Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko238
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
vertical
vertical

vertical

Dołączył 13 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 11739
  • Znaleziska 3311
  • Mikroblog 8428
  • Obserwujący 7
  • Obserwowane 87
vertical
vertical
vertical 05.01.2023, 13:18:42
  • 2
Pytanie do @EkspertPKO o zwrot środków z #ppk w PKO TFI. Czy jest możliwe zlecanie zwrotów przez stronę i-fundusze przez przycisk Wypłać środki? Po zalogowaniu się klikam w wypłać środki i pojawia się poniższy komunikat. Byłem dziś w banku, złożyłem dyspozycję zwrotu ale pani stwierdziła, że nie widzi u siebie opcji zdefiniowania tego rachunku do przyszłych zwrotów, twierdziła że przeszukała wszystko. Czy da się ustawić to konto do zwrotów
vertical - Pytanie do @EkspertPKO o zwrot środków z #ppk w PKO TFI. Czy jest możliwe ...

źródło: comment_1672924699I26G4wNWPJdooseq3jtPLc.jpg

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical
Autor
05.01.2023, 21:13:44
  • 0
@EkspertPKO: Dzięki za odpowiedź, dokładnie to chciałem zrobić dziś w oddziale czyli wskazać ten rachunek bankowy, ale pani stwierdziła że przeszukała wszystkie opcje i takiej opcji nie widzi. W takim razie wybiorę się do innego oddziału. Ale na pewno taka opcja wskazania rachunku w oddziale a następnie zleceń przez system powinna być dostępna? @benlinus: @Kliko: @vinmcqueen
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical
Autor
19.01.2023, 10:58:49 via Android
  • 0
@benlinus @Kliko @vinmcqueen
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical
Autor
19.01.2023, 20:13:39 via Android
  • 0
@Kliko
Nie, jest napisane że "uczestnik może rowniez" więc to jest jak wysyłasz do nich formularz listem, osobiście normalnie podpisujesz, będę to przerabiał tylko jeszcze nie wiem kiedy.
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical
Autor
19.01.2023, 23:54:23 via Android
  • 0
@Kliko Ja to zrozumiałem i raczej tak jest, że są dwie opcje, albo składasz zlecenie dodanie instrukcji płatniczej w PPK osobiście w oddziale czyli pewnie podpisujesz jakąś kartkę, albo wysyłasz ją z podpisem notarialnym, co jest oczywiście bez sensu. Lepiej pójść do oddziału i normalnie wypełnić. Następnie powinno się dać zlecać zwroty online.
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical
Autor
17.03.2023, 11:56:58 via Android
  • 2
@Kliko @benlinus @vinmcqueen Wołam was ponownie, bo udało mi się w banku wskazać to konto. Powiedziałem że PKO TFI napisało mi, że zlecenie nazywa się dodanie/odwołanie instrukcji płatniczej w PPK i że w razie niemożności jego znalezienia, pozostają formularze awaryjne do wypełniania ręcznego. Pani powiedziała że rzeczywiście nie ma tego na liście ale gdzieś tam to znalazła. Nie wiem czy Pani dała mi awaryjny czy normalny ale mam podpisaną
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical
Autor
17.03.2023, 15:35:40 via Android
  • 1
@vinmcqueen Dokładnie, zapytałem babkę czy robi to zlecenie pierwszy raz, powiedziała że tak, bo ludzie nie pytają o to, przychodzą tylko robić dyspozycje zwrotów. Ale na wykopie widziałem kiedyś że parę osób pisało że trzeba wskazać to konto, może to robili.
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical
Autor
17.03.2023, 15:39:02 via Android
  • 1
@vinmcqueen Ale raczej był to formularz awaryjny bo powiedziała że wyśle to do TFI szyfrowanym mailem. Jak wspomniałem że w TFI napisali mi "Jeżeli pracownik nie może zarejestrować zlecenia w systemie bankowym, pozostają tzw. Formularze awaryjne do wypełnienia ręcznego."

to widać było że wie już o co chodzi bo sama dopowiedziała awaryjne :)
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical
Autor
17.10.2023, 13:31:08 via Android
  • 2
@Torgerd Siemka, tak, normalnie działa przez i-fundusze.pl po tym wskazaniu tego konta, zlecam co miesiąc. Co ciekawe, potem jakoś przypadkiem wpadłem na opcję zwrotu przez iPKO (mam też konto bankowe w PKO BP) i teraz zlecam tak albo tak, przez iPKO działa od razu, nic nie trzeba wcześniej robić, nie trzeba wskazywać konta. Więc w sumie niepotrzebnie to robiłem bo mogłem od razu przez iPKO wypłacać :) Po zleceniu online czeka
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical
Autor
31.01.2025, 21:27:10 via Android
  • 1
@Prankster_XDD Dokładnie tak, to jest ta opcja.
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical
Autor
05.06.2025, 12:19:11 via Android
  • 0
@k1oms5 Najczęściej od 2 do 4 dni roboczych, jeżeli zleciłeś w poniedziałek to uważam że najpóźniej jutro powinny być środki, nie spotkałem się z tym żeby to było dłużej a zleciłem kilkanaście zwrotów. A, jak zniknęły z PPK to napewno zaraz będą :)
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical
Autor
14.10.2025, 08:12:53 via Android
  • 1
@korbuzz Nie ma problemu, jak już pisałem, od 2 do 4 dni roboczych, zwykle 3 dni robocze od zlecenia. Chyba też w piątek zlecałem, jeszcze nie zniknęły z ppk. Jak znikną pewnie jutro, to tego samego dnia pojawi się przelew.
  • Odpowiedz
ElPicasso
ElPicasso
06.02.2025, 07:15:35
  • 7
Sytuacja z tego samego ronda jak na zdjęciu.
Jadę prawym pasem dalej na "wprost" jak Ford.
Po lewej stronie jest auto, które zamierza zjechać z ronda z wewnętrznego pasa wprost na lewy zjazdowy.
Widząc jak już skręca kołami i wyhamowuje trąbiąc przy tym na mnie, odbijam lekko w prawo i wyprzedzając go, ledwo udaje nam się uniknąć stłuczki.
Czy brak wyznaczonych pasów na takim rondzie ma jakiekolwiek znaczenie? Bo każdy wjazd i zjazd na te rondo
ElPicasso - Sytuacja z tego samego ronda jak na zdjęciu.
Jadę prawym pasem dalej na "...

źródło: image

Pobierz

Kto ma w takim przypadku pierwszeństwo?

  • Ja 89.7% (227)
  • Kierowca po mojej lewej na pasie wewnętrznym 10.3% (26)

Oddanych głosów: 253

  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 06.02.2025, 07:37:30 via Wykop
  • 10
@Poldek0000: Nie wolno skręcać z lewego pasa w prawo jak to robi czerwony, nawet przy pustym rondzie.

nie wspominając już, że powinien przed zjazdem najpierw zmienić niewyznaczony pas na rondzie na zewnętrzny


@ElPicasso Oczywiście zgoda.
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 06.02.2025, 08:35:49 via Android
  • 0
@ElPicasso No tak, rzeczywiście nie jest to jednoznaczne przy braku wyznaczonych pasów czy biegną dookoła wyspy czy jednak prosto do wylotów jak też na wielu rondach bywa, powinno być to poprawione. Jednak pomimo braku tego oznaczenia, wg mnie istnieje tu jezdnia biegnąca dookoła wyspy, ale mogę się mylić.
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 07.02.2025, 10:46:24 via Wykop
  • 1
@destruktiv_komando: Nieprawda, to 2 różne manewry jak pisze @Krupier i był na to wyrok sądu, ale nie wiem jak go teraz znaleźć, oczywiście dochodzi kwestia czy sąd (a właściwie biegły) nie tworzy lub powiela jakichś bzdur jak to czasami bywa. Wg mnie i tamtego sądu, zmiana pasa ruchu to WYŁĄCZNIE zmiana na pas biegnący obok, równoległy do tego którym jedziemy, która prowadzi do kontynuacji jazdy pasem, na który wjechaliśmy.
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 07.02.2025, 10:54:44 via Wykop
  • 1
@Krupier: Oczywiście racja, dokładnie to miałem na myśli.
  • Odpowiedz
nieocenzurowany88
nieocenzurowany88
29.11.2024, 07:25:33
  • 0
Wie ktoś czemu na Dowborczyków wisi od kilkunastu miesięcy znak, że jest ślepa droga, mimo, że jest normalnie przejazd do Tuwima?

#lodz #polskiedrogi
nieocenzurowany88 - Wie ktoś czemu na Dowborczyków wisi od kilkunastu miesięcy znak, ...

źródło: temp_file5999643609516308032

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 29.11.2024, 10:29:13 via Wykop
  • 3
Kierowcy i mieszkańcy nie zaakceptowali zmiany i przestawili barierki


@bananiq: XDDDDD
  • Odpowiedz
Hellicon
Hellicon
27.11.2024, 16:23:50
  • 4
Nie mogę do dziś rozchodzić żenady jakiej zaznałem czytając komentarze pod wpisem:
https://wykop.pl/wpis/79141287/wpis

Chłop jechał rondem, a wieżdzający na nie autobus wymusił na nim pierwszeństwo.

Setki brainletów dyskutują o pierwszeństwie na rondzie przy zmienianiu pasa. Zmienianiu pasa, które wedle oznaczeń na drodze jest niemożliwe. Wszędzie jest albo ciągła linia albo strzałka nakazującą kierunek jazdy, a linia przerywana dotyczy innego wjazdu na rondo. Pasy się tylko rozwidlają.
Hellicon - Nie mogę do dziś rozchodzić żenady jakiej zaznałem czytając komentarze pod...

źródło: temp_file5617975565124607786

Pobierz
  • 130
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 07:25:10 via Wykop
  • 0
@Krupier: Ponad 500 odpowiedzi w tamtym wątku przy tak oczywistej sytuacji, nieźle :) Najlepsze teorie o zmianie pasa ruchu, której tam nikt nie robił i jeszcze ktoś to plusuje, też doznałem żenady jak @Hellicon czy o autobusie który już wjechał na rondo XD @Nieszkodnik W przypadku zderzenia czerwonego z zielonym policja i sądy zwykle przybiją winę czerwonego, jako powód podając że czerwony przy zmianie pasa nie ustąpił jadącemu
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 07:58:31 via Wykop
  • 0
@Krupier: Mogłeś wołać, ale i tak wiem że choćby napisać i 1000 postów to niektórym nie da się wytłumaczyć, był już na rondzie i koniec. Poniżej też czerwony zmienia pas bo przekracza kilka linii ale to widziałem że też wrzucałeś :)
@Nieszkodnik Autobus był już na rondzie, OK. To zatem proste pytanie, poniżej jadącemu którym pasem nie musi już ustępować czerwony? 1 i 2 to chyba musi ustąpić ale
vertical - @Krupier: Mogłeś wołać, ale i tak wiem że choćby napisać i 1000 postów to ...

źródło: rondo

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 08:14:01 via Wykop
  • 0
@Krupier: :) Oczywiście jadą swoim pasem prosto do wylotu. Widzę że chyba celowo nie dopisałeś 4, bo tutaj zdania są podzielone XD Są teorie, że 4 zmienia pas ruchu nawet jadąc na środkowy pas. W mojej opinii zmienia tylko kierunek jazdy, nie zmienia pasa ruchu. Jeżeli pojedzie na skrajny lewy lub skrajny prawy to wtedy jednocześnie zmienia kierunek jazdy i pas ruchu, co oczywiście nadal nie uprawnia czerwonego do nabycia
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 08:22:36 via Wykop
  • 0
@Krupier: A, wiem że wiele WORDów wymaga od 1, 2 i 3 prawego kierunkowskazu, tak jakby rzeczywiście była tam zmiana kierunku jazdy w prawo lub zmiana pasa ruchu na prawy. Jednocześnie nie wymagają tego kierunkowskazu od 1, 2 i 3, jak rondo tego typu ma sygnalizację świetlną. Przecież to absurd, co ma sygnalizacja do kierunków jazdy lub przebiegu pasów? Ja nie włączam prawego nawet bez sygnalizacji świetlnej na TEGO TYPU
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 08:26:52 via Wykop
  • 0
no to gwarancja przepadła... Jeśli czerwony wjechał na rondo wcześniej niż niebieski, to wina będzie niebieskiego, nieprawdaż?


@Nieszkodnik: W sensie jak (przykładowo) czerwony jedzie 2 km/h a niebieski 50 km/h? W mojej opinii nie ma podstaw, aby czerwony z tego powodu nabył pierwszeństwo, nie przewiduje tego prawo. W miejscu zaznaczonym na niebiesko czerwonego nadal obowiązuje znak A-7, pomimo że dawno ten znak minął.
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 08:36:08 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 08:50:11 via Wykop
  • 0
@Nieszkodnik: To może jeszcze tak, chociaż dziwię się że tłumaczę takie oczywiste sprawy. Na czerwono zaznaczony pas ruchu, którym jedzie autobus. Na zielono zaznaczony pas ruchu, którym jedzie OP. Jakim prawem jadący czerwonym pasem ruchu ustępuje jadącemu niebieskim pasem a nie ustępuje jadącemu zielonym pasem? Odpowiedź "bo jest już na rondzie" mnie nie przekonuje bo nie ma podstaw prawnych, za to przekonuje mnie znak A-7 który stoi na czerwonym pasie
vertical - @Nieszkodnik: To może jeszcze tak, chociaż dziwię się że tłumaczę takie oc...

źródło: pasy

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 09:01:09 via Wykop
  • 0
@Krupier: Powiem Ci, że to co dał OP to jest jeszcze spoko bo to odgięcie jest małe. Zobacz co się wyprawia w Radomiu, gdzie to przecięcie pasów zielonego i czerwonego jest bardzo daleko od A-7, do tego stopnia że przez jakiś czas czerwony i zielony mogą jechać obok siebie, wyobraź sobie co tam się dzieje, tam to już z pewnością czerwony autobus jest już tak dawno na rondzie że w
vertical - @Krupier: Powiem Ci, że to co dał OP to jest jeszcze spoko bo to odgięcie ...

źródło: radom

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 09:44:31 via Wykop
  • 1
@Krupier: No dobra, może i czerwony jest na rondzie ale co to zmienia? W tym przykładzie z Radomia czerwony jedzie przed zielonym? Moim zdaniem jest jak na rondzie OP-a, czerwony ustępuje zarówno niebieskiemu w miejscu pierwszej kropki jak i zielonemu w miejscu drugiej kropki. Przecież każdy kolor jedzie swoim pasem, pierwszeństwo oczywiście ustalone przed skrzyżowaniem jak pisałeś. Problemem na tym rondzie jest przesunięcie przecięcia zielonego i czerwonego bardzo daleko
vertical - @Krupier: No dobra, może i czerwony jest na rondzie ale co to zmienia? W t...

źródło: radom2

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 09:58:46 via Wykop
  • 1
@Krupier: Znalazłem prostą grafikę którą wrzucałem kiedyś jako odpowiedź na pytanie chyba nawet o to radomskie rondo. Wg mnie lewa i prawa strona to to samo, ustępuje się w miejscu zielonych kropek. Problemem jest takie poprowadzenie pasów ruchu, że jedna z tych kropek jest bardzo odsunięta od drugiej. Tak jak pisałem wielokrotnie, to odgięcie pasów jest bardzo mylące i rzeczywiście, debil to zaprojektował.
vertical - @Krupier: Znalazłem prostą grafikę którą wrzucałem kiedyś jako odpowiedź n...

źródło: przeciecie

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 10:42:01 via Wykop
  • 1
@Krupier: Rozumiem i zgadzam się w kwestii takiej, że powinno być to zrobione inaczej. Jednak nie zgadzam się że to jest taka sama sytuacja jak z tą drogą na rysunku który dałeś. Uważam, co widać na moim powyższym rysunku z czerwonymi i niebieskimi pasami, że taka sama sytuacja jest po lewej jak i po prawej, czerwony nadal ustępuje niebieskiemu w miejscu zielonej kropki pomimo tego, że przez chwilę te pasy
vertical - @Krupier: Rozumiem i zgadzam się w kwestii takiej, że powinno być to zrobi...

źródło: radom3

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 11:28:47 via Wykop
  • 0
@Krupier: Nie zgodzę się że to taka sama sytuacja. To, że jadą obok siebie nie oznacza, że nagle czerwonego przestaje obowiązywać A-7. Wg mnie taka sama sytuacja jest poniżej po lewej i po prawej dla czerwonego i niebieskiego, pomimo że po lewej czerwony i niebieski jadą obok siebie. Tak jak pisałem wielokrotnie, odgięcie pasów, przez które przez chwilę biegną one obok siebie, jest mylące. I oczywiście ponownie zgadzam się, że
vertical - @Krupier: Nie zgodzę się że to taka sama sytuacja. To, że jadą obok siebie...

źródło: przeciecie2

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 12:09:39 via Wykop
  • 0
@Nieszkodnik: Niestety nie bardzo rozumiem ten zmodyfikowany obrazek bo go nie ma, czerwony z prawego pasa skręca w prawo? Jeżeli tak to nadal ustępuje niebieskiemu, skoro ma A-7 to ustępuje niebieskiemu niezależnie od tego czy sam jedzie prosto czy skręca w prawo. Mam wrażenie że mylisz tę sytuację z rondem klasycznym, gdzie niebieski pas nie prowadzi prosto do wylotu po strzałce tylko dookoła wyspy a każdy zjazd z tego pasa
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 12:29:57 via Wykop
  • 0
@Nieszkodnik: Lewy (patrząc od dołu jak piszesz). Prawemu, temu na miejscu niebieskiego nie wolno skręcić w prawo z lewego pasa nawet jak będzie tam sam, bo zabraniają mu tego strzałki kierunkowe, zajedzie drogę temu na miejscu niebieskiego jak na każdej dwupasowej jednokierunkowej. Na tego typu rondzie nie może być strzałki kierunkowej w prawo na lewym pasie bo będzie kolizja z prawym pasem, który ma strzałkę prosto. To tak jakby po
vertical - @Nieszkodnik: Lewy (patrząc od dołu jak piszesz). Prawemu, temu na miejscu...

źródło: przeciecie3

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 12:53:22 via Wykop
  • 0
Wyrzuć że swojego rysunku niebieskiego, zostaw tylko zielonego i czerwonego jadących razem od północy. Który z nich ma pierwszeństwo w miejscu kolizyjnym?


@Krupier: Chodzi o to, tylko czerwony i zielony? Wg mnie zdecydowanie zielony ma pierwszeństwo w miejscu kolizyjnym. Możesz się nie zgadzać, ale jakie wg Ciebie ma znaczenie że przez chwilę pasy czerwony i zielony są ze sobą "sklejone"? Gdyby nie były złączone równolegle tylko miały odstęp między nimi
vertical - >Wyrzuć że swojego rysunku niebieskiego, zostaw tylko zielonego i czerwone...

źródło: radom

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 14:48:20 via Wykop
  • 0
Na jakiej podstawie chcesz obarczyć winą pojazd z wewnętrznego pasa?


@Krupier: Z zewnętrznego pasa. Na podstawie takiej, że ten znak A-7 dotyczy dokładnie tego będącego 44m dalej przecięcia. Nie uważam, że pojazd po prawej stronie "jedzie już drogą z pierwszeństwem" bo to tak samo jakby uważać, że autobus z ronda OP-a też już wjechał na rondo i już go A-7 nie obowiązuje. Pojazd po prawej jedzie nadal tym poprzecznym czerwonym
vertical - >Na jakiej podstawie chcesz obarczyć winą pojazd z wewnętrznego pasa?

@Kr...

źródło: berb

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 15:34:47 via Wykop
  • 2
@Krupier: Ale co ja poradzę, że przecięcie prawego pasa najbliższej jezdni jest od razu a przecięcie lewego pasa tej samej jezdni, której dotyczy ten A-7, jest 44m dalej? Jest to tragicznie zrobione no ale tak jest. Co do tzw. pasa włączenia to oczywiście racja, A-7 dotyczy tylko złączenia, dalej już nie obowiązuje. I tak, uważam że jakby powiększyć to rondo to za 100m również A-7 by obowiązywał na tym
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 16:54:22 via Android
  • 0
@Krupier O kurde ale dziadostwo, nie wiem XD U mnie jest takie rondo ale żółty z czerwonym łączy się dużo bliżej, ta trójkątna wyspa jest malutka i czerwony ustępuje, pomimo że już niby wjechał na rondo.
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 17:02:40 via Android
  • 0
@Nieszkodnik Nie, to ja pomieszałem i nie o to chodziło. Chodziło mi o to, że jakby ktoś jechał lewym np. obok autobusu z ronda OP-a tym samym wjazdem co autobus, to nie może zajechać mu drogi i skręcić w prawo tam gdzie jechał OP, bo nie ma takiej strzałki w prawo na lewym pasie, zresztą nie moze tego robic w ogole bo byłby to skręt w prawo z lewego pasa.
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 18:22:52 via Android
  • 1
@Nieszkodnik Niebieski i czerwony tutaj nie zmienia ani pasa ruchu ani kierunku jazdy w prawo, jedzie prosto od wlotu do wylotu jednym pasem ruchu zarówno po lewej jak i po prawej. Pod względem przebiegu pasów ruchu i pierwszeństwa po lewej jest to samo co po prawej. Gdyby to było rondo tzw. "klasyczne" to tak, wtedy jest zmiana kierunku jazdy na zjeździe. Jednak rondo OPa to rondo z pasami prowadzonymi prosto do
vertical - @Nieszkodnik Niebieski i czerwony tutaj nie zmienia ani pasa ruchu ani kie...

źródło: temp_file2860044129487913009

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 29.11.2024, 07:52:20 via Wykop
  • 1
@Nieszkodnik: Zieloni jadą swoimi pasami bez zmiany pasa ruchu, bez zmiany kierunku jazdy, gdyż nie przekraczają ich krawędzi tak jak nie przekraczał krawędzi swojego pasa OP i autobus. Czerwony zmienia pas ruchu, gdyż opuszcza swój przekraczając jego krawędź w miejscu czerwonej kropki. Coś mi chcesz tym udowodnić, chcesz tym wykazać że OP zmieniał pas?
vertical - @Nieszkodnik: Zieloni jadą swoimi pasami bez zmiany pasa ruchu, bez zmiany...

źródło: zmiana

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 29.11.2024, 08:14:50 via Wykop
  • 0
Nie poradzisz nic, ale te 44 m dalej znak ustąp już nie dotyczy pojazdu, który wjechał na rondo. W tym momencie jest już na drodze z pierwszeństwem.


@Krupier: Ty a może i rzeczywiście jak już pasy się złączyły to ich "skrzyżowanie" rozumiane jako złączenie było i już się skończyło i jadą obok siebie? Rzeczywiście masz mocny argument, że jest jak przy pasie rozbiegowym na autostradzie. Oczywiście nadal będę twierdził że na
vertical - >Nie poradzisz nic, ale te 44 m dalej znak ustąp już nie dotyczy pojazdu, ...

źródło: pasy4

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 29.11.2024, 09:31:22 via Wykop
  • 0
@Hellicon: Masz rację. Są takie sprawy, ale sprawa OP-a i autobusu jest oczywista, co napisałeś.

@Nieszkodnik wg mnie tak, powinien użyć bo zmienia pas ruchu. Twój przykład jest z pasem "tworzącym się" między pasami, ale poniżej widać to lepiej. Zielony jedzie bez kierunkowskazu pomimo że kręci kierownicą bo jedzie swoim pasem, a czerwony zmienia pas z prawego na lewy, więc włącza lewy kierunkowskaz, pomimo że kierownica nawet nie drgnęła.
vertical - @Hellicon: Masz rację. Są takie sprawy, ale sprawa OP-a i autobusu jest oc...

źródło: pasyzm

Pobierz
  • Odpowiedz
WielkiNos
WielkiNos
29.11.2024, 07:12:13
  • 985
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 395
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 29.11.2024, 08:47:13 via Wykop
  • 6
inb4 uważam nowelizację przepisów za dobrą (liczba zgonów na przejściach systematycznie spada) aczkolwiek powinna obowiązywać jedynie za dnia.


@Krupier: Ja natomiast uważam, że źle się stało że wmówiono pieszym, że przejście jest dla nich równie bezpieczne jak chodnik. No ale skoro wmówiono, to jadąc autem trzeba uważać i ich oczywiście nie potrącać. Uważam, że powinno być u nas podobnie jak w Niemczech, gdzie zrozumiano, że należy unikać wchodzenia na jezdnię
vertical - >inb4 uważam nowelizację przepisów za dobrą (liczba zgonów na przejściach ...
  • Odpowiedz
ElementalX7
ElementalX7
ElementalX7
26.11.2024, 17:01:18
  • 83
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 617
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 11:58:30 via Wykop
  • 3
@GOHAN: @gorzki99 Poniżej na czerwono zaznaczony pas ruchu, którym jechał autobus. Jechał on bez zmiany pasa ruchu i bez zmiany kierunku jazdy, potocznie "prosto", tak jak ten czerwony pas prowadzi. Na zielono zaznaczony pas ruchu, którym jechał OP. Jechał on bez zmiany pasa ruchu i bez zmiany kierunku jazdy, potocznie "prosto", tak jak ten zielony pas prowadzi. Możecie się z tym nie zgadzać, nic nie poradzę na
vertical - @GOHAN: @gorzki99 Poniżej na czerwono zaznaczony pas ruchu, którym jechał ...

źródło: pasy

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 13:47:41 via Wykop
  • 0
@GOHAN: Nie wiem jaki tu przytoczyć przepis, skoro w ustawie nie ma słowa "rondo" a ruch okrężny jest tylko wspomniany w związku z zakazem wyprzedzania na skrzyżowaniach, chyba tylko o znaku A-7. W każdym razie, dla mnie jest oczywiste, że w tym przypadku pasy ruchu biegną tak jak zaznaczyłem, gdyż 1 to prawa krawędź zielonego pasa ruchu a 2 to lewa krawędź czerwonego pasa ruchu. Pasy te się przecinają jak
vertical - @GOHAN: Nie wiem jaki tu przytoczyć przepis, skoro w ustawie nie ma słowa ...

źródło: pasy2

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 14:32:59 via Wykop
  • 0
Czyli jak rozumiem, gdyby zielony jechał dalej po rondzie, a nie zjechał z ronda, to dalej jechałby swoim pasem ? Czyli de facto, jeden pas rozwidla sie i to dalej ten sam pas ?


@GOHAN: Tutaj są teorie że zmienia pas na poprzeczny, ale ja się z tym nie zgadzam. Wg mnie jadąc po zielonej linii zmienia tylko kierunek jazdy w lewo (wiem, że wiele osób się z tym nie
vertical - >Czyli jak rozumiem, gdyby zielony jechał dalej po rondzie, a nie zjechał ...

źródło: pasziel

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 14:55:51 via Wykop
  • 1
@GOHAN: No dobra ale w poprzedniej odpowiedzi pokazałem Ci prawą krawędź zielonego pasa, jest to krawędź nr 1. Przecież OP nigdy nie przekroczył tej krawędzi zatem nie zmienił pasa na biegnący obok, prawy, nie zmienił też kierunku jazdy w prawo (musiałby przekroczyć prawą krawędź nr 1). Jechał cały czas jednym, zielonym pasem wzdłuż jego krawędzi prosto, stąd wg mnie nie jest wymagany prawy kierunkowskaz (w przeciwieństwie do ronda klasycznego). Jednym
vertical - @GOHAN: No dobra ale w poprzedniej odpowiedzi pokazałem Ci prawą krawędź z...

źródło: pasy2

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 15:14:46 via Wykop
  • 1
Ale jesli jego pas byl wolny to jaknajbardziej moze wjechac.


@gorzki99: Nie zgodzę się. A-7 dotyczy tutaj całej drogi z pierwszeństwem, nie tylko jej prawego, niebieskiego pasa ale również lewego, zielonego. To tak jakbyś tutaj wjechał bo wolne są 1 i 2 i wymagał od będącego na 3 ustąpienia bo przecież już ustąpiłeś, A-7 jest gdzieś tam z tyłu, trójkątów już nie ma na jezdni, jesteś na rondzie, jesteście z
vertical - >Ale jesli jego pas byl wolny to jaknajbardziej moze wjechac.

@gorzki99: ...

źródło: rondo

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 15:47:24 via Wykop
  • 0
Ja nadal nie wiem jak według ciebie pas zielony jest jednym ciągiem kiedy tam jest linia przerywana z jednej strony a linia ciągła z drugiej. Skoro jest to linia ciągła zabraniająca zmiany pasa ruchu to już od drugiej strony patrząc, gdzie jest linia przerywana to nie jest zmiana pasa ruchu ?


@GOHAN: Jakie ma znaczenie czy pasy oddziela linia przerywana, ciągła czy ciągła i przerywana? Przecież pasy ruchu mogą być rozdzielane
vertical - >Ja nadal nie wiem jak według ciebie pas zielony jest jednym ciągiem kiedy...

źródło: radom

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 16:09:42 via Android
  • 0
@gorzki99 Nie ma to znaczenia. Autobus w związku ze znakiem A-7, który dotyczy pasa niebieskiego i pasa zielonego, ustępuje pierwszeństwa komuś na pasie niebieskim i OPowi na pasie zielonym, niezależnie od tego jaką prędkość ma autobus i OP. Nie ma czegoś takiego że on już wjechał więc A-7 już go nie obowiązuje. Czerwony pas ustępuje zielonemu i koniec, to jest aż tak proste.
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 16:15:54 via Android
  • 1
@GOHAN Nie myl tego ronda z klasycznym. Ani OP ani autobus nie zmieniali ani pasa ruchu ani kierunku jazdy. Żeby zmienić kierunek jazdy, tak jak to podobno zrobił OP w prawo lub pas ruchu również w prawo, musiałby przekroczyć jego krawędź 1 a tego nie zrobił.
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 28.11.2024, 16:18:16 via Android
  • 1
@Krupier Odpowiadam - oczywiście że nie zmieniasz, tak samo jak nie zmieniał pasa OP i nie zmieniał pasa autobus.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
03.10.2024, 07:38:57
  • 0
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mam pytanie odnośnie #kredythipoteczny
Jak to właściwie wygląda w praktyce, przykładowo:
Biorę kredyt na 600tys, wpłacam 120tys wkładu (20%), rata 2900, finalnie po 25 latach spłacam 870tys. I teraz:
Mija rok (poszło z rat ok 34k) mam przypływ gotówki, chce się pozbyć kredytu i go spłacić, ile szacunkowo (mniej więcej) będzie to kosztować? Spłacam 600k? 480k? Czy 870k?

#
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 03.10.2024, 11:40:59 via Android
  • 0
@mirko_anonim W każdej chwili wisisz bankowi tylko aktualny kapitał. Odsetki są naliczane na bieżąco, codziennie od aktualnego na ten dzień kapitału (każda rata odsetkowa to w przybliżeniu aktualny kapitał * aktualne oprocentowanie / 12) a harmonogram to tylko prognoza. Może być prognoza na 1000 lat na pierdyliard zł, jeżeli spłacisz kredyt po 1/10 kwoty kredytu co miesiąc, zapłacisz tylko 10 rat odsetkowych. Jeżeli spłacisz cały kapitał po 2 miesiącach, zapłacisz tylko
  • Odpowiedz
N.....r
konto usunięte 27.06.2024, 06:45:20
  • 512
#januszebiznesu
N.....r - #januszebiznesu

źródło: temp_file7881721934589725853

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 27.06.2024, 08:48:14 via Android
  • 2
@hoodoovoodoo Lubelskie - oczywiście że od dzieciaka wiedziałem co to "metr pszenicy", potem dowiedziałem się że to oficjalnie kwintal :)
  • Odpowiedz
ZidaneNS
ZidaneNS
ZidaneNS
22.06.2024, 10:23:23
  • 0
Jak dostałem mandat z odcinkowego pomiaru prędkości ale nie ja kierowałem pojazdem i wskaże sprawcę. To ta osoba musi wstawić się na komendę czy tylko wysłać oświadczenie że się przyznaje i zapłacić?.

Jak wygląda ta procedura?

#mandat #odcinkowypomiarpredkosci #itd #policja #przekroczeniepredkosci #prawnik #prawo #prawojazdy
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 25.06.2024, 09:56:59 via Android
  • 1
@ZidaneNS Ta osoba dostanie taki sam papier do wypełnienia jak dostałeś Ty, czyli też może przyznać się, wskazać kolejną osobę, której powierzyła pojazd lub odmówić przyjęcia.
  • Odpowiedz
bobcat_
bobcat_
18.06.2024, 12:48:35
  • 0
Jakie opony letnie 15" do (+/-) 1k PLN za komplet? Czy da się w takim budżecie bezpiecznie jeździć? Przy jakich oponach będę miał pewność, że nie są chińczykami?

#opony #wulkanista #samochody
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 18.06.2024, 13:11:09 via Android
  • 2
@bobcat_ Ale 195/65 R15? W mojej opinii jak najbardziej bezpiecznie i nie będą chińczykami, przykładowo Hankook Kinergy Eco na pewno były lub nawet są nadal zakładane na pierwszy montaż w Hyundaiach i30. Na poprzednim komplecie tylko 205/55 R16 miałem np. hamowanie awaryjne z 90 do zera podczas deszczu i naprawdę byłem zaskoczony jak szybko się zatrzymałem. Ewentualnie troszkę tańsze Ventus Prime też są dobre. Na allegro powinno dać się znaleźć made
  • Odpowiedz

4110

Volvo wyhamowało BMW na A2 i stał się cud - o włos od karambolu

Volvo wyhamowało BMW na A2 i stał się cud - o włos od karambolu

"Volvo postanawia wymierzyć lekcję BMW za zbyt "powolną" jazdę .. tam zdarzył się po prostu cud ..." Do karambolu brakowało centymetrów.... 9.06.2024 Autostrada A2 426 km okolice Baranowa

stopchamteam
z
youtube.com
dodany: 09.06.2024, 18:16:33
  • 401
  • #
    stopcham
  • #
    polskiedrogi
  • #
    motoryzacja
  • #
    prawojazdy
  • #
    wypadek
  • #
    kierowcy
vertical
vertical
vertical 14.06.2024, 08:44:44 via Wykop
  • 0
@OwyBEB: Wołaj.
blackghost
blackghost
blackghost
11.06.2024, 15:40:04
  • 85
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 64
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 11.06.2024, 21:34:56 via Android
  • 0
@woj_st Oczywiście że tak, większość Corolli Hybrid na Boltach ma założony gaz.
  • Odpowiedz
ladylurkini
ladylurkini
25.05.2024, 11:17:57
  • 167
co powstrzymuje was przed ubieraniem się w ten sposób?
ladylurkini - co powstrzymuje was przed ubieraniem się w ten sposób?

źródło: temp_file6204024533954039088

Pobierz
  • 134
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 25.05.2024, 11:44:38 via Android
  • 3
@ladylurkini Chęć posiadania wszystkich zębów i prostego nosa bez złamania.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
12.05.2024, 14:50:50
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 13.05.2024, 09:14:26 via Android
  • 0
@mirko_anonim A może wilgotność powietrza jest za niska lub za wysoka? Zmierz w mieszkaniu i w innym miejscu gdzie jest ok. U mnie np. jest sucho, 25-35% i mi to pasuje, ale są osoby, które czują dyskomfort, mi z kolei źle się śpi jak jest ponad 50%.
  • Odpowiedz
Nie_bo_ty
Nie_bo_ty
07.05.2024, 18:52:00
  • 0
To wścieka Polaka, to irytuje Polaka AAAA! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sygnały i pozycja. Przy pierwszym zjeździe w prawo, chyba że znaki lub oznaczenia wskazują inaczej
-sygnalizacja w prawo i wjazd prawym pasem ruchu
-Na rondzie trzymaj się prawej strony i kontynuuj sygnalizowanie w
Nieboty - To wścieka Polaka, to irytuje Polaka AAAA! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sygnały i pozycja. ...

źródło: image

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 08.05.2024, 05:38:05 via Android
  • 0
@Nie_bo_ty Ale ta sygnalizacja nie jest wymagana przepisami bo jadąc dookoła wyspy (jeżeli istnieje jezdnia biegnąca dookoła wyspy, bo nie zawsze istnieje) nie sygnalizujemy skrętu w lewo bo jedziemy prosto, bez zmiany kierunku jazdy. Poza tym, widzisz że jadę bez kierunkowskazu - skąd wiesz czy jestem z tych niewłączających ale jadę do 3 zjazdu czy jednak jestem z tych włączających ale nie jadę do 3 zjazdu? Jeżeli jedni włączają a inni
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 08.05.2024, 06:36:13 via Android
  • 0
@Nie_bo_ty Ale nie jesteśmy kolonią UK. U nas jedni sygnalizują, inni nie sygnalizują i wg mnie to że jedni sygnalizują a inni nie, wcale nie ułatwia sprawy. Jak dla mnie mogą wszyscy nie sygnalizować, nic to dla mnie nie zmieni.
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 08.05.2024, 08:49:04 via Android
  • 0
Nie robisz tego. Twój kierunek nie mówi nikomu, którym zjazdem zjedziesz.


@Krupier Dokładnie tak.

@bukimi To bezprawny wymysł m.in. Policji i leśnych dziadków z WORD. Art. 22.2.1 PoRD wprost zakazuje skrętu w prawo z lewego pasa, nawet przy pustym
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 08.05.2024, 08:50:51 via Android
  • 0
@Krupier A tak w ogóle to ten temat był już tak wielokrotnie wałkowany że dziwię się że ktoś jeszcze tego nie wie :)
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 08.05.2024, 19:53:33 via Android
  • 0
@bukimi Dokładnie o tym piszę, to samo co w tych bzdurnych artykułach będą twierdzić Policja i leśne dziadki z WORD. Przy zjeździe z ronda nie występuje zmiana pasa ruchu, gdyż zmiana pasa ruchu to zmiana na biegnący obok, równoległy do pasa którym jedziemy. Zmieniając pas ruchu na dwupasowym rondzie z lewego na prawy pojechalibyśmy dalej dookoła wyspy prawym. Na takich rondach na zjeździe występuje zmiana kierunku jazdy w prawo, dozwolona na
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 08.05.2024, 20:40:24 via Android
  • 0
@bukimi A jeżeli uważasz że tam jest zmiana pasa ruchu jak w tych artykułach, to równie dobrze tak samo można uznać że na każdym prostym skrzyżowaniu bez strzałek można skręcać w prawo z lewego pasa po ustąpieniu jadącym prawym pasem, bo tam też jest zmiana pasa ruchu jak i na rondzie. To po co w ogóle istnieje ten artykuł który podałem skoro można wszędzie skręcać z dowolnego pasa w prawo? @
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 09.05.2024, 05:57:55 via Android
  • 0
@Krupier Mnie to najbardziej denerwuje patologia domalowywania strzałek przez cymbałów do rond klasycznych. Rondo jak poniżej, na samym rondzie dwa pasy biegnące dookoła wyspy (tu linia wytarta ale załóżmy że jest nowa) i kretyńskie strzałki. Jedziemy, np. lewym pasem, patrzymy, strzałka prosto i w lewo. Wjeżdżamy na rondo a tam pas ruchu nie przebiega jak na strzałce. Jakie w lewo, jakie prosto jak pas "zawija" dookoła wyspy, jest tylko prosto
vertical - @Krupier Mnie to najbardziej denerwuje patologia domalowywania strzałek pr...

źródło: temp_file6725491009803898984

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 09.05.2024, 06:09:24 via Android
  • 0
@Krupier I jeszcze grafika od pewnego gościa, który jest trochę ekscentryczny ale uważam że w kwestii ruchu okrężnego ma rację, pokazująca że da się rondo zorganizować przynajmniej na takie 2 sposoby - albo jak po lewej bez strzałek i jeździmy prawym pasem dookoła (obowiązek jazdy przy prawej krawędzi, zatem lewy tylko do wyprzedzania i omijania korka) albo po prawej ze strzałkami i pasami ruchu prowadzącymi wprost do wylotów (jak ronda "kwadratowe"
vertical - @Krupier I jeszcze grafika od pewnego gościa, który jest trochę ekscentryc...

źródło: temp_file5480576648793304025

Pobierz
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 09.05.2024, 09:05:10 via Android
  • 0
@Krupier No tak, więcej niż 4 wloty/wyloty to żaden debil nie da rady domalować strzałek, i dobrze :) W mojej okolicy jest też takie rondo, dobrze że ma 5 wlotów bo stawiam że przy 4 już by tu były piękne strzałki zaprzeczające przebiegowi pasów ruchu. Łatwo na tym rondzie trafić na skręcającego w prawo z lewego pasa.
vertical - @Krupier No tak, więcej niż 4 wloty/wyloty to żaden debil nie da rady doma...

źródło: temp_file992235502695442949

Pobierz
  • Odpowiedz
kamil-tika
kamil-tika
08.05.2024, 03:19:54
  • 0
Do tej pory moj samochod stal na ojca z racji, ze nie mialem 26 lat i oc byloby drogie. Teraz juz mam 26 lat i chce nalapac znizki na siebie. Zrobilem umowe darowizny na 50% w kwocie 5k i dopisalem sie w wydziale komunikacji do dowodu rejestracyjnego. Czy musze ta darowizne isc i zglaszac do skarbowki? Ktos robil taki myk i moze cos podpowiedzieć?
#samochody #prawo #prawojazdy
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 08.05.2024, 04:26:02 via Android
  • 1
9 637 zł


@kaziomx Mamy 2022 rok?

Kwota wolna od podatku dla I grupy podatkowej to 9637 zł (do 12 października 2022 roku) / 10434 zł (od 13 października 2022 roku) / 36120 zł (od 1 lipca 2023 roku i obowiązuje nadal w 2024 roku);
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 08.05.2024, 08:43:34 via Android
  • 1
@kamil-tika Ale ja nie napisałem że trzeba zgłaszać :) Jedynie chodzi o kwotę która i tak nic nie zmienia bo to tylko 5k zł. Nie jestem ekspertem ale różne źródła mówią jak pisze @kaziomx czyli że nie trzeba zgłaszać.
  • Odpowiedz
MrBanana
MrBanana
MrBanana
07.05.2024, 21:22:10
  • 0
Czy warto trąbić na samochodu na drodze szybkiego ruchu, które nie używają kierunkowskazów podczas zmiany pasa ruchu?
Co wy robicie w takich sytuacjach?

#samochody #drogi #prawojazdy
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 08.05.2024, 05:30:15 via Android
  • 0
@MrBanana Moim zdaniem nie warto, ja nie robię nic. Przecież zmieniający pas o ile nie zajeżdża drogi to i tak nikomu nie przeszkadza bo ustępuje innym, więc co za różnica dla innych czy migał czy nie. Dla mnie jadącego czy tym samym pasem za nim czy pasem na który on wjeżdża ale daleko, bez zajeżdżania drogi, ten brak kierunkowskazu nic nie zmienia.
  • Odpowiedz

3977

Ratowniczki medyczne zgłosiły, że na SOR znikają narkotyki. Straciły pracę

Ratowniczki medyczne zgłosiły, że na SOR znikają narkotyki. Straciły pracę

na SOR, przeniesiono je na inny oddział, a dyrektor szpitala zakazał im się zbliżać do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Radziłbym odciąć się całkowicie. Wiedzą panie, co mam na myśli - mówi dyrektor na kolejnym nagraniu, które ujawnił dziennikarz Mateusz Kudła.

krkfilm
z
fakty.tvn24.pl
dodany: 07.05.2024, 21:19:08
  • 243
  • #
    krakow
  • #
    afera
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    lekarz
  • #
    polska
vertical
vertical
vertical 08.05.2024, 05:20:50 via Android
  • 17
@Qaktuz @brow-n Po co od razu matka czy dziecko, jakby jego nafurany chirurg miał kroić to inaczej by śpiewał XD

350

25 lat więzienia za niewinność? Wojciecha Pyłkę obciążyły wątpliwe zeznania

Pokaż treści 18+

25 lat więzienia za niewinność? Wojciecha Pyłkę obciążyły wątpliwe zeznania

Wojciech Pyłka od 16 lat odsiaduje wyrok za zabójstwo znajomego z Wałbrzycha. Wciąż konsekwentnie utrzymuje, że jest niewinny, a sąd pomylił się w jego sprawie. Pana Wojciecha skazano opierając się przede wszystkim na zeznaniach świadka, które są mocno kontrowersyjne.

Kolekcjoner_dusz
z
polsatnews.pl
dodany: 17.04.2024, 14:16:12
  • 35
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    sadowehistorie
  • #
    kryminalne
  • #
    afera
vertical
vertical
vertical 18.04.2024, 06:23:21 via Wykop
  • 23
@Gieekaa: Zgodnie z tym info stawiam że nie pisał, z poniższego powodu: http://janusz-bartkiewicz.eu/index.php/wojciech-pylka/item/133-rozmowa

- Proszę pana, mi chodzi w zasadzie o to, aby napisał pan dla mnie wniosek do prezydenta o ułaskawienie …

- No cóż – przerwałem mu, nie czekając aż dokończy – mogę napisać, bo nie sprawi mi to żadnych trudności, ale mam do pana pytanie. Czy zdaje pan sobie sprawę, że aby liczyć na prezydencką łaskę, należy
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 12
  • Strona 1 z 12
  • >
  • Lublin

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 09.08.2013

    Komentator
  • Rocznica
    od 26.01.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 20.12.2013

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking