Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2409
Ej to że mną jest coś nie tak, czy z moją szefową?

Jestem po technikum informatycznym. Obecnie pracuje w korpojanuszeksie w obsłudze klienta i magazynie. Do moich obowiązków należy przyjmowanie i wysyłanie towaru i obsługa klienta, tj sprzedawanie im produktów z wystawy.

#!$%@?ł się w robocie komp. Trzeba było w nim przeinstalować windowsa, przez USB bo nie ma napędu. Wszystkie programy pościągać, sterowniki i poustawiać wszystko. Komp stoi nie zrobiony i szefowa do mnie dlaczego on tak stoi nie zrobiony. No to ja mówię: no zgłosiłem kierownikowi to powinien jakiś informatyk przyjechać. A ona do mnie, że czemu ja go nie zrobiłem. No to ja się pytam: a miałem? Ona, że tak, skoro jestem informatykiem. Ja jej na to, że nie pracuje tutaj jako informatyk, tylko mam wpisane w umowę magazynier-sprzedawca. Ona, że co z tego skoro potrafię to zrobić. Ja do niej, że nie potrafię, bo moje stanowisko tego nie obejmuje i żebym potrafił to musiałbym mieć to wpisane w umowę i odpowiednio zapłacone, a nie najniższa krajową, a informatycy sobie liczą. I dałem taki przykład: a jakbym był lekarzem, i pracowałbym tutaj, to co, pomiędzy streczowaniem paczek miałbym porad medycznych udzielać i to wszystko za najniższą krajową, mając na umowie wpisane magazynier-sprzedawca? Ona, że jestem bezczelny i co to jest za ton i teksty do przełożonego i żebym sobie nie pozwalał i żebym sobie pracy szukał i poszła w #!$%@?

To ja jestem #!$%@? czy ona? Bo może ja tylko nie wiem?

#pytanie #praca #pracbaza #informatyka #it nie wiem może #januszebiznesu #januszex
  • 243
Twoja decyzja. Ale w moim przypadku robienie rzeczy powyżej teoretycznych kompetencji, na pewno spoza zakresu obowiązków - opłaciło się over 9000. W ciągu 4 lat (taaaa wiem długo) przejście z operatora maszyny --> it z wypłatą x3... a mogłem powiedzieć: tego nie mam w obowiązkach, a na pewno nie za taka kasę ;)