Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko396
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

czescmampytanie

czescmampytanie

Dołączył 1 rok i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 361
  • Znaleziska 2
  • Mikroblog 359
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane
    • 3 profile
    • 3 tagi
Bordomir
Bordomir
20.01.2023, 12:59:33
  • 3
#gdansk #oliwa #viidwor #samorzad #trojmiasto #prawo @MikolajSobczak czy będzie jakaś akcja protestacyjna przeciwko zabudowie łąki przy ulicy Abrahama? czy ktoś coś wie? trzeba się jakoś zorganizować, bo patodeweloperka zniszczy kolejny obszar zielony, wykorzystując patologiczną formułę budżetu obywatelskiego. Zna się ktoś na takich protestach i byłby skłonny udzielić informacji?
  • igorr1
  • WroTaMar
  • czescmampytanie
  • 6
czescmampytanie
czescmampytanie 21.01.2023, 10:14:01 via Wykop
  • 0
@Bordomir: szkoda, ta łąka to jedno z niewielu ładnych i naturalnych miejsc w środku miasta gdzie jeszcze nie zawitała betonoza czy jakieś tandetne parki dla dzieci.
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 08:18:51
  • 107
zastanawiam się, czy kiedykolwiek w 100% da się przewidzieć, że lasce nie odwali po X latach związku i nie zamieni się w bezduszną harpię lub inną neurotyczkę. już od jakiegoś czasu czytając doświadczenia mężczyzn na wykopie i nie tylko, widzę pewien trend: "laska przez X lat była ok/idealna, aż nagle zmieniła się i nie da się z nią wytrzymać/nie poznaje jej/nie chce wracać do domu/itp."

pytanie: co zrobić żeby nie skończyć w
źródło: comment_1673857130x6kO1c6O9ZNjaGxaciX7wa.jpg
  • cyprian-ros
  • Zeiss
  • FaterAnona1
  • ottersideofme
  • Kruk_98
  • +102 innych
  • 177
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 14:49:39
  • 3
@szynszyla2018: ale ty nie ucz ojca baitować, to ja tu odwaliłem gównoburze na 150 komentarzy, a nie ty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • oryginalny_kryptonim
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 14:29:39
  • 0
@szynszyla2018: piszesz do mnie i piszesz "wy" xD weź ty idź spamować tymi debilnymi pomysłami gdzie indziej, a nie mi wątek zaśmiecasz
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 14:16:40
  • 2
@szynszyla2018: fajny chochoł, ale nikt nie pytał.
  • oryginalny_kryptonim
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 14:10:38
  • 1
@Krasparov: problem z wybadywaniem jest taki ze zwykle rodzicow poznaje sie już w bardzo późnych etapach związku. wcześniej można jedynie dowiedzieć się cokolwiek z jej opowieści(które także mogą być koloryzowane lub niedomówione).
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 14:00:15
  • 2
@eeehhh: już nie wspominam o tym że katolicy to mistrzowie udawania i sam nie wiesz co tam sie na chacie u nich dzieje. jedynie rozwodu nie wezmą bo wstyd ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • oryginalny_kryptonim
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 13:59:10
  • 1
@eeehhh:

Ty nie masz żadnych kontrargumentów


napisał typ co używa jakichś anegdotek do poparcia swojej śmiesznej tezy.
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 13:51:27
  • 1
@eeehhh: gość który w 2023 roku myśli ze katolicyzm chroni przed czymkolwiek zarzuca mi brak kontrargumentów, no nie wytrzymam ( ͡° ͜ʖ ͡°) weź pójdź raz na pielgrzymkę to może zrozumiesz o co chodzi.
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 13:39:48
  • 0
@eeehhh:

Praktykujący katolicy nie mają takich problemów,


tak było nie zmyślam.
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 13:27:58
  • 0
@Mrbimbek: złoto do czasu XD
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 13:24:15
  • 0
@ZielonyRozpustnik: po co mnie wołasz, już ci napisałem ze skończyłem z toba gadać. idź tam robić dzieci i wymagać że będą robić to co chcesz, inaczej będzie to złe wychowanie.
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 13:20:03
  • 0
@rachuneksumienia: ale zapewnianie emocji non stop przez cały związek jest niemożliwe do utrzymania, nie mówiąc już o tym że takie sztuczne kłótnie to nie jest zdrowy związek dwóch stabilnych emocjonalnie ludzi.
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 13:15:32
  • 1
@cienki137: może widziały ze nie pasujesz do swojej ex, ale do nich już tak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • PonuryKos123
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 13:12:43
  • 0
@KrowkaAtomowka: a co z laskami które chcą być z tobą i nie chcą mieć dzieci
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 12:29:14
  • 0
@ZielonyRozpustnik:

w jaki niby sposob starcami opiekuje sie panstwo? ile Ty masz lat, ze w takie bajki wierzysz?


w taki ze taki mamy system, a to czy on jest sprawny czy nie to inna kwestia.

gdzie powiedzialem, ze wychowuje dziecko w celu spelnienia swoich zachcianek?

czego nie rozumiesz? sam przyznałeś ze masz dzieci żeby się potem tobą zajmowały na starość, a teraz udajesz że wcale tak nie było xD

poza tym
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 12:11:13
  • 1
@ZielonyRozpustnik:

tak funkcjonuje spoleczenstwo


społeczeństwo juz od dawna tak nie funkcjonuje, a przynajmniej nie w sposób bezpośredni, bo teraz starcami opiekuje się państwo. jeśli wychowujesz dziecko w celu spełnienia swoich zachcianek to lepiej żebyś ich nie miał. a to czy te dzieci ostatecznie zajmą się tobą czy nie to powinna być ich dobrowolna decyzja, a nie jakiś obowiązek bo tak sobie zażyczyłeś przed ich narodzinami.
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 11:59:01
  • 0
@somebody: nie zmienisz jak jesteś z nią np. 10 lat, macie dzieci i kredyt na mieszkanie.
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 11:56:28
  • 1
@agaja:

co to znaczy "było idealnie"?


to znaczy że tacy faceci często pisali, że w zwiazku układało się super, nie było problemów czy innych zgrzytów i nic nie wskazywało na to by miało się zmienić.
  • PonuryKos123
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 11:53:46
  • 1
@ZielonyRozpustnik: rozminąłeś z tym co na poczatku napisał ten gość.

"nie zapominaj że później to dzieci staną się dla Ciebie oparciem, więc warto w nie mądrze inwestować"


to jest robienie z dzieci niewolników. inwestowanie w nie żeby potem coś one musiały robić, a jak nie będą tego robić to wg. was będzie to złe wychowanie XD to wy chcecie robić z dzieci jakąś inwestycję która ma sie zwrócić bez dyskusji i
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 11:40:32
  • 1
@ZielonyRozpustnik:

wiec jesli dzieci do Ciebie nawet nie dzwonia to raczej nie byles dobrym rodzicem.


"raczej".
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 11:39:49
  • 1
@ZielonyRozpustnik:

spieprzyłeś wychowanie czyt. nie wyprodukowałeś niewolnika zmuszonego do zajmowania się tobą tylko wychowałeś drugiego człowieka który może robić co chce.

juz po tym komentarzu widac, ze masz wyrobione zdanie w pewnych tematach - takze w tym ktorego dotyczy Twoje pytanie ale oczekujesz jedynie przyklasku i nie docieraja do Ciebie zadne argumenty.


jakiś typ pierwszy mi zarzucił swoją wizję prawidłowego wychowania, ale #!$%@? się do mnie xD żeby jeszcze ten typ
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 11:36:54
  • 1
@ZielonyRozpustnik:

pelno tez jest artykulow o wypadkach samochodowych a jednak wychodzac na ulice nie widzisz samych #!$%@? aut i zakorkowanych ulic. naucz sie odrozniac rzeczywistosc od wydarzen ktorymi ludzie sie dziela - bo nikt Ci nie bedzie pisal "hej, dzis mialem normalny dzien" - bo to sie nie klika


ale co to w ogóle ma do rzeczy? czy ja pytalem jak czesto takie coś sie zdarza? ważne że zdarza się wystarczająco
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 11:29:20
  • 2
@zwaldemar: jezu, ile wam można tlumaczyć ze jeśli coś nie pasuje do waszej wizji świata nie znaczy że coś od razu jest baitem. są setki takich historii na innych portalach poza wykopem.
  • PonuryKos123
  • przegryw162cm
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 11:25:49
  • 2
@NieBendePrasowac: ale przeczytaj całą rozmowę, a nie wyrywasz ułamki z kontekstu.
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 10:40:22
  • 0
@zzbkk: ten przypadek dużo nie mówi bo nie wiemy jak u tego nowego typa to przed dziećmi wyglądało. może od początku było widać że łobuz kocha najmocniej, ale dopiero przy dzieciach się ogarnęła.
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 10:31:39
  • 0
@vauecki: a znajomi wysnuli jakieś wnioski po fakcie? czy mogli temu zapobiec albo przewidzieć?
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 10:29:28
  • 1
@Kiedys_Mialem_Fejm: ale takie problemy mają ludzie w każdym miejscu w internecie, czy to na wykopie, czy na grupkach na FB, czy na zagranicznym reddicie. nigdzie nie napisałem że tylko laski się zmieniają, ale tylko takiej zmiany dotyczy ten wątek (co wiele różowych w komentarzach nie potrafi zrozumieć i #!$%@?ą coś o facetach niezmywających naczyń)
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 10:26:37
  • 1
@kosmita: dasz link na priv do tej dyskusji?
  • darkhorse
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 10:24:54
  • 2
@skud: spieprzyłeś wychowanie czyt. nie wyprodukowałeś niewolnika zmuszonego do zajmowania się tobą tylko wychowałeś drugiego człowieka który może robić co chce.
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 10:15:23
  • 1
@Kiedys_Mialem_Fejm: takie historie to nie tylko na wykopie. wy w ogóle każdy wpis bierzecie za bait jakby to było coś niemożliwego, że ktoś ma problemy w związku xD
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 10:11:13
  • 1
@573188224813358837318:

Jeśli nie chcesz mieć harpii w domu, to musisz z nią rozmawiać.


ale przecież pełno było wpisów gdy to facet starał się rozmawiać, ale dziewczyna strzelała fochy, denerwowała się, podburzała, mówiąc ogólnie: nie chciała rozmawiać.
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 10:08:40
  • 13
@skud:

nie zapominaj że później to dzieci staną się dla Ciebie oparciem, więc warto w nie mądrze inwestować,


nie rób z dzieci niewolników. równie dobrze dzieci mogą po skończeniu 18 lat polecieć w świat i tyle je widziałeś.
  • darkhorse
  • +8 innych
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 09:28:05
  • 0
@gzymspiwniczny: brak żony to też problemy, tylko inne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 09:27:12
  • 8
@zbrodnia_i_kawa:

lol, to ty chyba dealow nigdy nie robiles?

to że ty na kasie w żabce musisz znosić poranne humorki mariuszków z budowy albo innych jessic z bombelkami nie znaczy że prawdziwy biznesmen też musi każdemu lizać dupę XD

Po co zadajesz pytania, skoro jestes taki madry

wow, zadaje pytanie i nie daję sobie wcisnąć jakichś bredni, szok.
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 09:10:26
  • 66
@zbrodnia_i_kawa:

Jesli laska po latach okazuje sie harpia, to znaczy, ze albo ty lub inne nieszczesliwe okolicznosci ja zniszczyliscie


ah ci źli mężczyźni, jak oni mogą chcieć normalnie wracać do domu i ratować związek, straszne

Kobiety maja srednio lepiej rozwiniete zmysly. Slyszmy wiecej, czujemy wiecej, widzimy lepiej.


no chyba ze trzeba się zwiazać z jakimś łobuzem co kocha najmocniej, wtedy super moce coś nie chcą działać ( ͡° ͜ʖ
  • Saladrael
  • MitchBuchannon
  • Nighthuntero
  • Shagal
  • cainamar
  • +61 innych
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 08:53:24
  • 13
@moll: typowe women logic: temat jest o zmieniających się laskach które odbierają chęci do życia ich mężom, ale HUR DUR TO WINA FACETA!!!
  • darkhorse
  • +8 innych
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 08:43:10
  • 1
@JANIEZOLTY: napisz coś więcej, czemu ich nie widziałeś, na co zacząłeś zwracać uwagę itd.
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 08:40:57
  • 8
@Salomonthekrol:

jak sobie wychowasz na początku tak będzie


co ty chcesz wychować? +20 letnią laskę? przypominam że nie żyjemy już w średniowieczu. nie wspominając o tym że nie takie rzeczy laski udawały żeby po ślubie olać to całe "wychowanie"
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 08:37:54
  • 5
@heniek_8: nie, to nie pasta, powinno być 2023.

trzeba bardzo wnikliwie przeanalizować sytuację rodzinną


jeśli do kryterium oceny dodawać jeszcze relacje między jej rodzicami to pula dostępnych dziewczyn skurcza się jeszcze bardziej, a i tak już było ciężko.

jak ktoś jest przekonany że chce się żenić, to niech pomieszkają razem przez 2-3 lata


były tu wpisy ze nawet po +3 latach lasce coś odwalało, więc to też nie jest idealne rozwiązanie.
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 08:32:32
  • 21
@rrobot: ale u facetów jest co innego XD laski już na starcie wiedzą jaki to bedboj ale liczą że uda im się go zmienić (spoiler: nie uda). no ale widzę ze juz różowe z plusami w natarciu bo jak to tak ktoś ukazuje ich wieloletnie manipulacje XD
O.....e
konto usunięte 16.01.2023, 14:30:43
  • 29
zastanawiam się, czy kiedykolwiek w 100% da się przewidzieć, że facetowi nie odwali po X latach związku i nie zamieni się w sfrustrowanego alkoholika lub innego agresora. już od jakiegoś czasu czytając doświadczenia kobiet na wykopie i nie tylko, widzę pewien trend: "facet przez X lat był ok/idealny, aż nagle zaczął pić i nie da się z nim wytrzymać/nie poznaje jego/nie chce wracać do domu/itp."

pytanie: co zrobić żeby nie skończyć w
  • NonServiam-
  • zasraniec
  • czescmampytanie
  • Soothsayer
  • lentilek
  • +24 innych
  • 18
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 14:43:16
  • 23
@OstatnieKontoKtoreJuzNieUsune: opcja trzecia - z biegiem lat zmieniacie się oboje i równie dobrze to Tobie odbija, ale zganiasz wyłącznie na niego, bo po sobie nie widzisz
  • Marianv
  • Fine-Faulty
  • konto usunięte
  • minus_plus
  • +18 innych
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 14:41:19
  • 2
@OstatnieKontoKtoreJuzNieUsune:

na takiego faceta w 2022


nie wiem czy pasta, ale mamy juz 2023 rok
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
16.01.2023, 12:21:49 via AMWv2
  • 58
#anonimowemirkowyznania
Longstory short: Poznaję dziewczynę, 2-3 randki, jest fantastycznie, na czwartej randce weryfikuje się jako samotna matka. No zajebiście.
Fantastyczna 20 letnia dziewczyna, ale niestety zdeterminowane kolejne przynajmniej 18 lat życia. Naturalnie dla mnie deal breaker, nie chcę dzieci, a tym bardziej cudzych i nie dość, że #!$%@? ciężko było odejść (dopiero zaczynam randkowanie, wiecie jak niewiele trzeba żeby stracić głowę), to jeszcze musiałem nasłuchać się wjeżdżających na ambicję głupot na odchodne
  • WPoszukiwaniuStraconegoRigczu
  • ollsonn
  • ciasteczkowy_otwur
  • Vunshi
  • PonuryKos123
  • +53 innych
  • 20
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 14:33:49
  • 1
Czuję się jak ostatni #!$%@? kretyn. Przesrana młodość, tyle pracy nad samym sobą i co? W wieku 2[] lat zamiast cieszyć się życiem mam zmieniać pieluchy, siedzieć u terapeuty czy słuchać o "traumach z przeszłości"? W imię czego?


@AnonimoweMirkoWyznania: rel opie
  • 2niteee
dondonu
dondonu
16.01.2023, 12:50:28
  • 10
#heheszki #humorobrazkowy #blackpill #redpill #mgtow #tinder #zwiazki
źródło: comment_1673873426uc3tBq5ZOMxlbgc9C0lFvN.jpg
  • AnonimoweLwiatko
  • kamikazee
  • Snowdr0p
  • SkorpionX
  • Errad
  • +5 innych
  • 2
czescmampytanie
czescmampytanie 16.01.2023, 14:22:41
  • 10
@dondonu: cope, i tak sie znajdą bankomaty
  • marcellik
  • +5 innych
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
14.01.2023, 20:30:45 via AMWv2
  • 13
#anonimowemirkowyznania
Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo jestem nieszczęśliwy w swoim małżeństwie i jak bardzo nienawidzę swojego życia, a najgorsze jest to, że nie mogę odejść. Wspólne sprawy i zobowiązania są zbyt duże a rozwód jeszcze bardziej zrujnuje moje życie. Rozczarowanie, zawód, bezsilność, żal, niemoc - to są emocje które czuję każdego dnia. Po prostu źle wybrałem kobietę, kilkanaście lat temu byłem młody, głupi, naiwny i zaślepiony. Dzisiaj jej zachowania z przeszłości
  • killzone
  • sajmen
  • michalos21
  • neo_1995
  • zinq
  • +8 innych
  • 22
czescmampytanie
czescmampytanie 14.01.2023, 21:56:48
  • 8
@AnonimoweMirkoWyznania: napisz te red flagi z przeszłości i co obecnie odwala, tak dla przyszłych pokoleń
  • Adamfabiarz
  • +3 innych
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
14.01.2023, 19:46:53 via AMWv2
  • 0
#anonimowemirkowyznania
Czesc, pytanie mam zwłaszcza do mężczyzn co spotykali się z mężatkami 40 lat. Mam znajomą co pisze z nią około roku, ciągle narzekanie na męża, jakieś pół roku temu się wyprowadził, myślałem, że rozwód to kwestia czasu, a okazało się, że wrócił do domu i chyba wszystko wróciło do normy. Szkopul polega na tym, że ona mówi, że nadal mieszkają osobno, ale wiem, że on wrócił do ich wspólnego mieszkania. Jak
  • 5
czescmampytanie
czescmampytanie 14.01.2023, 19:50:49
  • 1
@AnonimoweMirkoWyznania: ale po co chcesz się bawić w jakis damage control skoro ona cię po chamsku okłamuje? po prostu wymyśl jakiś powód, zghostuj i nara. szkoda czasu na zastanawianie się nad uczuciami kogoś kto cię nie szanuje.
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
13.01.2023, 15:56:11 via AMWv2
  • 55
#anonimowemirkowyznania
Sam nie wierze, ze tu pytam o pomoc, ale czuje ze nie umiem sie normalnie zachowac xD Jestem tym slynnym #programista15k (w sumie to czasem wiecej a czasem mniej, zyje na kontraktach). Od dwoch lat mam dziewczyne, jestesmy szczesliwi, czasem jakies spiny, ale ogolnie bym powiedzial dobry zwiazek. Ona skończyla prawo (HE HE), ale nie robila zadnej aplikacji siedzi w korpo w dziale prawnym zarabia na trzy razy mniej ode mnie.
  • CreatineAbuser
  • azotekgalu
  • eustach
  • ShpxLbh
  • vikop_ru
  • +50 innych
  • 39
czescmampytanie
czescmampytanie 14.01.2023, 19:41:23
  • 0
@ZaspanaAlpaka:

Mój partner nie potrafi dobrze załadować zmywarki, na zakupach nie rozkłada dobrze zakupów w torbach, panikuje gdy ma nastawić pralkę a jest piekielnie inteligentnym i ogarniętym życiowo człowiekiem.


typ nie umie załadować zmywarki i włączyć prania i jest piekielnie inteligentym człowiekiem XDDD tak było nie zmyślam 100% no scam. typ jest pewnie z tych co rozwalają głową mur bo walą dostatecznie mocno i długo.
czescmampytanie
czescmampytanie 13.01.2023, 16:10:10
  • 21
@siona: jest różnica między optymalizacją, a brakiem myślenia w codziennym życiu i np. ładowaniem zmywarki zaczynając od frontu. Wyobraź sobie że teraz OP musiałby spędzić całe życie z taką prostą dziewczyną i będzie musiał oglądać i wysłuchiwać jej wszystkich bezsensownych decyzji. Ja bym nie wytrzymał.

@AnonimoweMirkoWyznania: zastanawia mnie jak od dwóch lat w ogóle nie zauważyłeś tej różnicy poziomów? nigdy nie rozmawialiście? przecież to dość szybko wychodzi czy nadaje się
  • Assire_var_Anahid
  • Yelonek
  • nowicjusz22
  • Dynamiczny_Edek
  • ciezka_rozkmina
  • +16 innych
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
13.01.2023, 09:16:36 via AMWv2
  • 93
#anonimowemirkowyznania
Rozwala mnie, jak widzę, że moje koleżanki, o których wiem, że są w związkach wrzucają na swoje relacje foty, na których są tylko one :D totalnie pomijając przy tym swojego chłopaka. I nie mówię, że raz czy dwa coś takiego zaobserwowałem, ale 90% przypadków.
Jedna wyszła za typa, który zbudował jej chatę, zrobił dziecko, a ta wrzuca foty tylko ze swoim dzieckiem, ale za to taaaaaka szczęśliwa.
Inna lata po świecie,
  • greenballz
  • Karl_Tofel
  • czescmampytanie
  • derigen90
  • Decebal
  • +88 innych
  • 70
czescmampytanie
czescmampytanie 13.01.2023, 10:06:29
  • 8
@AnonimoweMirkoWyznania: jakby ci faceci nie byli beciakami od zasobów to laska nie mogłaby sie powstrzymać żeby nie pokazać całemu światu jakiego fajnego chada udało jej się złowić. a jak będzie ukrywać beciaka to może jeszcze jakaś atencja od innych orbiterów wpadnie i kiedyś nadarzy się okazja wymienić beciaka na chada. damskie streamerki tez ukrywają że są w związkach żeby spermiarze od nich nie uciekli xD
  • Adamfabiarz
  • +3 innych
Fekalny_okuratnik
Fekalny_okuratnik
12.01.2023, 20:21:37
  • 27
Na głównej po raz kolejny fikoł normictwa z Roksanką węgiel pokazujący ich odklejenie. Największym błędem błędem myślowym normictwa, wręcz ikoną jest opieranie się na skrajnie niereprezentatywnych przykładach i posługiwanie się dowodami anegdotycznymi, a mianowicie zapominanie o tym, że WYJĄTEK NIE POTWIERDZA REGUŁY.

-Przeciętny gość jest z julką 10/10
-Haha widzicie? Skoro taki przeciętniak może to każdy może! Blackpyl obalony przegrywy!

No spoko, gościowi się udało, ale co z tego skoro takie przykłady
  • Van-der-Ledre
  • eaiouh
  • straggler2
  • Slavcel
  • saviour
  • +22 innych
  • 21
czescmampytanie
czescmampytanie 12.01.2023, 21:17:41
  • 0
@Van-der-Ledre: akurat tutaj OP ma na bakier z logiką i poległ na prostym powiedzonku xD
czescmampytanie
czescmampytanie 12.01.2023, 20:39:00
  • 0
@Fekalny_okuratnik: ten związek jest tak samo prawdziwy jak związek minimajka i jego byłej? laski.
broken_dreams
broken_dreams
12.01.2023, 11:23:30
  • 2
Mirki i mirabelki w szczęśliwych związkach, jak znaleźliście swoje drugie połówki. Dogadujecie się tak w 100% czy musicie iść na kompromisy, i jeśli tak to jakie. Co wg was jest ścianą nie do przeskoczenia. Co bylibyście w stanie poświęcić dla swojego partnera. Pytam tak bo sam jakiś czas temu skończyłem swój związek. Jest mi ciężko bo myślałem że to coś na całe życie. Nie zerwaliśmy że względu na brak uczucia tylko ze
  • grzesiek_888
  • FreakingAwesome
  • 13
czescmampytanie
czescmampytanie 12.01.2023, 21:15:51
  • 0
@broken_dreams: ogólnie są rzeczy w których można pójść na kompromis i są tak zwane "deal-breakery" gdzie raczej nie ma zbyt dużego pola do dyskusji. i z tego co piszesz twoja sprawa to własnie taki "deal-breaker".
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
12.01.2023, 15:53:16 via AMWv2
  • 1
#anonimowemirkowyznania
Mam poważny problem.

Jestem w związku z dziewczyną już drugi rok, wszystko układa się tak jak powinno. Seks jest ok, ona jest ulegla i wiele razy mi to wyznawała, mi to nie przeszkadza. Niestety moim ukrytym marzeniem jest bycie czasami totalnie uleglym wobec kobiety w łóżku. Ostry femdom, bicie, degradacja, plucie i tego typu klimaty.
Każdy z nas już wie co kto lubi, czasami sprawdzamy nowe rzeczy, ale nie potrafię jej
  • Karl_Tofel
  • 35
czescmampytanie
czescmampytanie 12.01.2023, 21:03:42
  • 1
@AnonimoweMirkoWyznania: ja na twoim miejscu bym nie ryzykował z czymś takim. to trochę jak z rozpłakaniem się przy dziewczynie. niby nic takiego i będzie mówić że jest spoko, a zanim się obejrzysz coś zacznie się sypać w związku. szczególnie gdy ona ma kobiecą energie i chce być uległa.
Mwv6
Mwv6
12.01.2023, 18:39:05 via Android
  • 0
#rozowepaski #zwiazki
Chłop który jest poważny (mało żartuje), mało mówi i woli pracować niż się bawić może być wgl atrakcyjny dla kobiet? Pomijając inne aspekty (6-7/10 z wyglądu, a biedny też nie jestem xd). Lvl 25. Któraś z kolei dziewczyna z którą się spotykam mówi że nie czuje tego czegoś :(
  • 10
czescmampytanie
czescmampytanie 12.01.2023, 20:49:15
  • 0
@Mwv6: ty dopiero odkryłeś ze laski wolą dynamicznych, a nie zamulaczy? xD poza tym sprawa wygląda tak: jeśli nie jesteś w topce pod względem wyglądu to musisz nadrabiać przez zabawianie, dynamiczność, prowadzenia "ciekawego" życia, wysoki status społeczny lub kase(napisałeś ze masz kase ale laska pewnie nawet o tym nie wie po 1 spotkaniu).

jak jesteś typowym szarym człowiekiem i z wyglądu bliżej 5-6/10 to niestety kaplica. no chyba że mocno zaniżysz
marcin-kolecki
marcin-kolecki
12.01.2023, 10:16:46
  • 63
Czy naprawdę społeczeństwo oczekuje że zwiąże się z jedną z przedstawicielek burdelu Europy, by następnie wpakować się w kredyt na całe życie, pracować ponad siły by niczego jej nie brakowało, a jednocześnie muszę mieć z tył głowy że w każdej chwili może mnie zostawić dla innego, zabierze dzieci a mnie zostawi samego z długami?
#tinder #zwiazki
  • 2-Fenyloetyloamina
  • likatomyk
  • Nighthuntero
  • Marianv
  • Sotha
  • +58 innych
  • 17
czescmampytanie
czescmampytanie 12.01.2023, 10:19:09
  • 52
@marcin-kolecki: tak, i nie masz prawa na to narzekać.
witek027
witek027
11.01.2023, 13:43:29
  • 44
aktualna sytuacja na tinderze
#tinder #badoo #zwiazki #przegryw #podrywajzwykopem
źródło: comment_16734446082OL5TioTsCwRC7lDPLh0Bt.jpg
  • straggler2
  • N4ght
  • tos-1_buratino
  • 77023
  • Hrjk
  • +39 innych
  • 8
czescmampytanie
czescmampytanie 11.01.2023, 14:43:52
  • 5
@kacappylon: ale wy macie wyparcie z tym tinderem. oczywiscie ze da sie znaleźć szarą myszkę na tinderze, ale jest ich tam bardzo mało i szybko znikają. a szukanie szarej myszki w klubie to xD
Jamal_2002
Jamal_2002
10.01.2023, 23:00:07 via Android
  • 3
Nawet jeśli chodzi o charakter w związkach to i tak mam #!$%@?. Jestem zamulaczem,lubię historie szachy boks i rabanie drewna laska by ode mnie #!$%@?ła po maks 2 tygodniach.
#przegryw #blackpill #zwiazki
  • ciasteczkowy_otwur
  • uberGoy
  • marazmus
  • 10
czescmampytanie
czescmampytanie 11.01.2023, 09:21:34
  • 1
@Jamal_2002: hobby nie mają znaczenia jeśli masz odpowiednie geny. co więcej, jeśli laska jest w tobie zakochana i cię podziwia(ergo masz dobre geny), to sama przejmie część lub całość twoich zainteresowań i poglądów.

na zdjęciu ciekawe hobby typu rąbanie drewna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_1673428892H6ZkGGW0Z0cAZnHrzYN6mY.jpg
  • ncnena
dplus2
dplus2
11.01.2023, 08:27:52
  • 7
Polski mężczyzna jest jak feudalny samuraj, ma #!$%@?ć i zarzynać się dla rodziny i żony, jedyną formą wyrażenia sprzeciwu czy zakomunikowania o swoich problemach jest samobójstwo, jeżeli komuś powie o swoich utrapieniach, czy nie daj boże zapłacze to w oczach społeczeństwa utraci męskość i otrzyma łatkę płaczliwej pierdoły, bo jak wiadomo, chłopaki nie płaczą.


komentarz z Reddita

Niestety to prawda, choć z tym samobójstwem to za mocne słowa. Kobiety też np muszą
  • UlanyMakaronn
  • Eteres
  • typowyWykopekMizogin
  • PawelW124
  • Zeiss
  • +2 innych
  • 6
czescmampytanie
czescmampytanie 11.01.2023, 09:12:24
  • 1
@dplus2:

Oczywiście, że muszą pilnować swojej wagi na przykład. Grubych lasek nawet przegrywy nie chcą do stałego związku.


nie prawda.
czescmampytanie
czescmampytanie 11.01.2023, 09:08:41
  • 1
Każdy ma jakieś obowiązki aby być atrakcyjnym egzemplarzem dla płci przeciwnej.


@dplus2: nie każdy. jesteśmy na etapie gdy p0lki mogą się zaupuszczać i zachowywać sie odpychająco, a nadal nie będą miały problemu ze znalezieniem partnera. w drugą stronę to nie działa.
czescmampytanie
czescmampytanie 11.01.2023, 09:07:16
  • 0
Kobiety też np muszą się pilnować i nie puszczać, mimo, że natura ich obdarzyła dużo większą satysfakcją z seksu.


@dplus2: [potrzebne źródło]
serniczek_z_rodzynkami
serniczek_z_rodzynkami
11.01.2023, 08:44:25
  • 141
Warto przypomnieć, że kobiety zawsze będą dokonywały starań by uniknąć odpowiedzialności oraz konsekwencji za swoje złe decyzje.

Nawet jeżeli musi posunąć się do obrzydliwych działań, które będą obciążać a mogą nawet zniszczyć komuś innemu życie.

#cuckworld #feminizm #rozowepaski #niebieskiepaski #p0lka #blackpill #przegryw #zwiazki
źródło: comment_1673426597MpRB0Fdor6rvyj0gmEwGqs.jpg
  • yupitr
  • Carlos_Thays
  • sylben
  • Koziouu
  • SmerfiSmerf
  • +136 innych
  • 8
czescmampytanie
czescmampytanie 11.01.2023, 09:05:01
  • 55
@serniczek_z_rodzynkami: ale ochydne myślenie p0lki
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
09.01.2023, 18:10:43 via AMWv2
  • 0
#anonimowemirkowyznania
Mireczki moje kochane nie wiem jak uratować związek z różową. W bardzo dużym skrócie, jesteśmy razem od roku a od 4 miesięcy mieszkamy razem. No i tutaj pojawiają się zgrzyty.
Początek związku był ekstra, mamy identyczne zainteresowania przez co jak ja coś wymyślę to podoba się to mi i jej.
Ona też ciągała mnie na zloty i konwenty które są jej pasją. Czerpała ogromną radość z tego, że chce jeździć z
  • 12
czescmampytanie
czescmampytanie 10.01.2023, 12:36:28
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania: klasyka. laska forsuje jakieś bezsensowne spiny żeby cię sprowokować do burzliwej reakcji, która z kolei posłuży jej jako powód waszego rozstania, które z kolei planuje już od wielu tygodni.

niestety nie ma tu nic do naprawiania bo ona wcale nie chce niczego naprawiać.
LajfIsBjutiful
LajfIsBjutiful
09.01.2023, 07:22:12
  • 26
Specjalnie dla Was, poranna kompilacja #rozwojosobistyznormikami na rozpoczęcie dnia z humorkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Co ciekawe, sporo też tam było komentarzy prawdziwych, ale wyselekcjonowałem te najzabawniejsze.

#blackpill #przegryw #zwiazki #tinder #badoo
źródło: comment_167324877993PjtiNuFXYYL8A3YMmfio.jpg
  • Matfju
  • rtone
  • osiemosiemczteryjeden
  • elf_pszeniczny
  • rosikk1
  • +21 innych
  • 17
czescmampytanie
czescmampytanie 09.01.2023, 11:27:38
  • 5
Ten wysryw w środku to napisała różowa? Najpierw "wyjdź z forów redpillowych" a potem 100% redpilla o udawaniu alfy, siłowni itp. XD


@Wutelgi: normalnie jak jakiś NPC XD
smieszeklukasz
smieszeklukasz
04.01.2023, 01:20:50 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#przegryw #malzenstwo #zwiazki
Przeprowadzamy się i na raty bierzemy graty ze starego mieszkania, dziś żona wzięła koc i położyła go na kanapie. Gdy szedłem spać do sypialni, drzwi były zamknięte. Dobrze że moja żona o mnie pomyślała i wzięła ten koc żebym nie marzł w nocy spiąć na kanapie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 2
czescmampytanie
czescmampytanie 04.01.2023, 01:55:23 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@smieszeklukasz: czemu zamknęła te drzwi
  • inka87
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • Strona 1 z 6
  • >
  • NEVER SUBBED NEVER DONATED ADBLOCK ON STOLEN LAPTOP NEIGHBOURS WIFI MOMMAS HOUSE FREE ENTERTAINMENT

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 07.03.2023

    Komentator
  • Rocznica
    od 07.03.2023

    Rocznica

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl