Wpis z mikrobloga

No elo.
Na koniec maja rzuciłem pracę żeby dokończyć ten pieprzony projekt, a wczoraj wypuściłem oficjalne demko. Nie jest łatwo (ale jest na czynsz i jakieś żarcie xD) więc zarzucam wam linkiem do oceny bo jak jest lipnie to w sumie po uj mam się dalej męczyć. xD

https://www.dropbox.com/s/yby95qme5cibje4/NIGHTHAW-X3000%20BUG%20TESTS%20v.2.rar?dl=0

Żaden wirus trojan nie kradnie komputra. Wszystko opisane w readme. Polecam i pozdrawiam, miłej gry życzę.
Z fartem gierkowe świry.
#gamedev #gry #steam
Nikas - No elo.
Na koniec maja rzuciłem pracę żeby dokończyć ten pieprzony projekt, ...

źródło: comment_bgCYrojNXzv4W811WZ2wjBCoc98GsIUO.gif

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
@Nikas: przy odpalaniu:
__________________________________________
############################################################################################
FATAL ERROR in Vertex Shader compilation
ShaderName:
  • Odpowiedz
@Nikas: jak umierasz to te szansy w lewym górnym rogu nie maleją i trzeciego bossa da się przejść łatwo bo starczy ''wejść'' w tekstury tych nóg i tylko strzelać, ale gra zajebista ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Nikas: fajnie, że istnieją jeszcze dinozaury tworzące gry od zera bez użycia unity\ue i podobnych wynalazków. Plus za nawiązanie do stylu lat 80(newretrowave)
  • Odpowiedz
@maszeczuszets: Jesteś trzecią osobą która ma coś takiego. W poprzednich przypadkach pomogło zaktualizowanie sterowników directxa.
@DK13: O #!$%@? stary, mogłem dodać jakiś obrazek do readme. xDDD
@elit7331: O proszę, nie ogarnąłem tego z nogami, dzięki wielkie za cennego buga!
@canto: Ja tylko muzy nie robię bo nie umiem, ale inni umieją więc się dogadujemy. > odpowiedz
@JoeBlade: Kruci.... ale ja to robię
  • Odpowiedz
zarzucam wam linkiem do oceny bo jak jest lipnie to w sumie po uj mam się dalej męczyć


@Nikas: możesz męczyć się dalej, zezwalam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak duże masz ambicje jeśli o ilość poziomów itp. chodzi?
  • Odpowiedz