Jedź bezpiecznie odcinek 781 - wyprzedzanie na pasach.
![Jedź bezpiecznie odcinek 781 - wyprzedzanie na pasach.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_IQkbyIrPoqXmQHNdW4teVAWqfu7InKPP,w220h142.jpg)
Obczajcie swoje kieszenie, czy się czasem nóż w nich nie otwiera. Pan Marek Dworak wkracza, aby pokazać nieskończony debilizm i lekkomyślność kierowców w Krakowie.
z- 9
- #
- #
- #
- #
- #
Obczajcie swoje kieszenie, czy się czasem nóż w nich nie otwiera. Pan Marek Dworak wkracza, aby pokazać nieskończony debilizm i lekkomyślność kierowców w Krakowie.
zSetki osób uwierzyło, że znaki są prawdziwe. OMZRiK wyprowadza ludzi z błędu "UWAGA! TABLICZKI [...] NA WJAZDACH DO MIAST NIE SĄ PRAWDZIWE". Mimo to chwali akcję wprowadzania ludzi w błąd "A Bartowi gratulujemy akcji, która unaoczniła jak mogłyby wyglądać miasta realizujące politykę dyskryminacji."
zTak zwany "zakręt mistrzów" od dawna jest odcinkiem DTŚ, który podbija niechlubne statystyki kolizji i wypadków drogowych na terenie Rudy Śląskiej.
zPo wprowadzeniu zmian w przepisach, kierowcy ciężarówek będą mogli poruszać się praktycznie każdą utwardzoną drogą. Obecnie do ruchu ciężarówek dopuszczonych jest 3 proc. polskich dróg, projekt zakłada, że będzie to ok. 70 proc.
zVideo blogger z Ukrainy porównuje jak wygląda Warszawa i miasto Dniepr na Ukrainie. Znajomość rosyjskiego nie jest potrzebna
zWe Wrocławiu stabilnie.
zCzy aby na pewno tramwaje są bardziej ekologiczne? Możesz podać jakieś źródło ile taki tramwaj na 100km kW prądu zużywa?
15-latka została potrącona na oznakowanym przejściu dla pieszych przez dwa samochody osobowe.
zZabrania się:
1)wchodzenia na jezdnię:
a)bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla pieszych,
b)spoza pojazdu lub innej przeszkody ograniczającej widoczność drogi
źródło: comment_GGJS8F0DWjPDYFXdbeIcTm0vF7eSLNy0.jpg
PobierzPierwszy dzień po zamontowaniu kamerki i już udało się nagrać agresywnego szeryfa ze Szczecina (ZS 207CG), który wraz z kolegami reguluje ruch przy zjeździe na S3. Na trąbienie reaguje agresją i grozi pałką.
zWczoraj śmiertelny wypadek w Warszawie, a tu próbka, że kolejne się szykują, są kwestią godzin, dni, może tygodnia. Oczywiście sporo idiotów nawet nie wie, co zrobiło źle. W Krakowie idiotyczne słupki zmontowano na Armii Krajowej, aby się omijać lub wyprzedzać nie dało. Polscy kierowcy w pigułce.
zJeżeli przejście dla pieszych wyznaczone jest na drodze dwujezdniowej, przejście na każdej jezdni uważa się za przejście odrębne. Przepis ten stosuje się odpowiednio do przejścia dla pieszych w miejscu, w którym ruch pojazdów jest rozdzielony wysepką lub za pomocą
Niebezpieczne i chamskie sytuacje na drogach
z18) pieszy – osobę znajdującą się poza pojazdem na drodze i niewykonującą na niej robót lub czynności przewidzianych odrębnymi przepisami; za pieszego uważa się również osobę prowadzącą, ciągnącą lub pchającą rower, motorower, motocykl, wózek dziecięcy, podręczny lub inwalidzki, osobę poruszającą się w wózku inwalidzkim, a także osobę w wieku do 10 lat kierującą rowerem pod opieką osoby dorosłej
źródło: comment_pnH1IUcruNKjohVL37IbdRQ34HEZCFTH.jpg
Pobierzźródło: comment_M5VlUWfLQIPROqqutpBs7VCXCO5VqcmQ.jpg
Pobierzźródło: comment_CORtnhBsDio0g1r0BAB4MxzV3m6kg0yD.jpg
PobierzBo przepisy mówią, że prawym pasem możesz sobie nawet jeździć w kółko, dopóki starczy ci paliwa
Kierowca TIR-a wielokrotnie ryzykował i przejeżdżał pod niskim wiaduktem kolejowym. Tym razem jednak się nie udało – pojazd utknął. Przy okazji na jaw wyszło, że kierowca używał magnesu do fałszowania zapisów tachografu. Podwójnego pecha miał kierowca TIR-a, który próbował przecisnąć się...
zNa znaku podaje się liczbę o 0,5 m mniejszą od wysokości obiektu nad jezdnią
Na znaku podaje się liczbę o 0,5 m mniejszą od wysokości obiektu nad jezdnią
Rodzaj słowiańskiego esperanto.
zStrefa Płatnego Parkowania zostanie poszerzona o rejon Zabłocia i os. Podwawelskiego.Opłaty obowiązują również w soboty. U was w miastach też tak jest?
zTramwaj to wynalazek XX wieku. Chcesz sie cofac w rozwoju o 100 lat? Tramwaj nie jest w niczym lepszy od autobusu. No ma dwa plusy. Miesci wiecej osob i jest tanszy w naprawie. Ale to tyle. Awaria jednego i lezy cala linia. Awaria pradu i lezy wszystko. Tylko nie pisz ze sa szybsze od autobusow bo nie stoja w korkach. Jak zrobisz osobny pas dla dorozek to tez nie beda staly w korkach wiec to nie kwestia srodka transportu tylko wydzielenia osobnego pasa ruchu. co jest zle bo ogranicza przepustowosc ulic. Dlatego lepiej postawic na trolejbusy, bo moga jezdzic po zwyklych ulicach, przepustowosc ulic bedzie wieksza, korki mniejsze. Budowa trakcji jest tansza niz budowa trakcji + torowiska. W razie awarii moga z powodzeniem ominac przeszkode. Mozna tanio zmieniac ich rozklad bo wystarczy rozbudodwac trakcje co jest tansze niz robienie torowisk.
A jak chcesz transport tysiecy osob w ktorkim czasie i bez opoznien to sie robi metro.
Klasyczna sytuacja z tego miejsca.
zArt. 17. 1. Włączanie się do ruchu następuje przy rozpoczynaniu jazdy po postoju lub zatrzymaniu się niewynikającym z warunków lub przepisów ruchu drogowego oraz przy wjeżdżaniu:
(...)
3) na jezdnię z pobocza, z chodnika lub z pasa ruchu dla pojazdów
3.Zabrania się zatrzymania lub postoju pojazdu na autostradzie lub drodze ekspresowej winnym miejscu niż wyznaczone wtym celu. Jeżeli unieruchomienie pojazdu nastąpiło z przyczyn technicznych, kierujący pojazdem jest obowiązany usunąć pojazd z jezdni oraz ostrzec innych uczestników ruchu.
4.Zakaz zatrzymania lub postoju pojazdu nie dotyczy unieruchomienia pojazdu wynikającego z warunków lub przepisów ruchu drogowego.
3.Zabrania się zatrzymania lub postoju pojazdu na autostradzie lub drodze ekspresowej winnym miejscu niż wyznaczone w tym celu. Jeżeli unieruchomienie pojazdu nastąpiło z przyczyn technicznych, kierujący pojazdem jest obowiązany usunąć pojazd z jezdni oraz ostrzec innych uczestników ruchu.
4.Zakaz zatrzymania lub postoju pojazdu nie dotyczy unieruchomienia pojazdu wynikającego z warunków lub przepisów ruchu drogowego.
Wydaje mi się, że przy ciągłej linii tam gdzie zwolnił nagrywający, wszyscy zza ciągłej linii muszą ustąpić nagrywającemu.
Ale nie było korku na pasie, na którym się zatrzymał.
Kierowca za nic miał ograniczenie prędkości do 70 km/h.
zźródło: comment_m1HlR1NjKqJP0xV1n6WohBwhNqWYr5ol.jpg
PobierzSą skrzyżowania, przejścia dla pieszych, co prawda ze światłami, ale jednak są i chcesz, nie chcesz, po wyłączeniu sygnalizacji droga jak najbardziej staje się kolizyjną. Druga sprawa to właśnie teren zabudowany, droga biegnie przez centrum miasta i ograniczenie prędkości ma też na celu obniżenie hałasu.
Zmiany stopy bezrobocia w wybranych regionach europejskich w latach 2004 i 2018. Nie widać zaborów, ale mimo wszystko widać bardzo dużo.
zKomentator
od 09.06.2022
Rocznica
od 06.06.2024
Wykop.pl
Ruch
źródło: comment_QxEzsIQ04UartFyUhxdPjVyYLYVTXaja.jpg
Pobierz