A jakieś aktualne informacje na temat projektu? Bo ta zbiórka została uruchomiona prawie cztery lata temu i widać, że ledwo 5k PLN się zebrało z potrzebnych 95k PLN. I teraz ktoś to reanimuje czy jak?
@MajorParowa: albo źle wyczytałeś albo Top Gear zinterpretowało to, co deklaruje Lexus po swojemu. Seryjne coupe bazujące na Electrified Sport, o ile rzeczywiście powstanie, ma mieć ponad 700 kilometrów zasięgu i rozpędzać się do setki w dwie sekundy z kawałkiem. Ile to "ten kawałek" - nie wiadomo (cytując z wczorajszego występu CEO Toyota Motor Europe: "capable of accelerating to 100 km/h in little more than 2 seconds"). O konkretnej mocy na
@gl0wa: czy na pewno w EX90? Na SEA mają bazować mniejsze auta, na przykład EX30 czy spodziewane C20, a jeśli chodzi o największe modele, w tym EX90, to Volvo chwali się kolejną generacją własnego Scalable Product Architecture - SPA2 (jedno pewnie powiązane z drugim, ale jednak różne).
@pawelJG: nie, cały czas są dostępne. Płyta po 345, miejsca przy przejściach poniżej 200 złotych i tak dalej. I pewnie jeszcze będą - sprzedaż ogólna rusza oficjalnie jutro (wczoraj dla klientów Citi Handlowy, dzisiaj Ticketmaster).
@Rudszy_132: https://acleague.com.pl Ale obecnie trwają wakacje - sezon na Assetto Corsie zakończył się pod koniec czerwca, sezon na Assetto Corsie Competizione zakończył się jeszcze wcześniej, w kwietniu. I na razie cisza.
@MocneHaslo: jest już od dłuższego czasu, zależnie od klasy i konstrukcji samochodu (część nie obejdzie się bez klimatyzacji, części wystarczy nawiew albo naturalna wymiana powietrza). Na przykład w grupie Hypercar, która od ubiegłego roku startuje w FIA WEC przepisy przewidują klimatyzację i nakładają max 32 stopnie Celsjusza w kabinie przy temperaturze powietrza do 25 stopni, a powyżej 25 stopni maksymalnie 7 stopni więcej od temperatury powietrza.
A teraz czas na to co misie lubią najbardziej - plotki i ploteczki, czekamy na potwierdzenie mariażu BMW z WRT oraz info co Kubica będzie robił w następnym sezonie (。◕‿‿◕。) #lemans #wec
@MaxVerstapen: @lycaon_pictus: Ferarri buduje LMH, a nie LMDh i już dawno temu ogłosiło spółkę z AF Corse na kampanię w WEC (zespół ma występować jako "Ferrari - AF Corse").
@elLimon: tak. Robią chyba przerwę na sezon 2023 (koniec homologacji starych LMP1, w sumie nie wiadomo jeszcze co będą wtedy robić) i w 2024 wracają z własnym LMDh na podwoziu Oreca.
@Three_Dee: masz raczej na myśli utwory, które były nagrywane przez DM z Alanem w składzie, a nie które skomponował. Większość kompozycji to dzieła Martina, Alan napisał tylko trzy płytowe utwory i to tylko w pierwszych latach z DM. A co robili z demami Martina, niejednokrotnie sam Alan z innymi specami, można ocenić po kilkunastu demach wypuszczonych oficjalnie razem z "Sounds of the Universe".
Swincar e-spider Standart 12800 euro netto Swincar e-spider z homologacją 14800 euro netto Swincar e-spider Tandem Standart 15300 euro netto Swincar e-spider Tandem homologacja 16800 euro
A nie, jeszcze więcej: "od nowego roku wzrost cen o 7-9 procent".
12 listopada nowy album Dave'a Gahana z Soulsavers - "Imposter". Na płycie jedenaście coverów:
The Dark End Of The Street (James Carr) Strange Religion (Mark Lanegan) Lilac Wine (Jeff Buckley) I Held My Baby Last Night (Elmore James) A Man Needs A Maid (Neil Young) Metal Heart (Cat Power) Shut Me Down (Roland S Howard) Where My Love Lies Asleep (Gene Clark) Smile (Charlie Chaplin) The Desperate Kingdom Of Love (PJ Harvey)
Sensacja w sumie z niczego: Daimler jedynie potwierdził, że od 2025 roku jego zupełnie nowe platformy dla zupełnie nowych modeli będą wyłącznie elektryczne. Równolegle wszystkie z dostępnych do tej pory modeli będzie można nabyć również w wersjach elektrycznych. Ile i jak długo produkowane będą modele spalinowe i hybrydowe na starych platformach, nowych platformach, które wprowadzą do roku 2025 i jeszcze potem kilka razy zdążą zmodernizować - nie wiadomo. Pięć lat? Dziesięć, piętnaście?
@Morty1337: nie wiadomo, a jeśli rzeczywiście nadciąga to możemy dowiedzieć się nawet kilkanaście dni przed faktem. Nowe M4 wchodzi do pucharów SRO oficjalnie dopiero w sezonie 2022 (w tym roku M4 startuje w ramach testów tylko w wybranych wyścigach różnych serii, również poza SRO), tak samo Audi R8 LMS Evo II, więc jeśli miałoby się pojawić to raczej nie szybko. Ale równie dobrze może pojawić się wcześniej w ramach jakiejś osobnej