Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko238
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
LGirl
LGirl

LGirl

Dołączył 9 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3579
  • Znaleziska 1695
  • Mikroblog 1884
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 5
mirko_anonim
mirko_anonim
02.04.2024, 18:39:33
  • 3
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Gdybyście szukali dla siebie mieszkania i zalezałoby wam na bliskości stacji metra oraz parku/zielonych terenach to jaką dzielnice byście brali pod uwagę i dlaczego?

Według różnych badań/rankingów według terenów zielonych dzielnice mają się następująco: Bielany -> Mokotów -> Wola -> Bemowo.

Może znacie jakieś ciekawe osiedla/wspólnoty z budownictwem po 2015 roku, które spełniają moje wymagania tereny zielone + dostęp do metra? Z góry dziękuje za pomoc :)
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LGirl
LGirl
LGirl 02.04.2024, 21:17:28 via Wykop
  • 1
@mirko_anonim: Powiśle, terenów zielonych mnóstwo. Metro jest, ale właściwie nie korzystasz - bo tam, gdzie ono z Powiśla jeździsz spokojnie samochodem można pojechać w drugą stronę niż korek stoi i na luzie go zaparkować. Mokotów koło pola mokotowskiego (biały kamień, eko park, marina).
  • Odpowiedz
pogop
pogop
02.04.2024, 20:38:18
  • 18
Do ogólnej słabizny polskiego rynku nieruchomości należy dodać słabe portale z ofertami. Największym graczem w Polsce jest otodom i ma sporo bolączek. Kiedyś było tam nawet segregowanie po cenie za metr ale zniknęło - czemu? Nie wiem, choć się domyślam. Brakuje wybierania opcji wyposażenia jak na przykład w bliźniaczym otomoto. Na zachodnich stronach często możesz sobie nawet ustawić liczbę łazienek, tutaj takiej opcji nie ma. Do tego słaba weryfikacja ofert, gdzie często
pogop - Do ogólnej słabizny polskiego rynku nieruchomości należy dodać słabe portale ...

źródło: temp_file7592511973145392211

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LGirl
LGirl
LGirl 02.04.2024, 21:11:29 via Wykop
  • 3
@pogop: masz całkowitą rację, ale to chyba nie wina dewelopera, taki mamy styl zamieszczania ogłoszeń. Mam filtr na domy za 1,5-2 mln i zdjęcia tam są zwykle po 4 i to takie, że nic nie widać (np zbliżenie na brzeg wanny na którym stoją kosmetyki, zbliżenie na starą kanapę w salonie i zdjęcie starych płytek kuchennych - a potem idziesz oglądać i się okazume, że mieszkanie piękne jasne i ma
  • Odpowiedz
Yuri_Yslin
Yuri_Yslin
13.03.2024, 18:41:36
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LGirl
LGirl
LGirl 13.03.2024, 19:22:26 via Wykop
  • 0
@Yuri_Yslin: z tym wc to się nie rozpędzaj, jak tam wstawisz wieszaki to akurat Ci starczy miejsca na jakieś kurtki zimowe, odzieź narciarską, kask na rower itp - nie bardzo widzę w innych pokojach miejsca na przechowywanie tego typu rzeczy. Ten rozkład jest słaby (zwłaszcza drzwi wejściowe wychodzące na sypialnię, takie mieszanie strefy wejściowej z butami, mokrymi ciuchami i czasem jakimś błotem z podwórka z miejscem gdzie się idzie spać
  • Odpowiedz
Yuri_Yslin
Yuri_Yslin
05.03.2024, 17:36:22
  • 25
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LGirl
LGirl
LGirl 05.03.2024, 22:07:07 via Wykop
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
USER_303
USER_303
USER_303
04.03.2024, 22:37:30
  • 3
Patrząc na tą debatę odnośnie mieszkań można wyróżnić niektóre grupy ludzi (nie wszystkie):
1. Debile co nie mają nic, najprawdopodobniej nastolatkowie, którzy myślą że będą prezesami dzięki ciężkiej pracy (najbardziej upośledzeni xD).
2. Ludzie którzy odziedziczyli spadek i myślą że do wszystkiego dorobili się ciężką pracą i boli ich d*pa że ktoś może dostać w przyszłości mieszkanie taniej.
3. Ludzie którzy się "dorobili", ale do dzisiaj mają do zapłaty setki tysięcy złotych
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LGirl
LGirl
LGirl 05.03.2024, 07:02:12 via Wykop
  • 0
@USER_303: chyba coś nieprzemyślany ten podział. Przy inflacji jaka była kto miał kredyt ten już go nie ma albo ma śmiesznie mały kredyt. Ze spadkami też nie bardzo, pierwsze pokolenie które się w Polsce dorobiło czegokolwiek, co wartoby dziedziczyć to pokolenie urodzone w latach 60/70, oni teraz siedzą na wczasach w ciepłych krajach i jeszcze ze 20-30 lat w niezłym zdrowiu posiedzą a ich dzieci mają lat 40 i nie
  • Odpowiedz
PanieAreczku
PanieAreczku
27.02.2024, 18:43:27
  • 1
#nieruchomosci czyli lepiej jednak na prowincji. Wybralem madrze :)

https://www.onet.pl/styl-zycia/onetkobieta/przeprowadzili-sie-ze-wsi-do-warszawy-zona-i-matka-narzeka-na-zycie-w-miescie/v2fm802,2b83378a
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LGirl
LGirl
LGirl 27.02.2024, 21:04:36 via Wykop
  • 0
@PanieAreczku: tylko oni się nie przeprowadzili do miasta - z tekstu wynika, że ze wsi w lubelskim gdzie mogli po pracy odwiedzić teściową przeprowadzili się na wieś pod Warszawą gdzie po pracy nie mogą odwiedzić teściowej bo teściowa została na wsi w lubelskim ;P
  • Odpowiedz
Czekolatka
Czekolatka
Czekolatka
27.02.2024, 19:26:17
  • 0
#nieruchomosci co byście wzięli? Zakładamy, że remont umiecie zrobić sami. Miasto 150k mieszkańców. Jeśli możecie dać swój argument w komentarzu to będę wdzięczny bo sam szukam za i przeciw w obu przypadkach.

Które mieszkanie 60mk kupujecie? Pracujecie zdalnie.

  • 10k zł/m za nowe na przedmiesciach 63.9% (69)
  • 5k zł/m do remontu w kamienicy na starym miescie 36.1% (39)

Oddanych głosów: 108

  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LGirl
LGirl
LGirl 27.02.2024, 21:03:11 via Wykop
  • 2
@Czekolatka: patrzyłabym jakie to przedmieście. Jeśli sypialnia gdzie każdy wraca samochodem o 17 żeby pooglądać tv w swoim domu a potem spać - wolałabym centrum. Jeśli fajne, zielone, bogate i żyjące miasteczko - brałabym :)
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
24.02.2024, 07:22:55
  • 50
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Dlaczego klasa średnia tak bardzo wywiera presje żeby mieć koniecznie nowe mieszkanie, w centrum miasta, duży metraż i jeszcze tanio?
Typowy dom dla klasy średniej można znaleźć w zasadzie odbijając autem 5-10km od miasta wojewódzkiego, gdzie jest o wiele większy metraż, ogród, spokój dookoła i jest o wiele taniej? W ogóle posiadanie domu jest o wiele tańsze ale wszystkim ubzdurało się, że trzeba mieć mieszkanie. Przejeżdżam przez takie osiedla
mirko_anonim - ✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Dlaczego klasa średnia tak bardzo wywiera pre...

źródło: comment_1663937318z1OAt6z1w3fXYybTZG8jR5

Pobierz
  • 143
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LGirl
LGirl
LGirl 24.02.2024, 07:52:39 via Wykop
  • 667
@mirko_anonim: wychowywałam się na takim osiedlu, dla dziecka super. Sąsiedzi palą w piecach czym chcą i nie ma sposobu żeby im tego zabronić, zimą aż śmierdzi. Każde wyjście z koleżankami to błaganie rodziców, żeby podwieźli i przywieźli. Ja miałam szczęście, bo miałam autobus, ale niektóre koleżanki na podobnych osiedlach po szkole siedziały jeszcze po starbucksach czekając aż rodzice skończą pracę i pojadą z nimi do domu. Piękny duży pokój, gdzie
  • Odpowiedz
LGirl
LGirl
LGirl 24.02.2024, 10:10:09 via Wykop
  • 3
@NdFeB: nie było chodników na drogach pomiędzy domami, były wybrukowane kostką przez właścicieli domów podjazdy gdzie ludzie parkowali samochody bo im się nie chciało bramy otwierać. Pomiędzy domami Seby się nie rozpędzały bo to nie tak łatwo na uliczkach typowych dla osiedli jednorodzinnych (dużo małych skrzyżowań), kosili na ludzi na chodnikach przy większej drodze dojazdowej na osiedle, bo tam mogli przycisnąć pedał gazu. Mam nadzieję, że pomogłam :)
  • Odpowiedz
LGirl
LGirl
LGirl 24.02.2024, 10:19:38 via Wykop
  • 16
@ryhu: opowiadam o takich podmiejskich wioskach pod miastem wojewódzkim, chodziłam do liceum w centrum i mnóstwo moich znajomych z takich wiosek dojeżdżało. Oczywiście tam jeździły jakieś autobusy ale to było na zasadzie że najpierw trzeba pojechać na jakiś punkt przesiadkowy na obrzeżach miasta, potem tam poczekać, bo co godzinę - dwie jeździ autobus co powoli turkocze po wioskach i tam rozwozi ludzi. Te autobusiki jeździły puste bo nikomu się nie
  • Odpowiedz
LGirl
LGirl
LGirl 24.02.2024, 10:20:51 via Wykop
  • 23
@Kontonawykopiechlopie: tak, teraz tak myślę, że mój tata na pewno skakał z radości że za każdym razem gdy przychodziłam z informacją że ktoś znajomy robi osiemnastkę wiedział, że będzie mógł w piątek pojechać po mnie do centrum o 1 w nocy :) albo gdy wiedział, że będę o północy wracała z randki odwożona przez kogoś, kto ma prawo jazdy od tygodnia :P
  • Odpowiedz
LGirl
LGirl
LGirl 24.02.2024, 12:04:57 via Wykop
  • 3
@ryhu: u mnie po drodze do domu był most i tam się zdarzało stać kilkadziesiąt minut. Ale w którym kierunku się nie wyjeżdża - zawsze jest jakiś przejazd kolejowy czy lewoskręt który się korkuje, plus zawsze coś jest w przebudowie, często gdzieś jest jakiś wypadek który blokuje jeden pas, itp itd. Jak całe miasto rusza o 17 na przedmieścia to nie da się bez korków. Spacer wzdłuż wylotówki w godzinach
  • Odpowiedz
LGirl
LGirl
LGirl 24.02.2024, 13:15:15 via Wykop
  • 1
@marianzpoznania: @razdwatrzy55 czytałam o dronach. I o tym, że latają w godzinach pracy straży miejskiej, 8-16 :)) w Polsce jest mnóstwo domów opalanych węglem i peletem, gdzie nie wiem co ludzie wrzucają. Zresztą nawet te domy z gazem czy pompą mają zwykle opcję dogrzewania kominkiem. Jeździmy z rodziną bardzo często w weekend gdzieś pod Warszawę na rowery i gdzie się nie pojedzie to w sezonie grzewczym śmierdzi, nieważne czy
  • Odpowiedz
LGirl
LGirl
LGirl 24.02.2024, 14:14:13 via Wykop
  • 1
@Kontonawykopiechlopie: No taki przeciętny, spokojny nastolatek może chyba oczekiwać, że raz w tygodniu pójdzie sobie do kina na randkę. Jak się jest tak nawet dość przeciętnie lubianym licealistą to i tak ma się w klasie 30 osób, dziesięcioro bliskich znajomych z jakichś kółek zainteresowań i kilkoro kuzynów czy przyjaciół z dzieciństwa to i tak wychodzi, że dostaje się zaproszenie na około 50 imprez osiemnastkowych. Drugie tyle jako osoba towarzysząca, bo
  • Odpowiedz
LGirl
LGirl
LGirl 24.02.2024, 16:58:06 via Wykop
  • 0
@radek-kedar: co poradzić, minęło tyle lat a ciągle boli :)
  • Odpowiedz
LGirl
LGirl
LGirl 25.02.2024, 10:02:31 via Wykop
  • 0
@K-S-: w latach 90 jazda po mieście rowerem to był sport ekstremalny, to były czasy gdy wiceprezydent Warszawy zapytajy o ścieżki rowerowe powiedział, że niepotrzebne bo Warszawa to nie wieś, żeby po niej jeździć rowerem :)#gimbynieznajo. Ale teraz też jakoś nie widzę, żeby dzieciaki ze szkoły moich dzieci co mieszkają pod miastem jeździły tam na rowerach, co najwyżej rowerem do kolejki a potem czekanie na kolejkę, czekanie na tramwaj/autobus do
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
24.02.2024, 07:24:17
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LGirl
LGirl
LGirl 24.02.2024, 10:57:14 via Wykop
  • 1
@mirko_anonim: myślę, że jest dużo branży gdzie pieniądze są i będą pompowane. Obronność, energetyka, innowacje (nie wiem, medyczne, technologiczne), cyberbezpieczeństwo, design, usługi takie dla znudzonych millenialsów, opieka nad osobami starszymi (niekoniecznie praca dla opiekunów ale też przy organizowaniu i sprzedaży rozwiązań technicznych typu telemedycyna, wypoczynek dla emeryta, domy opieki), analiza danych, itp. Nie ma chyba żadnej branży w której można było zacząć pracę 50 lat temu i przez cały ten
  • Odpowiedz
e.....r
konto usunięte 24.02.2024, 00:51:54
  • 2
Nocowalem u znajomych wczoraj w centrum Wawy, blisko browarów warszawskich. Wysuwanie opinii na podstawie jednej nocki jest generalnie głupie i niezasadne ale nie pomyślałem wcześniej że mieszkanie w centrum może mieć takie wady.

Fajnie że blisko. Można wyjść wieczorem ze znajomymi i szybko wrócić. Rano wstałem, ogarnąłem się i musiałem jechać samochodem do siebie do pracy na 9:00. Wyjazd był kłopotliwy - zapomniałem wziąć plecak ze soba więc musiałem się wrócić do
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LGirl
LGirl
LGirl 24.02.2024, 07:14:15 via Wykop
  • 0
@eskejper: masz parking pod Browarami i spora część tych biurowców wokół Browarów część miejsc parkingowych udostępnia komercyjnie na godziny, więc szukanie miejsca parkingowego nie jest takie trudne jak się pozbędzie człowiek paradygmatu że musi być za darmo :) mieszkanie w centrum ma ten plus, że możesz te korki ominąć rowerem/piechotą/transportem publicznym. Ogólnie chyba to działa jak mieszkanie gdziekolwiek - wiesz, że w konkretnym miejscu o konkretnej godzinie będzie korek i
  • Odpowiedz
Dusk_Forest77
Dusk_Forest77
Dusk_Forest77
23.02.2024, 08:56:11
  • 1
Czy sytuacja na rynku mieszkaniowym w Polsce sprawiła że Twoje poglądy stały się bardziej socjalistyczne bądź lewicowe?
#nieruchomosci #mieszkaniedeweloperskie #mieszkanie #kredythipoteczny #gospodarka

Czy ceny mieszkań sprawiły że nabyłeś poglądy socjalistyczne?

  • Tak, bardzo 17.5% (29)
  • Tak, trochę 18.7% (31)
  • Tak, ale tylko w kwestii nieruchomości 13.9% (23)
  • Nie 50.0% (83)

Oddanych głosów: 166

  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LGirl
LGirl
LGirl 23.02.2024, 19:11:40 via Wykop
  • 0
@Dusk_Forest77: Trudno, żeby się nie stały. I ja i mój mąż przyjechaliśmy do Warszawy z innych miast żeby podnieść sobie życie, mieliśmy jakieś niezbyt duże wsparcie od rodziców, zapał do pracy i inteligencję. I to starczyło 20 lat temu żeby mieć fajne mieszkanie, wymieniać na coraz większe i fajniejsze i fajnie się ostatecznie urządzić w spoko mieszkaniu w spoko dzielnicy. Teraz dwoje ludzi z zapałem do pracy i inteligencją nie
  • Odpowiedz
zloty_wkret
zloty_wkret
06.02.2024, 19:08:34
  • 10
Po co wam wille, po co wam wolnostojące domy z dużymi ogrodami, po co wam bliźniak, po co wam mieszkanie, po co wam kawalerka, po co w ogóle wynajmować cokolwiek..
śpijcie w samochodzie i elo. Jak dobrze zagadacie z waszym Januszem to może za drobną opłatą pozwoli on wam parkować na terenie kołchozu, więc będziecie mieć blisko do roboty.
#nieruchomosci #mieszkanie
zloty_wkret - Po co wam wille, po co wam wolnostojące domy z dużymi ogrodami, po co w...

źródło: 8ewouv

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LGirl
LGirl
LGirl 07.02.2024, 07:12:04 via Wykop
  • 1
@zloty_wkret: nie znam tej grupy ale kiedyś na fali wakacyjnego entuzjazmu sprawdzałam jak sobie zorganizować spanie w aucie - obadaj sobie np volkswageny california, zaczyna się od 150 k a czy gdzieś kończy to nie wiem
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
05.01.2024, 11:57:04
  • 0
✨️ Obserwuj #mirkoanonim

Co uważacie o pokoju na studiach? Wielu kategorycznie musi w kawalerce mimo, że nie są jakimiś finansowo oskarkami z domów, że dostaną na kawalerkę i na imprezy. Na takim pokoju można dużo zaoszczędzić przez cały okres studiów a wielu właśnie kończy bez oszczędności oddalając się chociażby wkładu. #oszczedzanie #pieniadze

──
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LGirl
LGirl
LGirl 01.02.2024, 08:57:02 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: jak ja byłam na studiach to normą było, że znajomi z lo dogadywali się i razem wynajmowali mieszkania (np dwie osoby dwupokojowe, trzy osoby trzypokojowe itp), miało się pokój ale bez dyskomfortu mieszkania z kimś obcym.
  • Odpowiedz
Yuri_Yslin
Yuri_Yslin
30.01.2024, 19:24:40
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LGirl
LGirl
LGirl 30.01.2024, 22:57:12 via Wykop
  • 1
@Yuri_Yslin: o kurde, w etapie praga arte miałam w podobnej cenie ofertę takiego mieszkania w środku U, miało chyba 95 metrów. Ale się narobiło. Z Robygiem to dalej negocjować, my u nich nigdy nic nie upiliśmy ale mąż kiedyś u nich po wymianie kilkunastu maili, moich jękach żeby już dał spokój bo wstyd i odpowiedziach typu "no nie wiem to musi zarząd zatwierdzić" dostał ofertę lepszą o 15 k niż
  • Odpowiedz
LGirl
LGirl
LGirl 31.01.2024, 06:39:29 via Wykop
  • 0
@Yuri_Yslin: zapytałam męża, czy dobrze pamiętam i mąż z dumą stwierdził, że wynegocjował wtedy nie 15 k a sporo więcej. Ale to było w czasie, gdy tą okolicę opisywało się aplikantom jako "tam za sądem są takie krzaki, nic tam nie ma więc jedź tam na pewno zaparkujesz" ;)
  • Odpowiedz
Zbiersk
Zbiersk
26.01.2024, 08:52:20
  • 41
Czemu ludzie z Wawy, którzy zarabiają 4.5k brutto, nie mający absolutnie żadnych szans na zakup mieszkania nawet w wielkiej płycie, nie przeniosą się w inny region Polski gdzie jest dużo taniej? Najniższą krajową można zarobić wszędzie, a płacić 17k za mkw w #warszawa a płacić 5k za mkw w takim #gorzowwielkopolski (najtańsze nieruchomości) to ogromna różnica.
#nieruchomosci
  • 76
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LGirl
LGirl
LGirl 26.01.2024, 09:32:43 via Wykop
  • 22
@Zbiersk: bo masz dostęp do fajnych przestrzeni i instytucji publicznych, jeśli chcesz życia innego niż kanapa i netflix wieczorem to Warszawa wychodzi znacznie lepiej. Moja rodzina z miasteczka powiatowego która często bywa w Warszawie ciągle spiera się ze mną, że w Warszawie jest dużo taniej - i trochę racji mają, baseny, kultura itp. W małych miasteczkach czasem jakaś mikrosalka zabaw dla dzieci gdzie jest mała zjeżdżalnia i trochę kulek plastikowych
  • Odpowiedz
LGirl
LGirl
LGirl 26.01.2024, 09:43:33 via Wykop
  • 6
@Zbiersk: byłam w Gorzowie, wiem, co tam jest. Pojedź kiedyś sam zobacz ;)) edit: albo może nie jedź, nie warto. Ludzie z tego typu miasteczek ciągle opowiadają, że mają super infrastrukturę, wspaniałe kina i teatry - a jak ich zapytasz z czego ostatnio korzystali to na 90 procent powiedzą, że z foodcourta w centrum handlowym, i jak sobie zobaczysz ofertę tych wspaniałych instytucji kultury to też zrezygnujesz i pójdziesz do
  • Odpowiedz
LGirl
LGirl
LGirl 26.01.2024, 10:41:45 via Wykop
  • 2
@arsze_nick: co tydzień nie byłoby czego w warszawskiej operze oglądać, ale zobacz, ile biletów zostało na dziejszą Medee - pojedyncze. Teatry pełne, nie tylko publiczne, ale i prywatne, więc raczej ludzie chodzą. Muzeum Narodowe niedawno podawało informację, że w roku 2023 sprzedało 2 mln biletów wstępu a to nie jest jedyne muzeum w Warszawie. Ludzie są w różnym wieku i mają różne potrzeby, też chodziłam po klubach na studiach :)
  • Odpowiedz
LGirl
LGirl
LGirl 26.01.2024, 19:47:21 via Wykop
  • 1
@ameneos: zgadzam się, że przyroda wokół Gorzowa ładniejsza. Nie zgadzam się, że żeby się wyrwać z Warszawy na rower to taki problem - infrastruktura rowerowa w mieście jest chyba nsjlepsza w Polsce plus śmiga transport publiczny, w tym pociągi kolei mazowieckich do przewozu rowerôw.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
26.01.2024, 14:16:40
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LGirl
LGirl
LGirl 26.01.2024, 19:34:41 via Wykop
  • 1
@mirko_anonim: ja na szczęście nie mam tak bogatych znajomości, bo bym jako prawnik zbankrutowała. Jak to sobie wyobrażasz, że nasza branża działa i zyski osiąga, że my zamiast zarabiać i fakturować wolimy za darmo robić obsługę prawną komuś kto z nami pogadał chwilę w szatni na siłowni? Gdyby tak świat działał to ja bym szukała koleżanek sprzątaczek żeby mi wpadały za darmo posprzątać albo taksówkarzy żeby mnie wozili za darmo,
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Strona 10 z 11
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 18.05.2024

    Komentator
  • Rocznica
    od 10.07.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking