Nie wiem czemu ogólnie na trasy przez całą Polskę jak np Białystok- Wrocław Główny nie ma składów sypialnych czy tych (chyba) kuszetek. Walną ci takiego bezprzedzialowca i się męczysz całą trasę. To już nawet w przedziale było wygodniej jakoś mimo ścisku.
#pkp #gorzkiezale #kolej #dziendobry
#pkp #gorzkiezale #kolej #dziendobry
Frekwencja będzie, o to się nie ma co martwić.
Skrócenie czasu przejazdu między 1. a 3. miastem w kraju o połowę (2h), a między 3. a 4. trzykrotnie to „nic”?
Chłopie odstaw leki
A te pociągi z Nowego Sącza do Baranowa to tam się zatrzymają, czy może pojadą dalej?
HRJ zakłada intensywny ruch pociągów regionalnych, więc można aię spodziewać z 99% pewnością że na trasie W-wa - CPK - Łódź będzie też KM/ŁKA/jakiś prywaciarz albo CPKowy przewoźnik.
Tak, pojedzie 5 minut wolniej (bo z vmax 160/200 km/h) niż KDP ale taniej.
Jeśli ktoś będzie chciał pojechać z Warszawy na CPK to będzie miał następujące możliwości:
- KDP o cenie X w 15 minut
- IC o cenie X, pewnie nie więcej niż 30 zł w 18-20 minut
- regio przez Ożarów, żaden kaszlak bo to i tak będzie musiał być nowy tabor. Czas to nie wiem, pewnie 30-35 minut
- regio przez Grodzisk - Żyrardów jest dalej, tabor
Zdecydowana większość głównych szlaków w PL jest już zmodernizowana, ale okazuje się że to nie wystarcza.
Zrobienie 37 kilometrów w 20 minut to handlowa 111 km/h, czyli tabor nie musi być nawet na V200.
Zgadzam się że dupy nie urywa, ale skoro biorą się za to CPKowcy a nie wąsy z Targowej to może warto dać im szansę.
1. CPK stacją końcową będzie jedynie dla regionalek z Warszawy, cała reszta jedzie dalej.
2. Może to będzie szokiem, ale nie wszystkie pociągi w PL będą zahaczać o CPK
@ksawery2001 przecież KDP nie jest budowane jako kolejka dojazdowa z Warszawy na lotnisko, tylko jedzie dalej.
To tak jakby powiedzieć że cała autostrada A1 jest idiotyczna bo skraca czas przejazdu z Gliwic do Zabrza tylko o kilka minut.
@ksawery2001: ogrom, czyli dokładnie zero.
Żaden pociąg dalekobieżny nie będzie kończył na CPK, bo z definicji to jest stacja przelotowa, co nie kłóci się z ideą hubu. Wszystkie pojadą dalej do Warszawy/Łodzi/Trójmiasta/Krakowa.
Ile pociągów kończy na Centralnej w Warszawie? Też zero.
Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś.
Nie muszę mieć rozkładu żeby to wiedzieć, tak samo jak bez rozkładu wiem że nie wszystkie pociągi będą jeździć przez Zieloną Górę i Białystok