Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko250
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Patuptap
Patuptap

Patuptap

Dołączył 5 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2290
  • Znaleziska 1006
  • Mikroblog 1284
  • Obserwujący 11
  • Obserwowane 3

91

Jakie #JULKA ma wymagania względem mężczyzn?

Pokaż treści 18+

Jakie #JULKA ma wymagania względem mężczyzn?

"Dziewczyny kochają KESZ, a zwłaszcza luksusowe, takie jak ja - inaczej to WAM du*y nie da" xD Nie zapomnij ocenić, skomentować oraz zasubskrybować "JulkaTV" Subskrybuj tu :https://www.youtube.com/channel/UC6IT7_x-NzFvqqLinuedHLg?sub_confirmation=1 Kanał ma charakter satyryczny.

RoMaN_MiKLaS
z
youtube.com
dodany: 14.12.2020, 13:32:13
  • 56
  • #
    p0lka
  • #
    rozowepaski
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    bekaztwitterowychjulek
  • #
    bekazpodludzi
Patuptap
Patuptap
Patuptap 14.12.2020, 15:16:43
  • 0
Chopy, muszficie fznać pofstafofe zafafy. Czefo nie rozfumiecie?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Patuptap
Patuptap
Patuptap 14.12.2020, 14:07:07
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
14.12.2020, 15:12:20
  • 0
@Soveliss: Kontrakt na olej sojowy. Dźwignia 30x. Wszedłem przy cenie ok. 0.32. Matematykę zostawiam Tobie.
  • Odpowiedz

3079

Flaga z błyskawicą wisiała na balkonie przez miesiąc. Teraz zabrała ją policja

Pokaż treści 18+

Flaga z błyskawicą wisiała na balkonie przez miesiąc. Teraz zabrała ją policja

Policjanci weszli do prywatnego mieszkania i zarekwirowali flagę Polski z dorysowaną błyskawicą: Sam opiekowałem się trójką dzieci, a w pewnym momencie w moim mieszkaniu było czworo policjantów twierdzących, że popełniłem przestępstwo znieważenia flagi i że utrudniam im czynności - mówi mieszkaniec.

OsiemPiec
z
tvn24.pl
dodany: 14.12.2020, 10:54:35
  • 513
  • #
    polska
  • #
    bekazpisu
  • #
    policja
  • #
    protest
  • #
    strajkkobiet
Patuptap
Patuptap
Patuptap 14.12.2020, 11:47:59
  • 110
Nie to żebym stawał w obronie żołnierzy jarosława, ale facet złamał prawo, a teraz pomiaukuje.... troszkę sienkiewiczowski Kali.


@raho: Karanie kogokolwiek za "znieważenie flagi" to jest k---a taki absurd, że czytając to czuje się jak w jakimś Truman Show xD Ja p------e, d-----------e się do kogoś, że potraktował kawałek materiału nie tak jak ktoś by sobie tego życzył.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 14.12.2020, 10:15:20
  • 40
Zacząłem sobie z nudów czytać skąd się wzięły w angielskim te poj****e czasy perfect i okazuje się, że kiedyś słowo "have" użyte tej formie gramatycznej faktycznie znaczyło "mieć" a nie było po prostu czasownikiem pomocniczym. Jeszcze kilkaset lat temu jakbyście powiedzieli "I have broken my leg" to przeciętny anglik uznałby, że "macie złamaną nogę". To przy okazji wyjaśnia dlaczego w czasach perfect trzeba używać
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pan-violaceus
pan-violaceus
13.12.2020, 08:39:06
  • 0
Dlaczego lewaki nagle tak plują na cyberpunka?
#cyberpunk2077
#cyberpunk
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Patuptap
Patuptap
Patuptap 13.12.2020, 09:53:29
  • 1
@pan-violaceus: Dlaczego prawaki tak plują na cyberpunka?
  • Odpowiedz
mmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmm
13.12.2020, 08:40:45
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Patuptap
Patuptap
Patuptap 13.12.2020, 09:51:19
  • 0
@mmmmmmmmmmmmmm: Akurat to jest bardziej wina Intela a nie CDPR.
  • Odpowiedz

562

PHP 8.0 oficjalnie wydane

PHP 8.0 oficjalnie wydane

PHP 8.0 oficjalnie wydane, język przyjemnie zbliża się składniowo do Groovy, natywne JIT i inne bajery.

jacun
z
php.net
dodany: 26.11.2020, 21:39:15
  • 375
  • #
    programowanie
  • #
    php
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 00:05:22
  • -13
@pu100stan: @lovelypl: @gbyrka:

O tym czemu PHP jest beznadziejnym językiem można by pisać godzinami i nie, to nie jest kwestia tego, że się "tak przyjęło" albo "kiedyś programiści pisali kiepski kod".

Ten język ma od cholery problemów. Ma absurdalnie duże zużycie pamięci. Nie jest przystosowany do tworzenia długo dziejących programów. Teraz jest z tym trochę lepiej ale wycieki pamięci to dalej smutna codzienność. Nie ma obsługi wielowątkowości.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 00:27:17
  • 2
Dziś to trochę przeszłość, ale ponieważ PHP nie ma żadnych miażdżących zalet względem innych języków


@Ilythiiri: I to jest w sumie argument który zamyka całą dyskusję, bo zamiast tego ma dużo miażdżących wad. Jak napisałem w poście wyżej sam programowałem długo w PHP. Jak przestałem, to poczułem się trochę jakbym się wyrwał - jakkolwiek absurdalnie to nie zabrzmi - z sekty. Programiści PHP reagują dosłownie białą gorączką na jakiekolwiek zasugerowanie
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 00:28:50
  • -2
@r333m4k444: Tzn?
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 00:32:17
  • -1
język wybiera się pod problem, projekt, nigdy odwrotnie, do małych lekkich systemów, które trzeba napisać szybko, nadaje się w sam raz, nie trzeba jvma i masy innych kobył


@r333m4k444: Ok, a dlaczego nadaje się lepiej niż Go, JS czy Python?
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 00:34:03
  • -2
@r333m4k444: Python ma typowanie od jakiegoś czasu a w JS możesz użyć Flow czy TypeScripta. Nie uważam, że są to świetne języki ale dalej lepsze niż PHP.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 00:34:57
  • -2
@r333m4k444: A COBOL też się nadaje tak samo? Albo C++ do zrobienia prostej strony www? Jedyna sytuacja kiedy faktycznie wsiałaby mi technologia i może użyłbym PHP to projekt na kilka dni pracy który nigdy nie będzie rozwijany.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 00:48:19
  • -2
na przykład?


@FlasH: Często robią zmiany psujące wsteczną kompatybilność, używają globalnych obiektów które ciężko się testuje (np. niesławne Fasady), mają ORM oparty o active record. Laravel nadaje się jedynie do stron które chcesz szybko odpalić i zapomnieć. Długoterminowe rozwijanie stron na tym to koszmar.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 00:54:09
  • -7
A nie jest tak, że poprzez popularność frameworki takie jak Symfony wspomagane przez rozwiązania takie jak wspomniany tu Api platform zapewniają Ci dużo szybszy/tańszy development niż np. rzeźba w JAVA/Spring?


@deviator: Fajne frameworki do API masz w każdym języku a kod i tak trzeba napisać. Nie ma to większego znaczenia w jakim języku, zajmie to mniej więcej tylko samo czasu. Co najwyżej programiści PHP są tani i możesz mieć dwóch
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 00:57:23
  • -7
Bo to samo w PHP napiszesz 2x szybciej niż np. w Javie czy C#, a wydajnościowo nic nie tracisz.


@r3solver: Jakim cudem? O kiedy C# czy Java ma wydajność jak PHP?
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 01:01:28
  • 0
tak, fasady są do d--y, ale nie widzę nic złego w active record


@FlasH: Ciężko się to testuje i trudno zaimplementować AR w ładnej architekturze z wydzieloną domeną. Jak robisz projekt no o-------l się byleby oddać szybko klientowi to jest spoko, bo faktycznie jest wygodny. Jak trzeba to rozwijać latami, to jest to koszmar.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 01:03:43
  • -17
PS: Ta ósemka w kształcie nieskończoności to chyba na złość malkontentom ;]


@Kris2X: Szczerze to po prostu mnie to zadziwia, że ludzie w 2020 dalej wybierają PHP do tworzenia storn. Język który nie ma żadnych specjalnych zalet w porównaniu do innych ale ma pełno wad. Jest pełno języków które są po prostu obiektywnie lepsze, nawet do weba, a do tego można w nich napisać pełno innych rzeczy. Zawsze jak pytam
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 01:06:50
  • 13
@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: Dobrze, że przynajmniej dodali named arguments i nie trzeba pisać wszystkich parametrów jak do tej pory: json_decode($json, true, 512, JSON_THROW_ON_ERROR) xD
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 01:19:04
  • -1
Do systemu wydłubanego osobiście... i nawet rozwijanego przez 3 lata, nadaje się świetnie.


@FlasH: Zgaduje, że raczej nie masz tam wydzielonej domeny ani zbyt wielu unit testów.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 01:24:20
  • -1
@deviator: Raczej w każdym popularnym języku masz dużo rozwiązań do tworzenia API. Bibliotek do GraphQL, oAutha2, JWT i całej reszty jest pełno w każdym języku.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 01:41:53
  • -13
@fuxxiasty: Ja osobiście jestem wielkim fanem Go. Jest prosty do nauki, cholernie szybki i bardzo uniwersalny. Teraz robię sobie w nim stronę WWW i pracuje mi się dużo przyjemniej niż w Symfony. W pracy za to tworzymy w nim jedną z kryptowalut więc zależy nam na dużej wydajności, wielowątkowości i dobrej obsłudze sieci i tutaj też sprawdza się świetnie. Na drugim miejscu jako alternatywę do PHP wskazałbym Javę ale tylko
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 02:50:33
  • -6
tyle lat a nigdy nie musiałem niczego komplowac


@EmcePomidor: To, że Ty tego nie używasz, to nie znaczy, że problem nie istnieje. Jest dużo popularnych rozszerzeń jak choćby driver do MonogDB. Czasami niektóre są dostępne jako skompilowane rozszerzenia ale np. pod oficjalnymi obrazami Dockera musisz kompilować je sobie sam. Jakbyś popracował nad bardziej zaawansowanym projektem to spotkałbyś się z tym problemem.

no nie napiszesz w nim apki systemowej gui ale php
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 02:58:58
  • -4
@EmcePomidor: Frustrat, bo odpisałem ci argumentami? W całej tej dyskusji jeszcze nikt nie był wstanie podać mi żadnego kontrargumentu. Wszyscy, łącznie z tobą, ograniczcie się jedynie do wyzwisk bo ośmieliłem się skrytykować PHP. Przecież to jest żałosne.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 03:02:38
  • -5
@EmcePomidor: WTF? Sam poruszyłeś temat GC i na to ci odpisałem. Jak nie pamiętasz co napisałeś 5 minut temu to faktycznie nie ma to sensu. Co do wycieków pamięci to te masz w bibliotekach a nie w języku. Większość programistów ma w dupie optymalizacje kodu pod kątem pamięci bo przecież i tak się "resetuje" co request. Istnieje kilka prototypowych narzedzi do event-loopa jak roadrunner i wszystkie mają domyślnie, niespotykany w
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 03:31:37
  • -4
@EmcePomidor: Serio? Nigdzie nie pisałem, że wycieki są w interpreterze PHP - to sobie wymyśliłeś sam. Mimo tego, że mnie wyzywasz to odpisujesz ci spokojnie, napisałem uzasadnienie mojego argumentu a ty jedne co masz w odpowiedzi to kolejne wyzwiska.

Na frustrata to akurat to ty tutaj wychodzisz. Napisałem, czemu uważam ten język za fatalny z szerokim uzasadnieniem. Ty się tymczasem denerwujesz jakbym ci matkę obrażał a jednocześnie nie potrafisz podważyć
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 03:35:12
  • -3
@EmcePomidor: Brawo. Napisałeś piąty komentarz w którym mnie obrażasz i nie odniosłeś się do żadnego argumentu.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 03:39:44
  • -3
@EmcePomidor: Z niczym. Po prostu odpisałem na komentarz w którym ktoś pytał "czemu wszyscy gardza PHP?". Myślę, że nawet mało bystry człowiek domyśliłby się, że w odpowiedzi na taki komentarz może znaleźć się krytyka PHP. Za ty tu wpadłeś w jakiś szał, zacząłeś bronić PHP, wyzywać mnie oraz napisałeś już 6 z kolei komentarz bez argumentów.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 03:46:11
  • -5
@EmcePomidor: Przynajmniej się czegoś nauczyłeś. Skoro udało Ci się napisać aż 7 komentarzy bez argumentów to zgaduje, że ich nie masz i po prostu boisz się przyznać, że miałem rację. Wiec skoro już razem doszliśmy do wniosku, że jest to c-----y język to idę spać. Dobranoc.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 04:38:38
  • -11
jest banalnie prosty, ma bardzo niski próg wejścia, skonfigurowanie środowiska jest banalne. Tylko tyle i aż tyle.


@enron: Przecież w innych językach jest tak samo łatwe. W takim NodeJS czy Go to nawet jeszcze łatwiejsze. No ale nawet jeśli, to nie tłumaczy tej miłości do tego języka. Może to być dobre na start ale, żeby będąc doświadczonym programistą dalej w tym siedzieć? Po co?
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 06:36:57
  • -4
@seanconnery:

brzmisz na frustrata który pisał słaby kod w phpie i na tej podstawie szerzy swoją nienawiść do języka. kiedy ostatni raz pisałeś w tym coś większego?


Heh, kolejny osobisty atak zamiast kontrargumentów. Ostatnio pracowałem w PHP dwa lata temu. Jako architekt oprogramowania mający zespół około 20 programistów backendowych w fintechu będącym na liście 50 największych w Europie. Dziś pracuje przy jednej z kryptowalut. Teraz Twoja kolej.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 06:44:49
  • -2
@seanconnery: No zadałeś mi pytanie to ci odpowiedziałem. O co Ci chodzi? Teraz pochwal się swoim doświadczeniem

Nie ogarniam was. Jesteś już z 5 osoba która mnie obraża bo skrytykowałem PHP. Mimo to grzecznie wam odpisuje ale to ja mam się uspokoić. Serio, programiści PHP to sekta.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 06:51:56
  • -3
@mles: Nie, nie zatrzymałem się. Do dziś programuje w PHP. Pierwszy problem z brzegu: jak w PHP otworzyć dwa porty na raz? Banalna rzecz w innych językach. Albo jak stworzyć wątek w PHP (jak dasz mi linka do pthreads to Cię wyśmieje).

ale php nigdy nie było tworzone w kierunku takich rozwiązań


No i? A inne języki nie były tworzone do weba a radzą sobie z nim tak dobrze jak
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 07:04:54
  • -4
w jakim sensie otworzyć dwa porty? Od strony kodu czy samego interpretera? I jeśli to drugie - to po co? ( ͡º ͜ʖ͡º)


@mles: Co? Wiesz co to są porty w informatyce?

Co do wielowątkowości - z tym zawsze był problem, pthreads się nie przyjęło ale są rozwiązania zastępcze, jak np. Swoole.


Mhm. A używałeś kiedykolwiek któregoś z tych rozwiązań czy na szybko wpisałeś w
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 07:06:18
  • -2
o kurdele Pan Architekt to trzeba sluchac i sie zgadzac


@crawler: Kolejny. Koleś zadał mi pytanie, to odpowiedziałem. Może ktoś, ktokolwiek, poda mi choć jeden kontrargument poza szydzeniem?
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 07:23:41
  • -3
tak się składa, że wiem. Nie odpowiedziałeś na pytanie.

@mles: Bo nie mam pojęcia czym niby są porty stworzone w kodzie a czym te stworzone w interpreterze. Sorry, ale to bełkot.

I nie, inne języki same z siebie też nie radzą sobie np. z 3d i wymagają dodatkowych bibliotek.


Pewnie. A masz te biblioteki w PHP? I pytanie nieco trudniejsze: myślisz, że obecna architektura PHP pozwoliłaby zaimplementować taką bibliotekę?
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 07:32:00
  • -3
widzę, że jednak to Ty nie rozumiesz o co chodzi z portami. Typowy bełkot pseudoprogramisty... :)


@mles: Śmiało, wytłumacz mi. Chętnie się dowiem. Akurat pracujemy w firmie m.in. nad siecią P2P to mi się przyda.

Nie, takich bibliotek nie ma bo nie było nigdy sensu ich tworzenia. PHP nie jest i nigdy nie starało się być językiem do wszystkiego.


To po co wybierać język który nie jest wcale najlepszy do
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 07:39:09
  • -2
Sam dobrze wiesz, ja nie przyszedłem tutaj czegokolwiek tłumaczyć. A Ty jesteś przecież programistą... ( ͡º ͜ʖ͡º)


@mles: Czyli nie wiesz? To odpowiem. Nie ma czegoś takiego jak "porty stworzone w kodzie" i "porty stworzone w interpreterze". Porty są jedne a ty p--------z głupoty.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 07:42:40
  • -8
może dlatego że większość hostingów pozwala na uruchamianie PHP ale już niekoniecznie np Javy?


@lukasj: Cała dyskusja zaczęła się od temu ludzie hejtują PHP. Napisałem czemu uważam, że PHP jest słaby a to, że hostingi uruchamiają PHP to tylko kwestia zapotrzebowania rynku (a dokładnie wordpressa) a nie języka.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 07:45:27
  • -3
@mles: Typie. Jak otwierasz porty w PHP to wiesz, że finalnie obsługuje to binarnka PHP. Po cholerę ktoś miałby chcieć otwierać porty z interpretera bez użycia kodu xD?
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 07:55:06
  • -2
@mles:

bo można, ale ty o tym nie wiesz, bo taki z ciebie programista (✌ ゚ ∀ ゚)☞ A


No, tylko jest to bezużyteczne. Po co w ogóle podnosisz ten argument skoro nie ma takiej praktyki w ogóle? Napisałeś jakąś bzdurę
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 08:03:51
  • -4
@mles: @crawler: Ja p------e. Rozmowa dotyczy programowania w PHP a nie komunikacji interpretera z FPM. No super, interpreter może otworzyć wiele portów aby się skomunikować z FPM czy tam innym serwerem. Mało tego, w interpreterze są watki. Ale na c--j mi to skoro to nie są elementy samego języka i nie pozwoli mi to napisać aplikacji sieciowej która nasłuchuje na dwóch portach?
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 08:11:41
  • -5
@mles: Jesteś mistrzem w odwracaniu kota ogonem. Tak, może działać bez FPM. Ale co to ma wspólnego z tematem dyskusji? P--------z jakieś głupoty których sam nie rozumiesz, potem odpisujesz jakieś psychotechniczne bzdury. O dziwo na ludzi jak @crawler to działa.

Może wróćmy do początku dyskusji. Jak w PHP (nie interpreterze, nie FPM, nie w Javie) otworzyć dwa porty na raz. Podobno się da.

mnie prosze w to nie mieszac.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 08:16:57
  • -1
@FlasH: Większośc kodu Symfony była napisana przed wprowadzeniem typów. Nie dotykają tego, bo pewnie wprowadziłoby to problemy ze wsteczną kompatybilnością.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 08:18:09
  • -2
ja Ciebie nie wyłam. Ja sie z Ciebie nabijam. Z Twojej buty, napinki i glebokiego poczucia w sens internetowych dyskusji nad wyzszoscia jednego jezyka nad drugim ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■.


@crawler: O popatrz. A sam w tym uczestniczysz ¯\_(ツ)_/¯ Wychodzi na to, że taką samą butę, napinkę masz ty.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 08:23:35
  • -4
@mles: @crawler: Tak wyglądają ludzie którzy muszą podkreślać jak bardzo są ponadczymś ¯\_(ツ)_/¯
Patuptap - @mles: @crawler: Tak wyglądają ludzie którzy muszą podkreślać jak bardzo s...

źródło: comment_1606465399WWHNKnDGPCg49qLYNuug8Y.jpg

Pobierz
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 08:25:46
  • -2
Tak samo, jak się otwiera jeden port. Ja nie będę cię uczyć pisania kodu przecież. Ogarnij się.


@mles: Ech... kończę już bo to się zrobiło żałosne. Ale na to odpowiem. W PHP masz blokujące się IO i nasłuchując na jednym porcie, całkowicie blokujesz drugi port. Więc w efekcie praca na więcej niż jednym porcie jest niemożliwa. To są serio podstawy. Więc panie programisto, c---a umiesz i c---a się znasz.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 08:27:46
  • -3
ale to musi byc straszne z Toba pracowac.


@crawler: @mles: Dwóch typów którzy skrzyknęli się do wyzywania kogoś bo obraził ich święty język programowania. Wy to musicie byś super fajnymi ziomeczkami.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 08:35:17
  • 2
czytam te Twoje wypowiedzi i rozumiem doskonale o co Ci chodzi. Jednak trochę źle do całej rozmowy podchodzisz. Zbyt emocjonalnie, aż dziwne po tylu latach w środowisku :D


@ram0l:

Tak jak napisałem. Zgadzam się z Twoim komentarzem w 100%. Sam programowałem w PHP większość mojej kariery więc hejtując na PHP hejtuje też sam siebie i swoje decyzje życiowe. Tylko mimo wszystko wydaje mi się, że to jest jednak istotne aby
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 08:39:13
  • -2
Twój poziom jest faktycznie żenujący. Jesteś junior developerem w korpo? :


@mles: Aż boje się pytać o Twój poziom. Nie, nie da się. Nie możesz czytać z wielu socketów na raz. Możesz co najwyżej wyłączyć sobie blokowanie socketa przy braku połączenia.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 08:44:19
  • -2
@mles: W sumie to jestem pewien, że nie rozumiesz większości rzeczy które do ciebie pisze. Widać, że wklepujesz na bieżąco rzeczy w Google, czytasz coś po łebkach i wydaje ci się, że zaorałeś. Jestem przekonany, że teraz wpisałeś w Google "php non blocking socket" i wyskoczyła ci funkcja "socketsetnonblock" więc wydało ci się, że pewnie w PHP się da. Ale żeby przeczytać dokumentacje? A po co to, na
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 09:00:37
  • -3
@mles: Meh, wszystkie Twoje odpowiedzi to "nieprawda, da się" ale konkretów brak. Serio nie wiem jaki masz w tym cel, liczysz na plusiki czy co? Przecież sam wiesz, że kłamiesz. Czarnolisto i idę spać.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 27.11.2020, 01:15:27
  • 0
Na głównej trwa dyskusja na temat #php i każda osoba która krytykuje ten język dostaje pełno minusów. Niestety nie mogę też znaleźć żadnego sensowego argumentu który przemawiałby za używaniem tego języka. To co się w kółko powtarza to "są pewne zastosowania do których się nadaje".

Więc tak z czystej ciekawości. W jakich zastosowaniach PHP jest lepszy od innych języków? Czy jest coś, co sprawia, że warto wybrać ten język a
  • 60
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 01:25:34
  • 0
@yorimo: A obecna władza dalej wygrywa w sondażach. Ale daleki byłbym od nazywania jej najlepszej czy nawet do oddania na nich głosu tylko z tego powodu ;)
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 01:46:23
  • 0
@yorimo: To ja wiem. Sam jeszcze z dwa lata temu programowałem PHP i zdawałem sobie sprawę z tego, że zapotrzebowanie jest duże ale jednocześnie wiedziałem, że ten język jest niczym COBOL. Istnieje pełno softu który trzeba utrzymać. Tymczasem wielu ludzi dalej, z własnej nieprzymuszonej woli wybiera PHP.

Na głównej napisałem krotki wpis z kilkoma co ważniejszymi moim zdaniem wadami PHP to dostaje tylko minusy i żadnych kontrargumentów więc liczyłem, że
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 04:43:51
  • 0
@Jaslanin: Ok, ale to wyjaśnia programistów amatorów ale nie firmy i profesjonalistów.
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 06:50:16
  • 0
naprawdę pytasz czemu firmy i profesjonaliści, przy istnieniu popytu, pracują w języku na który jest popyt


@Jaslanin: Nie? Nie tego dotyczy mój wpis. Napisałeś długi komentarz kompletnie nie na temat. Nie pisałem o utrzymywaniu obecnego softu a o pisaniu nowego.

PHP służy do serwowania stringów, i robi to na tyle dobrze(proporcje jakości, wydajności i ceny), że popyt na programistów tego języka nadal rośnie


WTF? Nie masz zielonego pojęcia o programowaniu.
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 07:14:05
  • 0
bo napisales pare glupot, jest wolniejsze?


@LaylaTichy: Głupoty piszesz Ty. Pierwsze nigdy nie pisałem, że PHP jest wolny, pisałem że strony są wolne bo wymagają bootstrapowania.

I tak. Istnieją rozwiązania jak PHP-PM czy Roadrunner. Tylko powiedź szczerze, używałeś ich kiedyś czy tylko słyszałeś albo właśnie przeczytałeś w Google?

Rozwiązania z tej Twojej fajnej tabelki to są w większości eksperymentalne projekty które nie działają w żadnym popularnym frameworki. Projekty proof-of-concept z
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 07:18:02
  • 0
@LaylaTichy: Ale nikt tego nie używa i nie bez powodu. Co mnie obchodzi, że są jakieś eksperymentalne narzędzia które pozwalają szybko ładować strony skoro nie mają supportu i nie są dostatecznie rozbudowane aby użyć ich w jakiejkolwiek aplikacji. Nawet nie wiadomo czy dalej byłyby takie szybkie jakby dodać do nich pełną obsługę requesta z PSR.
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 07:21:12
  • 0
a czym są message jak nie stringiem serwowanym do rabbita przez preprocesor php?


@AlvarezCasarez: Przedstawiając temat w ten sposób to karta graficzna w sumie tez odczytuje i wysyła stringi. Zastpmy karty graficzne PHPem!
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 07:27:28
  • 0
Takie zderzenia klanów nie mają sensu dyskusji. To tak jakby pytać dlaczego jeden woli jeździć Golfem 1.9TDi palącym 6.5/100 a drugi jeździ Ferrari kosztującym 100k rocznie w utrzymaniu ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Jare_K: Wszystkie firmy jakie znam uciekają od PHP to tych rzekomo droższych rozwiązań. Facebook a akcie desperacji napisał swój własny język. Allegro przepisuje się na Javę. Jeszcze mógłbym wymienić kilka innych dużych, znanych firm
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 07:29:15
  • 0
Prawda jest taka, że w prawie każdym popularnym języku możesz dobrą aplikację napisać. Kwestia umiejętności. Pewne rzeczy w jednym miejscu będą łatwiejsze do zaimplementowania, a pewne trudniejsze.


@AvantaR: Ale w przypadku PHP to niekoniecznie. Jest ograniczony wyłącznie do stron WWW i prostych narzędzi konsolowych. Wątki? Zapomnij. Aplikace GUI? Nope. AI? Nie ma mowy. Aplikacje sieciowe. Też nie.

Ja wiem, że można napisać dobre oprogramowanie. Pisałem DDD w Symfony ale... po
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 07:35:01
  • 0
Zastanawiałeś się może czy to właśnie nie wybór PHP miał wpływ na ich sukces? Tzn. duża ilość programistów, tanie serwery, tani support, łatwa skalowalność kosztująca ułamki tego co wydałbyś na np. javę?


@AlvarezCasarez: Odpowiem. Bo większość powstała 20 lat temu. Tymczasem teraz mówimy o teraźniejszości.

tanie serwery, tani support, łatwa skalowalność


To akurat nie xD
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 07:37:02
  • 0
@mariecziek: Nie, po prostu liczę na jakikolwiek argument. Serio, wyobraź sobie, że chciałbym zrozumieć zamiast dostawać same przytyki jak twój komentarz.
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 07:40:23
  • 0
@mariecziek: A jakie argumenty dostałem które zignorowałem albo moja odpowiedź Twoim zdaniem jest słaba? No bo sorry, jak dostaje argument który jest nieprawdziwy to mam udawać, że jest inaczej czy co?
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 07:51:18
  • 0
@mariecziek:

W PHP można pisać kod z użyciem CQRSa, kolejek, eventów, DDD, TDD i miliona różnych rzeczy, ale i tak odpowiesz - a właśnie, że GO jest lepsze albo pyhon jest lepszy.


Gdzie niby? Sam przyznawałem, nawet w tym wątku, że można pisać w DDD. Do tego, żeby było śmieszniej to ja pierwszy wspomniałem o kolejkach i command busie. O CQRS, TDD nie pisał nikt. Więc walczysz z argumentem którego
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 07:56:21
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 08:00:28
  • 0
@AlvarezCasarez: Co? Jaka płaca programistów? I niby jaki argument zaorałeś?

W ogóle to mnie to męczy już. Pozwoliłem skrytykować sobie PHP a reagujecie jakbym wam matkę obraził ale ja jestem frustratem xD

I tak, zgadzam się z wami że PHP jest tani jak potrzeba postawić wordpressa na hostingu. No to mamy jedną zaletę. W końcu jakiś argument. Jak dla mnie to za mało aby mówić, że to dobry język no
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 08:08:41
  • 0
@AlvarezCasarez: I z tym argumentem zgodziłem się gdzieś na początku tego całego wątku, zanim się tu nawet pojawiłeś. Potem dyskusja przeszła na duże profesjonalne firmy ale jak widzę, nie ogarnąłeś.
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 08:46:15
  • 0
@mariecziek: No jest obok Javy xD W Polsce jednak wygląda to inaczej bo Polska bo większą historie tworzenia stron w PHP niż zachód i stąd większe zapotrzebowanie.

https://zarobki.pracuj.pl/stanowiska/it-rozwoj-oprogramowania/programista-php
https://zarobki.pracuj.pl/stanowiska/it-rozwoj-oprogramowania/programista-java

Tu już różnica nie jest tak duża.
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 08:51:51
  • 0
ja odpowiadam, że tak do końca nie jest, i prostuje twoje kłamstwa - tu i teraz, bez względu na to czy temat był poruszany dwadzieścia komentarzy temu. Nawet byłem na tyle miły, że nie wskazałem głupoty o wydajności, ale to już szczegół


@AlvarezCasarez: Typie, ale jak tylko podniosłeś ten argument to przyznałem ci rację i na ten JEDEN argument się zgodziłem. Co do wydajności to już odpisałem. To, że istnieją
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
27.11.2020, 08:59:10
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

458

Ludzie w pandemii sprzedają mieszkania. Wzrost o 1/3 w porównaniu z 2019r.

Ludzie w pandemii sprzedają mieszkania. Wzrost o 1/3 w porównaniu z 2019r.

W październiku bieżącego roku dostępnych było 66 441 ogłoszeń sprzedaży mieszkań, co jest rekordowo wysoką liczbą. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku liczba ogłoszeń zwiększyła się o jedną trzecią.

secret_passenger
z
next.gazeta.pl
dodany: 25.11.2020, 18:02:17
  • 197
  • #
    polska
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkanie
  • #
    budownictwo
  • #
    dom
Patuptap
Patuptap
Patuptap 25.11.2020, 21:37:44
  • 38
@mickpl: Pieprzycie o tej zapaści od początku pandemii a tymczasem średnie ceny mieszkań na rynku pierwotnym i wtórnym są cały czas dużo wyższe niż rok temu.

Spadek cen najgorszym momencie wynosił jedynie od 2% do 8% w zależności od miasta co mniej więcej odpowiada cenom z sierpnia 2019. Więc jedynie osoby które kupiły po tej dacie straciły chwilowo na swojej inwestycji. A jakby tego wszystkiego było mało to za chwilę można
Patuptap
Patuptap
Patuptap 26.11.2020, 18:39:38
  • 0
@bags1111:

Po kryzysie w 2008 ceny zaczęły spadać dopiero po roku, dwóch.


Napisałeś długi komentarz a już pierwsze zdanie całkowicie psuje twoją teorię. Kryzys w Polsce rozpoczął się znacznie później niż na świecie i dopiero jego skutki zaczęliśmy odczuwać koło 2012 roku. Dzisiaj dostajemy po dupie tak samo jak wszyscy.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 26.11.2020, 01:59:31
  • 6
Tym więcej programuje w #golang tym bardziej kocham ten język 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ

W tym tygodniu zacząłem robić swoją pierwszą stronę WWW bo wcześniej pisałem głównie różne narzędzia. Spędziłem jeden dzień na researchu bibliotek, czytaniu artykułów, rozkminieniu architektury a drugiego dnia mam już działający szkielet do mojej aplikacji z graphql'em, command busem, autoryzacją i kilkoma innymi rzeczami a wszystko to w ładnej heksagonalnej architekturze. W
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
26.11.2020, 05:22:45
  • 8
@zarev: Meh. Koszmarny język, nie wiem jakim cudem zdobył taką popularność.
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
26.11.2020, 18:30:18
  • 0
@Hauleth:

Meh, są lepsze języki do każdego z tych zastosowań.


Z tych które znam, tj: JS (Node), Java, PHP, Python, Ruby żaden nie przebija Go do Webu. O C, C++ i Ruście w tym kontekście to nie warto wspominać. Nigdy C# nie próbowałem ale na tyle na ile go sprawdziłem to tworzenie stron wygląda podobnie do
  • Odpowiedz
Patuptap
Patuptap
Patuptap
Autor
26.11.2020, 18:36:58
  • 1
pewnie wszyscy dookola sie myla ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@kontra: To, że coś jest popularne to nie znaczy, że jest dobre. PHP też jest popularny.
  • Odpowiedz

1619

Pyszne.pl, uber eats czy glovo pobierają 30% prowizji od lokali gastronomicznych

Pyszne.pl, uber eats czy glovo pobierają 30% prowizji od lokali gastronomicznych

A jeszcze dojazd i grosik dla kuriera. UOKiK się tym zajął. Jest to szczególnie nieetyczne w dobie pandemii, kiedy małe lokale nie mają wyjścia i muszą korzystać z usług tych firm. Zamawiajcie u źródła!

burzka
z
mycompanypolska.pl
dodany: 25.11.2020, 21:01:49
  • 428
  • #
    polska
  • #
    gastronomia
  • #
    pysznepl
  • #
    ubereats
  • #
    glovo
Patuptap
Patuptap
Patuptap 26.11.2020, 02:23:23
  • 0
@KoszernyChomik: Ale przecież różne knajpy mają różne cenie w dostawie. Do tego niektóre doliczają dodatkowe kowty jeśli kwota zamówienia jest zbyt mała.

642

Ceny mieszkań ruszyły w dół. Rekordowa liczba ofert sprzedaży

Ceny mieszkań ruszyły w dół. Rekordowa liczba ofert sprzedaży

W październiku padł rekord liczby internetowych ogłoszeń sprzedaży mieszkań - podał Expander i Rentier.io w raporcie. Było ich aż o jedną trzecią więcej rok do roku. Analitycy wskazują, że przyczyną mogą być kłopoty na rynku najmu. Za wzrostem liczby ofert idą ostatnio spadki cen ale nie wszędzie.

OsiemPiec
z
businessinsider.com.pl
dodany: 25.11.2020, 11:12:58
  • 431
  • #
    ekonomia
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkanie
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
  • #
    wynajem
  • #
    gospodarka
Patuptap
Patuptap
Patuptap 25.11.2020, 17:31:24
  • 0
Przecietna miesieczna wyplata netto/"na reke" = 1 m2 nieruchomosci w dobrej lokalizacji Warszawy


@EmigrantBelfast: Hahahahahaha. I jak już wszyscy, łącznie z patologią która miała więcej czasu, wykupią super tanie mieszkania w centrum np. Warszawy to potem zabronisz im sprzedawać cen po większej cenie? Developerom zabronisz budowania lepiej zrobionych mieszkań byleby cena za m2 nie wzrosła i wracamy do wielkiej płyty xDDD?

To jest przekomiczne, że na Wykopie który tak gardzi

924

Z cyklu teorie spiskowe stają się faktem. Obowiązkowe szczepienia COVID

Z cyklu teorie spiskowe stają się faktem. Obowiązkowe szczepienia COVID

CEO linii lotniczej Qantas: Brak paszportu szczepienia będzie oznaczać zakaz lotu. Paszporty mają zawierać dowód szczepienia przechowywany w mikrochipie. Pytanie brzmi, co zamierzasz zrobić, jeśli nie chcesz przyjąć szczepionki?

Vvam
z
executivetraveller.com
dodany: 23.11.2020, 19:00:44
  • 435
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    medycyna
Patuptap
Patuptap
Patuptap 24.11.2020, 20:47:19
  • -2
i co jak ktoś młody zdrowy, przeszedł covida łagodnie i ma odporność to też dla własnego zdrowia będzie musiał przyjąć niesprawdzoną szczepionkę?


@ahoq: Po pierwsze to sprawdzoną. Testy trwają od kilku miesięcy. Po drugie ten młody też będzie zarażać.

Tyle tu już razy było tłumaczone w ostatnich latach a dalej do was to nie dociera. Szczepiona pełni dwie funkcje: chroni ciebie oraz zatrzymuje rozprzestrzenianie się wirusa. Dlatego zaszczepić musi

746

Обзор BMW X2

Pokaż treści 18+

Обзор BMW X2

Przedstawienie jakości wykonania samochodu za 3 mln rubli. Rosyjski nie wymagany. Słowo klucz: "chujnia".

LuckyStrike
z
youtube.com
dodany: 24.11.2020, 01:42:21
  • 285
  • #
    technologia
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    heheszki
  • #
    rozrywka
Patuptap
Patuptap
Patuptap 24.11.2020, 17:31:51
  • 51
W środku wygląda biedniej niż Kia Ceed xD
Patuptap - W środku wygląda biedniej niż Kia Ceed xD

źródło: comment_16062391290KVBmGqAetFnglnA9rbqto.jpg

Pobierz
  • 8
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Patuptap
Patuptap
Patuptap 24.11.2020, 20:18:36
  • -1
@MMaros: No ale najdroższa wersja Kii Ceed kosztuje tyle co najtańsza BMW i mniej niż ta z filmu.

2867

Pierwszy telefon z płynnie rozszerzanym/zwijanym ekranem Oppo X 2021

Pierwszy telefon z płynnie rozszerzanym/zwijanym ekranem Oppo X 2021

Telefon zmniejsza i rozszerza się automatycznie. W porównaniu do składanych nie posiada widocznych po rozłożeniu zgięć. Koncept Oppo X 2021

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 24.11.2020, 13:18:15
  • 377
  • #
    technologia
  • #
    oppo
  • #
    telefony
  • #
    smartfon
Patuptap
Patuptap
Patuptap 24.11.2020, 16:00:38
  • -2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Patuptap
Patuptap
Patuptap 24.11.2020, 16:15:17
  • -1
Pierwszy samolot braci Wright wyprodukowany dla sił zbrojnych USA był chyba w stanie przelecieć godzinę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czy to oznacza, że ten samolot to było g---o?


@black_flower: Tak tak tak. Tylko zapomniałeś, że elastyczne ekrany są produkowane od kilkunastu lat i do tej pory nie ma żadnego postępu. Poza tym jak wspomniałem tutaj już na przeszkodzie stoją podstawowe prawa fizyki. To nie jest pierwszy,
Patuptap
Patuptap
Patuptap 24.11.2020, 17:05:01
  • 2
@tell_me_more: Nie masz pojęcia o czym mówisz xD Popatrz, włókna kewlarowe mają podobną elastyczność jak włókna szklane a jednak ze szkła nie da się zrobić elastycznych materiałów. Tak samo jest z kewlarem.

No ale dobra, żyjcie sobie w bajce bo jakiś chiński producent zrobił kolejny telefon z elastycznym ekranem jakich było już setki i te setki nie wniosły nic do rozwoju technologii elastycznych ekranów.
Patuptap
Patuptap
Patuptap 24.11.2020, 17:43:33
  • 9
@Patuptap: @black_flower: Serio, jak czytam wasze komentarze to ręce mi opadają. Wszyscy producenci telefonów z elastycznymi ekranami jak Samsung czy Motorola kombinują jak mogą aby jakkolwiek go zabezpieczyć przed rysowaniem się. Tymczasem tutaj pojawia się jakiś Chiński producent który ma na to w------e, wrzucił ekran na wierzch nie przedstawiając ŻADNEGO pomysłu na ochronę delikatnego ekranu a wy się ekscytujecie, piszecie o rewolucji i jeszcze jakieś porównania do pierwszego
Patuptap - @Patuptap: @black_flower: Serio, jak czytam wasze komentarze to ręce mi op...

490

5 powodów dlaczego #JULKA opuściła Polskę XD

Pokaż treści 18+

5 powodów dlaczego #JULKA opuściła Polskę XD

jak w tytule xD

WartoWiedziec
z
youtube.com
dodany: 23.11.2020, 13:22:26
  • 376
  • #
    rozrywka
  • #
    bekaztwitterowychjulek
  • #
    rozowepaski
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    heheszki
  • #
    bekazpodludzi
Patuptap
Patuptap
Patuptap 24.11.2020, 05:27:14
  • 0
Toz my 90% historii w szkole mamy o innych krajach niz Polska i, z tego co wiem, jest to dosc mocnym ewenementem.


@WroclawUser: Te 90% to chyba starożytna Grecja i Rzym. Wystarczy choćby poczytać wszechobecne komentarze o tym jak nas Francja z UK zdradziły na początku 2WŚ czy posłuchać polityków którzy ten mit powielają aby zobaczyć, że Polacy g---o wiedzą o historii poza granicami tego k--------a. Zresztą o historii Polski
hubert7908
hubert7908
hubert7908
23.11.2020, 11:16:10 via Android
  • 1815
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Patuptap
Patuptap
Patuptap 23.11.2020, 13:28:53
  • 87
@hubert7908: Ciocia pracuje w ministerstwie i mówi, że będzie to 3 stycznia o 8 rano.
  • Odpowiedz
MichalLachim
MichalLachim
22.11.2020, 16:26:04
  • 514
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Patuptap
Patuptap
Patuptap 22.11.2020, 22:05:55
  • 2
HIHI MATI ZOBACZ JAK D---------Y TYM GUPIM CENTRYSTOM

@Khaine:

Najbardziej mnie śmieszy to, że to naśmiewanie z centrum przyszło z USA a u nas debile to bezmyślnie kopiują.

Przeciętny Amerykanin nie jest wstanie zrozumieć, że na świecie istnieją państwa w których są więcej niż dwie partie polityczne. Jak oni słyszą słowo "centryzm" to jedyne co potrafią sobie wyobrazić to jakiś środek pomiędzy republikanami i demokratami. A, że według nich jedni to naziści
  • Odpowiedz
B.....s
B.....s
konto usunięte 22.11.2020, 17:56:48
  • 1834
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Patuptap
Patuptap
Patuptap 22.11.2020, 20:45:17
  • 1
@Bogaty_grubas: Swoją drogą ale mnie 6 część tej gry wkurza. Pousuwali wszystkie statystyki i nie masz zielonego pojęcia jak wygląda ekonomia twojej wyspy. Do tego w grze są jakieś dziwne modyfikatory które potrafią sprawić, że np. nagle turyści przestają przyjeżdżać i nie masz zielonego pojęcia co jest przyczyną. S--------i tak dobrą serie :(
  • Odpowiedz
Kempes
Kempes
21.11.2020, 06:57:46 via Android
  • 155
#humorinformatykow
Kempes - #humorinformatykow

źródło: comment_1605941866hJrv38umjs2EgowDupzmh1.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Patuptap
Patuptap
Patuptap 21.11.2020, 09:53:15
  • 2
@Kempes: Operacje bitowe FTW
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Strona 8 z 12
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 05.11.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 01.10.2023

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 23.12.2020

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking