gdy po raz pierwszy dokładnie testujesz swoją grę #gamedev chyba #programowanie xd
- 1
Mircy (głównie Mirabelki) - moja żona postanowiła, że chce trochę kilogramów zrzucić i dostałem odgórne polecenie umówienia wizyty w NaturHouse. Niby spoko, ale jak doczytałem, NH sporo suplementów diety ludziom wciska, a to koszt ~100-150 tygodniowo, więc kuźwa dużo. :/
Pytaniem jest, czy oni są tego warci (szczerze wątpię) i czy macie jakieś diety do polecenia? Przy okazji ćwiczenia fizyczne do wykonania w domu również byłyby fajne (jakieś małe pomoce możemy dokupić;
Pytaniem jest, czy oni są tego warci (szczerze wątpię) i czy macie jakieś diety do polecenia? Przy okazji ćwiczenia fizyczne do wykonania w domu również byłyby fajne (jakieś małe pomoce możemy dokupić;
- 0
@mezon: Im więcej o nich czytam, tym mocniej się do takiej opinii przychylam. :/
- 0
@prdlt: Dlatego dobrze by było jej podrzucić dietę + zestaw ćwiczeń i o to mi bardziej chodzi, niż śmiszne piguły.
@Ciap: Zakręcę się wokół tego i sprawdzę, dzięki. :)
@lord_gervasius: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ubermirek Dzięki. :)
@Ciap: Zakręcę się wokół tego i sprawdzę, dzięki. :)
@lord_gervasius: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ubermirek Dzięki. :)
- 0
@wiewior_s: Jeśli organizm dostanie to, czego potrzebuje i nie będzie w tym przesady, to chyba nic złego mu się nie stanie. :D
Dzięki za info. :)
Dzięki za info. :)
- 0
@mandrake13: Nie obraź się, ale uważam, że 7kg w 9 dni to lekka przesada. :/ Tempo 1kg/tydzień będzie w zupełności wystarczające.
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że większość osób gra z włączonymi ikonami surowców (te takie okrągłe np. perły, uran, bawełna itp). Troche chyba #niepopularnaopinia ale dla mnie te ikony są zupełnie nieczytelne bo zawalają tylko dodatkowo mapę. A wy jak gracie? Może jakoś mnie przekonacie, żeby ich używac ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#civilization5
#civilization5
- 0
@krasnoludkolo: Ja używam ikon do surowców i do uzysku z pól, bo nie gram na tyle, żeby wszystko rozpoznawać a uzysku z pól po prostu nie pamiętam/nie znam. ;)
#unity3d #csharp
ładny kod brzydki kod? https://gist.github.com/ca1ek/d18a6aedef023644e142
nie zwracajcie uwagi na spejsing bo gist to #!$%@?ł, w visualu jest ok
ładny kod brzydki kod? https://gist.github.com/ca1ek/d18a6aedef023644e142
nie zwracajcie uwagi na spejsing bo gist to #!$%@?ł, w visualu jest ok
#unity #unity3d Wytłumaczy mi ktoś http://docs.unity3d.com/ScriptReference/Object.FindObjectOfType.html bo nie rozumiem niestety?
drugie pytanie: gdy chcę zrobić tak aby obiekt przeniósł się do miejsca i coś tam zrobił to po prostu zrobić skrypt do tego czy jest jakieś coś od tego wbudowane
drugie pytanie: gdy chcę zrobić tak aby obiekt przeniósł się do miejsca i coś tam zrobił to po prostu zrobić skrypt do tego czy jest jakieś coś od tego wbudowane
- 0
@ca1ek: A co w dokumentacji jest niezrozumiałego?
2. Skrypt.
2. Skrypt.
- 0
@ca1ek: Radziłbym zacząć używać Google'a, ma prawie wszystkie informacje, których potrzebujesz (szczególnie na proste zapytania; jak już nabierzesz doświadczenia to sam znajdziesz rozwiązanie). Poza tym powinieneś również zwrócić uwagę na inne metody, chociażby jak FindObjectsOfType.
Pierwszy link z Google: http://answers.unity3d.com/questions/46283/way-to-get-all-object-with-a-certain-componentscri.html
Pierwszy link z Google: http://answers.unity3d.com/questions/46283/way-to-get-all-object-with-a-certain-componentscri.html
Tak teraz pomyślałem, czy bardziej oszczędnie wyjdzie żeby było 20 obiektów które przy kolizji z graczem niszczyły siebie czy żeby przy kolizji z graczem sprawdzać czy to obiekt który powinien zostać zniszczony i go niszczyć?
#unity
#unity
- 0
@ca1ek Ustaw w Collider ptaszek na "Is Trigger" - wówczas Unity raportuje kolizje, ale system fizyki na nie nie odpowiada.
- 0
@ca1ek: A wchodzi w ogóle do środka OnCollisionEnter?
- 0
@ca1ek: To chyba jest taki odpowiednik jak OnTriggerEnter, sprawdź w dokumentacji na wszelki wypadek.
- 0
@ca1ek: W Awake() ustaw te zmienne. W przypadku MonoBehaviour w Unity ta metoda może być poniekąd traktowana jak konstruktor, bo jest wywoływana tylko raz. Wyncyj tutaj: http://docs.unity3d.com/Manual/ExecutionOrder.html
I jeśli dobrze rozumiem (wówczas moja poprzednia część jest trochę zbyteczna), to robisz dwie deklaracje oraz deklarację z przypisaniem. Albo zrób:
public int rotationAngleX = 1;
public int rorationAngleY = 1;
public int rotationAngleZ = 1;
albo
public int rotationAngleX, rotationAngleY, rotationAngleZ;
a w
I jeśli dobrze rozumiem (wówczas moja poprzednia część jest trochę zbyteczna), to robisz dwie deklaracje oraz deklarację z przypisaniem. Albo zrób:
public int rotationAngleX = 1;
public int rorationAngleY = 1;
public int rotationAngleZ = 1;
albo
public int rotationAngleX, rotationAngleY, rotationAngleZ;
a w
- 0
@ca1ek: Jeśli używasz Visual Studio, to podłącz debugger do Unity, postaw breakpointa w interesującym Cię miejscu, odpal play w Unity: wówczas przeskoczy Ci na Visual Studio na miejscu, gdzie trafiło na breakpoint (nie puszczaj go dalej, niech tam stoi i czeka). W Visualu powinieneś mieć coś takiego, jak Immediate Window - w to okienko możesz wpisywać kod (nawet podpowiada Ci składnię ;)) i "na żywo" wykonuje wpisany tam kod. Bardzo przydatna
- 0
@ca1ek: Tutaj do pobrania: https://www.visualstudio.com/features/unitytools-vs
Zainstaluj to, w Unity powinno się pojawić dodatkowe menu (po ponownym uruchomieniu Unity, chyba) do Visual Studio z opcją "Install UnityVS" czy jakoś tak (tak przynajmniej było za czasów, kiedy Unity i VS nie miały takiej integracji, jak teraz).
Zainstaluj to, w Unity powinno się pojawić dodatkowe menu (po ponownym uruchomieniu Unity, chyba) do Visual Studio z opcją "Install UnityVS" czy jakoś tak (tak przynajmniej było za czasów, kiedy Unity i VS nie miały takiej integracji, jak teraz).
#unity Dlaczego gdy spawnuję jakikolwiek GameObject w edytorze to pojawia się on nie na 0,0,0 tylko w jakimś głupim innym miejscu z dziwnymi koordynatami?
Unity 5.1.3 64bit Windows 10.
Unity 5.1.3 64bit Windows 10.
- 9
Cześć!
Pora na ciąg dalszy mikrobloga Box Kid Adventures. #boxkid
Kiedy miesiąc temu zgłosiliśmy naszą grę do Steam Greenlight, zrobiliśmy taki oto trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=XF2dViIGnoo
Został w całości zmontowany w Blenderze.
#trailer #zwiastun #blender #animacja #grafika #grafikakomputerowa #gamedev #gry #logiczne
Pora na ciąg dalszy mikrobloga Box Kid Adventures. #boxkid
Kiedy miesiąc temu zgłosiliśmy naszą grę do Steam Greenlight, zrobiliśmy taki oto trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=XF2dViIGnoo
Został w całości zmontowany w Blenderze.
#trailer #zwiastun #blender #animacja #grafika #grafikakomputerowa #gamedev #gry #logiczne
- 1
#unity3d
dopiero zaczynam i celuje w augmented reality z vuforia - jednak od razu po skumaniu tematu wywala mi ze w podgladzie ma blad kamery pomimo wpisania do profiles.xml
testowalem webowo i tez czarno :/
moge zmienic kamerke ale to by bylo zbyt latwe
dopiero zaczynam i celuje w augmented reality z vuforia - jednak od razu po skumaniu tematu wywala mi ze w podgladzie ma blad kamery pomimo wpisania do profiles.xml
testowalem webowo i tez czarno :/
moge zmienic kamerke ale to by bylo zbyt latwe
- 2
#unity #programowanie #gamedev #csharp ktoś poleci jakiś porządny tutorial do nauki Unity oraz Unityowskiego C#?
- 17
- 6
#thenameofwar
Popisałem wczoraj troszkę logiki budynków i produkcji jednostek. Jednak nie jest to jeszcze wersja do pokazania. Dzis postaram się cos wrzucić:)
Popisałem wczoraj troszkę logiki budynków i produkcji jednostek. Jednak nie jest to jeszcze wersja do pokazania. Dzis postaram się cos wrzucić:)
- 6
@MarcelMcOne: Funkcja update jest taka jak każda inna funkcja do wywołania w danym języku programowania/platformie, więc jej narzut jest pomijalny. Jedyna różnica, pomiędzy zwykłą metodą a metodami Unity typu Update, Awake, Start itp jest sposób, w jaki Unity ich wyszukuje w obiektach - w efekcie możesz mieć Update jako protected a nawet private i to nie ma znaczenia na jej wywołanie, nadal będzie wołana