Aktywne Wpisy
theoretically +23
Viado +32
Trochę mam bekę z tej nagonki na deweloperów przez młodych ludzi którzy sami swoimi zachciankami wywindowali ceny mieszkań. No bo jak mieszkania w top 10 miast mają być tanie skoro słoiki z całego kraju przeprowadzają się tylko do tych miast?
Dawniej ludzie po studiach wracali do siebie a teraz? Dosłownie KAŻDY ma plan osiedlić się w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu albo Trójmieście. Oczywiście z największym ciśnieniem na warszawkę. TE miasta nie są z
Dawniej ludzie po studiach wracali do siebie a teraz? Dosłownie KAŻDY ma plan osiedlić się w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu albo Trójmieście. Oczywiście z największym ciśnieniem na warszawkę. TE miasta nie są z
#unity #3dsmax #grafika3d #unity3d
W sumie jedyna sensowna i uniwersalna odpowiedź to: możliwie jak najmniej, ale na tyle dużo, by nie wyglądał jak gówno. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W rolach pierwszoplanowych modele mają nierzadko i po 20k trójkątów, te dalsze mogą mieć po 500 (albo i mniej) i wszystko będzie wyglądało dobrze.
Zależy również od Twojego "budżetu", tzn ile trójkątów może być renderowane w różnego rodzaju scenach. Jeśli chcesz mieć więcej postaci w tle to lepiej użyć nieco mniej szczegółowego modelu pierwszoplanowego (np. 10k vs wcześniejsze 20k).
Opisz swój cel, będzie łatwiej
Jak będziesz mieć mało postaci to i z 10k mogą mieć.
Triss z W2 miała 24k face'ów. Więc masz porównanie.