Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko224
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
tturbulencja
Profil zweryfikowany

tturbulencja

Dołączył 7 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 472
  • Znaleziska 451
  • Mikroblog 21
  • Obserwujący 334
  • Obserwowane 1

938

Awaria silnika i kiepski pan kapitan. Mirki,...

Awaria silnika i kiepski pan kapitan. Mirki,...

Mirek relacjonuje powrót z Mombasy do Polski EnterAir - dym w samolocie i awaryjne lądowanie xD

Pienio69
z
wykop.pl
dodany: 18.09.2021, 05:48:10
  • 179
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    podroze
tturbulencja
tturbulencja 19.09.2021, 18:17:37
  • 1
https://www.youtube.com/watch?v=zE2AdLzu0hs
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

randeb
randeb
randeb
18.09.2021, 04:27:34
  • 6800
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 631
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tturbulencja
tturbulencja 19.09.2021, 18:17:02
  • 5
https://www.youtube.com/watch?v=zE2AdLzu0hs
  • Odpowiedz
BomBom
BomBom
17.02.2021, 08:55:21
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tturbulencja
tturbulencja 18.02.2021, 10:44:39
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

410

Wyłączenia silników airbusów A350 w locie. Winne francuskie uchwyty na kubki

Wyłączenia silników airbusów A350 w locie. Winne francuskie uchwyty na kubki

Airbus oraz Rolls-Royce badają dwa przypadki, w których rozlanie się napoi na centralny panel kontrolny w kokpicie doprowadziło do niekontrolowanego wyłączenia silników w locie, informuje FlightGlobal.

uriuk
z
rynek-lotniczy.pl
dodany: 31.01.2020, 09:50:51
  • 103
  • #
    lotnictwo
  • #
    kawa
tturbulencja
tturbulencja 31.01.2020, 21:30:39
  • 36
Napoje się nie rozlały, tylko zostały rozlane, w momencie gdy znalazły się nad panelem centralnym. A znalazły się tam bo zostały podawane dla PIlotów przez Personel Pokładowy w niewłaściwy sposób. Napój nie ma prawa być przekazywany nad panelem a z boku. Przecież te miejsca na kubki są pod oknem! To są podstawy które powinny być tłumaczone personelowi latającemu, widocznie w niektórych liniach nie są... Podobnie jak to, że nie stawia się na
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tturbulencja
tturbulencja 31.01.2020, 21:41:02
  • 0
@yetix: ale poza tym, wszystko OK!?
tturbulencja
tturbulencja 31.01.2020, 21:46:15
  • 8
@WixaDrv: o to, to właśnie!
tturbulencja
tturbulencja 31.01.2020, 21:53:01
  • 20
@El_Polaco: Sam fakt możliwości samoczynnego wyłączenia silnika jest ... interesujący.
tturbulencja
tturbulencja 01.02.2020, 08:49:06
  • 2
@rastafari85: Nie ma powodu ,aby zakazywać, najmniejszego powodu. Wystarczy zachować ostrożność. Film, już niedługo... :)
tturbulencja
tturbulencja 04.03.2019, 23:08:34
  • 11
@tturbulencja: Bardzo dużo pytań i emocji wzbudziło dziwne zachowanie się samolotu w Gibraltarze ostatnio. Jeśli ktoś jest zainteresowany i mu umknęło, to poniżej link do filmu jaki zrobiłem na ten temat. Pozdrawiam
https://www.youtube.com/watch?v=K_rCP6LtUvM
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

czarek-janko
czarek-janko
22.02.2019, 22:08:14
  • 0
@tturbulencja: witam , mam takie pytanie dotyczące twardego lądowania , kiedyś siedziałem przy oknie około 2-3 metry przed silnikiem ( nie pamiętam czy był to 737 czy A320 ) lądowanie w Berlinie w dzień . Według mnie było bardzo twarde i po chwili przez okno nic nie było widać tylko jasny gęsty dym. Pomyślałem ,że samolot się zapalił (opony ) i trochę się wystraszyłem .Jednak po około 5 do 10
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tturbulencja
tturbulencja 01.03.2019, 15:46:25
  • 0
Niestety, nie bardzo mogę odpowiedzieć. Jeśli było to podczas deszczu i pas był mokry to mogła to być woda z pasa wydmuchiwana do przodu przez odwracacze ciągu. Pozdrawiam serdecznie.
  • Odpowiedz
adam-rajca
adam-rajca
22.02.2019, 22:50:28
  • 0
@tturbulencja: Dobry wieczór, mam 17 lat.
Zaczynam przygodę z lotnictwem.
Cel na życie: Zostanie Pilotem.
Prośba: Czy na jakimś odcinku pozdrowił by Pan
Adama Rajce?
Byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam i życzę szczęśliwych startów i lądowań!
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tturbulencja
tturbulencja 01.03.2019, 15:44:41
  • 1
Oj, to musiałby się składać kanał tyko z pozdrowień :) Powodzenia życzę i pozdrawiam serdecznie !
  • Odpowiedz

768

Szwedzki sposób na skręcanie w lewo

Szwedzki sposób na skręcanie w lewo

Ciekawostka z myślą o zachowaniu płynności ruchu co jest wyjątkowo ważne w warunkach oblodzenia - aby skręcić w lewo nie stoimy na pasie a wykorzystujemy zatoczkę z której to dopiero przecinamy pas po którym chwilę wcześniej jechaliśmy. Bez hamowania do zera na pasie właściwym.

Saeglopur
z
youtube.com
dodany: 25.02.2019, 11:40:11
  • 160
  • #
    szwecja
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    ciekawostki
  • #
    skandynawia
  • #
    volvo
tturbulencja
tturbulencja 25.02.2019, 21:54:25
  • 2
@szkorbutny: Powyższe, należałoby zestawić z ilością przejeżdżanych kilometrów przez milion mieszkańców, po jakich drogach ten milion mieszkańców jeździ i jaki jest wiek samochodów z których ten statystyczny milion mieszkańców korzysta. Mark Twain powiedział, że są trzy rodzaje kłamstw: kłamstwa, bezczelne kłamstwa i statystyki... i tak to wygląda w prawie każdej dziedzinie życia niestety.
tturbulencja
tturbulencja 01.03.2019, 15:44:08
  • 0
@szkorbutny: Nie wiem na co kogo stać, ale wiele nacji nie dojeżdża do pracy samochodem na odległość 1000m, a Niemcy głównie po autostradach się poruszają ;)

46

Próba lądowania na Gibraltarze - nagranie z wnętrza samolotu British Airways

Próba lądowania na Gibraltarze - nagranie z wnętrza samolotu British Airways

Passengers onboard British Airways flight 492 were screaming and praying after a wild aborted landing attempt in strong crosswinds on the headland of Gibraltar. Video filmed from the ground and from inside the plane showed the Airbus A320 rocking from side to side, seemingly out of...

konto usunięte
z
samchui.com
dodany: 26.02.2019, 15:40:19
  • 20
  • #
    swiat
  • #
    lotnictwo
  • #
    podroze
  • #
    wypadkilotnicze
  • #
    ciekawostki
tturbulencja
tturbulencja 01.03.2019, 15:42:44
  • 0
@demonoman: Będzie film:)

476

Wiatr rzuca samolotem Gibraltar

Wiatr rzuca samolotem Gibraltar

Problemy samolotu podczas startu nad Gibraltarem.

starnak
z
youtube.com
dodany: 25.02.2019, 20:48:09
  • 107
  • #
    gibraltar
  • #
    samolot
  • #
    lotnictwo
  • #
    ciekawostki
  • #
    wichura
tturbulencja
tturbulencja 01.03.2019, 15:36:45
  • 1
PIO Pilot Induced Oscilation. Wyraźnie widoczne na nagraniach z środka samolotu, po analizie wychylenia powierzchni sterowych. Czyli odchylenia spowodowane niewłaściwym sterowaniem samolotu. Zrobię o tym film na kanale "turbulencja"
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tturbulencja
tturbulencja 01.03.2019, 15:37:25
  • 1
@skrytozgroza: Dokładnie tak, co widać na nagraniach z środka pokazujących wychylenia powierzchni sterowych.
tturbulencja
tturbulencja 01.03.2019, 15:37:56
  • 0
@esta: Pilot sobie skrzydłami pomachał, ale nie chciał, tak mu wyszło.
tturbulencja
tturbulencja 01.03.2019, 15:38:17
  • 2
@r0ll0v3r: Będzie, bo temat wzbudza dużo emocji jak widzę.
tturbulencja
tturbulencja 01.03.2019, 15:39:27
  • 1
@ari9217: On tego też nie rozumiał, tak mu wyszło ;)

3915

AMA - pilot z kanału Turbulencja

AMA - pilot z kanału Turbulencja

Jestem Pilotem obecnie latającym na A320, prowadzę na YT kanał o nazwie "Turbulencja". Pokazuje w nim pracę pilota i omawiam kwestie związane z lotnictwem.  Czekam na Wasze pytania, postaram się odpowiedzieć na wszystkie.

tturbulencja
z
wykop.pl
dodany: 22.02.2019, 11:34:17
  • 1302
  • #
    ama
  • #
    wykop
  • #
    technologia
  • #
    polska
  • #
    podroze
  • #
    turbulencja
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:20:28
  • 11
@fizol66: Tak
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:20:50
  • 8
@lukenzi: Jeśli lina lotnicza pozwala i pilot jest znajomym, to tak.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:20:54
  • 2
@retzev: Nie
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:21:51
  • 2
@atehxx: Widocznie nie mają takich procedur. Lot z Moskwy to z poza Shengen, paszporty itd.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:22:08
  • 3
@fretari: Chyba w Wizzair, ale częściowo trzeba zapłacić?
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:22:30
  • 3
@al_cohones: Nie mam czasu na gry :(
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:23:51
  • 0
@emagnuski: Nie jest to i nigdy nie będzie źródło utrzymania, obecnie poniżej 300$ na miesiąc brutto. Jedna kamera którą kręcę kosztuje około 500Euro.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:26:04
  • 1
@jaKlaudiusz: Nie ma powodu aby lecąc z Europy do UK (też Europa) wznosić się nad kanałem, gdzie w zasadzie trzeba zniżać do lądowania. Jakiś incydentalny przypadek.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:28:48
  • 6
@mateusz-zahorski:Standardowo 7-9 dni w miesiącu, czasami 14 a czasami cały miesiąc z rodziną. Jakoś musimy z tym żyć.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:29:28
  • 0
@jaKlaudiusz: Jeśli o rurki chodzi, to nie kojarzę, musiałbym zobaczyć zdjęcie.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:30:00
  • 6
@Zbyszek_Kudriawcew: Balony parę razy, samoloty z wyłączonym transponderem także, UFO nie.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:30:17
  • 5
@dedik: NIe wiem :)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:31:21
  • 9
@Joze: Nie piję dużo, na przykład w Anglii jak jestem to Guinesa czasami, lubię wódlę Ozo na przykład, ale to ilości litr na 2 miesiące :D
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:32:12
  • 6
@nawykop: Widocznie się nie dało w tej sytuacji z tą załogą, samolotem. Nie było pełnej kontroli nad samolotem.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:33:37
  • 3
@Tomcio_W: trzeba mieć respekt i uważać na to co się robi, jakiejś presji wynikającej z faktu obecności pasażerów nie ma.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:34:37
  • 0
@smaky78: Ja nie myślę w ten sposób, oczywiście czasami jest stres i poczucie jakiejś presji w związku z sytuacją. Ale da się nad tym zapanować.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:35:23
  • 3
@Przegrywhere: Zdobywanie doświadczenia z każdym lotem, wynoszenie z z niego tak wiele jak się da w celu wykorzystania w przyszłości.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:37:50
  • 1
@fotograf_warszawiak: 1 - nic szczególnego w moim przekonaniu, robią "wybrani" to napewno. Nie ma różnicy w czasie osiągnięcia V1, może być różny poziom mocy do startu co wpływa na ten czas jak i masa. Ale 321 ma mocniejsze silniki, więc się kompensuje. W obyciu, im większy, tym bardziej stabilny...
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:38:00
  • 1
@PradziwyMirek: nie
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:38:28
  • 38
@xewep10: Nie, przepraszam, to temat wybitnie polityczny.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:38:59
  • 0
@bajerka: To zależy, kto to jest, jaka jest jego "wartość bojowa" : )
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:39:35
  • 1
@fretari: Nie, to zależy głównie od linii lotniczej, Na przykład w operacjach w Niemczech mieliśmy na pokładzie.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:39:45
  • 21
@Outline: Tak
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:39:54
  • 25
@lesiowyniesio: Niestety nie.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:40:24
  • 0
@Lrrr: Całkiem często, Oczywiście analizują.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:41:46
  • 3
@s3ba11: A co w tym trudnego, dlatego, że samolot leci bokiem? Sam lot "bokiem", nie wymaga żadnej ingerencji że strony pilota. Wyjaśniłem na kanale w filmie o lądowaniu z bocznym wiatrem.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:43:18
  • 0
@Infomatis: Z tej procedury większość odeszła. Jest możliwość zablokowania, ale piloci nie chcą nikogo skrzywdzić. Był jednostkowy przypadek.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:44:21
  • 6
@blowme: Statystycznie zdecydowanie lądowanie.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:45:48
  • 3
@smaky78: A380 to wybryk "natury" który nigdy nie ustanawiał trendów w lotnictwie. Ekonomiczna porażka, dziwadełko utrzymane przy życiu głównie przez firmy nie liczące się z kosztami.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:46:24
  • 2
@m4kb0l: Szczerze, nie wiem. Chyba nie.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:47:05
  • 1
@raadaar: Bywają takie "procedury"
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:49:45
  • 2
@gauganu: 1,2 - po prostu się je omija z pominięciem "korytarzy". 3 - zazwyczaj na autopilocie. 4 - podczas jednego z lądowań w Dublinie. 5 - kilkaset stup na minutę zazwyczaj (może się zdarzyć kilka tysięcy), tak widać na przyrządach.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:50:08
  • 0
@mroczny-jogurt: Przyzwyczaja :) Przynajmniej mój.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:50:31
  • 1
@Pepe_Roni: Narazie się nie zapowiada, nie interesuje mnie długi dystans.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:53:07
  • 0
@maniol92: Zależy jak komu :)
0 - 200 000 Euro obecnie są różne drogi i różne koszta.
7-9, czasami 14, czasami cały miesiąc.
komputery, kręcenie wesel, praca jako automatyk, jest o tym w filmie "jak zostałem pilotem"
Chyba tak
wrócił na
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:53:26
  • 0
@URANUSs: Obecnie po Europie i najczęściej po Europie.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:53:59
  • 1
@dzik001: Nie wiem co to
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:54:45
  • 11
@Leith: Nie ma, chyba, że ktoś sobie ją stworzy dla własnych potrzeb. A zadufanych w sobie trochę jest : )
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:55:13
  • 0
@AleksanderRoz: Na priv proszę
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:56:29
  • 0
@bartdziur: Tak, podejmuje sam, ale turbulencję ciężko przewidzieć, pomimo jakiś "znaków na niebie czy map... Więc czasami "na wszelki wypadek"
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:57:39
  • 0
@Waldemar_Morawiec: Sa DUŻO, DUŻO bardziej korzystne w lotnictwie komunikacyjnym.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:57:48
  • 0
@danielsrc: Nie :)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:58:48
  • 0
@Iudex: Statystyki pokazują wzrost bezpieczeństwa, ale zna Pan tę wyliczankę w stopniowaniu kłamstwa.... na końcu jest statystyka. Zobaczymy, sam jestem ciekaw.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:59:08
  • 0
@Inboxie: Nie ma, wielokrotnie o tym wspominałem w filmach.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:59:22
  • 1
@Pomixx: 2 miesiące.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 16:59:47
  • 4
@smaky78: Bardziej nie mogę zrozumieć tych co wiedzieli, że z nim jest coś nie tak.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:00:07
  • 0
@Chronmy_P0lki_przed_incelami: To zwiększa szanse.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:01:43
  • 2
@krad: Przecież są lnie, gdzie internet jest na pokładzie. Mała różnica czy zakłuci podczas startów, lądowań czy podczas innej fazy lotu. Ale nie zakłuci, takie "prawidła" :)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:01:52
  • 0
@td83: Nie
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:02:23
  • 4
@reett: Rozmawialiśmy przez telefon, jak byłem w Chile ?
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:04:33
  • 1
@chuckd: Jak najbardziej możliwe, tam jest normalny 2km pas. Problem byłby przy starcie, nie dałoby się z pełną masą w szczególności na mokrym pasie. Wykonuje się obliczenia, obecnie zazwyczaj na tabletach z specjalistycznym oprogramowaniem.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:05:03
  • 1
@czesiek6669: Boeing, a steruje się inaczej, ale czy łatwiej tu czy tam, to ciężko powiedzieć.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:05:20
  • 0
@mendus: Lotniska w Grecji, im mniejsze tym piękniejsze :)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:06:16
  • 1
@smaky78: Nie spodziewałem się i jest to dla mnie dużym zaskoczeniem. A społeczność jest bardzo kulturalna, bardzo mi miło z tego powodu :)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:06:49
  • 4
@ProjektZ: Wszędzie chyba, cały rynek się rozwija w miarę równomiernie.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:07:48
  • 9
@snejq2: A to znaczy szaleńcy mogą być tylko pośród pilotów? A co z hakerami? Bzdury generalnie bez żadnego uzasadnienia.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:09:39
  • 3
@aliali22b: Co innego godziny pracy, zazwyczaj podobnie jak przeciętny człowiek, a co innego godziny lotu. Tych może być 900 na rok, 100 w 28 dni i inne ograniczenia. Jak na przykład 13 godzin pracy dziennie ( z możliwością rozszerzenia). Więcej w filmie o czasie pracy pilotów na kanale.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:10:11
  • 1
@bobicjusz: Piloci nie patrzą na ręce mechaników. Ufają, że Ci wiedzą co robią.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:11:21
  • 0


@mboss1111: Hmmm, może Alta na dalekiej północy?
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:11:35
  • 5
@hiimxen: Oczywiście, że tak!
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:12:17
  • -1
@papciu: Bywały awarie przyrządów, ale nie jakieś kompleksowe, że wszystko wysiadło.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:13:03
  • 0
@Niukron: NIe da się za bardzo. Może jak zgaśnie silnik albo światło w samolocie. Ale to nie oznacza "tragedii"
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:13:30
  • 0
@Fichtner: Już odpowiedziałem, chyba zdublowane pytanie.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:13:45
  • 0
@mocny_kfas: Nie znam pijaczków pośród mechaników lotniczych :)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:14:31
  • 6
@Gabekw: Jak najbardziej, zależy od polityki lini lotniczej w tym zakresie. Moja rodzina latała że mną w jednej z lini lotniczych na przykład.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:15:30
  • -1
@MuzG: Mamy swoje prezentacje, nie opieramy się na tych wspomnianych. Nie oglądam osobiście, to trochę fabularyzowane. Ale pewnie ciekawe i wartościowe.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:16:51
  • 4
@thepixel: Potrzebne są wizy, ale czasami są to wizy specjalne. Na przykład do Rosiii potrzeba pomimo nie wysiadania z samolotu. Nie ma sztywno ustalonych reguł. Kraje wymyślają swoje zasady.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:18:28
  • 1
@trenosaurus: Samoloty nie startują samodzielnie, lądują od jakiś 40 lat. Komputer lepiej analizuje, a skąd to przypuszczenie. Gdyby tak było to byłby pociągi autonomiczne, tam jest prościej chyba niż w samochodach i samolotach?
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:19:31
  • 1
@cherryq: Pewnie tak, szczególnie jak wierza siedzi w kokpicie. Bardzo zbliżone, ale nie wiadomo do czego :)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:20:17
  • 1
@PomocDlaRafatusa: Mówiłem o tym w odcinku o strachu przed lataniem. Proszę się zapoznać, niewiele więcej mogę dodać. A nie da się tego w jednym zdaniu powiedzieć.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:21:02
  • 1
@letesnox: Hmm, samolot pasażerski mógłby pętli nie wytrzymać raczej.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:21:19
  • 0
@Bananowy_Gerwant: Do emerytury zdecydowanie.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:23:54
  • 0
@Silvestre_Cucumeris: 1 - nie, wielokrotnie o tym wspominałem. 2 - jest możliwy sen pilota w kokpicie, procedura nazywa się "kontrolowany odpoczynek". 3- nie. 4 - jak widać, może wychodzić, nie ma także w większości lini obecnie wymogu przebywania na ten czas osoby z personelu pokładowego. Piloci to nie masowi samobójcy.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:24:11
  • 0
@Bananowy_Gerwant: 7-9, czasami 14, czasami cały miesiąc
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:24:38
  • 1
@AleksanderRoz: W Thomas Cook z Manchesteru gdzieś na Wyspy Kanaryjskie
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:25:10
  • -1
@ToJaWojtek: Nie było spektakularnych, postaram się o tym zrobić film. Teraz ciężko mi przeanalizować 12 lat :)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:36:46
  • 12
@widmo82: Byłem raz, chyba 25 lat temu :) Ale chciałbym ponownie.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:37:55
  • 4
@fretari: W moim przypadku hotele i transport pokrywa firma. Zawsze śniadania, czasami inne posiłki. Nic nie robiąc w hotelu do 5 dni, ale rzadko. Nie lubię nic nie robić poza domem.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:38:36
  • 14
@trumnaiurna: 1 - nie. 2- tak, jest film na kanale z tym zjawiskiem
https://www.youtube.com/watch?v=6oypKj5mk0k
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:39:46
  • 7
@KobKob: Mi praca sprawia przyjemność. Długich lotów nie lubię, dlatego nie jestem obecnie zainteresowany pracą na samolotach długodystansowych.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:41:00
  • 2
@jeb_z_dzidy: Dziękuję i pozdrawiam serdecznie personel pokładowy ! : )
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:43:07
  • 6
@arbuz77: 1- nie widzimy, chyba, że na pogodowym można "kropkę" zobaczyć. 2 - nie musimy omijać, zazwyczaj są na kursach nie kolizyjnych, lub na innych wysokościach 3 - jest na przykłąd dokument ICAO DOC 4444
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:43:18
  • 27
@Borntobefit: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:43:28
  • 6
@pompki: Nie :)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:44:45
  • 5
@gozewson: Bywało parę, także odprowadzonych sprzed samolotu. Palacze papierosów itp. Ale bardzo dużych awantur nie było mi dane doświadczyć.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:45:06
  • 4
@skowallo: Nie mam pojęcia. Pozdrawiam serdecznie !
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:46:21
  • 32
@kierownikwykopu: Ale ja nie poszedłem na pilota w poszukiwaniu wygody. Poszedłem bo lubię latać, w sensie pilotować samolot.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:46:54
  • 4
@tojajestem: Pewnie ma, lotniska "wyprowadza się" z miast.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:48:28
  • 3
@salsh8919: 1 - uczyłem się specjalnie, 2 - medycyna lotnicze (człowiek możliwości-ograniczenia, chyba tak to się nazywa) 3- 37. Zapraszam na kanał, jest tam film o tym jak zostałem pilotem.
https://www.youtube.com/watch?v=9aCeVv1f6YE&t=9s
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:48:44
  • 9
@Supaplex: Nie
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:49:06
  • 8
@Marcinowy: Nie wiem, a chciałbym, podoba mi się tam.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:49:20
  • 5
@Rick_Deckard: Oczywiście, że tak.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:49:26
  • 11
@Eddie_Meduza: Tak.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:49:59
  • 5
@filemonczyk: Oczywiście, było bardzo dużo przypadków uszkodzenia silnika przez ptaki.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:50:56
  • 8
@rychu-petru: Nie ma i nie będzie autonomicznych samolotów, podobnie jak i samochodów jeszcze bardzo długo. Apple i Uber wycofali się z eksperymentów, na przykład.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:51:32
  • 3
@kygo21: Swoimi :) A jako pasażer, różnie, ostatnio parę lotów LOTem.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:52:19
  • 14
@maxbor555: Nie mam, ale teoria o samobójstwie rozszerzonym wydaje się mieć sens.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:52:58
  • 6
@Piaer: Około 25 minut i 300km. Pozdrawiam :)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:54:47
  • 0
@Nikic21: Ciśnienie zmienia się od ciśnienia na poziomie lotniska to takiego jakie występuje na wysokości Rys w typowym locie. Może to powodować pewne dolegliwości. A co do pytania drugiego to zależy od potrzeb, warunków czasami bardziej, czasami mniej stromo.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:56:37
  • 9
@lukasz_1992: Pakistan, Kraje byłego związku radzieckiego.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:58:02
  • 0
@zanakas: Nie oglądam, głównie z braku czasu. Trochę tam fabuły, ale chyba ciekawe. W sferze zawodowej raczej dużych zmian nie planuję. A na kanale oczywiście będą się pojawiać nowe filmy, ale nie mam ustalonego grafika z tematami. Pozdrawiam !
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 17:59:06
  • 15
@Buntro: Zależy od firmy, mogą być tańsze, lub darmowe bilety. Czasami można iść przez bramkę załogową po okazaniu przepustki.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:00:07
  • 8
@TomAss83: To zależy od pory roku, czasami przez parę dni jest dobrze, czasami przez dwa trzy tygodnie słabo, nie ma reguły. Lepiej zimą i na wiosnę.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:00:52
  • 1
@k_suchy: Pilot raczej nie wchodzi w interakcję z pasażerami, szczególnie podczas lotu. Ale postaram się ten temat poruszyć.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:01:33
  • 18
@cherryq: Nie, ale mam nadzieję, że udałoby się za pierwszym razem ;)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:01:53
  • 9
@SpacoK: Nie
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:04:31
  • 1
@ucinek: 1 - trzeba popytać w szkłach, są różne programy szkolenia, 2 - zależy jaka droga, pewnie z 50 000, ale nie mam dokładniej wiedzy na ten temat, 3 - 1500 i jeszcze inne warunki, 4- aerokluby, holowanie szybowców na przykład 5- nie wiem, ale raczej finansują całe szkolenia. Jest na kanale odcinek "jak zostać pilotem"
https://www.youtube.com/watch?v=JqOz57i_LJI&t=971s
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:05:36
  • 1
@j0seph: 1 - Tak, 2 - chodzi o procedury bezpieczeństwa hamowania? to nie zależy od kraju, ale od wyposażenia samolotu.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:07:28
  • 4
@Oude_Geuze: 1 - tak, ale jak widać nie jest to kanał zabardzo komercyjny, 2 - zależy od samolotu, zazwyczaj jest zabezpieczenie w systemach, jak i mechaniczne blokady na mechanizmach podwozia gdy samolot stoi dłużej. 3 - tak, oczywiście, trzeba uważać : )
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:10:06
  • 3
@Wojkekk: Jeśli chodzi o obsługę naziemną, techniczną to są to zazwyczaj podwykonawcy, jak na przykład LS-Technik. Jako pasażer pierwszy lot odbyłem do Manchesteru na szkolenie Jetstream 32, nie bałem się :) Tak, jeden przycisk, jeśli będzie łączność na danej częstotliwości.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:10:15
  • 0
@Kramah: nie
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:10:39
  • 0
@widmo82: Oj myślę, że w tej roli inni sprawdziliby się lepiej.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:12:23
  • 19
@marcelDown: Nie, jakiś szaleniec chyba musiał być :)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:14:05
  • 21
@Crodin: Nie prawda, a już na pewno nie w każdym przypadku.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:14:49
  • 60
@kaktusowyAloes: Nie
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:18:08
  • 22
@szymon362: tak
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:18:45
  • 7
@Orenz12: Wydaje mi się, że powiedziałem, że słychać jak głośne....
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:19:53
  • 11
@inver: Nie odczuwa się tego. mogą zamigać ekrany. Znalazł się bo na przykład odlatywał, lub lądował w pobliżu burzy.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:20:48
  • 34
@okrim: Nie wpływa, samoloty są utrzymywane w dobrym stanie, bez względu na rodzaj lini i wiek samolotu.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:22:07
  • 2
@zduchacze: Nie pilotowałem, ale wydaje mi się, że w turbulentnych warunkach są one mniej stabilne przy starcie...
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:23:07
  • 2
@dioxis: Ale crosswind nie jest zbyt często powodem GA. Prędzej mgła i słaba widoczność. Mimo to, raczej rzadko.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:24:10
  • 1
@bybue: 1 - 12 lat, 2 - ja wypalenia nie mam i raczej się nie zapowiada, ale są napewno tacy co mają. 3- najlepiej zmienić pracę, ale jak sobie radzą to nie wiem
https://www.youtube.com/watch?v=9aCeVv1f6YE&t=9s
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:28:41
  • 0
@maniek2770: Latałem na B737 z CFM i A320 z silnikami CFM i IAE. Ale nie jestem w stanie odpowiedzieć na pytanie o zawodność, myśle, że podobnie. Mnie żaden nie zawiódł.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:35:54
  • 82
Czas pomału kończyć :) Jutro do pracy rano. Postaram się w Niedzielę jeszcze uzupełnić, gdyby się pojawiały nowe wątki w komentarzach. Dziękuję bardzo za udział! Miło mi, że uznaliście to za interesujące. Pozdrawiam serdecznie i dobrej nocy ! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tturbulencja
tturbulencja
Autor
22.02.2019, 18:36:54
  • 2
@dioxis: W A320, nieloty "piloci", których tam jest więcej niż na Boeingu
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 15:41:19
  • 0
@lagrande: No, że dwóch wyszło to trochę dziwne, na pewno nie było ich trzech :) Jeśli chodzi o przepisy to są one różne, ale takich nie widziałem. Natomiast nie ma tak, że zawsze wchodzi stewardessa pod nieobecność pilota, jak i może Kapitan zaprosić gościa, rodzinę do kokpitu według uznania w wielu liniach i jest to prawidłowe :)
Jeśli chodzi o drugi przypadek to nie mam pojęcia o co chodziło.
Pozdrawiam
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 15:43:31
  • 1
@Kera212: Ja osobiście zbytnio uwagi nie przykładam do konkretnych perfum, raczej dezodorant :) Jak najbardziej możemy używać, zdarza się, że jak wchodzi stewardessa naperfumowana to jak atak bronią biologiczną :D ale rzadko i da się wywietrzyć.
Pozdrawiam serdecznie!
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 15:44:08
  • 0
@Ththo: Oczywiście, jeśli ktoś zaczyna w wieli 20 lat... na przykład. Ale rzadko.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 15:45:17
  • -1
@wojtek-skupien: Chyba chodzi o dźwięk załączania sygnalizacji zapiąć pasy, lub wzywający do kontaktu personel pokładowy. W tym wieku proponuję zacząć od aeroklubu.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:04:48
  • 0
@ymy323: Powyżej jest opis jak to w skrócie wygląda z planowaniem trasy lotu. My nie latamy posiłkując się wyglądem terenu poniżej. Latamy od punktu do punktu nawigacyjnego według przyrządów, coraz rzadziej korzysta się z dróg nawigacyjnych w wielu miejscach Europy.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:07:36
  • 0
@Sajmon_szy: Miałem już trochę wiedzy lotniczej, trochę doczytałem z książek Jepessena bo takie miałem. Robiłem trochę ćwiczeń, gdzie było to konieczne. No i przerobiłem na szybko wszystkie dostępne wtedy pytania aby dowiedzieć się czego nie wiem z tego o co pytają :)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:08:28
  • 0
@Kefaveli: Płaciłem w zasadzie tylko za ostatnią cześć CPL, IR, ME kilkadziesiąt tysięcy kredytu. Opowiadam o tym w filmie jak zostałem pilotem.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:08:43
  • 0
@Silvervend: Nie, znaczy dobra robota :)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:09:48
  • 0
@MB222: Ja przytoczył jacekowski, "za nisko - zabraknie pasa" nie ma za bardzo sensu, czy aby na pewno tak było ?
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:10:44
  • 3
@broker: Nie, na 180osób w takim na przykład A320 kilkadziesiąt zapomina łącznie z pilotami i jeszcze żaden z tego powodu nie spadł...
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:11:28
  • 1
@broker: Być może, ale specjalnych procedur na tę okoliczność nie ma, czasami aby nawiązać łączność są przeszkalane.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:11:45
  • 0
@Xtreme2007: Nie, bardzo rzadko
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:12:06
  • 1
@stanson: Odpowiadałem w AMA, nie możliwe.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:15:26
  • 1
@powrutkrula: Hmmm, wygląda na to że tak... :D Ale jakby jeszcze na Audi wymusili zlikwidowanie "sprawdzam licencję" na ekranie, przez co już parę razy (*&%(&^$*& poszły to byłoby super. Pozdrawiam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:15:38
  • -1
@FantaZy: Nic mi na ten temat nie wiadomo.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:15:46
  • 1
@daro256: NIE
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:16:27
  • 0
@smyq: Rzadko, bardzo rzadko. Nie zdażyło mi się.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:16:59
  • 1
@Morefun33: Hmm, nie wiem, nie jest prosto odpowiedzieć.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:17:48
  • 2
@kilobit: Bo daleko lecą i zazwyczaj mocno obciążone. Chyba dlatego.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:18:09
  • 0
@piter-forfiter: Fałsz. Jest odcinek na kanale i będzie następny.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:20:44
  • 0
@MB222: Cześć z nich wskazuje kąt podejścia. A inne "drogę do pasa". Dużo ich, zrobię o tym film.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:22:14
  • 1
@newtonq: Jak wspomnieli poprzednicy. Nie są to wymagania jak na kosmonautę, ale dobrze jest dbać o zdrowie ogólnie :) Psychiczne, no to odporność na stres, dobrze mieć wysokie zdolności psychomotoryczne, to pomaga.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:25:32
  • 0
@zeek: AvionExpress
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:29:14
  • 0
@laeg: 1-nie, 2-odpoczynek, 3-latanie jest generalnie niebezpieczne, bo nie da się zaparkować... 4-potrzebne, 5-czasami tak, 6-tak, ale to ciągle "tylko", "aż" samoloty. 7-duże lotniska są podobne do siebie, wymuszają to potrzeby, dla mnie są "nudnawe" wolę małe, odczuwam większą przyjemność lądując na greckich wyspach na przykład.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:29:41
  • 3
@pomponik_i_sikawka: tak i tak, zależy nie ma reguł. Ja nie miałem okazji...
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:30:17
  • -2
@xD______xD: Parę razy wspominałem w moich filmach. obecne 3 do 4 tygodni poza domem. Pomiędzy 9 do 14 wolnego, czasami więcej.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:31:24
  • -1
@guilmonn: Nie, raczej uszkodzić podwozie.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:37:28
  • 1
@twerithc: No nie jest do końca kwestia "wymyśenia". To jest stosunkowo proste, ale spotkałoby się z oporem że strony pilotów.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:38:42
  • 1
@flakka: Na miłość boską, na kanale jest film gdzie nagrałem to zjawisko. Film numer 2
https://www.youtube.com/watch?v=6oypKj5mk0k
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:40:51
  • -1
@tolipzkidz: Według mnie sytuacja jest dobra, i praca jest, szczególnie jak się nie szuka tylko w Polsce. Także na tak zwanego cruze oficera do operowania na wysokościach przelotowych.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:40:59
  • 1
@Kryptonim_Janusz: NIE
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:42:15
  • 0
@cham_i_bezczel: 1- nie latam dla lini latynoamerykańskiej, wielokrotnie to tłumaczyłem 2- tak widzimy, wiemy
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:43:55
  • 1
@HiszpanskaInkwizycja: Jak wspomniał jacekowski, da się do tego przywykać, nauczyć.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:46:19
  • 1
@darthficius: Tak, były kursy kolizyjne, ale jeszcze nie miałem tak zwanego RA, czyli nie musiałem manewrować samolotem w celu utrzymania odstępu od innego na "rozkaz" systemu. Starałem się to robić zanim doszło do takiej sytuacji, także odpowiednio reagując na TA czyli informację o potencjalnym zagrożeniu. PanPan raz z powodów chorego pasażera. Pozdrawiam
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:51:09
  • 1
@wszystkiefajneloginysajuzzajete: Było to w QA na kanale, nie ma z tym problemu.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:51:41
  • 1
@widme: Nie miałem przyjemności, więcej ludzi w kokpicie. Pewnie inaczej.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:52:31
  • 0
@prezeskuliziemskiej: Tak, oczywiście, że się zdarzają, ale samolot z tego się nie rozleci, na kanale jest odcinek o turbulencjach.
https://www.youtube.com/watch?v=K0hyGOuHBgI
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:54:34
  • 0
@minvt: Za dużo by ważyło i nie pomogłoby przy tych prędkościach.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:54:44
  • 1
@Flava: Dziękuje, pozdrawiam :)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:55:46
  • 1
@pawelgie: Oczywiście ! :) na tych samych podstawach co w samochodzie, odruchy, ogarnianie. Tyle, że złożoność procesu pilotowania jest dużo większa.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:55:53
  • 0
@zegarmistrz001: nie
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:56:26
  • 0
@lagrande: Często sypiam poza domem. Ale jakoś nie wzbudzam w nich zainteresowania.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:58:24
  • 1
@shiverr: Ja już byłem zatrudniany na wszystkie możliwe sposoby. Przy odpowiednim zarządzaniu nie ma to jakiegokolwiek związku z bezpieczeństwem. Ale co kto lubi, to moja opinia.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:58:36
  • 0
@GGrapppa: MIłego :) Pozdrawiam
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 16:59:56
  • 2
@szybkijakpoybany: Tutaj, o tutaj poniżej jest o tym trochę. A przedmiot to "medycyna" czy też się to nazywa "człowiek, możliwości, ograniczenia".
https://www.youtube.com/watch?v=9aCeVv1f6YE&t=9s
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 17:03:49
  • 0
@Paulo12: Korfu owszem, ale nic szczególnie trudnego tam nie ma, przecież jest na filmach, ogarnij się... ;) W Hondurasie nie byłem.
https://www.youtube.com/watch?v=mTvCdPyFg8o
https://www.youtube.com/watch?v=4SyGvmeTGpU&t=269s
https://www.youtube.com/watch?v=71UbwrjpDgg&t=379s
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 17:04:31
  • -1
@njoyblue: Pewnie, tak. Ale jak zapłacisz 200 000Euro to przecież Cię nie uwalą, bo inni by nie przyszli. Pozdrawiam
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 17:11:27
  • -1
@bbbarty: Konsekwentnie nie będę się wprost publicznie wypowiadał na ten temat.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 17:16:32
  • 0
@MajorWinters: Nigdy
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 17:16:47
  • 1
@kuba130000: Nie, nie miałem
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 17:17:07
  • 0
@Paramount: Bzdura :)
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 17:19:11
  • 0
@tturbulencja: GPS jest, ale nie jest niezbędny do określenia pozycji. Telefon satelitarny kosztuje dużo, a bilet lotniczy musi kosztować 20zł na drugi koniec Europy. Nie ma wymagań aby był zamontowany, poza tym, nie w każdym przypadku by pomógł. Problemy z zasilaniem itd.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 17:19:42
  • 0
@PC86: Czy przestałeś kraść ?
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 17:21:16
  • 1
@PustyCzlowiek: https://www.youtube.com/watch?v=WqAHh5jJ0vg&t=30s
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 17:22:05
  • -1
@DreamBig: https://www.youtube.com/watch?v=zJPN5BSnC0M&t=1136s
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 17:22:33
  • 0
@daniel-wrosz: Dobrze tego i tego spróbować.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 17:22:42
  • 0
@kubex_to_ja: nie
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 17:23:26
  • 2
@Mara222: Jest szansa, także na to, że linia zasponsoruje, proszę szukać. Pozdrawiam serdecznie !
tturbulencja
tturbulencja
Autor
01.03.2019, 15:23:20
  • 1
@KromkaMistrz: Najważniejsze w lądowaniu na wodzie jest symetryczne dotknięcie wody, bez przechyłu. I z jak najmniejszą prędkością umożliwiającą jeszcze sterowanie. Samolot nie jest w jakiś sposób specjalnie do tego projektowany. Poza specjalną funkcją w Airbusie, gdzie po naciśnięciu przycisku "wodowanie" zamykane są wszystkie zawory mogące znaleźć się poniżej lini wody, aby kadłub jak najmniej tej wody nabierał.
tturbulencja
tturbulencja
Autor
01.03.2019, 15:25:04
  • -1
@Radek41: NIe ma możliwości konsultowania z firmą bezpośrednio, chyba, że jest telefon satelitarny. Ląduje się jeśli sytuacja nie może być opanowana na pokładzie i zagraża bezpieczeństwu lotu i pasażerów. A sytuacje mogą być przeróżne. Pozdrawiam serdecznie !
tturbulencja
tturbulencja
Autor
01.03.2019, 15:25:42
  • 0
@jacekowski: Wyczucie, nie jest to nic szczególnego :) Pozdrawiam
pawel-dragan
pawel-dragan
22.02.2019, 15:50:35
  • 2
@tturbulencja: W jednym z odcinków powiedział Pan,że "może " kiedyś wróci na Boeingi. Czy to prawda? Dzięki Panu sam spróbowałem sił na symulatorze Airbus A320. Uważam,że na YT ma Pan najlpszy kanał polskojęzyczny w tej tematyce. Pozdrawiam.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tturbulencja
tturbulencja 22.02.2019, 18:26:36
  • 0
@pawel-dragan: Dziękuję i pozdrawiam :)
  • Odpowiedz
tturbulencja
tturbulencja 25.02.2019, 21:56:12
  • 0
@tturbulencja: Tak chciałbym wrócić, ale nie mam jakiś sprecyzowanych planów ...
  • Odpowiedz
tturbulencja
tturbulencja 25.02.2019, 16:35:59
  • 7
@jacekowski: Nie wiem, jak się skontaktować na wykopie, chyba tutaj jest OK. Dziękuję za wspomożenie mnie w odpowiadaniu pod AMA. Proszę o kontakt na kontakt.turbulencja@gmail.com, chciałbym panu przesłać upominki związane z kanałem, jeśli jest Pan zainteresowany. Pozdrawiam
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 17:25:33
  • 1
@tt_2: Dziękuję :)
  • Odpowiedz
tturbulencja
tturbulencja
Autor
25.02.2019, 21:55:30
  • 1
@tturbulencja: korekta - turbulencja.kontakt@gmail.com
  • Odpowiedz
tturbulencja
tturbulencja 20.02.2019, 13:07:04
  • 719
Dzień dobry!
Niestety nie mam możliwości wykazywania tutaj na Wykopie dużej aktywności ;(
Ale chciałbym zaprosić społeczność Wykopu na #ama które odbędzie się w piątek 22 lutego, około godziny 13:00.
Jak może niektórzy wiedzą, mam na YouTube kanał o tematyce lotniczej „turbulencja”.

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia na AMA :)
tturbulencja - Dzień dobry!
Niestety nie mam możliwości wykazywania tutaj na Wykopie...

źródło: comment_aXckwtVio7cndmhR2ErS3I1iJbJXiq8T.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tturbulencja
tturbulencja
Autor
20.02.2019, 19:23:20
  • 0
@negatyw: A nie wiem, nie próbowałem :)
  • Odpowiedz
tturbulencja
tturbulencja
Autor
20.02.2019, 19:24:27
  • 1
@AleksanderRoz: Litwa, ale tylko 2 dni...
  • Odpowiedz
tturbulencja
tturbulencja 25.02.2018, 23:22:11
  • 1013
Dzień dobry wszystkim na wykopie. Przepraszam, że tak późno, ale wtedy kiedy miałem więcej czasu to nie przychodziły maile z linkiem rejestracyjnym :) A potem miałem masę innych zajęć. Chciałbym przede wszystkim podziękować bardzo serdecznie wszystkim użytkownikom Wykopa którzy aktywnie wspierali rozwój mojego kanału na YT. Ten portal to dla mnie nowość, podobnie jak i FB, YT itd. :). Muszę w dniu jutrzejszym zobaczyć co z czym i będziemy w kontakcie... Pozdrawiam
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tturbulencja
tturbulencja
Autor
27.02.2018, 01:30:51
  • 8
@Ustinovitch: NIe mam :) Pozdrawiam Was !
  • Odpowiedz

Dariusz

  • Wyjechałem z domu na zbyt długo i niechcący zostałem youtuberem...
  • Racibórz
  • https://www.youtube.com/c/turbulencja
  • Facebook
  • Instagram

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 23.02.2019

    Komentator
  • VIP
    od 26.02.2018

    VIP
  • Złotousty
    od 28.02.2019

    Złotousty
  • Ekshibicjonista
    od 27.02.2018

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 19.10.2024

    Rocznica
  • Ekspert
    od 22.02.2019

    Ekspert

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking