Wpis z mikrobloga

@nathaliekill: Zależy jak będziesz prezentowała dany model.
W rolach pierwszoplanowych modele mają nierzadko i po 20k trójkątów, te dalsze mogą mieć po 500 (albo i mniej) i wszystko będzie wyglądało dobrze.
Zależy również od Twojego "budżetu", tzn ile trójkątów może być renderowane w różnego rodzaju scenach. Jeśli chcesz mieć więcej postaci w tle to lepiej użyć nieco mniej szczegółowego modelu pierwszoplanowego (np. 10k vs wcześniejsze 20k).
Opisz swój cel, będzie łatwiej
@nathaliekill: Przy dobrych teksturach detali możesz uprościć model. Nie jestem pewien ile u Ciebie będzie wyglądało dobrze, ale 3-5k powinno być gitara (dobre tekstury i normal mapy zrobią swoje). Jeśli faktycznie nic więcej tam nie będzie, to nie ma się co martwić. :)
@nathaliekill: to i 30k możesz zostawić. Mi już się nie chciało #!$%@?ć z modelami w magisterce, generowało labirynt z żywopłotów po 30k. Działało. W sumie tylko ze spadkiem FPS przy oglądaniu sceny. Dwa modele wyciągnie na easy.
@nathaliekill Wiesiek 3 mial postaci 20-30k trisów. Ale z zalozenia ta gra celowala w wyższą jakość kosztem optymalizacji. Pytanie tez, czy Twoj model jest na tyle szczegolowy i urozmaicony, zeby dźwigał aż tak ciężką geometrię. P. S. Jesli to gra z kamerą pierwszoosobową, to nie zapomnij o zrobieniu za przeproszeniem LODa ( ͡º ͜ʖ͡º)