Mikroblog

Boże kupiłam na wyprzedaży czekoladę która zawsze chciałam ale kosztowała 20 euro prawie i dobrze że nie kupiłam nigdy w regularnej cenie bo bym się popłakała , smakuje jak prlowski blok czekoladowy
#przegryw
Linnior88 - Boże kupiłam na wyprzedaży czekoladę która zawsze chciałam ale kosztowała...

źródło: 1000004661

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@Black_Rabbit_of_Inle: ja nie lubię kit katow, ja ogólnie nie lubię czekolady ale tego byłam mega ciekawa bo to strasznie drogie i szwajcarskie a to panie zwykle goffno było ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Cieszę się że zaspokoilam ciekawość za 9 euro a nie za 18 po normalnej cenie
Myślałam że będzie to smak jak lindt albo chociaż konder a to jakiś level polskiego wawela (
  • Odpowiedz
ale że panel anal vs siwy będzie lepszy od denisa z szachtą to się nie spodziewałem, ktoś tam z----ł sprawę po całości
#primemma
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wypiek
  • 3
@Sinti to ogólnie zmarnowanie potencjału zestawienia, na kolejnej gali rewanż pewnie aby panele oddały, ale to już nie będzie to samo.
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
@tabarok: albo jak natan vs muran szybko przed samą galą spotkanie pod oktagonem by szachta coś o sandrze powiedział itd xdd
  • Odpowiedz
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@sciana: W dzisiejszym świecie najważniejsza walutą jest nie złoto, a energia. Świat ma i ZAWSZE będzie miał (chyba że nastąpi zagłada) niezaspokojony popyt na energię. Pan Joul z Panem Wattem żądza światem, a nie jakiś błyszczący, rzułty, bezużyteczny metal, który dzięki swojej plastyczności można sobie wsadzić tu i ówdzie.
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 2
@Czapkapapka: dlatego złoto jest wyprzedawane jako jedno z pierwszych, bez złota można żyć, bez ropy obecnie nie za bardzo.
Tak przy okazji, obecna sytuacja na zlocie to ostateczny cios dla prezydenckiego SAFE 0%, który i tak był kretyński.
  • Odpowiedz
Trukel środkowoeuropejski z gatunku niepryczennych #przegryw
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Można rozpocząć łykend, a na kolejny krach zapraszamy w poniedziałek ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#gielda
ossprime - Można rozpocząć łykend, a na kolejny krach zapraszamy w poniedziałek ( ͡° ...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop
  • 2
@vorky: dokladnie, nie lubie takich kartek z d--y, totalna przypadkowosc, skupil sie na pilce, a ten po prostu noge wsadzil tam gdzie nie trzeba. Max zoltko, no ale oliwa sprawiedliwa i teraz gornik gromi xd
  • Odpowiedz
#primemma nie no hubercik dobre pytanie ,, Denis dlaczego uważasz, że Bartek jest psem Kuźmy?" 😂
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@a_albert: Bo szachcie latały ręce do kobiet ( ͡° ͜ʖ ͡°) o Denise nic nowego już nie powie ale o Szachci trochę może wyjść jeszcze
  • Odpowiedz
#primemma prank tak samo fajny jak wysyłanie uja do dzieci. Jeden sie wysprzeglil a drugi robi w c---a ziomków.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach