Miks Total Wara i Totally Accurate Battle Simulator na Unity - całkiem nieźle jak ten silnik jest w stanie poradzić z takimi scenami. W innych filmach widać jak tworzy się mur ze zwłok lub atak kurczaków-lemingów
Ale mi się marzy taka strategia, i jeszcze do tego budowanie miast, aspekt ekonomiczny + militarny + polityczny; szkoda że już nikt nie robi strategii :(
Ah trzeba było się uczyć programowania a nie grafiki ;D
Ale mi się marzy taka strategia, i jeszcze do tego budowanie miast, aspekt ekonomiczny + militarny + polityczny; szkoda że już nikt nie robi strategii :(
Ah trzeba było się uczyć programowania a nie grafiki ;D
#unity #3dsmax #grafika3d #unity3d
W rolach pierwszoplanowych modele mają nierzadko i po 20k trójkątów, te dalsze mogą mieć po 500 (albo i mniej) i wszystko będzie wyglądało dobrze.
Zależy również od Twojego "budżetu", tzn ile trójkątów może być renderowane w różnego rodzaju scenach. Jeśli chcesz mieć więcej postaci w tle to lepiej użyć nieco mniej szczegółowego modelu pierwszoplanowego (np. 10k vs wcześniejsze 20k).
Opisz swój cel, będzie łatwiej