Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko195
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
panzerfucker

panzerfucker

Dołączył 9 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 17466
  • Znaleziska 6704
  • Mikroblog 10762
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 26

8

Młodzi Ukraińcy chcą do Niemiec. Nagły wzrost w statystykach

Pokaż treści 18+

Młodzi Ukraińcy chcą do Niemiec. Nagły wzrost w statystykach

Od sierpnia rząd Ukrainy umożliwił mężczyznom w wieku 18-22 lat opuszczenie kraju, co wpłynęło na wzrost liczby młodych Ukraińców, którzy zgłaszają się do niemieckich urzędów w celu rejestracji stałego pobytu. Przed zmianami w prawie było to ok 100 osób, po ok 1000

znin
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 15.10.2025, 19:22:56
  • 7
  • #
    niemcy
  • #
    ukraina
  • #
    emigracja
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    ciekawostki
panzerfucker
panzerfucker 15.10.2025, 20:47:28 via Wykop
  • -8
I Niemcy ich wezmą i zagospodarują a u nas głupi konfiarze brauniarze wolą czytać ruskie bajki i szczuć.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

215

Zwrot w sprawie zabójstwa JFK. Rosja przekazuje USA nieznane dokumenty

Pokaż treści 18+

Zwrot w sprawie zabójstwa JFK. Rosja przekazuje USA nieznane dokumenty

Ambasador Rosji w USA przekazał kongresmence Annie Paulinie Lunie historyczne dokumenty dotyczące zabójstwa prezydenta J

starnak
z
rmf24.pl
dodany: 15.10.2025, 12:06:08
  • 79
  • #
    usa
  • #
    rosja
  • #
    zabojstwo
  • #
    fkennedy
  • #
    historia
panzerfucker
panzerfucker 15.10.2025, 15:13:17 via Wykop
  • 6
Chyba ruscy wystraszyli się tych Thomahawków i mamy etap przymilania.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

265

Polski Rambo dwa lata ukrywał się w lesie. Policjantka poraniona nożem

Polski Rambo dwa lata ukrywał się w lesie. Policjantka poraniona nożem

Poszukiwany 34-latek przez dwa lata ukrywał się przed policją w lesie. Żył w spartańskich warunkach w wybudowanym przez siebie szałasie. Podczas interwencji zaatakował funkcjonariuszy, rzucając w ich kierunku nożem. Ostrze trafiło jedną z policjantek w nogę.

Bobito
z
rmf24.pl
dodany: 14.10.2025, 05:39:23
  • 72
  • #
    wroclaw
  • #
    wiadomosci
  • #
    informacje
  • #
    polska
  • #
    las
  • #
    rambo
panzerfucker
panzerfucker 14.10.2025, 13:17:26 via Wykop
  • -1
to już nie lepiej w pace w ciepełku przesiedzieć bedąc karmionym i leczonym?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

228

Możliwe zakłócenia transmisji meczu. Komunikat TVP o "obcej ingerencji"

Pokaż treści 18+

Możliwe zakłócenia transmisji meczu. Komunikat TVP o "obcej ingerencji"

W trakcie meczu Litwa - Polska w ramach eliminacji do piłkarskich MŚ mogą wystąpić problemy z transmisją. TVP wydała komunikat, w którym powołuje się na operatora satelitarnego Eutelsat, który informuje, że w związku z obcą ingerencją w łącza satelitarne", za pośrednictwem których [...]

Bobito
z
rmf24.pl
dodany: 12.10.2025, 19:31:05
  • 71
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    mecz
  • #
    sport
  • #
    pilkanozna
panzerfucker
panzerfucker 13.10.2025, 08:33:50 via Wykop
  • -11
@kurnawszystkieloginyzajente: akurat Ty który ruskich zawsze bronisz musiałeś tu dodać swoje 3 grosze, niespodziewane.

680

Właściciel auto serwisu z przekazem do ruskich trolli i prawackich husarzy

Pokaż treści 18+

Właściciel auto serwisu z przekazem do ruskich trolli i prawackich husarzy

Właściciel serwisu samochodowego odpowiada na ksenofobiczne komentarze "polskich polaków z polski" i sebków husarzy którzy obrażali jego pracownicę na zakładowym profilu.

occultronaut
z
instagram.com
dodany: 11.10.2025, 14:04:04
  • 266
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    russiahateclub
  • #
    ruskapropaganda
  • #
    rasizm
panzerfucker
panzerfucker 12.10.2025, 13:48:51 via Wykop
  • -5
@Manah: ruski/białorsuki spam jest teraz wszędzie, dotarł i do nich
panzerfucker
panzerfucker 12.10.2025, 13:50:04 via Wykop
  • -16
@FoliarzBombelkowy: przecież mówi że działa la ileś tam lat a teraz ktoś ją połamał, czyli wymieni na dniach, umiesz w polski język?
panzerfucker
panzerfucker 12.10.2025, 10:14:18
  • 41
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mleko3-2procent
mleko3-2procent
12.10.2025, 10:24:00 via Wykop
  • 34
@panzerfucker: tldr: warto xd
  • Odpowiedz
w.....r
konto usunięte 12.10.2025, 10:50:42 via Wykop
  • 60
@panzerfucker: Przecież to oczywiste. Tylko rusek albo debil powiedziałby, że nie warto
  • Odpowiedz
panzerfucker
panzerfucker 11.10.2025, 21:49:15
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

nieinteresujemnietozupelnie
nieinteresujemnietozupelnie
11.10.2025, 21:51:34 via Wykop
  • 14
@panzerfucker: pisowska propaganda
  • Odpowiedz
Grzesiok
Grzesiok
11.10.2025, 22:08:38 via Wykop
  • 25
@panzerfucker: oczywiście że tak. Nawet na szczeblu lokalnym mieli te same metody na Ukrainie mordując lokalnych liderów. To dokładnie to samo co robili (w porozumieniu z nazistami) w czasie II wojny. Eliminacja liderów i inteligencji.

TFU na ruskich zbrodniarzy
  • Odpowiedz

758

Nieoficjalnie: Polska zwolniona z paktu migracyjnego

Nieoficjalnie: Polska zwolniona z paktu migracyjnego

Polska ma zostać wyłączona z paktu migracyjnego podaje RMF FM. Komisja Europejska zdecyduje się na zwolnienie z relokacji migrantów i finansowych obciążeń z uwagi na uchodźców, których Polska przyjęła po wybuchu wojny w Ukrainie.

ArnoldZboczek
z
onet.pl
dodany: 11.10.2025, 05:39:26
  • 178
  • #
    polska
  • #
    migranci
  • #
    emigracja
  • #
    uchodzcy
  • #
    uchodzcyzukrainy
  • #
    polityka
panzerfucker
panzerfucker 11.10.2025, 15:21:16 via Wykop
  • -2
Przynajmniej brauniarzom odpadł jakiś temat do wałkowania, Grigorij niepocieszony.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

panzerfucker
panzerfucker 09.10.2025, 16:46:44
  • 45
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Troojan
Troojan
Troojan
09.10.2025, 17:43:23 via Wykop
  • 9
@Metris: tys widział rosyjska prawdę, chyba w tedy kiedy się pomylą
  • Odpowiedz
jest_agrest-nie_ma
jest_agrest-nie_ma
09.10.2025, 19:06:26 via Wykop
  • 10
@Metris: wszae din są ploczinoe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

562

Antyukraińska propaganda w internecie ma się świetnie

Pokaż treści 18+

Antyukraińska propaganda w internecie ma się świetnie

Wystarczy pięć minut w internecie, by natknąć się na tę samą śpiewkę: Ukraińcy to problem. Nieważne, czy pracują, czy nie, czy prowadzą biznes, czy uciekają przed wojną zawsze znajdzie się powód, by ich potępić. To nie przypadek, że każda sytuacja jest obracana na ich niekorzyść.

banzi
z
bezprawnik.pl
dodany: 02.10.2025, 09:10:46
  • 400
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    media
  • #
    manipulacja
  • #
    ruskapropaganda
panzerfucker
panzerfucker 03.10.2025, 09:36:54 via Wykop
  • -2
Facebook, Youtube, Twitter itd są zalane antyukraińskim spamem, tu nie trzeba być ekspertem, wystarczy być zwykłym użytkownikiem internetu żeby to zobaczyć, no ale pod tym wykopem chyba zebrali się ślepcy albo nie wiem kto ...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

panzerfucker
panzerfucker 03.10.2025, 10:09:48 via Wykop
  • -3
@rav2: mówisz o polityce? Znam tą wypowiedź ale mnie to nie dziwi. Politycznie rozumując Ukraina chciałaby wciągnąć każdy kraj który jej pomaga do wojny nawet z USA włącznie. I my na ich miejscu też pewnie byśmy tak robili.
panzerfucker
panzerfucker 03.10.2025, 10:11:26 via Wykop
  • -5
@MokryBatmann: Ale ty wiesz o tym że Bandera nie był popularny w całej Ukrainie, zwłaszcza w tej wschodniej skąd najwięcej Ukraińców ucieka prawda? Generalizowanie bywa szkodliwe.
panzerfucker
panzerfucker 03.10.2025, 18:00:42 via Wykop
  • -6
@MokryBatmann: chyba z proruskim idiotą rozmawiałeś ze wschodniej cześci:
- Bandera nie jest powszechnie akceptowaną postacią w całej Ukrainie, nie wśrodkowej i wschodniej Ukrainie
- Regiony takie jak D----s, Charków, Zaporoże, Dniepr mają inną historię i tożsamość kulturową, poparcie dla takiej postaci jak Bandera było tam dużo niższe.

Co dziwne zatem z powodu wojny największe zniszczenia i ucieczka ludności miały miejsce we wschodnich regionach, no ale obaj wiemy że propaganda
panzerfucker
panzerfucker 04.10.2025, 10:22:41 via Wykop
  • 0
@MokryBatmann:

Dzień dobry, panie Putin.

Raczej nie 'Dzień dobry', raczej 'giń panie putin'. Po tym co ruscy robią we wschodniej Ukrainie.

Bo kłamiesz, nawet nie masz kontaktów z tymi ludźmi.

Nie przypisuj mi manipulacji kiedy sam manipulujesz. To co proszę jest poparte wypowiedziami samych Ukraińców, wywiadami i puiblicystyką.
panzerfucker
panzerfucker 09.10.2025, 12:52:42 via Wykop
  • 0
@MokryBatmann: W pracy mam jednego Ukraińca z którym mieliśmy pogawędkę na ten temat, reszta mojej wiedzy to wywiady i publicystyka, ludzi którzy znają się na temacie. Słowem, Ukraina nie jest jednorodna co do Bandery, a putin gnębi najbardziej tych którzy od Bandery byli najdalej. I raczej nie sprawia to że Ukraińcy ze wschodniej Ukrainy bardziej kochają rosjan, wręcz przeciwnie. No ale ruska propaganda to jakoś wytłumaczy, naziści i takie inne
panzerfucker
panzerfucker 08.10.2025, 15:40:39
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Balija
Balija
08.10.2025, 15:45:26 via Wykop
  • 3
@panzerfucker: tu trzeba u źródeł pytać: metris
  • Odpowiedz
duzy240
duzy240
08.10.2025, 16:03:30 via Wykop
  • 1
@panzerfucker: czyli jak mamy mieć wojnę z rosją w 2027 to znaczy że do 2030 wygramy i pójdziemy na Białoruś. Ciekawe
  • Odpowiedz

1341

Redaktor naczelny moskiewskiej "Prawdy" zginął po wypadnięciu przez okno.

Pokaż treści 18+

Redaktor naczelny moskiewskiej "Prawdy" zginął po wypadnięciu przez okno.

Policja prowadzi śledztwo w sprawie. W kacapowie bez zmian.

john-eek
z
lbc.co.uk
dodany: 07.10.2025, 06:25:40
  • 141
  • #
    rosja
  • #
    kryminalne
  • #
    policja
  • #
    rozsadnykonserwatyzm
  • #
    wojna
panzerfucker
panzerfucker 07.10.2025, 09:00:28 via Wykop
  • 10
@jest_agrest-nie_ma:

@Metris musisz zgłosić centrali że tak się nie da pracować. Jak tu promować rosję i jej tradycyjne konserwatywne wartości w warunkach gdy wierchuszka zaburza wiarygodność przekazu swoimi działaniami.

296

"Rosja przede wszystkim chce, żebyśmy to my się odczepili od Ukrainy"

Pokaż treści 18+

"Rosja przede wszystkim chce, żebyśmy to my się odczepili od Ukrainy"

"Chcą, żebyśmy przestali dawać Ukrainie tę strategiczną głębię, bo wtedy sobie poradzą. Większość pomocy wojskowej idzie przez Polskę, jeśliby się udało ten polski wagon odczepić, to o wiele łatwiej będzie wygrać wojnę."

Gazetapl_news
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 06.10.2025, 08:37:44
  • 71
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    militaria
  • #
    usa
panzerfucker
panzerfucker 06.10.2025, 21:20:13 via Wykop
  • 29
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

panzerfucker
panzerfucker 06.10.2025, 21:26:25 via Wykop
  • 0
@byferdo: niech lepiej idzie tu i tu. Jak w jednym kraju dojdzie do głosu jakaś głupia opcja polityczna to zostanie inna furtka
panzerfucker
panzerfucker 06.10.2025, 21:33:15 via Wykop
  • 1
zyskali i tak wiele nie stracili


@LeeFu: Nic byśmy nie zyskali a wiele stracili, chyba wogóle nie czytałeś artykułu albo nic nie rozumiesz

265

Rosyjski miliarder porzucił jacht wart 200 mln dolarów. Niszczeje w Dubaju

Pokaż treści 18+

Rosyjski miliarder porzucił jacht wart 200 mln dolarów. Niszczeje w Dubaju

Motorowy superjacht objętego sankcjami rosyjskiego miliardera Andrieja Mielniczenki, wyceniany na około 200 mln dolarów, od trzech lat popada w ruinę w porcie w Dubaju. Jednostka nie może zawijać do portów Zachodu, nie jest poddawana regularnej konserwacji.

Kolekcjoner_dusz
z
rp.pl
dodany: 05.10.2025, 15:10:29
  • 46
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    biznes
panzerfucker
panzerfucker 06.10.2025, 10:17:17 via Wykop
  • 0
@tombeczka: 'jednostka zachwycała nie tylko wyglądem zewnętrznym' - to chyba kwestia gustu, dla mnie to był najgorzej wyglądający yacht oligarchów jaki widziałem, ni to okręt podwodny, ni klasyczny.
panzerfucker
panzerfucker 06.10.2025, 10:18:55 via Wykop
  • 0
@FFFFUUUU: niech go rekwirują, kasę dadzą ukraińcom na b-----------e ruskich portów, taki scenariusz chciałbym zobaczyć.

367

Tak rosyjskie media rozpoczęły sianie dezinformacji

Pokaż treści 18+

Tak rosyjskie media rozpoczęły sianie dezinformacji

Tymczasem rosyjskie media prorządowe oraz tzw. blogerzy wojenni podają nieprawdziwe informacje na temat dronów, które w nocy z wtorku na środę naruszyły polską przestrzeń powietrzną. Prokremlowskie portale KP.ru i RIA Nowosti kwestionują przekazy polskich władz, twierdząc, że nie przedstawiono dowod

Stopa_Szopa
z
businessinsider.com.pl
dodany: 10.09.2025, 10:23:25
  • 186
  • #
    rosja
  • #
    putin
  • #
    dezinformacja
  • #
    fakenews
  • #
    rosyjskiemedia
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 08:03:57 via Wykop
  • 2
@lubieDuzeiGrubeKredki:
Polska uruchomiła art. 4 Traktatu Północnoatlantyckiego, co oznacza, że NATO zebrało się w trybie konsultacji kryzysowych. Takie kroki podejmuje się wyłącznie w oparciu o twarde dane: zapisy radarowe, obserwacje lotnicze, szczątki dronów. Ale ciebie jak będzie jakiś rusek rypał od tyłu też bedziesz szukał dowodu że to rusek
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 08:17:26 via Wykop
  • 0
@MadmaxPL: Skoro nic nie zyskała to dlaczego to zrobiła? Ja póki nie muszę nigdzie się nie pakuję. Po to pomagamy Ukrainie żeby nie musieć tego robić. I w jaki sposób to my się pchamy do wojny?

@lubieDuzeiGrubeKredki Skoro strategia jak uważasz jest ustalona dlaczego ruscy dają powód żeby tą strategię kontynuować?
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 08:18:46 via Wykop
  • 4
@manstain:

Rosja utrzymuje, że jej drony mają zasięg poniżej 700 km. Tymczasem analizy wskazują, że wykorzystywane przez Kreml konstrukcje są zróżnicowane. Część typów faktycznie ma zasięg około 600 km, ale jednocześnie Rosja używa dronów klasy Shahed/Geran-2, które mogą przelecieć nawet 2000-2500 km. Twierdzenie o "700 km" to wybiórcza manipulacja, która nie zmienia faktu, że drony z łatwością mogą wtargnąć w polską przestrzeń.

Dodatkowo — jak pisze ukraiński serwis o technologiach
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 08:33:27 via Wykop
  • 3
@manstain: I jeszcze trochę, to naprawdę chwila poszukiwań.

Jak pisze w serwisie X Jarosław Wolski, drony odnalezione w Polsce to wabiki "Gerbera", z których część była wyposażona w dodatkowe zbiorniki paliwa podwajające zasięg. "Mówimy nie o zasięgu 300, nie o 600 km, a o wydłużeniu zasięgu do 700 lub nawet 900 km" - wyjaśnia analityk. Taki zasięg rosyjskich dronów jest podawany również przez ppłk. rez. Macieja Korowaja.

Tymczasem ukraińskie media,
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 08:39:32 via Wykop
  • 0
@Lucini:

Jak pisze w serwisie X Jarosław Wolski, drony odnalezione w Polsce to wabiki "Gerbera", z których część była wyposażona w dodatkowe zbiorniki paliwa podwajające zasięg. "Mówimy nie o zasięgu 300, nie o 600 km, a o wydłużeniu zasięgu do 700 lub nawet 900 km" - wyjaśnia analityk. Taki zasięg rosyjskich dronów jest podawany również przez ppłk. rez. Macieja Korowaja.


Tymczasem ukraińskie media, w tym agencja UNIAN, twierdzą, że w Ukrainie
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 08:40:06 via Wykop
  • 0
@fujiyama: a według Ciebie jaka jest prawda?
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 08:40:41 via Wykop
  • 0
@Zbieraczchru: A gdzie jest ta nieprawda?
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 08:43:02 via Wykop
  • 4
Jak pisze w serwisie X Jarosław Wolski, drony odnalezione w Polsce to wabiki "Gerbera", z których część była wyposażona w dodatkowe zbiorniki paliwa podwajające zasięg. "Mówimy nie o zasięgu 300, nie o 600 km, a o wydłużeniu zasięgu do 700 lub nawet 900 km" - wyjaśnia analityk. Taki zasięg rosyjskich dronów jest podawany również przez ppłk. rez. Macieja Korowaja.


Tymczasem ukraińskie media, w tym agencja UNIAN, twierdzą, że w Ukrainie nie znajdowano
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 09:01:44 via Wykop
  • -2
@H100:
Zauważ, że zaczęliśmy rozmowę od konkretu – czyli dronów, które realnie spadają na terytorium Polski. Mówienie, że "to tylko technikalia" gdy chodzi o naruszenie naszej przestrzeni powietrznej przez dronyy – próbujesz rozmyć ruską odpowiedzialność ?

Zanim zaczniemy o lużnym klubie dyskusyjnym zwanym BRICS, Chinach ruchających rosję na przecenach i globalnych układach – warto odpowiedzieć sobie na proste pytanie:
kto wysłał drony z dodatkowym zbiornikiem paliwa, których wcześniej nie używano nawet przeciwko
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 09:05:28 via Wykop
  • -2
@lubieDuzeiGrubeKredki: widzę że mam do czynienia z jakimś zatwardziałym trollem albo przygłupem.
Co z tego że ruscy zaprzeczają? Ruscy zawsze zaprzeczają,
Liczą się ustalenia ludzi którzy znają się na temacie, analityków wojskowych itd.
Myślę żę najbliżesz posiedzenie ONZ obali twoje tezy, Boli mnie że na tym portalu toleruje się jeszcze ruskie trolle.
@Moderacja nie przeszkadza wam ruski spam w komentarzach?
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 09:09:01 via Wykop
  • -1
@4x80:

Sekretarz generalny NATO Mark Rutte, występując po posiedzeniu Rady Północnoatlantyckiej, potwierdził naruszenie polskiej przestrzeni powietrznej przez liczne rosyjskie drony. Podkreślił, że "pełna ocena incydentu trwa". To standardowa procedura: analiza intencjonalności wymaga czasu i danych technicznych. Rutte nie potwierdza rosyjskiej narracji, lecz jasno stwierdza fakt naruszenia.


Chciałeś powiedzieć 'jeszcze nie', taka mała półprawda robi różnicę
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 09:15:38 via Wykop
  • 2
Jak pisze w serwisie X Jarosław Wolski, drony odnalezione w Polsce to wabiki "Gerbera", z których część była wyposażona w dodatkowe zbiorniki paliwa podwajające zasięg. "Mówimy nie o zasięgu 300, nie o 600 km, a o wydłużeniu zasięgu do 700 lub nawet 900 km" - wyjaśnia analityk. Taki zasięg rosyjskich dronów jest podawany również przez ppłk. rez. Macieja Korowaja.


Tymczasem ukraińskie media, w tym agencja UNIAN, twierdzą, że w Ukrainie nie znajdowano dotąd
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 09:43:42 via Wykop
  • -1
Nie, moja wypowiedź była wyraźna więc nie manipuluj.


@4x80: To nie ja manipuluję, powiedziałeś że NATO się nie wypowiedziało aj ci mówię że 'jeszcze się oficjalnie nie wypowiedziało' a to robi róznicę prawda?
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 11:59:35 via Wykop
  • -4
@KolorowychSnow:
Nie, to nie jest analiza „dla debili”. To jest analiza oparta na konkretnych danych technicznych – zbiornik paliwa zwiększający zasięg z 600 do nawet 900 km, to nie „100–300 km różnicy”, tylko zupełnie inny poziom operacyjny. Taki, który pozwala uderzyć daleko poza Ukrainę, czyli dokładnie tam, gdzie te drony spadają.
Piszesz: „nie wiemy czyje to drony” – otóż wiemy:
– są to drony „Geran-2”, znane repliki irańskiego Shaheda-136 używane wyłącznie przez
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 12:01:17 via Wykop
  • 0
@KolorowychSnow: Nie porównuj rusków do kogokolwiek, w rosji to już kompletnie inny level kłamstwa i propagandy. Nie na darmo są w klubie z Koreą Północną
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 12:17:49 via Wykop
  • 0
@KolorowychSnow: szkoda gadać, nikt rusków nie doścignie, nie zrównasz ich z nami
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 12:48:43 via Wykop
  • 0
@KolorowychSnow: myślę że tak jest.
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 13:10:21 via Wykop
  • -3
@Xihu:
No tak – jak analityk wojskowy tłumaczy zasięg drona w oparciu o obserwacje i dane z wraku, to „nie są dane techniczne”, tylko „wyjaśnienie”. Ale jak ty piszesz, że „właściwie nic nie wiadomo, wszystko to narracja”, to ja już w to muszę wierzyć. Sorry anonimie z wykopu.

Powtórzę bardziej łopatologicznie, a więc skoro:
– mamy konkretne modele dronów – Geran-2 w wersji wabikowej („Gerbera”),
– mamy fizyczne szczątki, zidentyfikowane przez
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 15:17:41 via Wykop
  • -3
@Lucini: cicho Iwanku, nie denerwuj się, będzie imperium, będzie, car obieecał. Może tylko bez byłych koloni.
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 16:56:10 via Wykop
  • 0
@Xihu:
Nie wiem czy jesteś onucą. Ale napewno udajesz że wszystko to tylko „inny punkt widzenia”.
A Rosja nie jest „niezrozumianym graczem”, tylko państwem, które napada sąsiadów, morduje ludność cywilną, porywa dzieci i destabilizuje region. To nie są niuanse geopolityczne, tylko twarde fakty.

Piszesz, że Rosja „działa racjonalnie”? To przypomnę:
– plan blitzkriegu się zawalił po
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 17:20:18 via Wykop
  • 0
@Xihu: Człowieku serio to twoja linia obrony rosji? Że skoro napaść, mordowanie i porywanie dzieci może być „racjonalne z punktu widzenia agresora”, to nie powinniśmy tego krytykować? Według takiej logiki każdy g--------l, złodziej i morderca „działa racjonalnie”, jeśli tylko uważa, że mu się to opłaca. Niemcy też mogą stwierdzić, że mają „interes” w Austrii i co — znowu zaczniemy cyrk od początku?

Mogę oburzać się na rosjan że robią coś
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 18:01:58 via Wykop
  • 0
@Xihu:

To tobie się ubzdurało, że jeśli coś jest racjonalne, to jest też moralne


Gdzie ja niby powiedziałem, że „racjonalne = moralne”? Nie wkładaj mi w usta rzeczy, których nie napisałem. Ale też nie wszystko, co racjonalne, jest
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 18:43:30 via Wykop
  • 0
ale ty przygłupi jesteś, nie wiem czy ci za to płacą, czy trolujesz?

No co za młotek.


@Xihu: uu, tu zaczyna się faza braku lepszych argumentów. Klasyk.

Nie zawstydziłem się znaczenia słowa „racjonalność”, niby gdzie? i niby czemu zawstydziłem? Tylko przypomniałem ci, że nawet jeśli ktoś działa „racjonalnie” z własnego punktu widzenia to nie zwalnia go to z odpowiedzialności moralnej, prawnej czy politycznej za skutki tych działań. Takie
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 18:58:08 via Wykop
  • 0
@Xihu:
Nie bronię złodziejstwa – jeszcze raz, łopatologicznie:
Złodziej może działać racjonalnie, ale to nie znaczy, że nie popełnił przestępstwa.
Tak samo Rosja może mieć swoje „interesy”, ale to nie znaczy, że nie łamie prawa międzynarodowego, nie popełnia zbrodni wojennych i nie narusza uznanych granic.
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 19:38:52 via Wykop
  • 0
dokładnie. To powiedziałem. Czy ty prostego zdania nie jesteś wstanie zrozumieć?


Cieszę się, że chociaż część zrozumiałeś. Co za młotek. Na czarną.


@Xihu:
Nie no, mistrzu — najpierw przez kilka komentarzy relatywizujesz rosyjską agresję, podważasz dane, a na koniec wmawiasz mi, że to ja się czegoś nauczyłem
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 19:50:55 via Wykop
  • 0
@Xihu: Spokojnie, chłopie. Agresja to często objaw frustracji, że nikt nie łapie twojego „geniuszu”. Albo że trzeba kończyć gimnazjum po raz trzeci. Zacząłeś od „racjonalnej analizy geopolityki”, skończyłeś na „jesteś za głupi lol”. Ale czasem tak bywa, IQ potrafi spadać z każdą odpowiedzią.
Jeśli próbujesz mnie obrazić – to nie martw się, przy twoim ostatnim poziomie to już nie ma znaczenia
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 20:02:47 via Wykop
  • 0
Ty zdajesz sobie sprawę, że stwierdzenie, że czyjeś działania są racjonalne to nie "racjonalna analiza geopolityki"?

Jak ty się orzesz XD


@Xihu: Czyli przyznajesz, że nie wiesz, o czym gadasz? A ja naiwnie myślałem, że chociaż się starasz. I kto tu się orze.
panzerfucker
panzerfucker 11.09.2025, 20:14:54 via Wykop
  • 0
@Xihu: No to mamy remis w oraniu — ja cię orzę słowami, ty mnie emoji minkami.
panzerfucker
panzerfucker 12.09.2025, 12:04:29 via Wykop
  • 0
@Xihu:

Tutaj jest dobry przykład, dlaczego uważasz, że jeśli coś jest racjonalne z punktu widzenia agresora, to jest to tożsame z zakazem krytyki?


Nie za bardzo rozumiem twoje zdanie, nigdzie nie powiedziałem że jeśli coś jest racjonalne z punktu widzenia agresora to nie można tego krytykować, wręcz przeciwnie, powinno się. Czyż nie tego dotyczyło moje pytanie do Ciebie?
panzerfucker
panzerfucker 13.09.2025, 09:52:15 via Wykop
  • 0
@Xihu: moim było zarzutem było że wybielasz działania rosyjskie bo według rusków są 'racjonalne', tyle.
panzerfucker
panzerfucker 14.09.2025, 09:18:01 via Wykop
  • 0
@Xihu:
Widzę że twoją misją jest chyba mnie zmęczyć :) ale ja mam jeszcze trochę czasu i póki będę miał ochotę to odpiszę co jakiś czas, może ktoś jeszcze to przeczyta i wyciągnie z tego wnioski.

Nie, "nie uważam racjonalności za wybielanie". Uważam za wybielanie sytuację, w której "używanie „racjonalności” przez ciebie jako "zasłony dymnej", by zdjąć odpowiedzialność z agresora lub "rozmyć jego winę".
panzerfucker
panzerfucker 04.10.2025, 22:59:11 via Wykop
  • 0
@Xihu: Zapomniałem o tobie trochę ale ok, przypomniałeś się

Ale jesteś pewien, że to nie jest swojego rodzaju projekcja z twojej strony?

Projekcja czego? Racjonalność sama w sonie nie jest zła, ale dla dopbra ogółu, sąsiadów, dobrego współżyca z nimi nie powinna być używana w złym celu. Mogę próbować zrozumieć rosję używając racjnonalności (chociaż wolałbym żeby skupili się na roziwjaniu swojego wewnętrznego dobrobytu a nie niszczeniu czyjegoś) ale to nie znaczy że
panzerfucker
panzerfucker 04.10.2025, 15:51:04
  • 46
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Koka-Kola
Koka-Kola
Koka-Kola
04.10.2025, 17:02:47 via Wykop
  • 17
@panzerfucker: Zastanawiam się dlaczego putin odrzucił taką ofertę. Dostał tak dużo, że bez problemów propaganda przedstawilaby to za sukces. Wciąż liczy na przełom na froncie?
  • Odpowiedz
marcaj
marcaj
04.10.2025, 17:51:30 via Wykop
  • 21
dlaczego putin odrzucił taką ofertę


@Koka-Kola: bo nie zależy mu na tym?

Skoro ma nieograniczone pieniądze, po co mu jakieś współpraca gospodarcza? Im gorzej ma zwykły Rosjanin tym łatwiej go kontrolować.
On chce władzy, mocarstwa i przesuwania kresek na mapie, żeby za 100 lat uczyli się że wielki car putin zdobył dla Rosji Ukrainę.
  • Odpowiedz
panzerfucker
panzerfucker 04.10.2025, 10:14:58
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

murdoc
murdoc
04.10.2025, 11:10:32 via Wykop
  • 4
@panzerfucker: tldr omamy małpy z uralu
  • Odpowiedz

1696

Media podłapały temat akcji #PolskieOnuce na wykopie

Media podłapały temat akcji #PolskieOnuce na wykopie

Radio Akadera z Białegostoku opublikowało materiał o tagu #polskieonuce i informacyjnej akcji wykopków. Czuje dobrze człowiek!

ernst_stavro_blofeld
z
akadera.bialystok.pl
dodany: 14.09.2025, 21:09:14
  • 311
  • #
    polskieonuce
  • #
    polska
  • #
    wykop
panzerfucker
panzerfucker 15.09.2025, 06:02:32 via Wykop
  • -9
@Dopopopulis: Twój opór przed imigrantami nie ma zbyt wiele sensu, Polska potrzebuje imigrantów, zwłaszcza w kontekście starzejącego się społeczeństwa i spadającej liczby ludności aktywnej zawodowo. Imigranci mogą wypełniać luki na rynku pracy, gdzie brakuje rąk do pracy. Ich obecność przyczynia się do wzrostu gospodarczego. Rosjanie chcieli podbić Ukrainę i ukraść tych ludzi, do nas przyjeżdżają dobrowolnie, trzeba z tego korzystać bo lepszych imigrantów nie znajdziemy.
panzerfucker
panzerfucker 15.09.2025, 06:05:48 via Wykop
  • 4
@michal-glus1000: to nie jest fikołek to jest dobre porównanie, Polacy na zachodzie nie muszą codziennie dziękować że tam mieszkają że się toleruje ich itd. Niemcy po prostu z nich korzystają. Dlaczego my mamy tego nie robić bo jakiś troll albo użytecznych idiota napisze tak albo siak? Ci imigranci to dla nas szansa ani zagrożenie, i nieważne czy jeszcze raz na jakiś czas jakiś Ukrainiec się rozbije autem a wykopki się
panzerfucker
panzerfucker 15.09.2025, 06:07:11 via Wykop
  • -10
@szaloneneutrino: uczulenie na ruskie i białoruskie onuce to zdrowa reakcja
panzerfucker
panzerfucker 15.09.2025, 07:16:34 via Wykop
  • -8
@Dopopopulis: Kto 'nie potrzebuje', ty nie potrzebujesz? ale Polska potrzebuje

Januszexy sreksy a sprawa nie jest taka czarno-biała. Po pierwsze imigranci nie przyjeżdżają tu żeby robić za 'niewolników'. Większość z nich, zwłaszcza z Ukrainy, chce po prostu lepszych warunków życia i pracy, w ich kraju sytuacja jest kiepska. Jest problem z nielegalnym zatrudnieniem, ale to już kwestia kontrolowania rynku pracy przez p[rawo niż samej obecności obcokrajowców, to jest problem systemowy. A
panzerfucker
panzerfucker 15.09.2025, 07:27:45 via Wykop
  • -7
@warzone-rastafuraj:

krótkowzroczne myślenie bezmózgiego osla.

nie bądź dla siebie taki okrutny

A kiedy juz bedzie automatyzacja rynku pracy i ai, to kto bedzie płacił socjal imigrantom dla których pracy juz nie bedzie A których ty tak
panzerfucker
panzerfucker 15.09.2025, 07:51:36 via Wykop
  • 0
@Dopopopulis:
No tak, bo jak ktoś przyjeżdża z Ukrainy, to od razu zakłada mafię paliwową, prawda?

Łatwo zakładać, że wszyscy imigranci to jacyś oszuści, chyba czasem w polityce to nawet działa, brauniarze zbierąją na takie hasła ludzi z chłopeckim rozumkiem. W rzeczywistości, wielu Ukraińców, tak jak mój znajomy, zakłada firmy i płaci podatki. Jak ci nie pasuje to do twojej teorii to trudno.

Po drugie przecież imigranci to często ludzie, którzy szukają
panzerfucker
panzerfucker 16.09.2025, 08:35:44 via Wykop
  • -3
@hiperchimera: jak dla mnie polowanie jest potrzebne, za dużo przygłupów robi za ekspertów i głosi ruskie bajki, już nie mówiąc o jawnych przygłupach jak Panasiuk czy Breaun. Źle jak ktoś nie zna historii i nie chce obserwować tego co robi rosja, gorzej jeśli ktoś to wszystko zna a mimo to głosi ruski przekaz, dla pieniędzy? dla jakiejś wizji władzy gdy stronnictwa prorosyjskie osiągnełyby władzę? albo gdyby wojna potoczyła się po
panzerfucker
panzerfucker 16.09.2025, 08:49:02 via Wykop
  • 0
dlatego w Polsce po emigracji przestepczosc spadla prawie do zera.

@Dopopopulis: No widzisz, zarzucasz innym przynoszenie przestępczości i kombinatorstwa kiedy polacy przenieśli to samo na Zachód. A mimo to dlaczego się ich tam trzyma? Bo w większej skali większość ludzi nie chce mieć problemów z prawem, chcą pracowac bez problemów i to się tamtym krajom opłaca, nawet jeśli jakiś polak się rozbije tam autem od czasu do czasu i jakiś
panzerfucker
panzerfucker 16.09.2025, 09:59:43 via Wykop
  • -1
@szaloneneutrino:

Sam siejesz ruską propagandę wyzywając od onuc, bo Rosja jest zła. To nie jest żaden argument.


To nie argument, to fakt. podpartz naszym doświadczeniem historycznym i obserwacją tego co robi rosja teraz, jak wybiela swoje działania i jak bardzo polski internet jest zalany ruskim/białoruskim
panzerfucker
panzerfucker 16.09.2025, 12:35:54 via Wykop
  • -1
@szaloneneutrino:

Wiedziałem, ze cos takiego powiesz, choć nie spodziewałem się aż tak tragicznego argumentu.


To fakty do których się wciąż nie odniosłeś. Coś się nie
panzerfucker
panzerfucker 17.09.2025, 07:57:50 via Wykop
  • -1
@hiperchimera:

tak samo byś polował na ludzi którzy nie dali się propagandzie covidozy?


1. To nie była „propaganda”, tylko kryzys zdrowotny, z którym mierzył się cały świat. I nie, nie wszystko było zrobione idealnie – ale to nie znaczy, że każda teoria spiskowa z Facebooka nagle staje się „alternatywnym spojrzeniem”. Przez takie teksty słabi ludzie przestają ufać lekarzom, naukowcom, instytucjom, bo ktoś im w internecie wmówił, że wszystko to "plandemia". Można
panzerfucker
panzerfucker 17.09.2025, 10:48:52 via Wykop
  • -1
@szaloneneutrino:

Ale widzisz, to właśnie o tym mówiłem: masz już gotową wersję, w której "wszyscy" są przekupieni, skorumpowani, zmanipulowani. Lekarze, naukowcy, WHO, media — wszyscy są "kupieni". Tylko jakiś typ z YouTube’a mówi prawdę, bo "czuje się prawdziwy"? To nie jest myślenie krytyczne, to jest odrzucenie rzeczywistości i zastąpienie jej wiarą w jakiś chaos. Albo po prostu trolowanie żeby wzniecać chaos.

A co do prognoz z marca 2022 – one
panzerfucker
panzerfucker 19.09.2025, 14:36:55 via Wykop
  • -2
@szaloneneutrino:

Co z resztą nie dziwne, bo wy chyba to robicie specjalnie.

Kto wy trollui?

Doktor Putin wyleczył całą pandemie, a nei swój kraj, bo miliony Ukraińców uciekło przed wojną i nic się
panzerfucker
panzerfucker 19.09.2025, 14:41:07 via Wykop
  • -1
@hiperchimera:

To, co piszesz brzmi jak jakaś narracja spiskowa: "wszyscy się sprzedali”, "produkt był niedopracowany”, "szkodliwy dla odporności”, itp. A fakty są takie, że szczepionki przeszły przyspieszone, ale standardowe procedury badań, były stale monitorowane, a ich skuteczność i bezpieczeństwo były potwierdzane przez niezależne agencje na całym świecie – nie tylko "masmedia” czy "koncerny”.

Czy były błędy? Tak, komunikacyjne, organizacyjne, czasem też decyzje polityczne. Ale to nie znaczy, że wszystko było „kłamstwem”.
panzerfucker
panzerfucker 24.09.2025, 18:23:58 via Wykop
  • -1
@hiperchimera:
Mieszasz rzeczy prawdziwe z nadinterpretacją i popularnymi mitami.

Skuteczność szczepionek była bardzo wysoka przeciwko ciężkiemu przebiegowi COVID-19. Nie chodziło o zero transmisji (co okazało się nierealne), tylko o zmniejszenie ciężkości i śmiertelności. To się udało, liczby hospitalizacji i zgonów spadły po szczepieniach dramatycznie.

Szczepionki mRNA miały możliwe skutki uboczne, ale wciąż ich korzyść zdecydowanie przeważała ryzyko o czym mówiły niezależne przeglądy naukowe i raporty krajowych agencji zdrowia (EMA, CDC,
panzerfucker
panzerfucker 24.09.2025, 18:35:36 via Wykop
  • -1
@szaloneneutrino: Skoro tak dobrze wiesz, że miliony zgonów miały się wydarzyć, a nic nie nastąpiło — to gadasz bzdury. Pisałem Ci wcześniej jakioe statystyki śmierci zaobswerowwano. Gadanie że „nic się nie stało” nie wystarczy

Co do raportu NIK — nie „rozjeżdża” pandemii, tylko pokazuje, jak państwo zepsuło reakcję na tą pandemię. To nie zaprzeczenie istnienia problemu, tylko jego potwierdzenie: że nie było odpowiedniego przygotowania, że były marnotrawstwa.

Więc jeśli naprawdę
panzerfucker
panzerfucker 02.10.2025, 21:11:58 via Wykop
  • -1
@hiperchimera:

raczej nie rozmywaj tematu celowo.


to nie ja go
panzerfucker
panzerfucker 02.10.2025, 17:11:47
  • 2
#polskiinternet #chaos #wojnainformacyjna
panzerfucker - #polskiinternet #chaos #wojnainformacyjna

źródło: polskiinternet

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dzieju41
dzieju41
02.10.2025, 17:12:42 via Wykop
  • 0
@panzerfucker: Pewnie to na chłopski rozum.
  • Odpowiedz
panzerfucker
panzerfucker 02.10.2025, 17:08:31
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dqdq1
dqdq1
02.10.2025, 18:12:33 via Wypiek
  • 2
@panzerfucker zwiększenie wydatków o 7% przy oficjalnej inflacji 8% to w rzeczywistości spadek realnych wydatków. Jakby nie było to budżet im się w ogóle nie spina a oficjalne odczyty inflacji są dość mocno zaniżone.
dqdq1 - @panzerfucker zwiększenie wydatków o 7% przy oficjalnej inflacji 8% to w rzec...

źródło: image_picker_7CE47905-5B55-4597-8103-0C901D1155FD-4314-000000CC09D659E1

Pobierz
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 22
  • Strona 13 z 22
  • >

Wiewiu00f3r

  • Owies milczy, siodło wie swoje, a koń jak się obudzi, to zdecyduje czy dziś będzie środa, czy zamach stanu. Pozdrawiam z przedpokoju.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 03.11.2023

    Komentator
  • Rocznica
    od 02.05.2026

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 28.11.2024

    Mikroblogger
  • Farciarz
    od 04.03.2024

    Farciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking