Wpis z mikrobloga

hej, chciałbym trochę pouczyc się unity bardziej w 2d, ogarniam programowanko w c# wiec z kodem sobie poradze jezeli jest dobra dokumentacja ale chcialbym spytac was jezeli ktos ogarnia unity, na co zwrocic uwage czy jakas rada ktora wam by sie przydala na poczatek :) no tak tylkocche poklikac poznac cos nowego, dzieki milego weekendu
#unity #unity3d #programowanie
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@igos: @dlugiespanko: polecam pobrać przykładowy projekt udostępniony projekt z Unity razem z samouczkiem i wtedy popróbować dodać nowe mechaniki, tryby, porozwijać resztę rzeczy. Warto sobie zobaczyć cykl życia monobehavioura (https://docs.unity3d.com/Manual/ExecutionOrder.html), zrozumieć korutyny (https://docs.unity3d.com/Manual/Coroutines.html), poszukać wzorców projektowych i koniecznie nauczyć się korzystać z GITa.
  • Odpowiedz