Aktywne Wpisy
noipmezc +22
Kochani, #!$%@? ostatnio lipe. Przyszedlem do domu troche podpity i glodny. Znalazlem w loduwce serek pic rel sprawdzam date no i sie zgadza tylko że nie bo #!$%@? pomylilem rok XD (nie pytajcie skad sie taki stary znalazl w loduwce). No i zjadlem se z nim 5 kanapek. W smaku byl w miare ok, jedynie pomyślałem że kiedyś był lepszy. Żadnych dolegliwości nie doświadczyłem.
Kopytnik_1 +21
#przegryw #przegrywpo30tce #logikarozowychpaskow #zwiazki #samotnosc #pieniadze #moneypill #blackpill #tinder
Współczucia nie potrzebuje, ale potrzebę chwalenia się publicznie jaka to jest niezależna i szczęśliwa, już ma.
Link do całego artykułu:
https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/mam-40-lat-nie-mam-meza-ani-dzieci-i-nie-potrzebuje-twojego-wspolczucia/j59eljb
Współczucia nie potrzebuje, ale potrzebę chwalenia się publicznie jaka to jest niezależna i szczęśliwa, już ma.
Link do całego artykułu:
https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/mam-40-lat-nie-mam-meza-ani-dzieci-i-nie-potrzebuje-twojego-wspolczucia/j59eljb
W ubiegłym roku wygrał "Wołyń", na podium znalazły się także "Nowy początek" i "Deadpool" - tutaj pełne zestawienie Jak będzie tym razem?
1. Głosujemy maksymalnie na 3 filmy. Pierwszy dostaje 10 punktów, drugi 5, a trzeci 2.
2. Bierzemy pod uwagę filmy, które miały kinową polską premierę w 2017 roku lub (i tutaj mała zmiana) na DVD i serwisie streamingowym takim jak np. Netflix - jeśli tam pojawiły się najwcześniej.
3. Można, ale nie trzeba, uzasadnić swój wybór - zostanie to ujęte w podsumowaniu.
4. Głosujemy do końca roku. Wyniki 1 stycznia 2018.
Jeśli głosujecie, to dajcie też tutaj plusa, by głosowanie dotarło do większej liczby Mirków i Mirabelek.
#film #filmy #kino #wykopwybiera #wykop #netflix #showmax #amazonprime #glosowanie
2. Logan
3. Manchester by the Sea
1. Baby Driver
2. Guardians of the Galaxy Vol. 2
3. Shot Caller
1. Captain fantastic (film ze stycznia 2016 xD)
2. La la land
3. Miss Sloane
2.Twój Vincent.
3.The Square.
1. Manchester by the Sea
2. La La Land
3. Raw / Grave / Mięso
2. La La Land
3. Manchester by the Sea
2. Manchester by the sea
3. Cicha Noc
4. Milczenie
1 Blade Runner 2049
2. What Happened to Monday / Seven Sisters ( dwie nazwy XD )
3. Shot Caller
1. La La Land
2. Dunkierka
3. Coco
Mało oglądałem w tym roku :__;