Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko226
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Solstafir

Solstafir

Dołączył 6 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 6698
  • Znaleziska 171
  • Mikroblog 6527
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 26
Solstafir
Solstafir 19.07.2019, 19:25:42
  • 5
#antykapitalizm #pis #kapitalizm #wolnyrynek #bekazkorwina #bekazlibertarian #liberalizmgospodarczy #katolicyzm #katolickiliberalizm

Czy bardziej śmieszni w swoich wierzeniach są dla was:

  • osoby religijne (katolicy, jehowi, muzułmanie itd) 50.0% (33)
  • osoby zideologizowane wolnym rynkiem 50.0% (33)

Oddanych głosów: 66

  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

D.....i
D.....i
konto usunięte 19.07.2019, 19:26:26
  • 16
@Solstafir: Socjaliści.
  • Odpowiedz
Riczard
Riczard
19.07.2019, 22:17:37
  • 5
@Solstafir: Komuniści ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

14

BRAZYLIA: 45 milionów pracowników strajkuje przeciwko Bolsonaro

BRAZYLIA: 45 milionów pracowników strajkuje przeciwko Bolsonaro

W piątek, 14 czerwca miliony pracowników zastrajkowały w Brazylii przeciwko reformie emerytur, wprowadzanej przez pełnego uprzedzeń prezydenta Jaira Bolsonaro. Protesty odbyły się w około 380 miastach i miasteczkach w całym kraju.

Revmir
z
pracowniczademokracja.org
dodany: 18.07.2019, 16:08:57
  • 4
  • #
    swiat
  • #
    brazylia
  • #
    wydarzenia
  • #
    pracbaza
  • #
    antykapitalizm
  • #
    neuropa
Solstafir
Solstafir 18.07.2019, 20:15:59
  • -6
Ludzie nigdy nie strajkują się domagając się więcej wolnego rynku a mniej socjalizmu.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

789

Nauczycielka uprawiała seks z 13-letnim uczniem. Została skazana na 20 lat.

Pokaż treści 18+

Nauczycielka uprawiała seks z 13-letnim uczniem. Została skazana na 20 lat.

Brittany Zamora uprawiała seks z 13-latkiem, a jego młodszego kolegę zmuszała do patrzenia na to. Kobieta przekonywała w sądzie, że jest dobrym człowiekiem, który popełnił błąd. Została jednak skazana na 20 lat więzienia.

3000swin
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 14.07.2019, 00:04:11
  • 349
  • #
    swiat
  • #
    ciekawostki
  • #
    wykop
  • #
    prawo
  • #
    usa
  • #
    seks
Solstafir
Solstafir 14.07.2019, 05:41:31
  • 307
Stanowczo za wysoki wyrok. Dla większości 13-latków to żadna krzywda, wątpię że był zmuszany. A wyrok jak za morderstwo.
  • 65
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Solstafir
Solstafir 14.07.2019, 07:38:05
  • -149
@jdhue: Tylko jeśli chłopiec byłby gejem.
Solstafir
Solstafir 14.07.2019, 14:07:19
  • -7
@Blaskun: Myślę że mniejsza niż pobicie człowieka ze skutkiem śmiertelnym za co mój znajomy dostał 7 lat.
Solstafir
Solstafir 14.07.2019, 14:10:24
  • -9
@Blaskun: Gdybyś go poznał to byś inaczej mówił.
Solstafir
Solstafir 14.07.2019, 14:13:53
  • -7
@Blaskun: Był zły. Teraz jest dobry.
Solstafir
Solstafir 14.07.2019, 18:23:22
  • -3
@spielmann: tak
Solstafir
Solstafir 14.07.2019, 18:24:46
  • -3
G---t gwałtowi nie równy. Pytanie jaką krzywdę ona zrobiła temu 13-latkowi. Moim zdaniem STANOWCZO nie taką żeby pójść do więzienia na 20 lat.

571

Seks odchodzi do lamusa. Współczesnych mężczyzn "kręci" coś zupełnie innego

Pokaż treści 18+

Seks odchodzi do lamusa. Współczesnych mężczyzn "kręci" coś zupełnie innego

Młodzi mężczyźni uprawiają coraz mniej seksu, a łóżkowe harce zastępują... grami i mediami społecznościowymi. Już jakiś czas temu pojawiły się informacje, że milenialsi piją mniej alkoholu, są grubsi, weekendy wolą spędzać na kanapie i wykazują mniejsze zainteresowanie seksem niż ich rodzice i..

nikto
z
mamadu.pl
dodany: 13.07.2019, 18:08:28
  • 477
  • #
    kultura
  • #
    seks
  • #
    przegryw
  • #
    stulejacontent
  • #
    zwiazki
  • #
    logikaniebieskichpaskow
Solstafir
Solstafir 13.07.2019, 18:40:08
  • -14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

142

Dlaczego nie socjalizm? | część 1

Dlaczego nie socjalizm? | część 1

Dlaczego nie socjalizm? Seria przedstawia przebieg debaty kalkulacyjnej - burzliwej dyskusji wśród ekonomistów na temat efektywnego funkcjonowania socjalizmu...

Migmus
z
youtu.be
dodany: 05.01.2018, 16:38:01
  • 22
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
  • #
    socjalizm
  • #
    kapitalizm
  • #
    komunizm
  • #
    gospodarka
Solstafir
Solstafir 10.07.2019, 05:53:05
  • -3
Dlaczego nie socjalizm? Bo bogaci nie chcą pracować. A oni sponsorują ten film.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Solstafir
Solstafir 05.07.2019, 19:29:38
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

D.....i
D.....i
konto usunięte 05.07.2019, 19:51:38
  • 8
@Solstafir: Twoja definicja wyzysku jest bezsensowa bo zakłada że jest jakaś jedna uczciwa cena za daną pracę i każde przesunięcie pensji w górę lub dół powoduje że jedna ze stron jest wyzyskiwana. Oczywiście jest to bzdura bo nie da się ustalić całkowicie obiektywnie ile dana praca jest warta a najbardziej dokładnym sposobem pomiaru jest rynkowe kształtowanie się cen pracy po przez popyt i podaż.

Co do lichwy to musisz zrozumieć
  • Odpowiedz
Jah00
Jah00
06.07.2019, 06:04:02
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

1467

ZANIM ZAŁOŻYSZ KOSZULKĘ Z CHE GUEVARA

ZANIM ZAŁOŻYSZ KOSZULKĘ Z CHE GUEVARA

Krótka prawdziwa historia o komunizmie. Często wraca w "fajnych" odmianach. Kończy się zawsze tak samo.

wojna_idei
z
youtube.com
dodany: 04.07.2019, 07:49:16
  • 296
  • #
    historia
  • #
    ciekawostki
  • #
    animacja
  • #
    kultura
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 08:54:31
  • -14
Che Gevara nie był rewolucjonistą Związku Radzieckiego tylko Kubańskiego debilu.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 08:54:43
  • -60
Tutaj zbrodnie kapitalizmu: https://www.youtube.com/watch?v=qmYSNDr84M4&t=6s
  • 12
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 09:09:16
  • -54
Zbrodnie kapitalizmu:
Solstafir - Zbrodnie kapitalizmu:
  • 20
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 09:37:37
  • -37
@push3k-pro: No to w takim razie... :) Komunizm reguluje gospodarkę, nie system polityczny, politykę zagraniczną danego kraju, wolności polityczne, obyczajowe itd. Komunizm ma zerowy udział w tych niby "stu milionach zabitych". Bez odbioru.
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 09:41:11
  • -31
@Holenderski_Ser: ta ta, bo komunizm dąży do zniewolenia robotników poprzez przystawianie im pistoletu do głowy czy wysyłanie na wojnę... Widzę że w g---o-wyliczeniu o 100 milionach zabitych przez komunizm każdą wojnę jaką prowadziło komunistyczne państwo podpięto pod komunizm.
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 09:45:22
  • -28
Powinno się wam zabierać klawiatury


@Holenderski_Ser: Bolszewik z ciebie wyszedł.

Idź bądź głupi gdzie indziej bo jesteście denni jak antyszczepionowcy czy płaskoziemyc. A możecie być groźni jak Hitler czy Pinochet. Ostracyzm i zakaz wypowiadania się to najlepsze co można z wami zrobić (i Stalin zrobił).
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 09:49:56
  • -3
@xeerxees: Cebulski nie jest historykiem tylko wolnorynkowym oszołomem.
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 09:50:35
  • -4
Równie dobrze mógłbyś czerpać wiedzę o produktach z reklam telewizyjnych.
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 09:51:27
  • -24
@push3k-pro: Kapitalizm skupia się każdym aspekcie życia, kwestii obyczajowej, ekonomicznej i politycznej.
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 10:17:25
  • -16
@SurowyOjciec: Jesteś za głupi żeby czytać moje wypociny. Dobrze że dałeś na czarno.
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 10:36:31
  • -9
@FrankTheTank: Komunizm to model ekonomiczny, a nie system polityczny czy tam filozofia. Idź być imbecylem gdzie indziej.
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 10:41:06
  • -12
@FrankTheTank: Korwinizm - polityczna i ekonomiczna ideologia klasyfikowana jako utopijna której celem jest społeczeństwa..bla bla bla No i co tam kucyku, głupio ci teraz?
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 10:44:15
  • -12
@FrankTheTank: Wykazałem że kapitalizm zabił miliard ludzi, a tomuś p------i głupoty.
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 11:05:06
  • -8
@mat888: Wg kuców kapitalizm nikogo nie zabił - jest bez grzechu :) Wszystko wina komunizmu.
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 11:06:09
  • -37
@naplasterki: Komuniści nie odpowiadają za ułomność umysłową kuców.
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 11:07:59
  • -3
@arturdwieszopy: Kuce i tak będą plusować (a ciebie minusować). Prawda nie ma znaczenia.
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 11:10:53
  • -15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 11:15:11
  • -7
Kapitalizm sam finansuje swojego przeciwnika. Po co?


@Phallusimpudicus: Bo miał wspólnego wroga - Hitlera. I to była jedyna współpraca ZSRR i USA.

Spójrz jak ramie w ramie kapitalistyczne firmy jak coca-cola dołączają się do propagandy LGBT przyczyniając się tym samym do wspierania politycznej
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 11:16:49
  • -25
@ZbrodniarzMariuszBejger: No i kapitaliści za miliard ofiar, których zabito lub zmuszono siłą do życia w ich niewolniczym systemie.
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 11:44:08
  • -8
To samo z african slave trade. Rozumiem ze wkład 120mln czarnych złapanych, wykastrowanych i ubitych przez Arabów tez się wlicza?


@juma777: A co, może powiesz że to nie był prawdziwy kapitalizm i ty byś ten kapitalizm lepiej zorganizował?
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 17:53:51
  • -2
@metal_meltdown: Taki z niego zbrodniarz że do dziś jest większym bohaterem Kuby niż dla nas Piłsudski. Ale co tam mogą Kubańczycy wiedzieć... kuce z Polski lepiej wiedzą.
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 17:56:14
  • -6
@metal_meltdown: Jedynym sposobem na utrzymanie kapitalizmu jest p-----c. Bez niej żaden człowiek nie zgodziłby się dzielić owocami swojej pracy z kapitalistami.
Solstafir
Solstafir 05.07.2019, 07:44:43
  • -6
@agan866: Z resztą jakie "samozaoranie". Jak już to "zaorał" ją Mazurek a nie ona sama, a po drugie raczej sam siebie zaorał tym debilnym tekstem. Ale kuce i tak plusują (Z resztą Hitler również osobiście zabijał. Był na wojnie, był z resztą za to odznaczany).

127

Blisko 45% Polaków nie pracuje

Blisko 45% Polaków nie pracuje

Zaskakująco dużo osób jest "biernych zawodowo" i z różnych względów nie szuka pracy.

antros
z
pomorska.pl
dodany: 04.07.2019, 07:40:30
  • 74
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    praca
  • #
    bezrobocie
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 10:32:14
  • -4
Jest tyle osób które nie pracują: dzieci, starcy, niepełnosprawni... a przecież kapitaliści by chcieli wszystkim podarować pracę! Zróbmy coś żeby otrzymali ten dar.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

91

G-20: najbogatsze państwa świata mocno zwiększyły wydatki na węgiel, zamiast

G-20: najbogatsze państwa świata mocno zwiększyły wydatki na węgiel, zamiast

je zmniejszyć, jak przyrzekały. Już w 2009 r. G-20 uroczyście zobowiązał się do znacznego ograniczenia a nawet zastopowania subwencji dla przemysłu węglowego, by walczyć z niebezpiecznym ociepleniem klimatu. Minęło 10 lat, w ciągu których te subwencje wzrosły trzykrotnie!

Revmir
z
strajk.eu
dodany: 02.07.2019, 22:54:48
  • 24
  • #
    swiat
  • #
    oszukujo
  • #
    ekologia
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
  • #
    antykapitalizm
Solstafir
Solstafir 03.07.2019, 09:50:00
  • 0
@gwidon997: A jakby wprowadzić 500- zamaist 500+ to nawet dwie elektrownie by się wybudowało.
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 06:23:40
  • 1
@idzi212: Nie wydaje mi się żeby wzrósł, ale ok. Może dawanie pieniędzy rodzicom jednak nie jest powodem ubóstwa, a dawanie milionów kapitalistom? Nie pomyślałeś?
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 06:24:03
  • 1
@Sgori: Haha o co się założysz że nie będzie oddana?
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 07:16:45
  • 1
@Sgori: W górnictwie ten jest ten problem że kasa idzie do znajomych z partii zamiast na górnictwo.
Solstafir
Solstafir 04.07.2019, 07:45:15
  • -1
*też (literówka)
Solstafir
Solstafir 03.07.2019, 18:08:41
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 59
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

a.....7
a.....7
konto usunięte 03.07.2019, 18:16:26
  • 12
@Solstafir: niemożliwe. wpis wisi już od paru minut a @Drakii jeszcze się nie zjawił ze swoim

a co? socjalizm lepiej by to zrobił? xDDD
  • Odpowiedz
konsonanspoznawczy
konsonanspoznawczy
03.07.2019, 19:15:17 via iOS
  • 8
@Solstafir Nie wiem skąd wniosek, że centralne planowanie jest lepsze. To, że ludzie nie zawsze mają zaspokojone potrzeby jest przede wszystkim efektem ograniczoności zasobów. Nigdzie nie udowodniłeś, że centralne planowanie będzie te potrzeby zaspokajać w sposób bardziej efektywny. Nie jesteś w stanie tego udowodnić, bo gospodarka wolnorynkowa jest najefektywniejsza pod tym względem. Gospodarka rynkowa jest też efektywniejsza pod względem wyceny dóbr, gdyż opiera się na skumulowanej funkcji użyteczności. Rzadna grupka planistów
  • Odpowiedz

483

Donald Trump: „Myślę, że islam nas nienawidzi”

Donald Trump: „Myślę, że islam nas nienawidzi”

Kandydat prowadzący w walce o nominację Republikanów w nadchodzących wyborach prezydenckich w USA, Donald Trump, uważa, że „islam nas nienawidzi”.

konto usunięte
z
euroislam.pl
dodany: 10.03.2016, 18:46:48
  • 44
  • #
    swiat
  • #
    trump
  • #
    amerykawybiera2016
  • #
    4konserwy
  • #
    islam
  • #
    polityka
Solstafir
Solstafir 01.07.2019, 06:05:38
  • -1
Nie tylko islam cie nienawidzi baranie.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Solstafir
Solstafir 30.06.2019, 09:02:37
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Piastan
Piastan
30.06.2019, 09:09:40 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Solstafir: dziękuję za ujawnienie się. Pyk czarna.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
30.06.2019, 09:13:51
  • 1
@Solstafir: ale YouTube wstawiaj przez ten przycisk z aparatem a nie wstawiając link w treści wpisu.
  • Odpowiedz

1129

Gdy "dzień dobry" staje się molestowaniem (napisy PL)

Pokaż treści 18+

Gdy "dzień dobry" staje się molestowaniem (napisy PL)

Tęsknię za czasami, gdy "dzień dobry" nie było molestowaniem seksualnym. Feminizm w całej krasie. Zachęcam do suba kanału yt Feminizm w Dużych Dawkach, jak również lajka na Facebooku. Będzie dużo różnych materiałów dotyczących logiki feministek.

EgonKowalski
z
youtube.com
dodany: 29.06.2019, 10:08:57
  • 183
  • #
    feminizm
  • #
    metoo
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    bekazlewactwa
Solstafir
Solstafir 29.06.2019, 12:53:06
  • 2
@RECAPTCHASSIE: nie bedziesz mi mówił jaki mam wybór bitch

473

Korwin-Mikke: Emerytur nie będzie

Pokaż treści 18+

Korwin-Mikke: Emerytur nie będzie

- Wszyscy wiedzą, że ten system emerytalny prędzej czy później zakończy się katastrofą. Ta katastrofa jest odsuwana w czasie, ale jak każda piramida finansowa, a taką jest konstrukcja ZUS-u, musi się rozlecieć - ocenił poseł Jacek Wilk, komentując wzrost składek na ZUS.

Szewczenko
z
rp.pl
dodany: 27.06.2019, 14:05:06
  • 130
  • #
    polska
  • #
    zus
  • #
    pieniadze
  • #
    ciekawostki
  • #
    korwin
  • #
    polityka
Solstafir
Solstafir 27.06.2019, 14:06:14
  • -12
wg korwina już 10 lat temu miało nie być emerytur. Unii Europejskiej też....
  • 25
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Solstafir
Solstafir 27.06.2019, 14:19:28
  • -93
ale 6 lat temu Słonko Peru zdecydował, że 150 miliardów z OFE zostanie przeniesionych do ZUSu


@e-w-a: Jasne, to wina Petru że Korwin nie miał racji. Ciekawe czyja to będzie tym razem wina...
Solstafir
Solstafir 27.06.2019, 14:22:32
  • -27
@PanMilicjant: Korwin usuwa te materiały sprzed wielu lat. Więc co do emerytur raczej nie znajdę. Ale tu masz swojego proroka na temat unii: https://youtu.be/8e6kdPwNTJo?t=144
Solstafir
Solstafir 27.06.2019, 14:28:01
  • -11
@PanMilicjant: to już wiesz
Solstafir
Solstafir 28.06.2019, 06:58:28
  • -9
@raceman: Tak. To wina tych świń że korwin bredzi.
Solstafir
Solstafir 28.06.2019, 09:56:43
  • -1
@t_e_o_m_o: Sośnierz też krytykował bardzo króla. Ale tylko w "domowym zaciszu" tzn w gronie fanów tej ideologii. Wydaje się że dla celów politycznych publicznie wolał nie krytykować tego pajaca.

1185

Ujawnił raport, stracił pracę. Kto rządzi Jastrzębską Spółką Węglową?

Ujawnił raport, stracił pracę. Kto rządzi Jastrzębską Spółką Węglową?

120 tysięcy ton niezaksięgowanego węgla, wartych nawet sto milionów złotych i inne, liczne nieprawidłowości miał wykazać wewnętrzny audyt w Jastrzębskiej Spółce Węglowej. Odpowiedzialny za raport Adam Milewski został dyscyplinarnie zwolniony z pracy.

xandra
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 25.06.2019, 06:30:48
  • 137
  • #
    polska
  • #
    afera
  • #
    skandal
  • #
    jsw
  • #
    praca
  • #
    wegiel
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 07:24:10
  • -198
@bronsky: Niby czemu w prywatnych miałoby być inaczej. Bo prywatny mógłby to wszystko ukraść legalnie?
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 07:26:08
  • -162
@jagoslau: Idiota z ciebie.
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 07:40:00
  • -39
@bronsky: Czyli gdyby ten węgiel był własnością prezesa to by go nie ukradł bo sam by się okradł? Wystarczy mu to wszystko dać na własność i nie będzie problemu?
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 08:00:18
  • -82
@bronsky: Aaaa, co ja debilom bede tłumaczył. Oczywiście że praca w górnictwie jest najniebezpieczniejsza. Wystarczy mieć odrobinę pojęcia o technice żeby tak być musi i jest niemożliwe żeby było inaczej. Czyli starczy nie być skończonym kretynem (w górnictwie lista zagrożeń jest dużo dużo dłuższa niż w budownictwie, taka specyfika pracy). Albo starczy pogadać z górnikami i budowlańcami i porównać ilość wypadków z ich opowieści. Jeśli zaś patrzeć na statystyki to
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 08:09:09
  • 27
@bronsky: Popieram. Podpowiem ci jeszcze że chociaż większość akcji posiada państwo, to sami górnicy też posiadają akcje JSW. I że tak się dzieje to wiem od nich już dawana. Słyszałem jak opowiadali ci co chodzą na hałdy jakie tam skarby leżą i jak znikają. To jak ci co to wożą są skorumpowani i jak milczą na ten temat to też już wyszło. Generalnie górnicy wiedzą się się ich okrada. Tylko
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 08:19:24
  • -22
@Trismagist: Moje akurat jest w c--j opłacalne. Chciałbym dostać zysk jaki wypracowuję :) A artykuły chyba nie czytałeś. To nie stanowisko górnika jest nieopłacalne tylko tych złodzei z dyrekcji co kradną.
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 08:28:10
  • -2
@Pio_Coll: Związek zawodowy jedność regularnie nagłaśnia układy i skorumpowanie innych związków. Za co jest mocno piętnowany przez zarząd i inne związki.
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 08:44:46
  • -23
Ok, w takim razie:

- przy liczeniu statystyk wypadków w transporcie nie wliczamy spedycji (siedzą w biurach), mechaników, księgowych, magazynierów, obsługi klienta;

- przy liczeniu wypadków w przemyśle nie liczymy zarządu, pracowników biurowych, projektantów, inżynierów, brygadzistów etc.

I tak dalej, i tak dalej. Odpadnie kupa ludzi pracujących w bepiecznych warunkach - i statystyki skoczą


@jagoslau: A niech skoczą. Było to w kontekście wcześniejszej emryturu, a tej nie ma w 100% sektor górnictwa odkrywkowego zaliczony
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 09:18:20
  • -13
@SMason: gornictwo jako branza to rak czy moze co innego? Moze sprubuj sobie prad odlaczyc badz zrezygnowac z produktow ktore dzieki weglu powstaja (stal, chemia). Przemysl to.
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 09:24:35
  • -4
@masaj: nie, nie zrozumiales :) warunkami pracy tlumacze ze nie moze byc inaczej niz tak ze najwiecej wypadkow jest w gornictwie.
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 10:20:53
  • -9
@jagoslau: A to że górnictwo odkrywkowe ma wcześniejsze emerytury to nie wiedziałem. Szokująca informacja dla mnie, aż z ciekawości sprawdzę. Ale to nie zmienia faktu że ktoś myli osoby z uprawnianiami do wcześniejszej emerytury z sektorym górniczym w całości bo to dwie różne rzeczy. Można pracować w sektorze górniczym i nie mieć takich uprawnień. Nie mieszajmy danych, bo to wprowadzanie w błąd.

A, przepraszam. Wrzucam zatem inne źródło. Po prostu
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 17:03:17
  • 2
@LinQ: Jasne, a węgiel sam się wydobywa.
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 18:02:34
  • 0
@MrGoliat: Nie wiem co bierzesz ale odłóż to.
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 18:04:12
  • 0
@MrGoliat: Państwo nie płaci JSW za żadne wydobycie. Transer pieniędzy jest wyłącznie z JSW dla państwa w postaci podatków. Dodatkowo gdy JSW dobrze prosperuje (tak jak teraz właśnie) to państwo upomina się o zyski.
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 18:23:49
  • 0
@MrGoliat: Raz się martwisz że idzie to do prywatnej kieszeni a raz chcesz żeby wszystko szło do prywatnej kieszeni...
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 18:24:49
  • 0
@MrGoliat: Gdybym siedział w KGHM i jeszcze w dodatku na posadzie z partyjnego nadania to byłbym przeszczęśliwy :) I zamiast pisać komentarze pewnie ruchałbym teraz jakąś modeleczkę przy szampanie.
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 18:42:00
  • 0
samemu sobie? Przecież jak by to była prywatna spółka to albo by sprzedał normalnie i miałby zysk, albo by to sobie wziął i sprzedał i miałby zysk.


@TheNewGuy: Czyli po prostu zalegalizować to żeby sobie brał taki jeden z drugim i nie będzie kradzieży? No genialne. Poza tym, gdyby była prywatna (już jest po części) to nie zmieniłoby się nic. Zarządowi jest obojętne czy okrada państwo czy akcjonariuszy, właściwie państwo
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 18:46:08
  • 0
@TheNewGuy: Niby dlaczego tak miałoby być.
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 18:51:04
  • 0
@TheNewGuy: Nic co tam nie pisze nie wskazuje że mogłaby być taka różnica.
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 18:53:27
  • 0
@TheNewGuy: Znaczy prywatyzacja w takim sensie żeby ją sprywatyzować samym górnikom (żeby dostali to na własność) mogłaby wiele dać bo oni sami zajmują się wydobyciem i wiedzą kiedy się ich okrada. Jestem za. Wtedy mogliby taki zarząd wyrzucić. Taka kontrola pracownicza 24h :) Ale prywatyzacji w ręce kapitalisty nie popieram, z resztą on nie miałby łatwiej skontrolować zarządu niż państwo, właściwie miałby trudniej.
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 18:58:27
  • 0
Co do prywatnej, no to chyba nie trzeba ci tłumaczyć, bo sam byś w---------ł prezesa, jak byś się dowiedział, że okrada spółkę której jesteś właścicielem


@TheNewGuy: Lekko bym się nie zgodził, ponieważ sami górnicy JSW posiadają akcje JSW i są współwłaścicielami, i i tak dyrektor który żadnych akcji nie ma może ich zwolnić, a nie oni dyrektora. Ale jak mówiłem, nie mam nic przeciwko prywatyzacji o ile dostają to na
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 19:02:36
  • 0
@TheNewGuy: Nawet gdyby wykupili 100% to każdy z nich ma tak mały procent że w tym systemie to dyrektor ma władzę bo niby reprezentuje pozostałych akcjonariuszy (a naprawdę siebie).
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 19:07:04
  • 0
Prywatyzacja w formie sprzedać za rynkową wartość


@TheNewGuy: Jan Kulczyk 2...

Prywatyzacja: rozdać za darmo: nie. Już lepiej zamknąć i czekać aż węgiel
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 19:14:09
  • 0
To nie będzie miał kim robić


@TheNewGuy: Oj będzie. Nie wiesz jak mało byli zdolni płacić kapitaliści i jak płacą w jeszcze gorszych rejonach świata. Z resztą zawsze może taki sprowadzić ukraińców (co już robi żeby nie musieć polakom płacić jak należy).

Wtedy się okaże, że faktycznie ten wegiel jest za tani na chwilę obecną i nie ma sensu go wydobywać, skoro pracownikom trzeba więcej zapłacić, niż będzie ze sprzedaży
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 19:18:52
  • 0
no i super. tani węgiel to coś czego nam potrzeba


@TheNewGuy: Oraz Niemcom i całej reszcie świata :) Poza tym raczej tania bedzie siła robocza, pensja właściciela skonsumuje resztę.
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 19:19:23
  • 0
Ale widzę, że rozmawiam z fanem zandberga, a z doświadczenia wiem, że rozmowy z jego fanami generalnie nie mają sensu. Socjalizm i Komunizm to nie jest rozwiązanie problemów tego świata


@TheNewGuy: Jan Kulczyk to nie rozwiązanie problemów tego świata.
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 19:22:47
  • 0
i to jest właśnie prywatyzacja zysków, a nacjonalizacja strat. Jak wegiel był drogi to hur duur płacić więcej, bo strajki, a jak tani to hur duur państwo dopłać. Mentalność górników.


@TheNewGuy: Sory ale znowu pokazuje jak g---o wiesz. Jak węgiel był tani to państwo ani grosza nie dopłaciło, a i jeszcze podatki ciągnęło z JSW. Górnikom obniżono pensje. Jak się pojawiły gigantyczne zyski to górnicy żadnych podwyżek nie dostali, tylko
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 19:24:12
  • 0
Zapamiętaj: Kapitalizm to nierówny podział bogactwa.

komunizm to równy podział biedy


@TheNewGuy: wybieram sprawiedliwy podział bogactwa
Solstafir
Solstafir 25.06.2019, 19:27:42
  • 0
@TheNewGuy: Wrzucasz wszystkich do jednego wora. Masz górników z różnych spółek i firm. O co im chodzi? Np. nie chcieli obniżania pensji gdy były straty (był strajk z tym związany, i tak doszło do obniżenia pensji). Nie chcieli gdyż wiedzieli że jak będą zyski to i tak ich nie dostaną (i nie dostali później, nie strajkowali w związku z tym). W powyższym artykule chodzi o to że zarząd rozkrada JSW
Solstafir
Solstafir 24.06.2019, 17:59:32
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Pantokrator
Pantokrator
24.06.2019, 21:51:31
  • 1
@Revmir: o w mordę, czołowy stalinista i miłośnik masowego mordowania ludzi na wykopie już bez bana?
A słowa "kapitalista" użyłem w praktycznym (dla was) znaczeniu, czyli ktoś, kogo można bezkarnie okradać, gdy tylko zapanuje wasz ukochany ustrój.
  • Odpowiedz
Solstafir
Solstafir
Autor
25.06.2019, 07:12:44
  • 1
@Pantokrator: Raczej ktoś kto nie może nas bezkarnie okradać (w takim ustroju).
  • Odpowiedz
Solstafir
Solstafir 24.06.2019, 15:18:28
  • 1
"Męski Głos" (moim zdaniem jęk p---y) napisał na facebooku taką informację:

Do Polski przyjeżdżają młodzi mężczyźni z Ukrainy, którzy harują jak woły, żeby utrzymać siebie i swoją rodzinę w ojczyźnie. Niestety niektóre osoby w Polsce wykorzystują ich nieznajomość prawa i języka, żeby na nich zarabiać.

Niestety prokuratura zakwalifikowała to jako nieudzielenie pomocy, tymczasem ewidentnie było to celowe doprowadzenie 36-letniego Ukraińca do śmierci - jego szefowa nie wezwała karetki, a następnie zostawiła go
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Solstafir
Solstafir
Autor
24.06.2019, 17:08:12
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
24.06.2019, 18:15:26
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

182

7h dzień pracy? Pracownicy zdecydowanie na „tak”, kapitaliści już biją na trwogę

7h dzień pracy? Pracownicy zdecydowanie na „tak”, kapitaliści już biją na trwogę

Jesteśmy drugim najbardziej zaharowanym społeczeństwem w UE. Zarabiamy coraz więcej pracując wciąż stanowczo za długo. Pomysł skrócenia dnia pracy o jedną godzinę podoba się ponad połowie respondentów pracowni Ariadna. W zdecydowanie negatywnym tonie wypowiadają się natomiast przedstawiciele biznesu

Revmir
z
strajk.eu
dodany: 23.06.2019, 09:33:26
  • 144
  • #
    polska
  • #
    pracbaza
  • #
    januszebiznesu
  • #
    ciekawostki
  • #
    neuropa
  • #
    antykapitalizm
Solstafir
Solstafir 23.06.2019, 11:20:05
  • -8
@fenis: Ja bym był żeby zwiększyć czas pracy dla kapitalistów. Przynajmniej do tych 7 godzin jak inni.
Solstafir
Solstafir 23.06.2019, 16:55:05
  • 2
@libertarian_artificial_intelligence: Wy potraficie tylko oskarżać tych wstrętnych rodziców biorących 500+ o swoją niedolę...
Solstafir
Solstafir 23.06.2019, 16:57:14
  • 7
@Sunday: W tym że pracodawca nie chce mnie zatrudnić na 7/8 etatu. Oni praktycznie zawsze zatrudniają na najdłuższy możliwy czas pracy. Jakby mogli to na 12 godzin.
Solstafir
Solstafir 23.06.2019, 17:03:03
  • 2
@rafal-stojanowski: Za pracę w soboty pracodawca musi zapłacić o 50% więcej wg ustawy, i i tak to on nalega żebym przyszedł w sobotę bo i tak się to mu opłaca. W tygodniu też by mu się opłacało gdyby musiał płacić więcej. Po prostu obecnie pracodawca zatrudnia na 8 a płaci jak za 6 godzin albo i mniej....
Solstafir
Solstafir 23.06.2019, 17:05:19
  • 3
@prezess123123: Powinna zapytać o zwiększenie, gdyż obecnie pracujemy po 8 a płacą jak za 6.
Solstafir
Solstafir 23.06.2019, 19:29:36
  • 1
@Lukowski: To by musieli zacząć więcej płacić, bo narazie płacą jak za 6 godzin.
Solstafir
Solstafir 23.06.2019, 21:16:39
  • 0
@Sunday: Wymagany kapitał początkowy to kilkaset tysięcy złotych.
Solstafir
Solstafir 24.06.2019, 07:56:21
  • 0
@Sunday: Nie dysponuję. Tak, chcę mówić na jakich zasadach mają zatrudniać. Skoro myślisz że kapitaliści powstawali w ten sposób że pracowali nadgodziny (i od tych nadgodzin zaoszczędzili kilkaset tysięcy złotych nadwyżki w wieku 30-40 lat) to musisz być jakimś liberałem bo inaczej takiego zidiocenia nie da się wyjaśnić. Cóż, Piotr Kaszubski kiedyś przekonał prawaków że dzięki odmawianiu sobie drożdżówek w sklepie został milionerem... (w wieku 20 lat).
Solstafir
Solstafir 24.06.2019, 08:10:05
  • 0
@Sunday: 1. Owszem spadają (nielicznym). W ten sposób większość zdobyła (dziedziczenie, kradzenie, znajomości lub łud szczęścia). Te mityczne oszczędzanie to niestety margines. 2. Osoby które mają taki kapitał pracują mniej. Po to się jest bogatym żeby mieć wygodne życie i mniej pracować a nie odwrotnie. To biedni niestety muszą pracować więcej.
Solstafir
Solstafir 24.06.2019, 08:51:30
  • -1
Dziedziczenie - badania milionerów do okoła świata pokazują że ponad 80-90% z nich pochodzi z rodzin o przeciętnych dochodach.


@Sunday: Stek bzdur a nie badania.

Do tego nie wiem co masz do dziedziczenia, jeśli ciężko pracuję całe życie to Twoim zdaniem powinienem oddać to czego się dorobiłem Tobie a nie moim

70

Wakacyjna rybka? Posiłek na stacji? UOKIK sprawdził jakość. Oszukują nas.

Wakacyjna rybka? Posiłek na stacji? UOKIK sprawdził jakość. Oszukują nas.

Urząd Ochrony Konsumentów i Konkurencji wziął pod lupę lokale gastronomiczne (januszexy) w miejscach szczególnie często odwiedzanych przez Polaków w okresie wakacyjnym.

konto usunięte
z
strajk.eu
dodany: 23.06.2019, 08:16:47
  • 39
  • #
    polska
  • #
    wakacje
  • #
    lato
  • #
    januszebiznesu
  • #
    gotujzwykopem
  • #
    jedzenie
Solstafir
Solstafir 23.06.2019, 18:02:09
  • -6
@Revmir: Przecież oni dbają o dobro "konsumenta" jak mogą, gdyby tylko podatki były niższe... to nie dość że by płacili więcej pracownikom, to nie okłamywali by kupujących a i jeszcze by rozdali trochę biednym. Wszystkiemu winni są socjaliści.
Solstafir
Solstafir 21.06.2019, 10:00:48
  • 20
Strategia antysocjalistyczna:
#socjalizm #komunizm #kapitalizm #monarchizm #liberalizm #konserwatyzm #antykapitalizm #anarchizm
Solstafir - Strategia antysocjalistyczna: 
#socjalizm #komunizm #kapitalizm #monarch...

źródło: comment_s1EpnTxURw3klR3NaE52u1oyw8Gy8S1B.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

D.....i
D.....i
konto usunięte 21.06.2019, 10:11:12
  • 5
@Solstafir: Strategia socjalistyczna zabrać im wszystkie widły i pochodnie a potem wprowadzić program gdzie każdy dostaje pół pochodni albo wideł.
  • Odpowiedz
Formbi
Formbi
21.06.2019, 11:09:04
  • 4
@Drakii: ;dddddddd
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Strona 7 z 8
  • >

Chuj ci do tego.

  • Witaj w mojej sali zadumy. Propozycję erotyczną wyślij na priv. A jeśli masz odmienne poglądy to chętnie z nimi podyskutuję w formule MMA.
  • gdzieś na śląsku

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 11.08.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 28.03.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 29.09.2019

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking