Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko199
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

baidu
baidu

baidu

Dołączył 13 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 13424
  • Znaleziska 8885
  • Mikroblog 4539
  • Obserwujący 18
  • Obserwowane 61

6

Chiny rozprawią się z nieletnimi graczami obchodzącymi ograniczenia na gry

Chiny rozprawią się z nieletnimi graczami obchodzącymi ograniczenia na gry

Zdeterminowani gracze znaleźli sprytne sposoby na obejście restrykcji chińskiego rządu, a ten zamierza rozprawić się z tymi metodami.

Kolekcjoner_dusz
z
ithardware.pl
dodany: 12.10.2021, 16:48:54
  • 10
  • #
    chiny
  • #
    technologia
  • #
    gry
  • #
    internet
  • #
    politykazagraniczna
  • #
    dzieci
baidu
baidu
baidu 13.10.2021, 12:38:57
  • 0
fajna ta kalka z usa, taka nie za bardzo mająca sens

no tak ale to nie boomer.


@il68: Niby dlaczego nie? Pokolenie baby boomers czyli inaczej boomers to pokolenie wyzu demograficznego po II wojnie swiatowej (czyli ludzie urodzeni w latach 50 i 60). To zjawisko miało miejsce również w Polsce.

448

Chiny. Kryzys deweloperski. Sinic Holdings ogłosił, że może być niewypłacalny

Chiny. Kryzys deweloperski. Sinic Holdings ogłosił, że może być niewypłacalny

Chiński deweloper Sinic Holdings ogłosił w poniedziałek, że prawdopodobnie nie wykupi swoich obligacji wartości 250 mln USD - informuje Reuters. Termin płatności to 18 października. Łączny dług zagraniczny Sinic wynosi 1,01 mld USD.

Szewczenko
z
reuters.com
dodany: 11.10.2021, 13:38:52
  • 53
  • #
    swiat
  • #
    chiny
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    nieruchomosci
  • #
    inwestycje
baidu
baidu
baidu 11.10.2021, 16:04:22
  • 41
W 2008r Leham Brother miało 603 mld długu a to nie była jedyna instytucja na minusie.


@wcinaster: I $639 mld w aktywach.
Tylko ze Lehman Brothers to byl bank a tutaj jest pokazane zadluzenie samych developerow, a nie bankow ktore pozyczaly na potege. Samo Evergrande ma zadluzenie na poziomie $305 mld.

47

USA przygotowuje Taiwan na wojnę z Chinami.

USA przygotowuje Taiwan na wojnę z Chinami.

Specjalna jednostka operacyjna i kontyngent US Marines przygotowują tajwańskich żołnierzy do potencjalnej inwazji, w tajnych ćwiczeniach, ujawnił Wall Street Journal w raporcie, który został potwierdzony przez Pentagon. USA musi wycofać wojska z Tajwanu, powiedział dziś chiński MSZ:

Polskapro
z
disclose.tv
dodany: 09.10.2021, 17:19:22
  • 26
  • #
    swiat
  • #
    chiny
  • #
    wojna
  • #
    wojsko
  • #
    ciekawostki
  • #
    geopolityka
baidu
baidu
baidu 11.10.2021, 13:30:34
  • -1
Chiny go zajmą, jeśli nie teraz to może za 50, 100 lat ale zajmą.


@gatunek8472: za 50 - 100 lat to chinska ludnosc skorczy sie o prawie pol miliona, a w kraju beda dominowac ludzie w wieku emerytalnym. Ilosc ludzi zdolna do pracy czy sluzby wojskowej zmniejszy sie drastycznie, a z obecnej ekonomi i wzrostow chinskich nie pozostanie wiele. Okres szczytu wzrostu Chiny juz osiagnely, teraz czeka ich coraz szybszy

70

Chiny. Kryzys w branży deweloperskiej. Duży spadek sprzedaży działek budowlanych

Chiny. Kryzys w branży deweloperskiej. Duży spadek sprzedaży działek budowlanych

40% ofert gruntów budowlanych wystawionych w okresie czerwiec-październik zostało wycofane ze sprzedaży. O 17,5% spadła sprzedaż gruntów w sierpniu (r/r) - informuje Reuters. Zmniejszający się popyt spowodowany jest złą sytuacją regionalnych firm deweloperskich i braku finansowania inwestycji.

Szewczenko
z
reuters.com
dodany: 07.10.2021, 10:49:04
  • 15
  • #
    swiat
  • #
    azja
  • #
    chiny
  • #
    ekonomia
  • #
    inwestycje
  • #
    nieruchomosci
baidu
baidu
baidu 07.10.2021, 17:59:07
  • -2
Jeśli padnie budownictwo mieszkaniowe w Chinach (a coraz więcej zaczyna wskazywać, że jest to prawdopodobne) to pociągnie za sobą krach w branży budowlanej na całym świecie.


@janusz_z_czarnolasu: Dlaczego? Jaki zwiazek i polaczenie wystepuje pomiedzy firmami developerskimi w Chinach a w UK, Niemczech czy USA?
baidu
baidu
baidu 07.10.2021, 18:57:51
  • -2
Związek występuje nie pomiędzy samymi firmami deweloperskimi ale pomiędzy kapitałami i trendami


@janusz_z_czarnolasu: No ale to ze upadek kilku wielkich developerow odczuja fundusze inwestycyjne z USA czy Europy nie wplynie na rynek mieszkaniowych w tych krajach.

Chiny nie są samotną wyspą.

No nie sa, ale tez to ze w Chinach zacznie sie budowac mniej mieszkan bo zbankrutuje kilku duzych developerow ma w jakis sposob spowodowac ze mieszkania tez przestanie sie budowac w Berlnie, Warszawie, Nowym Jorku

22

USA i UE zobowiązują się do współpracy by zapewnić dostęp do półprzewodników!

USA i UE zobowiązują się do współpracy by zapewnić dostęp do półprzewodników!

Na spotkaniu pomiędzy przedstawicielami USA i Komisji Europejskiej ustalono, że podjęte zostaną działania zabezpieczające dostęp do półprzewodników. Również działania mające powstrzymać nieuczciwe praktyki handlowe Chin. Uczestnicy: Katherine Tai, Gina Raimondo, Antony Blinken, Valdis Dombrovskis.

cotamnaswiecie
z
news.com.au
dodany: 30.09.2021, 13:57:50
  • 7
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    usa
  • #
    geopolityka
  • #
    chiny
  • #
    technologia
  • #
    ekonomia
baidu
baidu
baidu 30.09.2021, 16:59:45
  • 5
@chive-beskid: Zarowno USA jak i Europa produkuja poprzewodniki i w planach maja mocne rozszerzenie produkcji.
TSMC ma swoja fabryke w stanie Washington. Obecnie w budowie jest ogromna fabryka TSMC, ktora powstaje w Arizonie, bedzie to jedna z trzech czy czterech fabryk (mowi sie nawet o 5), ktore maja zaczac dzialac juz za 3 lata. Samsung rowniez produkuje pewne ilosci w USA i zamierza postawic kolejne fabryki w Texasie i/lub Arizonie.
baidu
baidu
baidu 30.09.2021, 18:44:26
  • 1
tyle że w chinach. No ale w planach mają.... dobre.


@chive-beskid: Nie, nie w Chinach. Wymienilem stany w ktorych juz obecnie sa produkowane polprzewodniki.
Chiny same tez maja problemy z polprzewodnikami, bo oni ich nie produkuja (przynajmniej na skale przemyslowa w porzadanej obecnie technologi). Glowna produkcja jest na Tajwanie, z ktorego zarowno Chiny jak i zachod musza obecnie je sciagac. Chiny sa w o tyle gorszej sytuacji ze nie maja

5

Chiński rząd podniesie cenę prądu dla przemysłu

Chiński rząd podniesie cenę prądu dla przemysłu

Aby złagodzić narastający kryzys energetyczny, tamtejsze władze rozważają podniesienie cen energii elektrycznej dla fabryk. Z powodu ustalanych centralnie cen energii i wysokich cen węgla chińskie elektrownie tracą na produkcji prądu i zmniejszają produkcje co powoduje niedobory prądu w całym kraju.

Zuben
z
businessinsider.com.pl
dodany: 29.09.2021, 16:15:55
  • 4
  • #
    ekonomia
  • #
    chiny
  • #
    gospodarka
  • #
    swiat
baidu
baidu
baidu 29.09.2021, 18:35:48
  • -1
Rosnace ceny energi elektrycznej i ogolnie jej potezne niedobory. Zmiejszajaca sie i coraz drozsza sila robocza. Blyskawicznie drozejacy transport morski i ogromne przestoje przez niedorzecznie rygorystyczne blokady chinskich portow.
Wyglada na to ze Chiny bardzo szybko traca wszelkie atuty by u nich cokolwiek produkowac. Wyprowadzka fabryk i produkcji z Chin zyskuja na oplacalnosci w zawrotnym tempie.
Jesli utrzyma sie to tempo to produkcja z Chin wyparuje duzo szybciej niz tam kiedykolwiek byla
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

652

Japonia ostrzega, że wraz z USA tracą przewagę technologiczną nad Chinami.

Japonia ostrzega, że wraz z USA tracą przewagę technologiczną nad Chinami.

Chińska rewolucja technologiczna stanowi zagrożenie dla państw demokratycznych Chiny zaczynają dominować dzięki umiejętności wykorzystanie technologii cywilnych, zatrudnianiu specjalistów z innych krajów oraz kradzieży technologii. Japonia i USA powinny połączyć wysiłek by utrzymać pozycje militarną

cotamnaswiecie
z
scmp.com
dodany: 28.09.2021, 08:12:32
  • 185
  • #
    technologia
  • #
    geopolityka
  • #
    chiny
  • #
    usa
  • #
    japonia
  • #
    wojsko
baidu
baidu
baidu 29.09.2021, 15:26:40
  • -1
@cotamnaswiecie:

Nad demografią właśnie Chiny pracują, a mają tą przewagę że nie muszą masowo importować ludzi by szybko zapchać ogromne braki.


Troche pozno. Poprawa demografii to nie jest rok czy dwa. Do tego potrzeba dzisiatek lat. Od zajscia w ciaze, urodzenia, wychowania i edukacji mija z 20-25 lat.
Zatem nawet jakby teraz jakims cudownym rozwiazaniem zwiekszyli wskaznik urodzen z 1.16 do zastepowalmego 2.1 to efekty tego sa odczowalne dopiero za 20-25 lat. Obecnie w Chinach odczuwalne sa idiotyczne decyzje wladz z przed 50 lat. To nie jest do poprawy w krotim czasie a Chiny za te 10-15 lat beda juz w na prawde

34

China Evergrande auditor gave clean bill of health despite debt

China Evergrande auditor gave clean bill of health despite debt

W rocznym raporcie dotyczącym kondycji Evergrande firma doradcza PwC nie zawarła ostrzeżenia związanego z zagrożeniem kontynuacji działalności. Czy rząd Chin będzie chciał uczynić ją współwinną ostatnich wydarzeń?

badsector
z
foxbusiness.com
dodany: 27.09.2021, 10:40:46
  • 10
  • #
    ekonomia
  • #
    chiny
  • #
    evergrande
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
  • #
    finanse
  • #
    nieruchomosci
baidu
baidu
baidu 27.09.2021, 13:01:22
  • 2
np. takiemu kolosowi jak BlackRock który finansował Evergrande.


@mookie: BlackRock ma 0.35% (czyli obecnie ok 6 mln USD) udzialow w China Evergrande Group. Wielokrotnie mniej niz chinskie holdingi.
baidu
baidu
baidu 27.09.2021, 15:04:03
  • 2
nie jest to prawda


@mookie: a dowodem jest sceen z twittera?

https://www.marketscreener.com/quote/stock/CHINA-EVERGRANDE-GROUP-6171025/company/

BlackRock Fund Advisors 46,390,388 0.35%

625

Handel obligacjami Evergrande wstrzymany

Handel obligacjami Evergrande wstrzymany

Nie mamy Pańskich 89 miliardów dolarów, co nam Pan zrobi?

konto usunięte
z
californianewstimes.com
dodany: 16.09.2021, 09:38:09
  • 111
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
  • #
    nieruchomosci
  • #
    chiny
  • #
    finanse
baidu
baidu
baidu 16.09.2021, 21:13:04 via iOS
  • 0
@pablomike71:

5

Floryda ponad 1300 śmierci wczoraj

Mekka szurów, jedyne 1300 śmierci w ciągu jednego dnia (pewnie grypa).

krzyk2
z
twitter.com
dodany: 03.09.2021, 15:12:59
  • 6
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    floryda
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
baidu
baidu
baidu 03.09.2021, 15:53:11
  • 10
@krzyk2: Co za bzdury.
Tymczasem rzeczywistosc: https://www.worldometers.info/coronavirus/usa/florida/

W bonusie masz jeszcze liste 10 stanow posortowana wedlug ilosc zgonow na 10m mieszkancow. Co ja w niej widze? Czyzby przodowaly tutaj stany rzadzone przez demokratow z tona roznych restrykcji i innych poswirowanych urojen lewackich? Niemozliwe...
baidu - @krzyk2: Co za bzdury.
Tymczasem rzeczywistosc: https://www.worldometers.inf...

źródło: comment_1630684373JLBP5MZ4waKtUTNTw0tPsm.jpg

Pobierz
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

baidu
baidu
baidu 05.09.2021, 13:39:45 via iOS
  • 0
@krzyk2: A Ty sobie porównaj z New York czy New Jersey gdzie były i dalej są najostrzejsze restrykcje.

56

Tak drożeją domy w Ameryce [Wykres dnia

Tak drożeją domy w Ameryce [Wykres dnia

Ceny domów w 20 amerykańskich metropoliach w lipcu rosły w najszybszym tempie w historii. Oznacza to, że ceny nieruchomości w USA rosną obecnie szybciej niż w czasie apogeum bańki spekulacyjnej w latach 2004-06, kiedy to roczny wzrost cen w porywach sięgał 17%.

Gustav88
z
bankier.pl
dodany: 02.09.2021, 11:29:06
  • 29
  • #
    ekonomia
  • #
    nieruchomosci
  • #
    gospodarka
  • #
    mieszkanie
  • #
    pieniadze
  • #
    usa
baidu
baidu
baidu 02.09.2021, 13:11:23
  • 36
Wyglada na to ze mamy banke spekulacyjna na nieruchomosciach w 2 najwiekszych gospodarkach swiata. Potezna banka spekulacyjna w Chinach, ktorej rozmiary sa prawdopodobnie wieksze niz jakiejkolwiek do tej pory. Duza banka na nieruchomosciach w USA. Ciekawe jak to sie skonczy. Polski rynek nieruchomisci tez prawdpodobnie wykazuje pewne symptomy banki spekulacyjnej, a pekniecie chinskiej lub amerykanskiej lub obu naraz z pewnoscia spwoduje zawirowania na calym swiecie.
  • 19
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

baidu
baidu
baidu 02.09.2021, 14:36:31
  • 4
Gdzieś trzeba ten cały pusty pieniądz upychać. Trochę pomagają kryptowaluty, trochę dzieła sztuki a resztę bierze na klatę sektor nieruchomości.


@IvanBarazniew: Mozliwe. Zastanawiajace jest dlaczego np. cena zlota czy srebra nie poszybowaly tak do gory jak nieruchomosci czy akcje. Wrecz mozna by powiedziec ze te dwa metale sa obecnie bardzo tanie (relawywnie).
baidu
baidu
baidu 02.09.2021, 16:54:54
  • 0
w 2008 ponoc był jakis gruby kryzys a niespecjalnie pamietam zebym mial problemy.


@cotymitutaj:
2008 rok to przede wszystkim banka na nieruchomosciach w USA. Wtedy nieruchomosci potrafily tracic nawet i 50-60% swojej wartosci.
Polska byla w zupelnie innej sytuacji w 2008 roku. Miala wtedy za soba prawie 2 dekady solidnego rozwoju, gdzie rzeczywista stopa zycia (od upadku PRL) wielokrotnie sie poprawila, sila nabywcza wzrosla poteznie. Nie bylo nic co by mialo sztucznie napompowac banke nieruchomosci w Polsce, ceny nieruchomosci rosly realnie razem z sila nabywcza.
Stopy procentowe byly w zupelnie innym miejscu - ponad 5% w 2008 roku, takze bylo ewentualnie z
baidu
baidu
baidu 02.09.2021, 17:01:37
  • -1
a tam nic nie pęknie. Od 2015 r. słyszę że pęknie


@tomh2: Mozliwe ze nie, mozliwe ze ceny sie po prostu lekko skoryguja. W Polsce chyba obecnie odjechanie cen nie jest takie absurdalne jak w Chinach czy USA.
Polacy tez maja zupelnie inny sentyment od mieszkan niz np. amerykanie. Z drugiej strony, czasy sa obecnie szalone, lancuchy dostaw pozrywane, ceny surowcow i energii wariuja, do tego globalna inflacja i stopy
baidu
baidu
baidu 02.09.2021, 17:08:07
  • 3
ceny sa nierealne


@lajsta77: To jest absurd co sie teraz dzieje. Kilka miesiecy temu sie przeproawdzilem i kupilem nowy dom, teraz jego cena jest wyzsza o $80 tys. (o tyle drozej sprzedal sie kilka dni temu, taki sam dom na moim osiedlu). Kilkadziesiat tysiecy w kilka miesiecy, i co najciekawsze, ten dom sprzedal sie po 1 dniu od wystawienia.
Wzrost cen i tak byl szalenczy a teraz jeszcze przyspieszyl. To
baidu
baidu
baidu 03.09.2021, 12:49:34
  • -1
pieprzysz banały, popełniasz błędy


@RK88: No to obal moje banaly i popraw bledy. Podziel sie swoja wiedza ekspercka i oswiec wszystkich tutaj prawdziwymi niebanalnymi informacjami i predykcjami.
A nie tylko walisz od czapy, nic nie wnoszacy, banaly i bezwartosciowy komentarz ktorego wartosc merytoryczna i odniesienie do tematu jest zerowe.
baidu
baidu
baidu 03.09.2021, 14:15:09
  • 0
Jest właścicielem około 8% domów w USA.


@100piwdlapiotsza: Mozesz podeslac linka do tej informacji. Nie twierdze ze tak nie jest ale nie udalo mi sie tego znalezc

Co do Chin, to jest to zbyt bardzo regulowany rynek i już są informacje, że Xiaomi od największego dewelopera ma odkupić spółki zależne związane z elektroniką i produkcją aut elektrycznych... Cała gospodarka złoży się na ratowanie deweloperski, a jak będzie trzeba, to rząd spłaci długi, albo kupi obligacje
baidu - >Jest właścicielem około 8% domów w USA.

@100piwdlapiotsza: Mozesz podesla...

źródło: comment_1630678477hDuMizA62UP1sxn45SaxsS.jpg

Pobierz
baidu
baidu
baidu 02.09.2021, 20:42:39
  • 24
#heheszki #biden #usa #afganistan
baidu - #heheszki #biden #usa #afganistan

źródło: comment_1630615312h09RYSKmcDmisqLgDZ8DqG.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

518

Chińscy deweloperzy mają dość pracy w systemie 996

Chińscy deweloperzy mają dość pracy w systemie 996

Sąd przyznaje im rację, że praca od 9 rano do 9 wieczorem przez 6 dni w tygodni to raczej niewolnictwo niż „work-life” balance.

TeamQuest
z
teamquest.pl
dodany: 02.09.2021, 10:47:57
  • 85
  • #
    swiat
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    chiny
  • #
    programowanie
  • #
    programista15k
baidu
baidu
baidu 02.09.2021, 13:59:18
  • 36
azjatycka kultura zapyerdolu


@darktemplar: Azjatycka masz na mysli chyba tylko Chiny i Japonie, nie? Bo raczej nie Filipiny, Bangladesz, Malezje czy Tajlandie i pozostale kraje regionu?
baidu
baidu
baidu 02.09.2021, 14:08:58
  • -81
Hong Kong


@andrzejedude: wymien pozostale miasta chinskie, zeby bylo wiecej.

Tajwan

Tajwanu nie wymienialem bo to w zasasdzie tez Chiny. Tajwanczycy to Chinczycy. Chiny twierdza ze Tajwan jest zbuntowana wyspa. Tajwan twierdzi natomiast ze Chiny kontytntalne to czesc Republiki Chinskiej (Tajwanu) okupowana
baidu
baidu
baidu 02.09.2021, 14:14:54
  • -17
kultura pracy w HK zawsze taka była a to jak chińskim jest miastem to kwestia sporna


@andrzejedude: Jak to sporna? Twoim zdaniem HK jest panstwem?
HK to miasto Chinskie, okupowane przez pewien czas przez UK.
baidu
baidu
baidu 02.09.2021, 14:16:55
  • -12
@andrzejedude wymienil


@darktemplar: No to masz 4 panstwa azjatyckie na 48 panstw ktore jest w Azji. Takze to raczej wyjatek niz norma.

291

Chiny: główny ekonomista ostrzega przed grożącym kryzysem na rynku nieruchomości

Chiny: główny ekonomista ostrzega przed grożącym kryzysem na rynku nieruchomości

Li Yang, szef Krajowej Instytucji Finansowania i Rozwoju uważa, że władze Chin powinny zapobiegać niebezpieczeństwu spadku cen nieruchomości. Ostrzega, że jeśli wartość domów spadnie poniżej wysokości kredytów hipotecznych może doprowadzić to do kryzysu.

mickpl
z
pb.pl
dodany: 01.09.2021, 10:56:16
  • 74
  • #
    swiat
  • #
    chiny
  • #
    mieszkanie
  • #
    nieruchomosci
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    inwestycje
baidu
baidu
baidu 01.09.2021, 17:24:59
  • 7
próbują to jakoś kontrolować ale pazerność ludzka jest nie do okiełznania, w Chinach na mieszkaniu można zarobić kilkaset procent w kilka lat, ludzie się tu rozwodzą aby moc dokupić więcej mieszkań


@LuckyStrike: Sporo mieszkan musi zatem stac pustych. Czy udaje im sie je wszystkie wynajmowac?
Duzo nowych mieszkan sie buduje?
baidu
baidu
baidu 01.09.2021, 18:09:38
  • 53
W miastach wszystko jest wynajęte praktycznie w 100%. Ja tez wynajmuje i za 100m2 mieszkania gdzie metr2 kosztuje po przeliczeniu na PLN ponad 15 000 zł płace 1540 zł za miesiąc wynajmu


@LuckyStrike: To brzmi az absurdalnie. Za mieszkanie o wartosci 1.5 mln zl placisz miesiecznie 1540 zl? Te liczby sie nie dodaja, zwrot z takiego wynajmu to pewnie ok. 100 lat (albo i wiecej liczac koszty renowacji, podatkow, czynszy
baidu
baidu
baidu 01.09.2021, 18:29:57
  • 7
@LuckyStrike: Z ciekawosci jeszcze sie dopytam o jedna rzecz, zeby miec jakis poglada na to jak wyglada nowe budownictwo Chinach.
Na tych 100 metrach ile masz pokoi? Jakiej mniej wicej wysokosci jest mieszkanie, chodzi mi od podlogi do sufitu, czy jest to jakie bardzo niskie pietro, "standardowe" czy moze wlasnie wysokie. Jak wyglada jakosc wykonczenia, w sensie okna, klatka schodowa, sciany (czy slychac sasiadow) etc.?
baidu
baidu
baidu 02.09.2021, 13:16:04
  • 0
Mój następny film na moim kanale będzie o moim mieszkaniu


@LuckyStrike: Dzieki, obejrze jak wrzucisz.
W miedzyczasie przejzalem Twoje starsze filmiki, sa ciekawe. Duzo w nich zapowiadales kolejnych filmow a widze ze ostatni wrzuciles prawie rok temu. Czy to przez covid?
W jednym filmie mowiles tez ze rezim chinski nie przesladuje religii, czego dowodem byla jakas stara swiatynia na przeicko ktorej byl plakat wyborczy. Powiedziales wtedy ze niedaleko Ciebie jest
baidu
baidu
baidu 31.08.2021, 17:34:10
  • 185
Jak D. Trump zegna poleglych w walce amerykanskich zolnierzy vs. jak J. Biden ich zegna.

W dlaszym ciagu mnostwo amerykanow uwaza poleglych zolnierzy za bohaterow.
Jesli J. Biden nie robi tego specjalnie, to ma wrodzony talent. Ciekawe czy bedzie co zbierac z resztek poparcia do dems po uplywie tej niezwyklej kadencji prezydenckiej.

#usa #trump #biden #bekazlewactwa
baidu - Jak D. Trump zegna poleglych w walce amerykanskich zolnierzy vs. jak J. Biden...

źródło: comment_1630431052R9uvDsGaqWK1jA7B5J093T.jpg

Pobierz
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aik32fr45yd
Aik32fr45yd
Aik32fr45yd
31.08.2021, 17:37:54
  • 66
@baidu: Joe Bidena w Pieluchach to za 3 lata już nie będzie bo gość będzie siedział albo w domu na emeryturce, albo już będzie leżał w grobie ze starości i przemęczenia pracą prezydenta
A Demokraci i tak wygrają - wpuszczą migrantów do Texasu i mają wygraną w kieszeni
  • Odpowiedz
Aik32fr45yd
Aik32fr45yd
Aik32fr45yd
31.08.2021, 17:42:07
  • 45
@baidu: dadzą władzę Kamali po prostu. Joe chyba musi przeczekać do stycznia 2023 by Kamala mogła objąć urząd tak mi się wydaje bo 2 lata prezydentury musi być chyba żeby VP mógł objąć ale nie jestem pewny

Albo go uśmiercą albo coś wykreują by sobie Joe opuścił urząd i wtedy komunistka wjeżdża cała na czerwono
  • Odpowiedz
baidu
baidu
baidu 31.08.2021, 17:15:39
  • 28
Chinom "konczy sie para". Widac jednak Chiny nie sa tak potezne jak kreuje je chinska propaganda.
Juz wiele osob mowilo na wykopie ze Chiny juz w zasadzie wgyraly z USA.

Chiny anulowaly wlasnie budowe 5 i 6 lotniskowca.

Jak wyblada obecna flota loniskowcow na swiecie:
baidu - Chinom "konczy sie para". Widac jednak Chiny nie sa tak potezne jak kreuje je...

źródło: comment_1630430076Mk9NClOSLiZSfW9tJL0AYu.jpg

Pobierz
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

S.....i
S.....i
konto usunięte 31.08.2021, 17:47:31
  • 23
@baidu: Ilosc lotniskowcow to nie miara potegi militarnej tylko mozliwosci projekcji sily na dalsze zakatki swiata, skoro byla w planie kasa na 5 i 6 lotniskowiec, to dlaczego zakladasz ze anulowanie wynika z jej braku a nie przerzucenia funduszy w inne, potrzebniejsze miejsce? Szczerze, nie uwazam zeby chinczycy mieli w planach, polityke dalekiej ekspansji zbrojej, przynajmniej nie w najblizszym czasie.
  • Odpowiedz
baidu
baidu
baidu
Autor
31.08.2021, 17:51:12
  • 25
skoro byla w planie kasa na 5 i 6 lotniskowiec, to dlaczego zakladasz ze anulowanie wynika z jej braku a nie przerzucenia funduszy w inne, potrzebniejsze miejsce?


@Szubrawski: Jak to przezucenie funduszy w inne miejsce? Przeciez Chiny planuja na 100 lat w przod!!! Tak przynajmniej slyszalem wielokrotnie na wykopie. Zatem jesli byly plany na lotniskowce to czemu, gdy nie minelo 100 lat juz ich nie ma?

Mimo wszystko lotniskowece sa
  • Odpowiedz
baidu
baidu
baidu 31.08.2021, 14:26:17
  • 6
Wyglada na to ze teraz wirus sie przenosi z republikanskich stanow do stanow rzadzaonych przez demokratow. Czyli do tych stanow z pokaznymi restrykcjami.

2 week moving average in cases:
Louisiana -50 percent
Florida -28 percent
Missouri -14 percent
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

D.....n
D.....n
konto usunięte 31.08.2021, 14:33:16
  • 9

Komentarz usunięty przez moderatora

Dutch
Dutch
Dutch
31.08.2021, 14:34:40
  • 7
@Der_Liebhaber_der_Lebkuchen:
"do czego przyczynili się antyszczepionkowi aktywiści, w dużej mierze pochodzący z Wykopu"
#cytatywielkichludzi
  • Odpowiedz
baidu
baidu
baidu 27.08.2021, 20:27:48
  • 57
Associated Press demaskuje klamstwa J. Bidena na temat umowy zawartej przez Trumpa z talibami.

Po raz kolejny okazuje sie ze to D. Trump mial racje i mowil prawde a J. Biden i jego adminstracja klamala.

But Biden can go only so far in claiming the agreement boxed him in. It had an escape clause: The U.S. could have withdrawn from the accord if Afghan peace talks failed. They did, but Biden chose to stay in it, although he delayed the complete pullout from May to September.

Just as Trump said, it was ‘conditions-based’ and there was no obligation to pull troops out if the Taliban and Afghan government couldn’t come to an agreement.
baidu - Associated Press demaskuje klamstwa J. Bidena na temat umowy zawartej przez T...

źródło: comment_16300964348IXwrUyY22dXWb1KllhrYL.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M.....S
M.....S
konto usunięte 27.08.2021, 20:33:37
  • 45
@baidu: pozna neuropkami z sydromem wyparcia dosłownie każde medium w zachodnim świecie wie że zawaliła administracja Bidena.
  • Odpowiedz
baidu
baidu
baidu
Autor
27.08.2021, 20:34:37
  • 33
@MSDS: Dokladnie. Obecnie nawet te najbardziej lewicujace media w USA mowia to juz wprost.
  • Odpowiedz

434

Skazane za wrzucenie b---y do meczetu zadeklarowało że jest kobietą.

Skazane za wrzucenie b---y do meczetu zadeklarowało że jest kobietą.

"Emily Claire Hari, the 50-year-old leader of the group ‘White Rabbit,’ who was previously known as Michael Hari, (...) has asked the court to acknowledge her transgender identity "

tolep
z
independent.co.uk
dodany: 27.08.2021, 06:01:04
  • 96
  • #
    swiat
  • #
    lgbt
  • #
    terroryzm
  • #
    usa
  • #
    ciekawostki
baidu
baidu
baidu 27.08.2021, 19:47:09
  • 10
nie, nie jestem transfobem :) Facet nie jest transem, gdyby był raczej by nie nosił brody, i zwróćiłby na to uwagę nieco wcześniej niż teraz gdy idzie siedzieć na całe życie.


@precz_z_komunia: A to jest okreslony czas gdy mozesz stac sie transem a potem to sie juz nie liczy?
Jestes nietolerancyjnym bialym supermatysta. Kazdy ma prawo okreslac swoja transgender kiedy tylko chce, jak chce to moze w danej godzinie byc
baidu
baidu
baidu 27.08.2021, 19:47:59
  • 3
To już Brevik miał więcej godności.


@precz_z_komunia: dolaczenie do LGBT jest niegodne, homofobie?
baidu
baidu
baidu 27.08.2021, 18:02:20
  • 22
#usa #heheszki #biden
baidu - #usa #heheszki #biden

źródło: comment_16300873237vU0kaG5Z6uApAPIMlbMhM.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • <
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14
  • Strona 9 z 14
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 28.02.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 15.06.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 10.01.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 31.08.2021

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl