Aktywne Wpisy

greedy_critic +59
Asiulka już się wybolcowała i nie szuka przygód bo wie czego chce. Chce założyć rodzinę, mimo że już to zrobiła. Czego nie rozumiesz? ( ͡º ͜ʖ͡º)
#logikarozowychpaskow #rozowepaski #pieklokobiet #heheszki
#logikarozowychpaskow #rozowepaski #pieklokobiet #heheszki
źródło: image_picker_3C9BF7AB-4775-4AAF-B180-0763FD37E939-451-000000060992221E
Pobierz
Zielonkazdr +255
Mam chorą córkę. Wczoraj spędziliśmy fajny,po komunijny dzień w Niepokalanowie. Pomodliłem się i chłopu jakoś ciężar z serca trochę spadł.. nie taguje bo i tak mirki wyśmiejo. Pozdrawiam:)

Kochani, zaczynam karierę z gotowaniem i szukam odpowiedniej patelni. Niestety jestem w tym temacie zielona, słyszałam jedynie, że należy wybrać patelnię ze stali nierdzewnej. Od krótkiego czasu robię sobie jedzenie i mam jakąś starą patelnię. Chcę ją wymienić na dużą, gdzie będzie się dało usmażyć 600g mięsa na raz lub usmażyć 4 jajka sadzone. Macie coś do polecenia dobrego, a przy okazji w znośnej cenie? Nawet nie wiem, gdzie szukać.
#gotujzwykopem #gotowanie #jedzenie #kuchnia #keto
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Dipolarny
👉 Z Twoją pomocą możemy działać dalej! Wspomóż projekt
a co do nierdzewnych to są bardzo specyficzne, trzeba nauczyć się na nich smażyć do tego zawsze trzeba używać tłuszczu bo nawet takiej jajko będziesz potem zeskrobywać
Musi być ciężka czyli musi mieć grube dno, bez tego ani rusz.
Ja mam Tefala ze względu na odczepiane rączki i w większości przypadków są zupełnie wystarczające
Jaką masz kuchenkę?
https://www.ikea.com/pl/pl/p/sensuell-patelnia-stal-nierdz-szary-60324544/
Teraz jest promocja w Ikei - 15% i kupon -50zł z
Nie zrazaj sie do nierdzewnych, są proste w obsludze.