@duzy240: Niekoniecznie. Bo jak na przykład leży na murawie próbując wymusić karnego, to może podciągnąć stopę, że niby dostał w łydkę, choć wysokość stopy nad poziomem morza się nie zmieni. Albo gdy stoi na rękach, to też trudno jednoznacznie określić, czy podnosząc nogi pod brodę rzeczywiście je podnosi, czy opuszcza. Także to nie jest takie proste do oceny, jak się wydaje, jest tutaj wiele niuansów.
Typ z pananery co myślał, że robię zdjęcie jego Porsche XXXXD tymczasem prawilna jetta na czarnych i małym miejscem na tylną tablicę, czyli pewnie z juesej.
@calban stare diesle były bardziej ekologiczne niż współczesne hybrydy XD owszem nowe auta, są cięższe i mają więcej elektroniki do zasilania, ale mam wrażenie, że coś poszło nie tak. Z tęsknotą wspominam moje clio 2 1.5 dci, które w trasie paliło 3,4 litra
“The Fan / The Breeze” (1988) is a painting by Ron Schwerin, an American painter born in 1940 in Pittsburgh, Pennsylvania. Schwerin is known for his realistic and meticulously detailed approach to painting, often capturing intimate and domestic scenes with a strong emphasis on light and texture.
In “The Fan / The Breeze,” Schwerin explores a serene and contemplative moment within an indoor setting. The painting features a woman, who is experiencing