeauI
Zacząłem robić Tutoriale z silnika do gier Unreal Engine 5 PO POLSKU. Są dedykowane początkującym więc jeśli chciałeś robić gry to to jest idealny moment żeby zacząć a moje tutoriale się do tego idealnie nadają: https://youtube.com/playlist?list=PLVOrr7PB_5MUc_xT4dPb2572ZDysU2Wch
Jakieś specjalne wymogi co do tego? Specjalne PKD, wymóg bycia VATowcem? Mam parę fajnych animek human i chciałem je w przyszłości wrzucić na stock ale nie rozkminialem jakie "obostrzenia" :)
@chmielus_93: Na razie nie martw sie formalnosciami. Najpierw zobacz czy to bedzie w ogóle jadło. Umiesczanie assetsow na stronach jest bardzo upierdliwe.
@Sisal: Według mechaniki kwantowej wynik każdego pomiaru jest zmienną losową o określonym rozkładzie prawdopodobieństwa. Przed dokonaniem pomiaru układ istnieje zatem w superpozycji stanów dozwolonych (w pewnym sensie we wszystkich dozwolonych stanach jednocześnie). Stan układu staje się znany dopiero po dokonaniu obserwacji. ( ͡°͜ʖ͡°)
Wołam:
__
#prawo #prawodoinformacji
źródło: Ministerstwo Rozwoju i Technologii (kredyt #NaStart i badania (1)
Pobierzhttps://www.wykop.pl/wpis/52723181/#186938797
https://www.wykop.pl/wpis/52723181/#186943241
https://www.wykop.pl/wpis/52723181/#186946661
Chcesz, by Cię wołać do naszych wpisów? Zaplusuj, prosimy, powyższe komentarze.
źródło: Ministerstwo Rozwoju i Technologii (kredyt #NaStart i badania (2)
Pobierz