Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko220
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Amayor

Amayor

Dołączył 13 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3948
  • Znaleziska 1951
  • Mikroblog 1997
  • Obserwujący 11
  • Obserwowane 13

1293

Miał 5 dzieci, po kłótni z żoną zlecił test DNA. Żadne nie było jego.

Pokaż treści 18+

Miał 5 dzieci, po kłótni z żoną zlecił test DNA. Żadne nie było jego.

Kapitan z Omska od lat był przekonany o tym, że jest ojcem wielodzietnej rodziny. Mężczyzna, który większość czasu spędzał na morzu, początkowo nie podejrzewał żony o zdradę. Później, kiedy relacje mi...

lakukaracza_
z
fakt.pl
dodany: 22.02.2018, 05:18:18
  • 312
  • #
    rosja
  • #
    swiat
Amayor
Amayor 22.02.2018, 08:07:13 via Android
  • 36
@maniac777,
@Geraltzkiwi :
Mylicie się.

Domniemanie może zostać obalone, jeżeli mąż matki dziecka wytoczy powództwo. Ma on na to 6 miesięcy od dnia, w którym dowiedział się o narodzinach dziecka.
kodishu
kodishu
19.02.2018, 01:02:08 via Android
  • 531
Szkielet matki i jej nienarodzonego dziecka
#creepy #ciekawostki
kodishu - Szkielet matki i jej nienarodzonego dziecka
#creepy #ciekawostki

źródło: comment_mlwYwSk1W4RKs5zK9NVjKrClxqoO7xN5.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amayor
Amayor 19.02.2018, 07:41:03 via Android
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 20.02.2018, 00:11:36 via Android
  • 1
@Bellie:

albo można się posrać w trakcie porodu...


To akurat najmniejszy problem w czasie porodu.
A wspominają or tym że po porodzie krwawi się tak bardzo że przez pierwszą lub dwie pierwsze doby w zasadzie trzeba mieć pampersa?
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 20.02.2018, 17:40:14 via Android
  • 0
@tunia86: Rodziłam dwa razy i za każdym razem pampers to był dwa dni, a potem te wielkie podpaski.
  • Odpowiedz

16

Fiskus odbiera ulgę samotnym rodzicom

Fiskus odbiera ulgę samotnym rodzicom

Rozwiedziona matka nie rozliczy się z dzieckiem, jeśli czasem opiekuje się nim ojciec.

RzeczpospolitaPRAWO
z
rp.pl
dodany: 19.02.2018, 19:28:43
  • 4
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    podatki
  • #
    pit
  • #
    pieniadze
  • #
    finanse
Amayor
Amayor 20.02.2018, 05:15:57 via Android
  • 4
No to teraz już w ogóle matki będą stawały na głowie żeby ojciec nie mógł widywać dziecka. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Owszem wycofanie tej ulgi jest bardzo słuszne, ale powinno być poparte domyślnym zasądzaniem opieki łączonej w przypadku rozwodu.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Amayor
Amayor 20.02.2018, 12:43:15
  • 0
@sidhe: Naprzemiennej, tak. Tak się kończy pisanie o szóstej rano. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

477

Islandia zakaże obrzezania? Byłaby pierwszym krajem w Europie

Islandia zakaże obrzezania? Byłaby pierwszym krajem w Europie

Islandia chce wprowadzić do prawa przepis zakazujący obrzezania chłopców z powodów, które nie mają związku z medycyną. Zgodnie z nowym prawem byłoby to przestępstwo, za które groziłoby nawet 6 lat więzienia.

murarz13
z
rmf24.pl
dodany: 19.02.2018, 17:36:44
  • 54
  • #
    polityka
  • #
    europa
  • #
    islandia
  • #
    obrzezanie
Amayor
Amayor 20.02.2018, 00:15:28 via Android
  • 3
@R187:

Nie tylko, w USA robią to dzieciom nawet bez związku z religią, a jedynym powodem jest to, że rodzicom się bardziej takie penisy podobają.


Nie prawda. Rozmawiałam z Amerykanami na ten temat i głównym powodem jest to, że "wszyscy tak robią, więc chyba tak musi być lepiej, prawda? Jakby nie było wskazań medycznych to by to nie było tak popularne. Poza tym tak jest bardziej higienicznie."
Czyli powód to

286

W jakim wieku najlepiej urodzić dziecko? Co mówią badania naukowe?

W jakim wieku najlepiej urodzić dziecko? Co mówią badania naukowe?

Można zajść w ciążę i urodzić zdrowe dziecko do 40 – tki, a nie do 35 roku życia, jak mówi się na ogół – wynika z dostępnych badań naukowych. Dla pań, które w młodszym wieku skupiały się na edukacji, karierze i osiągnięciu stabilizacji finansowej późne macierzyństwo to niejednokrotnie...

flyingcircus
z
generacjasmart.pl
dodany: 18.02.2018, 17:35:27
  • 357
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    rodzicielstwo
  • #
    biologia
  • #
    dzieci
Amayor
Amayor 19.02.2018, 11:12:39
  • 0
@Nadia_:

idąc twoim tokiem rozumowania to wolałabym używać życia jako młoda i osoba do 30 niż po 40 :)


Tyle, że po 40 zarabia się dużo lepiej niż mając 20 lat, więc i łatwiej życia używać.
Amayor
Amayor 19.02.2018, 12:53:55
  • -1
@Dzolejro: Zupełnie nie rozumiem czemu zakładasz, że posiadanie dzieci = konieczność gównopracy. Może faktycznie ciężko ogarnąć dziecko w wieku 20 lat, ale jest to wykonalne. Znam dziewczynę która mając dziecko właśnie w takim wieku skończyła medycynę (mimo, iż jest samotną matką). Choć istotnie, miała wsparcie od rodziny.
Ogólnie wszystko zależy kiedy się to dziecko ma. Myślę, że 24-25 lata to jest jak najbardziej rozsądny wiek aby mieć dziecko o ile
Amayor
Amayor 19.02.2018, 13:01:33 via Android
  • 0
@lalabomba:

stnieje coś takiego jak badanie prenatalne także korpo-matce dziecko z downem nie grozi, bardziej 20tce ktòrej się wydaje że na pewno się jej to nie trafi.


Pewnie, a co tam trauma związana z usuwaniem ciąży.
Że nie wspomnę o podwyższonym ryzyku komplikacji dla matki.

109

Jak wygląda tatuaż za kilkadziesiąt tysięcy?

Jak wygląda tatuaż za kilkadziesiąt tysięcy?

Sztuka na skórze.

silentpl
z
i.imgur.com
dodany: 14.02.2018, 09:03:49
  • 107
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    tatuaze
  • #
    sztuka
Amayor
Amayor 14.02.2018, 13:31:03 via Android
  • 55
@dziedzicpruski: Twój wpis jest z serii nie znam się ale sir wypowiem.
Nie przyszło Ci do głowy że ludzie robią sobie tatuaże bo im się to po prostu podoba? Nie każdy kto ma tatuaż próbuje coś przez to wyrazić. Ba, nie znam nikogo kto by traktował tatuaż jako środek wyrazu.
Amayor
Amayor 14.02.2018, 19:43:31
  • 10
@Makabrator: O czym Ty w ogóle p--------z? Mam zamiar sobie zrobić tatuaż bo mi się strasznie podobają. Jest jedna artystka która robi niesamowite obrazy na skórze i się w nich po prostu zakochałam. Serio tego nie rozumiesz?
Jak se p----------z nowy obrazek na ścianę to też dlatego że jesteś słaby psychicznie i chcesz być w centrum uwagi i zaimponować znajomym/dziadkom?

Ogólnie to c---a wiesz o tatuażach, a z Twojego postu
Amayor
Amayor 14.02.2018, 19:51:50
  • -2
@Makabrator: Tak tak, bo jesteś wybitnym znawcą psychologii który dogłębnie zbadał temat i udowodnił, że wszyscy którzy robią sobie tatuaż robią to w pogoni za modą tudzież uzupełnieniem braków. Rozumiem, że piszesz na ten temat pracę doktorską czy coś?

Amayor
Amayor 14.02.2018, 20:10:15
  • 6
Matka jest po studiach psychologii (magister) więc temat mi nie obcy.


@Makabrator: I rozumiem że naukowo zajmowała się badaniem powodów dla których ludzie robią tatuaże? ( ͡º ͜ʖ͡º)

I owszem, są badania które pokazują korelację między tatuażami a zaburzeniami osobowości. Ale to nie znaczy, że -wszyscy- którzy
Amayor
Amayor 14.02.2018, 20:50:42 via Android
  • 3
@Makabrator:
Napisałeś

A takie wmawianie sobie, że strasznie mi się podoba itp to podążanie za modą i uzupełnianie braków.


Cóż to innego niż pisanie że wszyscy którzy robią tatuaże mają
Amayor
Amayor 14.02.2018, 21:16:27 via Android
  • 3
@Makabrator: Bo to nie ja udaję eksperta?

Wyskoczyłeś twierdząc że wszyscy którzy robią tatuaż uzupełniają jakieś braki lub kierują się modą. Potem nie byłeś w stanie poprzeć tego żadnymi badaniami naukowymi (nie dziwota, skoro to totalna bzdura).
Jednym słowem skompromitowałeś się gościu.
Amayor
Amayor 14.02.2018, 21:42:38 via Android
  • 0
@rosiak: Przede wszystkim należałoby zdefiniować co to znaczy "słaby psychicznie". Może i jestem słaba psychicznie według waszych definicji, a może i nie.

Robisz jednak błąd zakładając że to ma być jakiś talizman dodający mi siły czy c--j wie co. Dla mnie tatuaż ma mi przypominać o czymś dla mnie ważnym. Mając te moje 30 lat wiem już, że czasem zapominamy o tym co było kiedyś dla nas ważne. A ja
Amayor
Amayor 14.02.2018, 22:08:16 via Android
  • 1
@rosiak: Racja, przy takiej definicji talizmanu mogę się zgodzić że i mój tatuaż będzie pod to popadał.

Ogólnie to jasne, że tatuaż robi się po to, żeby dodawał ci jakiejś pozytywnej energii, na przykład właśnie przez przywołanie miłych wspomnień.
Ale nie zgadzam się z tym, co napisał @Makabrator, że tatuaż to zawsze nadrabianie braków.
Amayor
Amayor 14.02.2018, 23:24:06 via Android
  • 1
@karczochh: W czym masz problem? Nie masz nigdy tam że jakaś piosenka albo nie wiem, potrawa, kojarzy Ci się z czymś miłym i wywołuje jakieś wspomnienia? Co za różnica czy to muzyka czy obrazek na ciele?
Amayor
Amayor 14.02.2018, 23:28:06 via Android
  • 1
@karczochh: Bo to działa w drugą stronę. Nie dorabia się filozofii do tatuażu. Dorabia się tatuaż do filozofii.
Amayor
Amayor 15.02.2018, 07:01:15 via Android
  • 0
@karczochh: To chyba Ty masz okropnie wyidealizowane pojęcie o tatuażu.
Ja mówię, że chcę wystartować sobie coś co kojarzy mi się z czymś miłym i w przyszłości będzie mi o tym przypominać.
A Ty widzisz w tym dorabianie filozofii. Przecież tu nie ma żadnej głębokiej filozofii. Tak, to będzie po prostu rysunek na ciele który przez to co sobą reprezentuje będzie wywoływał miłe wspomnienia. Równie dobrze działałby odpowiedni obraz na

1215

Roszczeniowość młodych kobiet jest krytykowana przez psychologów

Roszczeniowość młodych kobiet jest krytykowana przez psychologów

Chciałabym, żeby był wysoki, miał niebieskie oczy, był wysportowany. Do tego miły, czuły i romantyczny. No i żeby zarabiał co najmniej 5 tysięcy. Czy to wciąż poszukiwania drugiej połówki, czy wybór towaru z katalogu? Psychologowie mają poważne wątpliwości. Mężczyzna zaczyna się od 180 cm?

konto usunięte
z
bezprawnik.pl
dodany: 14.02.2018, 07:19:18
  • 746
  • #
    polska
  • #
    psychologia
  • #
    ciekawostki
Amayor
Amayor 14.02.2018, 10:45:52
  • -9
Możecie narzekać na kobiety ile chcecie, ale koniec końców że tak to wygląda to jest wina nie kogo innego niż mężczyzn. Gdyby tak roszczeniowe kobiety nie mogły znaleźć faceta, to by im zaraz rura zmiękła. Ale skoro pusta lala może upolować łosia który będzie ją utrzymywał i na rękach nosił, to po co ma się zmieniać, po co rozwijać?
Swoją drogą nie jestem sobie w stanie wyobrazić jak w ogóle można wytrzymać
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Amayor
Amayor 14.02.2018, 12:21:26
  • -1
@Jangcy: Pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Znam kilka przypadków gdzie kobieta jest dosłownie jak wazon, nic nie potrafi, totalnie nic (nawet włączyć zmywarki). Ale co? Męża ma, dzieci są, w razie czego będą alimenty. A laska ani jednego dnia w swoim życiu nie przepracowała. ¯\_(ツ)_/¯
Amayor
Amayor 14.02.2018, 12:32:19
  • 4
@Jangcy: Ale to działa w dwie strony, myślisz, że dziewczynki nie są uczone bzdur? Znam matki które wychowują swoje córki na "księżniczki". A i cała presja społeczeństwa jest taka, że kobieta ma po prostu dobrze wyglądać a wszystko pozostałe się nie liczy.
Nawet pamiętam wpis jakiejś wykopowiczki która napisała że jest mega dumna ze swojej siostry bo zaszła wysoko na olimpiadzie historycznej. I co? Jeden z pierwszych komentarzy "Co z
Amayor
Amayor 14.02.2018, 13:06:25 via Android
  • 4
@arsenalista:

Nie nakazuję nikomu żadnych konkretnych zainteresowań, ale bawi mnie sztuczność i pozerstwo, wokół których budowana jest dzisiejsza wartość człowieka jako jednostki społecznej.


Przecież tak działają media społecznościowe. Praktycznie każdy udaje ciekawszego/bardziej szczęśliwego niż jest. Nie tylko kobiety to robią.

533

Dlaczego ludzie bardziej inteligentni częściej są ateistami?

Dlaczego ludzie bardziej inteligentni częściej są ateistami?

Istnieje negatywny związek pomiędzy inteligencją a religijnością. Innymi słowy: im wyższy iloraz inteligencji, tym większa szansa, że dana osoba jest ateistą - czytamy na łamach najnowszego wydania czasopisma „Evolutionary Psychological Science”.

konto usunięte
z
nauka.pap.pl
dodany: 12.02.2018, 22:41:31
  • 482
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    religia
Amayor
Amayor 13.02.2018, 07:28:48 via Android
  • -18
@wisdom_generator:

lewitujacy dziadek w chmurach ktory wszystko widzi i wie raczej JEST opozycja nauki


Nie do końca. Jest tak jak napisał @Kliko, nie można tego udowodnić. Niestety w sprzeczności z tym jak działa nauka stoi zarówno twierdzenie że Boga nie ma, jak i twierdzenie
Amayor
Amayor 13.02.2018, 08:19:43 via Android
  • -10
@severson: odpowiem Ci znów matematyczne: Gdybyś miał pudełko które ma w sobie wszystkie rzeczy które istnieją na świecie, to musiałoby być zawarte samo w sobie.
Więc Twoje założenie jest fałszywe, a z fałszu można udowodnić wszystko. ( ͡º ͜ʖ͡º)

Ale Twoje pierwsze pytanie jest dobre. Nie mam pojęcia jak zdefiniować Boga. Ale w zasiądzie zapewne jakakolwiek definicja z d--y się nada. Typu "Bóg potrafi sprawić
Amayor
Amayor 13.02.2018, 08:49:07 via Android
  • -5
@severson: No tam, racja. I tym samym udowodnisz że Bóg zdefiniowany w taki sposób istnieje. ( ͡º ͜ʖ͡º) A zdaje się że chciałeś udowodnić że Boga nie ma?
Amayor
Amayor 13.02.2018, 09:45:13 via Android
  • -6
@Negatyf:

Nauka udowodniła, że najpierw się pojawiły dinozaury, małpy, potem człowiek i poparte jest to setkami badań i cały czas odkrywane. A wiara? Wiara w to, że Adam i Ewa byli pierwszymi istotami na świecie, a Bóg stworzył świat w 6 dni nie jest opozycją do nauki?


Z tym pełna zgoda, nauka kościoła katolickiego stoi w sprzeczności z nauką. Ale nadal można wierzyć że jakiś tam bóg istnieje i to wszystko stworzył.
Boomak
Boomak
10.02.2018, 22:24:46
  • 165
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amayor
Amayor 11.02.2018, 07:51:10 via Android
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

8

Pjongczang 2018. Stoch czwarty, Hula piąty. Welllinger mistrzem olimpijskim

Pjongczang 2018. Stoch czwarty, Hula piąty. Welllinger mistrzem olimpijskim

Kliknij i zobacz więcej.

Maximus_decimuspl
z
eurosport.interia.pl
dodany: 10.02.2018, 15:25:27
  • 7
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    skoki
  • #
    pjongczang2018
Amayor
Amayor 10.02.2018, 15:30:28 via Android
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Amayor
Amayor 10.02.2018, 15:38:37 via Android
  • 1
@WuDwaKa: No nie jest. Ale mając do wyboru "Stefan się zesrał" oraz "Polacy słabo" two to znalezisko wydaje się niemal poezją. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

692

Pornhub usuwa filmy z Deepfake AI, a Reddit banuje subreddita deepfakes

Pokaż treści 18+

Pornhub usuwa filmy z Deepfake AI, a Reddit banuje subreddita deepfakes

To musiało prędzej czy później nastąpić. Serwisy Pornhub i Reddit wytoczyły ciężkie działa przeciwko użytkownikom postującym porno-przeróbki tworzone przy pomocy sztucznej inteligencji. Czarę goryczy przelały filmiki z Taylor Swift.

Conowegopl
z
conowego.pl
dodany: 08.02.2018, 10:21:19
  • 325
  • #
    internet
  • #
    prawo
  • #
    technologia
  • #
    komputery
  • #
    programowanie
  • #
    sztucznainteligencja
Amayor
Amayor 08.02.2018, 14:04:21 via Android
  • -359
@fureya07: O rety, dzięki za ten komentarz! Dzięki niemu mogę z łatwością otagować największych wykopowych stulejarzy. Jakim trzeba być przegrywem żeby pisać komentarze typu "podziel się please". Ale kisnę XD zlot przegrywów.
Amayor
Amayor 08.02.2018, 14:07:49 via Android
  • -219
@lolek32: Też lubię p---o, ale bez przesady. Prosić gościa o jakieś filmiki na pw? XD
Amayor
Amayor 08.02.2018, 14:10:30 via Android
  • -110
@trq: Przecież efekty tych algorytmów można sobie wygooglać w necie. Nie trzeba prosić gościa o wysyłanie p---o na priv. Ba, nawet w komentarzach pod tym znaleziskiem już są jakieś przykładowe linki pokazujące działanie tych algorytmów. ))¯_(ツ)_/¯
Amayor
Amayor 08.02.2018, 14:17:11 via Android
  • -83
@trq: Ale ci goście przecież nie piszą do @fureya07 z pytaniem jak to zrobić. Przecież wszyscy chcą tylko zobaczyć efekt, a nie obchodzi ich jak to zrobić. (tylko jeden komentujący wykazał zainteresowanie samą technologią. A reszta to tylko "pokaż pokaż, wołaj".

@fureya07:

Może po prostu lubią Scarlet :P


Muszą być mocno niezaspokojeni żeby aż tak lubić Scarlet ( ͡º ͜ʖ͡º)
Amayor
Amayor 08.02.2018, 16:41:37 via Android
  • -34
@phoos:

nie znasz nie oceniaj ;) #justmalethings


Jak byłbyś zaspokojony seksualnie to nie potrzebowałbyś takich filmików. Przecież to jasne jak słońce. Zapytaj @feuer czy mu takie gówna potrzebne. ( ͡º ͜ʖ͡º)
Amayor
Amayor 08.02.2018, 17:42:27
  • -20
@plu5: Jesteś pewien? Jestem bi i oglądam więcej p---o niż mój mąż. ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ale nadal, proszenie o parę sekund p---o na priv jest jakieś mega słabe. Trąci desperacją.
Amayor
Amayor 09.02.2018, 07:31:13 via Android
  • -1
@KrowkaAtomowka:

moze wolisz kobiety albo jakies inne dewiacje.


Dewiacje. Aż złapałam się za głowę. Mentalność sprzed stu lat albo gorzej.
Amayor
Amayor 09.02.2018, 08:37:09
  • 0
@KrowkaAtomowka: Ale ja nigdzie nie napisałam, że jeśli facet jest zaspokojony seksualnie to nie ma potrzeby patrzeć na inne kobiety!
Według mnie to zupełnie normalne, że facet ogląda p---o (albo inaczej, ludzie oglądają p---o, bo kobiety też to robią), nawet, kiedy są zaspokojeni.
Za to nie uważam za normalne jaranie się tym do tego stopnia, żeby prosić ludzi o filmiki w internecie i mieć parcie na zdobycie jakiegoś jednego konkretnego
Amayor
Amayor 09.02.2018, 08:49:41 via Android
  • 0
@fureya07:

Potrzeby może nie ale zawsze chętnie popatrzy. Tak nas natura skonstruowała ( ͡° ͜ʖ ͡°)


A myślisz z kobiety to nie? ( ͡º ͜ʖ͡º) Też się z chęcią patrzymy. To jest jakiś mit, że kobiety nie obczajają facetów/innych kobiet (według jakiegoś badania wyszło, że 73% kobiet uważa inne kobiety za atrakcyjne seksualnie)
a.....3
a.....3
konto usunięte 06.02.2018, 12:11:14
  • 348
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 284
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amayor
Amayor 06.02.2018, 16:53:52
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 06.02.2018, 17:03:51 via Android
  • 4
@Tempacc:

dziurę to masz między nogami


No to żeś przełomowego odkrycia dokonał! Dzięki za info! ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz

531

Islandia chce zakazać obrzezania chłopców.

Islandia chce zakazać obrzezania chłopców.

Politycy z pięciu różnych partii przygotowali projekt, który przewiduje karę do 6 lat więzienia za obrzezanie chłopców. Obrzezanie dziewczynek jest nielegalne już od 2005 roku.

Spring_is_coming
z
independent.co.uk
dodany: 04.02.2018, 23:41:25
  • 131
  • #
    polityka
  • #
    zdrowie
  • #
    islandia
  • #
    medycyna
  • #
    ciekawostki
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
Amayor
Amayor 05.02.2018, 05:24:28 via Android
  • 246
I bardzo dobrze! Przecież to stoi w sprzeczności z prawem człowieka to decydowania o własnym ciele. Dwudziesty pierwszy wiek a my pozwalamy na okaleczanie genitaliów w imię tradycji. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Swoją drogą mi mózg r-------o jak dowiedziałam się, że w Stanach większość facetów jest obrzezanych. Wykonują zabieg na niemowlęciu.

Do tego znajomego amerykanka twierdzi, że tam kobieta z nieobrzezanym nie będzie chciała pójść do łóżka, bo
  • 50
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Amayor
Amayor 05.02.2018, 07:23:25 via Android
  • 47
@perlikont:

Co do trzeciej części się nie zgodzę jakieś 12 lat temu miałem okazję mieszkać w USA prze około 2 lata i - cóż... powiem tylko tyle że posiadanie napletka było raczej atrybutem a nie przeszkodą.


Zaiste, twierdziła że u Europejczyka to w porządku bo tego się po nich spodziewają i ze nawet to ciekawe. Ale u Amerykanina to już by szło na minus bo "You don't know our boys,
Amayor
Amayor 05.02.2018, 07:38:27 via Android
  • 56
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Amayor
Amayor 05.02.2018, 07:51:49 via Android
  • 16
@perlikont: Niby tak, ale mi się robi strasznie smutno jak pomyślę o tych milionach okaleczanych chłopców w imię z------j kultury. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Amayor
Amayor 05.02.2018, 08:07:13 via Android
  • -3
@perlikont: Zgadzam się w 100%. Religia pełna jest zakazów bez sensu, których jedyna motywacja w dzisiejszych czasach to "bo tak". Ja rozumiem że dwa tysiące lat temu s--s przed ślubem to był zły pomysł bo choroby i niechciane ciąża itd. Ale teraz? Do tego kościół który mi mówi że mam mieć tyle dzieci ile tylko dam radę. Czyli mam zajść w kolejną ciąże, r------ć sobie plecy i mieć z przeproszeniem
Amayor
Amayor 05.02.2018, 10:04:49
  • 25
@Falochron77:

Chlopcom ,którym w tak wczesnym wieku obetną napletek zapobiegają w przyszłości stulejki,która zaniedbana(a też wcale nie tak rzadka niestety) już w wieku nastoletnim będzie wymagać operacji.


Operacji czyli... obrzezania. Innymi słowy obrzeza się chłopców żeby potem zapobiec ich obrzezaniu. Super logika. Do tego obrzezanie niemowląt ma mnóstwo negatywnych konsekwencji, nawet dla ich psychiki. Poczytałeś kiedyś badania na ten
Amayor
Amayor 05.02.2018, 10:49:45 via Android
  • 0
@Falochron77: To nie ja porównywałam obrzezanie chłopców do obrzezania dziewcząt. Nie mam pojęcia czemu @petedendo w ogóle z tym tematem wyskoczył.
Amayor
Amayor 05.02.2018, 13:33:58
  • 4
@lucky_luck_:

Kobiety które porównują tutaj ten zabieg do usunięcia łechtaczki, mają chyba elementarne braki w wiedzy, chociaż częściowo rozumiem młode matki.


Ugh, człowieku. Aż przejrzałam wątek i jestem -jedynym- różowym który tu się wypowiadał i do jasnej ciasnej -nigdy- nie porównywałam obrzezania kobiet i mężczyzn! To jakiś niebieski z tym wyskoczył. ( ͡°
Amayor
Amayor 05.02.2018, 13:43:08
  • 11
@Falochron77:

I operacja stulejki w wieku młodzieńczym też będzie gorsza od obrzezania w wieku niemowlęcym,bo poprzedzona chociażby bolesnymi stanami zapalnymi.


Przecież wystarczy udać się do lekarza który stwierdzi, że zabieg taki jest konieczny ze względów medycznych. Po cholerę obcinać wszystkim napletek?
Amayor
Amayor 05.02.2018, 14:26:09
  • 4
@Dimi: A czytałeś artykuł w ogóle?

The move follows advice from doctors in Denmark, who have said boys under the age of 18 should not be circumcised.


Więc sorry, ale zakładam że lekarze mają nieco większą wiedzę na ten temat niż ktoś randomowy w
Amayor
Amayor 05.02.2018, 15:26:47
  • 11
@zwaldemar:

Czemu aż tak przeszkadza ci obrzezanie mężczyzn?


Z tego samego powodu dla którego przeszkadza mi tatuowanie dzieci czy robienie kolczyków (choć na ogół dziurki po tym ostatnim się zarastają po dłuższym czasie, więc w zasadzie można to uznać za proces odwracalny).
Po pierwsze każdy ma prawo to decydowania o swoim ciele i tak poważna ingerencja dokonywana bez powodu powinna być po
Amayor
Amayor 05.02.2018, 16:03:17
  • 2
@zwaldemar: Rozumiem Cię i wiem, że większość obrzezanych osób nie ma z tym problemu. Jest to jedna z tych rzeczy które są nam "wtłaczane" przez rodziców i dorastamy z nimi traktując je jako normalne. Trochę coś jak jedynacy którzy na ogół nie żałują, że nie mają rodzeństwa.
Ogólnie zdaję sobie sprawę z tego, że to nie jest aż tak wielka sprawa i na ogół obrzezanie dziecka nie niesie praktycznie żadnych
Amayor
Amayor 05.02.2018, 16:09:46
  • 0
To mi przypomina dyskusje czy chrzcić dziecko czy nie. IMO, decyzja rodziców i nic państwu do tego w obu przypadkach.


@Dimi: Przecież to nie ma ze sobą nic wspólnego. Jak możesz w ogóle porównywać te dwie rzeczy? o.O Przecież obrzezanie to chirurgiczna ingerencja, a Ty to porównujesz z pochlapaniem wodą?

Ja wiem, że nagonka na Żydów motzno teraz na wykopie ale może nie dajmy się ponieść
Amayor
Amayor 05.02.2018, 20:09:31
  • 2
Jest nagonka i napięcie między naszymi nacjami zatem logicznym wnioskiem wydaje się, że część komentarzy popierających ten zakaz jest spowodowana tą sytuacją.


@Dimi: ¯\_(ツ)_/¯
Nic dziwnego że wszędzie widzicie antysemitów, skoro moje komentarze o obrzezaniu niemowląt w USA najwyraźniej w jakiś sposób są nagonką na Waszą nację.
m.....3
m.....3
konto usunięte 04.02.2018, 18:37:19
  • 375
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amayor
Amayor 04.02.2018, 21:35:43 via Android
  • 4
@max1983: Nieprawda! Pierwsza część była najlepsza.
Amayor - @max1983: Nieprawda! Pierwsza część była najlepsza.

źródło: comment_XSFOMTLO9RL5PfaHaFCs0pOuJmCIE5v5.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
ODDITY
ODDITY
04.02.2018, 14:32:44 via iOS
  • 155
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 84
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amayor
Amayor 04.02.2018, 19:06:07 via Android
  • 1
@consummatumest:

z jednej strony spoko i może masz racje, ale serio? nie potrafisz zapanować nad czymś takim? jest Ci ciężko zapanować nad tak podstawowym pożądaniem?


Jest z kimś w związku. Po co ma panować nad tym pożądaniem i powstrzymywać się przez parę miesięcy?
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 04.02.2018, 19:44:32
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 04.02.2018, 19:56:20
  • 4
@consummatumest: No ok, ale po co czekać? Co to daje?
Pytam serio, bo mam w tym zero doświadczenia. Swojego męża poznałam mając 19 lat i w żadnym wypadku nie byłam wtedy dorosła, więc tak, czekałam. :D Ale w sumie w momencie kiedy już jest się doświadczonym i ma się te powiedzmy dwadzieścia parę lat, to jaki sens w czekaniu dla czekania?
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 04.02.2018, 20:04:02 via Android
  • 0
@Ksiaze_stulejko10cm: Współczuje żonie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 04.02.2018, 20:12:51 via Android
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 04.02.2018, 20:20:39 via Android
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
comfortably_numb
comfortably_numb
04.02.2018, 09:50:44
  • 575
Mirki, co się wczoraj o------o to ja nawet nie...

Pojechaliśmy z niebieskim na zakupy. Wysiedliśmy z samochodu, ale coś mi przeszkadzało w bucie, więc wsiadłam ponownie na przednie siedzenie, żeby buta zdjąć i wyjąć pieprzony kamyczek.
A mój #niebieskipasek wyjął torby z bagażnika, zamknął samochód i ruszył w stronę sklepu. Rozejrzał się tylko niczym Travolta po parkingu zakładając, że pewnie już jestem w sklepie i poszedł (jak można nie spojrzeć na samochód?).
Walę
comfortably_numb - Mirki, co się wczoraj o------o to ja nawet nie...

Pojechaliśmy ...

źródło: comment_0V7Jy0gKGooE1BlyffgsPZFFGGQvLOiL.gif

Pobierz
  • 74
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amayor
Amayor 04.02.2018, 18:53:08 via Android
  • 1
@z0z0l:

przycisk na konsoli z drzwiami i kluczykiem (✌ ゚ ∀ ゚)☞ nie musisz dziękować :)


Ten przycisk nie działa gdy auto zamknie się pilotem z kluczyka. (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Nie musisz dziękować. :)
  • Odpowiedz
H.....a
H.....a
konto usunięte 03.02.2018, 16:46:06 via iOS
  • 141
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 108
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amayor
Amayor 03.02.2018, 19:10:26 via Android
  • 9
@wyjde_z_przegrywu:

jestes rozowym, nie musialas cale zycie nic robic, zeby miec niebieskiego. To dla Ciebie byla rzecz naturalna, ze go dostaniesz.


Pieprzenie. Ja przez spory kawałek swojego życia byłam pewna że zostanę starą panną.
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 03.02.2018, 19:11:46 via Android
  • 2
@wyjde_z_przegrywu:

No dostałam. Ale to nie była dla mnie "rzecz naturalna że go dostanę".
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 03.02.2018, 19:31:57 via Android
  • 2
@wyjde_z_przegrywu : Z takim nastawieniem to Ty z przegrywu nie wyjdziesz
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 03.02.2018, 19:43:56 via Android
  • 4
@wyjde_z_przegrywu: Cóż, przynajmniej jesteś moim ulubionym trollem na wykopie ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 03.02.2018, 19:56:16 via Android
  • 4
@wyjde_z_przegrywu:

to nas sie zmusza do niegodnych czynnosci aka podryw


Haha! Właśnie za takie teksty jesteś moim ulubionym trollem. ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 03.02.2018, 21:35:13 via Android
  • 1
@Codein: 19 lat. Pierwszy i ostatni związek. Chyba że policzymy jeszcze mój "związek" z drugiej podstawówki. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 03.02.2018, 21:36:57 via Android
  • 1
@wyjde_z_przegrywu: No jak dla Ciebie podryw to pajacowanie to się nie dziwię że jesteś przegrywem.
Podryw mojego męża polegał na tym, że pojechaliśmy do lasu na długi spacer. Mieliśmy kupę czasu żeby porozmawiać i się poznać. Nie wiem gdzie Ty widzisz pajacowanie.
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 03.02.2018, 21:46:04 via Android
  • 1
@wyjde_z_przegrywu: XD Ale kisnę. Nie, to ja tak strasznie "pajacowałam" i podczas rozmowy na gg zaproponowałam spotkanie. Zaiste strasznie to niegodne z mojej strony było. Do tej pory nie wiem jak mogłam się tak poniżyć i do kogoś odezwać.

  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 03.02.2018, 21:50:20 via Android
  • 1
@Codein: Mój mąż miał 22 lata jak się poznaliśmy i to był jego pierwszy związek.
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 03.02.2018, 21:56:28 via Android
  • 1
@wyjde_z_przegrywu: Też nie. Przykro mi burzyć Twój światopogląd ale to ja do niego pierwsza odezwałam się na uczelni. Pogadaliśmy chwilę i dał mi swój numer telefonu. Znalazłam go potem na naszej-klasie i stąd miałam jego GG. I znów to ja pierwsza zagadałam. Cóż za poniżenie ))¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 03.02.2018, 22:02:07 via Android
  • 4
@wyjde_z_przegrywu: Nie rozumiem czemu miałbyś w ogóle chcieć być z taką osobą jak ja? Naprawdę chciałbyś chodzić z kimś kto się tak upokarza? Przecież takie niegodne zachowanie musi być mega odpychające.
  • Odpowiedz
Amayor
Amayor 03.02.2018, 22:06:29 via Android
  • 4
@wyjde_z_przegrywu: Masz nieźle nasrane w głowie jak uważasz odezwanie się do drugiego człowieka za hańbiące. Jak Ty kupujesz bilety czy bułki? XD
  • Odpowiedz

3350

Kilkadziesiąt kobiet traci pracę po proteście feministek odnośnie modelek na F1

Pokaż treści 18+

Kilkadziesiąt kobiet traci pracę po proteście feministek odnośnie modelek na F1

Logika różowych pasków w pigułce. Feministki protestem doprowadziły do zrezygnowania z hostess podczas wyścigów. Kobiety pracujące od lat jako "grid girls" z dnia na dzień tracą dzięki nim pracę.

Rimfire
z
ebaumsworld.com
dodany: 02.02.2018, 19:04:47
  • 386
  • #
    swiat
  • #
    f1
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    wyscigi
  • #
    samochody
Amayor
Amayor 02.02.2018, 20:33:34 via Android
  • 40
@BillieJoe
Zgadzam się z Tobą, pozwolę sobie tylko rozwiać ten często powtarzany mit:

Więc ładne, zadbane panny nie będą miały łatwego dochodu xD


Bycie ładną i zadbaną to nie jest lekka praca i nie bierze się z powietrza. Więc nie jest to łatwy dochód. Gdyby feministki ruszyły dupę też by mogły odnowienie dobry wygląd osiągnąć.
Amayor
Amayor 02.02.2018, 20:38:27 via Android
  • 1
Niedługo feministki wywalczą, aby w filmach p---o mogli występować tylko mężczyźni.


@Zenon_Zabawny: Nie obraziłabym się gdyby wywalczyły żeby występowali tam przystojni mężczyźni zamiast tych standardowych pasztetów. Co z tego że fujara wielka jak cała reszta totalnie nie wyjściowa. ( ͡° ʖ̯ ͡°) Powinno być równouprawnienie i kobiety też powinny mieć na czym oko zawiesić!
Amayor
Amayor 02.02.2018, 22:43:17 via Android
  • 0
@agaja: Przecież prawie nikt tam nie patrzy na twarz. Liczy się głównie sylwetka, a nad tym można pracować. A niedoskonałości urody można zamaskować odpowiednią fryzurą czy makijażem.
Amayor
Amayor 03.02.2018, 07:25:26 via Android
  • 1
@Falcon:

Nie masz racji. To tak jakbyś napisał, że dla mężczyzny wystarczy any dobrze wyglądać żeby się dobrze odżywiał i regularnie ćwiczył. A potem stwierdził, że to wystarczy żeby wyglądać tak.
Amayor - @Falcon:

Nie masz racji. To tak jakbyś napisał, że dla mężczyzny wystarczy ...

źródło: comment_KjruKc4FXbD2Ck0VXX456hTHOI42OlmQ.jpg

Pobierz
Amayor
Amayor 03.02.2018, 09:49:18
  • 6
@Falcon: O czym Ty w ogóle do mnie piszesz?

@tomtom666:

sorki, żeby tak wyglądać, trzeba pracować kilka lat nad mięśniami (albo po prostu wstrzyknąć sobie sterydy), a także oczywiście
Amayor
Amayor 03.02.2018, 10:19:56
  • 14
@tomtom666:

pokaż mi ten mięsień, który u nich został ciężką pracą wyhodowany.

Przecież modelki nie ćwiczą żeby wyhodować sobie wielkie mięśnie. Ty w ogóle zdajesz sobie sprawę ile wysiłku trzeba włożyć w jędrną skórę dajmy na to na udach? To się nie bierze z powietrza. To tona ćwiczeń, masa cardio. Albo ładne pośladki, cóż to innego niż mięsień? Ty serio myślisz, że taki wygląd można osiągnąć tylko i wyłącznie
Amayor - @tomtom666: 
 pokaż mi ten mięsień, który u nich został ciężką pracą wyhodow...

źródło: comment_l5HD0omnjf0p0NT8d3FVuOFclZ4gVVDh.jpg

Pobierz
Amayor
Amayor 03.02.2018, 10:39:21
  • 6
@Falcon: Źlę Cię zoruzmiałam. Myślałam, że masz na myśli że większość dziewczyn mogłoby regularnymi ćwiczeniami i dietą osiągnąć wygląd modelek. Można osiągnąć dużo, ale wygląd modelek to geny + naprawdę ciężka praca, zdecydowanie więcej niż "regularne ćwiczenia".

Dlatego twoja subiektywna ocena, że ci brakuje do tych dziewczyn z f1 nie może być argumentem w dyskusji.


Och nie, uwierz mi, brakuje mi. Przy dwójce dzieci nie mam czasu zadbać o swoje włosy,
Amayor
Amayor 03.02.2018, 11:00:12
  • 3
@tomtom666: No to też o tym mówię, że wygląd modelki to geny + ciężka praca. A nie że wystarczy tylko "stać i wyglądać". To nie jest tylko "super sylwetka schowana pod sadłem". To jest sylwetka którą trzeba sobie wypracować.
Amayor
Amayor 03.02.2018, 11:37:52 via Android
  • 5
@tomtom666:

Sorry, ale guzik się znasz. Ty wiesz ile pracy trzeba włożyć w zadbane włosy, paznokcie itd? Do tego dochodzi odpowiedni sposób poruszania się.
Więc tak, nie muszą włożyć aż tyle pracy na siłowni ile wkładają body builderzy, ale ćwiczenia to tylko część ich obowiązków.

Jak wygląda kobieta tylko na diecie i bez ćwiczeń możesz sobie zobaczyć na przykładzie modelek z wybiegów.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Strona 5 z 9
  • >
  • Lubię dobrze zjeść i dobrze poćwiczyć

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 04.06.2014

    Komentator
  • Rocznica
    od 31.10.2023

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 03.06.2014

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking