Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Kochani, zaczynam karierę z gotowaniem i szukam odpowiedniej patelni. Niestety jestem w tym temacie zielona, słyszałam jedynie, że należy wybrać patelnię ze stali nierdzewnej. Od krótkiego czasu robię sobie jedzenie i mam jakąś starą patelnię. Chcę ją wymienić na dużą, gdzie będzie się dało usmażyć 600g mięsa na raz lub usmażyć 4 jajka sadzone. Macie coś do polecenia dobrego, a przy okazji w znośnej cenie? Nawet nie wiem, gdzie szukać.
#gotujzwykopem #gotowanie #jedzenie #kuchnia #keto

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Dipolarny

👉 Z Twoją pomocą możemy działać dalej! Wspomóż projekt

• 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: patelnia min 28cm

a co do nierdzewnych to są bardzo specyficzne, trzeba nauczyć się na nich smażyć do tego zawsze trzeba używać tłuszczu bo nawet takiej jajko będziesz potem zeskrobywać
  • Odpowiedz
@mirko_anonim nierdzewna musisz wypalić/sezonować. Te standardowe są bezobsługowe ale wymagają wymiany co jakiś czas.

Musi być ciężka czyli musi mieć grube dno, bez tego ani rusz.

Ja mam Tefala ze względu na odczepiane rączki i w większości przypadków są zupełnie wystarczające
  • Odpowiedz
@hpiotrekh
Nie. Patelnią cygańską zwykło się nazywać u nas patelnie ze stali węglowej. Na takich rzeczywiście "zbiera się" warstwę ze spolimeryzowanego oleju w celu zabezpieczenia i utworzenia nieprzywierającej powłoki. Podobnie jak z żeliwnymi.

Nierdzewnych się nie wypala, nie sezonuje, można szorować do woli czy gotować kwaśne potrawy.
  • Odpowiedz
Kochani, zaczynam karierę z gotowaniem

@mirko_anonim: Kochana, w takim razie nie kombinuj i kup patelnię z powłoką nieprzywieralną.
Nie ma sensu, żebyś zrażała się do gotowania przez patelnię do której nie będziesz miała skilla.
Zwykły, najprostszy Tefal Ci na początek wystarczy.