Aktywne Wpisy

Polska5Ever +64
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

ArchetypT +17
źródło: obraz_2025-10-09_113026480
PobierzSkopiuj link
Skopiuj link

źródło: obraz_2025-10-09_113026480
PobierzRegulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Podobna do Hotline Miami, ale można strzelać się z kumplami. Wyszła naprawdę grywalna.
Jeśli ktoś jest zainteresowany technikaliami, mogę coś poopowiadać. Szczególnie dumny jestem z architektury sieciowej.
A w ogóle to jest open source i każdy może sobie ją zbudować, nawet na linuxie.
#gamedev #cpp #opensource #multiplayer
- Łatwiej zrobić architekturę sieciową bazowaną na determinizmie symulacji. W mojej grze możesz mieć 10k+ dynamicznych skrzynek na mapie które będą w pełni zsynchronizowane bez przesyłania się przez sieć - po kablu lecą tylko inputy graczy. Żeby to osiągnąć, musiałem długo grzebać w kodzie silnika fizycznego (głupia kolejność rozwiązywania kontaktów ma znaczenie), a także wymienić wszystkie funkcje matematyczne typu sin/cos/sqrt na te ze
Da się już zabijać innych graczy przez ściany.
@bob-pager: w takiej sytuacji ktos ci za to zaplacil?