Cześć,
Część z Was wybierze się w tym roku do Chorwacji.
Dla tych, którzy nie śledzili wątku wcześniej, podsyłam stale aktualizowaną bazę wiedzy na temat sytuacji na przejściach granicznych w drodze do Chorwacji.
Wiem, że macie różne zdanie na temat pandemii/wirusa/szczepień/paszportów. Szanuję, dlatego we wpisie nie poruszam tychże zagadnień. Niech każdy zdecyduje sam, w swoim imieniu.
Aktualnie, wszystkie kraje w drodze do Chorwacji można przejechać tranzytem (szczegóły tranzytu w poszczególnych państwach
Część z Was wybierze się w tym roku do Chorwacji.
Dla tych, którzy nie śledzili wątku wcześniej, podsyłam stale aktualizowaną bazę wiedzy na temat sytuacji na przejściach granicznych w drodze do Chorwacji.
Wiem, że macie różne zdanie na temat pandemii/wirusa/szczepień/paszportów. Szanuję, dlatego we wpisie nie poruszam tychże zagadnień. Niech każdy zdecyduje sam, w swoim imieniu.
Aktualnie, wszystkie kraje w drodze do Chorwacji można przejechać tranzytem (szczegóły tranzytu w poszczególnych państwach
- partycjaewa
- Marcinowy
- MG78
- kris_me
- antekwpodrozy
- +363 innych
Lockheed S-3 Viking
W połowie lat 60 XX wieku US Navy sformułowało wymogi dotyczące samolotu dedykowanego do zwalczania okrętów podwodnych zdolnego do operwania z pokładów lotniskowców jako zastępstwo dla Grumman S-2 Tracker. W 1968 roku Lockheed obok Convair i Grumman zostało poproszone o dalszy rozwój swoich propozycji dla tego typu maszyny, jako że Lockheed posiadało znikome doświadczenie