Mikroblog

#crimsondesert #gry

No patrzcie go. Stoi ciec jeden pod brama w obsranej kolczudze i kondomem na glowie, i bedzie mi mowic, ze to ja zle wygladam. Smiechu warte. Gdyby nie to, ze rozdalem chwile wczesniej pół worka miedziakow pobliskim menelom zeby podpic reputacje to bym mu nakopał do d--y.
ppooii - #crimsondesert #gry

No patrzcie go. Stoi ciec jeden pod brama w obsranej ko...

źródło: 20260321222224_1

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ppooii: To jest w ogóle zabawnie i strasznie topornie zrobione. W sensie jak juz znajdziesz ubranko, ktore umożliwi ci wstęp to ci strażnicy bedą cie sprawdzać za każdym razem jak bedziesz chciał wejsc xD Gra nie zapamietuje, że ok przyznajemy ci juz dostęp na stałe. Dostęp na stałe (podniesioną brame) zyskuje się chyba po prostu wraz z rozwoje fabuły chyba w czapterze 3.
Miejscami logika tej tej gry, to jak
  • Odpowiedz
Mam takiego włókniaka pod pachą, i nie wiem czy iść z tym do dermatologa, kupić taki zestaw do usuwania z neta czy spróbować upierdzielic żyletka.

Opcja pierwsza to koszt, mniej więcej 300-400zl, plus dużo zawracania sobie d--y, trzeba się umówić, pojechać na wizytę, za to gwarancja profesjonalnie wykonanej usługi.

Opcja druga, zestaw z neta, jakieś 50-100zl, ale trwa to 6 dni a podobno nie jest super skuteczne, plastry się potrafią odkleić, a
SynJaniny_Natansatan - Mam takiego włókniaka pod pachą, i nie wiem czy iść z tym do d...

źródło: ikona

Pobierz

Lekarz, zestaw czy żyleta?

  • Lekarz 34.5% (10)
  • Zestaw "zrób to sam" 31.0% (9)
  • Rżniecie zyletką 34.5% (10)

Oddanych głosów: 29

  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Obejrzałem sobie na netflixie (pseudo)horror Invisible Man.
Dzieło takie sobie ale ja nie o tym.
Grająca główną role Elizabeth Moss znów jest Podręczną - wiecznie zmęczoną, zmolestowaną, przerażoną, uciśnioną, cierpiącą za grzechy świata i ludzi. Aktorka jednej miny - wiekuiście umęczonej. Taka troche matka polka, tylko american edition.

Smarzowski powinien ją wziąć do jakiegoś swojego filmu o patologicznej rodzinie.
#film #niewiemjaktootagowac
thorgoth - Obejrzałem sobie na netflixie (pseudo)horror Invisible Man.
Dzieło takie s...

źródło: cb3052061dac742c3b5762f27006b205b8421fb5e245618250087e83e4a154ef

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@WLADCA_MALP: zdaje się że w założeniu gatunku horroru jest ta perspektywa ofiary. Nie wiem, mnie ten film nie olśnił, być może dlatego że nie czułem immersji z powodu cierpiętniczej miny pani Moss
  • Odpowiedz
Fun fact - jak Kaniowski założył kanał na YT to dodałem komentarz, że powinien dziękować Kamerzyście i Kruszwilowi bo to po wizycie w ich domu i rozmowie z nimi zdecydował się założyć JDG i iść na swoje.
Zablokował mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#primemma
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@KanzenHeno: był popularny na mmapl ale w tamtych czasach Kamerzysta i Kruszwil kręcili potężne wyświetlenia i wielokrotnie reklamowali jego kanał. Dało mu to na pewno większego kopa na start.
  • Odpowiedz
#hotelparadise wsm to skad sie wzięło to ze Mateusz wrocil? Oliwia mowila na storce ze po jego odpadnięciu słowa nie zamienili ze dopiero psre wiadomości w dzień emisji tego odcinka a mysle jakby wrócił to by gadali w hotelu chyba ze chodziło jej stricte o ten temat
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@agrazua123: gdzieś była jakaś zapowiedź, czy tam filmik jak było go widać w innej konkurencji niż były do tej pory. Może to też magia montażu.

Ale nie wpuścić go to strata materiału… przecież on może zrobić show
  • Odpowiedz
@amanda12: po paznokciach dziewczyn (kolory, długość + mikroporty) w ich wypowiedziach i reelsach rajskich reporterów można zauważyć, które z nich są w programie najdłużej. Co do facetów, nie widze nic
  • Odpowiedz
@Vanderwill: no ale ma racje - obiektywnie żaden nie jest lepszy czy gorszy. Ma znaczenie który ci się bardziej podoba. Zwyczajowo granatowy bardziej uniwersalny bo łatwiej dopasować do ubrań (chyba że dużo masz zielonych ciuchów w szafie).
  • Odpowiedz
🚨 Baaaardzo gruby atak na 500 tysięcy programistów Pythona! Co sie stało?
❌ wstrzyknięto złośliwy kod do popularnej biblioteki do pracy z LLM-ami (LiteLLM)
❌ kod ukryto jako Python Startup Hooks więc nawet jeśli nie uruchomiłeś projektu z tą biblioteką mogłeś zostać zhackowany

Opisujemy całość ataku i to co teraz trzeba zrobić tutaj:
https://niebezpiecznik.pl/post/litellm-pypi-python-hack/
niebezpiecznik-pl - 🚨 Baaaardzo gruby atak na 500 tysięcy programistów Pythona! Co s...

źródło: liteLLM-hack

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach