Orzekli, że był naprawiany, a Play powinien to wziąć na klatę :)
@lordhokuspokus: Jeśli był naprawiany przez serwis autoryzowany, to informacja taka byłaby w systemie, bo Gwarant za takie usługi płaci swoim serwisom. Skoro nie było go w systemie, a był "grzebany", to z automatu serwis wystawia odmowę. A Gwarant wygra w każdym sądzie. Przykre, ale tak to działa. Lata praktyki z nieuczciwymi konsumentami.
@lordhokuspokus: Jako serwis, nigdy nie robię dwa razy ekspertyzy tego samego sprzętu. Bo niby co? Druga ekspertyza miałaby podważyć tę pierwszą? Stwierdzam dajmy na to, że jest uszkodzone to i tamto, i koszt naprawy jest taki a taki. Koniec tematu. Gwarant to uznaje, albo nie. Jeśli nie, każe przesłać sprzęt do innego serwisu, przy czym wskazuje, do którego. Czasami to ja jestem tym drugim serwisem i nigdy nie wiem (nie powinienem
@lordhokuspokus: Jeśli był naprawiany przez serwis autoryzowany, to informacja taka byłaby w systemie, bo Gwarant za takie usługi płaci swoim serwisom.
Skoro nie było go w systemie, a był "grzebany", to z automatu serwis wystawia odmowę. A Gwarant wygra w każdym sądzie. Przykre, ale tak to działa. Lata praktyki z nieuczciwymi konsumentami.
Stwierdzam dajmy na to, że jest uszkodzone to i tamto, i koszt naprawy jest taki a taki. Koniec tematu.
Gwarant to uznaje, albo nie. Jeśli nie, każe przesłać sprzęt do innego serwisu, przy czym wskazuje, do którego.
Czasami to ja jestem tym drugim serwisem i nigdy nie wiem (nie powinienem
(ʘ‿ʘ)