Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko251
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Anaris
Anaris

Anaris

Dołączył 19 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 15002
  • Znaleziska 12474
  • Mikroblog 2528
  • Obserwujący 11
  • Obserwowane 88
Anaris
Anaris
Anaris 05.05.2021, 17:50:29
  • 0
#stulejacontent

Kiedy stulejarstwo ratuje ci dupę


https://www.youtube.com/watch?v=tsDy9f2C8wA
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

FlasH
FlasH
13.04.2021, 10:49:32
  • 8199
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 172
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anaris
Anaris
Anaris 13.04.2021, 15:27:11
  • 2
Broni ludzi xD
No tak broni że chce żeby nazywanie feministek feminazistkami było karane z urzędu.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 07.04.2021, 14:16:49
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anaris
Anaris
Anaris
Autor
07.04.2021, 15:03:59
  • 0
@volver ten w pasiaku to wiadomo
  • Odpowiedz
eoneon
eoneon
08.12.2018, 21:29:59
  • 33
Prof. Tadeusz Gadacz, filozof, o głębokich, historycznych przyczynach współczesnego populizmu (szczególnie polskiego).

PS: Kaczmarski kiedyś fajnie to wyśpiewał.

PS2: Jeszcze trochę Gadacza z jednego z wywiadów
eoneon - Prof. Tadeusz Gadacz, filozof, o głębokich, historycznych przyczynach współc...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anaris
Anaris
Anaris 10.03.2021, 14:29:06
  • 0
Ten gadacz opowiada takie żenujące wysyryw że aż sie przykro robi. Koleś mówi że autorytetów nie da się nazrzucic inaczej niż przy pomocy państwa autorytarnego, a przeceiż wszyscy wiemy że fałszywe autorytety są taśmowo tworzone, przez media i uczelnie.
  • Odpowiedz

48

TVN "edukuje" pracowników. Szkolenia z gender i feminizmu

Pokaż treści 18+

TVN "edukuje" pracowników. Szkolenia z gender i feminizmu

Progresywne bzdury na pełnej, lewacka indoktrynacja już w Polsce. TVN zapewnił swoim pracownikom niezbędne w postępowym świecie szkolenia. W ofercie na grudzień znalazły się: „System patriarchalny i stereotypy płciowe”

Anaris
z
nczas.com
dodany: 07.12.2020, 11:45:10
  • 22
  • #
    polska
  • #
    gender
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    kultura
  • #
    propaganda
  • #
    4konserwy
J.....c
J.....c
konto usunięte 24.09.2020, 17:40:16
  • 77
#konfederacja i #4konserwy obejrzyjcie proszę

#dem #dem3000 #neuropa
J.....c - #konfederacja i #4konserwy obejrzyjcie proszę


#dem #dem3000 #neuropa
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anaris
Anaris
Anaris 24.09.2020, 19:49:34
  • 51
@JakovKarnic: Bełkot który został rozstrzelany na 10 tysięcy sposobów już lata temu. Fajtłapa rysujący słabe komiksy propoguje ideologie, która stawia fajtłapy na piedestale, jakie to symptomatyczne.

W kanałach subskrybowanych sami komuniści z breadtuba. Czy ten koleś ma swoich widzów za idiotów? Najwyrażniej ma rację.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 25.09.2020, 13:09:25 via Android
  • 1
@JakovKarnic bzdury koroluka mieszałem z blotem zanim założyłaś tu konto
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 25.09.2020, 13:12:31 via Android
  • 0
@JakovKarnic i tak parytety czyli zatrudnianie ze względu na płeć to przywilej oraz prawo do bezkarnego zabijania niewinnych ludzi to też przywilej.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 25.09.2020, 13:17:43 via Android
  • 0
@JakovKarnic aborcja, kojarzysz?
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 25.09.2020, 17:09:04 via Android
  • 0
@JakovKarnic polega na zabijaniu ludzi którzy nic złego nie zrobili. To nie jest "własne" ciało tylko innej osoby.
  • Odpowiedz
szyy
szyy
szyy
19.09.2020, 05:14:37
  • 30
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anaris
Anaris
Anaris 20.09.2020, 19:07:04
  • 0
Żal że tak długo żyła, chroniła morderców do samego końca. Świat bez niej byłby dużo lepszy.
  • Odpowiedz
ParanoidBumblebee
ParanoidBumblebee
26.07.2020, 11:29:53 via iOS
  • 80
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anaris
Anaris
Anaris 26.07.2020, 11:35:55
  • 2
@ParanoidBumblebee: Interpretujesz sobie jakieś instynktowne zachowania jako miłość i uczucia, nie ma w tym nic złego.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 26.07.2020, 12:00:28
  • 0
@Rozpierpapierduchacz: Świadomym działaniem podejmowanym dla osoby na której nam zależy. Uczucia możesz czuć nawet do osoby która cię porwała i przetrzymuje. Syndrom sztokholmski, mówi ci to coś? Jesteśmy czymś więcej niż zwierzętami, możemy myśleć abstrakcyjnie.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 26.07.2020, 12:37:50
  • 0
@Rozpierpapierduchacz: Nie trochę inne tylko diametralnie inne. Takie których nie ma żadne inne zwierze. Wiesz gdzie zwierzęta mają twój bambinizm? W dupie.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 26.07.2020, 12:38:09
  • 0
@Zales360: Degenerat
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 26.07.2020, 14:59:34
  • 0
@Rozpierpapierduchacz: Jesteśmy najlepsi pod wszystkimi względami. Jesteśmy na samej górze drabiny, Możemy zabić i okiełznać każde inne zwierze. Ludzkość zbudowała maszyn które pozwalają przeżyć w próżni, poruszać się w atmosferze z prędkością 3500 km na godzinę, przekształcać pustynie w pola uprawne.

No ale pies ma pazury. Każdy człowiek gdyby stanął przed wyborem - zabić gołymi rękami 100 szczeniaków albo zabić jednego człowiek, nawet by się nie zawahał.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 26.07.2020, 16:22:15
  • 0
@Rozpierpapierduchacz: Tak, umiemy kombinować, myśleć abstrakcyjnie, żadne inne zwierze tego nie potrafi. Zawsze mnie bawi jak bambiniści próbują udowodnić że człowiek nie jest wcale lepszy od innych zwierząt, a argumenty które myślą że są na ich korzyść tak naprawdę udowadniają coś zupełnie przeciwnego.

bo żadne z nich nie jest twoją zasługa.


Są zasługa gatunku ludzkiego, tylko ten gatunek ma potencjał by to osiągnąć. Tak jak termity budują termitiera, to że
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 26.07.2020, 16:45:29
  • 0
@Rozpierpapierduchacz: No jak wytresujesz psa że karmi go tylko jedna osoba to się przyzwyczai. Tylko interpretujesz to jako żałobę. Dokładnie to samo jak ktoś psa męczy, a pies do niego ciągle wraca, bo tak jest wytresowany.

Tak, jestem czymś więcej niż pies. Nie boję się tego przyznać.

Gdybyś stanął naprzeciw dzikiego
  • Odpowiedz
ziemba1
ziemba1
25.07.2020, 11:42:44
  • 179
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anaris
Anaris
Anaris 25.07.2020, 13:25:27
  • 4
@GoddamnElectric: Biedni to podgrupa wszystkich więc te twoje siłowanie się na wyszukiwanie logicznych błędów jest żenujące.

Poza tym co warunkuje, czy auto jest używane, czy nie? Jedni jeżdżą codziennie, inny raz na kilka dni, inny raz na miesiąc, a inny raz na pół roku


I to jest właśnie sposób myślenia radziemickiej szumowiny karać wszystkich bo jednostki mogą coś kręcić. Jak cię policja skontroluje to sprawdzi.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 25.07.2020, 14:14:37
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 25.07.2020, 14:40:39
  • 1
@GoodPain: lol
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 25.07.2020, 14:47:46
  • 2
@GoddamnElectric: I znowu się pokazuje twoje zerowe pojęcie o temacie.
Radary zaczytując wszystkie tablice wokół radiowozu jak najbardziej istnieją. Tylko na szczęście polska jeszczenie jest krajem totalitarnym w której każdy jest inwigilowany i jednak policja musi mieć jakaś przyczynę do przeprowadzenia kontroli.

A poza tym podejrzewam że to nie była żadna propozycja kompromisu tylko kpina z twojego bolszewickiego rozumowania.

@GoodPain: mam rację?
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 25.07.2020, 15:05:41
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 25.07.2020, 15:09:14
  • 1
@GoddamnElectric: Co ty bełkoczesz? brak OC nikomu nie zagraża, jeżdżenie po pijaku tak. Wiec jak możesz porównywać te dwie sprawy?
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 25.07.2020, 15:46:30
  • 1
To po co ono w ogóle jest i czemu państwo wymaga obowiązkowego jego posiadania?


@GoddamnElectric: Po to żeby ubezpieczalnie miały stałe i stabilne źródło dochodu.

Państwo jest właścicielem największej ubezpieczalni w tym kraju.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 25.07.2020, 15:52:58
  • 0
Oczywiście - można zaostrzyć kary za jazdę bez OC. Ale co to zmieni, jeśli wykrywalność będzie niska? Takie podwyższanie kar na pokaz, to tylko populizm, a nie realne rozwiązanie.


@GoddamnElectric: Ty jesteś znacznie głupszy jak niż sądziłem. Jak ktoś nie zapłaci to będzie musiał z własnej kieszeni pokryć szkody.

Przecież ty chcesz po prostu d-----ć każdemu za wszelką cenę i masz w dupie wszystko inne. Co cie obchodzi ze ubezpieczalnia straci
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 25.07.2020, 16:28:07
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 25.07.2020, 16:34:32
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Odwrocuawiacz
Odwrocuawiacz
25.07.2020, 11:23:39
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anaris
Anaris
Anaris 25.07.2020, 11:26:16
  • 1
@Odwrocuawiacz: Proste. Bo o tym nie wiedzą. Albo uważają procedure kupna na allegro za łatwiejszą. Sama potrzeba zrobienia kolejnego konta dla niektórych jest barierą nie do przejścia.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 25.07.2020, 11:33:57
  • 0
@Odwrocuawiacz: Jasne że może, ale jak widać tego nie robią.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 23.07.2020, 20:20:02
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anaris
Anaris
Anaris
Autor
23.07.2020, 20:58:27
  • 0
@MilionoweMultikonto:

gdy jedna i druga strona nie potrafi rozmawiać


Wyparcie mocno, tylko lewaki są za tym by nie dawać ludziom możliwości komentowania "bo to szkodzi". Skąd się bierze u centrystów takie absurdalne założenie że obie strony maja/niemaja tak samo racje, albo że się to w jakiś sposób równoważy? Liberalizm albo śmierć. Chcesz być
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris
Autor
24.07.2020, 00:38:03
  • 0
@MilionoweMultikonto:
Nie rozumiem twojego pytania, nie mam możliwości do niczego zachęcać, bo zlikwidowali przestrzeń w której toczyła się dyskusja.
I nie muszę ich do niczego zachęcać, jak zatykają uszy to sobie sami szkodzą.
Problem polega na tym że depczą wolność słowa.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris
Autor
24.07.2020, 08:03:16 via Android
  • 0
@kamil_nie na Onecie miałeś anonimowe komentarze a na kp pod nazwiskiem ludzie ich merytorycznie gnoili.

No tak masz rację ale nie z powodu spamu tylko z powodu trendu przejmującego mainstream czyli "dziennikarstwo zaangażowane" polegające na pisaniu opinie zamiast faktów.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris
Autor
24.07.2020, 09:40:04
  • 1
@programista3k: Ale mówisz o onecie czy KP? Bo na kp to jest podane do wiadomości że biorą kase z Open Society Fundation. Z reszta jak się trochę wgłębisz w filozofie tego to nic nie ukrywają. Krytyka polityczna wzięła swoją nazwę od postmodernistycznej teroii krytycznej, a OSF też bazuje swoje cele na tej filozofii.

To nie jest tajemnica że oni chcą zniszczyć zachód. To jest napisane wprost tylko trzeba się trochę
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris
Autor
24.07.2020, 09:43:20 via Android
  • 1
Anaris

źródło: comment_1595583800oKC4fWQI49RgVkFTo9kjRC.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris
Autor
25.07.2020, 01:33:53
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris
Autor
25.07.2020, 09:17:59
  • 0
@MilionoweMultikonto: xD "lewaku"

Od lewaka mi bardzo daleko ale z tym twoim antyintelektualizmem trafiłem w punkt. Jasne, mogą sobie usuwać komentarze na własnej stronie. Ale nie ma ku temu żadnego powodu, nie odpowiadają w żaden sposób za treść komentarzy. Nie zajmują im nawet miejsca na serwerze bo to była wtyczka FB, gdzie nie ma anonimowości.

No ale jak się nie ma argumentów to się pisze "nie mamy o czym rozmawiać
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 18:30:49
  • 0
@Tagnk: Nie mogę pisać we wpisie, w którym zadałeś mi pytanie, bo twoja koleżanka mi zablokowała tą możliwość, dlatego piszę tutaj

https://www.wykop.pl/wpis/50807773/jpd-radio-jasna-gora-to-chyba-jeszcze-wiekszy-rak-/179916973/

Jak wywnioskowałeś to, że można walczyć/znęcać sie nad silniejszymi (którzy ci ze stwierdzenia mówiącego, by nie bić/znęcać sie nad słabszymi ?


Skoro miała potrzebę wyszczególnić że nie wolno krzywdzić "słabszych" to znaczy że nie chodzi o wszystkich. Prawda? A nie powinno się krzywdzić nikogo. LOGIC.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

xandra
xandra
16.07.2020, 06:52:22
  • 62
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 74
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 07:07:05 via Android
  • 0
@xandra jakie radio jasna góra? Gdzie to nadają? A ten tekst to nie jest nic dziwnego z ust katolika.

Wyczuwam antyklerykalizm
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 07:23:25
  • 1
@xandra: No to chyba jakaś nowość, bo pierwsze słyszę o takim radiu. A z twoich podatków idzie kasa na wszyskie zarejestrowane instytucje religijne, to iwna kościoła że katolików jest najwięcej? Ludzie sami podejmują wybory.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 07:33:45
  • 0
@xandra: Jakaś religia być musi, tą pustkę coś wypełni. KK jest na pewno lepsze niż nonteistyczny intersekcjonalizm, który niczym rak toczy zachód.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 07:34:40
  • 1
@xandra: Wody z mózgu? Uczenie żeby nie zabijać, niekraśc dbać o rodzinę to jest robienie wody z mózgu?
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 07:45:53
  • 1
@xandra:

ponieważ coraz więcej ludzi wybiera ateizm


Tylko tak im się wydaje. Ideologia jest jak odporność zbiorowiskowa. Nie każdy musi ja studiować, ale przebywajac w otoczeniu ludzi, którzy to robią naturalnie ją przejmują. Zamiast w boga ateiści wierzą np że wszystkie ich problemy wynikają z klasowej opresji. Albo że rasizm kieruje każdym ich
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 07:48:08
  • 1
JPD, tego uczą dzieci rodzice o najmłodszych lat, jesteśmy cywilizowani i rozwinięci społecznie, te pseudo moralizatorskie nauki były dla koczowniczych plemion barbarzyńców - analfabetów sprzed tysięcy lat! xDDD


@xandra: Chciałbym żeby tak było ale nie jest. Wiesz co to jest legalizm? Wiara w to że to co nielegalne jest niemoralne. Nie spotkałaś nigdy człowieka który twierdzi że nie wolno kraść bo to nielegalne? Bo ja w internecie takich widzę non
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 07:49:49
  • 1
Za to wciskanie kitu, że na chmurce siedzi dobry dziadek w otoczeniu nieletnich uskrzydlonych aniołków z harfami i dba o nas i nas słucha to jest jednak robienie dzieciom wody z mózgu, nie uważasz?


@xandra: To jest alegoria
https://pl.wikipedia.org/wiki/Alegoria

Nikt nie twierdzi ze "gość na chmurce" rzeczywiście istnieje. I tu jest właśnie porażka KK, nie są w stanie tej informacji ludziom przekazać odpowiednio bo edukatorzy z nich są mega beznadziejni.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 08:17:05
  • 0
@Zaimatsu: Ateiści też w coś wierzą. Prawda?
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 08:27:56
  • 2
@Zaimatsu: Nie twierdze że katolickie jest niezbędna ale moralność ludzka jest jednak wyuczona a nie przyrodzona. Jesteśmy zwierzętami. Tylko dlatego nie trzeba się tego uczyć wprost, bo twoi dziadkowi byli katolikami i te wartości jak "nie zabijaj", "nie kradni" przejęłaś niczym osmozę. Większość ludzi nie zastanawia się nad tym dlaczego nie wolno kraść, tylko tego nie robi bo obserwowali rodziców, którzy nie kradli. Co będzie źródłem prawd moralnych kiedy KK
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 08:29:06
  • 1
Ludzie czynią złe rzeczy nie dlatego, że w coś nie wierzą, tylko właśnie dlatego że w coś wierzą. W Polsce np narodowcy są silnie motywowani religijnie, a wielu księży razem z nimi zaciska pięść na różańcu.


@Zaimatsu: A co złego robią narodowcy?
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 08:31:34
  • 1
Widzisz, ludzie już nie potrzebują wiary w coś, bo mają psychologów i lekarzy, to oni im dają nadzieję, a nie gadanie z figurką przybitą do kawałka drzewa


@xandra: To dlaczego wierzą w instytucjonalny rasizm, który nie istnieje?

Oddawali cześć jakimś figurom, bożkom i innym obrazkom, personifikacją niezrozumiałych sił, zjawisk które nie potrafili wtedy zrozumieć, a szamani mieli z tego konkretne korzyści. Dziś wiemy i rozumiemy prawie wszystko, więc figurki nie
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 08:32:43
  • 0
@Faynem: Przecież napisałem że bóg to alegoria. A tego że każdy ma potencjał do bycia złym lub dobrym nigdy nie kwestionowałem.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 08:45:17
  • 2
@xandra: No nie wiem, możesz się kierować naukami Jezusa nawet bez kontaktów z księdzem. Ta religia cię od niego nie uzależnia, tym się rożni od sekty.

A tak w ogóle to jestem ateistą, ale widzę że moralność chrześcijańska ma funkcje i jest korzystna dla cywilizacji.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 09:23:57
  • 1
@xandra: nikt ci nie każe słuchać księdza, ta religia sama w sobie też tego nie wymaga. Ksiądz to tylko człowiek, taki sam jak ja czy ty. Trzeba samemu oceniać, a nie polegać na autorytetach.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 09:28:36
  • 0
@Zaimatsu:

Ateizm to brak wiary w Boga. Ateista z definicji nie wierzy, a nie - wierzy. Oczywiście dotyczy to tylko wiary w Boga, więc w innych dziedzinach może wierzyć w co chce.


Nie każda religia ma boga. I co
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 09:34:35
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 09:50:53 via Android
  • 1
@xandra skąd wiesz że te dowody istnieją a nie że ktoś ci tylko wmawia że dowody istnieją i wreszcie gdzie jest granica po której zaczynasz wierzyć w doniesienia naukowców?
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 11:03:02
  • 0
Tak, ale wierzą zwykle w rzeczy sprawdzalne lub wiarygodne (może nie tyle ateiści, co racjonaliści, ale często jest to niemal synonim). Zwykle wiara ateistów dotyczy spraw codziennych i zwykłych.


@kubako: Ja jestem ateistą i nie zgadzam sie z tym że ateiści myślą tylko o sprawach przyziemnych, a wyznawcy religii zastanawiają się nad czymś więcej.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 11:07:02
  • 0
https://pl.wikipedia.org/wiki/Narodowy_katolicyzm

@Zaimatsu: Ile jest ludzi w tym kraju co wyznaje tą ideologie? 10?
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 11:11:30
  • 0
@xandra: Jak to udowodniona matematycznie? Matematyka to aprioryczna nauka, nie istnieje i nie da się jej zweryfikować. Ile jest liczb? Nieskończenie wiele, wiesz że to prawda poza wszelką wątpliwość, a nie da się tego sprawdzić empirycznie.

Wszystko jest kwestia wiary.

Dlaczego wierzysz?

Nie trolluje, ja znam odpowiedz na te pytania, chce ci tylko pokazać że odpowiedź nie jest wcale taka banalna.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 11:12:43
  • 0
@adibor:

czyż to nie Polska jest jednym z krajów, który laicyzuje się najszybciej? Tyle, że polski KK uprawia kreatywną księgowość i każdego raz ochrzczonego wlicza do swoich szeregów aż do jego śmierci.


I jaką jest korzyść z
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 11:17:31
  • 1
@xandra: Ale ja pytam skąd wiesz że matematyka jest prawdziwa, jest abstraktem, wymyślonym tak jak bóg. Matematyka zna pojecie nieskończoności ale nie możesz tego udowodnić empirycznie.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 11:25:36
  • 0
@xandra: Wow, działa? Tak jak społeczeństwo działa, kiedy jego przedstawiciele się nie zabiją, nie okradają i miłują, bo tak im "Bóg kazał"?
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 11:29:44
  • 0
to musi być jakaś korzyść?


@adibor: Skoro niema korzyści to po co ro robić?
Jak stracimy wiarę w ideologie na której jest zbudowana cała nasza cywilizacja to raczej nam nie pomoże, prawda?

wiesz dlaczego wymyślono normy moralne? Żeby ludzie mogli wyjść z jaskiń i stworzyć jakieś
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 11:31:11
  • 0
@xandra: To gdzie są te wszystkie wielkie cywilizacje, których nie są zbudowane na fundamencie ze spójnych norm moralnych?
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 11:41:04
  • 0
Ale ono i tak działa, kiedy jego przedstawiciele się zabijają, okradają i mordują, weźmy Krzyżaków


@xandra: Fałszywa analogia, Krzyżacy nie mordowali członków swojego społeczeństwa tylko tych, których uznawali za wrogów. Gdzie w nowym testamencie jest napisane by mordować niewiernych? A skoro tego nie ma to dlaczego twierdzisz że to jest problem czysto katolicki?
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 11:47:04
  • 0
@xandra: Skisłem, co niby ma udowadniać to zdjęcie? Co sie

Przecież w Polsce chyba nie ma bardziej nienawistnych ludzi niż katolicy,


xD co za absurdalne stwierdzenie. Wcześniej pisałaś że katolików w Polsce jest mało bo staty są zawyżone tym że chrzest się odbywa wbrew woli. To znaczy że ci ludzie są katolikami kiedy to pasuje pod twoją tezę, a przestają nimi być kiedy przestaje
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 11:50:45
  • 0
@adibor: Nie twierdze że bez Boga i Kościoła upadnie cywilizacja, tylko że aktualnie nie ma nic lepszego co mogłoby to zastąpić. Natomiast coś znaczenie gorszego od razu wypełni pustkę.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 11:52:06
  • 0
@xandra: za moich czasów takich jak ty się nazywało gimboateistami.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 13:08:50
  • 0
@forkbomb: Nic nie wyjaśniła, a na pewno nie rzeczowo. Do moich twierdzeń ledwo się odniosła, najpewniej przez brak umiejętności analitycznych niezbędnych do podjęcia rzeczowej dyskusji.

Co to w ogóle za argumentacja że jak nie będzie w polszy kościółka to przyjdzie coś (w domyśle pewnie muzułmanie)


xD, nie gościu, wyraźnie napisałem że zagrożeniem jest religia nieteistyczna, a islam się do nich nie
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 13:19:28
  • 0
@forkbomb: No to myśl mocniej, może w końcu coś wymyślisz.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 15:04:03
  • 0
do słuchania mszy nadawanej przez megafony w środku miasta też, ciekawe.


@xandra: Tego nie ma od lat.

Loool? Wiesz, mamy XXI wiek. Psychologów i psychoanalityków, a jeśli to zawodzi to medycynę i odpowiednie
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 15:05:34
  • 0
Wiem że niewiele osób je ma.


@Glutt: To można wytrenować.
  • Odpowiedz
Anaris
Anaris
Anaris 16.07.2020, 16:09:08
  • 0
@xandra:

Jak daleko mieszkasz od Biegana?

200 m

Z tego co nauczyła mnie mama, nie krzywdź słabszych, pomagaj im, walcz z silniejszymi, stać cię na to, możesz być lepsza od innych. I jestem. Znam kilka sztuk walki i jestem przy okazji grafikiem i muzykiem, tak dla odmiany.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Strona 7 z 11
  • >
  • Warszawa

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 09.11.2016

    Komentator
  • Rocznica
    od 24.04.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 18.02.2014

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking