Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko254
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
baidu

baidu

Dołączył 14 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 14845
  • Znaleziska 9323
  • Mikroblog 5522
  • Obserwujący 23
  • Obserwowane 62

5

Floryda ponad 1300 śmierci wczoraj

Mekka szurów, jedyne 1300 śmierci w ciągu jednego dnia (pewnie grypa).

krzyk2
z
twitter.com
dodany: 03.09.2021, 15:12:59
  • 6
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    floryda
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
baidu
baidu 03.09.2021, 15:53:11
  • 10
@krzyk2: Co za bzdury.
Tymczasem rzeczywistosc: https://www.worldometers.info/coronavirus/usa/florida/

W bonusie masz jeszcze liste 10 stanow posortowana wedlug ilosc zgonow na 10m mieszkancow. Co ja w niej widze? Czyzby przodowaly tutaj stany rzadzone przez demokratow z tona roznych restrykcji i innych poswirowanych urojen lewackich? Niemozliwe...
baidu - @krzyk2: Co za bzdury.
Tymczasem rzeczywistosc: https://www.worldometers.inf...

źródło: comment_1630684373JLBP5MZ4waKtUTNTw0tPsm.jpg

Pobierz
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

baidu
baidu 05.09.2021, 13:39:45 via iOS
  • 0
@krzyk2: A Ty sobie porównaj z New York czy New Jersey gdzie były i dalej są najostrzejsze restrykcje.

56

Tak drożeją domy w Ameryce [Wykres dnia

Tak drożeją domy w Ameryce [Wykres dnia

Ceny domów w 20 amerykańskich metropoliach w lipcu rosły w najszybszym tempie w historii. Oznacza to, że ceny nieruchomości w USA rosną obecnie szybciej niż w czasie apogeum bańki spekulacyjnej w latach 2004-06, kiedy to roczny wzrost cen w porywach sięgał 17%.

Gustav88
z
bankier.pl
dodany: 02.09.2021, 11:29:06
  • 29
  • #
    ekonomia
  • #
    nieruchomosci
  • #
    gospodarka
  • #
    mieszkanie
  • #
    pieniadze
  • #
    usa
baidu
baidu 02.09.2021, 13:11:23
  • 36
Wyglada na to ze mamy banke spekulacyjna na nieruchomosciach w 2 najwiekszych gospodarkach swiata. Potezna banka spekulacyjna w Chinach, ktorej rozmiary sa prawdopodobnie wieksze niz jakiejkolwiek do tej pory. Duza banka na nieruchomosciach w USA. Ciekawe jak to sie skonczy. Polski rynek nieruchomisci tez prawdpodobnie wykazuje pewne symptomy banki spekulacyjnej, a pekniecie chinskiej lub amerykanskiej lub obu naraz z pewnoscia spwoduje zawirowania na calym swiecie.
  • 19
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

baidu
baidu 02.09.2021, 14:36:31
  • 4
Gdzieś trzeba ten cały pusty pieniądz upychać. Trochę pomagają kryptowaluty, trochę dzieła sztuki a resztę bierze na klatę sektor nieruchomości.


@IvanBarazniew: Mozliwe. Zastanawiajace jest dlaczego np. cena zlota czy srebra nie poszybowaly tak do gory jak nieruchomosci czy akcje. Wrecz mozna by powiedziec ze te dwa metale sa obecnie bardzo tanie (relawywnie).
baidu
baidu 02.09.2021, 16:54:54
  • 0
w 2008 ponoc był jakis gruby kryzys a niespecjalnie pamietam zebym mial problemy.


@cotymitutaj:
2008 rok to przede wszystkim banka na nieruchomosciach w USA. Wtedy nieruchomosci potrafily tracic nawet i 50-60% swojej wartosci.
Polska byla w zupelnie innej sytuacji w 2008 roku. Miala wtedy za soba prawie 2 dekady solidnego rozwoju, gdzie rzeczywista stopa zycia (od upadku PRL) wielokrotnie sie poprawila, sila nabywcza wzrosla poteznie. Nie bylo nic co by mialo sztucznie
baidu
baidu 02.09.2021, 17:01:37
  • -1
a tam nic nie pęknie. Od 2015 r. słyszę że pęknie


@tomh2: Mozliwe ze nie, mozliwe ze ceny sie po prostu lekko skoryguja. W Polsce chyba obecnie odjechanie cen nie jest takie absurdalne jak w Chinach czy USA.
Polacy tez maja zupelnie inny sentyment od mieszkan niz np. amerykanie. Z drugiej strony, czasy sa obecnie szalone, lancuchy dostaw pozrywane, ceny surowcow i energii wariuja, do tego globalna inflacja i stopy
baidu
baidu 02.09.2021, 17:08:07
  • 3
ceny sa nierealne


@lajsta77: To jest absurd co sie teraz dzieje. Kilka miesiecy temu sie przeproawdzilem i kupilem nowy dom, teraz jego cena jest wyzsza o $80 tys. (o tyle drozej sprzedal sie kilka dni temu, taki sam dom na moim osiedlu). Kilkadziesiat tysiecy w kilka miesiecy, i co najciekawsze, ten dom sprzedal sie po 1 dniu od wystawienia.
Wzrost cen i tak byl szalenczy a teraz jeszcze przyspieszyl. To
baidu
baidu 03.09.2021, 12:49:34
  • -1
pieprzysz banały, popełniasz błędy


@RK88: No to obal moje banaly i popraw bledy. Podziel sie swoja wiedza ekspercka i oswiec wszystkich tutaj prawdziwymi niebanalnymi informacjami i predykcjami.
A nie tylko walisz od czapy, nic nie wnoszacy, banaly i bezwartosciowy komentarz ktorego wartosc merytoryczna i odniesienie do tematu jest zerowe.
baidu
baidu 03.09.2021, 14:15:09
  • 0
Jest właścicielem około 8% domów w USA.


@100piwdlapiotsza: Mozesz podeslac linka do tej informacji. Nie twierdze ze tak nie jest ale nie udalo mi sie tego znalezc

Co do Chin, to jest to zbyt bardzo regulowany rynek i już są informacje, że Xiaomi od największego dewelopera ma odkupić spółki zależne związane z elektroniką i produkcją aut elektrycznych... Cała gospodarka złoży się na ratowanie deweloperski, a jak będzie trzeba, to rząd spłaci długi,
baidu - >Jest właścicielem około 8% domów w USA.

@100piwdlapiotsza: Mozesz podesla...

źródło: comment_1630678477hDuMizA62UP1sxn45SaxsS.jpg

Pobierz
baidu
baidu 02.09.2021, 20:42:39
  • 24
#heheszki #biden #usa #afganistan
baidu - #heheszki #biden #usa #afganistan

źródło: comment_1630615312h09RYSKmcDmisqLgDZ8DqG.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

518

Chińscy deweloperzy mają dość pracy w systemie 996

Chińscy deweloperzy mają dość pracy w systemie 996

Sąd przyznaje im rację, że praca od 9 rano do 9 wieczorem przez 6 dni w tygodni to raczej niewolnictwo niż „work-life” balance.

TeamQuest
z
teamquest.pl
dodany: 02.09.2021, 10:47:57
  • 85
  • #
    swiat
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    chiny
  • #
    programowanie
  • #
    programista15k
baidu
baidu 02.09.2021, 13:59:18
  • 36
azjatycka kultura zapyerdolu


@darktemplar: Azjatycka masz na mysli chyba tylko Chiny i Japonie, nie? Bo raczej nie Filipiny, Bangladesz, Malezje czy Tajlandie i pozostale kraje regionu?
baidu
baidu 02.09.2021, 14:08:58
  • -81
Hong Kong


@andrzejedude: wymien pozostale miasta chinskie, zeby bylo wiecej.

Tajwan

Tajwanu nie wymienialem bo to w zasasdzie tez Chiny. Tajwanczycy to Chinczycy. Chiny twierdza ze Tajwan jest zbuntowana wyspa. Tajwan twierdzi natomiast ze Chiny kontytntalne to czesc Republiki Chinskiej (Tajwanu) okupowana
baidu
baidu 02.09.2021, 14:14:54
  • -17
kultura pracy w HK zawsze taka była a to jak chińskim jest miastem to kwestia sporna


@andrzejedude: Jak to sporna? Twoim zdaniem HK jest panstwem?
HK to miasto Chinskie, okupowane przez pewien czas przez UK.
baidu
baidu 02.09.2021, 14:16:55
  • -12
@andrzejedude wymienil


@darktemplar: No to masz 4 panstwa azjatyckie na 48 panstw ktore jest w Azji. Takze to raczej wyjatek niz norma.

291

Chiny: główny ekonomista ostrzega przed grożącym kryzysem na rynku nieruchomości

Chiny: główny ekonomista ostrzega przed grożącym kryzysem na rynku nieruchomości

Li Yang, szef Krajowej Instytucji Finansowania i Rozwoju uważa, że władze Chin powinny zapobiegać niebezpieczeństwu spadku cen nieruchomości. Ostrzega, że jeśli wartość domów spadnie poniżej wysokości kredytów hipotecznych może doprowadzić to do kryzysu.

mickpl
z
pb.pl
dodany: 01.09.2021, 10:56:16
  • 74
  • #
    swiat
  • #
    chiny
  • #
    mieszkanie
  • #
    nieruchomosci
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    inwestycje
baidu
baidu 01.09.2021, 17:24:59
  • 7
próbują to jakoś kontrolować ale pazerność ludzka jest nie do okiełznania, w Chinach na mieszkaniu można zarobić kilkaset procent w kilka lat, ludzie się tu rozwodzą aby moc dokupić więcej mieszkań


@LuckyStrike: Sporo mieszkan musi zatem stac pustych. Czy udaje im sie je wszystkie wynajmowac?
Duzo nowych mieszkan sie buduje?
baidu
baidu 01.09.2021, 18:09:38
  • 53
W miastach wszystko jest wynajęte praktycznie w 100%. Ja tez wynajmuje i za 100m2 mieszkania gdzie metr2 kosztuje po przeliczeniu na PLN ponad 15 000 zł płace 1540 zł za miesiąc wynajmu


@LuckyStrike: To brzmi az absurdalnie. Za mieszkanie o wartosci 1.5 mln zl placisz miesiecznie 1540 zl? Te liczby sie nie dodaja, zwrot z takiego wynajmu to pewnie ok. 100 lat (albo i wiecej liczac koszty renowacji, podatkow, czynszy
baidu
baidu 01.09.2021, 18:29:57
  • 7
@LuckyStrike: Z ciekawosci jeszcze sie dopytam o jedna rzecz, zeby miec jakis poglada na to jak wyglada nowe budownictwo Chinach.
Na tych 100 metrach ile masz pokoi? Jakiej mniej wicej wysokosci jest mieszkanie, chodzi mi od podlogi do sufitu, czy jest to jakie bardzo niskie pietro, "standardowe" czy moze wlasnie wysokie. Jak wyglada jakosc wykonczenia, w sensie okna, klatka schodowa, sciany (czy slychac sasiadow) etc.?
baidu
baidu 02.09.2021, 13:16:04
  • 0
Mój następny film na moim kanale będzie o moim mieszkaniu


@LuckyStrike: Dzieki, obejrze jak wrzucisz.
W miedzyczasie przejzalem Twoje starsze filmiki, sa ciekawe. Duzo w nich zapowiadales kolejnych filmow a widze ze ostatni wrzuciles prawie rok temu. Czy to przez covid?
W jednym filmie mowiles tez ze rezim chinski nie przesladuje religii, czego dowodem byla jakas stara swiatynia na przeicko ktorej byl plakat wyborczy. Powiedziales wtedy ze niedaleko Ciebie jest
baidu
baidu 31.08.2021, 17:34:10
  • 185
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aik32fr45yd
Aik32fr45yd
31.08.2021, 17:37:54
  • 66
@baidu: Joe Bidena w Pieluchach to za 3 lata już nie będzie bo gość będzie siedział albo w domu na emeryturce, albo już będzie leżał w grobie ze starości i przemęczenia pracą prezydenta
A Demokraci i tak wygrają - wpuszczą migrantów do Texasu i mają wygraną w kieszeni
  • Odpowiedz
Aik32fr45yd
Aik32fr45yd
31.08.2021, 17:42:07
  • 45
@baidu: dadzą władzę Kamali po prostu. Joe chyba musi przeczekać do stycznia 2023 by Kamala mogła objąć urząd tak mi się wydaje bo 2 lata prezydentury musi być chyba żeby VP mógł objąć ale nie jestem pewny

Albo go uśmiercą albo coś wykreują by sobie Joe opuścił urząd i wtedy komunistka wjeżdża cała na czerwono
  • Odpowiedz
baidu
baidu 31.08.2021, 17:15:39
  • 28
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

S.....i
S.....i
konto usunięte 31.08.2021, 17:47:31
  • 23
@baidu: Ilosc lotniskowcow to nie miara potegi militarnej tylko mozliwosci projekcji sily na dalsze zakatki swiata, skoro byla w planie kasa na 5 i 6 lotniskowiec, to dlaczego zakladasz ze anulowanie wynika z jej braku a nie przerzucenia funduszy w inne, potrzebniejsze miejsce? Szczerze, nie uwazam zeby chinczycy mieli w planach, polityke dalekiej ekspansji zbrojej, przynajmniej nie w najblizszym czasie.
  • Odpowiedz
baidu
baidu
Autor
31.08.2021, 17:51:12
  • 25
skoro byla w planie kasa na 5 i 6 lotniskowiec, to dlaczego zakladasz ze anulowanie wynika z jej braku a nie przerzucenia funduszy w inne, potrzebniejsze miejsce?


@Szubrawski: Jak to przezucenie funduszy w inne miejsce? Przeciez Chiny planuja na 100 lat w przod!!! Tak przynajmniej slyszalem wielokrotnie na wykopie. Zatem jesli byly plany na lotniskowce to czemu, gdy nie minelo 100 lat juz ich nie ma?

Mimo wszystko lotniskowece sa
  • Odpowiedz
baidu
baidu 31.08.2021, 14:26:17
  • 6
Wyglada na to ze teraz wirus sie przenosi z republikanskich stanow do stanow rzadzaonych przez demokratow. Czyli do tych stanow z pokaznymi restrykcjami.

2 week moving average in cases:
Louisiana -50 percent
Florida -28 percent
Missouri -14 percent
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

D.....n
D.....n
konto usunięte 31.08.2021, 14:33:16
  • 9

Komentarz usunięty przez moderatora

Dutch
Dutch
31.08.2021, 14:34:40
  • 7
@Der_Liebhaber_der_Lebkuchen:
"do czego przyczynili się antyszczepionkowi aktywiści, w dużej mierze pochodzący z Wykopu"
#cytatywielkichludzi
  • Odpowiedz
baidu
baidu 27.08.2021, 20:27:48
  • 57
Associated Press demaskuje klamstwa J. Bidena na temat umowy zawartej przez Trumpa z talibami.

Po raz kolejny okazuje sie ze to D. Trump mial racje i mowil prawde a J. Biden i jego adminstracja klamala.

But Biden can go only so far in claiming the agreement boxed him in. It had an escape clause: The U.S. could have withdrawn from the accord if Afghan peace talks failed. They did, but Biden chose to
baidu - Associated Press demaskuje klamstwa J. Bidena na temat umowy zawartej przez T...

źródło: comment_16300964348IXwrUyY22dXWb1KllhrYL.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M.....S
M.....S
konto usunięte 27.08.2021, 20:33:37
  • 45
@baidu: pozna neuropkami z sydromem wyparcia dosłownie każde medium w zachodnim świecie wie że zawaliła administracja Bidena.
  • Odpowiedz
baidu
baidu
Autor
27.08.2021, 20:34:37
  • 33
@MSDS: Dokladnie. Obecnie nawet te najbardziej lewicujace media w USA mowia to juz wprost.
  • Odpowiedz

434

Skazane za wrzucenie bomby do meczetu zadeklarowało że jest kobietą.

Pokaż treści 18+

Skazane za wrzucenie bomby do meczetu zadeklarowało że jest kobietą.

"Emily Claire Hari, the 50-year-old leader of the group ‘White Rabbit,’ who was previously known as Michael Hari, (...) has asked the court to acknowledge her transgender identity "

tolep
z
independent.co.uk
dodany: 27.08.2021, 06:01:04
  • 96
  • #
    swiat
  • #
    lgbt
  • #
    terroryzm
  • #
    usa
  • #
    ciekawostki
baidu
baidu 27.08.2021, 19:47:09
  • 10
nie, nie jestem transfobem :) Facet nie jest transem, gdyby był raczej by nie nosił brody, i zwróćiłby na to uwagę nieco wcześniej niż teraz gdy idzie siedzieć na całe życie.


@precz_z_komunia: A to jest okreslony czas gdy mozesz stac sie transem a potem to sie juz nie liczy?
Jestes nietolerancyjnym bialym supermatysta. Kazdy ma prawo okreslac swoja transgender kiedy tylko chce, jak chce to moze w danej godzinie byc
baidu
baidu 27.08.2021, 19:47:59
  • 3
To już Brevik miał więcej godności.


@precz_z_komunia: dolaczenie do LGBT jest niegodne, homofobie?
baidu
baidu 27.08.2021, 18:02:20
  • 22
#usa #heheszki #biden
baidu - #usa #heheszki #biden

źródło: comment_16300873237vU0kaG5Z6uApAPIMlbMhM.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

baidu
baidu 27.08.2021, 16:44:37
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

baidu
baidu 26.08.2021, 21:00:50
  • 4
Kamala Harris w ciagu 6 miesiecy stala sie najbardziej nielubianym vice prezydentem od pokolenia.
Nie dosc ze ma najnizszy pozytywny wynik, to jeszcze roznica pozytywny/negatywny jest najwieksza od przynajmniej 1970 roku.
I to wszystko przy ogromnym wspraciu mediow, wychwalaniu jej jako pierwszej 'kolorowej' kobiety na tej funkcji, ciagle trwajacych kampaniach Kamali i unikaniu przez nia odpowiedzi na trudne pytania (gdzie zawsze wysylany jest Biden).
Obecna administracja USA nie ma dobrej passy. Nadchodzace
baidu - Kamala Harris w ciagu 6 miesiecy stala sie najbardziej nielubianym vice prezy...

źródło: comment_16300114754nlVorJkYALGdzontRkWB7.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tyrytyty
tyrytyty
26.08.2021, 22:12:40
  • 2
moga byc


@baidu: optymistycznie
  • Odpowiedz

83

Gdzie się podziała Kamala Harris?

Pokaż treści 18+

Gdzie się podziała Kamala Harris?

Waszyngtońskie wróble ćwierkają, że dni obecności Joe Bidena w Białym Domu są policzone. Londyński dziennik Daily Telegraph ocenia, że stołeczna elita polityczna już się od niego odwróciła i tylko czekać, kiedy rządy przejmie córa neobolszewiskiej rewolucji Kamala Harris.

Tygodnik_Solidarnosc
z
tysol.pl
dodany: 25.08.2021, 18:11:28
  • 29
  • #
    polityka
  • #
    usa
  • #
    lewackalogika
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    afganistan
  • #
    swiat
  • #
    trump
baidu
baidu 25.08.2021, 18:16:22
  • 17
Przecież od początku tej prezydentury było wiadomo, że będzie podmianka. wiele osób jednak obstawiało, że miną 2 lata, żeby dokończenie tej kadencji się harrisowej nie liczyło jako odbyta kadencja, żeby mogła startować jeszcze 2 razy.


@bukszpryt: Przy obecnych "fuckupach" najpewniej nie dostanie nawet nominiacji dems do tego zeby chociaz raz wystartowac. Ona sie kompromituje w rownym stopniu co J. Biden a przy tym juz na samym poczatku cieszyla sie duzo

2

Francuskie media: Największa potęga świata posłuszna talibom

Pokaż treści 18+

Francuskie media: Największa potęga świata posłuszna talibom

Na wtorkowym, wirtualnym spotkaniu G7, państwa europejskie chciały przekonać prezydenta USA, by przesunął datę ewakuacji cudzoziemców i zagrożonych Afgańczyków poza 31 sierpnia. Prezydent Joe Biden nie zmienił daty opuszczenia Afganistanu przez wojska USA

janusz_z_czarnolasu
z
wgospodarce.pl
dodany: 25.08.2021, 14:37:20
  • 4
  • #
    swiat
  • #
    francja
  • #
    usa
  • #
    afganistan
  • #
    wojsko
  • #
    polityka
baidu
baidu 25.08.2021, 15:59:05
  • 1
Wszystkie ręce amerykanów idą na pokład z którego jest i będzie w przyszłości prowadzona walka z Chinami o światowy prymat. To głównie dlatego USA odpuściło sobie Afganistan.


@janusz_z_czarnolasu: Bardzo mozliwe, ale z drugiej strony Afganistan byl doskonalym miejscem strategicznie usytulowanym przy Chinach do prowadzenia takiej walki.
baidu
baidu 25.08.2021, 13:21:11
  • 29
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

baidu
baidu 23.08.2021, 15:12:23
  • 4
Najnowszy sondaz NBC/WSJ.
Biden traci zaufania amerykanow we wszystkich kategoriach. Poczawszy od ogolnego "job approval" poprzez to jak radzi sobie z epidemia covid a na gospdarce konczac.
Amerykanie sa bardzo zawiedzeni pierwszymi 7 miesiacami prezydentury J. Bidena. Jeszcze troche ponad rok do wyborow do kongresu (Listopad 2022), ktory jesli dalej tak bedzie wygladala prezydentura Bidena, Demokraci przegraja z kretesem.

#usa #biden #polityka
baidu - Najnowszy sondaz NBC/WSJ.
Biden traci zaufania amerykanow we wszystkich kate...

źródło: comment_1629731358no3AJNbClmIeB9vsrctkA2.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

goodgoy
goodgoy
goodgoy
23.08.2021, 15:22:33
  • 3
@baidu: Biden ma średni approval po 216 dniach prezydentury na poziomie 49.2%. Z poprzednich prezyndentów Trump po takim samym czasie miał 37%, Obama 51.7%, Bush Jr. 52.7%, a Clinton 44.2%.
  • Odpowiedz
baidu
baidu
Autor
23.08.2021, 15:30:19
  • 0
Biden ma średni approval po 216 dniach prezydentury na poziomie 49.2%. Z poprzednich prezyndentów Trump po takim samym czasie miał 37%, Obama 51.7%, Bush Jr. 52.7%, a Clinton 44.2%.


@goodgoy: To prawda, szczegolnie Bush Jr. byl fenomenem jesli chodzi o popacie, w pewnym momencie mial prawie 90% approval, po czym do konca prezydentury juz tylko tracil, konczac na disapproval w okolicach 65%.
Ciekawe czy J. Biden podobnie bedzie juz tylko
  • Odpowiedz

408

Trump: Trzeba było najpierw zniszczyć bazy w Afganistanie, a potem się wycofać.

Trump: Trzeba było najpierw zniszczyć bazy w Afganistanie, a potem się wycofać.

Były prezydent USA Donald Trump powiedział w czwartek, że Stany Zjednoczone najpierw powinny były ewakuować z Afganistanu Amerykanów i sprzęt wojskowy, a potem zniszczyć swoje bazy, przed wycofaniem wojsk z kraju. Jak podkreślił, taki plan oszczędziłby rozlewu krwi.

BedeBorodJakMojTato
z
rmf24.pl
dodany: 20.08.2021, 04:49:19
  • 114
  • #
    polityka
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    trump
  • #
    afganistan
  • #
    taliban
  • #
    konfliktynaswiecie
baidu
baidu 20.08.2021, 13:02:31
  • -7
Oni działali według harmonogramu który powstał za Trumpa


@Tibor: Bzdura. O wycofaniu wojsk amerykanskich z Afganistanu mowi sie od poczatku prezydentury Obama/Biden. Z tego zreszta czasu pochodzi slynny cytat J. Bidena, ktory na pytanie o konsekwencje dla afganczykow po wycofaniu sie wojsk USA mial powiedziec - "F* That"
https://timcast.com/news/f-that-biden-in-2010-when-asked-about-consequences-for-afghan-people-after-us-withdrawal/

"According to The Atlantic, when Biden was vice president, “he told Richard Holbrooke, Obama’s special representative for Afghanistan and Pakistan, that the U.S.
baidu
baidu 19.08.2021, 13:53:12
  • 186
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

piotrekoonpl
piotrekoonpl
piotrekoonpl
19.08.2021, 14:24:02
  • 71
@baidu: Ja rozumiem, że ludzie szybko zapominają o imbach jakie kręcą politycy, ale 4-5 dni to chyba target dla elektoratu 90+ xD
  • Odpowiedz
Karl_Tofel
Karl_Tofel
19.08.2021, 14:29:36
  • 82
@piotrekoonpl: no widzisz, a Bidon już zapomniał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
baidu
baidu 18.08.2021, 20:41:35
  • 32
@rzep i jemu podobni oszolomi probuja, niestety dosyc skutecznie, budowac narracje ze za nieudane wycofanie wojsk amerykanskich z Afganistanu odpowiada D. Trump.
Nie wiem jak trzeba byc intelektualnie wyzerowanym i robic kurtyzane z logiki zeby lykac te bzdury ale widac wiele osob w to uwierzylo.

Kolejne wychodzace na swiatlo dzienne informacje powoduja ze ta narracja sypie sie jak domek z kart.

1.
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

baidu
baidu
Autor
18.08.2021, 20:45:09
  • 6
@zjadlbym_kebaba: Podaje informacje. Moga one nie pasowac do Twojej wizji swiata ale Twoja wizja swiata nie zmienia faktow.
  • Odpowiedz
M.....S
M.....S
konto usunięte 18.08.2021, 20:49:44
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Strona 11 z 14
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 28.02.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 15.06.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 10.01.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 31.08.2021

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking