Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko192
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
husky_lady
husky_lady

husky_lady

Dołączył 10 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 137
  • Znaleziska 127
  • Mikroblog 10
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
kurkuma
kurkuma
01.03.2017, 07:30:15
  • 309
#ciekawostki #przyroda #wilk #las #pies #zwierzaczki

Wilczaki czechosłowackie stanowią krzyżówkę owczarka niemieckiego z wilkiem. Pierwsze próby krzyżowania dwóch ras podjęto w latach 50. XX wieku, jednakże dopiero w latach 70. dokonano przełomu i wprowadzono osobniki do szerokiego obiegu. Wilczaki są pierwszą rasą psów, która powstała w wyniku krzyżowania międzygatunkowego.
kurkuma - #ciekawostki #przyroda #wilk #las #pies #zwierzaczki 
Wilczaki czechosłowac...

źródło: comment_wUM61qY1JGbM6ScGKTq3Zk8ERZTU95eu.jpg

Pobierz
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

husky_lady
husky_lady
husky_lady 01.03.2017, 13:11:29
  • 16
@borikossss: ale wilczaki a wolfdogi (mieszance psøw z wilkami) to zupelnie inna bajka! Wolfdogi to pokolenia F1, ktore nie podlegaja zupelnie zadnej selekcji i bardzo czesto sa bardziej nieokielznane niz wilki. Wilczaki to nie sa hybrydy, a tym bardziej hybrydy F1. To jest rasa stworzona z wyselekcjonowanych osobnikow (ONkow i hybryd ONkow z wilkami europejskimi). Wiekszosc programow TV zupelnie to pomija i pozniej ludzie mysla, ze wilczak, to dziki mieszaniec
  • Odpowiedz
husky_lady
husky_lady
husky_lady 01.03.2017, 13:13:45
  • 3
@droid43210: jak sie wychowa psa, tak sie ma. Wiele wilczakow zostaje grzecznie w domu na 9-10h (np. nasz). I zupelnie nie rozumiem dlaczego ludzie porownuja wilczaki do husky... to sa zupelnie rozne psy, stworzone do zupelnie inych rzeczy i majac w domu i wilczaka i husky za bardzo nie widze podobienstw:) Jedyne to takie, ze obie te rasy wymagaja odpowiedniego (dla swojej rasy) podejscia i odpowiedzialnego opiekuna.
  • Odpowiedz
husky_lady
husky_lady
husky_lady 02.03.2017, 12:37:28
  • 0
@Arraia: no sie przypałetala taka jedna tez:)
  • Odpowiedz

607

Zakopał żywcem psa, bo się przeprowadzał. Oprawca suczki skazany na pół roku

Pokaż treści 18+

Zakopał żywcem psa, bo się przeprowadzał. Oprawca suczki skazany na pół roku

Na pół roku bezwzględnego więzienia skazał łódzki sąd 64-letniego Stanisława R. Mężczyzna najpierw bił tępym narzędziem swojego psa, a potem zakopał zwierzę żywcem. Diany, kilkuletniej suczki, nie udało się uratować. Jej dramat zbulwersował miłośników zwierząt w całej Polsce.

crazyfigo
z
tvn24.pl
dodany: 21.02.2017, 14:09:10
  • 133
  • #
    polska
  • #
    lodz
  • #
    patologiazewsi
  • #
    prawo
  • #
    psy
  • #
    zwierzeta
husky_lady
husky_lady
husky_lady 21.02.2017, 19:27:55
  • 21
@JuniorJack: na szczescie dzieki monitoringom takie przypadki wywozki tez coraz czesciej sa karane.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 21.02.2017, 19:45:10
  • 21
@mieki: Trzeba byc odpowiedzialnym i jak bierze sie zwierze, to jest za nie odpowiedzialnym przez cale jego zycie. Taka sama zasada jak z dzieckiem, tylko ludzie maja jakas dziwna mentalnosc.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 21.02.2017, 19:46:24
  • 21
@mieki: w ostatecznosci mozna zwierzeciu znalezc nowy, odpowiedzialny dom.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 21.02.2017, 22:10:21
  • 0
@Wifee: wlasnie o takiej mentalnosci pisalam:)
husky_lady
husky_lady
husky_lady 21.02.2017, 22:13:32
  • 7
@Kiciuk: miesieczny sie raczej nie przypaleta, bo w takim wieku za bardzo sam nie potrafi chodzic i bez matki raczej nie przezyje, to jedno... a drugie, zawozi sie sie taka znajde do schroniska, jesli nie moze zostac nawet na DT. Analogicznie: co robosz znajdujac tygodniowego noworodka w smietniku?
husky_lady
husky_lady
husky_lady 28.02.2017, 11:36:46
  • 0
@Wifee: Nie ogladalam serialu o lessie:) A cmentarze dla zwierzat domowych sa i maja sie dobrze.

664

Firma miała przewieźć koty do Anglii. Jeden uciekł. Odszkodowanie 8,40zł za kg.

Firma miała przewieźć koty do Anglii. Jeden uciekł. Odszkodowanie 8,40zł za kg.

– 8,40 zł za kilogram zaginionego kota – taką propozycję miała usłyszeć właścicielka zwierzęcia od właściciela firmy przewozowej. Kot Maciek do Anglii nie dojechał. Wyskoczył z busa w Jeleniej Górze.

nacodybiewwielorybie
z
dziennikwschodni.pl
dodany: 22.02.2017, 12:34:06
  • 185
  • #
    polska
  • #
    koty
  • #
    heheszki
husky_lady
husky_lady
husky_lady 23.02.2017, 11:32:31
  • 0
@mamut2000: nie wiem, skad busiarze wytrzasneli te 1400zl, ale to raczej cena za cale stado kotow....
husky_lady
husky_lady
husky_lady 23.02.2017, 11:37:04
  • 0
@frogfoot: firma transportowa za przyjecie takiej paczki powinna dostac porzadna kare.

2840

Wykopowy Passat z przebiegiem 414 000 km, ma już nowy przebieg ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wykopowy Passat z przebiegiem 414 000 km, ma już nowy przebieg ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Słynny, dwuletni Passat z przebiegiem 414 000km zmienił już swój przebieg na 111 000km i został wystawiony na sprzedaż. Z ogłoszenia zniknął także numer VIN. Cena została podniesiona z 69 tys na 74 tys zł.

Fufufufu
z
autobooster.weebly.com
dodany: 16.02.2017, 17:28:00
  • 347
  • #
    zainteresowania
  • #
    polska
  • #
    motoryzacja
  • #
    passat
  • #
    januszemotoryzacji
husky_lady
husky_lady
husky_lady 16.02.2017, 19:43:05
  • 0
@Pshybysz: a to po to jest umowa, zgodnie z ktora koszty diagnostyki pokrywa sprzedajacy, jesli stan samochodu zostal zatajony i super auto okazuje sie szrotem. Od razu eliminuje sie spora czesc Januszy-handlarzy i mozna zaoszczedzic czas na sprawdzaniu. Dziala:)

497

170 psów i kotów trzymano w makabrycznych warunkach [DRASTYCZNE ZDJĘCIA]

Pokaż treści 18+

170 psów i kotów trzymano w makabrycznych warunkach [DRASTYCZNE ZDJĘCIA]

To, co odkryto w gminie Dobrcz w województwie kujawsko-pomorskim jeży włos na głowie.

johny_piccolo
z
expressbydgoski.pl
dodany: 07.02.2017, 14:23:42
  • 46
  • #
    polska
  • #
    zwierzaczki
  • #
    psy
  • #
    koty
husky_lady
husky_lady
husky_lady 08.02.2017, 13:08:13
  • 2
@ConorMG: tak, zwierzeta beda do adopcji po kastracji i na podstawie umowy adopcyjnej.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 08.02.2017, 13:09:44
  • 4
@Psycho_patka1: takie pseudo napedzaja lidzie, ktorzy chca "rasowego pieska bez papierow". Gdyby nie bylo popytu, nie byloby podazy..
husky_lady
husky_lady
husky_lady 08.02.2017, 13:11:28
  • 1
@akwajuk21: lib do domow tymczasowych, a ostatecznie do adopcji (po dojsciu do siebie, kastracji, zachipowaniu i sprawdzeniu przyszlych domow).
husky_lady
husky_lady
husky_lady 08.02.2017, 13:13:40
  • 3
@cripz: ludzie albo maja mala wiedze (pies bez rodowodu FCI to bie jest pies rasowy, a dobry hodowca nie wyda psa bez sprawdzenia przyszlego domu i umowy), albo z premedytacja kupuja takiego kundelka, zeby przyoszczedzic.

3758

Wejście na konferencję IT - mężczyzna płaci 10 razy więcej.

Wejście na konferencję IT - mężczyzna płaci 10 razy więcej.

Chciałbym być kobietą w IT. Jedna z największych konferencji IT w Lizbonie wpuszcza kobiety za 85€, a mężczyzn za 850€. Wyrównywanie szans czy po prostu dyskryminacja? Co by się działo, gdyby ceny były na odwrót?

zapalara
z
websummit.com
dodany: 07.02.2017, 11:41:41
  • 412
  • #
    swiat
  • #
    technologia
  • #
    feminizm
  • #
    it
  • #
    programowanie
  • #
    startup
husky_lady
husky_lady
husky_lady 07.02.2017, 13:41:03
  • -104
@1021690019151491: hm...za wejsciowki do klubow nocnych, gdzie kobiety musza placic jakies 10x wiecej niz faceci raczej nikt nie biega z placzem. Swietny zabieg markeringowy, a idioci zawsze okrzykna rasizmem i seksizmem cos, byle tylko krzyczec.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 07.02.2017, 21:03:38
  • 0
@Mithrindil: nie ma sprawy, poczekam na przeprosiny:)

1010

Weterynarze apelują - nie kupujcie mopsów i buldogów!

Pokaż treści 18+

Weterynarze apelują - nie kupujcie mopsów i buldogów!

„Gwałtowny wzrost popularności tych psów przyczynia się do wzrostu cierpienia zwierząt, co w konsekwencji obarcza za to odpowiedzialnością ich właścicieli. Zatem zachęcamy ludzi do zastanowienia się nad wyborem zdrowszych ras lub mieszańców" – powiedział Sean Wensley, prezes BVA dla The Guardian.

Cz_zalajk
z
zalajkowane.pl
dodany: 01.02.2017, 15:57:37
  • 295
  • #
    zwierzaczki
  • #
    zwierzeta
  • #
    psy
  • #
    buldogfrancuski
  • #
    pies
  • #
    weterynaria
husky_lady
husky_lady
husky_lady 02.02.2017, 07:43:12
  • 0
@Nicolai: w zasadzie to nie sa same w stanie przyzyc.. gdyby nie czlowiek, to nie bylyby w stanie samodzielnie sie rozmnazac, rodzic mlodych i chyba tylko wybitne egzemplarze dozylyby wieku doroslego.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 02.02.2017, 07:46:20
  • 0
@wredny_barteK: dysplazja stawowo lokciowych i biodrowych jest przez normalnych hodowcow eliminowana. Nie rozmnaza sie psow z wynikami C i wyzej, czasami B (A i B to stawy zdrowe). Problem lezy w tym, ze jest masa januszy biznesu, ktorzy rozmnazaja co popadnie, byle zarobic.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 02.02.2017, 07:47:56
  • 2
@Sektro: a z ciekawosci? To pies z hodowli zkwp?
husky_lady
husky_lady
husky_lady 02.02.2017, 07:53:54
  • 2
@strychnina77: american bully istnieja w kilku wersjach. Ta na zdjeciu jest najbardziej zdeformowana i takich sie hodowac nie powinno:/
husky_lady
husky_lady
husky_lady 02.02.2017, 07:56:10
  • 0
@Aster1981: niestety masa ludzi nie rozumie, co znaczy pies rasowy i w wiekszosci przypadkow faktycznie kupuja pieska w typie rasy, a takiego mogliby adoptowac.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 02.02.2017, 08:05:35
  • 0
@RadoslavRumian: i tu wychodzi niewiedza, po co kupuje sie rasowe szczeniaki (a w zasadzie psy o konkretnych cechach i predyspozycjach). Nie wszystkie rasy sa hodowane dla wygladu, sa rasy, ktore z wygladu przypominaja szarego burka wiejskiego, ale maja uwarunkowania do konkretnej pracy. I o ile w pelni popieram adopcje psow ze schroniska (sama mam dwa takie, z czego jeden swietnie sie sprawdza w sporcie), to hodowla zdrowych psow ukierunkowana na

