Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko216
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
baidu

baidu

Dołączył 14 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 14845
  • Znaleziska 9323
  • Mikroblog 5522
  • Obserwujący 23
  • Obserwowane 62
  • Dodane (110)
  • Komentowane (1791)
  • Plusowane (3621)
baidu
baidu 07.11.2025, 14:33:30
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

baidu
baidu 03.11.2025, 14:55:22
  • 238
Chińskie boty są ostatnio bardzo aktywne na świecie a niczym nieuzasadniona sinofilia w Polsce jest niezwykle zaskakująca.

Dlatego krótkie przypomnienie: machina wojenna Rosji dawno by się załamała, gdyby nie cała pomoc, jaką Rosja otrzymuje od Chin. Chiny to największy filar wsparcia dla rosyjskiej machiny wojennej i inwazji na Ukrainę. Rosja jest w gruncie rzeczy tylko pełnomocnikiem Chin, co oznacza, że to tak naprawdę Chiny prowadzą wojnę z Europą i to na większej
baidu - Chińskie boty są ostatnio bardzo aktywne na świecie a niczym nieuzasadniona s...

źródło: export-to-russia

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Wentrosz
Wentrosz
03.11.2025, 15:08:14 via Wykop
  • 213
@baidu: W weekend wielu Polaków pojechało nowiutkimi chińskimi autkami na groby bliskich zabitych trzy lata temu przez wirusa z chińskiego biolabu, po drodzę psiocząc co najwyżej na szczepionki-śmiercionki, Upadlinę i ETSy...
Nie ma sensu oczekiwać jakiejś masowej refleksji nad naturą i działalnością KPCh i wpływem tych bandytów na nasze życie, przynajmniej dopóki zachodnia propaganda wewnętrzna nie przestawi się na właściwe tory i nie zacznie ich przedstawiać jako wroga, którymi są.
  • Odpowiedz
Tokko
Tokko
Tokko
03.11.2025, 16:34:41 via Wykop
  • 71
@baidu:

Chińskie boty są ostatnio bardzo aktywne na świecie a niczym nieuzasadniona sinofilia w Polsce jest niezwykle zaskakująca.


Oj tak tak aż mnie dziwi że ludzie tak agresywnie reagujączy na typowo ruska propagandę jakby wgl nie zdawali sobie sprawy z tego jak chińskie boty się w internecie
Tokko - @baidu: 
 Chińskie boty są ostatnio bardzo aktywne na świecie a niczym nieuza...
  • Odpowiedz
baidu
baidu 31.10.2025, 18:13:50
  • 17
Największa chińska firma motoryzacyjna BYD według najnowszego raportu straciła od poczatku roku ponad 10 miliardów dolarów.

Po wyłączeniu finansowania od dostawców, wyglądan na to, że BYD nigdy nie wygenerował nadwyżki kapitału w ujęciu skumulowanym — innymi słowy, firma pozostaje trwale ujemna pod względem przepływów pieniężnych.

BYD przez wielu jest przedstawiana jako wzór postępu chińskich firm w motoryzacji. Według swoich raportów sprzedają więcej samochodów eletkrycznych (elektryki to tylko część ich sprzedaży) niż #tesla
baidu - Największa chińska firma motoryzacyjna BYD według najnowszego raportu stracił...

źródło: BYD-cash-flow

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

G06DbT
G06DbT
31.10.2025, 18:24:08 via Wykop
  • 5
@baidu: No kto by pomyślał że Chińczyk oszukuje (i to nawet nie chodzi mi o BYD) ^___^
  • Odpowiedz
MMaros
MMaros
31.10.2025, 23:59:07 via Wykop
  • 2
@baidu: tak, a na FB sinofile wieszczą koniec europejskiej motoryzacji, ekoszuryzmu itd. że Chińczycy wreszcie dowalą Niemcom bo Porsche spadł zysk o 1 mld USD a tu Byd ma 10x większą stratę i są cicho.
  • Odpowiedz
baidu
baidu 31.10.2025, 14:16:10
  • 7
USA mają więcej data centers niż reszta świata razem wzięta. Obecnie drugie na liście są Niemcy, którzy mają 10 razy mniej niż USA.

Data Centers a co za tym idzie moc obliczeniowa jest kluczowa w obecnym wyścigu o dominację w AI. Powszechna opinia o dominacji Chin na obszarze AI rozbija się o rzeczywiste dane. Prawda jest taka nie ma AI bez mocy obliczeniowej.

Dodatkowo w USA powstają kolejne data centers w przyśpieszonym
baidu - USA mają więcej data centers niż reszta świata razem wzięta. Obecnie drugie n...

źródło: number-of-data-centers

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

baidu
baidu
Autor
31.10.2025, 15:06:41 via Wykop
  • 4
A pamiętasz o tym jak DeepSeek wyszedł i okazało się że można zrobić to samo co ChatGPT tylko z 95-97% mniejszym wydatkiem obliczeniowym? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@PfefferWerfer: Nie siedzisz chyba zbyt głęboko w AI i po za nagłówkami nie czytasz za bardzo artykułów, co?

DeepSeek to było oszustwo, zrobili oni najprosciej ujmująć po prostu destylację ChatGPT od OpenAI (w pierwszych wersjach przedstawiał się nawet jako właśnie chatgpt, także nawet najprostszych
  • Odpowiedz
PfefferWerfer
PfefferWerfer
31.10.2025, 15:51:29 via Wykop
  • 4
DeepSeek to było oszustwo,


@baidu: Nie było, dla klienta działa doskonale.

zrobili oni najprosciej ujmująć po prostu destylację ChatGPT od OpenAI (w pierwszych wersjach przedstawiał się nawet jako właśnie chatgpt, także nawet najprostszych informacji nie potrafili
  • Odpowiedz
baidu
baidu 30.10.2025, 12:59:13
  • 12
Kolejny ciekawy wykres. Pokazuje on odsetek ludności żyjącej za mniej niż ustalona przez Bank Światowy kwota linii ubóstwa, według cen z 2011 roku, skorygowanych o inflację i różnice kosztów życia.

Zapewne każdy zna wielokrotnie zamieszczane filmiki w internecie z "zombie" z USA (głównie Kaliforni czy Oregonu). Oraz filmiki z super nowoczesnymi chinskimi osiedlami z migającymi światełkami.

Oczywiście oba są prawdziwe, jednak jest to tylko drobny wycinek całości a rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej.

USA
baidu - Kolejny ciekawy wykres. Pokazuje on odsetek ludności żyjącej za mniej niż ust...

źródło: poverty-share-of-population

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ossprime
ossprime
30.10.2025, 15:01:08 via Wykop
  • 5
@Long-Position-Investor: OP pokręcił, bo na wykresie jest udział populacji żyjącej za 30 dolców (ok. 100 ziko) dziennie, a nie 3 dolce (międzynarodowa granica skrajnego ubóstwa). Ludzi żyjących za poniżej 3 dolce dziennie w USA nie ma wcale.
  • Odpowiedz
baidu
baidu
Autor
30.10.2025, 16:13:37 via Wykop
  • 3
Tutaj na przykład USA i Chiny to taka sama chujnia pod względem nierówności społecznych,

@Long-Position-Investor: Wskaźnik Giniego to oczywiście bardzo ciekawy parametr opisujacy kraj czy gospodarkę. Jednak sam w sobie on niewiele pokazuje. Tak jak temperatura nie pokazuje całego stanu zdrowia człowieka.

Szybki przykład:

➡️ W PRL w roku 1980 wskaźnik giniego osiągną wartość 20 punktów. Była to najniższa notowana w Polsce wartość tego wskaźnika. Nierówności społeczne były wtedy najniższe
  • Odpowiedz
baidu
baidu 28.10.2025, 14:46:51
  • 5
Niejako w uzupełnieniu do poprzedniego wpisu https://wykop.pl/wpis/83582563/presja-deflacyjna-rosnie-w-chinach-ostatnie-dane-d w którym przedstawiłem problem Chin z rosnącą deflacją tym razem zamieszczam wykres pokazujący wydatki konsumpcyjne gospodarstw domowych jako procent PKB.

Tak jak wspomniałem w poprzednim wpisie, konsumpcja wewnętrzna w Chinach regularnie spada i nie tylko nie jest ona wystarczająca żeby zwalczyć deflację co wręcz przyczynia się do jej zwiększania.

Zatem wszystkie analizy o tym że Chiny mogą sobie poradzić bez eksportu i skompensować to konsupcją wewnętrzą
@baidu +8
Presja deflacyjna rośnie w Chinach. Ostatnie dane deflacji w Chinach wskazują na najwyższy spadek cen od 2004 roku.

Największy wzrost deflacji widać na "durable consumer goods" czyli tych najczęściej eksportowanych do USA. Pokazuje to że wpływ amerykańskich ceł bardzo mocno uderza w Chińską gospodarkę, i wbrew powszechnej opinii,
więcej
baidu - Niejako w uzupełnieniu do poprzedniego wpisu https://wykop.pl/wpis/83582563/p...

źródło: china-household-consumption

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

baidu
baidu
Autor
28.10.2025, 15:06:42 via Wykop
  • 5
Zesrały. Jak tam metale ziem rzadkich, przypłynęły/odpłynęły? Nvidia happy?


@PfefferWerfer: Tak, chinśkie restrykcje dla USA zostały wstrzymane: https://www.nytimes.com/2025/10/26/business/china-us-trade.html w zamian za wstrzymanie dodatkowych ceł USA na Chiny (Chiny zgodził sie na utrzymanie ~55% ceł USA na Chiny same mając ok ~10% na USA co pokazuje kto tutaj negocjował z pozycji siły).

W ostatnich dniach USA podpisały też umowy handlowe na REE, między innymi z Tajlandią, Malezją i Australią. Chiny prawdopodbnie
  • Odpowiedz
baidu
baidu
Autor
28.10.2025, 15:22:25 via Wykop
  • 5
Czyli wracamy do punktu wyjścia i USA nic nie zmieniło oraz Chiny nic nie zmieniły. Wielkie zwycięstwo hegemona ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@PfefferWerfer: W jakim sensie? Przecież USA podniośly cła na Chiny mają obecnie 55% cła na import z tego kraju (a Chiny wycofały się na 10%). Te chińskie restrykcje były odpowiedzią właśnie na te cła, bo jak widać (co pokazałem na poprzednim wykresie) chińska gospodarka się dusi pod nimi
  • Odpowiedz
baidu
baidu 23.10.2025, 15:21:42
  • 8
Presja deflacyjna rośnie w Chinach. Ostatnie dane deflacji w Chinach wskazują na najwyższy spadek cen od 2004 roku.

Największy wzrost deflacji widać na "durable consumer goods" czyli tych najczęściej eksportowanych do USA. Pokazuje to że wpływ amerykańskich ceł bardzo mocno uderza w Chińską gospodarkę, i wbrew powszechnej opinii, Chiny wcale nie są na wygranej pozycji a czas nie działa na ich korzyść.

Chiny próbują przerzucić sprzedaż na wewnętrzną konsumpcję, jednak i ta spada
baidu - Presja deflacyjna rośnie w Chinach. Ostatnie dane deflacji w Chinach wskazują...

źródło: G38Un2nXEAAhHDZ

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miniu30
Miniu30
Miniu30
23.10.2025, 20:08:10 via Wykop
  • 1
@baidu: thx bardo lubie twoje wpisy - ciezko sledzic wszystko tym bardziej przez propagande
  • Odpowiedz
baidu
baidu
Autor
30.10.2025, 13:11:06 via Wykop
  • 0
@Miniu30: Dziękuję za docenienie. Bardzo mnie cieszy, że nie tylko ja uznaję wagę danych i statystyk ponad propagandę i puste deklaracje.
To pomaga w podejmowaniu trafniejszych decyzji.
  • Odpowiedz
baidu
baidu 22.10.2025, 16:30:07
  • 3
Dobre zobrazowanie skali ameryakńskiej giełdy - łączna kapitalizacja rynkowa „Wspaniałej Siódemki” jest większa niż PKB Chin.

#usa #chiny #ekonomia #gielda
baidu - Dobre zobrazowanie skali ameryakńskiej giełdy - łączna kapitalizacja rynkowa ...

źródło: stock

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PfefferWerfer
PfefferWerfer
22.10.2025, 17:13:19 via Wykop
  • 4
Tutaj szybka weryfikacja odośnie produkcji pocisków rakietowych:


@baidu: Że niby 7000 pocisków rocznie to jest liczba która ma decydować o wyniku wojny? xd Chiny jak uruchomią produkcję to amerykańska flota zrobi wyjazd za drugi łańcuch wysp i tyle będzie z projekcji.
  • Odpowiedz
baidu
baidu
Autor
22.10.2025, 17:17:20 via Wykop
  • 3
Że niby 7000 pocisków rocznie to jest liczba która ma decydować o wyniku wojny? xd Chiny jak uruchomią produkcję to amerykańska flota zrobi wyjazd za drugi łańcuch wysp i tyle będzie z projekcji.


@PfefferWerfer: 14,000 pocisków i to tylko jednego typu GMLRS. Akurat produkcja militarna w USA jest mocno rozwinięta.
Ile Rosja w stanie wojny produkuje? Ile produkują Chiny?
  • Odpowiedz
baidu
baidu 22.10.2025, 13:20:43
  • 3
Kolejny wykres po zamieszczonym przeze mnie wczoraj (https://wykop.pl/wpis/83560841/ten-wykres-dobrze-pokazuje-wplyw-cel-amerykanskich) pokazujący jak w praktyce amerykańskie cła wpływają na import/eksport i kto je płaci.

Tym razem na przykładzie importu samochodów z Japoni. Od 2025 roku ceny samochodów importowanych do USA spadły. Wskazuje to na to że japonscy eksporterzy wzieli na siebie cła i obnizyli ceny eksportowe, żeby pozostać konkurencyjni na rynku amerykańskim.

Jak widać "czołowi ekonomiści" znów się pomylili co do działania ceł. Dobrze
baidu - Kolejny wykres po zamieszczonym przeze mnie wczoraj (https://wykop.pl/wpis/83...

źródło: G31OEgJWAAAhlbT

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

baidu
baidu
Autor
22.10.2025, 13:40:24 via Wykop
  • 1
moment, a to nie chodził po o to, żeby Amerykanie kupowali amerykańskie samochody? Bo wyszło na to, że Amerykanie wciąż kupują tyle samo japońskich


@krytyk__wartosciujacy: Ten wykres nie pokazuje ilość kupowanych samochodów japońskich, tylko ich ceny importowe na osi czasu (z wyraźnym spadkiem po wprowadzeniu ceł).
Także nie bardzo rozumiem czy Twój komentarz jest do tego wykresu i go błędnie odczytałeś czy do jakiś innych danych.
  • Odpowiedz
cerbera
cerbera
cerbera
23.10.2025, 00:11:23 via Android
  • 0
@krytyk__wartosciujacy sytuacja win-win. Kupia wiecej japonskich w tej samej cenie = wiecej wplynie do budzetu. Kupia wiecej amerykanskich tez wplynie wiecej do budzetu. Moze i lepiej byloby gdyby ameryka sie izolowala i wspierala wlasnych producentow ale nie jest tak jak prognozowala wykopowa lewica. Mianowicie amerykanie mieli placic wiecej za to samo.
  • Odpowiedz
baidu
baidu 21.10.2025, 17:07:05
  • 4
Ten wykres dobrze pokazuje wpływ ceł amerykańskich na eksport, szczególnie Chin i krajów azji.

Jest on w odróżnieniu od innych często się pojawiających, zrobiony w wartosci eksportu w lokalnej walucie i zestawiony z mediana cen eksportowych 28 krajów eksportowych.

Po grudniu 2024, ceny eksportowe Chin, Korei i Tajlandii spadają szybciej niż mediana.

Oznacza
baidu - Ten wykres dobrze pokazuje wpływ ceł amerykańskich na eksport, szczególnie Ch...

źródło: china-export-prices

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

baidu
baidu 20.10.2025, 19:47:33
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miniu30
Miniu30
Miniu30
21.10.2025, 06:48:32 via Wykop
  • 3
@baidu: dedolaryzacja to glownie kwik ruskiej propagandy.
  • Odpowiedz
baidu
baidu 20.10.2025, 15:18:46
  • 4
USA całkowicie zdominowała globalne rynki.
Całkowita kapitalizacja amerykańskiego rynku akcji właśnie po raz pierwszy osiągneła 67 bilionów dolarów.

Wartość amerykańskiego rynku podwoiła się od bessy z 2022 roku.

Dla porównania rynki akcji w Azji i Europie są warte odpowiednio około 22 biliony i 19 bilionów dolarów.
baidu - USA całkowicie zdominowała globalne rynki.
Całkowita kapitalizacja amerykańsk...

źródło: market-cap

Pobierz
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

csth97
csth97
csth97
20.10.2025, 15:21:05 via Wykop
  • 9
@baidu: dobra teraz to zestaw z ceną złota ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Paulgl91
Paulgl91
Paulgl91
20.10.2025, 16:05:00 via Wykop
  • 12
@baidu: większość kapitalizacji amerykańskiej giełdy to spółki technologiczne typu Nvidia, Meta, Google. Pęknięcie bańki Ai będzie bardzo bolesne
  • Odpowiedz
baidu
baidu 16.10.2025, 17:20:51
  • 1
Kapitał spływa do USA w rekordowym tempie.

Obcokrajowcy mają obecnie największy w historii udział w amerykańskich akcjach.

#usa #ekonomia #gielda
baidu - Kapitał spływa do USA w rekordowym tempie.

Obcokrajowcy mają obecnie najwięk...

źródło: foreign-holdings-of-us-financial-assets

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PfefferWerfer
PfefferWerfer
16.10.2025, 17:28:06 via Wykop
  • 4
@baidu: Błędne wnioski. Wzrost udziału zagranicznych w rynku equity wynika z tego, że zagraniczni posiadacze obligacji nie decydują się na rolowanie długu i zamiast tego pakują pieniądze w giełdę.

Ten wzrost to paradoksalnie symbol braku wiary w rząd USA, a nie ich siły.
  • Odpowiedz
PfefferWerfer
PfefferWerfer
16.10.2025, 18:42:14 via Wykop
  • 2
@baidu: Ok, Ameryczka top, dobrze robią, dobry przekaz leci dla wszystkich prawilniaków z IMF, bez odbioru.
  • Odpowiedz
baidu
baidu 15.10.2025, 17:00:14
  • 4
#g7 #ekonomia #usa #kanada #niemcy #wlochy #japonia #anglia #francja
baidu - #g7 #ekonomia #usa #kanada #niemcy #wlochy #japonia #anglia #francja

źródło: g7

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Faszola
Faszola
16.10.2025, 20:18:46 via Wykop
  • 1
@baidu: ma znaczenie z powodu efektu Cantillona, gospodarka tego kto emituje pieniądz rośnie pierwsza, a inne gospodarki dopiero później
  • Odpowiedz
baidu
baidu
Autor
16.10.2025, 20:31:57 via Wykop
  • 1
@Faszola: Efekt Cantillona ma przecież wpływ na rynek zewnętrzny i wewnętrzną dystrybucję i obieg pieniądza, a nie na dystrybujce PKB pomiędzy krajami.

Każdy z krajów z listy jest oparty na walucie fiat, w której wpisana jest inflacja i dzialanie efektu Cantillona. Nie zmienia to nic w tym w jakiej walucie przedstawia sie ich wzajemna relacje PKB.

Moglbys zmienic walute wykresu na euro, szekle czy franka burundyjskiego, i nic sie nie
  • Odpowiedz
baidu
baidu 09.10.2025, 14:28:31
  • 1
#wojna #chiny #tajwan #usa

https://www.youtube.com/watch?v=h20_gK1ZX2c
baidu - #wojna #chiny #tajwan #usa

https://www.youtube.com/watch?v=h20_gK1ZX2c
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

baidu
baidu 08.10.2025, 20:45:51
  • 1
#chiny #ekonomia
baidu - #chiny #ekonomia

źródło: G2Eu2TQWcAAohKZ

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

baidu
baidu
Autor
09.10.2025, 17:18:09 via Wykop
  • 0
ZSRR nie pełniło funkcji globalnej fabryki, produkowało wyłącznie dla siebie. zapraszam do osiedlowego sklepiku w dowolnej części świata poczytać metryczki "made in"

@magda_em: cool story bro.
Co to zmienia w kwesti dlugu i pelnej kontroli nad spoleczenstwem i bankami jak byla tez np. w ZSRR?
Jak to ci sie laczy w calosc?

Nie tak dawno temu wiekszosc produktow na swiecie byla produkowana przez USA. Jak widac, wystarczy troche czasu i
  • Odpowiedz
magda_em
magda_em
09.10.2025, 18:00:38 via Wykop
  • 0
Co to zmienia w kwesti dlugu i pelnej kontroli nad spoleczenstwem i bankami jak byla tez np. w ZSRR?


@baidu: zsrr nie zarabiał, poza okradaniem kdl-ów i wolumenem kontrolowanym przez przeciwnika, chiny zarabiają globalnie. banki to nie są kluczowi gracze w gospodarce, to narzędzia.

nie widzę związku między odpływem produkcji z usa (od lat 70-tych XXw) z długami chin w chińskich bankach. usa zrezygnowały z niskiej marży, instalując się jako strażnik
  • Odpowiedz
baidu
baidu 11.09.2025, 16:05:55
  • 3
z jakiegos powodu jest to oczywiste dla strony 'faszystowskiej'
z jakiegos innego powodu strona 'tolerancyjna' tego nie rozumie.

#usa #polityka
baidu - z jakiegos powodu jest to oczywiste dla strony 'faszystowskiej'
z jakiegos in...

źródło: G0gkM4eWcAETJbR

Pobierz
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

McWozniak
McWozniak
11.09.2025, 16:10:38 via Wykop
  • 8

Komentarz usunięty przez moderatora

X0__x0
X0__x0
11.09.2025, 16:16:43 via Wykop
  • 16
@baidu: dwóch demokratów zostało zastrzelonych w USA przez człowieka w masce z jakiegoś serialu, wtedy na amerykańskiej prawicy śmiechom nie było końca (serio, latały memy publikowane z oficjalnych kont).

Poza tym nie przypominam sobie, żeby "strona która tego nie rozumie" mówiła że dostęp do broni jest wart kilku śmierci. Łatwo być gotowym na poświęcenie żyć jakichś anonimowych dzieciaków o których czytasz w gazecie, gorzej być przykładem dla swoich własnych słów.
X0__x0 - @baidu: dwóch demokratów zostało zastrzelonych w USA przez człowieka w masce...

źródło: Zrzut ekranu 2025-09-11 182215

Pobierz
  • Odpowiedz
baidu
baidu 18.08.2025, 15:35:21
  • 3
Moc obliczeniowa w poszczególnych regionionach w czasie

USA dominują w mocy obliczeniowej dla sztucznej inteligencji z ogromną przewagą.

https://streamable.com/z8or22?src=player-page-share

#usa #chiny #eu #ai
baidu - Moc obliczeniowa w poszczególnych regionionach w czasie

USA dominują w mocy ...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

baidu
baidu 12.05.2025, 14:04:10
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

baidu
baidu 08.05.2025, 17:18:23
  • 0
Niedawno było dużo o tym że #chiny anulowały kontrakt na dostawy samolotów boeing.
Oczywiście to nie do końca prawda, bo nie anulowały, tylko wstrzymały dostawę (kontrakt nie został anulowany).
Szacunkowa wartość wstrzymanej dostawy to ok 3 miliardy dolarów.

Dzisiaj Commerce Secretary powiedział że UK podpisała kontrakt na dostawy z Boeinga na 10 miliardów dolarów.

https://x.com/KobeissiLetter/status/1920496862546538591
baidu - Niedawno było dużo o tym że #chiny anulowały kontrakt na dostawy samolotów bo...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • Strona 1 z 6
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 28.02.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 15.06.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 10.01.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 31.08.2021

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking