Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko203
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Jaca777

Jaca777

Dołączył 9 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 488
  • Znaleziska 202
  • Mikroblog 286
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2

689

Kwantowe splątanie pomiędzy bilionem atomów a pojedynczym fotonem

Słynny paradoks Einsteina-Podolskiego-Rosena powraca po ponad 80 latach w nowej odsłonie. Naukowcy z Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego wytworzyli wielowymiarowy stan splątany pomiędzy zbiorem atomów a pojedynczą cząstką światła – fotonem...

Lifelike
z
fuw.edu.pl
dodany: 03.03.2017, 17:28:52
  • 93
  • #
    nauka
  • #
    fizyka
  • #
    fizykakwantowa
  • #
    liganauki
Jaca777
Jaca777 03.03.2017, 23:43:51
  • 3
@Obruni: @IHaveThePower Umyka Ci to, że w fizyce kwantowej prawdopodobieństwo jest kwadratem modułu funkcji falowej. To właśnie w ten sposób Bell obalił hipotezę forsowaną przez między innymi przez Einsteina, że są to wyłącznie 'zmienne ukryte'. W skrócie - jeśli ustawi się dwa detektory spinu ustawione tak samo, to zawsze dla stanu splątanego dwóch fotonów o odwrotnym spinie będą dawać odczyty przeciwne. Wiadomo - jeden góra, drugi dół. Ale nieintuicyjność
Jaca777
Jaca777 04.03.2017, 10:35:24
  • 3
to wszystko nadal tylko teorie, nie wiemy czy poprawne


@pasczakk: Teoria to jest coś, co zostało udowodnione. Nie ma mocniejszego określenia, tak samo grawitacja jest teorią. Teorie nigdy nie są sprzeczne, ponieważ wynikają z tej samej aksjomatyki. Sama aksjomatyka w sobie musiałaby być do tego sprzeczna. Chodziło Ci pewnie o hipotezę. Jednak nie są to hipotezy, ale udowodnione teorie.
Jaca777
Jaca777 04.03.2017, 10:48:13
  • 0
@pasczakk : Ale prawda, że niekoniecznie muszą się pokrywać z rzeczywistością. Do tego trzeba jeszcze potwierdzić je eksperymentalnie.
Jaca777
Jaca777 04.03.2017, 11:50:18
  • 0
@passatex: Prawo często jest elementem teorii, jest to określenie relacji.

Pojawienie się obserwatora nie jest przecież równoczesne z wystąpieniem zjawiska, które zdeterminował kolaps funkcji falowej. Na przykład kot schrödingera nie umiera w momencie, gdy zostanie zaobserwowany. Funkcja falowa określi w tym momencie, że umarł wcześniej. Tak samo można powiedzieć o wszechświecie - w momencie pojawienia się obserwatora nastąpił kolaps funkcji falowej i zdeterminował to, że wszechświat powstał 14 mld. lat
Jaca777
Jaca777 04.03.2017, 12:49:19
  • 0
@passatex: Kota dałem tylko jako przenośnie, niekoniecznie poprawny przykład, ale pokazujący co mam na myśli. A taka informacja niekoniecznie musi istnieć - obecnie powszechne jest raczej zdanie, że jest to losowe.

913

17-letnia matka zostawiła noworodka w 'oknie życia'. Zajęła się nią policja.

17-letnia matka zostawiła noworodka w 'oknie życia'. Zajęła się nią policja.

Policja przesłuchała 17-latkę, która zostawiła noworodka w 'oknie życia' w Ostrowie Wielkopolskim. I to mimo faktu, że z założenia matki oddające w ten sposób dzieci pod opiekę innym mają pozostać anonimowe.

konto usunięte
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 06.02.2017, 22:21:54
  • 288
  • #
    polska
  • #
    szpital
  • #
    medycyna
  • #
    dziecko
  • #
    sluzbazdrowia
Jaca777
Jaca777 07.02.2017, 01:49:45
  • -4
@Vic: Co z tego? Nieletnia może być matką. Po prostu prawa rodzicielskie uzyskuje, gdy zostaje pełnoletnia.

464

Żołnierze pracowali na budowie domu generała. Jest wyrok

Pokaż treści 18+

Żołnierze pracowali na budowie domu generała. Jest wyrok

Gen. dyw. rezerwy Piotr C. jest już prawomocnie skazany na 45 tys. zł grzywny za wykorzystywanie pracy żołnierzy do budowy swojego domu i używanie służbowych samochodów do celów prywatnych. Sąd Najwyższy utrzymał taki wyrok sądu I instancji.

k1fl0w
z
rmf24.pl
dodany: 06.02.2017, 12:47:58
  • 70
  • #
    polska
  • #
    wojsko
  • #
    prawo
  • #
    afera
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
Jaca777
Jaca777 06.02.2017, 22:14:02
  • -1
@Stivo75: Skoro odwołał się do sądu najwyższego, a nie do drugiej instancji, to znaczy, że nie miał zastrzeżeń co do wyroku, tylko do działalności sądu. Czyli wiedział, że jedyne na co może liczyć to kasacja, a nie zmiana wyroku.

1119

Dalej łżą o „polskich obozach”Bezczelni kłamcy z Niemiec i Austrii znów w akcji

Dalej łżą o „polskich obozach”Bezczelni kłamcy z Niemiec i Austrii znów w akcji

O „polskim obozie zagłady” w Treblince napisał austriacki dziennik „Der Standard”. Autorem tekstu „Tanzcafe Treblinka” jest austriacki literat Michael Cerh. Niemiecki portal informacyjny Newsmax uznał, że niemieckie obozy w Treblince, Sobiborze, Bełżcu i Auschwitz były „polskimi obozami zagłady”.

konto usunięte
z
niezalezna.pl
dodany: 29.01.2017, 04:59:56
  • 85
  • #
    polska
  • #
    niemcy
  • #
    austria
  • #
    polishdeathcamps
  • #
    historia
  • #
    iiwojnaswiatowa
Jaca777
Jaca777 29.01.2017, 12:44:09
  • 0
@LeniwyPomidor: Większość osób piszących o "polskich obozach śmierci" sama uważa swoje pomyłki za "skróty myślowe". I zapewne nie są to zamierzone dezinformacje, propaganda. Po prostu sami są ofiarami zachodniej propagandy po II wojnie światowej mającej oczyścić imię Niemiec. Dlatego trzeba im uświadamiać, że nie mają racji.

656

Warto pamiętać, do kogo należały pierwsze obozy koncentracyjne. Wcale nie...

Warto pamiętać, do kogo należały pierwsze obozy koncentracyjne. Wcale nie...

... do Niemców. - W 72. rocznicę wyzwolenia obozu koncentracyjnego w Auschwitz BBC opublikowało artykuł, w którym przekonuje o ważnej roli Polaków w holocauście. Warto jednak przypomnieć, że pierwsze obozy koncentracyjne nie były niemieckie, ani tym bardziej polskie, a właśnie… brytyjskie.

krzysiekciekawy
z
pikio.pl
dodany: 27.01.2017, 17:41:57
  • 71
  • #
    swiat
  • #
    obozykoncentracyjne
  • #
    germandeathcamps
  • #
    wielkabrytania
  • #
    bbc
Jaca777
Jaca777 28.01.2017, 01:45:50
  • -4
@Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol: Niemców wyprzedzili również Polacy tworząc obóz w Berezie Kartuskiej :)
Jaca777
Jaca777 28.01.2017, 13:20:37
  • 0
@abdullahibnalibali: Nie, pod patronatem Piłsudskiego ;)

1241

Biologiczna Bzdura Roku 2016 - WYNIKI

Biologiczna Bzdura Roku 2016 - WYNIKI

Dowiedz się kto zdobył laur za najgłupszą wypowiedź o biologii roku 2016.

Majk_
z
totylkoteoria.pl
dodany: 23.01.2017, 16:40:58
  • 159
  • #
    nauka
  • #
    biologia
  • #
    liganauki
  • #
    totylkoteoria
  • #
    polityka
Jaca777
Jaca777 23.01.2017, 22:45:35
  • 2
@whiteglove: "Najczęściej"? Sądzę, że to jednak wciąż są wyjątki ;)

358

Pedofil krzywdzi dzieci, ale jest bezkarny. Bo jest chory

Pokaż treści 18+

Pedofil krzywdzi dzieci, ale jest bezkarny. Bo jest chory

Tomasz Ł. ma dopiero 27 lat, ale na swoim koncie już dwa wyroki za pedofilię. Ostatni - sześć lat i osiem miesięcy więzienia skończył odsiadywać w sierpniu ubiegłego roku. Wyszedł przed czasem z powodu złego stanu zdrowia. Zaraz potem znów skrzywdził dziecko.

darosoldier
z
polskatimes.pl
dodany: 01.01.2017, 19:39:36
  • 54
  • #
    polska
  • #
    wroclaw
  • #
    mojkrajtakipiekny
  • #
    dzieci
  • #
    dolnyslask
  • #
    wydarzenia
Jaca777
Jaca777 02.01.2017, 10:46:36
  • 1
@hasser: Nigdy nie ma całkowitej pewności. Zawsze pozostaje pewien ułamek, który, przy wystarczająco dużej próbce, da znaczną liczbę skazanych ludzi niewinnych. Tak samo byłoby z karą śmierci. Ale z niej człowieka nie zwolnisz i nie dasz mu odszkodowania.
Jaca777
Jaca777 03.01.2017, 00:35:12
  • 0
@beep: Nie, nie zdarzają się sytuacje, gdzie występują absolutnie pewne dowody. Świat tak nie działa, bo człowiek nie jest nieomylny. Stwierdzenie 'całkowitej pewności' byłoby tylko wtedy pewne, gdyby orzekał je ktoś, kto może to uczynić z całkowitą pewnością. Ale zawsze pozostaje pewien margines błędu. Zawsze mógł się zdarzyć nieprawdopodobny zbieg okoliczności, dowody mogły zostać sfabrykowane w idealny sposób, sędzia mógł popełnić fatalny i niespotykany błąd. A świat jest na tyle

0

Dlaczego monitorowanie aplikacji jest tak ważne? Jak to robić dobrze?

"You can’t improve if you don’t measure."

Jaca777
z
jakon.me
dodany: 28.12.2016, 19:28:59
  • 0
  • #
    technologia
  • #
    programowanie
  • #
    java
  • #
    it
zagorzanin
zagorzanin
27.12.2016, 03:31:48 via Android
  • 1656
zagorzanin

źródło: comment_QIpik1p5qQHnnwCzewt0XbmO1CbsQeCu.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jaca777
Jaca777 27.12.2016, 13:46:23
  • 0
@zagorzanin: łącznie
  • Odpowiedz

400

Solista Chóru Aleksandrowa: "To miał być jeden koncert"

Pokaż treści 18+

Solista Chóru Aleksandrowa: "To miał być jeden koncert"

Solista Chóru Aleksandrowa Wadim Ananiew jest jednym z muzyków zespołu, którzy nie znaleźli się na pokładzie samolotu Tu-154, który rozbił się nieopodal Soczi. Śpiewak wcześniej poprosił bowiem dyrektorów o wolne, gdyż urodziło mu się trzecie dziecko i chciał pomóc żonie.

darosoldier
z
rmf24.pl
dodany: 25.12.2016, 17:22:58
  • 67
  • #
    europa
  • #
    rosja
  • #
    samoloty
  • #
    wypadek
  • #
    choralexandrowa
Jaca777
Jaca777 25.12.2016, 23:29:10
  • 5
@Chlaposz_Minetosz: Słaby bait
Jaca777
Jaca777 25.12.2016, 23:42:34
  • 7
@Chlaposz_Minetosz: Naprawdę jesteś w stanie myśleć nawet o chórze jako wrogu narodu? No więc ludzie podniecający się tym chórem dostrzegają również inne aspekty sztuki, poza zgodnością z wyimaginowaną racją stanu i napakowaniem wartościami patriotycznymi. Na przykład jakość artystyczną, która w przypadku tego chóru jest niesamowita. Upraszczając - ludzie podniecają się tym chórem bo pięknie śpiewa. I nie wiem, co tu jest takiego nie do pojęcia.
Jaca777
Jaca777 26.12.2016, 00:19:43
  • 5
@Chlaposz_Minetosz: Wiele chórów i orkiestr powstaje przy armiach, ponieważ organizuje ona uroczystości przy świętach państwowych, a one muszą posiadać oprawę muzyczną. Wojsko nie służy wyłącznie do mordowania i podbijania innych państw. Postrzeganie wszystkiego w kontekście historycznej pamięci, dobra narodu jest skrajnością, która wbrew pozorom wcale nie jest patriotyzmem. Posługując się twoim argumentem - zarówno w sztuce jak i nauce uprzedzenia historyczne, nacjonalistyczne często powodowały zacofanie czy zahamowanie rozwoju, np. w

3038

Zmarł George Michael

Zmarł George Michael

Kolejny świetny artysta niestety odchodzi.

konto usunięte
z
twitter.com
dodany: 25.12.2016, 23:02:09
  • 404
  • #
    kultura
  • #
    muzyka
  • #
    lastchristmas
Jaca777
Jaca777 25.12.2016, 23:47:47
  • 2
@janek_kenaj: Właśnie chciałem tu dopisać ELP, s-------y rok (╯︵╰,)

430

Hall of S(z)ejm. Jak głosowano w Sali Kolumnowej?

Pokaż treści 18+

Hall of S(z)ejm. Jak głosowano w Sali Kolumnowej?

Przez pięć dni pracy nad materiałem udało się nam zidentyfikować i rozmieścić na Sali Kolumnowej 134 posłów. To o 97 mniej niż wymagane kworum. Dlatego nie możemy zdecydować, czy kworum rzeczywiście było, czy też nie.

konto usunięte
z
biqdata.wyborcza.pl
dodany: 22.12.2016, 11:03:51
  • 117
  • #
    prawo
  • #
    polityka
  • #
    dobrazmiana
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
  • #
    sejm
Jaca777
Jaca777 22.12.2016, 17:42:29
  • 1
Dojście do prawdy czy było kworum czy nie jest niemożliwe.


@elim: Przecież dokładnie to napisali w wyborczej.
Jaca777
Jaca777 22.12.2016, 17:54:43
  • 6
@max-kultury: Ten argument nie dotyczy meritum, więc jest bezwartościowy. Jak jest taka nieobiektywna, to łatwo powinno być wskazać, gdzie podali nieprawdę w tym artykule.

1928

Już wiadomo, kto udawał nieprzytomnego i trafił do spotu PO – WIDEO

Już wiadomo, kto udawał nieprzytomnego i trafił do spotu PO – WIDEO

Wojciech Diduszko – to on miał udawać nieprzytomnego podczas piątkowych manifestacji przed Sejmem.

lobo7626
z
niezalezna.pl
dodany: 18.12.2016, 13:26:40
  • 311
  • #
    polska
  • #
    polityka
Jaca777
Jaca777 18.12.2016, 14:52:37
  • -68
@Oskarek89: No tak, czemu nie? Na widoku położył się na ziemi, mogła być to również prowokacja mająca ośmieszyć opozycję. Jeśli tak, to bardzo skuteczna.
Jaca777
Jaca777 18.12.2016, 15:05:21
  • 3
@blekitny_orzel: Gonciarz opublikował ten post przed wyjawieniem tożsamości tej osoby ;)
Jaca777
Jaca777 18.12.2016, 15:11:22
  • -8
@blekitny_orzel:

Opublikował przed wyjawieniem tożsamości, bo jest głupi.

Rozumiem, że IQ osób określasz po godzinach, w których dodają posty na facebooku?
Jaca777
Jaca777 18.12.2016, 16:01:22
  • -3
@Pan_Mirek: Mnie proszę tak nie wołać, ja gościa broniłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

337

Jezioro poza zasięgiem

Jezioro poza zasięgiem

Do naukowych zagadek Antarktydy należy z pewnością 379 położonych pod lądolodem jezior, w tym największe i najbardziej znane – Jezioro Wostok, umiejscowione pod rosyjską stacją naukową o tej samej nazwie. Jego lustro leży 4 kilometry poniżej górnej powierzchni lodu i ma kształt wrzeciona...

Lifelike
z
nauka.uj.edu.pl
dodany: 16.12.2016, 17:58:12
  • 40
  • #
    nauka
  • #
    geografia
  • #
    jezioro
  • #
    wostok
  • #
    antarktyda
  • #
    liganauki
Jaca777
Jaca777 17.12.2016, 14:47:05
  • 3
@BionicA: Można być odpornym na coś, co istniało przed ludzkością - istnieje ciągłość genetyczna. Te bakterie zostały wykluczone z tego ciągu genetycznego, a zatem rzeczywiście są niejako neandertalczykami z dzidami.

577

Ziobro podpisuje listę obecności po głosowaniach w sali kolumnowej.

Ziobro podpisuje listę obecności po głosowaniach w sali kolumnowej.

bez komentarza

saakaszi
z
m.facebook.com
dodany: 16.12.2016, 23:58:31
  • 207
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    neuropa
  • #
    polityka
  • #
    wydarzenia
Jaca777
Jaca777 17.12.2016, 00:27:30
  • 40
@TenebrosuS: @Hyrkan Jest jasno napisane - potwierdzane na *liście obecności*. Nie w głosowaniu. A więc złamał prawo.
Jaca777
Jaca777 17.12.2016, 00:43:46
  • 30
@TenebrosuS: To jest całkowicie inny przypadek. Prawo stanowi, że obecność potwierdzana jest na liście i w głosowaniu. Nie "lub w głosowaniu". Jeśli jest potwierdzona tylko w głosowaniu, zdanie jest fałszywe, a przepis złamany.
Jaca777
Jaca777 17.12.2016, 00:48:22
  • 14
@TenebrosuS: Bardzo możliwe. Chciałem tylko udowodnić, że złamał jakiś przepis. Poza tym - teraz udowodnienie kworum będzie skomplikowane.

447

Na oczach dzieci zabił kocięta. Spędzi rok w więzieniu

Pokaż treści 18+

Na oczach dzieci zabił kocięta. Spędzi rok w więzieniu

Włożył sześć kociąt do reklamówki i zaczął nimi uderzać o ścianę. Patrzące na to dzieci krzyczały, by przestał. Jednak pijany 62-latek nie pozwolił sobie przeszkodzić. Teraz sąd w Kielcach skazał go na rok bezwzględnego więzienia.

alioth
z
tvn24.pl
dodany: 10.12.2016, 14:16:05
  • 139
  • #
    polska
  • #
    zwierzaczki
  • #
    prawo
  • #
    patologiazewsi
Jaca777
Jaca777 10.12.2016, 20:42:04
  • 7
@Geomemnon: A czyje istnienie ma znaczenie?
Jaca777
Jaca777 10.12.2016, 20:45:15
  • 7
@Geomemnon: Jesteś pewien? Przecież za milion lat zapewne nie pozostanie po nas ślad w kosmosie.
Jaca777
Jaca777 10.12.2016, 20:54:42
  • 2
@xniorvox: Dlaczego zakładasz, że rozwój technologiczny będzie drogą, na której cywilizacja ludzka się utrzyma? Przecież ta tendencja jest bardzo świeża (w odniesieniu do wieku cywilizacji). Ale jeśli tak ma być, to dlaczego nie widzimy 'cudów', czyli np. galaktyk przesuwanych przez inne cywilizacje, które z najwyższym prawdopodobieństwem gdzieś powstały?
@Geomemnon: No dobra, no to zmieńmy nieco skalę - paręnaście miliardów lat, gdy słońce skończy jako czerwony olbrzym i spali
Jaca777
Jaca777 10.12.2016, 20:58:39
  • 0
@grn: Może też mieć pozytywny. Wielu ludzi robi, składając wszystko do kupy, więcej złego niż dobrego innym.
Jaca777
Jaca777 10.12.2016, 21:19:15
  • 1
@xniorvox: Nie rozumiem Twojego uprzedzenia do dyskusji akademickich ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na pewno byłaby ciekawsza niż inne komentarze w tym znalezisku. Jednak nawet z najbardziej pesymistycznych rachunków wynika, że powstanie cywilizacji może być unikatowe najwyżej w obrębie galaktyki.
https://en.wikipedia.org/wiki/Rare_Earth_hypothesis
@Geomemnon: Jednak, najprawdopodobniej, w końcu istnienie życia we wszechświecie przestanie być możliwe i zatarty zostanie wpływ ludzkości.
@grn: No dobrze, ale w
Jaca777
Jaca777 10.12.2016, 21:28:31
  • 3
@Geomemnon: Prawda, ale jeśli chodzi o możliwości sprzeciwiania się naturze wszechświata, to ludzie niewiele różnią się od kotów. I chyba podobnie jest z potencjalnością.
Jaca777
Jaca777 10.12.2016, 21:45:09
  • 1
@xniorvox: Jasne, ale te rachunki dotyczą właśnie życia o podobnym pochodzeniu, więc pewnie też naturze, do naszego. Takie będą kończyć w podobny sposób co my i 'objawy' ich życia (czyli właśnie 'cuda', których nie dostrzegamy), gdy rozwiną się w taki sposób, aby zająć się astroinżynierią, chyba będą dla ludzkości rozpoznawalne i zrozumiałe. Inne samoorganizujące się układy sprzężone zwrotnie, których podciągnięcie pod naszą definicję życia może nie być takie proste, to
Jaca777
Jaca777 10.12.2016, 23:04:38
  • 1
@xniorvox: Taki układ musi być zdolny do adaptacji do zmian otoczenia, musi się samemu organizować i działa niejako przeciwko naturze wszechświata, więc pewne cechy inteligencji będzie posiadał zawsze. Chociaż może się okazać, że będziemy odkrywać skomplikowane układy, które uczynią tę granicę, przy której możemy uznać coś za "żywe", rozmytą.
@Geomemnon: Moim zdaniem przyjęcie takiego założenia niewiele w tym temacie daje, bo jest wysoce nieprawdopodobne i niezgodne z zasadą

430

Fuzja jądrowa – energia przyszłości coraz bliżej

Fuzja jądrowa – energia przyszłości coraz bliżej

Marzenie o kontrolowanej fuzji jądrowej wkrótce może się zrealizować. Jesteśmy o krok od uzyskania niewyczerpanego źródła taniej energii, a to za sprawą badaczy z Instytutu Maxa Plancka.

Stopiszczeli
z
dzienniknaukowy.pl
dodany: 07.12.2016, 23:23:07
  • 84
  • #
    nauka
  • #
    fizyka
  • #
    energetyka
  • #
    technologia
Jaca777
Jaca777 08.12.2016, 19:30:16
  • 6
@PanDzikus: Naprawdę ktoś wierzy w to, że ecat działa?

582

Prezydent Wrocławia: Nienawidzę pie****nych nacjonalistów!

Prezydent Wrocławia: Nienawidzę pie****nych nacjonalistów!

Rafał Dutkiewicz, prezydent Wrocławia, od wielu lat znany jest z walki ze środowiskami narodowymi w rządzonym przez siebie mieście.

konto usunięte
z
telewizjarepublika.pl
dodany: 06.12.2016, 19:31:19
  • 303
  • #
    polska
  • #
    wroclaw
  • #
    4konserwy
  • #
    nop
  • #
    polityka
Jaca777
Jaca777 06.12.2016, 22:51:59
  • 0
@BuaKrztusiciel: Idealizujesz prawicę i demonizujesz lewicę. Na prawdę nie jest niczym niezwykłym, że idioci są tu i tu, bo są oni wszędzie. I jest ich dużo.
Jaca777
Jaca777 06.12.2016, 22:52:47
  • -2
@Jaca777 Naprawdę*
@lavinka: Skoro inteligentni i sensowni, to może zmieniają zdanie z sensownych przyczyn? :) Nie podałaś konkretów.
Jaca777
Jaca777 06.12.2016, 23:24:08
  • 0
@BuaKrztusiciel: Skoro homoseksualizm nie jest naturalny, to z czego wynika? Pojawia się również u zwierząt, a człowiek nie modyfikował siebie w żaden sposób, aby do niego doprowadzić.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualne_zachowania_zwierz%C4%85t
Tu lewacką wartością jest po prostu wrażliwość społeczna i pozwalanie ludziom robić co im się podoba, o ile nie szkodzi to innym. Rzeczywiście problemem jest "szkodzenie innym", które nie może być obiektywnie rozróżniane. Kogoś może brzydzić para homoseksualna trzymająca się za ręce
Jaca777
Jaca777 06.12.2016, 23:51:11
  • 3
@BuaKrztusiciel: Ale zboczenia od czego? Przyjąłeś z powietrza założenie, że homoseksualizm to zboczenie, a potem oparłeś na tym dalszą argumentację. Czemu homoseksualizm ma być zboczeniem, czemu szkodzi? Ba, dalej nawet napisałeś, że związki heteroseksualne są denerwujące pod tym samym względem, co homoseksualne.
Jaca777
Jaca777 07.12.2016, 06:06:18
  • 0
@BuaKrztusiciel: A, czyli homoseksualizm jest zboczeniem, bo jest postrzegany jako zboczenie, a jest postrzegany w taki sposób, bo jest zboczeniem. Jeśli nie dostrzegasz w tym błędu argumentacji, to ta dyskusja nie ma sensu.
Jaca777
Jaca777 07.12.2016, 22:52:06
  • 0
@BuaKrztusiciel: Dzięki, tego nikt mi jeszcze nie mówił ( ͡° ͜ʖ ͡°)

1935

Plemię Yawalapiti oglądające na laptopie nasz współczesny świat

Plemię Yawalapiti oglądające na laptopie nasz współczesny świat

Fragment filmu dokumentalnego pt. "The World of Avatar" wyemitowanego na TF1 ukazujący jak plemię Yawalapiti ogląda na laptopie nasz współczesny świat. - Sa angielskie napisy.

WuDwaKa
z
youtube.com
dodany: 06.12.2016, 14:17:08
  • 285
  • #
    brazylia
  • #
    telewizja
  • #
    dokument
  • #
    cywilizacja
  • #
    plemie
  • #
    swiat
Jaca777
Jaca777 06.12.2016, 22:30:36
  • 3
@the_one_who_knows_the_only_Truth: Przy przyjęciu tej hedonistycznej postawy i uznaniu nieodroczonego szczęścia jednostki za najwyższą wartość - masz rację. Jednak, na przykład - dla cywilizacji człowieka rozwój technologii kosmicznej jest bardzo ważny. Gdy wytworzymy niezależne kolonie będzie ona dużo trwalsza, a do tego przecież od początku dąży. Wiedza też nie jest bezwartościowa.
Jaca777
Jaca777 06.12.2016, 23:13:48
  • 0
@the_one_who_knows_the_only_Truth: Ale co rozumiesz przez "szczęście"? Komfort, spokój, drobne przyjemności, spełnienie? Przecież szczęście nie może być sensem życia samo w sobie. Musi z czegoś wynikać. Natura tak stworzyła człowieka, że przejmuje się on przyszłością swojej potomności. Nie przejmując się nimi i szykując im los życia na przeludnionej, a może zniszczonej Ziemi, nie możesz być szczęśliwy - właśnie ze względu na swoją naturę. Matka natura stworzyła ewolucją człowieka tak, żeby dbał
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 3 z 6
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 20.12.2016

    Komentator
  • Rocznica
    od 26.01.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking