Wpis z mikrobloga

Pytanie do @EkspertPKO o zwrot środków z #ppk w PKO TFI. Czy jest możliwe zlecanie zwrotów przez stronę i-fundusze przez przycisk Wypłać środki? Po zalogowaniu się klikam w wypłać środki i pojawia się poniższy komunikat. Byłem dziś w banku, złożyłem dyspozycję zwrotu ale pani stwierdziła, że nie widzi u siebie opcji zdefiniowania tego rachunku do przyszłych zwrotów, twierdziła że przeszukała wszystko. Czy da się ustawić to konto do zwrotów a jeżeli tak to w jaki sposób?
Pobierz vertical - Pytanie do @EkspertPKO o zwrot środków z #ppk w PKO TFI. Czy jest możliwe ...
źródło: comment_1672924699I26G4wNWPJdooseq3jtPLc.jpg
  • 19
@vertical: zlecałem wypłatę w tamtym roku idąc bezpośrednio do banku, po tej wizycie miało się dać robić to on-line. Przed chwiląchciałem zrobić to bez niepotrzebnego stania w kolejkach, otrzymuje ten sam komunikat ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@vertical, dyspozycję wypłaty, wypłaty transferowej lub zwrotu możesz zrealizować w oddziale lub za pośrednictwem serwisu internetowego i-Fundusze, dostępnego poprzez stronę PKO TFI. Aby złożyć taką dyspozycję, powinieneś wcześniej w oddziale wskazać rachunek bankowy do realizacji takich przelewów.
@EkspertPKO: Dzięki za odpowiedź, dokładnie to chciałem zrobić dziś w oddziale czyli wskazać ten rachunek bankowy, ale pani stwierdziła że przeszukała wszystkie opcje i takiej opcji nie widzi. W takim razie wybiorę się do innego oddziału. Ale na pewno taka opcja wskazania rachunku w oddziale a następnie zleceń przez system powinna być dostępna? @benlinus: @Kliko: @vinmcqueen
@benlinus @Kliko @vinmcqueen

Szanowny Panie



Dziękuję za kontakt z PKO Towarzystwem Funduszy Inwestycyjnych S.A..





Uprzejmie informuję, że zlecenie zwrotu z PPK za pośrednictwem serwisu https://i-fundusze.pl/ mogą złożyć tylko osoby, które wcześniej wskazały instrukcję płatniczą do rejestru PPK, dlatego też taka dyspozycja jest oczywiście możliwa a wręcz konieczna do złożenia za pośrednictwem Oddziału PKO BP SA.



W celu dodania instrukcji płatniczej Uczestnik musi złożyć zlecenie „dodanie/odwołanie instrukcji płatniczej w PPK”, ze wskazaniem prawidłowej
@Kliko
Nie, jest napisane że "uczestnik może rowniez" więc to jest jak wysyłasz do nich formularz listem, osobiście normalnie podpisujesz, będę to przerabiał tylko jeszcze nie wiem kiedy.
@Kliko Ja to zrozumiałem i raczej tak jest, że są dwie opcje, albo składasz zlecenie dodanie instrukcji płatniczej w PPK osobiście w oddziale czyli pewnie podpisujesz jakąś kartkę, albo wysyłasz ją z podpisem notarialnym, co jest oczywiście bez sensu. Lepiej pójść do oddziału i normalnie wypełnić. Następnie powinno się dać zlecać zwroty online.
@Kliko @benlinus @vinmcqueen Wołam was ponownie, bo udało mi się w banku wskazać to konto. Powiedziałem że PKO TFI napisało mi, że zlecenie nazywa się dodanie/odwołanie instrukcji płatniczej w PPK i że w razie niemożności jego znalezienia, pozostają formularze awaryjne do wypełniania ręcznego. Pani powiedziała że rzeczywiście nie ma tego na liście ale gdzieś tam to znalazła. Nie wiem czy Pani dała mi awaryjny czy normalny ale mam podpisaną kopię zlecenia dodanie/odwołanie
@vertical: dzięki, że update'ujesz nas :) swoją drogą trochę dziwne, że jesteś w zasadzie jedyną osobą, która zgłosiła to issue na wykopie, biorąc pod uwagę jak popularne jest PPK w PKO TFI i jak dużo osób robi sobie te miesięczne zwroty
@vinmcqueen Dokładnie, zapytałem babkę czy robi to zlecenie pierwszy raz, powiedziała że tak, bo ludzie nie pytają o to, przychodzą tylko robić dyspozycje zwrotów. Ale na wykopie widziałem kiedyś że parę osób pisało że trzeba wskazać to konto, może to robili.
@vinmcqueen Ale raczej był to formularz awaryjny bo powiedziała że wyśle to do TFI szyfrowanym mailem. Jak wspomniałem że w TFI napisali mi "Jeżeli pracownik nie może zarejestrować zlecenia w systemie bankowym, pozostają tzw. Formularze awaryjne do wypełnienia ręcznego."

to widać było że wie już o co chodzi bo sama dopowiedziała awaryjne :)
@Torgerd Siemka, tak, normalnie działa przez i-fundusze.pl po tym wskazaniu tego konta, zlecam co miesiąc. Co ciekawe, potem jakoś przypadkiem wpadłem na opcję zwrotu przez iPKO (mam też konto bankowe w PKO BP) i teraz zlecam tak albo tak, przez iPKO działa od razu, nic nie trzeba wcześniej robić, nie trzeba wskazywać konta. Więc w sumie niepotrzebnie to robiłem bo mogłem od razu przez iPKO wypłacać :) Po zleceniu online czeka się