@Karatte: Zacząłbym od przeczytania swojej własnej umowy i sprawdzenia czego i w jakim dokładnie zakresie ten zakaz dotyczy. Oraz jakie ewentualnie karencje czy kary są tam zdefiniowane. Zazwyczaj dotyczy pracy dla tego samego klienta.
Tak jak kminisz - teoretycznie mogliby ciẹ pociągnąć do odpowiedzialności, praktycznie musieliby się o tym jakoś dowiedzieć (a jeśli sam się nie wysprzęglisz to raczej ciężko) i jeszcze mieć determinację żeby cię ścigać
Jaka ładowarka 11kW do miejsca garażowego z jakimś security typu RFID i możliwością dostosowania pobieranej mocy żeby mi bezpiecznik w mieszkaniu nie p--------ł
Zencar 11kW? Pojawia się prawie we wszystkich zestawieniach i nie kosztuje >3k.
@assninja: git, tylko że Wall Connector nie ma chyba wejścia na gniazdo siłowe 400V 16A? bo takie mi elektryk wyprowadził
@Karatte: ma goły kabelek, czy go sobie wepniesz na sztywno czy dorobisz wtyczke na siłę to obojętnie. I nie, kolejność faz nie ma znaczenia :) sam przez 2-3 lata miałem na wtyczke ale potem dorobiłem się drugiej ładowarki na zewnątrz garażu xD i wtedy obie dałem na sztywno
W Tesli mozesz z auta wybrac moc i kiedy ma sie ładowac wiec nie potrzebujesz skomplikowane
@zibizz1: Wydaje mi się, że moc możesz wybrać jak wystartujesz ładowanie. To może być problematyczne jeśli będzie wywalać korki. Można tez ustawić na stałe w WallConnectorze, żeby nie przekraczało pewnej mocy, ale z kolei wtedy nie można się ładować pełną mocą kiedy byłoby można.
@Karatte: Zakładając, że między północą, a szóstą rano nie używasz czajnika
@Karatte: wziąłem Y LR z salonu (made in Berlin) i nie żałuję. Jak masz dom i fotowoltaikę, to jeździsz za darmo, a w miastach jest sporo stacji 50kW, a czasem nawet i 100kW, którymi ładujesz do pełna (90%) w godzinę, tylko cena prądu wyższa. Na domowym prądzie spokojnie 20zł/100km. Tesla tez rozkłada superchargery (150kW i 250kW) na autostradach, więc doświadczenie coraz bliższe tego do spaliniaków.
@Karatte: Nie jest to luksusowe auto jak Model S, ale i tak zwykle czegoś słucham (nagłośnienie premium), wiec nie zauważam. Komfort jest wyższy od niemal dowolnego spalinowego z oczywistych przyczyn. Autopilot robi dobra robotę też (niższe zmęczenie kognitywne), tylko potrzeba trochę praktyki, żeby go wyczuć.
11kW spokojnie wystarczy, żeby przez noc ładować i możesz wziąć tańsza taryfę.
Czekałem 6 tygodni. Gotówka.
Jak masz wątpliwości, to się umów na jazdę próbną.
@Karatte: Zapytaj sąsiadów co mają i czy są zadowoleni. W jednej części miasta ten sam dostawca może być lux a w innej części kupa. Ja mam Korbank i jest ok.
Znajde coś taniej niż 355 CBL?
#windows #office #office365