Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko251
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Revmir

Revmir

Dołączył 7 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 7771
  • Znaleziska 1877
  • Mikroblog 5894
  • Obserwujący 34
  • Obserwowane 109
Revmir
Revmir 12.09.2019, 15:55:47
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir
Autor
12.09.2019, 16:04:15
  • 2
@NickciN: tu nie chodzi o rozdawanie pieniędzy ale fakt, że odpowiednio prowadzona polityka społeczna może ograniczyć liczbę osób skazanych na wykluczenie społeczne, patologię itp.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
12.09.2019, 16:28:38
  • 3
@NickciN: wszystko kosztuje. A to, że lewica chce rozdawać pieniądze na lewo i prawo to chochoł.

@elgrecqo: a to jest akurat kolejna popularna bzdura, widać że nie masz pojęcia o źródłach wpływów do budżetu. Podpowiem - wpływy od januszy biznesu są stosunkowo niewielkie.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
12.09.2019, 16:49:49
  • 2
@elgrecqo: tu masz nieco statystyk, kult drobnej przedsiębiorczości jest niedorzecznością:
https://strajk.eu/male-firmy-wielki-wyzysk/
Ich znaczący udział w Polskiej gospodarce świadczy na jej niekorzyść. A ja mówiłem wcześniej o wpływach z podatków.
  • Odpowiedz
r.....6
r.....6
konto usunięte 12.09.2019, 16:37:08
  • 127
Czytając #antykapitalizm już nie mam takiej beki jak jeszcze kilka dni wcześniej. Zaczynam się powoli obawiać tego, czy PiS porządzi nie tyle kolejne 4 lata, ale i 8,12 czy 16, mając takie wsparcie. Nasze społeczeństwo opętało jakieś "socjalne" szaleństwo, a skoro dzieje się to na Wykopie, to ja nie chcę sobie wyobrażać, jak to wygląda w takiej Polsce B itd. Już powoli zaczyna się ośmieszać przeciwników wprowadzenia podatku 75% dla
  • 55
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 12.09.2019, 16:47:18
  • 13
@rorf46: czyli tak - przedstawiałeś się jako antykomunista a masz ból tyłka o umiarkowaną politykę socjalną która nie wchodzi nawet w zakres socjaldemokracji xD Gdzie postulaty tej ostatniej realizowane są w krajach europy zachodniej i wszystko działa znacznie lepiej niż neoliberalizm. Przeciwnicy progresji podatkowej są po prostu szkodnikami więc bardzo dobrze, że się ich ośmiesza, wraca do ludzi odrobina rozsądku widzę.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 09.09.2019, 15:32:30
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir
Autor
09.09.2019, 15:43:36
  • 3
@Hrpr: jak to nie? Realizowana przez nich polityka była zgodna z deklarowaną doktryną. Nawet biorąc pod uwagę chociażby wskaźnik wolności gospodarczej.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
09.09.2019, 15:49:16
  • 2
@zwierzak40: tak brzmi teoria, w praktyce było głównie krytykowanie rzekomo masowo rozdawanych zasiłków, usług publicznych, "roszczeniowych patusów", a teraz "patologi 500+".
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
09.09.2019, 15:50:09
  • 2
@mistrz_tekkena: dotując prywatne przedsiębiorstwa.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
09.09.2019, 16:11:57
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
09.09.2019, 16:19:01
  • 1
@zwierzak40: dobra, może i opierać się na internetowych komentarzach nie jest zupełnie uczciwe, bo na jakichś tam grupach dyskusyjnych zaangażowanych liberałów rzeczywiście wspomną o tym, że ich deklaracja ideowa zakłada również sprzeciw wobec takich dotacji. Ale jak już popatrzymy na obelżywe wyzwiska chociażby na wykopie wobec oponentów politycznych, to tych skierowanych wobec biznesowych zasiłkowiczy można ze świecą szukać.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
09.09.2019, 16:29:45
  • 0
-dotuj przedsiębiorstwa

-hurr durr konkurencja nie dziła kapitalis be


@Hrpr: ? Znowu chochoła sobie znalazłeś. Tak to wygląda w rzeczywistości a nie bajkach o paróweczkach, państwo służy interesom kapitału.

Ja jestem przeciwnikiem dotacji prywatnego biznesu, a jak już iść w tą stronę to lepszym jest wykupienie udziałów w korpo w zamian za kontrolę społeczną służącą realizacji określonych celów i udział w zyskach.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
12.09.2019, 15:15:58
  • 0
@zwierzak40: ale pokazuję jaka była skala finansowa tych dotacji (mówiąc o rządach PO). Możecie to różnie nazywać ale poniekąd przyznałeś - kluczową rolę u większości tych ludzi gra małostkowość i zawiść wobec tych, od których chcą się uważać za lepszych.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
12.09.2019, 15:22:19
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
12.09.2019, 15:22:58
  • 0
@zwierzak40: spokojnie, na krytykę PiSu też przyjdzie czas ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
12.09.2019, 16:34:09
  • 0
@zwierzak40: nie ma powodu, dla którego biznes miałby nie chcieć wykorzystywać konszachtów z rządem dla realizacji swoich interesów.

To co mamy to kapitalizm państwowy/kumoterski.

Nie pamiętam dokładnych statystyk, ale wśród największych firm na giełdzie mamy jeden z największych udziałów państwa przynajmniej w Europie.

Te firmy to stołki dla działaczy partyjnych, z których potem są finansowane kampanie.


@zwierzak40: kapitalizm państwowy to był PRL w latach 80. Czyli firmy państwowe
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
12.09.2019, 16:43:46
  • 0
Napisałeś: PO to konserwatywni liberałowie (ideologia kuca), którzy prowadzą konsekwentną politykę. Przykład działań: dotowanie przedsiębiorstw.


@Hrpr: lol, gdzie napisałem że są aż tak radykalni jak korwiniści? Albo niby sugerowałem, że dotowanie przedsiębiorstw jest stojącą za tym tezą?

Nie jest. Prawo w państwie kapitalistycznym jest klasowo
  • Odpowiedz

643

Ojkofobia - Idea w 2 minuty

Ojkofobia - Idea w 2 minuty

Czym jest ojkofobia przejawiająca się negatywnym nastawieniem do własnej kultury i tradycji?

wojna_idei
z
youtube.com
dodany: 12.09.2019, 15:03:30
  • 199
  • #
    ciekawostki
  • #
    wojnaidei
  • #
    kultura
  • #
    polska
  • #
    ojkofobia
Revmir
Revmir 12.09.2019, 16:35:17
  • -16
Czyli gruntem, na który trafia tzw. konserwatywny liberalizm są ludzie, których lenistwo intelektualne nie pozwala nawet na zajrzenie do Wikipedii - bo do takich ludzi celuje @wojna_idei nagrywając takie filmiki propagandowe.
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

r.....6
r.....6
konto usunięte 10.09.2019, 16:29:15
  • 5
Działalność szanownych komuchów z tagu #antykapitalizm będzie się teraz ograniczała tylko do codziennych wysrywów jednego z czołowych komunistów tagu @rzuberbozy? Serio? Nie możecie nic więcej zaoferować bełkotem tego szura? Człowiek wpada się pośmiać, a tutaj nic, poza notorycznym spamem jednego wariata...
#4konserwy #neuropa
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 12.09.2019, 16:15:28
  • 0
@rorf46: to po co tu siedzisz? Jak na razie, to w zaśmiecaniu tagu możesz rywalizować z porszemonem o pierwsze miejsce ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
r.....6
r.....6
konto usunięte 10.09.2019, 18:02:03
  • 2
Zgodnie z przewidywaniami największymi entuzjastami pomysłów socjalnych PiS-u są komuniści z #antykapitalizm (czy już mogę się określać jako prorok, że od razu o tym pisałem, czy też było to zbyt łatwe?). I tak jak większość ekspertów czy ekonomistów mówi chórem: "o nie, to może p--------ć i to prawdopodobnie p--------e. Skutki wprowadzenia tych pomysłów będą negatywne". To ich odpowiedź jest w skrócie następująca: "e, co wy p---------e chopy, hahaha inflacja, hiperinflacja
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 12.09.2019, 16:12:56
  • 0
I tak jak większość ekspertów czy ekonomistów mówi chórem: "o nie, to może p--------ć i to prawdopodobnie p--------e.


@rorf46: źródło - brud zza obgryzionego paznokcia korwinowskiego kuca.

To są ludzie z tego gatunku, że nawet jakby padł np. pomysł pensji minimalnej 15k, to nie zadawaliby dodatkowych pytań, tylko od razy wyciągali łapę, szybko brali i uciekali, żeby nikt nie odebrał, a potem grzeczniutko oddać głos na PiS w podzięce za
  • Odpowiedz
lewackie_japko
lewackie_japko
10.09.2019, 20:04:33 via Android
  • 10
"i tradycyjnie już jakiś socjalista zamiast operować na jakichkolwiek faktach to odnosi się do emocji."
i tradycyjnie już jakiś wykopek zamiast operować na jakichkolwiek faktach to odnosi się do bajeczki z Kaczorem Donaldem.
#antykapitalizm
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 12.09.2019, 16:07:58
  • 2
@lewackie_japko: to kolejny prawacki chochoł, wystarczy obserwować co się działo na tagu #antykaptializm w ostatnim czasie by widzieć, kto szachuje emocjonalnym pieprzeniem a kto opiera się na faktach i danych.
  • Odpowiedz
rafxyz44
rafxyz44
rafxyz44
12.09.2019, 15:47:19
  • 84
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 12.09.2019, 15:52:01
  • 7
@rafxyz44: dzielnie walczący z lewacką poprawnością polityczną i jakże mocno uciskającą ich cenzurą, konserwatywni prawdziwi mężczyźni macho niestety nie zdołali podołać twoim słowom ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 07.09.2019, 13:51:03
  • 38
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir
Autor
07.09.2019, 13:58:31
  • 0
@ArpeggiaVibration: masz zalinkowane źródła, gdzie jest to napisane.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
07.09.2019, 15:08:21
  • 0
@Miniu30: w sensie, że bankier.pl skąd te dane zaczerpnięto
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/indie-wzrost-pkb-zarobki,182,0,2156470.html
oraz to co wrzucił @ArpeggiaVibration?

@Miniu30: https://www.livemint.com/Industry/lRu3lgme6mg8qGi1J7kEmK/Indias-salary-growth-at-02-GDP-gain-of-638-since-2008.html
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
07.09.2019, 15:09:02
  • 3
socjalistom dla ktorych najwazniejszym na swiecie wskaznikiem jest to czy czasem nie ma zbyt duzej roznicy plac miedzy uczniem szkoly sredniej roznoszacym ulotki a prezesem holdingu.


@ArpeggiaVibration: chochoł. A to, kto w jakim stopniu korzysta na wzroście gospodarczym jest bardzo istotne. Bo liberałowie lubią zwracać uwagę na to, że czyjaś pensja nominalnie wzrosła, jednak o tym, że tylko o ułamek całkowitej wypracowanej wartości, w przeciwieństwie do wymienionych prezesów, to milczą.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
07.09.2019, 15:16:57
  • 0
@Miniu30: biorąc pod uwagę specyfikę Indii to znacznie bardziej miarodajne jest wzięcie pod uwagę mediany niż średniej.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
07.09.2019, 15:19:21
  • 4
@ArpeggiaVibration: jak z całej wypracowanej wartości dodatkowej większość korzysta w niewielkim stopniu, a część w nieproporcjonalny do nakładu pracy (mówię teraz o samych płacach) to znaczy że pracownicy są okradani a nie korzystają. I tu nie trzeba porównywać do tego jak miałoby być w socjalistyznym 'wyrównywaniu' i redystrybucji, tylko nawet kapitalizmu sprzed dekad bo zjawisko postępuje. A tej zbrodniarki Thatcher, no cóż, nie darzę zbytnim uznaniem..
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
09.09.2019, 15:07:44
  • 0
@ArpeggiaVibration: karki na żywność? To całkiem podobnie jak w USA, gdzie pobiera je 45 mln ludzi xD
https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1421344,kartki-zywnosciowe-w-usa-program.html

Jej reformy zaszkodziły gospodarce:
Revmir - @ArpeggiaVibration: karki na żywność? To całkiem podobnie jak w USA, gdzie p...
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
09.09.2019, 16:31:43
  • 0
@ArpeggiaVibration: moje zasoby czasowe, które mogę poświecić na wypok są niestety mocno ograniczone ostatnio.

Przeciez on realizowal dokladnie to co jest w twoim swietym manifescie komunistycznym wielkiego proroka Marksa


@ArpeggiaVibration: z tego co mi wiadomo, to on z działami Marksa nie był specjalnie zaznajomiony, a jeśli w ogóle był to chyba w takim nikłym stopniu jak ty, skoro wygłaszasz takie tezy xD Jego działania były inspirowane prędzej maoistowskimi
  • Odpowiedz
r.....6
r.....6
konto usunięte 08.09.2019, 16:57:50
  • 8
Ależ komuchy z #antykapitalizm muszą się cieszyć, widząc tę licytację na pomysły socjalne PiSu z PO (w tle jeszcze swoje 3 grosze dodaje SLD i PSL). To przecież musi być dla nich uczta - nic, tylko zacierać ręce.
#antykapitalizm #4konserwy #neuropa
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 09.09.2019, 15:24:38
  • 0
@rorf46: wbrew liberalnej propagandzie to tak nie wygląda:
https://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/602488,liberalizm-kaczynski-500-plus-polska-pis-reformy-polacy-friedman-prywatyzacja-gospodarka.html
https://dorzeczy.pl/kraj/106202/Sadowski-PiS-przechodzi-z-pozycji-socjalnych-na-calkowicie-liberalne.html
Do tego w najbliższych latach wielu ekonomistów przewiduje globalny kryzys kapitalizmu, wtedy te socjale wszystkie zetną. Jednakże marginalizacja z debaty publicznej radykalnych wolnorynkowców, ich klasistowskiego języka i mizantropijnych postulatów szkodzących zwykłym ludziom jest jak najbardziej na +.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 09.09.2019, 16:24:22
  • 0
@rorf46: tak, tak, Bismarck ze swoim reformami też był socjalistą pewnie twoim zdaniem xD
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 17.08.2019, 20:28:05
  • 32
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir
Autor
17.08.2019, 20:32:03
  • 9
Głupszego "prosocjalistycznego" obrazka dawno nie widziałem xD


@DoktorNauk: merytoryczna krytyka widzę.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
17.08.2019, 21:11:00
  • 2
nie podejmować dyskusji z fanatykami i idiotami bo przekroczyli granicę pojmowania rzeczywistości.


@DoktorNauk: w związku z tą zasadą idziesz na #czarnolisto. Proponowałem merytoryczną dyskusję ale widzę, że jesteś do tego niezdolny, bo nie potrafisz wysunąć jakichkolwiek argumentów i jedyne co reprezentujesz to chamstwo na miarę porszemona.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
17.08.2019, 22:05:56
  • 2
@rzuberbozy: taki się prezentują w rzeczywistości alt-rightowi "nadludzie" xD Jest to tragikomedią, że do takich osób trafiają takie idee.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
18.08.2019, 08:51:16
  • 0
Skąd założenie, że w kapitalizmie nie ma biednych czy bezdomnych?


@Variv: kapitalizm jest tego przyczyną, bo powoduje patologie systemowe.

W ujęciu statystyczny indywidualne zdolności jednostek nie mają znaczenia bo zwyczajnie jest ograniczona liczba tych dobrych miejsc na drabinie
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
09.09.2019, 14:53:03
  • 0
@Hrpr: oho, "to nie był prawdziwy kapitalizm" xD
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
09.09.2019, 15:41:51
  • 0
@Hrpr: tak, realny kapitalizm to nie kapitalizm, prawdziwy jest sztuczny konstrukt wolnego rynku bez odniesienia w rzeczywistości xd
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
09.09.2019, 16:04:02
  • 0
przy czym bardziej kapitalistyczna umożliwia efektywniejsze wykorzystanie zasobów


@Hrpr: xD

Rozumiem że nie umiesz wymienić tych swoich 'systemowych patologii', spoko rozumiem.


@Hrpr: regularnie ten temat poruszam, poprzeglądaj sobie moje poprzednie wpisy a nie licz, że będę się specjalnie dla ciebie produkował.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
09.09.2019, 16:14:33
  • 0
Kłaniają się podstawy ekonomii.


@Hrpr: śmieszy mnie takie gadanie internetowych znawców, absolwentów Prostackiej Ekonomii na uniwersytecie YouTube xD
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
09.09.2019, 16:23:25
  • 0
A mnie śmieszą ludzie podający się za zajebiście oczytanych, którzy nie rozróżniają kapitalizmu i imperializmu.


@Hrpr: kapitalizm historycznie i współcześnie nieodłącznie wiąże się z imperializmem.
  • Odpowiedz
r.....6
r.....6
konto usunięte 07.09.2019, 20:35:38
  • 74
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 09.09.2019, 15:00:38
  • 0
Jak tam komuchy z #antykapitalizm? Zadowoleni po dzisiejszej konwencji PiS?


@rorf46: czyli już nie tylko związki zawodowe, nie tylko partia Razem (będąca liberalną odmianą socjaldemokracji), nawet nie tylko Krzysztof Karoń (czołowy antymarksista) jest w oczach wolnorynkowo-brunatnych fanatyków komuchem (ciężko uwierzyć w takie debilizmy ale z tego rodzaju komentarzami się spotykałem) ale też PiS programowo walczący z komunizmem xD

Ale pamiętajcie, to lewaki wyzywają wszystkich od faszystów!!1
  • Odpowiedz
rzuberbozy
rzuberbozy
07.09.2019, 08:28:05 via Android
  • 21
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 07.09.2019, 13:14:32
  • 1
@rzuberbozy: ten artykuł to złoto.
  • Odpowiedz
TerapeutyczneMruczenie
TerapeutyczneMruczenie
26.08.2019, 22:43:50
  • 42
#antykapitalizm #smiesznekotki #heheszki

pewnego dnia...
TerapeutyczneMruczenie - #antykapitalizm #smiesznekotki #heheszki

pewnego dnia...

źródło: comment_h5zEaxJQePIRI2PK726GfXo5WsA3AaEy.gif

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir 27.08.2019, 09:08:27
  • 0
@kuckytoja: dlatego regularnie kapitalizm był zrzucany z siodełka albo regulowany, do tego cyklicznie popada w kryzysy xD Oraz w III świecie skutkuje trwałą nędzą.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 07.09.2019, 13:00:41
  • 0
@cienki137: https://www.telesurenglish.net/news/Socialism-Not-Neoliberalism-Creates-Stability-Bolivias-Evo-20170315-0038.html
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir 26.08.2019, 19:41:33
  • 136
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Revmir
Revmir
Autor
26.08.2019, 21:13:33
  • 1
@norbert108: oho, od razu whataboutism + bicie chochoła. Podziękuję za dalszą rozmowę.
  • Odpowiedz
Revmir
Revmir
Autor
27.08.2019, 08:50:23
  • 0
@Janusz_Dmowski-Zubr: mógłbyś nam o tym opowiedzieć. Albo lepiej nie, nie chce pogłębiać twoich urojeń.
  • Odpowiedz

29

Lenie, wichrzyciele, roszczeniowi awanturnicy – związkowcy

Lenie, wichrzyciele, roszczeniowi awanturnicy – związkowcy

Tylko 28 procent polskich pracowników jest objętych jakąkolwiek formą organizacji pracowniczej – we Francji albo w Austrii jest to 98 procent. Wpływ polskich pracowników na rzeczywistość jest niemal najmniejszy w Unii. Kolejne rządy, z obecnym włącznie, pieczołowicie dbają, by tak już zostało.

Revmir
z
krytykapolityczna.pl
dodany: 26.08.2019, 21:37:22
  • 14
  • #
    europa
  • #
    ekonomia
  • #
    pracbaza
  • #
    januszebiznesu
  • #
    neuropa
  • #
    socdem

13

Donalda Trumpa gospodarka deficytu

Pokaż treści 18+

Donalda Trumpa gospodarka deficytu

Dla większości Amerykanów gospodarka już od dawna nie działa. Niekorzystne trendy znajdują odzwierciedlenie w spadającej oczekiwanej długości życia. Redystrybucja z dołu do góry redukuje popyt łączny, ponieważ ludzie na szczycie piramidy bogactwa wydają mniejszy % swoich dochodów niż ci będący niżej

Revmir
z
krytykapolityczna.pl
dodany: 26.08.2019, 21:26:33
  • 6
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    neuropa
  • #
    bekazprawakow
  • #
    antykapitalizm
  • #
    ekonomia
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 24
  • Strona 1 z 24
  • >
  • Demokratyczny wolnościowiec.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 16.08.2019

    Komentator
  • Farciarz
    od 25.12.2018

    Farciarz
  • Rocznica
    od 18.09.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 16.12.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking