Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko197
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Kemosz
Kemosz

Kemosz

Dołączył 1 rok i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 499
  • Znaleziska 115
  • Mikroblog 384
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 4
666-666
666-666
06.07.2025, 17:28:02
  • 9
#weganizm #aborcja #katolicyzm
666-666 - #weganizm #aborcja #katolicyzm

źródło: hip0kryzja

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kemosz
Kemosz
Kemosz 06.07.2025, 18:19:37 via Wykop
  • 1
@666-666: Odczuwanie bólu (lub jego brak) nie jest najważniejszym powodem dla którego dyskutuje się zasadność pozbawiania życia określonej istoty żywej. Zresztą nie musi to mieć jakiegokolwiek znaczenia.
Ale jeśli już idziemy w tym kierunku, to aborcji dokonuje się również na płodach, które są już zdolne odczuwać ból. Aborcji również dokonuje się "dla ludzkich zachcianek", tylko że zachcianka poprzedza aborcję.
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 06.07.2025, 19:20:26 via Wykop
  • 0
@666-666: Dlaczego świadomość i odczuwanie bólu to kluczowy aspekt? Może dla kogoś kluczowy, dla kogoś innego nie. Jak wejdziemy w szczegóły dotyczące tego gdzie u człowieka zaczyna się świadomość i że jest to już raczej po porodzie, to bym się raczej tego argumentu nie trzymał.

Aborcja na późnym etapie, kiedy płód jest zdolny do odczuwania bólu jest praktycznie wszędzie nielegalna


To nie jest prawda. W wielu miejscach jest legalna aborcja np. do
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 06.07.2025, 21:15:30 via Wykop
  • 0
@666-666: Nie, takie podejście nie unieważnia jakiejkolwiek etyki. Byłbym też ostrożniejszy z używaniem kwantyfikatorów wielkich. Można uznawać, że nie powinniśmy zabijać istot żywych, lub tylko ludzi bez względu na to czy odczuwają ból w danej chwili, lub w ogóle kiedkolwiek. Istotę żywą można znieczulić i zabić wtedy już ból nie jest problemem. Znane są zresztą przypadłości braku odczuwania bólu (analgezja wrodzona), ich jakoś nie zabijamy. Świadomość kształtuje się raczej po
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 07.07.2025, 10:15:20 via Wykop
  • 2
Jak obrońcy życia walczą o płody to niech nie będą takimi hipokrytami, którzy jednocześnie płacą za cierpienie miliardów zwierząt rocznie.

To jest hipokryzja, jeżeli ktoś krzyczy o kilkumilimetrowy zarodek, ale nie ma problemu z mordowaniem zwierząt to są to po prostu podwójne standardy.


@666-666: No tak, żadna tajemnica że to są podwójne standardy. Normalka w etyce czy nawet prawie. Jeden stanard względem swojego gatunku, inny względem tych które mają być zjedzone. Czy
  • Odpowiedz

3692

670 tys. wyświetleń 8,5 tys. reakcji | Serdeczne pozdrowienia od Polizei

Służba służbą ale mieszkańcy Stolca prowokowani są średnio co 2 godziny przez niemiecką polizei. #granica #lubieszyn Niemiecka policja pozdrawia polaków środkowym palcem

bissek
z
facebook.com
dodany: 06.07.2025, 11:12:27
  • 514
  • #
    niemcy
  • #
    szwaby
  • #
    granica
  • #
    ruchobronygranic
  • #
    prowokacja
Kemosz
Kemosz
Kemosz 06.07.2025, 13:01:58 via Wykop
  • 10
Głupie sebiksy prowokują niemiecką policję uniemożliwiając robienie z naszego terytorium wysypiska ludzi, zresztą robienie wysypiska śmieci też mają w zwyczaju. Wykształcony człowiek wie, że to nieelegancko się sprzeciwiać, przecież Niemcy to nie Rosja. Podobnie nieelegancko było jeszcze niedawno (jak "inne czasy" były) sprzeciwiać się migrantom na wschodniej granicy.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Kemosz
Kemosz
Kemosz 06.07.2025, 13:12:22 via Wykop
  • 10
@Vokun: "Ale ale ALE ale!!" Tzw. whataboutism, czyli słaba manipulacja słabego rozumku. Nie zesraj się z tym swoim ale. Sebiksy mogą sobie nawet srać na klatę i śpiewać Rotę, jednak to nic nie zmienia i nie łagodzi w kwestii tego co robi niemiecka policja.
Kemosz
Kemosz
Kemosz 06.07.2025, 13:23:59 via Wykop
  • 6
@Gniewkowski: Prowokatorzy okrzykami wytworzyli falę dźwiękową przemieszczającą jednostki niemieckiej policji do polskich lasów, dość tej samowolki!
kamil150794
kamil150794
06.07.2025, 06:22:40
  • 12
W pierwszej kolejności aborcja powinna być zalecana dla płodów w pełni sprawnych intelektualnie, ale uszkodzonych fizycznie. Tacy cierpią najbardziej. Inna sprawa, że na razie nie ma sposobów ustalenia takich delikwentów już w okresie płodowym. #przegryw #aborcja
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kemosz
Kemosz
Kemosz 06.07.2025, 11:50:37 via Wykop
  • 0
Powinno być genetycznie sprawdzalne czy założy konto na wykopie i wtedy zalecana!
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 02.07.2025, 21:09:39
  • 10
To inne czasy były ¯\(ツ)/¯
#polska #polityka #bekazlewactwa #4konserwy #humorobrazkowy #niemcy #imigranci #rosja
Kemosz - To inne czasy były ¯\(ツ)/¯
#polska #polityka #bekazlewactwa #4konserwy #humo...

źródło: image

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

thority
thority
02.07.2025, 21:15:11 via Wykop
  • 15
@Kemosz: tęczowy Bobert nie wie chyba, że w kalifacie polskim to on by razem ze swoim pasywem był jedną z pierwszych ofiar.
Czy bym się ucieszył z jego losu nie napiszę, bo pewnie ban wisi nad głową.
  • Odpowiedz
MalinowyGarncarz
MalinowyGarncarz
MalinowyGarncarz
02.07.2025, 21:25:50 via Wykop
  • 10
Chodzi o budowanie strachu przed migrantami - na tym zalezy kremlowi aby destabilizowac kraje


@qwertynianin1: Aha, czyli powinniśmy zrobić na złość kremlowi i otworzyć granice?
  • Odpowiedz

302

CEO Nvidii sprzedaje akcje, dyrektorzy też. Łącznie za 500 mln USD

CEO Nvidii sprzedaje akcje, dyrektorzy też. Łącznie za 500 mln USD

Wiele wysoko postawionych w firmie osób, z jej CEO Jensenem Huangiem na czele, masowo wyzbywa się w ostatnim czasie jej akcji. Tylko w ubiegłym miesiącu insiderzy sprzedali walory o łącznej wartości 500 milionów USD, po gdy jeszcze większe pakiety sprzedawali miesiąc wcześniej.

przemyslaw-tabor
z
fxmag.pl
dodany: 30.06.2025, 12:30:09
  • 107
  • #
    gielda
  • #
    inwestycje
  • #
    inwestowanie
  • #
    nvidia
Kemosz
Kemosz
Kemosz 30.06.2025, 22:55:57 via Wykop
  • 0
@reveil: Trochę przesadzasz, ale patrząc na to jak odklejony zrobił się ten cały ej-aj hype train, to i tak nie ma z czym porównywać. CEO Nvidii przewiduje że AI zabierze pracę temu i tamtemu, co za przypadek i ciekawe dlaczego akurat on to mówi XD
ada_lovelace
ada_lovelace
30.06.2025, 16:49:49
  • 6
Tadeusz jak zobaczył, że dzieci się na niego rozpruły w sądzie to uświadomił sobie, że popełnił pewne błędy wychowawcze, a jako, że problemy należy rozwiązywać, a nie od nich uciekać, to zaczął rozwiązywać, może po prostu nie widział w tamtej chwili innych metod no i postąpił jak postąpił, mi się wydaje, że w głębi duszy to bardzo wrażliwy chłop i dobry człowiek, a błędy każdy przecież popełnia , nie ma co tak
ada_lovelace - Tadeusz jak zobaczył, że dzieci się na niego rozpruły w sądzie to uświ...

źródło: rondo-praw-kobiet-stefaniak

Pobierz

czy mężczyżni nie powinni być dyskryminowani przez prawo

  • tak 66.7% (20)
  • nie 33.3% (10)

Oddanych głosów: 30

  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kemosz
Kemosz
Kemosz 30.06.2025, 18:19:19 via Wykop
  • 1
@ada_lovelace: "Nikt nie ma prawa oceniać jego wyborów, bo nikt tego samego nie przeżył.
A jeśli jesteś takim obrońcą, to ile dzieci sprzedających cie w sądzie zaadoptowałeś?
Jesteś przeciw strzelaniu do ludzi, to po prostu tego nie rób.
"
  • Odpowiedz
Elberus
Elberus
28.06.2025, 13:07:09
  • 16
#aborcja #wojna
Elberus - #aborcja #wojna

źródło: n4iwjxaflndrh5y

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kemosz
Kemosz
Kemosz 29.06.2025, 01:59:27 via Wykop
  • 0
@DrKittens nie ma ludzi na etapie gamety. Są ludzie na etapie płodu a ściślej płód to etap rozwoju człowieka. Podstawy biologii.
  • Odpowiedz

668

Bezstresowe wychowanie w praktyce.

Bezstresowe wychowanie w praktyce.

Jak było to przepraszam.

HardWax
z
streamable.com
dodany: 27.06.2025, 16:29:21
  • 201
  • #
    patologia
  • #
    religia
  • #
    kosciol
  • #
    madki
Kemosz
Kemosz
Kemosz 28.06.2025, 01:16:05 via Wykop
  • 56
XD trudno ocenić po tym nagraniu wzrost, ale na oko to dziecko może mieć dopiero 3-4 lata i nie mieć takiej woli sprawczej i hoho niszczycielskiej jaką mu wiele osób przypisuje. To bardziej wola eksplorowania świata i sprawdzania wszystkiego jak się zachowuje i co się stanie. To nie wynik złego wychowania, tylko braku opieki, takie dziecko w takim miejscu po prostu trzeba obserwować i pilnować na każdym kroku w każdej sekundzie.
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zyxinx
zyxinx
23.06.2025, 16:05:46
  • 5819
#dom #nieruchomosci #deweloper #polska

[Nawiązując do wpisu z dnia 8.06.25r. : ]( https://wykop.pl/wpis/81872839/dom-nieruchomosci-prawo-deweloper-mirki-i-mirabelk/strona/1 )

Po akcji ze zrywaniem kartki informacyjnej o usunięciu wiaty przez jednego z sąsiadów postanowiłem iść krok dalej i wydrukowałem 23 kopie i wrzuciłem każdemu mieszkańcowi do skrzynki na listy, żeby mieć pewność że każdy jest poinformowany. Widać, że któryś z sąsiadów bardzo się pieklił z tego powodu, bo postanowił wrzucić mi tą
zyxinx - #dom #nieruchomosci #deweloper #polska

Nawiązując do wpisu z dnia 8.06.25r....

źródło: po akcji

Pobierz
  • 634
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kemosz
Kemosz
Kemosz 23.06.2025, 20:06:30 via Wykop
  • 0
Współczuję sytuacji i jak się domyślam wrażenia, że zaraz będziesz mieszkać na wrogim terenie, ale lepiej być wrogiem niż frajerem a to jest twoje. I tak lepiej gdybyś wypierdzielił te kosze natychmiast. Żadnych terminów, żadnych listów, żadnego tłumaczenia. Pomylisz się, napiszesz niejasno i ktoś będzie czepiał się jednego słówka jak umowy od której mu się coś należy, albo przekręcał na swoje.
Jak będą znowu napuszczać sebiksów, lub rozrzucać ci śmieci dzwoń po
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 23.06.2025, 20:13:55 via Wykop
  • 0
W ogóle fakt, że jeden z nich rzeczywiście zadzwonił na policję dowodzi jak bardzo oni są przekonani o swojej racji. Zdumiewające ( ಠ_ಠ)
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 23.06.2025, 20:31:18 via Wykop
  • 18
Polak zwyczajny nie może odzwyczaić się od swoich rytuałów z chowu klatkowego gdy przejdzie na ściółkowy ¯\(ツ)/¯
Kemosz - Polak zwyczajny nie może odzwyczaić się od swoich rytuałów z chowu klatkoweg...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 27.06.2025, 16:19:49 via Wykop
  • 16
@_magnes: "na gębę" takim śliskim ludziom którzy podkładają innym swoje śmieci tylko dlatego że się jeszcze nie wprowadzili, to można co najwyżej taki kosz założyć a nie cokolwiek dogadywać. Zabieraj swój gnój z cudzego terenu i tyle w temacie.
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 27.06.2025, 20:29:15 via Wykop
  • 18
@_magnes: w kierunku osoby wykorzystującej cudzą własność i teren do zrobienia sobie wysypiska to co piszę jest aż za bardzo kulturalne. Nikt nie twierdzi, że internet jest anonimowy, więc te hasełka możesz sobie zachować dla siebie.
  • Odpowiedz

565

YouTube się zmienia. Już nie zobaczysz tego co szukasz

YouTube się zmienia. Już nie zobaczysz tego co szukasz

Od teraz zamiast szukanych filmów czy muzyki pokazywane najpierw będą krótkie treści oraz podsumowania zrobione przez AI. Zmiana jest już wdrażana u pierwszych użytkowników.

Saimon1001
z
geekpedia.pl
dodany: 27.06.2025, 05:40:10
  • 176
  • #
    internet
  • #
    google
  • #
    youtube
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    ai
  • #
    technologia
Kemosz
Kemosz
Kemosz 27.06.2025, 16:13:35 via Wykop
  • 15
Ej Aj ma swoje zastosowania, ale wpychanie tego do gardła wszędzie już bokiem wychodzi.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

557

Rosja: Odurzony mężczyzna z całej siły cisnął dwulatkiem o ziemię.

Pokaż treści 18+

Rosja: Odurzony mężczyzna z całej siły cisnął dwulatkiem o ziemię.

Dwuletni chłopiec doznał złamań czaszki po brutalnym ataku na lotnisku Szeremietiewo. Mężczyzna, będący pod wpływem narkotyków, bez powodu podszedł do dziecka i z całej siły cisnął nim o ziemię.

aspartamowy
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 24.06.2025, 14:31:29
  • 152
  • #
    rosja
  • #
    narkotykizawszespoko
  • #
    narkotyki
  • #
    wydarzenia
  • #
    swiat
  • #
    patologiazewsi
Kemosz
Kemosz
Kemosz 25.06.2025, 11:03:49 via Wykop
  • 1
Nie mam odwagi nawet tego oglądać
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

13

Prawicowa działaczka obwinia lewicowców o utrudnienia w przeprowadzeniu aborcji.

Prawicowa działaczka obwinia lewicowców o utrudnienia w przeprowadzeniu aborcji.

Jej ciąży pozamacicznej z powodu zakazu aborcji od 6 tygodnia wprowadzonego przez prawicowy rząd Florydy.

Neocaridina
z
theguardian.com
dodany: 23.06.2025, 07:05:40
  • 7
  • #
    ciekawostki
  • #
    usa
  • #
    heheszki
  • #
    bekazprawakow
  • #
    4konserwy
  • #
    aborcja
Kemosz
Kemosz
Kemosz 23.06.2025, 14:16:16 via Wykop
  • -2
Tyle, że prawo pozwala w takich sytuacjach na aborcję. Tylko lekarzyki jak zwykle to samo, biedacy wystraszeni o własne d--y nie wiedzą co mogą a czego nie.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Zopyross
Zopyross
17.06.2025, 15:29:56
  • 1
Od strony biologicznej wiadomo, że po połączeniu się gamet – komórki jajowej i plemnika, z których każda ma haploidalną liczbę chromosomów, powstaje odrębny, unikalny pod kątem genetycznym organizm. Ponieważ materiał genetyczny nowo powstałego organizmu jest odrębny od matczynego, nie można traktować go jakby było tylko częścią organizmu kobiety. Od samego początku cały potencjał rozwojowy jest już zawarty w DNA.

Doktor Jennifer Castañeda
https://wychowawca.pl/post/od-poczecia-pacjent/
#4konserwy #aborcja #nauka
Zopyross - >Od strony biologicznej wiadomo, że po połączeniu się gamet – komórki jajo...

źródło: DCT

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kemosz
Kemosz
Kemosz 17.06.2025, 17:24:05 via Wykop
  • 1
No nie trzeba nie wiadomo kogo cytować, to samo mówi nasz Tomasz Rożek, zresztą to oczywistości
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 18.06.2025, 08:24:27 via Wykop
  • 0
@Przypadkowy: s--s to jedyna (poza invitro) rzecz która prowadzi do ciąży, więc nie można tego traktować osobno.

Wiele razy się jedzie samochodem z obawą np. spowodowania wypadku i jeśli do niego z naszej nieostrożności dojdzie to ponosimy konsekwencje i odpowiedzialność za osoby którym zaszkodzilismy. Mimo, że takiego wypadku sobie nie życzyliśmy.
No chyba że mamy moralność majtczaka lub aborcjonisty.
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 18.06.2025, 09:25:02 via Wykop
  • 0
@Przypadkowy: nono, wszystko można bez konsekwencji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 18.06.2025, 21:19:27 via Wykop
  • 0
@Przypadkowy: XD nie będziesz obcym ludziom mówił, jakie mają ponosić konsekwencje związane z jazdą samochodem, którą robią dla przyjemności
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 18.06.2025, 21:31:38 via Wykop
  • 0
@Przypadkowy: To nie są tematy samochodowe, to tematy odpowiedzialności za swoje czyny. Rozdzielasz wybiórczo czyny od ich konsekwencji i odpowiedzialności tylko w sytuacji seksu. Wiele innych rzeczy które robimy dla przyjemności nieść może konsekwencje w postaci własnej lub cudzej krzywdy. Wtedy ponosimy odpowiedzialność i nie ma "robiłem dla przyjemności, nie życzyłem sobie konsekwencji", rzeczywistość i ciąg przyczynowo skutkowy to nie koncert życzeń.

a ja i większość ludzi w Polsce rozdzielamy
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 18.06.2025, 22:00:47 via Wykop
  • 0
@Przypadkowy: Klasyka, powoływanie się na to co kto myśli wyznacznikiem słuszności XD po pierwsze, to że ty tak myślisz to nie znaczy, że większość ludzi tak uważa. Równie dobrze mogę to samo w twoim kierunku napisać. Zresztą nawet jeśli, to opinia większości to nie jest żaden rzeczowy argument, bo "miliony much nie mogą się mylić!".
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 18.06.2025, 22:16:46 via Wykop
  • 0
@Przypadkowy: Tyle, że powołując się na dane, fakty, ankiety i statystyki jest dokładnie odwrotnie. Większość ludzi w Polsce nie popiera swobodnej aborcji bez wyraźnej i ważnej przyczyny. Ale ty myślisz, że twoje urojenia to jest zdanie większości biedaczku umysłowy i nie potrafisz wskazać nic poza swoją pomyloną opinią. Zresztą mnie osobiście zdanie większości jakoś specjalnie nie rajcuje, ale no wiesz... sam zacząłeś.
Kemosz - @Przypadkowy: Tyle, że powołując się na dane, fakty, ankiety i statystyki je...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 18.06.2025, 22:29:39 via Wykop
  • 0
@Przypadkowy: jakich punktów? XD Widzę, że kolega nie umie w cyferki i wykresiki, ale spieszę wytłumaczyć:
w odpowiedzi "kobieta po prostu nie chce dziecka" mamy 69% na nie i tylko 18% na tak, reszta jest niezdecydowana.

Zatem większość ankietowanych nie popiera aborcji z tego powodu, że ktoś nie chce mieć dziecka i uprawiał sobie hehe s--s dla przyjemności. Proste.

Reszta powodów to sytuacje z którymi i ja bym się częściowo
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 18.06.2025, 22:36:29 via Wykop
  • 0
@Przypadkowy: Tyle, że ja popieram aborcję w przypadku gwałtu, zagrożenia życia matki i wad letalnych. To są jakieś sensowne powody. Natomiast jak ktoś wyskakuje z tym, że chce wyeliminować płód, bo hehe przyjemność miała być a nie dziecko to dość słaby powód. Widzę, że kolega ma jeszcze dodatkowo problemy z pamięcią i zapomniał, że sugerował iż aborcja jest okej tylko dlatego, że s--s był dla przyjemności (czyli bez podania przyczyny).
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 18.06.2025, 23:06:07 via Wykop
  • 0
@Przypadkowy: Tyle, że tylko ostatni wiersz dotyczy usuwania ciąży bez wyraźnej i ważnej przyczyny i tylko do tego możesz przyłożyć swoje urojenia z wcześniejszych wpisów.
Ale myślę, że to wyraźnie widzisz i wolisz się wycofywać teraz tekstami i unikami typu:

nie chce mi się przypominać, co sugerowałem


i udawał jeszcze większego głuptaska niż jesteś. Ale spokojnie, nawet nie dziwię się, że głupio ci się przyznać do
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 19.06.2025, 11:26:10 via Wykop
  • 0
@Przypadkowy: możliwe? XD oczywiście że jest możliwe, tak jak zabicie człowieka w dowolnym innym momencie jego życia. Większość ludzi uważa że aby dokonać aborcji trzeba posiadać jakieś ważne powody w postaci np. zagrożenia życia matki czy gwałtu i nie wystarczy tylko "bo s--s był dla przyjemności".
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 19.06.2025, 12:02:28 via Wykop
  • 0
@Przypadkowy: No nie moja wina ułomku, że po raz kolejny wypisujesz głupotki i się z nich wycofujesz. Btw. nie wynika, bo większość ludzi uważa, że aby dokonać aborcji potrzebny jest powód w postaci wymienionych gwałtów, zagrożenia życia itp. "Na żądanie" i tylko dlatego, że s--s dla przyjemności nie ma zgody większości. P--------m.
  • Odpowiedz
NieJanek
NieJanek
19.06.2025, 08:59:47
  • 5
Rygorystyczne prawo aborcyjne sprzyja właściwie tylko podziemiu aborcyjnemu.
Nawet komuniści w PRL-u to rozumieli, i dlatego aborcja za komuny była de facto legalna na życzenie, aby kobiety nie usuwały ciąży u znachorów którzy mogli zaszkodzić kobiecie, tylko w szpitalach gdzie zabieg był przeprowadzony przez lekarzy.

#aborcja
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kemosz
Kemosz
Kemosz 19.06.2025, 12:00:03 via Wykop
  • 0
@NieJanek: Bzdurki z instytutu danych z d--y wyssane. Rzeczywiste dane świadczą, że prawo skutecznie ogranicza ilość aborcji
https://www.thelancet.com/journals/langlo/article/PIIS2214-109X(18)30029-9/fulltext#tbl4

Btw. przestarzałe mantry o łoo strasznym podziemiu i niebezpiecznych aborcjach zostały już dawno zaorane nawet przez same działaczki pro-aborcyjne, proszę zaktualizować bazę wiedzy na świeższą niż PRL przed wypisywaniem głupot publicznie https://youtu.be/tR1EsUSLmRg?si=0vhCXBa1U2-sNnhq&t=924
Kemosz - @NieJanek: Bzdurki z instytutu danych z d--y wyssane. Rzeczywiste dane świad...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
tulipana
tulipana
tulipana
15.06.2025, 05:03:56
  • 161
Teraz parę słów skierowanych do oburzonych, jak to można w niedzielę rano o aborcji pisać. Celowo robicie z tego temat tabu, albo "zastępczy", żeby przypadkiem nie docierało do ludzi, że pod tym względem konfa z pisem są w stanie zrobić nam państwo zamordystyczne.

Najpierw zakazali aborcji w przypadku wad letalnych, a potem zakażą w przypadku gwałtu, bo trzeba chronić niewinne życie.
Potem zakażą w przypadku zagrożenia zdrowia ciężarnej, bo trzeba chronić niewinne życie, choćby
  • 68
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kemosz
Kemosz
Kemosz 15.06.2025, 11:47:46 via Wykop
  • 2
@tulipana: zgadzam się że to nie jest temat zastępczy i to kwestia ważna aby zapobiec bezmyślnemu ludobójstwu jakim jest zbyt swobodny dostęp do aborcji. Po tej liberalnej stronie straty ludzkie są nieporównywalnie większe niż po tej skrajnie konserwatywnej. Choć tez nie uważam aby katolskie argumenty miały tu znaczenie, to jednak trochę robisz slippery slope, bo nawet Bosak mówił że życie matki wazniejsze.

Przypominam, że po lewej stronie protesty chcące naruszyć
  • Odpowiedz
Sin-
Sin-
14.06.2025, 10:04:35
  • 106
Trochę dłuższy wpis. Zapraszam do dyskusji szczególnie Mirki z prawej strony :)

Uważam, że dzisiejsza młodzież działa praktycznie przeciwko własnemu interesowi. Domniemywam, że wynika on raczej z braku wiedzy i ignorancji ale jednak tak jest. Nie da się tego ukryć. Dlaczego?

Głosy na skrajną prawicę niemal jednoznacznie zwiastują konflikt.
Skrajna prawica lubi mówić: „to nie nasza wojna”, „my chcemy pokoju”, „najpierw Polska”.
  • 54
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kemosz
Kemosz
Kemosz 14.06.2025, 14:15:40 via Wykop
  • 2
@Sin-: trochę może w tym racji, ale patrząc na alternatywy to do konfliktów prowadzi nie tylko nacjo machanie szabelką ale też zaproszenie do ataku w postaci naiwnego osłabienia militarnego państwa, jakie jeszcze niedawno promował np. Zandberg. Lub podyktowane naiwną empatią granie w to co dyktuje rosyjsko białoruska wojna hybrydowa. Teraz usłyszymy, że to inne czasy były, ale jakoś prawaki wiedziały i znały za wczasu pewne fundamentalne pryncypia.
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz 13.06.2025, 23:03:34
  • 89
Nono, ciekawe jaki ślad węglowy ma taka czy inna operacja specjalna. Może czas przegłosować strefy czystego wojowania wokół największych miast krajów włączonych w dzisiejsze konflikty.
#iran #izrael #rosja #ukraina #wojna
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kemosz
Kemosz
Kemosz
Autor
13.06.2025, 23:38:57 via Wykop
  • 2
@xiv7: whataboutism. Gdzie ja typeczku napisałem, że nie należy robić nic, halucynacje masz?
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz
Autor
14.06.2025, 00:34:16 via Wykop
  • 3
@ChomikSon: Sofizmat rozszerzenia. Następny co sam ze sobą i swoimi urojeniami rozmawia XD
  • Odpowiedz
Kemosz
Kemosz
Kemosz
Autor
14.06.2025, 01:06:02 via Wykop
  • 2
@ChomikSon
No widzisz, brawa i oklaski, jednak potrafisz czasem odpowiadać na to co ktoś pisze, zamiast na swoje urojenia.

Proszę bardzo:

Ślad węglowy nagromadzony od początku rosyjskiej inwazji jest równy łącznym rocznym emisjom czterech państw unijnych albo 120 mln
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
  • Strona 2 z 8
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 24.10.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking