Zgłosiłem wadliwie działający dysk na rękojmie. Pomijam fakt, że dostałem informacje od MediaExpert, że przyjmują na reklamację mój produkt i że 29 września trafia do serwisu - "w przypadku potwierdzenia wady, zaproponują bezpłatną naprawdę lub wymianę" a ja wnosiłem o zwrot pieniędzy.
Odpisałem, że zgłaszałem produkt na rękojmie i pełen zwrot pieniędzy (nie będę się rozpisywać czemu, ale sam serwis Samsunga tak zasugerował, zresztą tę konwersację i potwierdzenie konsultanta samsunga żeby dysk
Odpisałem, że zgłaszałem produkt na rękojmie i pełen zwrot pieniędzy (nie będę się rozpisywać czemu, ale sam serwis Samsunga tak zasugerował, zresztą tę konwersację i potwierdzenie konsultanta samsunga żeby dysk
Jeśli lubicie turowe gry RPG i ponury klimat średniowiecza to #beast przypadnie Wam do gustu ʕ•ᴥ•ʔ
Zapraszamy na naszego Steama https://store.steampowered.com/app/1145630/BEAST oraz Discorda https://discord.gg/QgDA5nSA
Szczęśliwców wylosujemy 28.10 o 12:00
Jaramy się jak nie wiem (ʘ‿ʘ)
False Prophet Team
Będę obserwować :)
W planach konsole czy tylko pc? Turowy rpg grałbym na konsoli jak szalony!