536

Internauci szukają osoby, która śmiertelnie pobiła szczeniaka

Pokaż treści 18+

Internauci szukają osoby, która śmiertelnie pobiła szczeniaka

Wczoraj pracownik socjalny znalazł psa w śmietniku przy ul. Pszczyńskiej. Niestety zwierzę było mocno pobite i nie przeżyło mimo udzielonej specjalistycznej pomocy.

Altru
z
tujastrzebie.pl
dodany: 01.02.2017, 20:12:53
  • 62
  • #
    polska
  • #
    zwierzaczki
  • #
    patologia
  • #
    wykopefekt
husky_lady
husky_lady
husky_lady 02.02.2017, 07:33:33
  • 8
@AlgorytmPrima: kiedys za zabojstwo ze szczegolnym okrucienstwem byla kara smieci i moim zdaniem byli to swietne rozwiazanie.

320

Wykryto handel groźnymi krzyżówkami psów z wilkami. We Włoszech

Wykryto handel groźnymi krzyżówkami psów z wilkami. We Włoszech

We Włoszech wykryto proceder handlu szczeniakami psów, które, jak wykazały badania DNA, są krzyżówkami z europejskimi i amerykańskimi wilkami - podaje prasa. Eksperci ostrzegają, że mogą być one bardzo groźne. Cena szczeniaka sięga 5 tys. euro.

rybak_fischermann
z
polsatnews.pl
dodany: 15.01.2017, 16:55:03
  • 68
  • #
    europa
  • #
    wlochy
  • #
    psy
  • #
    handel
  • #
    wilk
  • #
    pieniadze
husky_lady
husky_lady
husky_lady 16.01.2017, 14:57:07
  • 21
@dolnetgroup: nie, hybrydy wilka z psem okazuja sie bardziej agresywne od wilkow. Materialy i dowody byly zbierane miedzy innymi przy tworzeniu csv.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 16.01.2017, 15:01:35
  • 4
Swietnie, ze ta afera wyszla w koncu oficjalnie, ale szkoda, ze jak zwykle ucierpia zwierzeta. No i pisanie takich plytkich notek przez szmatlawe portale (nawet nie pofatygowali sie przetlumaczyc porzadnie wloskich gazet) to tez porazka: gawiedz bedzie przypisywac kolejnej rasie miano mordercy... paranoja.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

452

Pies spuszczony - sarna zakrwawiona!

Pies spuszczony - sarna zakrwawiona!

Sytuacja z wczoraj. Byliśmy na spacerze w lasku rędzińskim pod Wrocławiem i znaleźliśmy pogryzioną przez psa sarnę. Nie mogła się ruszyć i cały czas krwawiła. Oczywiście jeszcze żyła i próbowała...

kwadratco
z
wykop.pl
dodany: 15.01.2017, 14:01:58
  • 175
  • #
    przyroda
  • #
    psy
  • #
    las
  • #
    zwierzaczki
  • #
    weterynaria
  • #
    smiesznypiesek
husky_lady
husky_lady
husky_lady 15.01.2017, 20:19:39
  • -1
@Frog_in_the_fog: a ile ogrodzonych parkow dla psow jest dostepnych w miescie? Zeby mozna bylo bezpiecznie puscic psa. Potrafi Pan podac chociaz jeden? I nie bronie tutaj wypuszczajacych luzem psy w lesie (sama jezdze psim zaprzegiem i spotkanie takiego luzno biegajacego psa jest dosc niebezpieczne), ale takich miejsc nie ma albo mozna je policzyc na palcach jednej reki. A jest masa miejsc, ktore mozna by w ten sposob zaadoptowac. Sama chetnie
husky_lady
husky_lady
husky_lady 16.01.2017, 09:48:39
  • -2
@Arraia: nie naleze do zadnego klubu, na zawody jezdze jako osoba niezrzeszona. Jasne, ze sie da, jakos sobie trzeba radzic z czwórka w miescie. Ale trzymanie psa wiecznie na smyczny nie jest lekiem na cale zlo i rozwiazeniem wszystkich problemow. A 99% zalezy od opiekuna - odwolanie psa od innego psa/dzikiej zwierzyny/padliny jest wykonalne, tylko trzeba na nauke poswiecic odpowiednia ilosc czasu. Jezeli pies jest w 100% odwolywalny to nie
husky_lady
husky_lady
husky_lady 16.01.2017, 09:50:08
  • 0
@EmbargoNaBany: nie prawda. Niektorzy wylewaja zale w internetach, a niektorzy zwracaja uwagu lub dzwonia po straz miejska w realu. Zwlaszcza, ze takie zwierzeta stanowia zagrozenie dla wlasnych zwierzat.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 16.01.2017, 09:57:45
  • 0
@croc-o-dile: poped nie jest jeden, popedow jest kilka rodzajiw. Podobnie z agresja. Agresja wynikajaca z popedu rowniez. Ludzie boja sie czegos, czego nie rozumieja. Psow zazwyczaj nie rozumieja i niestety wiekszosc nawet nie probuje.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 16.01.2017, 10:00:14
  • 0
@FenrisZen: roznica jest taka, ze jamniki i inne male psy sa z przyczyn selekcji, bardziej agresywne. A z doswiadczenia, to opiekunowie tych wiekszych psow przykladaja o wiele wiecej uwagi do wychowania go. Widzial ktos ujadajacego dobermana latajacego na smyczy w powietrzu? Bardzo czesty widok pieskow yorkopodobnych.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 16.01.2017, 10:06:20
  • 0
@osters: kolejny dobry powod, zeby obsmarowac z gory na dol wszystkich opiekonow psow. Takze tych, ktorzy po psach sprzataja, dbaja o nich, wkladaja mase czasu i pracy w prace z psem. Wiekszosc tego typu akcji to wiejskie psy, karmione chlebem z woda, o ktore nikt nie dba i nikt ich nie wychowuje. Ale przeciez oberwac maja wszyscy, nie?

797

Rodzice Kordiana błagają o pomoc, by ulżyć synkowi w cierpieniu...

Rodzice Kordiana błagają o pomoc, by ulżyć synkowi w cierpieniu...

Panika w oczach najlepszych specjalistów, gdy nie mają jak pomóc dziecku, to najgorszy scenariusz. Cierpienie Kordiana jest silniejsze, niż medycyna. On z bólu umiera. Momentami Kordian wije się w spazmach, które utrzymują go na krawędzi omdlenia. Nie raz

piotrek-majzner
z
siepomaga.pl
dodany: 14.12.2016, 20:14:19
  • 100
  • #
    pomagamyzwykopem
  • #
    pomoc
husky_lady
husky_lady
husky_lady 15.12.2016, 07:00:00
  • 1
@Kargaroth: bo emocje dzialaja najlepiej na ludzi, ktorzy zaraz poleca wplacic kase. Gdyby tam byly rzetelne informacje, z konkretnymi danymi to raczej wiekszosc nic by nie wplacila. Tak sie wlasnie wyciaga kase:)

604

Międzywodzie: Myśliwi po polowaniu zostawili stos martwych saren.

Pokaż treści 18+

Międzywodzie: Myśliwi po polowaniu zostawili stos martwych saren.

Na makabryczny widok natknęli się mieszkańcy Międzywodzia w Zachodniopomorskiem. Nieopodal swoich domów, na drodze prowadzącej do lasu znaleźli w weekend stos martwych, zastrzelonych przez myśliwych zwierząt. Wezwali na miejsce policję.

Zdejm_Kapelusz
z
rmf24.pl
dodany: 12.12.2016, 12:38:53
  • 241
  • #
    polska
  • #
    zwierzaczki
  • #
    patologiazewsi
  • #
    rakcontent
  • #
    prawo
  • #
    bekazpodludzi
husky_lady
husky_lady
husky_lady 12.12.2016, 19:07:58
  • 0
@dorotka-wu: fakt, okazja do dobrych popijaw rowniez. Brzmi Pani jak czlonek kola lowieckiego, wiec to raczej oczywiste, ze Pani opinia nie bedzie ani obiektywna ani tym bardziej negujaca popularne w Polsce praktyki. Chcialabym wierzyc, ze niektorzy mysliwi robia cos pozytecznego, ale ci, ktorych mialam nieprzyjemnosc spotkac i poznac - absolutnie sie do takiej grupy nie zaliczali.

268

Pies widzi, co zrobiłeś. I pamięta.

Pies widzi, co zrobiłeś. I pamięta.

Zdolność do zapamiętywania zdarzeń i ich okoliczności nawet w sytuacjach bez szczególnego znaczenia, a także przywoływania ich z pamięci jest istotnym elementem naszego człowieczeństwa. Zdaniem naukowców z Budapesztu psy też mogą się tak zwaną pamięcią epizodyczną pochwalić.

xandra
z
rmf24.pl
dodany: 23.11.2016, 17:39:09
  • 57
  • #
    swiat
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    psy
  • #
    zwierzeta
husky_lady
husky_lady
husky_lady 24.11.2016, 07:21:05
  • 5
Naukowcy po raz kolejny potwierdzili to, co jest oczywiste od dawna:)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

542

Pokaz ułożenia, tresury i wyszkolenia pitbulla do obrony

Pokaz ułożenia, tresury i wyszkolenia pitbulla do obrony

Odpowiednia tresura i można doskonale kontrolować zachowanie psa, w tym przypadku pitbulla, który już swoim wyglądem potrafi przestraszyć a co dopiero po taki szkoleniu.

WuDwaKa
z
youtube.com
dodany: 14.06.2016, 16:39:06
  • 110
  • #
    pitbull
  • #
    pies
  • #
    psy
  • #
    zwierzeta
  • #
    tresura
  • #
    obrona
husky_lady
husky_lady
husky_lady 16.06.2016, 10:38:59
  • 0
@Mlodey: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/15260/najpierw-wytresuj-kurczaka lub książki o szkoleniu pozytywnym, które to jest jedną z metod szkolenia (de facto najlepszą w przypadku większości psów, fok, delfinów itp itd). Zaklinacza psów Cesara Millan'a unikać jak ognia. Człowiek sam się wycofał ze swoich teorii (chociażby tej o dominacji), niestety dalej jest popularny i można jeszcze spotkać "treserów" szerzących podobne herezje;/
husky_lady
husky_lady
husky_lady 16.06.2016, 10:40:33
  • 0
@Johny3: charakteru prawie każdego psa nie da sie przewidzieć, zwłaszcza w liniach wystawowych, gdzie na kształtowanie charakteru w hodowli prawie nikt nie zwraca uwagi.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 16.06.2016, 10:45:48
  • 0
@Pepperek: bull shit:) Goldeny i labki potrafią mieć naprawde nierówno pod sufitem.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 16.06.2016, 10:46:57
  • -1
@SuchyBatman: dobrze wyszkolone psy obronne są socjalizowane także z dziećmi.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 16.06.2016, 10:49:05
  • 0
@Lucass3d: wchodzenie na teren psa, ktory od wieków był hodowany pod kątem terytorialności i obrony swojego terenu powinna kwalifikować się do nagrody Darwina:)
husky_lady
husky_lady
husky_lady 16.06.2016, 10:49:53
  • 0
@mlnrz: teoria dominacji propagowana przez tego człowieka to bull shit, z której sam się wycofał kilka lat temu:)
husky_lady
husky_lady
husky_lady 16.06.2016, 12:50:30
  • 0
@mlnrz: a ja polecam poczytać o warunkowaniach i wzmocnieniach:)

1577

Taki eksperymentalny boks powinien się znaleźć w każdym schronisku! Udostępnij

Taki eksperymentalny boks powinien się znaleźć w każdym schronisku! Udostępnij

Drogie Wykopki! Ogromna prośba do Was o odzew i podesłanie tego filmiku do lokalnych schronisk. Boks eksperymentalny to przestrzeń dla psów umożliwiająca im kontakt z innymi psami, człowiekiem, różnymi bodźcami - wszystkim czego potrzebują do normalnego funkcjonowania. To ogromnie ważne dla psiaków.

Bezsprzecznie
z
youtube.com
dodany: 16.03.2016, 11:05:49
  • 138
  • #
    psy
  • #
    pies
  • #
    piesel
  • #
    zwierzaczki
  • #
    zwierzeta
  • #
    ciekawostki
husky_lady
husky_lady
husky_lady 17.03.2016, 16:33:06
  • 0
@Topgun: tu nie ma mowy o kompletnym braku kontaktu z człowiekiem.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 17.03.2016, 16:39:20
  • -1
@Gumaa: takie boksy pełnią między innymi funkcje socjalizacji. Do tego spora część psów kiepsko reaguje na ciasne boksy a w konsekwencji choruje. Psy z "problemami" potrzebują odpowiedniej opieki behawioralnej, w przeciwnym razie zazwyczaj resztę swojego życia spędzaja w schronisku. Wybiegi pozwalają również na lepsze poznanie psa w bardziej naturalnym środowisku. Sumarycznie koszty wybudowania i utrzymania takich boksów są mniejsze niż trzymanie psów w ciemnych, ciasnych boksach. Takie schroniska już w
husky_lady
husky_lady
husky_lady 17.03.2016, 16:42:30
  • 0
@czarnica: Ten pies ma raczej poważne problemy naurologiczne.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 17.03.2016, 16:44:02
  • 3
@siea01: Psy są wykastrowane.
husky_lady
husky_lady
husky_lady 17.03.2016, 16:45:37
  • 0
@Gumaa: wybacz, to była a propos pytania wyżej:)

681

Koszmar. Dzik z Żywca służył jako żywe mięso do szkolenia psów myśliwskich

Koszmar. Dzik z Żywca służył jako żywe mięso do szkolenia psów myśliwskich

Pogryzione i wystraszone zwierzę kilka dni temu trafiło do Leśnego Pogotowia w Mikołowie. Od lat był wykorzystywany do tresury psów myśliwskich. Zdjęcia

DziennikZachodni
z
dziennikzachodni.pl
dodany: 11.02.2016, 09:35:22
  • 153
  • #
    zwierzaczki
  • #
    ciekawostki
  • #
    zywiec
  • #
    przyroda
  • #
    psy
  • #
    prawo
husky_lady
husky_lady
husky_lady 11.02.2016, 13:13:18
  • 0
@sicknature: płochacze może i tak, ale to tylko mała grupka psów myśliwskich. Widziałś jak wyglądają "zawody" norowania chociażby?
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 2 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 15.01.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking