Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko253
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
carghool
carghool

carghool

Dołączył 15 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 5080
  • Znaleziska 3128
  • Mikroblog 1952
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 19
carghool
carghool
carghool 10.02.2017, 10:16:13
  • 22
Siema #gamedev !

Kupa czasu minęła od ostatniego wpisu ale żyjemy i mamy się świetnie.
Mnóstwo rzeczy doszło do gry: skończony prawie w całości kolejny poziom, zmieniona część grafik w poprzednich, dodane nowe dźwięki, dodane podpalanie bąków i mnóstwo innych zmian.
Ostatnio kupiliśmy i w końcu nauczyliśmy się nowego narzędzia do animacji w Unity (Puppet2D). Nauka trochę zajęło bo animuje się w nim w oparciu o szkielet więc zupełnie co innego niż do
carghool - Siema #gamedev !

Kupa czasu minęła od ostatniego wpisu ale żyjemy i mam...

źródło: comment_r68fLXbIEfsJRqWcxqyOTC0r5ulazcW2.gif

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool
Autor
10.02.2017, 10:17:17
  • 0
carghool

źródło: comment_2rgutABeKCFueX3J5wzXEY28xPj7DZTF.gif

Pobierz
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
10.02.2017, 10:39:09
  • 0
@canto: chciałem to zrobić ale olałem z dwóch względów: sprajty są małej rozdzielczości i deformacja wygląda słabo. Poza tym potworki są dość małe w grze i prawie tego nie widać.
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
10.02.2017, 10:40:07
  • 0
@gozdaGB: probowalem animy, wkurzyła mnie niesamowicie. Strasznie dużo niepotrzebnych rzeczy trzeba robić na co szkoda mi czasu :)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
10.02.2017, 10:44:07
  • 0
@canto: na tej gębie będą zmieniały się miny. Tak jak każdy z potworków będzie miał 4: radość, neutralny, smutek i strach. Do tego jeszcze dorobię animację włosków i powinno być ok :)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
10.02.2017, 10:50:50
  • 0
@gozdaGB: wydaje mi się, że obydwa assety potrafią tyle samo albo bardzo podobnie. Różnica jest taka, że w Animie dużo rzeczy trzeba robić z palca, dodawać komponenty do obiektów, kości do części ciała itd (może są jakieś prostsze sposoby ale Anima jest na tyle mało intuicyjna, że szybko z niej zrezygnowałem). W Puppecie jest to lepiej zorganizowane i zautomatyzowane.
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
10.02.2017, 11:07:20
  • 0
Trochę tak :). Nie ma sprawy i dzięki!
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
12.12.2017, 19:03:47
  • 2
@Vigo_Von_Homburg_Deutschendorf: z grą wszystko w porządku i prace dalej trwają tylko Wykop trochę zaniedbałem... W dużym skrócie: umowa z wydawcą podpisana (Playway), jesteśmy na Steamie (http://store.steampowered.com/app/670930/Escape_Doodland/), mamy oficjalne demo (https://gamejolt.com/games/escapeDoodland/130214), kończymy właśnie 8 poziom.
Myślałem nawet ostatnio żeby pisać tu znowu ale z-------l nad grą jest kosmiczny.
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool 08.12.2016, 14:55:07
  • 9
Siema #gamedev !

Długo nic nie wrzucałem ale nie dlatego, że się opierdzielałem tylko ciężko tyrałem :).
Gra wygląda teraz tak jak widać poniżej.
Praktycznie 4 poziomy są już w komplecie, pozostałe 4 czekają na lekki lifting bo nam się w międzyczasie zmieniła trochę koncepcja.
(w tajemnicy powiem też, że odezwał się do nas pewien wydawca :) )
carghool - Siema #gamedev !

Długo nic nie wrzucałem ale nie dlatego, że się opierd...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool
Autor
09.12.2016, 09:07:56
  • 2
Jak gracz upada to odgłos tupnięcia i subtelne "smoke particle"

Mamy to w planach.

odgłos kroków zanikł całkowicie

Kroki wsadziłem do niego tylko na próbę i raczej ich nie będę zostawiał bo jak dochodzą inne dźwięki to się robi młyn

mógłby
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
09.12.2016, 09:09:09
  • 1
Chyba coś mi nie poszło z tymi cytatami...
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool 14.11.2016, 21:34:59
  • 10
Siema!

Ostatnio dowiedziałem się istotnej rzeczy i chce się nią podzelić bo jest bardzo pomocna przy promocji gry na Facebooku.
W zeszłą środę byliśmy na GameDevFest, spotkaniu organizowanym przez Koło Naukowe Twórców Gier "Polygon".
Na spotkania Polygona chodzimy już od jakiegoś czasu. Czasami wykłady były fajne, czasami mniej. Tym razem był bardzo fajny.
"Praktycznie o marketingu" Alberta Pałki, bardzo spoko typ tak w ogóle :). Dużo ciekawych i praktycznych wskazówek. Jedna okazała się szczególnie ważna bo
carghool - Siema!

Ostatnio dowiedziałem się istotnej rzeczy i chce się nią podzeli...

źródło: comment_iXkCK6NZK3xkpYtd6K6ThI9NuDpWeisG.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool 12.11.2016, 23:32:20
  • 16
Siema!

Odświeżyliśmy trochę grafiki w pierwszym poziomie i teraz lepiej wpisują się w klimat.
Po nagraniu tego filmu zmieniłem jeszcze kolory płomieni na warstwie gracza na bardziej czerwony żeby lepiej rzucały się w oczy.

---
carghool - Siema!

Odświeżyliśmy trochę grafiki w pierwszym poziomie i teraz lepiej...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

F.....e
F.....e
konto usunięte 13.11.2016, 01:22:36
  • 0
@carghool: wygląda nieźle
  • Odpowiedz
d.....x
d.....x
konto usunięte 13.11.2016, 03:58:10
  • 0
@carghool: btw fajnego masz różowego że grę z nim robisz, szanuj modzno!
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool 23.10.2016, 22:19:26
  • 12
Siema!

A tak to wygląda jak się robi coś na szybko po nocy.

---
Robię swoją pierwszą grę ze swoim #rozowypasek. Prosta ale ładna platformówka o nazwie Escape Doodland. Jak chcesz zobaczyć jak nam idzie to obczaj tag #ucieczkazbazgrolowic, Twittera
carghool - Siema!

A tak to wygląda jak się robi coś na szybko po nocy.

---
Rob...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool
Autor
24.10.2016, 11:35:40 via Android
  • 0
@TwigTechnology jak by to był efekt zamierzony to na pewno bym nad nimi popracował :)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool 22.10.2016, 20:54:58
  • 36
Siema!

Dzisiaj małe #chwalesie

Jak już @interpolacja_liniowa zauważył, wczoraj #unity3d na swoim Twitterze udostępniło film z naszej gry :)
No i rozpętało się małe
carghool - Siema!

Dzisiaj małe #chwalesie 

Jak już @interpolacja_liniowa zauważ...

źródło: comment_UUndPxaOQj2V4CR7NsIU1aV9MDmit3uH.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool
Autor
22.10.2016, 21:05:41
  • 0
@TwigTechnology: hahah. Nie.

  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
22.10.2016, 21:58:19
  • 3
@Wextor @Utiopa @WstawZiemniaki: Dziękujemy :) !
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
23.10.2016, 08:55:37
  • 0
@dese: dzięki :)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
23.10.2016, 08:55:45
  • 0
@wisniowy_smak: chyba tak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
interpolacja_liniowa
interpolacja_liniowa
21.10.2016, 21:23:49
  • 6
@carghool Fejm się zgadza :D #gamedev
interpolacja_liniowa - @carghool Fejm się zgadza :D #gamedev

źródło: comment_D8od0zbuaDmszclKBNqFYuUgUHG2k5hR.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool 21.10.2016, 22:04:39 via Android
  • 2
@interpolacja_liniowa cieszyłem się jak dziecko :)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool 19.10.2016, 21:09:31
  • 14
Siema!

Mało ostatnio czasu było na grę ale udało mi się udać jedną fajną rzecz - mgłę!

---
Robię swoją pierwszą grę ze swoim #rozowypasek. Prosta ale ładna platformówka o nazwie Escape Doodland. Jak chcesz zobaczyć jak nam idzie to obczaj tag #ucieczkazbazgrolowic, Twittera
carghool - Siema!

Mało ostatnio czasu było na grę ale udało mi się udać jedną fajn...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool
Autor
19.10.2016, 21:14:00
  • 1
@jigsaw96: wszystko robię w Unity
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
19.10.2016, 21:18:48
  • 0
@jigsaw96: dzięki :)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
19.10.2016, 21:24:15
  • 0
@TwigTechnology: chciałem żeby gra była dynamiczna i wymagająca więc w wielu miejscach są gęsto usiane platformy, no i grawitaqcja musi być odpowiednio duża żeby można było w nie trafiać
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
20.10.2016, 07:52:56 via Android
  • 0
@daedalus_pl dźwięk kroków to tak tylko robocze żeby był i jest do zmiany. Co do skakania to wg mnie jest ok i to chyba taki typowy odgłos skakania w platformówkach. Podasz jakieś przykłady co by lepiej pasowało?
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool 16.10.2016, 22:15:28
  • 13
Siema!

Mało czasu było dzisiaj na grę ale udało mi się poprawić animację nietoperka. Oko będzie mu się szerzej otwierało jak będzie zbliżał się do gracza żeby go dziabnąć.

---
Robię swoją pierwszą grę ze swoim #rozowypasek. Prosta ale ładna platformówka o nazwie Escape Doodland. Jak chcesz zobaczyć jak nam idzie to obczaj tag #ucieczkazbazgrolowic, Twittera
carghool - Siema!

Mało czasu było dzisiaj na grę ale udało mi się poprawić animacj...

źródło: comment_SKqnMYXmqEiK4v8L7FUOfMOVuwvcjwUW.gif

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool
Autor
17.10.2016, 13:28:58 via Android
  • 0
@Saphron
@stawrocek
Wybaczcie ale jakoś nie zauważyłem. Robię wszystkie animacje i całą grę w Unity.
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
18.10.2016, 08:18:52 via Android
  • 0
@stawrocek yup, sprite 2d. Konkretnymi materiałami się podzielić nie mogę bo uczyłem się tego już jakiś czas temu i nie pamiętam dokładnie jakie filmy obejrzałem ale był to głównie YouTube. Zaczął bym od tego https://youtu.be/JeZkctmoBPw. Moja podpowiedź: jeżeli robisz powiedzmy animacje postaci na którą składa się dużo animacji to na pewno Animator. Musisz tylko pamiętać, że jest dość 'kosztowny' i lepiej go wyłączać jak nie jest używany bo przy dużej ilości
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
19.10.2016, 13:53:33 via Android
  • 0
@stawrocek nie, nie używałem go. Masz z nim jakieś doświadczenia?
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
19.10.2016, 15:04:26 via Android
  • 0
@stawrocek obejrzałem parę filmów z animacji w tym zrobionych i dostałem kompleksów...
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool 15.10.2016, 23:20:12
  • 29
Siema!

Siedzę właśnie nad animacją nowego potworka. Fajna?

---
Robię swoją pierwszą grę ze swoim #rozowypasek. Prosta ale ładna platformówka o nazwie Escape Doodland. Jak chcesz zobaczyć jak nam idzie to obczaj tag #ucieczkazbazgrolowic, Twittera
carghool - Siema!

Siedzę właśnie nad animacją nowego potworka. Fajna?

---
Robi...

źródło: comment_F6IEIC4c7n5bNc12Nb3irgSszVir5lwj.gif

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool
Autor
15.10.2016, 23:23:42
  • 0
@slucham-psa-jak-gra: no to robię dalej
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
16.10.2016, 09:07:28
  • 1
@MisieRzadza: będzie się szerzej otwierało jak ta kreatura będzie atakowała :)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
16.10.2016, 09:21:32
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
16.10.2016, 09:22:18
  • 0
@HrabiaTruposz: będziemy je jeszcze prostować :)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool 12.10.2016, 10:01:38
  • 10
Siema!

Poziom trzeci uznaję oficjalnie za skończony (na filmie brakuje jeszcze animacji wybuchania purchaw, ktróre dodałem wczoraj).
Nauczyliśmy się bardzo dużo nowych rzeczy podczas robienia go (co zresztą widać w porównaniu do poprzednich poziomów :) ) i na pewno postaramy się żeby kolejny był jeszcze lepszy.

--
carghool - Siema!

Poziom trzeci uznaję oficjalnie za skończony (na filmie brakuje ...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool
Autor
12.10.2016, 10:18:30 via Android
  • 0
@Rezix dzięki :). No to nie jest koncepcja i niestety większość poziomów które już mamy wymaga większej lub mniejszej poprawki. Ale już postaramy się stylu nie zmieniać żeby kiedyś jedna tę grę skończyć :)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
13.10.2016, 11:47:00 via Android
  • 0
@FNwsk w poprzednich poziomach używalismy darmowej muzyki i prawdopodobnie przy tym zostaniemy
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool 09.10.2016, 13:22:30
  • 13
Siema!

Wczoraj siedziałem po nocy bo chciałem skończyć poziom. Poległem o 4 i skończyć się nie udało ale zostało naprawdę niewiele.
Ułożyłem wszystkie drzewa, prawie całe tło, zmieniłem pył na listki i dodałem animacje purchawy.
Dzisiaj to już na bank skończę :)

---
carghool - Siema!

Wczoraj siedziałem po nocy bo chciałem skończyć poziom. Poległem...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman
09.10.2016, 16:05:45
  • 0
Bardzo przyjemnie to wygląda, czekam na demko do zagrania :)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool 07.10.2016, 10:51:06
  • 15
Siema!

Wczoraj dodałem małą ale cieszącą oczy rzecz: uginanie się platform pod graczem i sypanie pyłku spod nich.

---
Robię swoją pierwszą grę ze swoim #rozowypasek. Prosta ale ładna platformówka o nazwie Escape Doodland. Jak chcesz zobaczyć jak nam idzie to obczaj tag #ucieczkazbazgrolowic, Twittera
carghool - Siema!

Wczoraj dodałem małą ale cieszącą oczy rzecz: uginanie się platf...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool
Autor
07.10.2016, 11:06:25 via Android
  • 1
@dese dzięki :). Pyl zastąpimy prawdopodobniej listkami różnego koloru, a zrobiłem to tak na szybko z użyciem cząsteczki z Unity żeby zobaczyć czy fajnie wygląda. Grę robimy już trochę ponad rok, a wcześniej nawet o Unity nie słyszałem :)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
07.10.2016, 11:21:55 via Android
  • 0
@dese jedyne co mnie łączyło z gamedev to było granie :). Programować też wcześniej nie potrafiłem dlatego początki najprostsze nie były. Pixelwizards znam oczywiście, obserwuję i kibicuję. Zaskoczyłeś mnie tym, że robisz ją dopiero 2 msc. Moja gra nie wyglądała tak po takim czasie :). Ile czasu spędzasz nad nią dziennie?
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
07.10.2016, 11:37:35 via Android
  • 0
@dese to podobnie co ja teraz. Na pocxątku przygody siedziałem całe dnie bo rzuciłem robote żeby się pożądnie nią zająć ale kasa się skończyła i trzeba było wracać
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool 06.10.2016, 11:25:02
  • 12
Siema!

Ostatnio siedziałem głównie nad końcówką aktualnego poziomu. Jakoś ciężko było z weną ale w końcu coś się urodziło i wygląda to jak na filmie.
Przeszkodami będą takie właśnie drzewa, które w środku się rozwidlają i jest możliwość pójścia w górę albo dół. Kombinacji będzie oczywiście więcej.
Dzisiaj zrobimy też wybijające w górę purchawy :)

#
carghool - Siema!

Ostatnio siedziałem głównie nad końcówką aktualnego poziomu. Jak...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool 01.10.2016, 13:29:55
  • 11
Siema!

Tunel ostatecznie skończyliśmy. Dodałem jeszcze na końcu hollywoodzką scenę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Więcej tu #ucieczkazbazgrolowic

carghool - Siema!

Tunel ostatecznie skończyliśmy. Dodałem jeszcze na końcu hollywo...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool 30.09.2016, 09:12:48
  • 5
Siema!

Skończyliśmy dzisiaj kolejny etap - tunel. Biegnie się z większą prędkością (w końcu prowadzi w dół) i jest trochę bardziej wymagający, pytanie czy nie za bardzo... Ja już go oczywiście robię po tylu razach z zamkniętymi oczami :P
A jak waszym zdaniem? Macie jakieś uwagi?

Więcej tu #ucieczkazbazgrolowic
carghool - Siema!

Skończyliśmy dzisiaj kolejny etap - tunel. Biegnie się z większą...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool
Autor
30.09.2016, 09:58:24
  • 0
@Igoras: (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
30.09.2016, 09:58:35
  • 1
@Wapniak: macka ogarnieta
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool 27.09.2016, 11:41:36
  • 9
Siema!

Dalsze postępy: dodaliśmy do lasu parę przeszkód - macki z kolcami wysuwająca się podstępnie z ziemi i właściciela tych macek.
Dodatkowo jakieś drzewa, wysokie słupy i przepaście do których pokonania trzeba użyć specjalnych umiejętności.
Do dokończenia tło.

W
carghool - Siema!

Dalsze postępy: dodaliśmy do lasu parę przeszkód - macki z kolca...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool
Autor
28.09.2016, 11:27:19
  • 0
@herbi: dzięki :). Zgadza się, ten odcinek był trochę mniej dynamiczny i bardziej krajobrazowy. To był taki odpoczynek po pierwszej części poziomu, który był bardziej wymagający.
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool 23.09.2016, 11:44:40
  • 13
Siema!

Dodaliśmy ostatnio taki las (w drugiej połowie filmu). Wyszedł chyba całkiem ładnie :).
Teraz pracujemy nad obrzydliwościami, które w nim umieścimy żeby nieco uprzykrzyć rozgrywkę.

Więcej tu #ucieczkazbazgrolowic
carghool - Siema!

Dodaliśmy ostatnio taki las (w drugiej połowie filmu). Wyszedł c...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool
Autor
23.09.2016, 13:43:27
  • 0
@Pabick: dzięki :)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
23.09.2016, 13:53:31
  • 0
@Imago91: często jesteśmy do tej gry porównywani chociaż wcale się na niej nie wzorowaliśmy :)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
23.09.2016, 16:27:26
  • 0
@AncyMoon: dzięki :). Moim zdaniem gra się dobrze ale jak masz ochotę to możesz sam sprawdzić bo zrobiliśmy demo. Co prawda to już było jakiś czas temu i gra wygląda trochę inaczej ale fizyka się nie zmieniła
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool 19.09.2016, 10:43:42
  • 8
Siema!

W ten weekend udało nam się zacząć nowy poziom i to nie byle jak bo zrobiliśmy prawie 1/3 Jak tak dalej pójdzie to w tym tygodniu go skończymy. Jednak doświadczenie robi swoje bo pierwsze poziomy zajmowały nam zazwyczaj około miesiąca jak nie lepiej :)

Więcej tu #ucieczkazbazgrolowic

carghool - Siema! 

W ten weekend udało nam się zacząć nowy poziom i to nie byle ja...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

carghool
carghool
carghool
Autor
19.09.2016, 11:40:55
  • 0
@Vigo_Von_Homburg_Deutschendorf: często nas ludzie do nich porównują, a gry na oczy nie widzieliśmy :) Co sugerujesz żeby poprawić ze skokiem?
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
19.09.2016, 11:41:49
  • 0
@Pabick: z animacją drzew jeszcze mamy zamiar kombinować. Fajna sugestia. Dzięki
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
19.09.2016, 11:42:57
  • 0
@TytusBombaHD: w unity. Spełnia nasze potrzeby ale czasami jest wkurzająca. Znasz jakąś spoko alternatywę?
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
19.09.2016, 11:43:56
  • 1
@Picfan: tam jest rozwidlenie dróg. Jak idziesz góra jest łatwiej ale dołem są do zdobycia 3 monetki :)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
19.09.2016, 11:53:01
  • 0
@Vigo_Von_Homburg_Deutschendorf: trzeba było mi tego nie pokazywać, teraz będę miał kompleksy... Racja, znacznie płynniej to wygląda ale z fizyką już za bardzo kombinować nie mogę bo by się to wiązało ze zmianą przeszkód w większości poziomów.
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
19.09.2016, 11:56:41
  • 1
@Vigo_Von_Homburg_Deutschendorf: zobaczę co da się zrobić bez psucia wszystkiego. Dzięki!
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
19.09.2016, 15:41:17 via Android
  • 0
@TytusBombaHD na pewno się z tym zapoznam dzisiaj wieczorem. Ze screenow wygląda dość podobnie do Animatora. Dzięki :)
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
Autor
21.09.2016, 13:49:24
  • 1
@Kozun: posiedziałem wczoraj sporo nad tą kamerą, zmniejszyłem jej trochę 'laga' i skonfigurowałem ją tak żeby w newralgicznych miejscach patrzyła trochę niżej albo trochę wyżej. Jakoś jutro wrzucę film gdzie to powinno być widoczne. Dzięki wielkie za pomysł, gra sporo zyskała :)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 11.02.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 21.06.2016

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking