#samoloty
Dostałem szybką odpowiedź negatywną z KLM i nie wiem co z tym zrobić dalej.. odwołali mi 10go wylot z Gdańska bo ich samolot nie wylądował w bazie poprzedniego wieczora. Tłumaczą to złą pogodą podczas gdy inne samoloty lądowały bez problemu. Potem stracilem połączenie w AMS do GRU i dodatkowo mnie przekierowali przez Heathrow I stamtąd LATAMem. Do GRU dotarłem 10 godzin później.
"This situation is regarded as an extraordinary circumstance and
Dostałem szybką odpowiedź negatywną z KLM i nie wiem co z tym zrobić dalej.. odwołali mi 10go wylot z Gdańska bo ich samolot nie wylądował w bazie poprzedniego wieczora. Tłumaczą to złą pogodą podczas gdy inne samoloty lądowały bez problemu. Potem stracilem połączenie w AMS do GRU i dodatkowo mnie przekierowali przez Heathrow I stamtąd LATAMem. Do GRU dotarłem 10 godzin później.
"This situation is regarded as an extraordinary circumstance and
Ta firma to jakiś horror i totalny żart.
Autobus zepsuł się po 20km. 4godziny czekaliśmy na autobus zastępczy. Ten dotarł 2 godziny po odjeździe mojej "przesiadki". Infolinia poinformowała że zwróci do 80eur za hotel ( miałem juz ich bilet alternatywny. Odjazd 24h później) albo cene biletu do tego samwgo celu i ta sama klasa autobusu inną firmą.pojechalem 1h pozniej . Zaplacilem 170zl. Orginalny bilet z przesiadką 80zl.
Po 3tyg i kilkunastu
Ja przez chwilę zgłupiałem, tak to opisałeś. Może oni też nie rozumieją. Napisz, że:
- potrzebujesz zwrotu zakupionego biletu alternatywnego (170 zł), bo dojechaleś
- albo anulowania biletu oryginalnego i zwrotu za niegoe (bo autobus nie dojechał) ORAZ zwrotu różnicy.
Obstawiam, że konsultant nie zrozumiał sytuacji -