Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko142
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
369zszywek

369zszywek

Dołączył 6 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2055
  • Znaleziska 348
  • Mikroblog 1707
  • Obserwujący 24
  • Obserwowane 9
Blackmore
Blackmore
17.11.2022, 07:34:29
  • 24
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

369zszywek
369zszywek 17.11.2022, 09:16:53 via Android
  • 2
@Blackmore w twojej teorii zabrakło le grande finale.
NATO może i kłamać aby uniknąć 3ww ALE to nie znaczy że przejdą obok tego ataku obojętnie.
Spodziewałabym się w przeciągu może kilku tygodni, jakiegoś dużego bum na terytorium rosji. Znowu niedopałek, albo jakiś wariat w śmiesznej czapce.
Muszą odpowiedzieć i to tak żeby nikt nie miał wątpliwości czyja to sprawka. Inaczej również stracą wiarygodność.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek 16.11.2022, 18:05:52 via Android
  • 0
Hej, czy taki SMS wyczerpuje kwestię przypomnienia o zaległościach alimentacyjnych? Będę serio ok że zrobiłam co mogłam zanim oddałam sprawę do komornika ?
#rozwod #pytanie #pytaniedoeksperta
369zszywek - Hej, czy taki SMS wyczerpuje kwestię przypomnienia o zaległościach alime...

źródło: comment_1668621952ZzHR8mMg3c9o4RQtP4BiqY.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

369zszywek
369zszywek
Autor
16.11.2022, 18:32:48 via Android
  • 0
@tonawegla testuję xD
  • Odpowiedz
s.....o
s.....o
konto usunięte 16.11.2022, 11:17:18
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

369zszywek
369zszywek 16.11.2022, 11:22:35 via Android
  • 0
@skizo ło panie, technika czy de, rozpuścili by plotkę we wsi że resztki rakiety mają jakiś cenny minerał w składzie, zaraz by w pobliskim skupie wszystkie fragmenty się znalazły.
  • Odpowiedz
mackbig
mackbig
16.11.2022, 11:01:01
  • 25
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

369zszywek
369zszywek 16.11.2022, 11:08:20 via Android
  • 0
@mackbig jak to nikt. Ruskie zawsze kwestionują.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek 16.11.2022, 09:53:29 via Android
  • 16
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

login_89
login_89
16.11.2022, 09:58:00 via iOS
  • 1
Wiatru. Szukają wiatru.
  • Odpowiedz
1.....2
1.....2
konto usunięte 16.11.2022, 10:00:37
  • 3
@369zszywek: może szukają godności i rozumu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

655

Mój problem z samotnymi matkami.

Pokaż treści 18+

Mój problem z samotnymi matkami.

Brak czasu, sił, pieniędzy, trudności w znalezieniu wartościowego partnera – bycie samotną matką to wyłącznie wady, zostanie nią nie jest aż tak łatwe, a mimo to tysiące kobiet każdego roku dołącza do tego nieszczęsnego grona…

wqeqwfsafasdfasd
z
wykop.pl
dodany: 08.11.2022, 14:48:09
  • 530
  • #
    polska
  • #
    zwiazki
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    p0lka
  • #
    seks
  • #
    przegryw
369zszywek
369zszywek 09.11.2022, 07:19:13 via Android
  • 2
@text dzięki, oszczędziłeś mi pisania
Dodam jeszcze trochę statsów
https://centrumsprawrozwodowych.pl/rozwod/przyczyny-rozwodu-w-statystykach/
369zszywek
369zszywek 09.11.2022, 07:36:16 via Android
  • 0
@text upraszczasz.
W praktyce ta "godzina dla siebie" często kończy się tak, że co 10 minut kobieta odbiera telefony od spanikowanego tatusia, z pytaniem o każdą czynność przy dziecku.
Albo jeszcze gorzej - wraca i widzi pieluszkę założoną odwrotnie, mleko zostało przygotowane "na oko" - bo po co miarka, zaś maluch i łóżeczko uswinione bo mu się ulało a tata nie zauważył.
369zszywek
369zszywek 09.11.2022, 07:41:17 via Android
  • 5
@text a mój najpierw unikał i miał mnóstwo wymówek, a w końcu jak go zaczęłam zostawiać to tak jak wcześniej napisałam.
I z moich rozmów z koleżankami z pracy wychodzi że tak połowa tatusiów się zachowuje. Ich dziecko zaczyna interesować jak już jest ogarnięte, w miarę samodzielne i umie się samo bawić kiedy Mama wychodzi ¯_(ツ)_/¯
369zszywek
369zszywek 09.11.2022, 09:17:56 via Android
  • 3
@text bo prawie zawsze obydwoje rodziców przeżywa lekki szok, jak to rodzicielstwo wygląda w praktyce. Ze to nie jak w reklamie, uśmiechnięty bobasek, tylko ciągły brak snu, ciągłe bycie uwiązanym, ciągłe zastanawianie się dlaczego znowu płacze.
I tutaj część tatusiów szybko dochodzi do wniosku że oni sobie w pracy/na siłowni przeczekaja ten trudny okres, skoro kobieta i tak "siedzi" (uwielbiam to określenie na zajmowanie się małym dzieckiem) w domu.
Mój jeszcze
369zszywek
369zszywek 09.11.2022, 18:50:16 via Android
  • 1
@Sakad i pewnie teraz żerujesz jak harpia na biednym porzuconym facecie, domagając się o zgrozo! alimentów ;-)
369zszywek
369zszywek 09.11.2022, 22:21:24 via Android
  • 0
@Sakad no mój próbował udawać osobę bez żadnych dochodów. Nie pykło, chyba Wysoki Sąd nie pierwszy raz z takim przypadkiem nagłego bezrobocia się spotkał :-)
Akurat jutro ogłoszenie wyroku ws. alimentów. A potem to już jego odwołanie, kolejna sprawa, podtrzymanie wyroku i potem już tylko rozwód i z górki :-)
369zszywek
369zszywek 09.11.2022, 22:24:27 via Android
  • 0
@typowyWykopekMizogin a może wiesz jak załatwić to mieszkanie? Bo ja też samotna matka nie chcą mi dać bo pracuję. To wszystkim samotnym matkom dają? Oszukują mnie?
369zszywek
369zszywek 09.11.2022, 22:28:14 via Android
  • 0
@typowyWykopekMizogin no co ty. W moim wątku o moich sprawach zjedli mnie żywcem wykopki że śmiem oczekiwać 1500 alimentów bo przecież DA SIĘ utrzymać dziecko taniej xD Przecież kolonie to fanaberie, po co ojciec dziecka ma się na to składać xD
369zszywek
369zszywek 09.11.2022, 22:31:52 via Android
  • -1
@Sakad akurat ja uważam że trzeba regularnie podnosić kwotę. Bo to jest dług względem dziecka, które kiedyś być może, jako dorosła osoba, będzie w stanie wyzgekwować. I trzeba dbać żeby to były realne kwoty a nie to 500 sprzed 15 lat
369zszywek
369zszywek 09.11.2022, 22:35:14 via Android
  • 0
@Sakad nie tylko w wykopowym. W mentalności rodziny mego jeszcze męża również ;) dulszczyzna totalna, śmiesznie jest to testować i widzieć również tutaj
369zszywek
369zszywek 09.11.2022, 22:38:01 via Android
  • 0
@Sakad dzięki. Jakoś to będzie. Na pewno lepiej biedniej bez niego niż na bogato z nim.
369zszywek
369zszywek 10.11.2022, 07:31:21 via Android
  • 0
@text wszystko ładnie ale pomijasz jeden zasadniczy warunek żeby się ten kompromis udał. Druga strona musi chcieć. Jeśli nie chce, i wręcz twierdzi że bardzo ci zazdrości że nie musisz chodzić do pracy i możesz sobie "siedzieć" w domu, więc o co ci w ogóle kobieto chodzi - to będzie tak jak będzie. A złość narasta z czasem. Bo potem bąbelek idzie do szkoły, znowu trzeba się trochę włączyć, czasem wytłumaczyć
369zszywek
369zszywek 10.11.2022, 07:34:07 via Android
  • -1
@katienca święte słowa, tylko dla wykopków to i tak wszystko jej wina - ale to właśnie idealny przykład na to jak są wychowani i co mają wpojone z domu
369zszywek
369zszywek 14.11.2022, 20:21:02 via Android
  • 1
@Sakad Było ok. Sąd zasądził to co oczekiwałam, będzie jego odwołanie, teraz się waham co zrobić z niezapłaconym wyrównaniem za pół roku, również zasądzonym. Teraz już jest trochę kalkulacja co lepiej przed sądem na odwołaniu wyjdzie. To taka ekstra kasa, spodziewałam się korzystnego wyroku ale nie aż z wyrównaniem, więc mogę na nią trochę poczekać jeśli to da mi plusa na starcie drugiej tury. Sądzę się z magistrem prawa więc mam
369zszywek
369zszywek 27.10.2022, 17:07:12
  • 66
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 91
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

369zszywek
369zszywek
Autor
27.10.2022, 17:14:01
  • 14
@JoeGlodomor: a moge Ci powiedzieć, po 17 latach wiem lepiej niż on, co on myśli ;)
Z jego strony to ja porwałam dziecko żeby mieć dodatkowy dochód z alimentów i żeby na nim żerować, on przez 17 lat sam utrzymywał cały dom (de facto on technicznie opłącał rachunki ze swojego konta, natomiast nie interesowało go mnóstwo codziennych wydatków na dziecko które były wyłącznie po mojej stronie), teraz ja - wredna
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
27.10.2022, 17:18:52
  • 31
@JoeGlodomor: generalnie zawsze i wszędzie tak to wygląda ze jedno z rodziców ma opiekę, drugie alimenty ;)
W naszym przypadku, dziecko 14 lat, ma już prawo do swojego zdania. I nie miała wątpliwości z kim chce zostać. JAkoś nie wnosił o ustanowienie opieki, nie chciał porozumienia odnośnie np. opieki naprzemiennej (która de facto likwiduje obowiązek alimentacyjny). Jego dziecko nie obchodzi, tylko kasa :)
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
27.10.2022, 17:24:08
  • 10
@JoeGlodomor: przedstawiam jego mentalność, nie twierdzę że to jest spójne i logiczne. Gdyby był zdolny do spójnego i logicznego rozumowania to 1. pewnie byśmy się nie rozstali 2. nie wyleciałby z woja.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
27.10.2022, 17:32:12
  • 27
@SystemFound: no dla mnie to średnio miło że całe oszczędności (a było tego około 150k) poszły na to bez mojej wiedzy i zgody. JA zostaję bez niczego, z dzieckiem do utrzymania. Nie mam mieszkania - bo na mieszkanie odkładalismy te oszczędnosci, żeby kupić za gotówkę a nie w kredycie, a mieszkaliśmy na wojskowym służbowym. Teraz wynajmuję, ale co zrobię na starość?
ukraińcy mi kupią mieszkanie?
ps. żeby się nie bawić
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
27.10.2022, 17:43:51
  • 0
@Kotouak: to pierwsze.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
27.10.2022, 18:12:23
  • 5
@SalamiVerKa: o to, to właśnie. Z tym że on nawet jej nie zaprasza do siebie. przez pół roku z 4-5 razy zabrał ją na 3h na Starówkę na spacer, bez obiadu, zawsze wracała głodna :)
Nocowania zero.
Wycieczek zero.
W jego umyśle, córka powinna sama za nim latać. Podejrzewam że mu się roiło że po kilku miesiacach tylko ze mną, córka ucieknie do niego jak do zbawcy, i bardzo teraz
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
27.10.2022, 18:17:55
  • 4
@matiJ: na mnie to za dużo zabawy, efekt wątpliwy a kasy na adwokata pójdzie w cholerę. Szkoda nerwów i czasu i kasy. Natomiast na dziecko ma płacić to co się dziecku należy, zgodnie z poziomem życia jakie miało przed rozstaniem i to nie podlega wątpliwościom. Ale ogónie masz rację, kawał dupka. NA dziecko podtrzymał wniosek 600 zł, a epatował co chwilę jak to on mercedesy ukraińcom kupuje i ile to
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
27.10.2022, 19:27:43 via Android
  • 1
@Traczex tak. Nie przeszedł komisji lekarskiej, uwalił go psycholog.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
27.10.2022, 19:29:28 via Android
  • 1
@ms86 i co mi z paragrafu. Z czego ściągnę. Będzie mieć 4k emerytury z czego w pierwszej kolejności alimenty. I musi mu zostać minimum egzystencji. Z czego ściągnę to co mi się powinno należeć, nawet jak będę mieć wyrok i egzekucję? Z Ukraińców?
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
27.10.2022, 19:32:57 via Android
  • 1
@DanyDwaBanany no widzisz czego się nie zrobi z głupiego przekonania że dziecko powinno mieć pełną rodzinę.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
27.10.2022, 19:42:05 via Android
  • 1
@Traczex tak
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
27.10.2022, 19:48:31 via Android
  • 2
@galonim nie do końca mógł bo zarząd wspólnym majątkiem jest też do pewnej granicy, na większe wydatki musi być zgoda obydwojga. Ale jak cyka po 2k co tydzień na zrzutki no to już dyskusyjne czy ma prawo czy nie. Na pewno tego nie zostawię, natomiast nie jestem optymistą co do odzyskania kasy
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
27.10.2022, 20:53:23 via Android
  • 1
@Sloneczko większość czasu tak.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
27.10.2022, 21:25:33 via Android
  • 0
@foullyCE nasze zarobki są porównywalne (tzn były jak pracował). Brutto wychodziło podobnie, na rękę ja miałam mniej bo on w wojsku nie miał składek ZUS.
A biorąc pod uwagę koszty mieszkania (ja muszę teraz wynajmować) to ja wydaję na mieszkanie teraz prawie 3k a on około 700 zł.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
27.10.2022, 21:34:21 via Android
  • 0
@puszkapandory no dokładnie. Obraził się na nią bo nie chciała z nim mieszkać. Więc odwala minimum żeby w sądzie nie było że w ogóle nie sprawuje opieki (wtedy mogłabym domagać się aby ponosił więcej niż połowę kosztów utrzymania dziecka).
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
28.10.2022, 05:31:43 via Android
  • 1
@mr_D
Trudno mówić o braku zgody i porwaniu w sytuacji kiedy wyprowadzka następuje miesiąc po informacji o tym że nastąpi, w trakcie obecności męża w domu.
W odpowiedzi na pozew napisał że co prawda nie wyrażał zgody, ale POZOSTAWIŁ CÓRCE decyzję z kim chce mieszkać.
Teraz już jesteśmy na etapie porwania.
Ciekawe co usłyszę na rozwodzie. Pewnie że uciekłam z nią w nocy przez okno :⁠-⁠)
A zameldowana jest w mieszkaniu
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
28.10.2022, 05:35:03 via Android
  • 2
@foullyCE ale on już pije :⁠-⁠) i nie uważa siebie za osobę chorą. Do psychiatry próbowałam go wysłać od wielu lat, na próżno. Nawet wyrzucenie go z wojska mu nie otworzyło oczu. To psycholog jest niedouczony a nie on chory.... To jest beznadziejny przypadek i nie zamierzam już nic więcej robić dla niego ani na nic czekać. Szkoda dziecka.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
28.10.2022, 05:37:13 via Android
  • 0
@Syn_Tracza raczej na serio. O jednym landroverze wiem z FB, jedna fundacja mu imiennie dziękuje za wkład finansowy, wiem że często jeździ po kolejne auta, wiem że obecnie stoi u niego jakiś Mercedes dla Ukraińców. Więc raczej prawda.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
28.10.2022, 06:36:25
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
28.10.2022, 06:38:11
  • 0
@basalyk44: i w lutym byl w takim stanie psychiki wlasnie, ze serio obawialam sie takiego scenariusza.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
28.10.2022, 06:57:32
  • 1
@Speechless: z kalkulacji kosztów, uwzględniającej poziom życia dziecka przed naszym rozstaniem, wychodzi jak byk (po aktualizacji o inflację) 3500 zł miesięcznie (kosztów dziecka a nie alimentów).
w tym są też uśrednione koszty roczne (kolonie, podręczniki do liceum) i rzadsze niż raz na rok (np. wymiana telefonu co dwa lata).
Dyskusyjny jest dla sędziny jedynie czynsz który też wliczyłam proporcjonalnie - zazwyczaj nie uwzględniają, ale argumentację miałam na poparcie - wybrałam
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
28.10.2022, 07:06:04
  • 2
@Syn_Tracza: nieee, to jest jeszcze inaczej. On z dwa lata temu zafascynował się swoim pochodzeniem, jest pół-Łemkiem. Tak strasznie popłynął w te rzeczy, grzebał w archiwach, sprawdzał historię rodu itd. Od tego czasu zaczął przejawiać coraz większą niechęć do Polski a coraz entuzjastyczniej wypowiadał się o Łemkach i Ukraińcach właśnie.
Były teksty że Łemkowie są w każdym rządzie, że przejmą kiedyś władzę (taka wariacja na temat bila gejtsa i reptilian
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
28.10.2022, 07:20:02
  • 0
@Syn_Tracza: no też sie obawiam że skończy się bardzo, bardzo smutno (dla niego). Próbowałam przez wiele lat wyciągać rękę, przekonywać go do leczenia, na próżno, klasyk był grany "to ty jesteś wariatka i sie lecz". Mamuśka też nie widziała problemu bo nawet ją próbowałam zaangażować...teraz teściowa załamuje ręce bo zaczęło do niej docierać co jest grane, dzwoni do mnie, chyba liczy że sie zaangażuję, ale już za późno.
Ja już
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
28.10.2022, 07:55:08
  • 0
@Syn_Tracza: tutaj mamy zagwozdkę, bo po informacji o zamiarze wzięcia kredytów na auta, najbezpieczniej wnieść o rozdzielność, natomiast to może wpłynąć na moje prawo do tej części odprawy która jest "na mnie".
Prawniczka ma rozkminić temat, jak to zrobić żeby jedno nie zaszkodziło drugiemu.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
28.10.2022, 10:43:39
  • 0
@Speechless: no tutaj przepisy nawet nie uzależniają alimentów od deklarowanego dochodu, a od potencjału zarobkowego. nawet bezrobotny może dostać powyżej 1k alimentów jeśli jego potencjał (wykształcenie i doświadczenie) wskazuje na wysokie możliwości zarobkowania.
Co do prezentów i takich innych: no tak to działa. To miała wcześniej, to jest element życia dziecka (prezenty, kolonie) i ma mieć to nadal zapewnione.
Moja matka na mnie i brata nie dostawała nic.
Było strasznie
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
28.10.2022, 10:45:13
  • 0
@SalamiVerKa: współczuję, też miałam słabe dzieciństwo. Stanę na głowie żeby moja córa złapała chociaż w tym okresie nastoletnim, trochę dobrego, spokojnego i wypelnionego miłością życia. Trzymaj się!
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
28.10.2022, 11:29:31
  • 3
@Speechless: no nie. dziecko ma prawo do utrzymania poziomu życia sprzed rozstania rodziców. I ojciec musi w tym partycypować, bo taki ma obowiązek jako ojciec.
Ponieważ masowe było "nagłe i trwające bezrobocie" wśród tatusiów po rozstaniach rodziców, zmieniono formułę uzależniania alimentów od dochodów, na - od potencjału zarobkowego, i bardzo k... słusznie.
Nie do pomyślenia żeby ojciec woził sie bryką za 200k, mieszkał w luksusach, zaś na papierze - bezrobotny.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
28.10.2022, 12:10:20
  • 1
@Speechless: dlatego uzasadniając w sądzie potrzeby dziecka, przdstawiam faktury i paragony tudzież inne dowody na takie a nie inne wydatki. Jak również wykazałam te wcześniejsze, sprzed rozstania aby pokazać że pewnych wydatków obecnie nie mogłam ponieść, natomiast wcześniej były te kolonie i obozy. Nie martw się, sądy wcale nie są takie stronnicze jak wieść niesie. Moja adwokatka miała niedawno dwie sprawy - obydwie o alimenty na 8letnie dziecko, podobny poziom
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
28.10.2022, 12:25:41
  • 0
@Speechless: zgodnie z polskimi przepisami, ma mieć utrzymany ten poziom i skoro były kolonie, to mają być nadal. I kropka w temacie. Nasze osobiste przemyślenia nie mają wpływu na to jakie czynniki są brane pod uwagę przy ustalaniu alimentów w Polsce.
Dla mnie na przykład najuczciwsze by było założenie subkonta na które obydwoje wpłacamy zasądzone dla nas kwoty, i do którego mamy obydwoje dostęp. Wtedy każde widzi na co jest
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
28.10.2022, 12:54:10
  • 2
@Speechless: ale co stronniczego w tym że ma być utrzymany poziom, bo nie rozumiem.

na głowie starego może być i 80% tej kwoty, jeśli sąd uzna po jego i moich zeznaniach, że z jego strony nie jest realizowany obowiązek sprawowania opieki. Przez co rozumie się: zabieranie dziecka na weekendy, wspólne wyjazdy z dzieckiem, udział w procesie wychowawczym, zaangażowanie w sprawy szkolne.
Jeśli sąd uzna że cały ciężar opieki jest na mnie,
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
28.10.2022, 13:09:03
  • 0
@Speechless: byłam cierpliwa ale się opłaciło - pokazałeś cały wykopkowo piwniczny jad, przy kompletnym braku choćby próby pojęcia o co w tym wszystkim chodzi, brawo !!!
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
14.11.2022, 20:00:32 via Android
  • 0
Sąd zasądził 1300, i wyrównanie od dnia orzeczenia o zabezpieczeniu czyli od 15 czerwca. Oczywiście nie otrzymałam rzeczonego wyrównania a tylko alimenty na nową kwotę. Waham się teraz czy komornik czy poczekać bo wiem że się zamierza odwołać, i w sumie dobrze zabrzmi na początku sprawy że nie wykonał postanowienia sądu w całości. Dla tych co nie wiedzą -wszelkie wyroki dotyczące alimentów mają z urzędu klauzulę natychmiastowej wykonalności, co oznacza że nie
  • Odpowiedz

1155

Jest coraz więcej Żabek. "I coraz więcej ludzkich tragedii"

Jest coraz więcej Żabek. "I coraz więcej ludzkich tragedii"

Siedzisz w tej matni, bo to jakaś praca. Coś się przeterminuje to masz przynajmniej co jeść. Mówią ci też przez cały czas, że jak będziesz więcej będziesz pracować, to będzie lepiej. Bo przecież innym się udaje Plus świadomość, że na koniec współpracy z Żabką przyjdzie nam zapłacić ogromy VAT.

ptakdodo
z
dziennikwschodni.pl
dodany: 28.10.2022, 17:57:38
  • 501
  • #
    polska
  • #
    pieniadze
  • #
    zabka
  • #
    finanse
  • #
    ekonomia
369zszywek
369zszywek 29.10.2022, 07:42:22 via Android
  • 3
@MagicznyLolek nie wiesz o czym mówisz niestety. W tej sieci wszystko działa inaczej
369zszywek
369zszywek 29.10.2022, 07:44:15 via Android
  • 7
@personifikator oni są zmanipulowani po szkoleniach i gadkach motywacyjnych. Do tego dochodzi wymuszanie przez sieć zamawiania towaru który wiesz że się nie sprzeda, ale musisz go mieć na półce. Długa historia.
Xadrianx00
Xadrianx00
17.10.2022, 17:26:13 via iOS
  • 1
#warszawa co tak jakiś czas n--------a ?
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

369zszywek
369zszywek 17.10.2022, 17:32:07 via Android
  • 0
@Xadrianx00 taktyk
Na Górcach też słychać wybuchy
  • Odpowiedz
Kodzirasek
Kodzirasek
16.10.2022, 21:00:45
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

369zszywek
369zszywek 16.10.2022, 21:53:21 via Android
  • 2
@Bonapartysta to był raczej problem tego typu że putin mnóstwo kasy dawał na agentów w Ukrainie, co mieli powoli drążyć skałę i przygotowywać podkład do inwazji, drugie tyle na wojsko. I jedno i drugie zostało rozkradzione, zaś putin był okłamywany fałszywymi raportami że Ukraińcy to wręcz czekają na ruskich bo już mają dosyć swoich polityków. Stąd ta cała wojna, on był przekonany że wejdą jak w masło i bez większego oporu.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek 30.09.2022, 21:45:34 via Android
  • 100
Minęło pół roku od wyprowadzki od męża.
Córka w kondycji psychicznej wzorowej. To było najważniejsze. Uśmiecha się teraz codziennie, widać że jej lepiej. I jest taka bardzo spokojna.
Ja potrzebuję więcej czasu na dojście do "starej siebie". Ale wszyscy mówią że niesamowicie się zmieniłam na lepsze. Może i tak.
Stary zdaje się, płynie. Dochodzą mnie słuchy ze starego osiedla, że około 8 rano kiwa się nawalony na balkonie. Że sterta śmieci na balkonie (głównie
  • 182
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

369zszywek
369zszywek
Autor
30.09.2022, 21:57:06 via Android
  • 1
@TheGreenBastard być może popełniłam błąd w jego ocenie. Tak czy inaczej, w moim wieku, już niełatwo się ponownie związać.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
30.09.2022, 21:58:55 via Android
  • 6
@kiszczak ale takie są te wydatki. Jak alimenty zaczęłam dostawac od lipca (bo dostał nakaz z sądu) a wcześniej jechałam na oszczędnościach bo hrabia się sam z siebie nie poczuwał do płacenia na córkę, to logiczne że wrzesień mnie zżera.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
30.09.2022, 21:59:17 via Android
  • 0
@jmuhha wszystko jest w moich poprzednich wpisach
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
30.09.2022, 22:03:09 via Android
  • 3
@kiszczak Weź pod uwagę że musiałam się wyprowadzić (bo mieszkaliśmy na jego służbowym z wojska) i wynająć mieszkanie, czynsz to 2690. Podziel na pół (ja i córka) i powiedz mi ponownie że tysiak alimentów starcza
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
30.09.2022, 22:09:30 via Android
  • 17
@kiszczak nie, to nie jest mój problem, bo to przez jego zachowania dziecko miało myśli samobójcze i musiałam ją stamtąd szybko zabrać. I nie wiem gdzie mieszkasz, ale tutaj taniej się nie znajdzie dwóch pokoi, z zachowaniem dziecku bliskiego dojazdu do szkoły. I mam tutaj pracę, i jej się trzymam przede wszystkim.
Poza tym wiesz jaki byłby Sajgon w sądzie gdybym "wywiozła" dziecko do innego miasta? Zaraz by było że mu
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
30.09.2022, 22:20:08 via Android
  • 4
@kiszczak ciekawe podejście. Na szczęście sądy podchodzą troszkę inaczej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
30.09.2022, 22:24:09 via Android
  • 2
@kiszczak bo to jest zabezpieczenie tylko, a sprawa dopiero przede mną :)
Pisałam o tym ale chyba nie wiesz co to zabezpieczenie alimentów i jak to działa :⁠-⁠)
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
30.09.2022, 22:36:55 via Android
  • 3
@kiszczak a kto powiedział że córka nie jest mieszkaniowo zabezpieczona :⁠-⁠) jej sprawy mieszkaniowe to osobna sprawa ale tam nie zamierzamy mieszkać bo ja tam pracy nie znajdę za normalne pieniądze...
A jak żyliśmy?
Niestety, dałam się totalnie zdominować. Więc fakt, niezbyt mądrze bo rządził facet a nie kobieta.
Gdybym miała więcej do powiedzenia to nie ja musiałabym się wyprowadzać .... Teraz "dochodzę"do siebie. I co jestem w stanie naprawić, to
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 08:32:47 via Android
  • 6
@ryhu no nie. Zrobiłam taką ładną kalkulację kosztów, uwzględniłam wszystko co się składa na jej utrzymanie i wyszło mi 3130 zł średnio miesięcznie. W to oczywiście wchodzą też kolonie letnie, i inne rzeczy które są rzadziej. Więc uczciwa kwota to 1500 zł i o tyle wnioskuję w pozwie
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 08:34:31 via Android
  • 0
@siepan w sumie bym chyba nawet mogła ale szkoda mi na to kasy. Na rozwód też mi zresztą szkoda ale to trzeba ogarnąć akurat.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 08:37:49 via Android
  • 1
@BarkaMleczna wiem bo sama nie miałam .. dlatego chciałam jak najdłużej utrzymywać to małżeństwo ale się już nie dało po prostu. Mój plan zakładał że odejdę od niego po tym jak młoda się usamodzielni i wyprowadzi, żeby właśnie nie bawić się już w alimenty i te inne przepychanki no i wydawało mi się że sytuacja w domu nie wpływa na nią aż tak bardzo, miałam wrażenie że po niej to spływa
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 08:40:24 via Android
  • 1
@TheGreenBastard nie dlaczego, nikogo nie obrażam. Ja po prostu mam już dosyć. Nawet nie wiesz jak mi teraz dobrze, żadnych kompromisów, wszystko tak jak lubię, chce mieć ciszę to mam, chcę iść wcześnie spać to idę, no idealnie. W życiu więcej nie chcę wchodzić w związek. No może taki bez wspólnego mieszkania, ale to jeszcze nie ten etap na pewno.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 08:45:35 via Android
  • 2
@ksetlak no bo są małe. Poczytaj sobie na grupach rozwodowych. Np. babka na 3 dzieci, dwoje z orzeczeniem (pewnie Asperger) dostaje średnio 103 zł. Tyle komornik jest w stanie wyszarpac. Tatuś oficjalnie niczego nie ma i nie pracuje, nowe auto z salonu to od mamusi pożyczył, itd.
Ja wiem że oczekuję wysokiej kwoty ale mogę wyliczenia (a zrobiłam je naprawdę bardzo uczciwie i skrupulatnie) wyszły na 3130 zł średnio miesięcznie. Wliczajac
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 08:50:07 via Android
  • 4
@randomm13 właśnie to był człowiek na poziomie. Studia prawnicze, 146 IQ. Wydawało mi się że ideolo, nie dość że mi się podobał, zakochana byłam to jeszcze dobra gwarancja bezpiecznej przyszłości. No bardzo się pomyliłam. Nagle po studiach postanowił iść do wojska i tam się rozpił i stał się debilem. No i zaczęły wychodzić problemy, okazało się że jest rodzina jest obciążona dwubiegunowa afektywną, u niego zaczęło coś się pojawiać, noo a
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 08:51:39 via Android
  • 2
@siepan ukrył przede mną że miał problemy z psychiką
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 08:54:34 via Android
  • 0
@BarkaMleczna być może ale młoda raczej nie będzie zakładać rodziny...a na pewno nie w tym kraju... Geny też raczej nie zostaną dalej przekazane.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 09:00:59 via Android
  • 1
@ihaha gdybym mieszkała sama, wynajęłabym coś bliżej pracy i dużo taniej. Tutaj musiałam kierować się nią i jej dobrem. Drugą połowa 8 klasy to nie był czas na zmianę szkoły.
Orzecznictwo wlicza kolonie i wakacje. I telefon też.
Czynsz różnie zajrzy na jakiego sędziego się trafi. Tylko to tak naprawdę mogą mi odrzucić. Reszta jest przez sądy uznawana jako normalny koszt dziecka
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 09:16:28 via Android
  • 1
@peoplearestrange
No też się zdziwiłam ale Excel nie kłamie. Wzięłam pod uwagę wszystkie rzeczy od jedzenia, przez środki czystości, odzież (pamiętaj że nastolatka jeszcze rośnie i trzeba jej te ubrania kupować nowe), no wszystko od a do z.
Każdy koszt ujełam w skali jak dla miesiąca (czyli np. koszt podręczników podzieliłam na 12 a mleko które pije tylko ona i jedno w tygodniu wystarcza, dałam X4) Wszystkie operacje robiłam w Excel
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 09:18:14 via Android
  • 0
@Werdna obawiam się że mój Excel z wyliczeniami nie przewiduje pozycji na mnie. Słaba próba, ale nie przestawaj
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 09:20:36 via Android
  • 1
@BarkaMleczna i co ja poradzę, mam się z nią rzucić pod pociąg? Poradzi sobie, to pokolenie już się nie wstydzi korzystać z różnych terapii.
Po wojnie było całe pokolenie dzieci bez ojców którzy zginęli na wojnie i jakoś społeczeństwo przetrwało.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 09:23:54 via Android
  • 0
@alma_ też. Jedno wynika z drugiego niestety. A wszystko moim zdaniem ma początek w jego zaburzeniach które miał już w wieku szkolnym, potem to jakoś tam zostało przygaszone, i zaczęło wracać po tym jak był na pierwszej misji wojskowej. Chlanie go wyciszało trochę. Ale to było leczenie dżumy cholerą.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 09:25:04 via Android
  • 0
@sruba_m3 i dokładnie tak on to widzi i podobno wszystkim się chwali jaki to on szczęśliwy bez nas
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 09:29:38 via Android
  • 0
@zasadzka01 dokładnie. A mąż sam w odpowiedzi na pozew się chwalił jak to on kupował dziecku same drogie markowe ubrania. Muszę właśnie poprawić wyliczenia, bo ja policzyłam tanie sieciowe ubrania typu Sinsay. Akurat młoda nie jest z tych co patrzą na markę, jej to obojętnie czy HM czy marka luksusowa. Ale skoro już się sam pochwalił sądowi, to trzeba to uwzględnić. Przecież musi być utrzymany poziom życia jaki miała przed rozstaniem.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 09:31:52 via Android
  • 3
@BorysFiko nie mam już rodziców. Nikogo nie mam poza córka.
Nie mogę pokoju bo miała wcześniej swój pokój.
Zaraz Stary wyskoczy że dziecko ma nieodpowiednie warunki przy mnie. Nikt nie myśli że ja muszę jej utrzymać poziom jaki miała, bo stary tylko czeka.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 09:32:55 via Android
  • 0
@nicramnet do tej starej sprzed małżeństwa. Podobno już widać zmianę u mnie, ale ja czuję się jeszcze znerwicowana i zmęczona życiem
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 09:35:22 via Android
  • 1
@SweterWPaski dla mopsy zarabiam za dużo. Ja jestem w tej czarnej d... Że nic mi się "nie należy" a jednocześnie przez to muszę wynajmować i wynajem mnie rujnuje. Taki paradoks. Gdybym mogła się załapać na komunalne...w ogóle bym nie chciała wtedy alimentów od tego dziada. Spokojnie bym ogarniała ze swojej wypłaty.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 09:40:09 via Android
  • 1
@BorysFiko poza czynszem tam nie ma co podważać. 4 pary spodni rocznie to za dużo? Pamiętaj że ona rośnie i ja muszę jej regularnie kupować nowe rzeczy. Na buty w skali roku 450 zł to przesada? Stopa też rośnie... Lekcje japońskiego podważą?
Sama adwokat powiedziała mi że to jest kalkulacja minimum. Też ma nastolatkę i wie ile to kosztuje.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 09:41:58 via Android
  • 0
@zasadzka01 my byliśmy jako rodzina już raczej średnia, około 15k wspólnie.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 09:45:37 via Android
  • 1
@Aguerre no i ona kupuje na vinted. Ale tam albo trafisz albo nie, a np. kurtka potrzeba już teraz a nie "jak trafisz".
Wycieczka była ważna bo nowa szkoła, pierwsza klasa liceum, chciałam żeby się poznała z nowa klasa. Też płakałam jak płaciłam szczególnie że akurat pies się rozchorował i na kundla poszło 500 nieplanowane. Szkoda że na psa nie ma alimentów xD
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 10:20:28 via Android
  • 2
@BorysFiko mam wszystko w Excel, stąd są kwota wyliczona. Zarabiam trochę więcej od niego :⁠-⁠)
Nie zamierzam iść w orzeczenie o winie, chociaż miałabym na to podstawy. Jak to dobrze ujął prawnik, po 17 latach małżeństwa nigdy nie ma wyłącznej winy jednej strony. Zawsze coś się znajdzie na drugą stronę. Tylko bym się wpakowała w koszty, długi rozwód, a chce to jak najszybciej zakończyc i wrócić do swojego nazwiska.
Co do
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 10:24:21 via Android
  • 2
@BorysFiko ale weź pod uwagę że potrzeba 4 pary butów rocznie. Zimowe, jesienno/wiosenne, sandały i jakieś bardziej eleganckie.
4 pary spodni dużo? Dwie pary dżinsów, jedne sportowe, jedne wyjściowe. Dużo?
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 10:30:59 via Android
  • 1
@BorysFiko a co do komunalnego: tak, uważam że to kretyńskie.
Dostają te mieszkania patusy na zasiłkach, zadłużają i niszczą.
Ja jestem wypłacalna, byłabym w stanie nawet inwestować w remonty, dbam o miejsce w którym mieszkam. Ale nie, dla mnie wynajem za miliony złotówek i życie od wypłaty do wypłaty, tylko dlatego że mam fanaberie pracować i zarabiać więcej niż minimalna
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 10:37:51 via Android
  • 0
@BorysFiko nie mam zdolności kredytowej niestety na zakup mieszkania, pozostaje mi wynajem.
Jak żyją za minimalną też nie spełniają kryteriów, sprawdzałam niedawno. Tam jest około 1700 zł max limit. Minimalna to 2100.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 10:41:39 via Android
  • 0
@kiszczak plan był taki że odkładamy kasę żyjąc na służbowym od wojska, aby na emeryturę wrócić do rodzinnej miejscowości i tam kupić za gotówkę. U nas w cenie kawalerki w Warszawie, można spokojnie kupić 3 pokoje. A jak się dobrze rozejrzeć to i niewielki domek.
Nie planowaliśmy nigdy zostać tutaj na zawsze więc nie widzieliśmy sensu ładować się tutaj w kredyt mieszkaniowy skoro było dostępne służbowe mieszkanie.
I to był dobry
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 10:46:30 via Android
  • 0
@BorysFiko czemu roszczeniowa, bo uważam że lepszy pożytek miała by gmina ze mnie jako lokatora? No tak jestem przekonana. I wiem też że sytuacje że ktoś nie może pracować są rzadkie. Sama szukam teraz czegoś dodatkowo na weekendy żeby mieć większą poduszkę finansową. Mimo że mam swoje problemy ze zdrowiem, i już nie mam siły tyle tyrać.
Jak ktoś nie chce zasuwać żeby mieć więcej to jego sprawa, ale czemu to
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 10:57:02 via Android
  • 2
@BorysFiko odejmij prawie 3k za wynajem z tego netto 6600 i zostaje 3600. Wiem że ludzie żyją za takie pieniądze i nawet mniejsze. Natomiast mylisz pojęcia kompletnie. Ja chcę aby płacił uczciwe alimenty zgodne z kosztami utrzymania dziecka, które są wyliczone zgodnie z jej wcześniejszym poziomem życia oraz potrzebami.
I tak, spróbuj sobie z tych 3600 zapłacić tysiaka za podręczniki, resztę kosztów szkolnych, kup dziecku ciuchy jesienne bo wyrosło z zeszłorocznych,
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 10:59:49 via Android
  • 0
@BorysFiko ale skąd jestem wnerwiona? Uważam tylko to za nielogiczne. Wpadam w taką czarną dziurę, za mało zarabiam na kredyt mieszkaniowy, za dużo na komunalne. Zostaje mi tylko wynajem. I takich osób jest sporo niestety. A mogłabym za te pieniądze które zarabiam, żyć na dobrym poziomie i bez alimentów, mając do opłacenia mieszkanie za 500 zł a nie prawie 3k
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 11:07:00 via Android
  • 1
@CytrynowySorbet no ja wydawałam dużo mniej na niemowlaka bo raz że sporo ciuchów po znajomych, dwa że jednak nastolatka ma też inne potrzeby. Dodatkowe zajęcia, koszty nauki, no i trochę więcej je jakby nie patrzeć ;⁠-⁠)
Koszty rosną razem z dzieckiem więc szykuj się na większe wydatki z czasem. Chyba że nie będziesz inwestować w dzieci, ale ja się staram jednak żeby dostawała różne możliwości. Teraz uczy się japońskiego, na własne
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 11:09:10 via Android
  • 1
@kiszczak ale ona na mieszkanie po mojej mamie. Celowo chciałam żeby testament zrobiła na nią, bo my już swój plan mieliśmy. Poza tym przeceniasz zabezpieczanie dzieci. Ona dostaje edukację, dodatkową poza szkolna również. To jest jej inwestycja.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 11:12:02 via Android
  • 0
@BorysFiko no byłam w banku i niestety ale nie. Poza tym nie chcę tutaj kupować mieszkania bo ja na starość uciekam na swoje zadupie :⁠-⁠)
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 11:14:21 via Android
  • 0
@TheGreenBastard ależ ja nie nienawidzę mężczyzn wręcz ich lubię bardziej niż kobiety. Zazwyczaj sensowniej można z nimi pogadać.
Osobiście już nie jestem zainteresowana związkiem, mieszkaniem z facetem. Za dużo przeszłam, nie chcę już nigdy mężczyzny w moim domu. Ale do nienawiści to mi bardzo daleko, uwierz :⁠-⁠)
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 11:21:05 via Android
  • 0
@kiszczak nie jestem zwolennikiem dawania ryb, wolę dać wędkę :⁠-⁠)
No niekoniecznie bo tam zapłacę mniej za mieszkanie ale i zarobię mniej. Sprawdzałam oferty pracy już, wyjdzie mi na jedno.
No i młoda tutaj ma jednak lepiej. Ma na miejscu też uniwerek, a już wie na co chce iść i ten kierunek jest tutaj.
No i nie zapominaj że musiałabym uzyskać zgodę ojca na przeprowadzkę dziecka. Ja teraz jestem między młotem
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 11:29:12 via Android
  • 0
@kiszczak z tego samego powodu (ojciec) musiałam brać pod uwagę tylko 2 pokoje a nie mniejsze, bo zaraz byłby dym o warunki dziecka. To nie jest takie proste jak się wielu wykopkom wydaje :⁠-⁠)
Najlepiej ma moja koleżanka, pozbawiła praw rodzicielskich i może mieć w dupie zdanie ojca (on i tak się nie interesuje od 12 lat synem). Ja muszę ciągle mieć to na uwadze i wciąż jestem poniekąd na celowniku.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 11:45:23 via Android
  • 1
@BorysFiko wiem niestety, ale on będzie mieć emeryturę wojskowa, nie najniższą, więc z emerytury się dom opieki pokryje. Taka akcja dotyczy tylko tych co nie mają albo mają bardzo małą która nie pokrywa kosztów domu opieki
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 11:46:34 via Android
  • 1
@BorysFiko akurat tamten konsekwentnie ani nie loży ani nie utrzymuje kontaktów. Ale w jego przypadku faktycznie może się tak skończyć bo nie pracuje legalnie (komornik nieskuteczny) i może nie mieć emerytury
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 11:52:56 via Android
  • 0
@BorysFiko ma trójkę rodzeństwa, dobrze zarabiają, stać ich
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 13:11:05 via Android
  • 0
@BorysFiko pełnych raczej nie. Częściowo szybciej ale to nie załatwia sprawy.
Coś słabo się ci znajomi chyba postarali. U męża w rodzinie był taki wujek, jego siostra się zakręciła koło tematu i znalazła mu ops który zadowalał się tylko jego rentą która nie była jakaś duża. Więc się da :⁠-⁠)
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 14:12:42 via Android
  • 0
@BorysFiko poczytałam, ma być furtka w przepisach że jeśli rodzic zaniedbywał więź z dzieckiem to można się ubiegać o zwolnienie z płacenia na DPS. Z wykazaniem tego młoda nie będzie mieć problemu. Już po pół roku widać że kontakt z jego strony jest coraz słabszy. Za te x lat pewnie całkiem zaniknie. Podobno też sądy zazwyczaj podważają decyzję gminy o obciążeniu rodziny, więc może twoi znajomi powinni iść do sądu z
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 17:16:54 via Android
  • 1
@symis a proszę
369zszywek - @symis a proszę

źródło: comment_1664644614lDPz7lyGxELMWqagg5JTEB.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 17:17:41 via Android
  • 1
@symis i dwa
369zszywek - @symis i dwa

źródło: comment_1664644661sRrbUehzFbOfYU5cE0Vdgr.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 17:55:06 via Android
  • 1
@symis różnie sądy podchodzą. Mąż w odpowiedzi na pozew też powołał się na koszty mieszkania służbowego. Spróbować warto. Argumentacja z mojej strony będzie taka że to konieczność zapewnienia dziecku dojazdu do szkoły - zmiana szkoły w połowie 8 klasy nie wchodziła w ogóle w grę - oraz konieczność zapewnienia jej takich samych warunków mieszkaniowych i życiowych, wymusiła na mnie poszukiwanie mieszkania w tym rejonie. Co zresztą jest święta prawdą. Jeśli chodzi
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 18:46:28 via Android
  • 0
@BorysFiko dokładnie, od tego jest adwokat żeby o to walczył i sąd żeby zdecydował. Ja mam parę asów w zanadrzu jeszcze, zobaczymy czy będą potrzebne. W każdym razie, ogólnie i tak jest na plus. Młoda dużo spokojniejsza, widać różnicę, zresztą miałam info z podstawówki że kolosalna zmiana. Ja też. On -cóż, poniekąd mi nawet go szkoda. Nie dał sobie nigdy pomóc, a chciałam. Zostanie sam, nie wiem czy teraz już zdaje
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 19:18:58 via Android
  • 1
@symis ja słyszałam o wyrokach że jednak uznawali. Ale to podobno jednak mniejszość. Zobaczymy.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 19:41:02 via Android
  • 0
@kiszczak ale ja to wiem że jest takie ryzyko. Natomiast spotkałam się też z wyrokami że jednak uznali. Zobaczmy, to już za niecały miesiąc. Mam nadzieję że prawniczka jest warta swojej ceny, mam ją z polecenia i podobno jest bardzo skuteczna.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 19:42:57 via Android
  • 0
@Szczuroskoczek_ miałam być ironiczna ale po prostu polecę przeczytanie wszystkich moich wpisów UWAGA -ZE ZROZUMIENIEM. wiem że może być ciężko ale będę trzymać kciuki
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 19:55:18 via Android
  • 0
@kiszczak pamiętaj że mam jeszcze nieodpaloną opcję pt. 75/25 ze względu na to że kompletnie się dzieckiem nie interesuje ;⁠-⁠)
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 20:13:30 via Android
  • 0
@kiszczak dam :⁠-⁠) jakbym zapomniała to przypomnij się po 27.10
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
01.10.2022, 21:30:06 via Android
  • 1
@manny24 dzięki, dodam tylko że to nie tylko "żołnierz po misjach"ale jednocześnie człowiek z zaburzeniam od dziecka. Co było długo przede mną ukrywane. Wyszło dopiero po czasie.
Tak jak mówisz, najważniejsze że to już poza nami. Z wszystkim innym dam radę.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
16.10.2022, 15:21:43 via Android
  • 0
@rysiekryszard zgromadziliśmy. Wszystkie są na jego kontach.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
16.10.2022, 15:41:23 via Android
  • 1
@rysiekryszard po rozwodzie będzie. Póki co jeszcze nie mamy rozwodu.
Do tego czasu pewnie wszystko wyda na Ukraińców bo ładuje w nich kasę w dużych ilościach. Więc będę miała podział na papierze.
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
16.10.2022, 16:10:43 via Android
  • 1
@rysiekryszard regularnie wydaje. Msza w cerkwi - i po nabożeństwie 2k do rączki popowi "na gierojiw". Landrovera składkowego kupili, nie wiem ile dał ale został wymieniony z nazwiska za wkład finansowy.
G... Zobaczę, i co zrobię, mogę mu komornika nasłać co najwyżej
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
16.10.2022, 19:49:34 via Android
  • 0
@rysiekryszard daje bo czuje się Ukraińcem, de facto jest pół - Łemkiem. Odwaliło mu totalnie, to był gwóźdź do trumny tego małżeństwa.
Mogę zamrozić ale to jest żmudna procedura coś jak ubezwłasnowolnienie kogoś. Mała szansa że się uda, większa że tym bardziej na złość zacznie wydawać.
A nie mam dostępu bo on tak zarządził, że niby lepiej żeby finanse były w jednych rękach. I próbowałam to zmienić ale musiałabym go właśnie
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
16.10.2022, 19:55:19 via Android
  • 0
@rysiekryszard no właśnie nie. Ja z tych co lecą na intelekt. On 146 IQ.
  • Odpowiedz
Kodzirasek
Kodzirasek
16.10.2022, 18:20:32
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

369zszywek
369zszywek 16.10.2022, 18:48:22 via Android
  • 0
@wjtk123 ale trochę jednak trzeba się tym martwić. Co jeśli ostrzał będzie powodować takie straty i w ludziach i w infrastrukturze, że Żeleński stanie serio przed wyborem: ratować życie cywili albo się poddać? Wiem, brzmi niewiarygodnie przy tym ile sprzętu dostają. Ale jednak... I to nawet bez atomówki. Tyle razy już im się miały te rakiety skończyć i jakoś ciągle je mają... No ja o tym myślę od paru dni, i
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek 16.10.2022, 19:01:42 via Android
  • 2
@Kodzirasek póki co nie mieli powodu za bardzo. Szkody są średnio poważne, przede wszystkim infrastruktury krytycznej. Ja myślę o sytuacji gdzie ruskie dewastują wszystko co potrzebne do podtrzymania prądu, ciepła. Plus destrukcja miast, ofiary nalotów. W którym miejscu będzie ten punkt gdzie zacznie się walka o utrzymanie przy życiu tych którzy jeszcze żyją? Patrz na Aleppo. Tego się obawiam, i co paradoksalne na froncie mogą sobie radzić nadal świetnie i co
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek 16.10.2022, 19:27:08 via Android
  • 1
@SoplicaTadeusz
póki co dziury. I oby tak zostało.
A jak w końcu rozwalą te elektrownie i wodociągi?
Pomyśl o tym nie na zasadzie jak jest, ale jak może być - i zobaczysz że Ukraina wcale nie jest w dobrej sytuacji.
Ja osobiście nawet uważam że putin wiedział co mówi na początku wojny (że jest przygotowanie na wszystkie scenariusze). On to planował nawet wcześniej niż 2014. I myślę że serio może jeszcze
  • Odpowiedz
franekfm
franekfm
15.10.2022, 17:57:10 via Android
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

369zszywek
369zszywek 15.10.2022, 17:59:27 via Android
  • 0
@franekfm ?
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek 15.10.2022, 06:05:35 via Android
  • 7
W co bawi się Empik i po co?
Szukam aktualnie garnków. Wczoraj ku mojemu zaskoczeniu, znalazłam mega korzystną ofertę na ich stronie, od dostawcy "Naturelka"
Komplet który wszędzie kosztuje około 170 zł, u nich niecałe 50.
Oczywiście od razu zamówiłam i opłaciłam.
Wczoraj wieczorem dostaję maila o anulacji "ze względu na brak dostępności".
Wchodzę na Empik ponownie a tam ten sam zestaw w równie zaskakująco dobrej cenie jest dostępny, tylko od innego dostawcy tym razem.
369zszywek - W co bawi się Empik i po co?
Szukam aktualnie garnków. Wczoraj ku mojemu...

źródło: comment_1665813935A5Isug4VWMowJtfpQCwIQf.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

369zszywek
369zszywek
Autor
15.10.2022, 06:57:56 via Android
  • 1
@GOOF1 ale czemu, co to ma na celu? Rozumiem gdyby to był błąd w ofercie i dlatego anulowali. Nawet się z tym liczyłam bo cena naprawdę zaskakująco niska.
Ale czemu w takim razie pojawiły się ponownie z tą samą ceną u innego dostawcy?
Jedyne co mi przychodzi do głowy to celowe działanie aby sobie poobracać wpłaconymi środkami zanim mi zwrócą. No ale z drugiej strony nie podejrzewam jednak Empik o takie
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
15.10.2022, 07:07:11 via Android
  • 0
@axelrodi ale wczoraj jak rano zamawiałam to były tylko u tej Naturelki. Po wycofaniu pojawiły się u tego drugiego
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
15.10.2022, 07:17:42 via Android
  • 0
@axelrodi nie wierzę w zbiegi okoliczności w handlu ;⁠) Znalazłam jeszcze taką perełkę, może ktoś skorzysta? Najlepsza cena
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek
Autor
15.10.2022, 07:20:07 via Android
  • 2
Dostawa wyjdzie drożej
369zszywek - Dostawa wyjdzie drożej

źródło: comment_1665818407wxGU3E76vbINC2Zpxzbs0H.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Lu7yn
Lu7yn
14.10.2022, 16:38:22
  • 415
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

369zszywek
369zszywek 14.10.2022, 17:13:35 via Android
  • 1
@nn-borg wyciągają jakieś stare zapasy z białoruskich magazynów
  • Odpowiedz
krystal_Tri_tapik
krystal_Tri_tapik
14.10.2022, 08:41:58
  • 1179
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 114
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

369zszywek
369zszywek 14.10.2022, 09:13:55
  • 148
@krystal_Tri_tapik:
ależ przerysowane. Myślisz że tylko Ty chodzisz do marketów? Owszem jest takie coś. Również w Auchan.
Można przekazać jakiś tam procent wartości zakupów na PAH.
I na ekraniku jest jak BYK na dole:
czerwony X - Anuluj
zielony "ptaszek" - Zatwierdź
Wystarczy podstawowa umiejętnosć czytania. Jak musisz wzywać kasjerkę w takiej sytuacji to współczuję Twoim rodzicom ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
369zszywek
369zszywek 14.10.2022, 14:33:22 via Android
  • 1
@yaah
Mnie też to drażni - bo jedno kliknięcie więcej do zakończenia transakcji - ale nie doszukuję się tutaj ani znamion oszustwa ani złamania prawa.
Co do terminala i do czego powinien służyć - biletomat też powinien służyć do kupowania biletów więc czemu można w nim doładować telefon? ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
Kempes
Kempes
11.10.2022, 13:53:45 via Android
  • 214
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

369zszywek
369zszywek 11.10.2022, 15:12:15 via Android
  • 0
@Kempes edit: Ukraińcy łatają swoje drogi ;⁠)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18
  • Strona 2 z 18
  • >
  • Warszawa

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 29.03.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 09.01.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 21.01.2019

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 22.03.2020

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking