Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem na wypowiedzeniu w swoim januszexie, za 3 tygodnie zaczynam nową pracę. Odkąd szef dowiedział się że odchodzę rozpoczął się istny horror - ciągle obrażanie, dawanie gówno zadań jakbym był jego sekretarką (które kompletnie nie wchodzą w zakres moich obowiązków), nie potrafi złożyć zdania w moim kierunku bez używania wulgaryzmu. Przez ostatnie lata było w miarę ok i kompletnie nie spodziewałem się takiej reakcji po złożeniu wypowiedzenia, tym bardziej że ostrzegałem że zamierzam odejść już 2 miesiące temu.
Jestem jedynym programistą w software housie, bo wszyscy inni developerzy uciekli. Najchętniej #!$%@?ąłbym to i nie przychodził do pracy, ale groził mi że pozwie mnie za poniesione straty finansowe jak nie dokończę projektów w terminie... Ja jebę...

#pracbaza #zalesie #januszebiznesu

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
  • 67
@AnonimoweMirkoWyznania: samo panśtwo i prawo w Polsce daje ci tyle narzedzi żeby to ukrócić a ty wybierasz co? post na wykopie? l4, pozew, urlop na rządanie, porzucenie pracy, jeśli nei miałeś w umowie nic ze twoja absencja wpłynie na wynik finansowe to również może cię pocałować w dupe p. Janusz. Nie dajcie sobą pomiatać. Tym bardziej teraz gdy kodeks bardziej chroni pracownika.
@elementalista nie wprowadzaj go proszę w błąd, ustawa związana z mobbingiem jest tak skonstruowana za około 5% spraw zostaje orzeczonych korzystnie. Jeśli chcesz możesz mu złożyć np sprawę cywilna o groźby albo znieważenie masz znacznie wyższe szanse na pozytywny wyrok. Dokumentuj swoją pracę, pewnie masz jakiś syf ma kompie firmowym do monitorowania to nie przeglądaj neta w pracy itp.