Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko245
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Cernunnos

Cernunnos

Dołączył 10 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 62
  • Znaleziska 62
  • Mikroblog 0
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 0

413

Polska rezygnuje z GMO - porażka racjonalnego myślenia

Polska rezygnuje z GMO - porażka racjonalnego myślenia

Nasi rolnicy nadal będą uzależnieni od sprowadzania pasz z Argentyny. Z mądrości ministra rolnictwa: "Teraz nie musimy już tłumaczyć się względami naukowymi i możemy odnosić się już do kwestii społecznych" czyt. nie musimy na siłę wymyślać powodów - zakażemy, bo tak.

Sierkovitz
z
polskieradio.pl
dodany: 28.09.2015, 20:06:15
  • 403
  • #
    nauka
  • #
    polska
  • #
    liganauki
  • #
    ligamozgow
  • #
    technologia
  • #
    gospodarka
  • #
    polityka
Cernunnos
Cernunnos 29.09.2015, 08:30:14
  • 4
Bardzo podoba mi się argument o "Uzależnieniu", to straszne ,że będziemy uzależnieni od pasz z Argentyny, naprawdę straszne. za to nie straszne ani trochę jest to, że możemy byc uzależnieni od zakupu ziarna od "Monsanto" > z odmian GMO nie można odkładac ziarna na koleiny zasiew bo: umowa zakupu to wyklucza; każde kolejne pokolenie GMO jest biochemicznie niestabilne. Kupowac ziarno od prawdopodobnie najbardziej nieetycznej korporacji na świecie (chocby sprawa CCB), to ci
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Cernunnos
Cernunnos 29.09.2015, 13:05:40
  • 0
@Comandante: To prawda, nikt nam nie każe, ale od kogo chcesz kupowac, skoro Monsanto to ponad 90% światowej produkcji GMO?
Cernunnos
Cernunnos 29.09.2015, 13:15:36
  • 0
@Sierkovitz: Wbrew ogólnopolskiej tendencji, do wtórnego analfabetyzmu, umiem czytac, wiec nie muszę czerpac wiedzy z filmów, historie MONSANTO znam od dawna i nie ma w tej historii jasnych plam, generalnie kłamstwo na temat każdego z ich produktów to zasada naczelna tej korporacji, co wykazywano nie tyle w filmach, co w procesach sądowych ... na marginesie, Niemcy też nie dopuściły do upraw GMO na swoim terenie, a akurat obni wykazują więcej
Cernunnos
Cernunnos 29.09.2015, 13:19:45
  • 0
@vytah: To nie tylko kwestia OPŁACALNOŚCI, ale kwestia zastąpienia wielogatunkowych upraw tradycyjnych, monokulturami GMO, co w konsekwencji moze doprowadzic do uzależnienia naszej gospodarki rolnej od kaprysów jednej korporacji. A zatem to nie kwestia portfela jakiegoś tam hipotetycznego rolnika, ale bezpieczeństwa samowystarczalności żywieniowej całego kraju.
Cernunnos
Cernunnos 30.09.2015, 06:09:54
  • 0
@Sierkovitz: Zatem je obal ....
Cernunnos
Cernunnos 30.09.2015, 06:32:07
  • -1
@terion: Ponieważ: Jeśli zastąpimy uprawy tradycyjne, uprawami GMO, to rolnicy przestaną odkłada ziarno na zasiewy, a wobec braku zainteresowania takim ziarnem upadną centrale nasienne. w konsekwencji zasiewy w Polsce będą zależne od dostaw z MONSANTO i od dyktowanych przez MONSANTO CEN.

Jeśli w Polsce zasiewa się dajmy na to rzepak, to zasiewa się go w kilku odmianach, ponieważ tradycyjne uprawy sa właśnie wielogatunkowe. Ma to te zaletę, że w przypadku
Cernunnos
Cernunnos 30.09.2015, 06:35:14
  • -2
@Comandante: Zatem poczytaj o problemach farmerów, z uprawami wolnymi od GMO, które sąsiadują z uprawami GMO... i ciekawych praktykach MONSANTO na tym polu.

2701

Petycja do Prezydenta o pozbawienie J. T. Grossa Orderu Zasługi RP

Petycja do Prezydenta o pozbawienie J. T. Grossa Orderu Zasługi RP

Jan Tomasz Gross, historyk zatrudniony na uniwersytecie w Princeton, USA, od wielu lat prowadzi działalność propagandową wymierzoną w dobre imię Narodu Polskiego. Seria jego prac na tematy związane z zagładą Żydów podczas II wojny światowej, publikowana w wielu językach wyrządziła spore szkody in...

Begowski
z
wykop.pl
dodany: 18.09.2015, 07:56:30
  • 138
  • #
    polska
  • #
    gross
  • #
    petycja
  • #
    prezydent
  • #
    duda
  • #
    4konserwy
  • #
    polityka
Cernunnos
Cernunnos 18.09.2015, 09:00:45
  • -43
Bo o Polakach nic złego nie wolno... bo Polska jest mesjaszem narodów .... Bo Polacy zła nie czynią, są tylko zdradzani i prześladowani, sami komara nie ruszą .... Bo w Polaków wymierzone są spiski i sprzysiężenia, sami zaś są wzorem cnót i ostoją honoru ... a wstrętny Gross babrze brudnym paluchem w naszych krystalicznych sumieniach :)
  • 29
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Cernunnos
Cernunnos 18.09.2015, 09:24:25
  • -3
@wellhellothere: Ja się z Toba zgadzam, ale kłamstwo trzeba wykazac posługując się faktami, nie zaś sypac sloganami... demagogi w Polsce mamy zanadto :)
Cernunnos
Cernunnos 18.09.2015, 11:45:29
  • -3
@50shadesofbane: Jego "Kłamstwa" to ja słyszałem od Polaków, zanim Gross zaczął pisac swoje książki :) Ale dopiero , kiedy Żyd zaczął ten temat, to fakty stały się kłamstwami :) Ciekawe jakby było , gdyby Gross był Eskimosem? :)
Cernunnos
Cernunnos 21.09.2015, 07:08:17
  • 0
@andrkac: On już to dawno wykazał i nie tylko on, odniosłem sie do jego książek z rezerwą jak do każdej tezy związanej z historią, a że historia to moja pasja, powertowałem i nie mam mu wiele do zarzucenia .... zwłaszcza , że to co pisze potwierdza się w wielu polskich źródłach ... bo czym to niby skłamał Gross? o tym że w Jedwabnem, Radziejowicach i Wąsoczu polska ludnośc mordowała żydów?
Cernunnos
Cernunnos 22.09.2015, 05:45:55
  • 0
@andrkac: Ani nie wiem ilu Żydów zabili Polacy, ani nie wiem ilu Niemców i nie sądzę by Gross to wiedział ... nie doczytałem jak dotąd takiego twierdzenia u Grossa, a zbiorowej histerii nigdy nie dowierzam. znam dwie książki Grossa i obydwie uważam za rzetelne. Jeśli w kolejnej doczytam taką rewelacje, to się do niej ustosunkuję. Ale sądzę że sprawa wygląda podobnie jak z "Main Kampf", wszyscy sie na tę książkę
Cernunnos
Cernunnos 22.09.2015, 11:41:23
  • 0
@andrkac: Nie da się ani potwierdzic, ani zaprzeczyc Grossowi z bardzo prostej przyczyny ... NIKT NIE WIE w jakiej liczbie, kto i kogo zabił ...nawet ogólne liczby strat wiekszości nacji są tylko zaokraglone i raczej zgadywane. A np w przypadku ZSRR kompletnie przekłamane... wiec jak rozliczac Grossa? .... Skąd wziąc takie statystyki? Ilu niemców zgineło z rąk Polaków pod Monte Cassino? Ilu pod Tobrukiem? Ilu z rąk partyzantów? .. kto
Cernunnos
Cernunnos 29.09.2015, 08:13:24
  • 0
@andrkac: Niemcy niech się rozliczają ze swoich zbrodni, my ze swoich ... jeśli chodzi o prawdę, to w mojej rodzinie był ktoś co czystego sumienia w tym temacie nie ma, a niemieckich korzeni nie posiadam, mam za to odwagę o tym pisac. Historia stoi ponad interesami narodowymi i narodową dumą, a zaprzeczając w imię tej dumy żadnych wniosków na przyszłoc nie wyciągniemy, z mitów nie da się niczego nauczyc.... zaprawdę
Cernunnos
Cernunnos 30.09.2015, 06:08:01
  • 0
@andrkac: Jak już wspomniałem, nie jestem skłonny, ani kompetentny, aby zajmowac się statystykami mordów. ALE żydów mordowano zawsze dlatego że byli Żydami i ta mentalnośc została do dziś.Jestem pewny, ze gdyby dziś, można byłoby bezkarnie dokona pogromu, to nie pytano by ofiar czy są "Funkcjonariuszami", jesteś żyd to giń, jesteś domniemany żyd to giń także. Za co zamordowano żydów w Jedwabnem? Byli wśród nich kolaboranci, a jakze, tyle ze kolaboranci

99

Globalny kilmat - Sierpień 2015 najcieplejszy w notowanej historii [ENG]

Globalny kilmat - Sierpień 2015 najcieplejszy w notowanej historii [ENG]

Kolejny miesiąc w tym roku bije rekord. Tylko styczniowi i kwietniowi się to nie udało. 2015 będzie rekordowym rokiem pod wieloma względami a napędzające się El Nino może spowodować, że 2016 będzie jeszcze cieplejszy.

Sierkovitz
z
ncdc.noaa.gov
dodany: 17.09.2015, 14:56:03
  • 49
  • #
    nauka
  • #
    liganauki
  • #
    ligamozgow
  • #
    klimat
  • #
    ciekawostki
  • #
    swiat
Cernunnos
Cernunnos 18.09.2015, 12:49:01
  • 3
Pamiętam zimę 1996 w Tatrach, miałem raki, czekan i adekwatne do zimy ubranko. w okolicach doliny pięciu stawów było w dzień średnio 2 st ciepła. Na liptowskich murach sypał się na mnie lód, na szczycie miedzianych łaziłem w tych rakach po zrudziałej trawie i kamieniach ( a był luty ), myślałem wtedy, że na gorszy sezon już nie trafię .... o młodzieńcza naiwności, już nigdy w Tatrach nie trafiłem na warunki, które
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

294

Niemka zgłasza podziemia Wałbrzycha. Chce też znaleźnego!

Niemka zgłasza podziemia Wałbrzycha. Chce też znaleźnego!

Niemka dołączyła do niego fotografie, a także mapy z zaznaczonymi miejscami. W piśmie przesłanym do urzędu zastrzega sobie także prawo do znaleźnego. To już szóste zgłoszenie skarbu.

wrzuTnaP
z
prw.pl
dodany: 17.09.2015, 17:48:50
  • 58
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    swiat
Cernunnos
Cernunnos 18.09.2015, 12:23:41
  • 0
@dawid012: A zgłaszasz tylko naszą galaktykę, czy także tą widoczna w oddali? bo bym się pod nią podpiął :)
Cernunnos
Cernunnos 18.09.2015, 12:28:48
  • 1
W zasadzie to nie wiem , czy coś już w tej kwestii się zmieniło, ale do niedawna w kwestii znaleźnego obowiązywała ustawa z lat 70-tych, która pozwalała na 10% znaleźnego , pod warunkiem że kwota nie przekroczy w przeliczeniu na obecna walutę 27pln ( albo jakoś tak) ... zatem za wskazanie miejsca ukrycia bursztynowej komnaty, te 27 pln to ja jej wypłacę nawet z własnej kieszeni .. a co tam, zaokrąglę do
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

569

Eastern Europeans complain about the new migrants

Eastern Europeans complain about the new migrants

Brytyjskie "Neoliberalne" media piszą o Wschodnich Europejczykach, którzy są niewdzięczni bo nie chcą uchodźców, niemniej jednak patrzcie na najlepie oceniane komentarze pod artykułem.

konto usunięte
z
dailymail.co.uk
dodany: 13.09.2015, 20:45:58
  • 125
  • #
    europa
  • #
    imigranci
  • #
    4konserwy
Cernunnos
Cernunnos 14.09.2015, 06:51:00
  • 5
Nie chcecie imigrantów? to przestańcie marnowac czas na pustosłowie na wykopie tylko bierzcie się za płodzenie dzieci :) Współczynnik narodzin w Polsce jest tak niski, że znajduje się na krawędzi sytuacji w której wymieranie narodu uwaza sie za nieuniknione :) .... Za dwie, góra trzy dekady będziecie błagac o imigrantów, bo inaczej gospodarka kraju padnie , a ze podobny problem dotyczy większości zachodnich społeczeństw, to wlokąc się w ekonomicznym ogonie Europy, to
  • 21
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Cernunnos
Cernunnos 14.09.2015, 07:16:05
  • -4
@Haz3L bo sobie tego życzysz? :) a kim ty jesteś? :)
Cernunnos
Cernunnos 14.09.2015, 07:25:44
  • 2
@psihuj: Na razie widzę, że Ty jesteś mocny w gębie .. ale wątpię czy na umyśle XD
Cernunnos
Cernunnos 15.09.2015, 06:25:00
  • 1
@Nicrame: Brak logiki trzeba wykazac argumentami :) jeśli jakieś masz., chętnie ich wysłucham, jeśli będą mocne chętnie zmienię zdanie :) z twojej wypowiedzi wnioskuję, że uwazasz się za człeka posługującego się logiką ... udowodnij to, bo inaczej uznac będzie twoja wypowiedź za bezpodstawną megalomanię ... i jeszcze jedno, o brak logiki oskarżasz de facto nie mnie, tylko speców od demografii .. ale skąd miałbyś o tym wiedziec, przecież cię to
Cernunnos
Cernunnos 15.09.2015, 09:23:19
  • -1
@Nicrame: Owszem, był na ten temat, o ile przeczyta się moją wypowiedź ze zrozumieniem .. wiem że na wykopie nieliczni to potrafią, ale trzeba się starac :)
Cernunnos
Cernunnos 15.09.2015, 09:36:36
  • -2
@Nicrame: Wykazałem, że niechęc do imigrantów nie ma sensu, bo napływ imigrantów przy obecnych naszych normach cywilizacyjnych jest nieunikniony i do tego posłużyłem się przykładem demograficznym. Wykazałem, że albo musimy zmienic te normy ( w tym przypadku dotyczące rodzin z nielicznym potomstwem) , albo pogodzic się ze społeczeństwem wielokulturowym .... to nie było trudne do zrozumienia :)
Cernunnos
Cernunnos 15.09.2015, 09:49:25
  • 0
@Nicrame: Primo: Jeżeli coś nie ma sensu, czynniki są drugorzędne.
Secunndo: Podałem ( choc nieco ironicznie) warunki, na jakich ta niechęc sens by zyskała
tertio: jesli nie umiesz lub nie chcesz podjąc z tym polemiki, to przestań mnie zanudzac, na wykopie nie lubimy takich, co nie maja argumentów :D
Cernunnos
Cernunnos 16.09.2015, 08:18:47
  • 0
@Jin: częściowo masz racje. Niemniej jednak, do utrzymania produkcji opartej na maszynach potrzebni są ludzie. Ponadto zwolni to pracowników do gałęzi gospodarki, gdzie maszyny nie maja zastosowania i nie raczej nie będą. Problem w tym, ze zachodnie systemy ekonomiczne oparte są na ( moim zdaniem) szarlatanerii, zakładającej ciągły wzrost pkb, a w tym przypadku żaden przyrost środków produkcji, to nie jest za dużo, a maszyny i automatyzacja to po prostu
Cernunnos
Cernunnos 16.09.2015, 08:24:11
  • 0
@alojzy77: Oki, możesz miec racje, czas pokaże.... ale jeśli sprawdzą się rachuby ONZ , to w jaki sposób 16mln obywateli ma utrzymac nasze obecne terytorium? Jaka będzie gestośc zaludnienia? Przy czym 16Mln to bedzie , jeśli wszyscy wrócą z emigracji :) I powiedz jak 16 mln obywateli ma obronic kraj przed populacjami z przyrostem naturalnym o współczynniku 6?
Cernunnos
Cernunnos 17.09.2015, 06:08:28
  • 0
@alojzy77: Owszem masz racje, ale to dotyczy współczynnika powyżej 1,3 ... jeśli przyrost spadnie poniżej 1,3 to nawet natychmiastowy boom narodzin nie uratuje gospodarki( i jest to żelazna reguła), przyczyna jest prosta, dzieci muszą dorosnąc i osiagnąc wiek produkcyjny. I nie pomoże tu żadna automatyzacja produkcji. Ponieważ: Maszyny nie płacą podatków, Liczna populacja stwarza duży popyt, jeśli popyt jest mały to dla kogo te maszyny maja produkowac? populacja musi zarabiac
Cernunnos
Cernunnos 17.09.2015, 11:32:40
  • 0
@alojzy77: No , wiesz, całkowity sceptycyzm byłby z mojej strony oślim uporem ... niemniej jednak w jakimś tam stopniu sceptykiem jestem. A mój sceptycyzm jest raczej oparty na znajomości mentalnosci naszego społeczeństwa i świadomości braku braku elit, zdolnych wyprowadzic kraj na pozycję o której piszesz . Widzisz, dotąd uważałem, że gdy wymrze pokolenie stanu wojennego ( czyli moje) To społeczeństwo zacznie się zmieniac i przestanie byc destruktywne ( w sensie
Cernunnos
Cernunnos 18.09.2015, 05:45:55
  • 0
@alojzy77: Problem w tym, że ci rozsądni stąd w większości wyjeżdżają, bo rozsądek jest bardzo w cenie za granicą a u nas sprzedaje hamburgery, no dobra ironizuję, ale u nas "z rozsądku" żyje się skromniej. Co do odpowiedzialnych partii ... a znasz jakąś? Jak na razie staczamy sie po równi pochyłej w system dwupartyjny, (co przy próbach zamachu na kontrolowane zasady finansowania partii jest poważnym zagrożeniem dla demokracji), problem w

361

Kto zapłaci za Światowe Dni Młodzieży? Kraków chce, żeby Kościół się dorzucił

Kto zapłaci za Światowe Dni Młodzieży? Kraków chce, żeby Kościół się dorzucił

Niecały rok został do Światowych Dni Młodzieży w Krakowie, a nadal nie wiadomo ile będzie kosztowała organizacja spotkania wiernych z papieżem Franciszkiem. Władze miasta szacują, że na transport, zabezpieczenie i sprzątanie trzeba będzie wydać ok. 80 mln złotych. Chcą, żeby dołożył się rząd i...

RadioZET
z
wiadomosci.radiozet.pl
dodany: 17.09.2015, 07:44:19
  • 148
  • #
    europa
  • #
    krakow
  • #
    religia
  • #
    wydarzenia
  • #
    chrzescijanstwo
  • #
    polska
Cernunnos
Cernunnos 17.09.2015, 11:58:45
  • 0
W sobotę robię imprezę i tez oczekuję, że budżet mojego miasta mi ją sfinansuje :)
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Cernunnos
Cernunnos 17.09.2015, 12:00:27
  • 0
@ImInLoveWithTheCoco: No jeśli kościół zacznie płacic vat to OK
Cernunnos
Cernunnos 18.09.2015, 05:30:03
  • -1
@nie_daje_rady: Za paliwo płaci ksiądz prywatnie za prywatna kasę .. a kościół nie płaci Vat za swoją działalnośc gospodarczą.. a jest jej trochę
Cernunnos
Cernunnos 18.09.2015, 05:30:54
  • -1
@nie_daje_rady: Tak , za okazaniem kartki ze spowiedzi i zaświadczenia odbytej pokuty :)

370

Polacy już nie wrócą z Wielkiej Brytanii

Polacy już nie wrócą z Wielkiej Brytanii

Z badania Polish Psychologist Association wynika, że aż 87% Polaków, którzy wemigrowali do Wielkiej Brytanii deklaruje, że chce na dłużej związać się z tym krajem.

konto usunięte
z
kresy.pl
dodany: 14.09.2015, 19:13:02
  • 204
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    uk
  • #
    wielkabrytania
  • #
    powroty
Cernunnos
Cernunnos 16.09.2015, 08:55:01
  • 0
@tekstur: Pracujących się nie pozbędą, ich wskaźniki ekonomiczne poszły by mocno w dół. Mogą zweryfikowac swoją politykę socjalną i pozbyc się "nałogowych zasiłkowców", co z punktu widzenia każdej gospodarki byłoby jak najbardziej celowe. Ale "strzelic sobie w kolano"? Na pewno nie :)

910

Dostęp do broni palnej i prawo do obrony koniecznej to fundament...

Pokaż treści 18+

Dostęp do broni palnej i prawo do obrony koniecznej to fundament...

Chcesz być podmiotem we własnym kraju, dbaj o to abyś mógł posiadać broń palną. . Dążenie do rozszerzenia prawa posiadania broni palnej na praworządnych i zdrowych psychicznie Polaków, jest w istocie walką o ich podmiotowe traktowanie.

andrzej-turczyn
z
trybun.org.pl
dodany: 07.09.2015, 15:27:59
  • 79
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    obrona
  • #
    islam
  • #
    emigracja
Cernunnos
Cernunnos 08.09.2015, 10:38:30
  • -4
A co to takiego jest "zrównoważony Polak" ? .. jakaś definicja? .. i co komu po broni, skoro i tak legalnie nie można jej użyc w obronie własnej?.... I jak udowodnic potencjalnemu Frankowi brzytwie, że kropnął irytujacego Kowalskiego inaczej niż w obronie własnej? I jak myślisz co zrobi bandzior w potencjalnym "jutro" z prawem do posiadania broni przez "zrównoważonych Polaków", który ma gnata od zawsze i nielegalnie? Dziś do Ciebie mierzy i
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Cernunnos
Cernunnos 08.09.2015, 11:47:53
  • -3
@krzysztof-czubak-982: Miło stwierdzic, że ktoś na Wykopie jeszcze używa rozumu .. piątka :)
Cernunnos
Cernunnos 09.09.2015, 05:50:20
  • -2
@Totmes_III: Czytaj ze zrozumieniem... nie chodzi o ustalenie sprawcy, tylko o udowodnienie motywu, czyli każde użycie broni palnej ze skutkiem śmiertelnym będzie można zasłaniac samoobroną. I nie pytaj ile znam takich przypadków, bo prognoza dotyczy sytuacji, gdy bron będzie dostępna. Świat przestępczy zawsze dostosowuje się do warunków, dziś wystarczy zastraszyc, w warunkach "uzbrojenia" społeczeństwa, bezpieczniej będzie zabic. A naiwne poczucie bezpieczeństwa, z gnatem pod pachą w żaden sposób przestępców nie

313

Bardzo rzadkie zjawisko astronomiczne już 28 września.

Bardzo rzadkie zjawisko astronomiczne już 28 września.

Już w tym miesiącu czeka nas niecodzienne zjawisko astronomiczne. Pierwszy raz od czterech lat z naszego kraju będzie można zobaczyć całkowite zaćmienie Księżyca. Zjawisko rozpocznie się o godz. 2.11, a kulminacje osiągnie o godz. 2.48.

saint
z
tvnmeteo.tvn24.pl
dodany: 03.09.2015, 07:03:40
  • 50
  • #
    polska
  • #
    astronomia
  • #
    nauka
  • #
    kosmos
  • #
    ciekawostki
  • #
    swiat
Cernunnos
Cernunnos 04.09.2015, 08:16:27
  • 0
@Glos_rozsadku_2015: dzizas... czy trolle muszą czepiac się nawet astronomii? :D ..człeku miałki, w kosmosie, ba tylko w naszej części galaktyki, ciągle coś się dzieje, nie daj boże by w ramadan zaobserwowano wybuch supernowej, bo pan głos "rozsądku" będzie nawoływał do mobilizacji armii, floty i NSR :D

3204

Miriam Shaded: Muzułmanie nie mają powodów, aby uciekać do Europy

Miriam Shaded: Muzułmanie nie mają powodów, aby uciekać do Europy

Kontrowersyjne słowa szefowej fundacji Estera. Miriam Shaded przekonuje w rozmowie z "Rzeczpospolitą", że muzułmanie z krajów trawionych przez wojnę, w przeciwieństwie do chrześcijan, nie zasługują na naszą, europejską, pomoc.

konto usunięte
z
fakty.interia.pl
dodany: 03.09.2015, 08:12:49
  • 302
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    islam
  • #
    imigranci
  • #
    imigracja
Cernunnos
Cernunnos 03.09.2015, 09:30:19
  • 0
A ja nie bardzo kumam dlaczego w ogóle mam odróżniac muzułmanina od chrześcijanina? .... mogę odróżnic człowieka od słonia, taboret od samolotu, jedzenie od hamburgera .... albo nie wpuszczajmy wcale żadnych imigrantów, albo przestańmy dzielic ludzi na gorszych i lepszych ... każdemu człowiekowi w czasie wojny dom płonie tak samo, tak samo drży o życie i tak samo głodują mu dzieci. I jest też druga strona medalu, zarówno muzułmanin i chrześcijanin może
  • 23
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Cernunnos
Cernunnos 03.09.2015, 10:39:59
  • 0
@Bartholomaeus_Schwartz: Jeżeli jestem biały? :D ... a Ty jesteś Schwartz? .. to bujaj się z Europy terrorysto :)
Cernunnos
Cernunnos 03.09.2015, 11:25:16
  • -1
@Bartholomaeus_Schwartz: ... to powinieneś wiedziec, że boję się tylko jednego, " by niebo nie spadło mi na głowę" ... ale to nie leży w mocy ani amatorów dziczyzny, ani sloganofilów :)
Cernunnos
Cernunnos 03.09.2015, 11:35:12
  • -5
@Bartholomaeus_Schwartz: gdybyś chłopczyku miał minimalną wiedzę z historii to wiedziałbyś kto i komu udzielił takiej odpowiedzi, a w ten sposób udowodniłeś, że Twoja wiedza nie przekracza ram komiksów, choc i tak jest słabo, bo w komiksie do którego pijesz informacja o pochodzeniu tekstu jest zamieszczona
Cernunnos
Cernunnos 03.09.2015, 11:51:12
  • -2
@Bartholomaeus_Schwartz: Tyle ze ja to wiem, i wiem sporo więcej .. i trochę za dużo na przepychanki , na zasadzie "jestes głupi, a ty głupszy" ... ale wiedz że właśnie świetnie bawimy się w towarzystwie czytając Twoje wypociny :)
Cernunnos
Cernunnos 03.09.2015, 11:59:11
  • -3
@Bartholomaeus_Schwartz: Właśnie wygrałem dzięki Tobie zakład :D ....
Cernunnos
Cernunnos 03.09.2015, 12:09:40
  • -2
@Bartholomaeus_Schwartz: Już jestem :) .... ale nie krępuj się, wyobraź sobie, że piszę post za postem ... i odpisuj, nie zostawiaj na mnie suchej nitki, czekamy z niecierpliwością, :) Aktualne są dwa zakłady, o epitet jaki użyjesz w następnej ripoście i czy w ogóle odpiszesz :)
Cernunnos
Cernunnos 03.09.2015, 12:44:04
  • -1
@wellhellothere: Ja się z Tobą zgadzam, że uważac trzeba, ja nawet nie jestem zachwycony ilością tych imigrantów, ja po prostu nie zgadzam się z panią, co twierdzi, że mamy segregowac ludzi ... w końcu terrorysta z isis może tu trafic równie dobrze jako chrześcijański uchodźca, lub buddyjski turysta. Albo pomagamy ludziom (nie Islamistom i nie Chrześcijanom, tylko ludziom po prostu), albo się boimy i nie pomagamy. A skoro mamy swój

224

Będzie rekonesans wojska ws. złotego pociągu

Będzie rekonesans wojska ws. złotego pociągu

Szef MON Tomasz Siemoniak na wniosek wojewody dolnośląskiego wyraził zgodę na rekonesans specjalistów wojskowych w sprawie tzw. złotego pociągu.

marianoitaliano
z
pb.pl
dodany: 01.09.2015, 19:40:55
  • 29
  • #
    polska
  • #
    zlotypociag
  • #
    ciekawostki
Cernunnos
Cernunnos 03.09.2015, 08:27:16
  • 0
@Kocham_Koty: Ja też kocham koty, ale nie znoszę ignorancji :) .... Mimo to odpowiem na jedno z pytań> Skąd pociąg w Polsce? Cóż zakopany został w III Rzeszy (o ile tam w ogóle jest), po kapitulacji tejże, na mocy ustaleń Jałtańskich, Dolny Śląsk (w tym Wałbrzych) znalazł się w granicach Polski jako tak zwane "ziemie odzyskane" .. jestem pewny, że było o tym na lekcjach historii :)
Cernunnos
Cernunnos 03.09.2015, 12:04:33
  • 0
@Kocham_Koty: Primo: bo dolny śląsk był najmniej b----------y, i w owym czasie najbezpieczniejszy.
Secundo: bo było tu mnogo sztolni i tunelów gdzie można było skutecznie ukryc każdy ładunek a górzysty teren pomagał ukryc ten fakt przed postronnymi
Tertio: bo nie znali ustaleń jałtańskich i nie spodziewali się, że takie "depozyty" znajdą się nagle za granicą Niemiec
Cernunnos
Cernunnos 03.09.2015, 12:19:31
  • -1
@Kocham_Koty: No akurat w 1945r ( czyli gdy takich depozytów ukrywano sporo), to Holandia i Belgia była wyzwolona przez Aliantów, a chowali depozyty, bo akurat wiedzieli, że wojnę przerżną, zresztą bardziej myślący wiedzieli to już w 1942r. Ponadto o ile pociąg ten w ogóle istnieje, to wcale nie znaczy , że jest w nim złoto. Mogą byc w nim dzieła sztuki, lub zaledwie stęchłe powietrze. Jeśli chodzi o złoto, to

683

Muzułmańscy raperzy zapowiadają krwawą rzeź

Pokaż treści 18+

Muzułmańscy raperzy zapowiadają krwawą rzeź

Polak o islamie może mówić dobrze albo wcale. Polaka i Polskę można bezkarnie opluwać i grozić śmiercią. Raperzy zapowiadają gwałty i oblewanie kwasem. Filmik w artykule.

saevarr
z
pl.blastingnews.com
dodany: 03.09.2015, 07:57:18
  • 105
  • #
    polska
  • #
    islam
  • #
    muzyka
  • #
    wojna
  • #
    prawo
Cernunnos
Cernunnos 03.09.2015, 10:48:24
  • -1
Nie wpuszczac raperów.... wyrzucic tych co mamy .... jakośc muzyki się poprawi :)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

771

Lewacki Antypolonizm

Lewacki Antypolonizm

Tzw. Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych na podstawie wypowiedzi idiotów życzących imigrantom śmierci promuje tezę o Polskich Obozach Koncentracyjnych skandalicznym plakatem. Może ktoś by się tym zainteresował ?

konto usunięte
z
strajk.eu
dodany: 02.09.2015, 15:01:32
  • 211
  • #
    polska
  • #
    antypolonizm
  • #
    lewackalogika
  • #
    4konserwy
  • #
    lewactwo
  • #
    polskieobozykoncentracyjne
Cernunnos
Cernunnos 03.09.2015, 09:40:42
  • -3
@Gumaa: Szczerze mówiac, gdy czytam co piszesz to nie mogę oprzec sie wrażeniu, że już jesteś "bezmózgą masą wypełnioną czymkolwiek" :) .. zatem nowy porządek świata stał się już faktem :)

916

Nie chcę islamskich imigrantów w Polsce - jak to zrobić? Właśnie tak.

Nie chcę islamskich imigrantów w Polsce - jak to zrobić? Właśnie tak.

Cześć, nie uważacie, że tego już za wiele? Z każdej strony próbują nam Polakom wcisnąć islamskich imigrantów olewając zupełnie chrześcijan. No ja jego... Propozycja koszulek na modę jesień-zima. Zróbmy to!

DomPerignon
z
wykop.pl
dodany: 30.08.2015, 19:26:56
  • 183
  • #
    polska
  • #
    patriotyzm
  • #
    wydarzenia
  • #
    biznes
  • #
    polityka
  • #
    islam
Cernunnos
Cernunnos 31.08.2015, 10:57:43
  • -1
A ja oprócz deislamizacji Europy nie miałbym nic przeciwko dechrystianizacji europy :P obie te religie niosą takie samo zło, obie sieja nienawiśc, obie maja ludzkie życie na sumieniu w ilościach porażających .. może jakiś projekt na koszulkę z przekreślonym inkwizytorem przy stosie? :P
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Cernunnos
Cernunnos 31.08.2015, 11:51:20
  • 0
@Wolf3D: Czy zeby mordowac , trzeba wybuchac w tłumie? .. a czy Islamiści palą na stosach? ... mord to mord, a nienawiśc to nienawiśc, obie religie mają i mord i nienawiśc na sumieniu. a to że Chrześcijanstwo akurat na stosach nie pali, to zewnetrzna zależnośc, która moze by chwilowa. ( zresztą ostatnio wezwanie do "palenia czarownic" pojawiło sie w ramach sporu o invitro)Jeśli chodzi o mnie , to ani Islamu
Cernunnos
Cernunnos 31.08.2015, 12:09:43
  • 2
@Wolf3D: Ostatnią ofiarę tzw Świętego oficjum spalono w Hiszpanii ok 1850 roku, wcale nie tak dawno. W XX wieku w Irlandii istniały niechlubne pralnie magdalenek, de facto obozy pracy dla dziewczyn uznanych za rozwiązłe, umieszczano je tam bezterminowo i bez wyroku sądu, w tym zgwałcone dziewczyny, bo przecież jeśli "porządny Irlandzki katolik" gwałci dziewczynę, to musiała go czymś skusic. Ostatnią taka pralnie (czytaj obóz pracy przymusowej) zlikwidowano w latach 90-tych
Cernunnos
Cernunnos 31.08.2015, 12:37:21
  • 0
@Wolf3D: po pierwsze nie znasz mnie i mojej historii, wiec nie nazywaj mnie lewakiem, bo więcej zrobiłem w imię wolności przekonań w tym kraju , niż Ty napisałeś na wykopie :P po drugie półprawdy to domena propagandy, w tym tzw "Patriotycznej", a ja jestem historykiem. Po trzecie, dla mnie też babcinka w kościele nie stanowi zagrożenia, tak samo jak statystyczny hipotetyczny Ahmed, za to stanowią dla mnie zagrożenie ci co
Cernunnos
Cernunnos 01.09.2015, 07:19:01
  • -2
@kw401: Augustyn z Hippony w traktacie przeciw Donatystom napisał, że zabijanie heretyków jest nie tylko miłe Bogu, ale i zbawienne dla heretyków... Augustyn jest uważany za ojca kościoła, więc jak w swietle jego traktatu, rozumie zakaz zabijania? A może nie zabijaj, chyba ze w Boże imię.... Przykazania? a któregoż to przykazania kościół nigdy nie złamał? "Miłuj bliźniego", czyli wysyłaj krucjaty, niech mordują ( w tym chrześcijan) i sieją pożogę, pal
Cernunnos
Cernunnos 01.09.2015, 07:24:33
  • -4
@kw401: "Po owocach ich poznacie" .... owocem tej miłości bliźniego, serwowanej przez kościół były krucjaty, inkwizycja, prawa uchwalane przeciw innowiercom..... czy wiesz, że pierwszy piec do palenia ludzi zbudowali Dominikanie z Nysy, od Hitlerowskich różnił się tym, że palono w nim żywych ludzi, to ci dopiero GORĄCA miłośc bliźniego. A jakąż miłością bliźniego emanują audycje radia Maryja i wystąpienia naszych biskupów? są słowa i są czyny... i są ich owoce.
Cernunnos
Cernunnos 01.09.2015, 07:28:43
  • -3
@Wolf3D: Nienawiśc jest zawsze ślepa i bezrozumna... ślepa bo niszczy jak popadnie, bez rozważań na temat faktycznej winy swoich ofiar, bezrozumna, bo nakręca kontrnienawiśc, zamyka błędne koło i niszczy przyszłośc ... przykładów w historii znajdziesz bez liku.

877

Partnerka Karolaka: to wina buraczanej hołoty słuchającej disco polo

Partnerka Karolaka: to wina buraczanej hołoty słuchającej disco polo

W kraju gdzie buraczana hołota słucha disco polo i ogląda żonę rolnika żłopiąc piwsko nic na poziomie zrobić nie można! Elitę wymordowali i zostało o to… to coś co tam się wielce rozpisuje na portalach równych poziomem obecnej inteligencji tego narodu (w większości niestety)

darosoldier
z
pikio.pl
dodany: 31.08.2015, 02:33:57
  • 244
  • #
    polska
  • #
    teatr
  • #
    pieniadze
  • #
    finanse
  • #
    warszawa
Cernunnos
Cernunnos 31.08.2015, 11:07:58
  • -3
a ja mam dośc powoływania się na wymordowanie elit, równie dobrze mogły te elity wymrzec śmiercią naturalną. Sęk w tym, że niestety jako naród i jako statystyczni obywatele robimy niewiele by takie elity miec i by sie nimi stawac .. przyczyny? Odwieczna - polska mentalnośc .... najnowsza - równanie w dół do tak głupich społeczeństw jak np Amerykanie i branie od nich wzorców.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

422

Bogusław Wołoszański: oszczędzamy na filmach o bohaterach...

Bogusław Wołoszański: oszczędzamy na filmach o bohaterach...

....więc nie dziwmy się wypaczaniu historii...Robimy film za państwowe pieniądze, w którym pokazujemy naszych bohaterów z Westerplatte (film "Tajemnica Westerplatte" z 2013 roku ) jako idiotów, tchórzy i zdrajców - tego nie pojmuję.

konto usunięte
z
natemat.pl
dodany: 23.07.2015, 08:35:05
  • 50
  • #
    polska
  • #
    historia
  • #
    sensacjexxwieku
  • #
    boguslawwoloszanski
  • #
    zainteresowania
Cernunnos
Cernunnos 24.07.2015, 12:32:13
  • 0
oczywiście, bo chodzi zawsze o NASZĄ historię a nie historię sensu stricto, nie będę dociekał czy pan Wołoszański ma rację z Westerplatte czy nie..pozwolę sobie przypomnieć panu Wołoszańskiemu, że sam ma zwyczaj pociskać komunały. Np. taki program o Tuchaczewskim. Ileż to peanów padło na jego temat, jaki to był przewidujący, jaki mądry jaką krzywdę zrobił sobie Stalin, każąc go zlikwidować... i nie zauważył, ze powtarzał głupoty podsunięta nam przez sowiecką (tyle że
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

638

Polska: zarabiamy żenująco mało!

Polska: zarabiamy żenująco mało!

Unijne dane nie pozostawiają złudzeń: jesteśmy jednym z najgorzej opłacanych narodów w Europie. Większą od nas średnią miesięczną płacę mają Czesi, a przeżywający kryzys Grecy dostają prawie dwa razy tyle co my - pisze "Gazeta Polska Codziennie".

konto usunięte
z
kariera.pb.pl
dodany: 24.07.2015, 05:02:05
  • 389
  • #
    polska
  • #
    polacy
  • #
    praca
  • #
    placa
  • #
    pieniadze
  • #
    ekonomia
Cernunnos
Cernunnos 24.07.2015, 11:32:12
  • 2
Uwielbiam komentarze komentarze typu "bo Polacy zawsze narzekają", "bo gdzie indziej mają gorzej, to się cieszmy" itp . Mądrości, słownictwo akademickie, kumkanie i dumanie ... siedzi sobie mądry ktosiek na wygodnym fotelu, ma przed nosem nowiutkiego lapka, towarzyszy mu aromat kawusi lub dymek z e-papieroska i wypowiada się o biedzie. Może to robić bo stać go na internet. Oczywiście nie burczy mu w brzuszku, a w względem posiłków, zastanawia się "co dziś
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Piotr Pietrzak

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 24.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking