Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko244
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
LiberalniDemokraci
Profil firmowy

LiberalniDemokraci

Dołączył 8 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 697
  • Znaleziska 153
  • Mikroblog 544
  • Obserwujący 95
  • Obserwowane 2
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 11.08.2018, 17:48:48
  • 16
Wszystkim obserwatorom i całej #neuropa (oraz #warszawa ) polecamy do przeczytania materiał z znaleziska: https://www.wykop.pl/link/4467957/patryk-jaki-spolki-skarbu-panstwa-i-podopieczny-pralata-jankowskiego/ #polityka
LiberalniDemokraci - Wszystkim obserwatorom i całej #neuropa (oraz #warszawa ) poleca...

źródło: comment_qCCA2o3pGFSAVWJmp5Z6GOhcKfG7vG79.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bombastick
bombastick
11.08.2018, 19:22:16
  • 1
@LiberalniDemokraci: o q--a klasyczny przerzut #kibole
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.07.2018, 19:27:45
  • 15
Gdy ktoś pyta dlaczego ludzie wyjeżdżają z Polski zwykle się podaje tylko aspekty ekonomiczne. Jednak często bywa też tak, że ludziom nie pasuje "klimat" jaki panuje w Polsce (od najprostszej nietolerancji dla innego wyglądu, tatuaży) po takie kwiatki jak poniżej.

Wykop to prywatny biznes, ma prawo stanowić co dopuszcza a czego nie na swoim portalu. Bardzo żałujemy, że dopuszcza tego rodzaju komentarze. Bo ten dziki zachód, który tu występuje przekroczył już dawno
LiberalniDemokraci - Gdy ktoś pyta dlaczego ludzie wyjeżdżają z Polski zwykle się pod...

źródło: comment_UFq7CosvXnZUB1SViZyJe2q8MXo5Qj9U.jpg

Pobierz
  • 75
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 19:30:47
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 19:31:16
  • 0
@WuDwaKa: Zaraz to zrobimy, niemniej to jest w gorących. Gdyby ktoś chciał coś z tym zrobić to by zrobił.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 19:33:17
  • 0
@Given: Dużo nam się rzeczy nie podoba ale zamiast uciekać wolimy spróbować coś zmienić. Chociażby zwrócić uwagę na zezwierzęcenie 3700 użytkowników tego portalu.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 19:33:39
  • 0
@WuDwaKa: już zgłosiliśmy
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 19:34:40
  • 0
@BrakPomysluNaNick: zgłosiliśmy. :)
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 19:36:51
  • 0
@jamasoto: ale o coś ci chodzi konkretnego? to, że nas szokuje takie zbydlęcenie jest efektem tego, że właśnie wychodzimy z piwnicy.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 19:39:25
  • 0
@Za_jakie_grzechy: Sam się z łaski swojej zajmij czymś innym zamiast nam organizować zajęcia czy mówić co mamy zrobić z wolnym czasem. To, że nie widzisz w tym problemu jest częścią problemu.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 19:45:04
  • 0
@Given: Nie aferę, wyrażamy ubolewanie z powodu przyzwolenia dużej części wykopu na tego rodzaju zachowania.

Część wykopowiczów zdaje się mentalnie dalej być w fazie na Korwina i twierdzić, że w internecie wolno wszystko. Otóż nie - nie wolno i nie powinno się robić wszystkiego. Dla tej części nie istnieje też cyberbulling a ofiary tegoż (np. pan z memów o Januszu) są pozostawione same sobie i muszą sobie radzić psychoterapią z
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 20:10:37
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 20:11:30
  • 0
@Za_jakie_grzechy: otóż jest, komentarz nie wyśmiewa tego że jest to fejk tylko sam fakt, że ktoś opisuje coś takiego na mirko.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 20:17:56
  • 0
@Naxster: @Za_jakie_grzechy @Given: naprawdę szkoda, że wolicie bronić ten komentarz bo waszym zdaniem sytuacja jest nieprawdopodobna. Wyśmiewanie ideii "coming outu" sprawia, że potencjalne przyszłe ofiary bądź osoby już skrzywdzone będą jeszcze bardziej próbowały to zataić przed światem. Będą czuły się zaszczute.

Naprawdę, zastanówcie się - nawet przy minimalnej szansie na prawdziwość tej historii czy chcielibyście by coś takiego przeczytała ofiara. Był już taki co robił "eksperyment społeczny"
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 20:21:31
  • 0
@bizonsky: jesteś degeneratem, tacy ludzie nie zasługują na prawo głosu pod naszymi wpisami.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 20:28:07
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 20:32:44
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 20:37:15
  • 0
@iAmTS: "zgwałcili mnie dziś, napiszę o tym na mirko XD" wyśmiewa fakt opisania a nie małe prawdopodobieństwo. Poza tym tak jak pisaliśmy, ofiary mogą różnie reagować i mają pełne prawo do opisania swoich przeżyć.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 20:43:11
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 20:44:52
  • 1
@iAmTS: szczerze powątpiewam, czy tego rodzaju komentarze mogą tłumić bajty. duzo bardziej prawdopodobne, że będą tłumić prawdziwe relacje z obawy o wyśmianie i zbagatelizowanie.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 20:53:47
  • 0
@betonowecukierki: przeczytaj ostatnie komentarze/całą dyskusją bo nie będziemy powtarzać w kółko tego samego.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 21:01:55
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 21:05:45
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 21:07:10
  • 0
@betonowecukierki: wie, już możesz sobie odpuścić albo zacząć dyskutować na temat jak inni (mimo niezgody)
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
28.07.2018, 21:13:59
  • 0
@betonowecukierki: nie rozumiesz, że nie rozmawiamy tu o tym czy ta historia jest prawdziwa tylko o tym jak ludzie na nią reagują? "pisze tu też wiele osób z problemami i takimi prawdziwymi i zawsze są wysłuchane i pomagają im inni " - jesteś pewien na 100% że nigdy na wykopie nie zmieszano z błotem osoby z jakimiś problemami?
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
29.07.2018, 08:59:35
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

1531

Unia cenzuruje nam internet. Ostatnio...

Unia cenzuruje nam internet. Ostatnio...

Ostatnio wykop i reszta internetu zapłonęła informacjami o podobnej treści. Ludzie przerzucali się wizjami jak to urzędnicy zniszczą internet no i ogólnie to po tych zmianach “nie będzie niczego”. Trzeba jednak pamiętać, że internet jest mistrzem w przereagowywaniu i na sprawę warto czasem ...

k1fl0w
z
wykop.pl
dodany: 28.06.2018, 12:28:14
  • 283
  • #
    neuropa
  • #
    polska
  • #
    internet
  • #
    art13
  • #
    technologia
  • #
    antyart13
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 12:35:48
  • -60
antyludzkie komuchy zajmą się wprowadzaniem ich w życie w naszym kraju


@wielooczek: nie popieramy PiS ale troszkę przesadzasz.

odbiorą nam wolność w stopniu znacznie wykraczającym poza dyrektywy Unii


wtedy będzie sens protestować przeciw PiS - teraz protesty są przeciwko dyrektywie która nie jest szkodliwa, ba zmiany mogą być tylko na lepsze
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 12:42:48
  • -33
@Reepo: Nie tylko - regularnie powtarza się podatek za linkowanie. Ile minusów dostaliśmy z tytułu obrony lewackiej i komuszej UE to ciężko zliczyć. Tym większy wykop i brawa dla autora tekstu za determinację!
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 12:48:22
  • -41
@Herubin: bariera wejścia nie powinna być duża - dyrektywa mówi o tym, że filtrowanie będzie "odpowiednie i proporcjonalne". Więc jeśli założysz bloga czy gazetkę "głos Zajączkowa" nie będziesz musiał wdrażać rozwiązań facebooka.

Nie wykluczone, że pewne rozwiązania zostaną wprowadzone w samego wordpressa czy np. system komentarzy Disqus - które rozwiążą całkowicie techniczny aspekt. A to by załatwiało już problem większości stron w sieci. :)
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:03:21
  • -29
@lonegamedev: Dzięki za merytoryczną rozmowę.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:12:57
  • -32
@lonegamedev:

Podrzucamy Ci Wikipedię (ale ta pewnie jest lewacka ;)) więc też i fragment książki "Granice demokracji liberalnej. Szkice z filozofii politycznej i historii idei" dr hab Dariusza Gawina.

To chyba wystarczające by stwierdzić, że istnieje coś takiego jak demokracja liberalna (i wartości nie są ze sobą
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:15:03
  • -7
@LordHaart: Bardzo merytoryczny komentarz odnoszący się do treści wpisu!
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:20:08
  • -33
@lonegamedev: I po co były potrzebne te zaczepki z niepełnosprawnością intelektualną? Nie dało się po ludzku? Już nie wspominając o tym, że używanie ludzi chorych jako inwektywy nie świadczy dobrze o klasie człowieka.

Pozdrawiamy,
zespół Liberalnych Demokratów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:25:52
  • -24
@buleczkowy_potwor: Nie będą cenzurowane, przeczytałeś treść wykopu?
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:27:54
  • -14
@Aeny: Nie będzie żadnej opłaty za linkowanie.

@lonegamedev: Walczysz z chochołem - nikt nie napisał, że dyrektywa nic nie znaczy. W treści wykopu jest dokładnie wyjaśnione, że dyrektywa wyznacza ogólny kierunek dla państw członkowskich.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:28:46
  • -15
W dyrektywie mowa jest o AUTOMATYCZNYM filtrowaniu treści. Coś jak system, który posiada YouTube.


@lonegamedev: możesz pokazać odpowiedni fragment?
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:30:06
  • -26
@nehemiah: No żeby liberalnych euro-entuzjastów z PiS łączyć to już jest świństwo. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:33:28
  • -11
@Aeny: Link wklejasz zawsze za darmo. Jeżeli chcesz stworzyć snippet - czyli np. dodać znalezisko to TYLKO jeśli autor nie wyrazi na to zgody będziesz musiał sam napisać tytuł znaleziska, opis i wstawić jakieś zdjęcie. Nie brzmi strasznie, biorąc pod uwagę że autor musi poczynić wyraźnie kroki by artykuły z jego bloga nie były automatycznie pobierane.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:36:36
  • -23
Powtarzasz kolejny raz nie mając pojęcia o tym czym ta dyrektywa jest. Cenzurowanie według tej definicji to również usuwanie z YT najnowszego filmu kinowego i pornografii dziecięcej.

Szanujemy prawo własności, w tym prawo do własności intelektualnej.

@buleczkowy_potwor:
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:42:04
  • -20
@lewoprawo:
To normalny tryb wprowadzania dyrektywy w życie. Zaczął się w 2016 roku! Przestań siać nieprawdziwe informacje.

To że nie uznajesz prawa autorskiego i nie uważasz za zasadne by autor badania mógł nim rozporządzać samodzielnie nie oznacza, że UE musi się do tej anarchistycznej idei dopasowywać. Ty nie protestujesz przeciwko dyrektywie a prawie własności.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:42:47
  • -22
@anath0r: Powiedz w jaki sposób dyrektywa będize "kontrolować informacje"?
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:47:09
  • -22
Tylko, że to stwarza gigantyczne pole do nadużyc, ale tego nie widzicie, albo nie chcecie widzieć.


@buleczkowy_potwor: Jakich?

Ja już widzę te filtry oczami wyobraźni, firmy masowo zgłaszające krytykę swoich filmów/gier w postaci filmików itd. A i wiem co to jest
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:49:05
  • -15
@RefujBukszpryt: Na tej zasadzie na czas rządzenia PiS cała UE powinna być sparaliżowana - bo każdą dyrektywę mogą wykorzystać w złym celu. Ba, nie potrzebują do tego dyrektyw UE. ;)
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:50:09
  • -9
@RefujBukszpryt: wykop to specyficzny przypadek, są serwisy ściągające całe artykuły z wielu różnych źródeł.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:51:26
  • -14
@Legion616: zwykle nazywanie kogoś komuchem zamyka pole do dyskusji. nie lubimy PiS - ale do komunizmu to jeszcze im daleko. I dobrze.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 13:57:27
  • -18
Przykład naruszenia praw autorskich do zdjęcia i przy okazji wizerunku? Pan Janusz - który wylądował w memach i zniszczyło mu to życie. http://natemat.pl/26741,janusz-lawrynowicz-vel-pan-andrzej-internet-go-zniszczyl-mial-stan-przedzawalowy-i-chodzil-do-psychiatry

Przykład pierwszy z brzegu.

@nehemiah:
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 14:00:01
  • -20
@buleczkowy_potwor: No na pewno wszyscy reklamodawcy i twórcy przeniosą się do Chin - oazy wolności. xD Błagam.

"Aha, PROPORCJONALNE. Sam autor napisał, że to niejasne określenie. Czyli rządby będą sobie określały same co to znaczy PROPORCJONALNE. " - czyli nie protestujesz przeciwko dyrektywie a POTENCJALNEJ INTERPRETACJI PRZEZ PIS.

" status QUO jest dobry. "
Nie jest, mali twórcy nie mają narzędzi by walczyć o swoje prawa z tysiącem serwisów.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 14:02:36
  • -19
@RefujBukszpryt: Przecież nie będzie ograniczenia w wrzucaniu linków na wykop czy reddit.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 14:08:21
  • -19
Widzisz, różnica jest taka, że Chiny cenzurują tylko treści polityczne niekorzystne dla nich, ale zostawiają w spokoju technologie, filmy itd.


@buleczkowy_potwor: Bzdura - w Chinach zakazana jest chociażby pornografia. Nie znajdziesz tam odpowiednika s--s-kamerek. Poza tym, to że Chiny nie przywiązują się do własności intelektualnej nie oznacza że UE ma przyjmować podejście azjatyckie.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 14:12:17
  • -16
@RefujBukszpryt: dyrektywa nie wprowadza cenzury. Jeśli PiS ją miałby wprowadzić to UE nie będzie im pomagać a przeszkodzi w tym działaniu.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 14:17:39
  • -19
Tylko, że jest to tak zwane martwe prawo. To o czym rozmawiamy takim nie będzie.


@buleczkowy_potwor: Nie jest martwym prawem. Żeby zostać "strimerem" bądź "strimerką" trzeba uzyskać licencję - serio. Jeśli jest jakieś podziemie p---o-kamerkowe w Chinach to raczej małe w porównaniu do skali jaka jest przy strimerkach które się nie rozbierają (ale udają na kamerce "twoją dziewczynę"). Chiny to szalenie ciekawy ale i dziwny kraj. Niemniej UE przy Chinach
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 14:17:54
  • -14
@buleczkowy_potwor: Ale wpis dodajemy do kalendarza!
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 14:44:26
  • -21
@lewoprawo: Moment, już teraz internet jest mocno regulowany. Odczuwasz kontrolę? Kolejna regulacja pozwoli egzekwować jedno z podstawowych praw - prawo własności.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 14:52:09
  • -22
@anath0r: Prośba - pisz do swoich kolegów per towarzyszu. My jesteśmy liberałami szanującymi prawo własności.

manifest Spinellego jako odwieczny argument przeciw UE bez związku z tematem...
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 15:08:32
  • -20
@anath0r: ciężko się dyskutuje z kimś kto nie wie czym jest prawo własności intelektualnej
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 15:26:12
  • -12
@il68: merytorycznie
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 15:27:40
  • -21
@anath0r: na szczęście anarchokomunisci gwałcący prawo własności to mniejszość
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 15:33:29
  • -19
@il68: jeśli uważasz że prawo własności intelektualnej jest dobrze chronione w internecie oznacza, że nie miałeś nigdy styczności z próbą egzekwowania tego prawa.

Liberalizm to właśnie ochrona prawa własności między innymi
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 15:56:05
  • -16
@anath0r: pasuje liberalna demokracja. Widać nie tylko z zrozumieniem czym jest prawo autorskie masz problem ale także z czytaniem. Nie jesteśmy partią.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 16:06:05
  • -14
@anonimek123456: No i w przypadku gdy autor art. nie będzie sobie tego życzył wykopowicz będzie musiał wybrać jakąś inną miniaturkę. Wielki krzyk o nic.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 16:10:53
  • -14
@anonimek123456: No tak, to powinno zależeć od umowy jaki ma portal z agencją. Albo autora jeśli sam robił zdjęcie.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 16:26:26
  • -15
@embrion: Wybieramy wszystko :)
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 16:27:42
  • -15
@embrion: bardzo merytorycznie xD
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 16:46:24
  • -15
@K0RN: to protestuj przeciwko prawom autorskim a nie dyrektywie ue
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 17:17:17
  • -16
@idewons: Mózg sobie zmień.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 17:18:13
  • -17
@anath0r: Nie, pojęcie wolności wypaczają anarcho-komuniści którzy chcą aby w sieci nie obowiązywało prawo autorskie.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 17:30:25
  • -12
@Hubadev: będziesz pod każdym naszym postem to samo pisał?
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 17:35:18
  • -12
@Hubadev: jak nie rozumiesz co to znaczy demokracja liberalna to idź sobie na wiki i poczytaj
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 17:38:35
  • -12
@Hubadev: nie musimy, nie jesteśmy partią polityczną, nie musimy się bawić w populizm tak chętnie łykany na wykopie. btw. jak według ciebie powinno reagować stowarzyszenie na bardzo merytoryczne zaczepki w postaci samych "xD". chcesz linka do definicji? może jakichś opracowań czym jest liberalna demokracja?
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 17:41:16
  • -13
@idewons: Wiadomo. Wykopowicze wiedzą lepiej niż wszyscy. Zgłaszaj do woli anarcho-komunisto.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 17:42:43
  • -12
@Hubadev: No jesteś stowarzyszeniem tylko anonem, to prawda. Ale jeśli sądzisz, że kilka komentarzy po godzinach na wykopie to nasza praca to nie masz pojęcia o tym co robią stowarzyszenia. Nie bawimy się w populizm, nie musimy polować na plusiki i krzyczeć o cenzurze gdy tej cenzury nie ma i nie będzie.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 17:49:45
  • -14
@idewons:

[tfu] d**okrata [tfu]

anarcho komunista od korwina (dziwna kombinacja) wściekły i agresywny
chcesz sobie uspołeczniać treści w internecie to sobie uspołeczniaj ale nie nazywaj się liberałem
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 18:14:05
  • -12
@idewons: żądaj sobie i tup nóżką - nie będziesz nic nam narzucał komunisto. niestety tak jak korwin nic w z tym nie możesz zrobić poza pluciem w internecie.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 18:17:59
  • -9
@przemyslaw-maczka: mnóstwo kanałów filmowych działa na yt. wiesz dlaczego? bo korzystają z materiałów prasowych - nie muszą się obawiać bana i tworzą recenzje jakie chcą.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 18:24:43
  • -13
@przemyslaw-maczka: dodaj, w końcu przerasta fakt że yt nie banuje tysięcy kanałów filmowych
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 18:48:09
  • -12
@Roger_Casement:
Póki co menelskie są tylko ataki w stylu "komuniści" albo wiele innych załączonych powyżej. Pozdrawiamy uprzejmie.
rzep
rzep
28.06.2018, 11:27:32
  • 1192
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 118
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 28.06.2018, 12:39:06
  • 26
@rzep: Bardzo słusznie. Wspieramy przekaz jak tylko możemy. Jedna uwaga - linkujesz do starej wersji dyrektywy (z 2016). Po zmianach dyrektywa łagodnieje - niestety nie zostala jeszcze przetłumaczona na język polski.

Link: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CONSIL:ST_9134_2018_INIT&from=EN
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 11:29:14
  • 53
Od kilku dni na wykopie mamy dzień świstaka z tym ACTA 2.0 i kolejnych znaleziskach o PODATKU ZA LINKI.
#neuropa #uniaeuropejska
LiberalniDemokraci - Od kilku dni na wykopie mamy dzień świstaka z tym ACTA 2.0 i kol...

źródło: comment_V4jQ2oLgJuc0lJTpcODrSjidMg1aBTh8.jpg

Pobierz
  • 222
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 11:41:57
  • 5
@veldrinn: Idź być anarcho-komuchem gdzie indziej. Bo tym jest brak szacunku do praw autorskich.

@ciezka_rozkmina: A właśnie, dobrze że poruszyłeś ten temat. Jeśli autor tego obrazka nie będzie sobie życzył w przyszłości takich przeróbek będzie mógł to łatwo zastrzec :)
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 11:44:27
  • 3
@ciezka_rozkmina: Daj wincyj xD wtedy wygrasz dyskusję z lewakiem!
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 11:46:09
  • 3
@ciezka_rozkmina:

trolla

no tak, ktoś ma inne poglądy - musi być trollem!
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 11:53:10
  • 5
@qwarqq: My uważamy, że prawo własności dotyczy również wlasności intelektualnej. Po zmianach Art 11 i 13 będzie chronił w lepszy sposób właśnie małych twórców, czy to fotografów/dziennikarzy/pisarzy.

Ale to już jest absurd, że w jednym zdaniu twierdzisz, że prawo własności intelektualnej nie powinno obowiązywać by następnie piać o wolnym rynku. Zdecyduj się na coś, bo póki co to brzmisz jak anarcho-komunista przemieszany z anarcho-kapitalistą.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 11:54:14
  • 3
@qwarqq: Btw. ciekawe czy regularnie piszesz do gazety, fotografujesz - albo w jakiś inny sposób tworzysz. Bo takie podejście zwykle mają tylko biorcy.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 12:08:49
  • 3
@ciezka_rozkmina: No problem dotyka najmniejszych twórców - tych, którzy nie mają możliwości wynająć pracownika szukającego e-booka na kolejnych wariacjach portalu chomikuj. W praktyce - o brak pirackich ebooków mogą troszczyć się wydawnictwa a "self-publisher" od początku jest skazany na porażkę.

Dodatkowo - to ciężar odpowiedzialności powinien spoczywać na portalu - co się publikuje na jego łamach. Jeśli np. e-book zostanie dodany do specjalnej bazy z odpowiednim hashem pliku to filtrowanie
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 12:18:53
  • 4
Na podstawie moich bibliotek do obsługi komunikacji http w systemach zintegrowanych o małej ilości pamięci regularnie powstają prace naukowe


@qwarqq: no to git, masz prawo trzymać to na wolnej licencji tak jak MASZ PRAWO do tworzenia i nie dzielenia się tym z innymi.

Bez swobodniej wymiany informacji nie było by ani aparatu fotograficznego, którym ten fotograf by zrobił zdjęcie które tak chcecie chronić, ani komputera, ani internetu, za pomocą którego
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 12:22:18
  • 2
Myślisz, że osoba która nie chce wydać kasy na ebooka kupi ebooka jeśli nie znajdzie go na chomiku?


To nie ma znaczenia. Jeśli autor nie życzy sobie rozpowszechniania na chomiku jego ebooka to ma prawo wymagać by chomik to kasował. Koniec i kropka. Nawiasem - tak często ludzie płacą za możliwość pobrania pirata (właśnie chomikuj smsem).

Tak samo portal może nie życzyć sobie, by strona moje-informacje.xyz pobierała newsy od nich i kilku
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 12:23:49
  • 2
@qwarqq: chore ambicje autorskie często prowadzą do tego, że autor jest w stanie dalej tworzyć. nie każdy może być wolontariuszem tak jak ty i publikować w open source. Fotografia prasowa padnie pierwszego dnia gdy znienawidzone prawa autorskie przestaną obowiązywać.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 12:27:16
  • 3
@ciezka_rozkmina: Musisz wyjść poza definicję JKM liberała. Dużo do poczytania:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Liberalizm

"Poglądy liberałów klasycznych cechuje nastawienie, że ani rząd, ani żadna grupa czy jednostka społeczna, nie powinny w żaden sposób zakłócać wolności jednostki" - no więc nie powinno zakłócać się prawa do decydowania o własnym dziele.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 12:38:55
  • 2
@qwarqq:

Nie myl liberałow z libertarianami, mimo że ci pierwsi bardzo chcą uchodzić za tych drugich.

Mało kto chce uchodzić za libertarian. A jak ktoś chce to czemu miałby nim nie być?

ale po co regulować jeszcze mocniej coś co już działa? Chomik usuwa treści na życzenie autora
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 12:41:40
  • 4
@ciezka_rozkmina:

A jak ochronisz treść artykułu/badania/analizy/ikonografiki - które mogły być kosztowne, mieć duży próg wejścia. Jak chcesz je ochronić przed skopiowaniem na jakąś inną stronę? Dlaczego autor nie może zabronić stworzenia z tego snippetu, który nie przyniesie ani odsłon ani przychodów z reklam? Watermark nie jest rozwiązaniem na wszystko.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 12:48:10
  • 8
Mozesz zrobić jak chyba wszystkie gazety teraz i schować treść za paywallem?


@ciezka_rozkmina: Ale ja nie chcę chować za paywallem powiedzmy mojego reportażu czy badania. Tylko nie chcę by ktoś kopiował te zdjęcia i tekst i umieszczał jako snippet na innej stronie.

A jak ktoś skopiuje to masz wyszukiwarki, raz w tygodniu puszczasz wyszukiwanie


To kopiujący winien się zapytać czy może skopiować treść. I po wdrożeniu rozwiązań jak na chomiku
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 12:50:58
  • 3
@ciezka_rozkmina: I każdorazowo portal na który jest wrzucany materiał umywa ręce - bo to użytkownik publikuje. Właściciel strony powinien ponosić odpowiedzialność za to co jest na nim publikowane.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 12:52:31
  • 3
@ciezka_rozkmina: Prywatnie osoba, która Ci odpisuje tworzy podcast który wymaga sporego przygotowania. Podcast jest na Creative Commons, więc możesz go kopiować na zasadzie uznania autorstwa i jak Ci się spodoba dorzucić się do patronite. Różnica polega na tym, że mój podcast wymaga dnia/dwóch przygotowań. Twórca ważnego reportażu wymagającego wyjazdu do innego kraju ponosi nieco większe koszty przygotowania.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 12:53:47
  • 2
@ciezka_rozkmina: No tak, to pierwszy krok by wprowadzić globalnie te przepisy. UE powinno być początkiem. To raz. Dwa - jak wkleisz to algorytm wykopu to wykryje i zablokuje Ci tę wrzutkę. Tak ma to działać. A jeśli mimo rządania wykop tego nie zdejmie to skarżyć będzie można nie tylko Ciebie ale i Białka.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 12:54:28
  • 2
@ciezka_rozkmina: (przepraszam tam za okropnego byka, żądania)
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 12:59:24
  • 1
@ciezka_rozkmina: te przepisy mam nadzieję (bo to zręby i początek) doprowadzą do wytworzenia mechanizmów, które rzeczonemu reporterowi ułatwią kasowanie tych materiałów. chociażby z wykopu - jeśli będzie tego chciał.

Co do technicznego aspektu - na wykopie nie ma problemu z audio, nie da się go tu wrzucić. Na wykopie rozchodzi się o automatycznie zaciągane tytuły i opisy znalezisk. Rozpoznawanie obrazu nie jest już tak zasobożerne - zresztą jestem pewien, że
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 13:02:37
  • 2
@ciezka_rozkmina: Więc w podstawowym zakresie wystarczy blacklista adresów z których wykop nie powinien pobierać miniaturkę, tytułu i opisu. Autor wpisuje swoją domenę na blacklistę i tyle. Co do memów - faktycznie wymaga większej pracy - choć tych nie jest tak dużo - wbrew pozorom bazują nie na takiej nieograniczonej liczbie obrazów. To ich iteracji jest wiele. Na podstawie mechanizmów jakie ma tinyeye - można coś takiego zrobić. Tylko najpierw autor
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 13:04:07
  • 4
@ciezka_rozkmina: wiadomo, implementacja jest wyzwaniem - ale póki co nie ma jeszcze nawet podstaw by zakładać jakie dokładnie rozwiązania techniczne będą wymagane. art 11 i 13 jest ogólny i wyznacza kierunek. nie ma na pewno nic wspólnego z podatkiem od linków czy cenzurą - bo każdy dalej będzie mógł pisać co chce - jeśli będzie pisał a nie kopiował ebooka na mirko.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 13:05:30
  • 5
@ciezka_rozkmina: zobaczymy - w podcaście ponieważ zajmuje się właśnie tematyką UE zamierzam zaprosić ekspertów z jednej i drugiej strony barykady. Porozmawiać i spróbować zrozumieć dwie strony.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 13:22:46
  • 1
@Nala_Alan_w: To prawda, masz rację- zwłaszcza w przypadku plików tekstowych. Ale już w przypadku video czy muzyki będzie to dużo bardziej uciążliwe dla kogoś kto będzie to próbował minąć. Nie powinna być to jedyna metoda ale najszybsza - bo najmniej obciążająca dla serwerów.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 13:37:08
  • 2
@Barteky: Jeśli autor zgłosi prośbę o zablokowanie to wykop go zablokuje. Ot co. Będziemy mogli sobie użyć innego, którego autor nie będzie miał z tym problemu.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 15:58:30
  • 0
@AurenaZPolski: owszem jest.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 16:08:15
  • 2
@AurenaZPolski: póki jesteś w Polsce musisz podporządkować się panującemu tu prawu :3
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 16:09:04
  • 2
@kaczor: czytałeś art 11 i 13? w którym miejscu owe artykuły likwidują prawo cytatu?
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 16:14:23
  • 0
@kaczor: nie, w żadnej interpretacji art. 11 nie będzie likwidował prawa cytatu. Ba art 13 w ostatniej wersji (którą wersję czytałeś?) jest łagodniejszy.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 16:16:11
  • 5
@Magromo: Mylisz się, w idealnym libertariańskim świecie Rothbarda rodzic ma prawo głodzić dziecko.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 16:40:08
  • 2
@medevacs: zgłaszaj śmiało. Z takimi powodami mamy pewność, że nasze konto będzie tu do końca. Naszego lub wykopu
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 17:41:31
  • 0
@Kondono: znowu pudło. Nie jesteśmy partią polityczną.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 17:43:31
  • 4
@groovyK: większość komentarzy dot. Art 11 i 13 nie zasługuje na powagę. Dlaczego mamy na śmieszki, baity czy chamstwo odpowiadać poważnie? Jak widać w tej dyskusji gdy tylko się chce argumentów to je dostanie.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 17:44:18
  • 2
@SuperNowyNick: no czyli znowu anarcho komunistą co chce kolektywizowac czyjeś dzieła
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 17:45:27
  • 0
@Kondono: znowu w kontekście kolejnego słabego przytyku.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 17:46:22
  • 0
@Kondono: btw pokaż te personalne wycieczki.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
26.06.2018, 17:48:39
  • 0
@SuperNowyNick: no i kolektywizowujesz dzieło autora który udostępnia Ci materiały na konkretnych warunkach.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
27.06.2018, 12:11:51
  • 0
@Dead_Inside: nie będziesz nam mówił co mamy robić lewaku ;)
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
27.06.2018, 12:13:22
  • 0
@NoNameeDD: Wyniesienie się poza UE automatycznie sprawi, że dla części reklamodawców/partnerów przestaną być atrakcyjni.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
27.06.2018, 13:17:01
  • 0
@idewons: nie, "lewakiem" (wspaniałe uproszczenie świata) jest ten kto nie respektuje prawa własności. w tym własności intelektualnej
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
27.06.2018, 14:37:52
  • 2
@idewons: @NoNameeDD: W polskim prawie istnieje coś takiego jak własność intelektualna, w prawie międzynarodowym również.

Rozumiemy, że możecie nie uznawać prawa własności intelektualnej - tak jak nie uznają tego prawa anarcho-komuniści niemniej my reprezentujemy liberalizm szanujący pracę dziennikarzy, badaczy, muzyków i każdego innego twórcy.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
27.06.2018, 14:52:02
  • 0
@NoNameeDD: Jakie prawo będzie łamała dyrektywa unijna?
  • Odpowiedz

4542

Cenzura internetu faktem - przyjdź na protest #StopACTA2!

Cenzura internetu faktem - przyjdź na protest #StopACTA2!

W najbliższy weekend w całym kraju odbędzie się seria protestów przeciwko nowej uninej dyrektywie o prawie autorskim na rynku cyfrowym. Dołącz do protestów i walcz o wolny internet!

moby22
z
wykop.pl
dodany: 26.06.2018, 07:15:30
  • 298
  • #
    polska
  • #
    stopacta2
  • #
    uniakradnieinternet
  • #
    wolnyinternet
  • #
    protest
  • #
    deleteart13
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 11:27:07
  • -56
Tak to wygląda w praktyce. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
LiberalniDemokraci - Tak to wygląda w praktyce. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_oDHAHaF7xeJOpDgIIDyOfNPnkQQalfrx.jpg

Pobierz
  • 47
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 11:32:47
  • -33
@cacum3: Lepiej powielać bzdury o "podatku za linki" prawda? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 11:33:46
  • -33
@AurenaZPolski: O, widać mamy tu wyklętego.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 11:34:28
  • -33
@cacum3: My czytaliśmy, w przeciwieństwie do osób krzyczących o opodatkowaniu linków (albo zakazie linkowania).
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 11:39:38
  • -31
@cacum3:

ten poziom argumentacji

Chyba ty!

Poważnie przeczytaj art 11 i 13. Nic nie ma tam o zakazie linkowania, nie ma też nic o podatku za linkowanie.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 12:09:57
  • -36
@troloking: bo wiadomo, celem UE jest zniszczenie internetu a nie ochrona praw autorskich.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 13:35:37
  • -25
@Lawrence_z_Arabii: doucz się czym jest cenzura a czym prawo autorskie.

i odśwież sobie definicję liberała bo bazujesz na tej od JKM
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 14:19:12
  • -15
prawa autorskie to cenzura oraz niewola.


@decentralizacja: nie trzeba ośmieszać libertarian, sami to robią
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 14:20:09
  • -17
@Lawrence_z_Arabii: po zmianach będzie pełna wolność wypowiedzi, chyba że autor będzie publikował coś co narusza prawa autorskie.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 14:28:03
  • -15
@decentralizacja: spoko pogrążony w niewoli przez prawo autorskie.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 14:56:22
  • -7
@Lawrence_z_Arabii: po pierwsze UE jeszcze niczego sobie nie życzy, to zręby prawa które dopiero będą konkretyzowane. to raz. dwa - chomikuj jakoś było w stanie wprowadzić takie rozwiązania. blogów to nie będzie dotyczyć.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 15:05:15
  • -8
@piwniczak: Tak, jak widać też nie masz pojęcia o czym mowa w art. 11 i 13.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 15:12:44
  • -6
@Lawrence_z_Arabii: No i wykop będzie musiał na życzenie twórcy blokować pewne treści. Np wrzucanie na mirko ebooka. Albo zdjęcia prywatnej osoby, która nie będzie chciała by zdjęcie jej twarzy śmigało ku uciesze mirków po mirkoblogu.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 15:24:00
  • -8
@pieske_smieszke: i Liberalni i Demokraci, pozdrawiamy :3
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 15:26:04
  • -7
Wykop nie musi zaciagac snippetow przy dodawaniu znalezisk, uzytkownicy moga je sami opisywac i przekazywac wykopowi prawa autorskie.


@bobyxyz: Otóż to, straszny dym - a samo to banalnie proste do rozwiązania.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 15:38:18
  • -7
@DiscoKhan: merytoryczną dyskusję prowadziliśmy pod wieloma wpisami dot. art 11 i 13, ciężko jednak powtarzać to samo na cały czas hasłowe "cenzura" i "podatek od linków". Co z tego, że prawo nie zezwala na wrzucanie treści chronionych prawem autorskim kiedy jest to nie respektowane na wykopie i w wielu serwisach?

filtracja będzie dobrym sposobem by zautomatyzować ten proces i uporścić życie małym tworcom (np. ebooków czy dziennikarzom) którzy z jakichś
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 15:49:57
  • -8
@affairz: Nie jesteśmy trollkontem. Pozdrawiamy
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 15:53:24
  • -13
@affairz: Oczywiście, że jest liberalna. Podstawą liberalizmu jest prawo własności, w tym również intelektualnej. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 16:02:16
  • -15
Liberałowie gospodarczy cenią sobie własność prywatną i popierają jej ochronę.

510

Radio AdBlock

Radio AdBlock

Opis po angielsku przygotowania AdBlocka wycinającego reklamy dla tradycyjnego radia (na przykładzie Trójki)

nocnyMark
z
blog.rekawek.eu
dodany: 26.06.2018, 09:58:22
  • 151
  • #
    radio
  • #
    trojka
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    adblock
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 13:27:33
  • -9
@silentpl:

Prawda. Ostateczny efekt jeśli coś takiego by się spopularyzowało:
- płatne audycje (bez reklam) lub brak audycji
- masa product placement w środku audycji - co finalnie jest jeszcze gorsze.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 14:22:54
  • -11
@LuznyJohn: paróweczkowa teoria ekonomii a fakty - taki model doprowadzi do jutuberyzacji mediów. czyli tanio, szybko i WSZĘDZIE produkt placement
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 14:51:07
  • -16
@LuznyJohn: Być może jeszcze za mała widownia/specyficzny temat. Zobacz jak wyglądają duze kanały - placement placementem pogania.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 26.06.2018, 14:57:30
  • -16
@LuznyJohn: No gratulujemy, serio. Tylko radio jest nastawione na masowego odbiorcę. Myślisz, że będą robić radio z pasji po godzinach czy zaczną zarabiać na placemencie?

9

Polish embassy 'funded far-right speakers' - BBC

Pokaż treści 18+

Polish embassy 'funded far-right speakers' - BBC

Polska ambasada w UK finansowała spotkania min. Marcina Roli znanego z rasistowskich poglądów. BBC przyjrzało się się sprawie. Czyli dziennikarka masakruje nacjo-prawaka.

LiberalniDemokraci
z
youtube.com
dodany: 25.06.2018, 23:54:52
  • 3
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    polityka
  • #
    neuropa
  • #
    bekazprawakow

1506

Tech Week #8 Seria 10

Tech Week #8 Seria 10

Tech Week #8 Seria 10

Duzy_Kotlet
z
youtube.com
dodany: 24.06.2018, 17:20:20
  • 124
  • #
    polska
  • #
    technologia
  • #
    techweek
  • #
    ciekawostki
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 24.06.2018, 22:12:28
  • -81
Niestety kolejna nierzetelna narracja.

Po wejściu przepisów które notabene nie są jeszcze doprecyzowane wykop nie będzie mógł zaciągać z automatu treści, tytułu czy zdjęcia do wygenerowania opisu i obrazka znaleziska. Chyba ze redakcje wyraża na to zgodę. Co to oznacza? Ze twórca znaleziska będzie musiał samodzielnie stworzyć tytuł i opis - faktycznie wielki technologiczny problem.
  • 43
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 24.06.2018, 22:21:55
  • -36
@Uncy: nie, nie prawda. Linkowanie nie będzie płatne. Zaciąganie snippetow czyli tytułów,treści, zdjęć bez zgody będzie nielegalne.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 24.06.2018, 22:23:52
  • -34
@ipkis123: bo ludzie łatwiej kręcą gownoburze gdy myślą ze to ACTA 2.0. Dla wykopu jest to pewne utrudnienie bo faktycznie nie będzie mogło zaciągać treści jeśli autorzy nie wyraża zgody
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 24.06.2018, 22:31:58
  • -25
@thomeq: przepraszamy za pomyłkę, dzięki za zwrócenie uwagi.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 24.06.2018, 22:56:43
  • -22
@KredytZeroProcent:

1. Zależnie od decyzji autora, ten będzie mógł to zastrzec i wykop będzie miał odpowiednią blacklistę która nie pozwoli skryptowi zaciągnąć automatycznie tytułu czy miniaturki. Wtedy użytkownik pisze: nowy odcinek techweek, wrzuca fotkę np. smartfona i tyle - bo klawiter może nie zgodzić się udostępniania jego wizerunku na wykopie.

Prawo nie jest skierowane przeciwko wykopowi, bardziej serwisom tworzonym z automatycznie zaciąganych artykułów (użytkownik czyta artykuł na stronie kopiującej treści
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 24.06.2018, 22:58:18
  • -20
@Dawidi: po zmianach dalej będzie można linkować za darmo bez żadnej zgody
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 24.06.2018, 23:05:12
  • -24
Btw. Oczywiście zero merytorycznego odniesienia się tylko minusy bo ktoś psuje absurdalną narracje o podatku za linki.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 25.06.2018, 04:50:50
  • -16
@Altar: to jest link, link można opublikować. JESLI Onet nie wyrazi zgody to tytuł wykopu będzie musiał brzmieć inaczej. Np. Onet: wampirem ze zbytowa okazała się kobieta - nowe ustalenia

Zreszta już tak często jest ze tytuł wykopu różni się od tytułu artykułu
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 25.06.2018, 07:05:04
  • -13
@GeraltRedhammer: Nie, nie będą. Recenzje będą legalne. Pozdrawiamy.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 25.06.2018, 07:06:45
  • -13
@raffi74: Sam spadaj i nie siej bzdur. Linki będą mogły mieć tytuł i opis. Tylko jak twórca nie będzie sobie tego życzył to nie będzie zaciągany tytuł i opis z automatu.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 25.06.2018, 07:09:59
  • -13
@bajceps: Nie jesteśmy partią polityczną, nie musimy się troszczyć o tani populizm. Jeśli twórca nie chce snippetów z jego treści, np. zawierających w pełnej rozdzielczości ikonografiki - będącej głównej treścią artykułu to ma do tego prawo.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 25.06.2018, 07:24:05
  • -11
@bajceps: no i zapewne w dużej części będzie to tak funkcjonowało. to są dopiero ramy prawne, nie opracowanie techniczne.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 25.06.2018, 07:28:41
  • -11
@bajceps: i jesteśmy za wolnością, w tym również wolnością twórcy do decydowania o jego dziele.

protestować póki co nikt nie zakazuje - ale sensu nie ma to zbyt wiele. bo internauci zwykle krzyczą o acta 2.0 często nie mając pojęcia o co chodzi w art. 11 i 13.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 25.06.2018, 07:29:42
  • -13
@bajceps: zresztą już niedługo weryfikacja - jak liczne będą te protesty IRL. strzelamy, że tak liczne jak korwinistów przeciwko podatkom.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 25.06.2018, 07:55:49
  • -12
@raffi74: Jeśli video będzie posiadać możliwość osadzenia i autor nie oznaczy, że nie życzy sobie osadzania (jest taka opcja na YT) to będzie można to robić. Siejesz bzdury twierdząc, że linki nie będą mogły być opisane i posiadać swojego tytułu. Zwyczajnie nie rozumiesz czym są te artykuły, wątpię byś je nawet przeczytał.

Już teraz jeśli ktoś nie chce znaleźć się w google nie jest uwzględniany w wynikach - więc to
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 25.06.2018, 08:07:42
  • -12
1. Kiedy opis i tytuł będą zastrzeżone, a kiedy nie?

2. Jak to się ma do metadanych, które teraz są tworzone po to aby treść była w odpowiedni sposób widoczna na innych stronach?

3. Jak to się ma do pliku robot.txt w którym autor ustawia, czy chce aby strona była indeksowana przez inne strony, czy nie?


@GeraltRedhammer
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 25.06.2018, 08:14:56
  • -11
@Szalony_Bimbrownik:

Przykład: autor raportu X nie chce by jego ikonografika znajdowała się gdzie indziej niż właśnie na stronie wykopu. Bo to jego ikonografika i chce koniecznie by znajdowała się w kontekście super ważnego artykułu.

Idzie wiec na specjalną podstronę np. do imgura, wykopu i reddita - każdy serwis ma swoją i uploaduje obrazek ikonografiki. Algorytm zapisuje sobie plik i jeśli wykryje, że ktoś ten sam jpg chce wgrać i umieścić
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 25.06.2018, 08:16:12
  • -11
@Kszyh: Ale on jeszcze nie wchodzi w życie! Przed nim jeszcze długa droga legislacji i doprecyzowania! Art 11 i 13 to zręby na których powstanie dopiero odpowiednie prawo.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 25.06.2018, 08:24:02
  • -12
@GeraltRedhammer: art 11 i 13 nie ingeruje w prawo cytatu, naprawdę nie będzie możliwości zablokowania recenzji jeśli będzie oparta na materiałach prasowych. Btw. ciężko wyobrazić sobie, sytuację by twórcy filmu Avengers czy jakiegoś innego hitu kinowego nie życzyli sobie recenzji bo to im zwyczajnie napędza klientów.

2. I tak zapewne będzie - domyślnie będzie taka możliwość zasysania treści a po interwencji będzie blokada na automatyczne pobieranie np. treści z rssów
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 25.06.2018, 08:30:58
  • -13
@raffi74: To był przykład - tak działa chomikuj i wydawnictwa na to nie narzekają. Ba, wręcz chwalą ich za postawę.

Tak, art. 11 i 13 jest bardzo ogólny bo to zręby prawa - więc krzyki o CENZURZE INTERNETU to zwykłe pieniactwo.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 25.06.2018, 10:14:06
  • -10
@GeraltRedhammer: Jeśli użyłeś materiałów prasowych do pokazania słabego montażu to masz do tego prawo. Jeśli z pliku z toreentów jakaś losowa scena to też nie powinno być problemu - na prawie cytatu. Problem będzie jeśli będziesz chciał publikować dłuższe fragmenty, które prawo cytatu nie obejmuje (i nie pochodzące z materiałów prasowych).

Tak, jest to niejasne ale to akurat jest wina jak w Polskim prawie zostało zdefiniowane prawo cytatu właśnie.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 25.06.2018, 10:17:54
  • -15
@Lavie: Wiemy, mimo wszystko staramy się pokazać, że proponowane zmiany nie są cenzurą a krokiem w dobrym kierunku. Dużo osób przyzwyczaiło się, że w sieci wszystko wolno (a nie wolno, tak jak udostępniać pornografii dziecięcej, scamować i tak dalej)

Nasz stosunek dobrze oddaje komentarz komcionauty pod blogiem Wojeciecha Orlińskiego.
LiberalniDemokraci - @Lavie: Wiemy, mimo wszystko staramy się pokazać, że proponowane...

źródło: comment_CBqcukpOWKhIwcdmHxZ8TsrXcxed8wgt.jpg

Pobierz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 25.06.2018, 10:46:36
  • -13
@i-marszi: aż tak nie śledzimy by pamiętać z grup dyskusyjnych. niemniej dyskusja w komentarzach o właśnie praktycznym zastosowaniu art 11 i 13 jest szalenie ciekawa.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 24.06.2018, 15:09:18
  • 6
Gdy jesteś Januszem i robisz sociale

#januszesocialmedia
#neuropa
#polityka
LiberalniDemokraci - Gdy jesteś Januszem i robisz sociale

#januszesocialmedia
#ne...

źródło: comment_g7i6LsoyeYOTZCqJbsVmXg38XUQnpHsF.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

D.....t
D.....t
konto usunięte 24.06.2018, 15:12:02
  • 1
@LiberalniDemokraci: Młodzieżówka PO chce pobić Jakiego w kategorii najbardziej żenującego memesa?
  • Odpowiedz
cojaczytam21
cojaczytam21
cojaczytam21
24.06.2018, 15:13:59
  • 0
@LiberalniDemokraci: jerzu jak śmiesznie X D DDDD
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 24.06.2018, 14:17:36
  • 117
WPROWADZAMY STAN WYJĄTKOWY - 8 PAKISTAŃCZYKÓW ZAJĘŁO POWSIN SPACEREM
#neuropa #4konserwy #imigranci #polska #warszawa #polityka
LiberalniDemokraci - WPROWADZAMY STAN WYJĄTKOWY - 8 PAKISTAŃCZYKÓW ZAJĘŁO POWSIN SPAC...

źródło: comment_rELrfsZXKegEBvjx8PFOUrurWjP6WBJ8.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
24.06.2018, 14:18:22
  • 7
Oto przestroga
LiberalniDemokraci - Oto przestroga

źródło: comment_9x027KXhfc4WLSQaEarKliwnPJWrsNIe.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
24.06.2018, 14:26:35
  • 0
@CreativePL: gdyby to napisał mieszkaniec UK o Polakach to miałoby to najwiecej sensu. W końcu Polacy - na 700 tys. mieszkańców w więzieniach 917, Pakistańczycy na 549 tys mieszkańców osadzonych 412.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
24.06.2018, 14:28:11
  • 1
@Herman1992: bo problem rasizmu nie istnieje w Polsce, a poza tym to jest publicysta a nie szeregowy Kowalski.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
24.06.2018, 14:41:03
  • 0
@graf_zero: na pewno byli koszulkach z flaga Pakistanu oraz pasem shaida. Na tym spacerze po Powsinie.
  • Odpowiedz

531

Nawet 8 miliardów USD kary dla producentów pamięci DRAM za zmowę cenową

Nawet 8 miliardów USD kary dla producentów pamięci DRAM za zmowę cenową

Jeśli śledzicie ceny komponentów komputerowych, albo chociaż zaglądacie do naszych poradników, to pewnie wiecie, że koszty zakupu pamięci RAM od wielu miesięcy utrzymują się na bardzo wysokim poziomie. Co więcej nie za bardzo zapowiada się aby...

Genezyp
z
antyweb.pl
dodany: 22.06.2018, 09:01:44
  • 120
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    swiat
  • #
    komputery
  • #
    pcmasterrace
  • #
    pc
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 22.06.2018, 13:21:55
  • 13
@MateriaBarionowa: Dlatego ekonomia rynkowa musi podlegać pewnym regulacjom - tak jak w tym wypadku - karać za zmowy. Co prawda kwota kary za niska ale fakt, że w ogóle jest to dobry sygnał skierowany do branży.

Dziękujemy pan lewacki interwencjonizm.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 22.06.2018, 13:53:25
  • -2
@mobilisinmobile: Jakie wielkie regulacje zabraniają produkować pamięć DRAM? Zwyczajnie w pewne biznesy jest duży próg wejścia i jeśli kilku dużych graczy będzie zawyżać cenę to minie wiele lat zanim ktoś będzie z nimi mógł konkurować. O ile w ogóle ktoś zacznie.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 22.06.2018, 13:57:37
  • -5
@wielki_patriota: O, wielki patriota jak ładnie określa ludzi o innym kolorze skóry. I jeszcze myśli że jest sprytniejszy bo ma zapas ram.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 22.06.2018, 14:03:04
  • -12
@wielki_patriota: Myślę, że to jednak ty powinieneś wziąć tabletki na swój toksyczny patriotyzm skoro nie możesz się powstrzymać od nazywania innych ludzi "ciapatymi".
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 22.06.2018, 14:27:05
  • -11
@wielki_patriota: Ok, już zgłosiłem.

Wielki patrioto na saksach, czym innym jest gdy ktoś nazywa tak własną firmę a czym innym gdy określasz tak kogoś z powodu innego koloru skóry. Ciapate serwisy nie odnosi się do nazwy konkretnego serwisu - bo wtedy byś przytoczył pełną nazwę, to odnosi się do tego kto tam pracuje.

7540

List otwarty do Pana Europosła Tadeusza Zwiefki

List otwarty do Pana Europosła Tadeusza Zwiefki

Kontynuujemy walkę o wolność Internetu - niech usłyszą nas w Parlamencie Europejskim!

m__b
z
wykop.pl
dodany: 21.06.2018, 13:48:55
  • 345
  • #
    polska
  • #
    internet
  • #
    prawo
  • #
    antyart13
  • #
    saveyourinternet
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 22.06.2018, 11:37:40
  • -22
Dziękujemy Tomaszowi Zwiefce za podjęcie dobrej decyzji!
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1098

Cenzura internetu."To może uderzyć nawet w przeglądy prasy i portale typu Wykop"

Cenzura internetu."To może uderzyć nawet w przeglądy prasy i portale typu Wykop"

Nowemu prawu mają podlegać wszystkie internetowe treści, czyli nawet memy i teksty piosenek. - Wszystkie platformy mają mieć obowiązek prewencyjnego filtrowania - tłumaczyła w Analizach Sylwia Czubkowska.

WroTaMar
z
tokfm.pl
dodany: 20.06.2018, 21:31:37
  • 118
  • #
    europa
  • #
    internet
  • #
    prawo
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
  • #
    technologia
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 21.06.2018, 11:40:37
  • -30
To nie ma nic wspólnego z cenzurą internetu a jedynie obroną praw autorskich. Dajmy na to ten mem z "typowym januszem", który notabene zniszczył człowiekowi życie - to nie jest tak że możesz sobie wziąć i przerabiać każde zdjęcie wrzucone do sieci. Każde zdjęcie ma swojego autora i ma święte prawo nie wyrażać zgody na przeróbki czy rozpowszechnianie.

Co ciekawe @wykop używał tego argumentu gdy banował za wrzucanie zdjęć Elfika w
  • 25
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 21.06.2018, 12:10:11
  • -21
@Mario7400: Nie będzie żadnego "podatku za linki".

Artykuł 11 wymaga posiadania licencji od linkujących, a raczej tworzących tzw. "snippety". Nie polega to na tym, że ja nie będę mógł np. wysłać Ci linka do artykułu, ale chodzi o sytuację, gdy ja wklejam takiego linka np. na Wykopie czy Facebooku, portal robi z tego snippet, ściąga tekst, obrazek etc. i wyświetla tobie tak "skrót" artykułu. Problem polega na tym, że w
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 21.06.2018, 12:29:53
  • -23
@Balcerek: Niestety nie masz pojęcia o czym piszesz. czytałeś art. 11 i 13 czy poddajesz się panice jaka tu jest wywoływana?

To będzie dokładnie działało tak jak na youtube albo jeszcze bardziej obrazowo:będziesz mógł np. jako twórca ebooka, zgłosić chomikowi - żeby ich algorytm nie dopuszczał do wrzucania na ich serwis pełnej wersji twojej książki. Do tej pory działało to tak, że autor samodzielnie musiał szukać nielegalnie wrzuconych treści i
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 21.06.2018, 12:56:20
  • -21
@dawidzawadzki: Oh, postaramy się dostosować do tego poziomu: Nie będziesz nam rozkazywał komuchu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 21.06.2018, 18:47:06
  • -12
@VCO1: Gospodarczo i obyczajowo. Liberalizm gospodarczy = poszanowanie prawa własności, również intelektualnej
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 21.06.2018, 18:58:13
  • -12
@lewoprawo:

Zmieńcie sobie nazwę organizacji, bo to co tu wypisujesz, jest kpiną z liberalizmu.


Nie, to co wypisuję to poszanowanie prawa własności (intelektualnej) podstawa
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 21.06.2018, 20:51:44
  • -11
@lewoprawo: SOPA i ACTA to ZUPEŁNIE INNE REGULACJE. Sam fakt, że tego nie rozróżniasz dyskwalifikuje Cię z poważnej rozmowy. Bo to ogólniki - a tu rzecz o konkretnych rozwiązaniach.

Sugerowanie jeszcze, że jest jakiś spisek i ktoś za tym stoi (specjalnie w mundial) bez CIENIA dowodu to już w ogóle. Poza tym - domyślam się, że można to zweryfikować gdzie i kiedy pomysł się narodził. Droga wolna.

"Jednocześnie są to aspekty, których
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 22.06.2018, 08:50:22
  • -10
@HUMINT: Demokracja nie oznacza referendum w każdej sprawie - po to wybieramy reprezentantów i dajemy im mandat by usprawnić ten proces.

My, ludzie, obywatele i Polski i Europy nie chcemy tego prawa.


Masz jakiś sondaż który może to poprzeć? Bo póki co tylko wykop bije
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 22.06.2018, 09:01:38
  • -10
Niby skąd miałbym mieć jakiś dowód?


@lewoprawo: no to jak nie masz dowodu to rzucanie takich oskarżeń jest bezpodstawnym pomówieniem.

To nie jest dyskryminacja, tylko fakty. Wszyscy mamy ojców, wujków, szefów i wiemy, jak sobie radzą z
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 22.06.2018, 10:21:13
  • -9
No i w końcu po trudach i znojach wymsknęło Ci się, dla kogo jest to prawo. Nie dla zwykłych użytkowników, nie dla drobnych twórców. Bo zwykli ludzie potrafią zarabiać w internecie bez tej "ochrony praw autorskich". A jak ktoś nie potrafi zarabiać w Internecie bez tego i potrzebne mu są jakieś regulacje, to niech poszuka innej pracy i nie zatruwa życia innym internautom.


@lewoprawo: Istnienie Netflixa, Spotify i wielu innych usług
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 22.06.2018, 10:43:53
  • -12
Tu chodzi o zastąpienie modelu powszechnej darmowej dostępności


@lewoprawo: nie, prawo autorskie obowiązuje już teraz - przed wprowadzeniem wyżej wymienionych artykułów. nie masz prawa kopiować contentu netflixa i udostępniać go za darmo. Jesteśmy Liberalnymi Demokratami. Szanujemy prawo własności. Zapewno anarcho-komuniści się z Tobą zgodzą, że wszystko powinno być za darmo.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 22.06.2018, 11:34:59
  • -13
No tak, bo zwykły internauta to taki, który gotów jest zapłacić za dostęp do serwisów informacyjnych, tak jak kupowałby gazetę.


@lewoprawo: No zwykły internauta korzysta ze spotify, czasami w wersji płatnej i nie narzeka. Bo wie, że bez tej opłaty nie miałby tak fajnej apki. Jak jest zdeterminowany to pobiera piracko - niemniej piractwo muzyczne praktycznie nie istnieje dzięki serwisom streamingowym.

Co do serwisów informacyjny większość jest bezpłatna, w czym
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 20.06.2018, 07:16:44
  • 12
Oczywiście złe wyniki TVP to spisek.
#tvp #neuropa #tvpis
LiberalniDemokraci - Oczywiście złe wyniki TVP to spisek.
#tvp #neuropa #tvpis
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 18.06.2018, 13:30:17
  • 2
Nowy odcinek podcastu w Europie a w nim:

• Europa, która chroni – nadchodzi prezydencja Austrii w Radzie UE - Rozmowa z korespondentem z Wiednia

• Rząd we Włoszech dostał wotum zaufania

•
LiberalniDemokraci - Nowy odcinek podcastu w Europie a w nim:

• Europa, która chro...

źródło: comment_dTc3f1V6TCDqQLTWIZjeBZ8RNZjNBiug.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mk321
mk321
10.06.2018, 20:56:33
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 11.06.2018, 16:28:36
  • 1
@mk321: Wystarczy wejść na nasz profil i przeczytać. Nie jesteśmy partią. PS. Nie będziemy zachowywać powagi wobec kogoś kto twierdzi, że eurowizja to spisek.
  • Odpowiedz

918

Doszczętna kompromitacja akcji #MeToo

Doszczętna kompromitacja akcji #MeToo

Podsumowanie #MeToo w pigułce.

Ingenium
z
mensrightspolska.wordpress.com
dodany: 10.06.2018, 12:57:20
  • 116
  • #
    feminizm
  • #
    morganfreeman
  • #
    falszyweoskarzenie
  • #
    nettabarzilai
  • #
    metoo
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 10.06.2018, 16:11:38
  • -82
Men's Rights Polska

przecież to jakiś smutny żart frustrata z mirko. ot, blog na wordpressie.

Tekst w ogóle nie jest obiektywny - zaczyna się od stwierdzeń " panika moralna i polowanie na czarownice" - oczywiście bez uzasadnienia. Bo po co to komu. Wystarczy zalinkować do wiki. Akcja według autora skończyła się kompletną klapą (dlaczego? znów nie uzasadnia). Dalej odwołuje się do autorytetu min. Marilyna Mansona - który mówi że lepiej zamiast do mediów iść
  • 43
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 10.06.2018, 16:23:08
  • -52
@Lawrence_z_Arabii: Manipulujesz i to w głupawy sposób twierdząc, że w akcji chodzi o " bo gdzieś tam, kiedyś tam, za siedmioma górami i 50 lat wstecz, on zrobił coś co ja teraz uznałam że mnie molestowało.".

Rozumiemy, że jesteś zabetonowany w swoich poglądach ale przytaczany przykład jednej książki czy wygranej w Eurowizji (W wyłanianiu zwycięzcy biorą udział telewidzowie) jest zwyczajnie pozbawiony sensu. Ten tekst jest tendencyjny i nierzetelny, nastawiony tylko
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 10.06.2018, 16:29:47
  • -51
aha, czyli Twoim zdaniem oskarżanie kogokolwiek bez żadnych twardych dowodów o to że ktoś 20 lat temu Cię molestował jest moralnie poprawne i nie jest niczym złym?


@Czarzy: psst - wyciągasz wnioski z d--y.

każdy ma własny mózg i każdy powinien być w stanie wyciągnąć logiczne wnioski. Jeśli Izrael dostaje większość głosów w państwach, które uznawane są za "antysemickie" (ostatnio np. Polska tak aktywnie atakowana przez żydów) to w jaki
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 10.06.2018, 16:37:19
  • -32
Namawianie kobiet do "wyznań" w mediach społecznościowych, gdzie opisują (albo zmyślają) swoje historie jak to były niby molestowane, czy nawet gwałcone.


@Lawrence_z_Arabii: Znowu manipulujesz. Nikt nikogo nie namawiał do zmyślania historii. Jednocześnie jak jakiś totalitarysta wrzucasz wszystkich do jednego wora i swoimi "niby" podważasz wiarygodność WSZYSTKICH zamiast oceniać indywidualne przypadki.

Zupełnie tak jak większość feministycznych tekstów w
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 10.06.2018, 16:38:33
  • -29
@Armo11: też nie podoba nam się niszczenie życiorysów na podstawie plotek i bezpodstawnych oskarżeń. Ale twierdzenie że wszystkie oskarżenia są bezpodstawne to już szczyt szczytów.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 10.06.2018, 16:41:41
  • -31
@Czarzy: Nie ma dowodu na żadną manipulację podczas Eurowizji. Ba technicznie byłoby to ciężkie do utrzymania w tajemnicy - zobacz listę organizatorów, kto bierze w tym udział. Myślisz, że TVP bierze udział w spisku?

PS. Tak, opłaca nas żydokomuna - dokładnie ci sami mocodawcy co od eurowizji. A teraz załóż foliową czapkę.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 10.06.2018, 16:45:26
  • -31
Teraz g---t kojarzy się z gwizdem na ulicy, dotknięciem ręki, a nie poważnym przestępstwem.


@leonidas84: Nie, nie kojarzy się w ten sposób.

Z bardzo poważnego problemu zrobiły
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 10.06.2018, 17:14:32
  • -26
@Ofszorowiec: Ulżyło ci troglodyto? Takie osoby jak ty nawet nie mają odwagi pokazać jak wyglądają - a co dopiero powiedzić komuś to w twarz.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 10.06.2018, 17:18:31
  • -21
@Ofszorowiec: To pokaż się - chyba się nie boisz? :)
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 10.06.2018, 17:24:55
  • -24
Nikt też nie namawiał do prawdomówności w tej kwestii, zatem każdy mógł sobie wybrać sam, czy pisze prawdę, czy kłamie.


@Lawrence_z_Arabii: Ale taguj #prawackalogika

Cała ta akcja była zła, bo namawianie ludzi do oskarżeń w mediach społecznościowych jest złe. Gdy komuś zrobiono coś złego, to powinien iść na policję, a nie zasiadać do
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 10.06.2018, 17:31:54
  • -27
@Lawrence_z_Arabii: JEŚLI SOBIE TEGO NIE ŻYCZY TO TAK. SERIO TEGO NIE ROZUMIESZ?
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 10.06.2018, 17:39:08
  • -23
@Lawrence_z_Arabii: Jeśli sobie tego życzy to nie zachodzi molestowanie. Dalej tego nie rozumiesz.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 10.06.2018, 17:43:44
  • -20
@Lawrence_z_Arabii: tam jest napisane - że dotykał w seksualny sposób WBREW WOLI. Więc jeśli mąż maca żonę po częściach intymnych wbrew jej woli to jest to p-----c seksualna. Przedszkole.
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 11.06.2018, 16:27:01
  • -6
Szkoda tracić czasu na tę dyskusję - zwłaszcza wyjątkowo merytoryczny komentarz @BaKuMMz: xD, foliarstwo pod tytułem eurowizja to spisek by promować feministki czy memy @Czarzy który uznaje że skoro nie ma nagrania to do molestowania nie mogło dojść A PONADTO nawet jeśli doszło to nie ma sensu o tym mówić. LOL
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 10.06.2018, 17:20:18
  • 15
#prawackalogika
#neuropa
LiberalniDemokraci - #prawackalogika 
#neuropa

źródło: comment_VmIUOABlsaDBxojmA8C9Qe8FYUSpLQ3o.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

adam2a
adam2a
adam2a
10.06.2018, 17:28:27
  • 0

Komentarz usunięty przez autora

LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci 09.06.2018, 20:00:46
  • 297
DZIENNIKARKA TVP MANIPULUJE I KŁAMIE. O PARADZIE RÓWNOŚCI "POLICJI WIĘCEJ NIŻ UCZESTNIKÓW"

Gdy ludzie zaczęli pokazywać zdjęcia z parady - zamiast przeprosić i sprostować napisała "Żadna to manipulacja. Perspektywa spod mojego sklepu.".

Nie tworzę często takich materiałów ale tym razem granica została przekroczona. Prośba o udostępnianie. Niech wszyscy zobaczą jakie orły pracują w państwowej tv.

KARTA
LiberalniDemokraci - DZIENNIKARKA TVP MANIPULUJE I KŁAMIE. O PARADZIE RÓWNOŚCI "POLIC...

źródło: comment_B0UPy2nGfJljzYH50iWmUlf1nvRzRTyY.jpg

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
09.06.2018, 20:13:37
  • 273
@Limonkova: Najlepsze jest w tym wszystkim, że idzie w zaparte. Zamiast sprostować (co jest obowiązkiem dziennikarza) ośmiesza się tylko w ten sposób.
LiberalniDemokraci - @Limonkova: Najlepsze jest w tym wszystkim, że idzie w zaparte. ...

źródło: comment_Qiv3uZm5DFVqSaYPiUWBf9Ip2oPwnyK8.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
09.06.2018, 20:26:40
  • 6
@UchachanyGawial: To ludzie z ambasady USA. ;)
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
09.06.2018, 21:09:43
  • 38
O, a teraz zamiast odnieść się do istoty problemu i przeprosić za manipulację Maja Walczuk robi z siebie męczennicę.
LiberalniDemokraci - O, a teraz zamiast odnieść się do istoty problemu i przeprosić z...

źródło: comment_4bAh11alLoWmMO0Ef3tnAzNDYEYivUCQ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
09.06.2018, 21:34:09
  • 29
@AnonimowyGoj: Eh, nie. Źle napisał - dlatego komentarz został ukryty. Mimo, że daleko nam do szacunku do Mai Walczuk za manipulacje czy kłamstwa to staramy się temperować pojawiające się inwektywy.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
09.06.2018, 21:46:28
  • 2
@maciejg: No cóż, faktycznie się przeliczyliśmy. Taki wygląd TVP i ich kadr.
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
09.06.2018, 21:59:19
  • 15
@AnonimowyGoj: Rzucanie w nią bluzgami sprawi, że będzie w roli ofiary - a znajomi będą klepać po plecach. A nam chodzi tylko o nagłośnienie faktu że Maja Walczuk, pracowniczka TVP, manipulowała i kłamała. Ale owszem, cierpliwość jest do tego potrzebna. :)
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
09.06.2018, 22:36:52
  • 0
@sucharplayer: a panu to już dziękujemy, idź sobie trollować gdzieś indziej
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
09.06.2018, 22:55:44
  • 0
@AurenaZPolski: Tu nie Skała. Pozdrawiam :)
  • Odpowiedz
LiberalniDemokraci
LiberalniDemokraci
Autor
10.06.2018, 15:46:49
  • 2
@wielkienieba: pokaż dziennikarza Polsat News czy TVN który manipuluje w podobny sposób. My sobie nie przypominamy aż takiej bezczelności.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 1 z 5
  • >
  • Profil Liberalnych Demokratów. Stowarzyszenie zostało założone przez osoby, które angażują się w bardzo szeroko pojętym ruchu wolnościowym od wielu lat. Naszym celem jest promowanie liberalizmu gospodarczego, liberalizmu obyczajowego oraz zdrowego i nowoczesnego patriotyzmu.
  • http://liberalnidemokraci.pl
  • info@liberalnidemokraci.pl
  • Facebook
  • X (dawny Twitter)

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 29.06.2018

    Komentator
  • VIP
    od 12.06.2017

    VIP
  • Ekshibicjonista
    od 01.02.2017

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 01.02.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 04.02.2017

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 11.08.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking