Mam nowego fana, użytkownik @azunya plusik za pluskiem tutaj mi rozdaje.
Mikroblog
gorące
@Winogrono_bez_pestki1: urabianie loszki tak zwane
@Winogrono_bez_pestki1 pluśniem bo uśniem
- 11
źródło: 1000015212
Pobierz@holo94: kurs też mniej?
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
@ViniciusZunior: to pa na to
źródło: koe52oa19g161
Pobierz@ViniciusZunior: Finlandia nie należy do krajów skandynawskich.
#hotelparadise Moje opinie:
Magda – mam wrażenie, że w życiu nie miała łatwo, co zresztą sama podkreśla. Widać to w jej wiedźmowatym spojrzeniu i sposobie bycia – często sprawia wrażenie „mimozowatej”. Kreuje się na osobę miłą, szczerą i taką, która chce zgody między wszystkimi, ale mam poczucie, że to tylko fasada. Znam ten typ – uważam, że potrafi iść po swoje po trupach do celu. W rzeczywistości widzę w niej zazdrość,
Magda – mam wrażenie, że w życiu nie miała łatwo, co zresztą sama podkreśla. Widać to w jej wiedźmowatym spojrzeniu i sposobie bycia – często sprawia wrażenie „mimozowatej”. Kreuje się na osobę miłą, szczerą i taką, która chce zgody między wszystkimi, ale mam poczucie, że to tylko fasada. Znam ten typ – uważam, że potrafi iść po swoje po trupach do celu. W rzeczywistości widzę w niej zazdrość,
@dolores-noir: Ciekawe podsumowanie. W niektórych przypadkach moja ocena poszczególnych uczestników jest odmienna, ale to nie oznacza tego, że powyższa ocena nie jest interesująca.
@Clefairy: dda jestem, nie mam o dziwo borderline ani dwubiegunowki, ale dziękuję za diagnozę xd
- 9
@miksu2: Genialne xD
@Mata_Tatami_W_Palacu_Szoguna: Zainteresowany? Nasi wyspecjalizowani pracownicy są mistrzami optymalizacji składowania przez co nasze ceny są bezkonkurencjyjne!
źródło: obraz
Pobierz@RycerzSzaregoMelanzu: chronimy zasoby przyrodnicze to nowy synonim jesteśmy lenie śmierdzące ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Afrobiker: Czas pójść śladem Krakowa i doprowadzić do referendum.
- 9
#przegryw pora zakleić check engine na dobre....
@Fog-: czarna taśma i naprawione
źródło: images - 2026-03-26T095347.563
Pobierz@le_mal_de_vivre: co się dziwić, niemiec to projektował na papierze i klepał jak leciało po taniości pewnie
#f1 Wchodząc na profil @johnkashtan można zauważyć kilka słów zostawionych już wcześniej do moderacji
chyba czuł ..
chyba czuł ..
źródło: john 2
Pobierz#gielda i cyk wczorajsze wzrosty już wymazane u mnie
Antyczny fast-food
Antyczny fast-food w Ostii. Prawdopodobnie to Rzymianie, jako pierwsi wymyślili restauracje typu "fast food". W Pompejach odkryto kilka miejsc, które oferowały mieszkańcom szybkie jedzenie. Taki starożytny bar szybkiej obsługi nazywano thermopolium (czyli dosłownie "miejsce, gdzie sprzedawane jest coś ciepłego") lub opinae.
W otwory wkładano pojemniki z gorącą strawą. Każdy przechodzień mógł, oczywiście za odpowiednią opłatą, zjeść coś "na szybko". Naukowcy podejrzewają, że podawano kaszę, gulasz rybny i garum.
https://imperiumromanum.pl/ciekawostka/antyczny-fast-food/
Antyczny fast-food w Ostii. Prawdopodobnie to Rzymianie, jako pierwsi wymyślili restauracje typu "fast food". W Pompejach odkryto kilka miejsc, które oferowały mieszkańcom szybkie jedzenie. Taki starożytny bar szybkiej obsługi nazywano thermopolium (czyli dosłownie "miejsce, gdzie sprzedawane jest coś ciepłego") lub opinae.
W otwory wkładano pojemniki z gorącą strawą. Każdy przechodzień mógł, oczywiście za odpowiednią opłatą, zjeść coś "na szybko". Naukowcy podejrzewają, że podawano kaszę, gulasz rybny i garum.
https://imperiumromanum.pl/ciekawostka/antyczny-fast-food/
źródło: Antyczny fast-food
Pobierz- 12
źródło: 1000087167
Pobierz- 9
źródło: Przechwytywanie
Pobierz@1-1-1-1: Ta... na pewno nie jest to zmyślona historia ze złamaną nogą to L4 się chyba ma. Chyba że już się coś pozmieniało.
@zulugulubenc2: sugerowanie, że pół kraju nie siedzi na śmieciówkach i JDG
- 11
- 7
@PIAN--A_A--KTYWNA: wygląda jak glutek
- 11
518 + 1 = 519
Tytuł:
Autor:
Gatunek:
Ocena: ★★★★★★★★★★
Tytuł:
WronyAutor:
Petra DvořákováGatunek:
literatura pięknaOcena: ★★★★★★★★★★
źródło: 862568-352x500
PobierzKsiążka polecona przez innego użytkownika
źródło: 2edcc10597abf02794d0a79e4feb24e55bcabbd21ea27098bc3da6348adcd936
Pobierzłeb n------a kurde ten
@JaNieGejJaPapiesz: dupnij se puchę pepsi, działa
@piasek_w_spreju: nie pomylić ze spuchą
#mecz #reprezentacja
Stary jestem. Dla mnie mecz o 20.45 to trochę za późno. Jeszcze LM oglądane ale paździeż reprezentacyjny będzie ciężko. Dlaczego teraz nie mam meczów o 18? Dawniej często były.
Stary jestem. Dla mnie mecz o 20.45 to trochę za późno. Jeszcze LM oglądane ale paździeż reprezentacyjny będzie ciężko. Dlaczego teraz nie mam meczów o 18? Dawniej często były.
@WstretnyOwsik: w tv to jeszcze, ale nienawidzę chodzić na mecze po 20. Wiadomo, to reprezentacja, mecze często są w tygodniu, ale dla mnie optymalna pora to jakaś 14 w sobotę/niedzielę. Nie za wcześnie, nie za późno. Po meczu można bez wyrzutów sumienia skoczyć na jakiś kebab albo piwerko w plenerze.
@Emcis8:
od razu kojarzy mi się wiosna 2025 i rewanż Legia-Molde: w 89. minucie Chodyna wychodzi sam na sam z bramkarzem i już ucieszyłem się, że wrócę do mieszkania już o północy
Oczywiście, Chodi strzelił wtedy w bramkarza i byłem w domu o pierwszej ( ͡°( ͡° ͜ʖ(
Jak się trafi jeszcze dogrywka jak zdarzało mi się chodzić na mecze LKE to już wgl dramat
od razu kojarzy mi się wiosna 2025 i rewanż Legia-Molde: w 89. minucie Chodyna wychodzi sam na sam z bramkarzem i już ucieszyłem się, że wrócę do mieszkania już o północy
Oczywiście, Chodi strzelił wtedy w bramkarza i byłem w domu o pierwszej ( ͡°( ͡° ͜ʖ(
- 12
źródło: 1000053525
Pobierz#raportzpanstwasrodka Klapek musi miec niezlego wqrfa i juz obmysla plan jak to ogarnac, powie ze nie wieedzial, zniknela, moze sie okocila i wrocila ale on nic nie wie bo sie na kotach nie zna :) generalnie u Klapka syf w komentarzach, ale za to jak wyswietlenia Analkom skoczyly :) cos mi sie wydaje ze Analki beda mialy zakaz nagrywania zoo... a przepraszam farm cafe :) Tylko jak to zrobic skoro
źródło: PNN
Pobierz@oesucotusieodwala: teoretycznie jest dużo scenariuszy jak to się wydarzyło. stawiam na to ze specjalnie trzymał ja na noc na zewnątrz, aby się przypadkiem nie okociła w środku - bo wtedy musiałby z tym cos zrobić. wiec zostawiał ja na zewnątrz aby mieć 100% pewności ze male nie przeżyją pierwszej nocy, jak to na farmie.
@oesucotusieodwala: Po h-j wy promujecie tego anala, przecież to parówa
#hotelparadise zamiast Maksa powinien powrócić Tymek i faktycznie miałby szansę kogoś wygryźć i zamieszać ¯\(ツ)/¯
@Polnischefuhrer: kto to Tymek?
@Psztymucel1: taki w ciemnych wlosach, na początku byl
Najnowsze Znaleziska
Aktywne Wpisy


Jodlaaaa +47
Właśnie przed chwilą dowiedziałem się, że kardiologa nie ma i mam się umówić na inny termin. Inny termin jest za dwa miesiące. Ja bez tabletek na nadciśnienie zdechnę i muszę iść kur*a prywatnie żeby mi je przepisali. Dzwonię i mogę podejść dziś o 11:00 (czyli za 1.5h xD) Dziękuję czci godny panie dokturze!
#lekarz #nfz #zdrowie #serce #kardiologia #leki
#lekarz #nfz #zdrowie #serce #kardiologia #leki









































#harrypotter #hbo #
Coś jest nie tak z kolorkami w tym trailerze. Za dużo niebieskiego.