Aktywne Wpisy
BobekRobek +12
Wiem, że jest sobota i większość ludzi pewnie spędza czas na różnych aktywnościach niezwiązanych z pracą ale...
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja

pcela +184
Kolejny kierowca, co myśli, że wszystko mu wolno. Zastawiony cały chodnik i niszczenie zieleni.
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta

źródło: temp_file2821284858309774076
Pobierz
#antynatalizm #psychologia #depresja
źródło: l_20790396f428937Random_6_
PobierzStatystyki po prawej też można sobie interpretować jak się chce, może to brak religii a może efekt grania w gry komputerowe ¯_(ツ)_/¯
Natomiast to co piszesz brzmi jak nasz kochany kapitalizm. Czyli konsumowanie dóbr, praca, konsumpcja, praca. I niby to ma nam zapewnić szczęście radość i satysfakcję. Miejsca na sztukę, duchowość, rozwijanie
Technologia brutalnie obnażyła naturę świata. Nigdy wcześniej nie mieliśmy tak szybkiego i pełnego dostępu do informacji - widzimy w czasie rzeczywistym konflikty, katastrofy, korupcję i hipokryzję elit. Trudno zachować optymizm, gdy codziennie jesteśmy bombardowani dowodami na to, jak chaotyczna, niesprawiedliwa i bezwzględna jest rzeczywistość. W rezultacie zamiast czuć się bardziej szczęśliwi
w skrócie w dupę sobie wsadź to dobieranie statystyk pod tezę