Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko144
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Wiesmin

Wiesmin

Dołączył 12 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 10044
  • Znaleziska 5402
  • Mikroblog 4642
  • Obserwujący 12
  • Obserwowane 250

643

PO uderza w PiS spotami z użyciem wycieków maili Dworczyka

Pokaż treści 18+

PO uderza w PiS spotami z użyciem wycieków maili Dworczyka

Dlaczego PiS nie pozwie PO w trybie wyborczym? Bo nie ma podstaw? Bo maile są prawdziwe? Szach mat!

Jarusek
z
twitter.com
dodany: 27.08.2023, 09:27:06
  • 111
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazprawakow
  • #
    polityka
Wiesmin
Wiesmin 27.08.2023, 10:47:59 via Android
  • 42
@ocynkowanyodpornynahejt szczerze? Ja bym się cieszył. Nie było zajebiscie, ale było lepiej.
Wiesmin
Wiesmin 27.08.2023, 15:37:08 via Wykop
  • 1
dla wszystkich było lepiej czy dla Ciebie było lepiej i inni Cię nie interesują?


@ocynkowanyodpornynahejt: Dla wielu było lepiej.
Wiesmin
Wiesmin 27.08.2023, 17:53:04 via Wykop
  • 1
@ocynkowanyodpornynahejt: I cały czas rosła, a pod koniec była też deflacja, co zwiększało wartość tych pieniędzy.
Wiesmin
Wiesmin 27.08.2023, 18:09:31 via Android
  • 0
@ocynkowanyodpornynahejt dwa razy więcej, które nie są dwa razy więcej, z czego jest też sztucznie zawyżane przez mocne podnoszenie minimalnej.

Wzrost jaki był w ciągu tych lat nie był dzięki PiSowi, a mimo PiSu. Zwiększanie podatków, dodawanie nowych podatków, niestabilność prawa, masa marnowanych pieniędzy... to są rzeczy które spowalniają nasz rozwój. Gdyby PiS nie rządził, to wiele problemów by odpadło.
Wiesmin
Wiesmin 21.08.2023, 09:53:26
  • 0
Pytanie do ekspertów z wykopu.
Macie do polecenia jakiś klimatyzator przenośny który spokojnie ogarnie pokój ok 9 metrów?
Im mniejszy tym lepszy, bo pod oknem stoi też biurko. Plusem byłaby opcja podłączenia do wifi, ale nie wymagana. Normalnej klimatyzacji nie mogę zamontować, bo wynajem.
cena tak do 2k byłaby ok.
#kiciochpyta #pytaniedoeskperta
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

102

Rosja. Atak na rosyjski port Noworosyjsk. Liczne eksplozje -

Pokaż treści 18+

Rosja. Atak na rosyjski port Noworosyjsk. Liczne eksplozje -

Po północy Rosjanie zaczęli informować w mediach społecznościowych, że słyszeli eksplozje i strzały w pobliży rosyjskiego portu Noworosyjsk nad Morzem Czarnym. Rosyjskie MON stwierdziło z kolei, że Siły Zbrojne Ukrainy próbowały zaatakować bazę marynarki wojennej Noworosyjsk dwoma dronami, ale zosta

janusz_z_czarnolasu
z
polsatnews.pl
dodany: 04.08.2023, 05:02:14
  • 20
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    wydarzenia
  • #
    polityka
  • #
    militaria
Wiesmin
Wiesmin 04.08.2023, 18:39:58 via Android
  • 3
@janusz_z_czarnolasu no tak, mogą się poddać i potem tylko patrzeć jak ruskie ścierwa dokonują masowych mordów na cywilach, czy wywózek, albo masowych kradzieży, tak jak na okupowanych przez nich terenach.

460

USA: Atak Wagnerowców na NATO będzie uznany jako atak ze strony Rosji

Pokaż treści 18+

USA: Atak Wagnerowców na NATO będzie uznany jako atak ze strony Rosji

Ambasador USA przy ONZ odpowiadając na pytanie o zagrożenie płynące dla krajów NATO ze strony Grupy Wagnera powiedziała, że USA traktują najemników Prigożyna jako niesamodzielnych i zależnych od rządu Rosji.

PolonPL
z
polon.pl
dodany: 01.08.2023, 08:50:38
  • 83
  • #
    usa
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    wojsko
  • #
    polityka
  • #
    wydarzenia
Wiesmin
Wiesmin 01.08.2023, 11:44:52 via Android
  • 0
@WujkoDobraRada nie, to zwykly biznes.
Wiesmin
Wiesmin 01.08.2023, 11:44:53 via Android
  • 0
@WujkoDobraRada nie, to zwykly biznes.

761

"Nie jedna, lecz trzy rakiety wleciały w grudniu nad Polskę"

Pokaż treści 18+

"Nie jedna, lecz trzy rakiety wleciały w grudniu nad Polskę"

Nie jedna, lecz trzy rakiety wleciały w grudniu nad Polskę, a wojsko i MON nie zrobiły nic, by je odnaleźć twierdzi wiceszef senackiej komisji obrony Krzysztof Brejza. /// PiS dba, by sie Polacy nie martwili. Odra? Nic sie nie stalo. Toksyczne pozary? Nic sie nie stalo. Rakiety? Nic sie nie stalo.

KupujacKarmeDlaKotaNieMajacKota
z
onet.pl
dodany: 30.07.2023, 19:38:45
  • 113
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    bekazpisu
  • #
    polityka
  • #
    polska
Wiesmin
Wiesmin 31.07.2023, 07:17:50 via Wykop
  • 2
Nikomu nic się nie stało bo obrona p-lot dziala


@bronek-adam: Bo nie były uzbrojone.
Jakby obrona działało, to zostałyby zestrzelone, a nie doleciały gdziekolwiek.

422

USA ostrzegają Białoruś i Rosję ws. Polski.

Pokaż treści 18+

USA ostrzegają Białoruś i Rosję ws. Polski.

Jeśli będzie to konieczne, będziemy bronić każdego centymetra terytorium NATO - oświadczył w poniedziałek rzecznik Departamentu Stanu USA Matthew Miller, odnosząc się w odpowiedzi na pytanie PAP do sugestii białoruskiego dyktatora o "wycieczce" wagnerowców do Polski.

baczex
z
wiadomosci.radiozet.pl
dodany: 25.07.2023, 07:39:07
  • 121
  • #
    usa
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    bialorus
  • #
    polska
  • #
    wojsko
Wiesmin
Wiesmin 25.07.2023, 17:33:27 via Wykop
  • 6
Serio groszową?


@Eponhall: USA wydaje na wojsko więcej niż kilka kolejnych krajów w rankingu RAZEM WZIĘTYCH.
Grosze dla nich to spora część budżetu innych krajów.
Wiesmin
Wiesmin 25.07.2023, 17:37:53 via Wykop
  • 0
Rozumiem, że oni mogą przenikać na terytorium RP małymi grupami i dokonywać ataków dywersyjnych lub po prostu terrorystycznych, żeby nękać społeczeństwo i wpływać na jego nastroje,


@lesio_knz: To też raczej odpada. Przez akcje z nielegalnymi imigrantami granica jest w miarę dobrze pilnowana, więc raczej jakakolwiek grupa dosyć szybko przykuje uwagę wojska i straży granicznej.
Wiesmin
Wiesmin 25.07.2023, 17:40:02 via Wykop
  • 1
mhm, ta, nikt palcem nie ruszy w naszej sprawie


@sultan_de8ilow: rozumiałem takie wpisy przed wojną w Ukrainie, ale teraz to trzeba być debilem by tak twierdzić.
Ukraina, która nie jest w sojuszu, dostała ogromne wsparcie, z czego pierwsze dostawy poszły dosyć szybko, więc na jakiej podstawie sądzisz, że w przypadku ataku na sojusz by nie było reakcji?
Szczególnie gdyby zaatakował sam Wagner, to sprawa byłaby jeszcze łatwiejsza, bo słabszy atak

458

Korwin: Polska nie była pod butem Rosji

Pokaż treści 18+

Korwin: Polska nie była pod butem Rosji

Realnym zagrożeniem według Mikkego jest Ukraina. Szkoda słów

orpblyskawica
z
twitter.com
dodany: 19.07.2023, 20:03:28
  • 153
  • #
    bekazkonfederacji
  • #
    ruskieonuce
  • #
    neuropa
  • #
    afera
  • #
    polityka
Wiesmin
Wiesmin 20.07.2023, 07:29:14 via Android
  • 4
@konkarne czyli Rosja to sztuczny twór bez historii który istnieje od 30 lat?
Wiesmin
Wiesmin 20.07.2023, 07:32:06 via Android
  • -2
@MadrzejszeNieWspomniec no powiedział prosto i wyszedl na debila. Pomijając ZSRR, co już jest debilizmem, to z ruskimi od dawna mamy wojny, w tym też byliśmy przez nich kontrolowani np. po zaborach.

397

Matrix PiS. Sprawa Mariki uwolnionej przez Ziobrę to studium kłamstwa i nadużyć

Pokaż treści 18+

Matrix PiS. Sprawa Mariki uwolnionej przez Ziobrę to studium kłamstwa i nadużyć

Oto rządca prokuratury, więziennictwa i całego wymiaru sprawiedliwości Zbigniew Ziobro poleca uwolnić uwięzioną przez zły sąd obrończynię normalności, poznańską studentkę Marikę Matuszczak. Nieprawdopodobna hucpa władzy. Historia z prześladowaną za poglądy Mariką jest równie symboliczna dla rządów

raul7788
z
polityka.pl
dodany: 17.07.2023, 12:18:40
  • 139
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazkonfederacji
  • #
    prawo
  • #
    neuropa
Wiesmin
Wiesmin 18.07.2023, 09:13:43 via Wykop
  • -1
Normalny człowiek podświadomie widzi, że to niesprawiedliwość - kampanii na tym opozycja nie zrobi.


@poroboszcz: Ale to PiS robi na tym kampanię. Przecież sami wprowadzili takie prawo, a teraz mowa, że jest zbyt surowe?

378

Sołtys zamontowała atrapę fotoradaru. Policja: Nie narusza prawa

Sołtys zamontowała atrapę fotoradaru. Policja: Nie narusza prawa

Sołtys wsi Wielki Buczek zamontowała na swojej działce atrapę fotoradaru. Jak przyznała, że kierowcy zwalniają, dlatego zachęca innych do podobnych akcji. Główny Inspektorat Transportu Drogowego i policja nie dostrzegają bezprawnego działania gospodyni wsi.

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 16.07.2023, 05:48:43
  • 160
  • #
    fotoradar
Wiesmin
Wiesmin 16.07.2023, 14:32:59 via Wykop
  • 53
znaku ostrzegającego przed fotoradarem


@przemek-zkielc: Ale tam nie ma fotoradaru, tylko atrapa.
Wiesmin
Wiesmin 16.07.2023, 17:41:37 via Wykop
  • 3
W przypadku wypadku w tym miejscu nawet sprawca będzie miał prawo walczyć o odszkodowanie .


@przemek-zkielc: Jakie prawo? Tam nie ma fotoradaru. Wszelkie wymagania prawne dotyczące tego nie dotyczą tej sytuacji.
Poza tym, to jak widzisz taki proces o odszkodowanie?
"Panie sędzio, ja tam grzecznie z-----------m 150 km/h i nagle wyskoczył fotoradar i walnąłem po hamulcach. Mówię wam, to wina tego fotoradaru, nie moja! "

647

Piotr Jacoń miał dziadka w UB. Teraz bryluje w TVN

Piotr Jacoń miał dziadka w UB. Teraz bryluje w TVN

Kolejny z TVN.

Djangobango
z
radiogdansk.pl
dodany: 09.07.2023, 09:00:53
  • 205
  • #
    polityka
Wiesmin
Wiesmin 10.07.2023, 07:28:45 via Wykop
  • 0
poza nielicznymi przypadkami jabłko pada niedaleko od jabłoni


@kwarek10: Ale mowa o jego dziadku, a nie ojcu.
Wiesmin
Wiesmin 10.07.2023, 08:16:49 via Wykop
  • 0
to od dziadka nie można czerpać wzorców bezpośrednio?


@kwarek10: Wiele zależy od relacji w rodzinie, ale i tak taka logika jest debilna.
Według tego, to wszyscy jego przodkowie musieli być ubekami, bo przecież niedaleko pada jabłko od jabłoni, więc dziadek musiał czerpać wzorce w pradziadka, pradziadek z prapradziadka, prapradziadek z praprapradziadka...

Więc albo większość ludzkości to ubecy, bo praktycznie każdy jest spokrewniony, jeśli odpowiednio daleko cofniesz się w drzewie genealogicznym,
Wiesmin
Wiesmin 10.07.2023, 09:58:12 via Wykop
  • 0
logika jest poprawna


@kwarek10: Czyli cała ludzkość, z małymi wyjątkami, ma te same cechy?

Po pierwsze są wyjątki od reguły.

No to
Wiesmin
Wiesmin 10.07.2023, 10:00:35 via Wykop
  • -1
@Grymas-Tysiaclecia: Zapomniałeś o Amerykanach, komunistach i żydach. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

TVN to szczujnia na pasku Platformy Obywatelskiej


@uuugg:Przynajmniej nie na pasku PiSu, który bierze od nas pieniądze.

607

Afera na Gubałówce. Górale postawili kasę i chcą od turystów 5 zł za przejście

Afera na Gubałówce. Górale postawili kasę i chcą od turystów 5 zł za przejście

Kolejna odsłona sporu na Gubałówce w Zakopanem. Właściciele działek w górnej części zbocza zablokowali szlak wzdłuż ogrodzenia kolejki szynowej i postawili tam kasę. Domagają się od turystów 5 zł za przejście. - To nasz teren, a Polskie Koleje Linowe nas w tej kwestii ignorują mówi Jadwiga Gąsieni

electroN
z
gazetakrakowska.pl
dodany: 05.07.2023, 14:02:37
  • 333
  • #
    polska
  • #
    gory
  • #
    zakopane
  • #
    gorskiezydostwo
Wiesmin
Wiesmin 06.07.2023, 07:40:11 via Wykop
  • 2
Którego dodajmy wcale tam nie powinno być. Górale sprzedali ziemię PKL po położenie torów, a nie żeby robili im konkurencję.


@UniversalHater: Co? To chyba najgłupsze co widziałem w tym wykopie, a poprzeczka jest ustawiona wysoko xD
Wiesmin
Wiesmin 06.07.2023, 07:47:09 via Wykop
  • 1
@UniversalHater: G---o im się należy, chociaż bardziej kara za zablokowanie terenu PKL i oszustwo.
Wiesmin
Wiesmin 06.07.2023, 07:58:01 via Wykop
  • 2
@Wiesmin: G---o

@UniversalHater: Widzę, że trzymasz poziom xD
Jesteś jednym z tych walniętych górali?
Wiesmin
Wiesmin 06.07.2023, 08:16:41 via Wykop
  • 3
Nie, ale im kibicuję.


@UniversalHater: Więc zwykły oszust i kombinator, byle tylko wyruchać innych.

Góralom należy się kara finansowa, albo nawet więzienie i tyle.
Zablokowali przejście przez nie ich działki i na tej podstawie wymuszają haracz.
Wiesmin
Wiesmin 06.07.2023, 08:23:09 via Wykop
  • 1
Gdyby PKL postępowało uczciwie, dało by się tego uniknąć.


@UniversalHater: Postępuje uczciwie. Górale narzekali, że trasa przebiega przez ich działki, to PKL zmieniło trasę tak, że nie przebiega.
Górale nie szanują własności prywatnej, oszukują ludzi, wymuszają pieniądze i blokują trasy.
Tam powinna przyjechać policja i ich aresztować i na tym powinno się to skończyć.
Wiesmin
Wiesmin 06.07.2023, 08:28:03 via Wykop
  • 1
@UniversalHater: Zgadza się. Jestem zbyt ograniczony by stanąć po stronie oszustów.
Baba chce kosić pieniądze, bo ma działkę i tyle. Nie ma żadnych podstaw ku temu. Równie dobrze ja mógłbym Ci kazać płacić mi, bo mam działkę, a jak mam działkę, to należą mi się pieniądze.

Chociaż, w sumie... Wyślij mi 100 zł, bo mam działkę. Popierasz górali, więc i mnie powinieneś.
Wiesmin
Wiesmin 06.07.2023, 08:40:42 via Wykop
  • 1
"No dobra - to wy zarabiacie na turystach, którzy jeżdżą koleją a my na tych co chodzą piechotą".


@UniversalHater: Niby kto tak kiedykolwiek powiedział?
Szlak turystyczny był wcześniej wyznaczony w innym miejscu, więc nikt nie zakładał, że górale mają r----ć ludzi na pieniądze. Wcześniej tak robili, bo ludzie byli głupi, więc PKL stwierdziło, że ludzie to idioci i im pomoże poprzez wytyczenie szlaku tam gdzie oni chodzą, omijając prywatne działki
Wiesmin
Wiesmin 06.07.2023, 08:44:41 via Wykop
  • 2
No to pokaż tę umowę, mądralo.

@UniversalHater: To ty twierdzisz, że jest tam jakiś debilny zapisek, a nie zwykła umowę na sprzedaż terenu...

503

Blogger był pewien, że nie musi ustępować pieszym

Blogger był pewien, że nie musi ustępować pieszym

"Kierowca zawodowy", który w Internecie przekonywał, że nie musi przepuszczać ludzi na przejściach, przegrał starcie z policją. Sąd Rejonowy w Starogardzie Gdańskim również uznał, że bystry blogger rejestrował własne wykroczenia. W dodatku robił zrzutkę na "walkę".

ArnoldZboczek
z
brd24.pl
dodany: 05.07.2023, 10:04:40
  • 271
  • #
    polskiedrogi
  • #
    kierowca
  • #
    kierowcy
  • #
    kierowcazawodowy
  • #
    sad
  • #
    policja
Wiesmin
Wiesmin 06.07.2023, 08:01:10 via Wykop
  • 0
To egzamin jest jakiś zaporowo drogi?


@niki_niki: Drogi nie, ale jak będzie na nim jeździł tak jak tutaj, to go nie zda.
Wiesmin
Wiesmin 06.07.2023, 08:10:01 via Wykop
  • 2
bo oznaczałoby to, że muszę się zatrzymać jak ktoś zmierza w kierunku przejścia i jest 10 metrów przed nim.


@Artkn: Nie... No chyba, że jedziesz z taką prędkością, że pieszy szybciej pokona te 10 metrów, nim ty przejedziesz przez pasy.

Zasada jest prosta. Jeśli twoje zachowanie zmusi pieszego do zatrzymania się, albo zwolnienia, to wymusiłeś pierwszeństwo i koniec. Nie ma tu pola do interpretacji w podanym przykładzie.

768

Mandat za 1 km/h powyżej ograniczenia prędkości. MSWiA nie zmieni przepisów

Mandat za 1 km/h powyżej ograniczenia prędkości. MSWiA nie zmieni przepisów

Kierowcy wskazują, że niezasadne i nieracjonalne jest karanie ich za przekroczenie dozwolonej prędkości nawet o 1 km/h, podczas gdy błąd pomiaru urządzeń mierzących prędkość stosowanych przez policję i inne służby, w tym fotoradarów i wskaźników prędkości w samochodach, obejmuje 3 km/h.

Zenon_Zabawny
z
auto-swiat.pl
dodany: 05.07.2023, 12:12:39
  • 205
  • #
    motoryzacja
  • #
    kierowcy
  • #
    auto
  • #
    moto
Wiesmin
Wiesmin 05.07.2023, 21:09:10 via Android
  • 66
@Jariii by kogoś ukarać trzeba mu udowodnić winę ponad wszelkie wątpliwości. Jeśli wynik jest w zakresie błędu pomiaru to nie da się udowodnić winy bez jakiejkolwiek wątpliwości, więc kara się nie należy.
Wiesmin
Wiesmin 05.07.2023, 21:14:03 via Android
  • 4
@Megawonsz_dziewienc i działają gdy, na przykład, ktoś odpali granatnik na komendzie? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Wiesmin
Wiesmin 05.07.2023, 21:18:22 via Android
  • 0
@xUnf ale tu nikt nie mówi, że policja kłamie, tylko, że sprzęt ma ograniczenia. Jeśli radar ma dokładność 3 km/h, to wynik np. 53 km/h nie jest podstawą do mandatu, bo mogło to oznaczać realną prędkość 50 km/h.

Kara wymaga udowodnienia winy.
Wiesmin
Wiesmin 05.07.2023, 22:55:10 via Android
  • 0
@xUnf jak to co teraz? Nie mogą udowodnić, że na pewno przekroczono prędkość, więc kary nie ma. Żaden sąd nie powinien klepnąć kary "bo może przkeroczył". Albo wiadomo, że przekroczono, albo niewinny.

1460

Sąd najwyższy USA zdecydował- koniec z punktami za pochodzenie rasowe na studia!

Sąd najwyższy USA zdecydował- koniec z punktami za pochodzenie rasowe na studia!

Piszą, że już od lat 60 się to ciągnęło, ale teraz koniec - nie ma znaczenia rasa. No kto by się spodziewał.

mocten
z
bbc.com
dodany: 29.06.2023, 16:11:54
  • 151
  • #
    usa
  • #
    woke
  • #
    rasizm
Wiesmin
Wiesmin 30.06.2023, 14:11:40 via Wykop
  • 1
@Headcrab_B: Jak patrzyłem na redicie, to masz, mniej więcej, coś takiego.
- Jej, koniec z dyskryminacją, powinni wprowadzić program zależny od statusu ekonomicznego, a nie rasy.
- To jest złe, przez to czarnych będzie mniej na studiach, bo jest więcej biednych białych niż czarnych!
- Jestem Azjatą i mnie to cieszy.
Wiesmin
Wiesmin 30.06.2023, 14:15:43 via Wykop
  • 0
@msqs1911: Ogólnie, to najbardziej na tym zyskują Azjaci. Ze wszystkich grup to ta akcja najbardziej w nich uderzała, bo jest ich nadreprezentacja na uczelniach, więc Azjaci, szczególnie jeśli byli mieszani, zaznaczali, że są biali, by mieć większe szanse. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wiesmin
Wiesmin 30.06.2023, 14:18:02 via Wykop
  • 0
Dla białych to jest obojętne.


@masz_fajne_donice: Nie. Po prostu obrywali na tym mniej niż Azjaci.
Wiesmin
Wiesmin 30.06.2023, 14:21:11 via Wykop
  • 3
@mamabiologiczna: Zależy kogo pytasz.
Jak rasistów, to powiedzą, że rasistowskie.
Jak normalnych, to anty rasistowskie.
Wiesmin
Wiesmin 30.06.2023, 15:08:10 via Wykop
  • 0
Azjatów jednak chyba ciągle w USA jest mniej niż białych


@Kaczypawlak: Tak. Nie zmienia to tego, że mają nadreprezentację w uniwersytetach, a ta zmiana zwiększy ich liczbę jeszcze bardziej.

333

Muzułmanie żądają budowy meczetu w Lizbonie

Pokaż treści 18+

Muzułmanie żądają budowy meczetu w Lizbonie

Muzułmanie, którzy zamieszkują stolicę Portugalii, domagają się od władz Lizbony zbudowania meczetu. Około 10 lat temu obiecał im to Antonio Costa, wcześniejszy burmistrz, a obecnie premier kraju. Apel w tej sprawie wystosowany został do ratusza.

miszmaszyt
z
truestory.pl
dodany: 29.06.2023, 13:10:20
  • 95
  • #
    islam
  • #
    terroryzm
  • #
    portugalia
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    europa
  • #
    swiat
Wiesmin
Wiesmin 30.06.2023, 11:56:48 via Wykop
  • 0
Ale że chcą wybudować za swoje pieniądze i zezwolenia nie mogą dostać, czy chcą aby niewierni im fundnęli?


@alexmich: Z artykułu wychodzi, że żadne.
Wszystko jest zaplanowane, tylko są spory sądowe o teren na którym ma powstać meczet.

470

Francja. Funkcjonariusz mógł działać zgodnie z prawem :)

Pokaż treści 18+

Francja. Funkcjonariusz mógł działać zgodnie z prawem :)

Niektóre media donoszą, że funkcjonariusz, który trzy dni temu w Nanterre pod Paryżem zastrzelił nastolatka z kryminalną przeszłością, mógł działać zgodnie z prawem. Ich zdaniem duża część opinii publicznej zbyt pochopnie uznała, że policjant zastrzelił 17-latka w sytuacji, kiedy nie było to koniecz

Kowal13
z
rmf24.pl
dodany: 30.06.2023, 08:41:49
  • 103
  • #
    francja
  • #
    imigranci
  • #
    policja
  • #
    afera
  • #
    bron
  • #
    zamieszki
Wiesmin
Wiesmin 30.06.2023, 11:51:08 via Wykop
  • -1
Nigdy nie jest tak, że policja strzela, zatrzymuje czy pałuje przypadkowych ludzi.


@MorzeNiczyje: Dosyć odważne stwierdzenie, szczególnie, jeśli mówimy o zagranicznej policji.
Np. w USA masz sporo spraw gdzie policjant zatrzymuje, aresztuje, czy napada kompletnie przypadkowych ludzi.
Na youtubie masz np. kanał lackluster
Który publikuje filmiki z akcji jakie robi tam policja i to co dają w dużej mierze jest ogromnym

558

Dzień ojca. Kosiniak-Kamysz:"pozycja ojca przed sądami gorsza niż pozycja matki"

Dzień ojca. Kosiniak-Kamysz:"pozycja ojca przed sądami gorsza niż pozycja matki"

"Przychodzą do mnie ojcowie, stowarzyszenia, którzy mówią: 'bardzo rzadko jest przyznawana opieka naprzemienna'" - mówił wwywiadzie Władysław Kosiniak-Kamysz. W Dniu Ojca pokazujemy, że według sądowych statystyk sytuacja ojców się poprawiła

svenskapolzga
z
konkret24.tvn24.pl
dodany: 23.06.2023, 09:51:20
  • 75
  • #
    polityka
  • #
    polska
Wiesmin
Wiesmin 23.06.2023, 12:48:31 via Wykop
  • 1
ponad 50% ojców nie wnosi wniosku o opiekę po rozwodzie


@hermie-crab: I rozumiem, że znaczna większość, z tych co wnoszą, taką opiekę dostają?

Jeśli jeden z rodziców nie chce żadnej opieki nad dzieckiem, to wtedy spoko, drugi rodzic powinien otrzymać pełną + alimenty, ale jeśli obie strony chcą opieki, to wyjściowo powinna być opieka naprzemienna i zero alimentów, chyba, że serio są powody by takiej opieki nie
Wiesmin
Wiesmin 23.06.2023, 13:01:40 via Wykop
  • -1
Czyli ojciec sprawuje opiekę (całą lub dzieloną) w 51% przypadków rozwodów


@hermie-crab: Czy dzielona oznacza, że każdy rodzic ma tyle samo czasu, np po 2 tygodnie na przemian, czy, że ojciec ma wyznaczony po prostu jakiś krótki czas, typu weekend co 2 tygodnie?

Jeśli to pierwsze, to spoko, jeśli to drugie, to jednak nie rozwiązuje to tego o czym mówię.
Mnie interesuje procent równej opieki naprzemiennej, najlepiej bez alimentów dla którejkolwiek
Wiesmin
Wiesmin 23.06.2023, 13:35:35 via Wykop
  • -1
natomiast o czym mowa skoro ponad 50% nawet tego przysłowiowego weekendu nie chce?


@hermie-crab: O pozostałej grupie. Myślałem, że to oczywiste.

Na pewno nie jest tak że 99% par w Polsce jest na skraju biedy

Na skraju biedy? Nie. Biedni, w porównaniu do innych, rozwiniętych krajów? Spokojnie 60-70%, jak
Wiesmin
Wiesmin 23.06.2023, 13:40:15 via Wykop
  • -2
Jasnej, jestem za rownością, ale w dużej mierze ten lament na wykopie wydaje mi się pewnego rodzaju hipokryzją.

@lunaexoriens:
Po pierwsze, nie kłam, nie jesteś za równością.
Po drugie, to lament najczęściej dotyczy przypadków gdzie ojciec chce być w życiu dziecka i się nim opiekować, a jednak takiej możliwości nie ma, albo jest mu mocno ograniczana.

Wyjściowym stanem powinna być zawsze opieka naprzemienna i równa, bez jakichkolwiek alimentów.
Ta sytuacja
Wiesmin
Wiesmin 23.06.2023, 14:07:27 via Wykop
  • 1
Dziś 45% młodych ma wykształcenie wyższe, pary z wykształceniem wyższe+wyższe stanowiły 26.5% nowych rodziców w 2022,


@hermie-crab: Wykształcenie wyższe wykształceniu wyższemu są nierówne. Masz masę kierunków na których papier jest bezużyteczny.

Średnie zarobki dla ludzi z wyższym to 7.2 -8.1k brutto (oczywiście przy każdych zarobkach można się zadłużyć)

Średnia to taka "śmieszna" informacja, która realnie nic nie daje. Ludzie z wyższym w IT będą np. bardzo dużo zarabiać, co mocno będzie podbijać

1025

Trzynastoletniej dziewczynce odjęto piersi, myślała, że ​​jest transpłciowa.

Pokaż treści 18+

Trzynastoletniej dziewczynce odjęto piersi, myślała, że ​​jest transpłciowa.

Teraz Layla Jane ma 18 lat i złożyła pozew przeciwko lekarzom, którzy wykonali na niej tę operację. Dziewczyna mieszkająca w Kalifornii twierdzi, że gdy miała 13 lat to lekarze przekonali ją do poddania się podwójnej mastektomii (usunięcie obu piersi).

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 18.06.2023, 10:06:08
  • 269
  • #
    lgbt
  • #
    dzieci
  • #
    ciekawostki
  • #
    medycyna
  • #
    usa
Wiesmin
Wiesmin 18.06.2023, 12:41:57 via Wykop
  • 6
lekarze są od czarnej roboty, którą im zlecono a nie od decydowania za kogoś co jest dobre a co złe.


@winobranie: Yyy.... nie.
Lekarz decyduje o leczeniu. Pacjent może poprosić o coś, jednak decyzja o tym czy daną operację, czy leczenie przeprowadzić, należy do lekarza. Wychodzi to z tego, że lekarz powinien znać się na swojej robocie, a pacjent w 99,9% się nie zna.
Dlatego np. masz leki na receptę
Wiesmin
Wiesmin 18.06.2023, 14:25:33 via Android
  • 1
@winobranie Może inaczej. ukarany powinien być lekarz który wydał zgodę na przeprowadzenie danej operacji i zlecił ją chirurgowi. Nie wiem jak wygląda dokładnie ścieżka decyzyjna w przypadku operacji, jednak zakładam, że w którymś momencie jakiś lekarz musi ją "klepnać" i to on powinien za to zapłacić.
Wiesmin
Wiesmin 18.06.2023, 19:26:04 via Wykop
  • 0
Ale częściowo. Bo ten lekarz, który przybił ten stempel zrobił to bo (być może) cynicznie wykorzystał taki "trynd".


@winobranie: "trynd" nie ma znaczenia. Lekarz podejmuje decyzje, więc powinien ponosić odpowiedzialność.

Tak czy inaczej żaden stempel żadnego lekarza nie miałaby tu nic do rzeczy gdyby wcześniej nie było zgody rodziców.

To co rodzice chcą to nie ma większego znaczenia, bo dalej to

427

Homeopatia, czyli 0 = 0

Homeopatia, czyli 0 = 0

Cała prawda o homeopatii. Jaka jest granica ciemnoty, którą można ludziom wcisnąć? Dlaczego ludzie leczą się rozpuszczonym w wodzie cukrem? Czy to nowa religia czy poszukiwanie świętego Graala? A może po prostu gnój i gumiaki.

wieslaw-seweryn
z
eksperymentmyslowy.pl
dodany: 17.06.2023, 09:19:10
  • 248
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    medycyna
  • #
    dezinformacja
  • #
    ciekawostki
Wiesmin
Wiesmin 18.06.2023, 11:14:36 via Wykop
  • 0
Jest udowodnione naukowo że homeopatia pomaga właśnie dzięki polepszeniu stanu psychicznego chorego. "Ale hurr durr" nie działa co chwilę :D


@ruonim: Bo nie pomaga dany "lek", tylko efekt psychologiczny.
Zamiast tego gówna podałbyś wodę z cukrem i wynik byłby ten sam.

Więc to nie środki homeopatyczne mają udowodnioną skuteczność, tylko efekt placebo ma udowodnioną skuteczność.
Wiesmin
Wiesmin 18.06.2023, 11:17:07 via Wykop
  • 0
@super-polska: Może sprawdź czy twój syn ma uczulenia na coś.
Wiesmin
Wiesmin 18.06.2023, 11:19:36 via Wykop
  • 6
każdy ma prawo do decydowania o sobie i wyboru leków


@Vena_cava1995: Tyle, że homeopatia to nie leki i nie powinny być tak nazywane.

966

"Mieszkanie za pomówienie" z potężną kampanią w mediach

Pokaż treści 18+

"Mieszkanie za pomówienie" z potężną kampanią w mediach

Ministerstwo Sprawiedliwości zachęca w radiu i telewizji do zgłaszania przemocy domowej w ramach ustawy, która pozwala na eksmisję oskarżonego z mieszkania, nawet własnościowego, podczas policyjnej interwencji (bez wyroku sądu). Jak rozwiązano kwestię fałszywych oskarżeń - nie wiadomo

sildenafil
z
polskieradio24.pl
dodany: 15.06.2023, 07:57:00
  • 255
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    falszyweoskarzenie
  • #
    prawo
  • #
    mieszkanie
Wiesmin
Wiesmin 15.06.2023, 11:00:12 via Wykop
  • 16
A ja się zastanawiam, jakie rozwiązanie byłoby optymalne.


@jeden_na_dziesiec: Po pierwsze, to oskarżony powinien móc wziąć swoje rzeczy bez zgody "ofiary".
Po drugie, osobie wyrzuconej z mieszkania powinno się zapewnić mieszkanie na ten czas, nie powinno się z kogoś robić bezdomnego przez samo oskarżenie.
Po trzecie, stan domu powinien być dokładnie sprawdzony i zapisany (zdjęcie/nagranie) przed wyrzuceniem kogokolwiek z domu by mieć dowody w razie gdyby "ofiara" chciała coś ukraść, lub zniszczyć
Wiesmin
Wiesmin 15.06.2023, 11:01:03 via Wykop
  • 14
@gharman: W sumie, to tak, tylko musisz wynajmować mieszkanie na pokoje, bo inaczej nie będziesz mógł wprowadzić tam kogokolwiek innego.
Wiesmin
Wiesmin 15.06.2023, 12:54:59 via Wykop
  • 4
Sensowne (jak i pozostałe punkty), tylko że w Polsce jak na razie to sobie o jednym i drugim pomarzyć można co najwyżej.


@jeden_na_dziesiec: I to jest właśnie ogromny problem.
Wprowadzono gównianą ustawę która, zamiast naprawiać problem, zaczęła powodować masę nowych problemów i rząd się cieszy, bo coś się dzieje.
  • <
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 18
  • Strona 12 z 18
  • >

Nikt Wau017cny

  • To konto to nie multikonto.
  • To tu, to tam.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 24.03.2023

    Komentator
  • Ekshibicjonista
    od 09.08.2013

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 10.08.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 08.03.2017

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 10.01.2017

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking